Ένα
νέο χαρακτηριστικό, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να εγγραφούν σε
εφαρμογές μέσω του λογαριασμού τους στο Facebook «ανώνυμα», χωρίς να
κοινοποιούν τις ταυτότητές τους, παρουσίασε την Τετάρτη το Facebook.
Πλέον, οι εφαρμογές θα απαγορεύεται να συλλέγουν δεδομένα από χρήστες που χρησιμοποιούν αυτό το χαρακτηριστικό.
Αναλυτικότερα, παρουσιάστηκαν το Anonymous Login (σύμφωνα με το Facebook, ένας εύκολος τρόπος για να δοκιμάζει κανείς μια εφαρμογή χωρίς να μοιράζεται τα προσωπικά του δεδομένα από το Facebook), η νέα έκδοση του Facebook Login (που δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να επιλέγουν τις πληροφορίες που λαμβάνουν οι εφαρμογές) και ένα επανασχεδιασμένο App Control Panel (από όπου οι χρήστες μπορούν να δουν και να διαχειριστούν τις εφαρμογές τους).
Η επιλογή «login with Facebook» έχει καθιερωθεί στο Διαδίκτυο, καθώς παρέχεται από πάρα πολλές ιστοσελίδες και εφαρμογές, απλοποιώντας τις διαδικασίες εγγραφής. Ωστόσο, το ότι με αυτόν τον τρόπο διαμοιράζονται προσωπικά δεδομένα των χρηστών έχει αποτελέσει λόγο προβληματισμού για πολλούς.
«Δίνοντας μεγαλύτερη δύναμη και έλεγχο στους χρήστες, θα εμπιστεύονται περισσότερες εφαρμογές» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, στην ετήσια f8 developers conference του Facebook στο Σαν Φρανσίσκο.
Όπως έγινε γνωστό, σε πρώτη φάση το «ανώνυμο login» είναι διαθέσιμο σε μικρό αριθμό developers εφαρμογών, ωστόσο αυτό θα αλλάξει στους επόμενους μήνες, καθώς θα γίνει ευρύτερα διαθέσιμο.
«Το Anonymous Login επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν login σε εφαρμογές χωρίς να χρειάζεται να θυμούνται usernames και κωδικούς, αλλά δεν διαμοιράζεται προσωπικά δεδομένα από το Facebook.
Οι χρήστες μπορούν να αποφασίσουν αργότερα εάν θέλουν να κοινοποιήσουν επιπλέον πληροφορίες, όταν κατανοήσουν καλύτερα την εφαρμογή» αναφέρεται σε ανακοίνωση του Facebook.
Επίσης, σημειώνεται ότι το νέο Facebook Login δεν θα κάνει δημοσιεύσεις στο Facebook χωρίς να ζητείται πρώτα άδεια. Όπως έγινε γνωστό, το νέο login θα γίνει διαθέσιμο εντός των επομένων μηνών.
Στη συνδιάσκεψη επίσης παρουσιάστηκε το Audience Network: ένα νέο διαφημιστικό δίκτυο για φορητές συσκευές, που αναμένεται να αλλάξει τα δεδομένα στον χώρο της στοχευμένης διαφήμισης, λόγω του μεγάλου όγκου πληροφοριών στις οποίες έχει πρόσβαση το Facebook.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου, πρόκειται για έναν «νέο τρόπο για τους διαφημιστές να επεκτείνουν τις καμπάνιες τους πέρα από το Facebook, και σε άλλες εφαρμογές για φορητές συσκευές».
«Οι διαφημίσεις στο Facebook λειτουργούν επειδή είναι εξατομικευμένες, σχετικές και εύκολες στη μέτρηση, τόσο σε desktop όσο και φορητά συστήματα.
Το Audience Network φέρνει αυτά τα ίδια ισχυρά χαρακτηριστικά και σε επιπλέον, app-based εμπειρίες φορητών συσκευών, δίνοντας στους marketers τη δυνατότητα για καμπάνιες μεγαλύτερης έκτασης» αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Η νέα αυτή υπηρεσία θα διαμοιράζει διαφημίσεις σε ένα δίκτυο εφαρμογών για φορητές συσκευές, «ανοίγοντας» με αυτόν τον τρόπο μία νέα πηγή εσόδων για τον «βασιλιά» των κοινωνικών δικτύων.
Οι δημιουργοί εφαρμογών θα μπορούν να εισάγουν διάφορα είδη διαφημίσεων στις εφαρμογές τους, μοιραζόμενοι τα κέρδη τους από αυτές με το Facebook.
ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr
Πλέον, οι εφαρμογές θα απαγορεύεται να συλλέγουν δεδομένα από χρήστες που χρησιμοποιούν αυτό το χαρακτηριστικό.
Αναλυτικότερα, παρουσιάστηκαν το Anonymous Login (σύμφωνα με το Facebook, ένας εύκολος τρόπος για να δοκιμάζει κανείς μια εφαρμογή χωρίς να μοιράζεται τα προσωπικά του δεδομένα από το Facebook), η νέα έκδοση του Facebook Login (που δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να επιλέγουν τις πληροφορίες που λαμβάνουν οι εφαρμογές) και ένα επανασχεδιασμένο App Control Panel (από όπου οι χρήστες μπορούν να δουν και να διαχειριστούν τις εφαρμογές τους).
Η επιλογή «login with Facebook» έχει καθιερωθεί στο Διαδίκτυο, καθώς παρέχεται από πάρα πολλές ιστοσελίδες και εφαρμογές, απλοποιώντας τις διαδικασίες εγγραφής. Ωστόσο, το ότι με αυτόν τον τρόπο διαμοιράζονται προσωπικά δεδομένα των χρηστών έχει αποτελέσει λόγο προβληματισμού για πολλούς.
«Δίνοντας μεγαλύτερη δύναμη και έλεγχο στους χρήστες, θα εμπιστεύονται περισσότερες εφαρμογές» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, στην ετήσια f8 developers conference του Facebook στο Σαν Φρανσίσκο.
Όπως έγινε γνωστό, σε πρώτη φάση το «ανώνυμο login» είναι διαθέσιμο σε μικρό αριθμό developers εφαρμογών, ωστόσο αυτό θα αλλάξει στους επόμενους μήνες, καθώς θα γίνει ευρύτερα διαθέσιμο.
«Το Anonymous Login επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν login σε εφαρμογές χωρίς να χρειάζεται να θυμούνται usernames και κωδικούς, αλλά δεν διαμοιράζεται προσωπικά δεδομένα από το Facebook.
Οι χρήστες μπορούν να αποφασίσουν αργότερα εάν θέλουν να κοινοποιήσουν επιπλέον πληροφορίες, όταν κατανοήσουν καλύτερα την εφαρμογή» αναφέρεται σε ανακοίνωση του Facebook.
Επίσης, σημειώνεται ότι το νέο Facebook Login δεν θα κάνει δημοσιεύσεις στο Facebook χωρίς να ζητείται πρώτα άδεια. Όπως έγινε γνωστό, το νέο login θα γίνει διαθέσιμο εντός των επομένων μηνών.
Στη συνδιάσκεψη επίσης παρουσιάστηκε το Audience Network: ένα νέο διαφημιστικό δίκτυο για φορητές συσκευές, που αναμένεται να αλλάξει τα δεδομένα στον χώρο της στοχευμένης διαφήμισης, λόγω του μεγάλου όγκου πληροφοριών στις οποίες έχει πρόσβαση το Facebook.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου, πρόκειται για έναν «νέο τρόπο για τους διαφημιστές να επεκτείνουν τις καμπάνιες τους πέρα από το Facebook, και σε άλλες εφαρμογές για φορητές συσκευές».
«Οι διαφημίσεις στο Facebook λειτουργούν επειδή είναι εξατομικευμένες, σχετικές και εύκολες στη μέτρηση, τόσο σε desktop όσο και φορητά συστήματα.
Το Audience Network φέρνει αυτά τα ίδια ισχυρά χαρακτηριστικά και σε επιπλέον, app-based εμπειρίες φορητών συσκευών, δίνοντας στους marketers τη δυνατότητα για καμπάνιες μεγαλύτερης έκτασης» αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Η νέα αυτή υπηρεσία θα διαμοιράζει διαφημίσεις σε ένα δίκτυο εφαρμογών για φορητές συσκευές, «ανοίγοντας» με αυτόν τον τρόπο μία νέα πηγή εσόδων για τον «βασιλιά» των κοινωνικών δικτύων.
Οι δημιουργοί εφαρμογών θα μπορούν να εισάγουν διάφορα είδη διαφημίσεων στις εφαρμογές τους, μοιραζόμενοι τα κέρδη τους από αυτές με το Facebook.
ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου