Τι δηλώνει στο typosthes.gr ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος σε θέματα δημόσιας τάξης Λευτέρης Κιοσέογλου
Και πινακίδες θα αφαιρεί η Δημοτική Αστυνομία από παράνομα σταθμευμένα αυτοκίνητα στο Δήμο Θεσσαλονίκης. Το μέτρο πρόκειται, σύμφωνα με το σχεδιασμό, να αρχίσει να εφαρμόζεται μέσα στον Σεπτέμβριο.
Σημειώνεται ότι είναι κάτι που βρίσκεται μέσα στις αρμοδιότητες του θεσμού της Δημοτικής Αστυνομίας, ωστόσο δεν εφαρμόστηκε από την επανασύσταση της και μετά, λόγω έλλειψης προσωπικού.
«Δεν το είχαμε αρχίσει μέχρι τώρα γιατί είχαμε πολλά εσωτερικά προβλήματα καθώς είναι λίγα τα άτομα που απασχολούνται», δήλωσε χαρακτηριστικά στο typosthes.gr ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος σε θέματα δημόσιας τάξης του Δήμου Θεσσαλονίκης, κ. Λευτέρης Κιοσέογλου.
Όπως τονίζει, για την εφαρμογή του μέτρου θα πρέπει 3-4 άτομα να υπάρχουν καθημερινά μέσα στα γραφεία γιατί τις πινακίδες μόνο τις δίνουν ένστολοι. «Δεν μπορείς να βάλεις διοικητικό προσωπικό να τις επιστρέφει όταν περάσει το όριο της ποινής», όπως λέει.
Σημειώνει ακόμη ότι υπάρχει πρόβλημα με παράνομα σταθμευμένα οχήματα σε κεντρικούς δρόμους, όπως δείχνουν και τα μηνιαία στατιστικά της υπηρεσίας, σύμφωνα με τα οποία οι κλήσεις δεν πέφτουν κάτω από τις 10.000 το μήνα.
Το μέτρο της αφαίρεσης πινακίδων αναμένεται να εφαρμοστεί σε περιπτώσεις όπου τα οχήματα διπλοπαρκάρουν ή παρκάρουν σε ράμπες ΑμεΑ.
Οι έλεγχοι
«Πιάσαμε και άλλα κομμάτια της πόλης πέρα από τον αρχικό μας σχεδιασμό. Τώρα είμαστε στην Αγίου Δημητρίου, Δωδεκανήσου και θα ξεκινήσουμε πολύ σταθερά και τη Βενιζέλου γιατί υπάρχει πρόβλημα. Πάντα το μυαλό μας το έχουμε στο κυκλοφοριακό και γι αυτό κυρίως μας ενδιαφέρουν οι λεωφορειολωρίδες, να κινούνται τουλάχιστον τα λεωφορεία όσο γίνεται πιο γρήγορα», σημειώνει ακόμη ο κ. Κιοσέογλου αναφορικά με τους ελέγχους, επαναλαμβάνοντας ότι το μεγάλο πρόβλημα είναι η έλλειψη προσωπικού. «Με τα λίγα τα άτομα αυτά μπορούμε να κάνουμε, δεν υποσχεθήκαμε θαύματα», όπως αναφέρει.
Έλλειψη προσωπικού
Ειδικότερα, σήμερα στη Δημοτική Αστυνομία του Δήμου Θεσσαλονίκης απασχολούνται 67 άτομα από 180 προ κατάργησης και τη στιγμή που ο Οργανισμός εσωτερικής λειτουργίας προβλέπει 340 θέσεις περίπου.
Όπως αναφέρει ο κ. Κιοσέογλου, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης έχει στείλει έγγραφο προς το αρμόδιο υπουργείο ζητώντας κατ’ εξαίρεση προσλήψεις στη δημοτική αστυνομία. Ωστόσο σημειώνει ότι δεν έχει υπάρξει ακόμη απάντηση.
Επίσης, αναφέρει ότι, σε ένα δεύτερο βαθμό κινητικότητας, περίπου 15 άτομα, πρώην δημοτικοί αστυνομικοί, προβλέπεται να έρθουν στη δημοτική αστυνομία Θεσσαλονίκης από άλλους δήμους, οι οποίοι δεν προχώρησαν σε δημιουργία δημοτικής αστυνομίας.
Ο ίδιος αναφέρει ακόμη ότι τα έσοδα από τις κλήσεις θα ανακυκλώνονται στην Δημοτική Αστυνομία. «Κατηγορηθήκαμε ότι ο μηχανισμός της Δημοτικής Αστυνομίας και οι ελεγκτές είναι εισπρακτικός. Ο δήμαρχος έχει δηλώσει ότι τα έσοδα από τις κλήσεις του ΚΟΚ θα ανακυκλώνονται στη δημοτική αστυνομία. Σε πρώτη φάση θα πάνε στα αυτοκίνητα και τις μηχανές που χρειαζόμαστε, σε στολές κλπ.», δηλώνει χαρακτηριστικά.
Πάντως ο κ. Κιοσέογλου τονίζει ότι η δημοτική αστυνομία είναι ένας θεσμός που «δεν μπορεί να μην τον έχει η πόλη», ευχόμενος παράλληλα να μπορέσει να ενδυναμωθεί στο μέλλον.
Μ. Κουζούφη
http://www.typosthes.gr
Και πινακίδες θα αφαιρεί η Δημοτική Αστυνομία από παράνομα σταθμευμένα αυτοκίνητα στο Δήμο Θεσσαλονίκης. Το μέτρο πρόκειται, σύμφωνα με το σχεδιασμό, να αρχίσει να εφαρμόζεται μέσα στον Σεπτέμβριο.
Σημειώνεται ότι είναι κάτι που βρίσκεται μέσα στις αρμοδιότητες του θεσμού της Δημοτικής Αστυνομίας, ωστόσο δεν εφαρμόστηκε από την επανασύσταση της και μετά, λόγω έλλειψης προσωπικού.
«Δεν το είχαμε αρχίσει μέχρι τώρα γιατί είχαμε πολλά εσωτερικά προβλήματα καθώς είναι λίγα τα άτομα που απασχολούνται», δήλωσε χαρακτηριστικά στο typosthes.gr ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος σε θέματα δημόσιας τάξης του Δήμου Θεσσαλονίκης, κ. Λευτέρης Κιοσέογλου.
Όπως τονίζει, για την εφαρμογή του μέτρου θα πρέπει 3-4 άτομα να υπάρχουν καθημερινά μέσα στα γραφεία γιατί τις πινακίδες μόνο τις δίνουν ένστολοι. «Δεν μπορείς να βάλεις διοικητικό προσωπικό να τις επιστρέφει όταν περάσει το όριο της ποινής», όπως λέει.
Σημειώνει ακόμη ότι υπάρχει πρόβλημα με παράνομα σταθμευμένα οχήματα σε κεντρικούς δρόμους, όπως δείχνουν και τα μηνιαία στατιστικά της υπηρεσίας, σύμφωνα με τα οποία οι κλήσεις δεν πέφτουν κάτω από τις 10.000 το μήνα.
Το μέτρο της αφαίρεσης πινακίδων αναμένεται να εφαρμοστεί σε περιπτώσεις όπου τα οχήματα διπλοπαρκάρουν ή παρκάρουν σε ράμπες ΑμεΑ.
Οι έλεγχοι
«Πιάσαμε και άλλα κομμάτια της πόλης πέρα από τον αρχικό μας σχεδιασμό. Τώρα είμαστε στην Αγίου Δημητρίου, Δωδεκανήσου και θα ξεκινήσουμε πολύ σταθερά και τη Βενιζέλου γιατί υπάρχει πρόβλημα. Πάντα το μυαλό μας το έχουμε στο κυκλοφοριακό και γι αυτό κυρίως μας ενδιαφέρουν οι λεωφορειολωρίδες, να κινούνται τουλάχιστον τα λεωφορεία όσο γίνεται πιο γρήγορα», σημειώνει ακόμη ο κ. Κιοσέογλου αναφορικά με τους ελέγχους, επαναλαμβάνοντας ότι το μεγάλο πρόβλημα είναι η έλλειψη προσωπικού. «Με τα λίγα τα άτομα αυτά μπορούμε να κάνουμε, δεν υποσχεθήκαμε θαύματα», όπως αναφέρει.
Έλλειψη προσωπικού
Ειδικότερα, σήμερα στη Δημοτική Αστυνομία του Δήμου Θεσσαλονίκης απασχολούνται 67 άτομα από 180 προ κατάργησης και τη στιγμή που ο Οργανισμός εσωτερικής λειτουργίας προβλέπει 340 θέσεις περίπου.
Όπως αναφέρει ο κ. Κιοσέογλου, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης έχει στείλει έγγραφο προς το αρμόδιο υπουργείο ζητώντας κατ’ εξαίρεση προσλήψεις στη δημοτική αστυνομία. Ωστόσο σημειώνει ότι δεν έχει υπάρξει ακόμη απάντηση.
Επίσης, αναφέρει ότι, σε ένα δεύτερο βαθμό κινητικότητας, περίπου 15 άτομα, πρώην δημοτικοί αστυνομικοί, προβλέπεται να έρθουν στη δημοτική αστυνομία Θεσσαλονίκης από άλλους δήμους, οι οποίοι δεν προχώρησαν σε δημιουργία δημοτικής αστυνομίας.
Ο ίδιος αναφέρει ακόμη ότι τα έσοδα από τις κλήσεις θα ανακυκλώνονται στην Δημοτική Αστυνομία. «Κατηγορηθήκαμε ότι ο μηχανισμός της Δημοτικής Αστυνομίας και οι ελεγκτές είναι εισπρακτικός. Ο δήμαρχος έχει δηλώσει ότι τα έσοδα από τις κλήσεις του ΚΟΚ θα ανακυκλώνονται στη δημοτική αστυνομία. Σε πρώτη φάση θα πάνε στα αυτοκίνητα και τις μηχανές που χρειαζόμαστε, σε στολές κλπ.», δηλώνει χαρακτηριστικά.
Πάντως ο κ. Κιοσέογλου τονίζει ότι η δημοτική αστυνομία είναι ένας θεσμός που «δεν μπορεί να μην τον έχει η πόλη», ευχόμενος παράλληλα να μπορέσει να ενδυναμωθεί στο μέλλον.
Μ. Κουζούφη
http://www.typosthes.gr


Θέλετε αμμουδιά και σκιά από αρμυρίκια; Θέλετε beach bars και
πολυκοσμία; Είστε ερημικοί τύποι και προτιμάτε την ησυχία σας; Βαριέστε
να οδηγείτε, και ψάχνετε μια παραλία όσο το δυνατόν πιο κοντά στην πόρτα
του σπιτιού σας; Ό,τι και αν χρειάζεστε για τις πρώτες σας καλοκαιρινές
βουτιές, η αττική ακτογραμμή το έχει. Και, για να προλάβουμε γκρίνιες,
ναι, μπορεί ο Σαρωνικός ή ο Ευβοϊκός να μην γίνουν ποτέ Ιόνιο, και ναι,
κανείς δε νοσταλγεί την Αθηνών-Σουνίου όταν βρίσκεται στις Κυκλάδες (ενώ
το αντίθετο συμβαίνει συχνά) αλλά καμίας άλλης ευρωπαϊκής πρωτεύουσας
οι κάτοικοι δεν έχουν την πολυτέλεια να πεταχτούν για μια βουτιά στη
θάλασσα και να γυρίσουν για μεσημεριανό στο σπίτι. Μην είστε αχάριστοι.
Λεγραινά:
Είναι μια από τις πιο μακρινές (θα τη βρείτε λίγο μετά το 60ό
χιλιόμετρο Αθηνών-Σουνίου, στα όρια του Δήμου Λαυρίου), μία από τις
μεγαλύτερες και πιθανότατα η ωραιότερη παραλία της περιοχής.
Ανοιχτόχρωμη ψιλή άμμος, θαμνάκια και μικρές αμμοθίνες στο πίσω μέρος
της, διαυγή γαλανά νερά και κόσμος που… λάμπει διά της απουσίας του
είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της.
Χάρακας: Θα
τον βρείτε στην κατεύθυνση προς Σούνιο, πλησιάζοντας τα όρια των Δήμων
Λαυρίου και Κερατέας, και θα τον αναγνωρίσετε από την πινακίδα στο
αριστερό σας χέρι που γράφει «παραδοσιακός οικισμός Χάρακα». Αφήνετε το
αυτοκίνητο στο πλάτωμα που θα συναντήσετε ελάχιστα μέτρα παρακάτω, στα
δεξιά του δρόμου, και διαλέγετε ένα σημείο χωρίς βραχάκια μέσα στο νερό
για να βουτήξετε. Είναι επίσης αμμουδερή, έχει «απλωσιά», και διαθέτει
εξίσου καθαρά νερά με τα Λεγραινά, από τα οποία είναι αρκετά
δημοφιλέστερη. Το περασμένο καλοκαίρι απέκτησε για πρώτη φορά ξαπλώστρες
(ευτυχώς μόνο σε ένα κομμάτι της) και beach bar, η τύχη του οποίου
μένει να αποφασιστεί για φέτος. 




Μπλε Λιμανάκι: Λιγότερο
γνωστό από το κόκκινο αδερφάκι του, καθότι είναι κρυμμένο στα βράχια
της Ραφήνας, είναι και λιγότερο φαντασμαγορικό από άποψη φυσικής
ομορφιάς. Πρόκειται, ουσιαστικά, για μια τσιμεντένια προβλήτα, με
ξύλινες ομπρέλες αλλά καθαρά νερά, στα οποία βουτάτε απευθείας από ψηλά.
Ακριβώς δίπλα στην προβλήτα υπάρχει μια λιλιπούτεια βοτσαλωτή παραλία, η
οποία χωρά λίγους κι εκλεκτούς. Το Μπλε Λιμανάκι το βρίσκετε στρίβοντας
αριστερά στο τέρμα του κεντρικού δρόμου της Ραφήνας και ακολουθώντας
την παραλιακή διαδρομή, πριν το Κόκκινο Λιμανάκι. Την πρώτη φορά, ίσως
χρειαστείτε λίγη βοήθεια από τους ντόπιους, καθότι δεν υπάρχουν
πινακίδες που να σας οδηγούν εκεί. 



Ερωτοσπηλιά:
Μην παρασύρεστε από το όνομά της που γεννά ρομαντικούς συνειρμούς. Η
μικρή, αμμουδερή Ερωτοσπηλιά, στο Πόρτο Ράφτη, είναι μεν πανέμορφη με
τις εξωτικές σπηλιές της και τα διάφανα νερά, αλλά τόσο αξιοποιημένη
(βλέπε ξαπλώστρες και ομπρέλες) και τόσο πλημμυρισμένη από κόσμο, ειδικά
τα Σαββατοκύριακα, που δεν μένει πολύς χώρος για ρομάντζο. Αν έχετε την
ευκαιρία να έρθετε καθημερινή, πρώτον σας ζηλεύουμε, και δεύτερον σας
συνιστούμε να ξεκινήσετε νωρίς, για να την χαρείτε όσο το δυνατόν
περισσότερο –γιατί, καθότι «κοιτάζει» προς την ανατολή, είναι σκιερή από
το μεσημέρι και μετά. 




