Το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο Instagram έχει βάλει στόχο να ανταγωνιστεί ευθέως τα άλλα μέσα και να αποκτήσει μεγαλύτερη ισχύ, εγκαινιάζοντας ένα νέο χαρακτηριστικό και αυτό είναι μάλλον η αρχή.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα του mashable η εφαρμογή θα αξιοποιήσει τη δύναμη του αλγορίθμου που χρησιμοποιεί το Facebook για να προβάλλει στο Instagram και στα προφίλ των χρηστών ιστορίες από ανθρώπους που δεν έχουν ακολουθήσει.
Οι προτάσεις θα εμφανίζονται στο πάνω μέρος της οθόνης και θα βασίζονται κυρίως στα ενδιαφέροντά σας και στους ανθρώπους που ακολουθείτε ήδη στην εφαρμογή.
Το mashable αναφέρει ότι το Instagram ήδη επιβεβαίωσε τις αλλαγές που πρόκειται να ακολουθήσουν στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο.
Στις προτάσεις επίσης θα βρίσκονται ιστορίες που είναι δημοφιλείς εκείνη την ημέρα, αλλά και λογαριασμοί που έχουν συχνά δημοφιλείς δημοσιεύσεις.
Έτσι οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να εξερευνήσουν το υλικό και να δουν αυτό που τους ενδιαφέρει.
Πρόκειται για μια «επιθετική» κίνηση στο κοινωνικό δίκτυο το οποίο ήταν ανέκαθεν μια διαφορετική πλατφόρμα από τα υπόλοιπα μέσα, όπως το Facebook.
Η εκτίμηση όσων ασχολούνται πάντως με τα κοινωνικά δίκτυα είναι ότι οι χρήστες αναμένεται να υποδεχτούν θετικά το νέο αυτό χαρακτηριστικό της εφαρμογής όπως έχει δείξει η συμπεριφορά τους και στο Facebook.
Εξάλλου οι προτάσεις θα βασίζονται σε όσα ενδιαφέρουν ήδη τους χρήστες και θα κινούνται γύρω από όσα δείχνουν να επιλέγουν από άλλες δημοσιεύσεις.
Εκπρόσωπος του Instagram αποκάλυψε ότι οι αλλαγές θα είναι ορατές κατά τη διάρκεια των επόμενων εβδομάδων.