Το πάντρεμα της ισπανικής κουλτούρας για το αυτοκίνητο με την γερμανική
τεχνολογία, απέδωσε καρπούς. Η Seat, απολαμβάνει την επιτυχία της στον
πιο δύσκολο τομέα για κάθε αυτοκινητοβιομηχανία, τις πωλήσεις.
Οι δείκτες που καθορίζουν τις πωλήσεις και την κερδοφορία της μάρκας είναι σε ανοδική τροχιά και η εταιρεία προετοιμάζεται για την ηλεκτροκίνηση.
Η Seat, ξεκίνησε το δεύτερο εξάμηνο του 2019 με ένα νέο ρεκόρ πωλήσεων. Μετά την επίτευξη του υψηλότερου όγκου πωλήσεων στην ιστορία της, κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, οι συνολικές πωλήσεις της, τον μήνα Ιούλιο αυξήθηκαν κατά 4,7% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2018, με 55.200 πωληθέντα αυτοκίνητα. Με αυτό το ποσοστό αύξησης, η μάρκα καταγράφει τον μήνα Ιούλιο ως το καλύτερο στην ιστορία της.
Τους πρώτους επτά μήνες του έτους, σημείωσε το ρεκόρ των 369.500 πωλήσεων, που αντιπροσωπεύει ποσοστό 7,8% περισσότερο από το αντίστοιχο εξάμηνο του 2018 (342.700 πωλήσεις) και αποτελεί το καλύτερο αποτέλεσμα που έχει καταγραφεί ποτέ.
Επιπλέον οι πωλήσεις Cupra αυξήθηκαν σημαντικά από την αρχή του έτους. Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Ιούλιο 2019, η νέα μάρκα πούλησε 15.100 αυτοκίνητα, 70,9% περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.
Οι περισσότερες από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές σημειώνουν επίσης σημαντική πρόοδο, όπως η Αυστρία (14.200, + 4.2%), η Ελβετία (7.900, + 12.9%), η Πορτογαλία (7.400, + 8.9%), η Ολλανδία (7.300, +28,2%), η Σουηδία (5.000, + 14.5%), η Δανία (4.200, + 35%) η Ιρλανδία (3.700, +9.1%), καθώς και το Μεξικό, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6,7% και ανήλθαν σε 14.400 πωληθέντα οχήματα.
Η Seat, παρουσίασε επίσης τα καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα στην ιστορία της το πρώτο εξάμηνο του 2019. Όπως ανέφερε ο Όμιλος Volkswagen, στα τέλη Ιουλίου το λειτουργικό κέρδος
αυξήθηκε κατά 1,9%, φθάνοντας στο ρεκόρ των 216 εκατομμυρίων ευρώ. Επιπλέον, ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 8,3%, στα 6,266 δις ευρώ (2018: 5,786 δις ευρώ). Η αύξηση και η θετική επίδραση στο μείγμα πωλήσεων χάρη στην πώληση εκδόσεων SUV (43% των πωλήσεων Seat κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019) συνέβαλαν στην αύξηση των οικονομικών αποτελεσμάτων.
Οι δείκτες που καθορίζουν τις πωλήσεις και την κερδοφορία της μάρκας είναι σε ανοδική τροχιά και η εταιρεία προετοιμάζεται για την ηλεκτροκίνηση.
Η Seat, ξεκίνησε το δεύτερο εξάμηνο του 2019 με ένα νέο ρεκόρ πωλήσεων. Μετά την επίτευξη του υψηλότερου όγκου πωλήσεων στην ιστορία της, κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, οι συνολικές πωλήσεις της, τον μήνα Ιούλιο αυξήθηκαν κατά 4,7% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2018, με 55.200 πωληθέντα αυτοκίνητα. Με αυτό το ποσοστό αύξησης, η μάρκα καταγράφει τον μήνα Ιούλιο ως το καλύτερο στην ιστορία της.
Τους πρώτους επτά μήνες του έτους, σημείωσε το ρεκόρ των 369.500 πωλήσεων, που αντιπροσωπεύει ποσοστό 7,8% περισσότερο από το αντίστοιχο εξάμηνο του 2018 (342.700 πωλήσεις) και αποτελεί το καλύτερο αποτέλεσμα που έχει καταγραφεί ποτέ.
Επιπλέον οι πωλήσεις Cupra αυξήθηκαν σημαντικά από την αρχή του έτους. Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Ιούλιο 2019, η νέα μάρκα πούλησε 15.100 αυτοκίνητα, 70,9% περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.
Οι περισσότερες από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές σημειώνουν επίσης σημαντική πρόοδο, όπως η Αυστρία (14.200, + 4.2%), η Ελβετία (7.900, + 12.9%), η Πορτογαλία (7.400, + 8.9%), η Ολλανδία (7.300, +28,2%), η Σουηδία (5.000, + 14.5%), η Δανία (4.200, + 35%) η Ιρλανδία (3.700, +9.1%), καθώς και το Μεξικό, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6,7% και ανήλθαν σε 14.400 πωληθέντα οχήματα.
Η Seat, παρουσίασε επίσης τα καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα στην ιστορία της το πρώτο εξάμηνο του 2019. Όπως ανέφερε ο Όμιλος Volkswagen, στα τέλη Ιουλίου το λειτουργικό κέρδος
αυξήθηκε κατά 1,9%, φθάνοντας στο ρεκόρ των 216 εκατομμυρίων ευρώ. Επιπλέον, ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 8,3%, στα 6,266 δις ευρώ (2018: 5,786 δις ευρώ). Η αύξηση και η θετική επίδραση στο μείγμα πωλήσεων χάρη στην πώληση εκδόσεων SUV (43% των πωλήσεων Seat κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019) συνέβαλαν στην αύξηση των οικονομικών αποτελεσμάτων.