Κυριακή, 9 Οκτωβρίου 2016

Eπανέρχονται από τη Δευτέρα 10 Οκτωβρίου μέχρι και την Παρασκευή 21 Ιουλίου 2017 τα περιοριστικά μέτρα της κυκλοφορίας των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας (μικρός δακτύλιος), καθώς και στο Λεκανοπέδιο Αττικής (πράσινος δακτύλιος), τα οποία επεκτείνονται μέχρι και τον μεγάλο δακτύλιο.

Οι ημέρες και ώρες ισχύος όλων των περιοριστικών μέτρων είναι Δευτέρα έως Πέμπτη από 07.00-20.00 και Παρασκευή από 07.00-15.00. Τα Σάββατα, τις Κυριακές, τις επίσημες αργίες, καθώς και τις ημέρες που πραγματοποιείται απεργία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς τα μέτρα δεν ισχύουν.

Οι παραβάτες των εν λόγω μέτρων τιμωρούνται με διοικητικό πρόστιμο ύψους 200 ευρώ.

Πιο αναλυτικά, σε μικρό και μεγάλο δακτύλιο ισχύουν τα εξής:

Μικρός δακτύλιος

Τα όρια του μικρού δακτυλίου ορίζονται από τις οδούς και λεωφόρους Λ. Αλεξάνδρας-Ζαχάρωφ-Λ. Μεσογείων-Φειδιππίδου-Μιχαλακοπούλου-Σπ. Μερκούρη-Βρυάξιδος-Υμηττού-Ηλ. Ηλιού-Αμβρ. Φραντζή-Λ. Ανδρ. Συγγρού-Χαμοστέρνας-Πειραιώς-Ιερά Οδός-Λ. Κωνσταντινουπόλεως-Αχιλλέως-πλ. Καραϊσκάκη-Καρόλου-Μάρνη-28ης Οκτωβρίου (Πατησίων)-Λ. Αλεξάνδρας.

Στις οριακές λεωφόρους και οδούς του μικρού δακτυλίου το μέτρο δεν ισχύει.

Στις οδούς και λεωφόρους που περικλείονται από τον μικρό δακτύλιο επιτρέπεται μόνο η εκ περιτροπής κυκλοφορία των Ι.Χ. επιβατικών αυτοκινήτων, καθώς και των Ι.Χ. φορτηγών αυτοκινήτων με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος μέχρι 2,2 τόνους, με βάση το τελευταίο ψηφίο του αριθμού κυκλοφορίας τους (μονά-ζυγά).

Δεν υπάγονται στις απαγορεύσεις αυτές και κυκλοφορούν χωρίς κανένα περιορισμό στον μικρό δακτύλιο:

α) Τα οχήματα των κατηγοριών που εξαιρούνται των περιορισμών, καθώς και τα οχήματα των κατηγοριών που απαιτείται να είναι εφοδιασμένα με ειδικές άδειες κυκλοφορίας στον μικρό δακτύλιο, οι οποίες χορηγούνται από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής. Οι αιτήσεις από τους εν λόγω δικαιούμενους θα υποβάλλονται έως και τη Δευτέρα 7 Νοεμβρίου, από Δευτέρα έως Παρασκευή, από 08:00-14:00 και Σάββατο από 08.00-12.00 στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, (Θ. Δηλιγιάννη 24-26, 4ος όροφος) με την προσκόμιση φωτοαντιγράφων της άδειας κυκλοφορίας του οχήματος, ασφαλιστηρίου συμβολαίου, ισχύοντος δελτίου τεχνικού ελέγχου αυτού και των ειδικότερων ανά περίπτωση εγγράφων.

β) Τα οχήματα των κατηγοριών που εμπίπτουν στα μέτρα του πράσινου δακτυλίου, δηλαδή:
– Τα ηλεκτρικά οχήματα και τα οχήματα περιβαλλοντικής κατηγορίας Euro 5 και Euro 6 ή μεταγενέστερης, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 g/km, ανεξαρτήτως του καυσίμου που χρησιμοποιούν (βενζίνη, πετρέλαιο, υγραέριο ή συμπιεσμένο φυσικό αέριο).
– Τα οχήματα που χρησιμοποιούν για την κίνησή τους αέρια καύσιμα (υγραέριο ή φυσικό αέριο) και τα περιβαλλοντικής κατηγορίας Euro 4, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 g/km.

Για τα οχήματα των μονίμων κατοίκων εσωτερικά του μικρού δακτυλίου προβλέπονται ειδικές ζώνες εισόδου-εξόδου.

Οι ειδικές άδειες κυκλοφορίας στον μικρό δακτύλιο δακτύλιο, που είχαν χορηγηθεί από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής για το έτος 2015-2016 ισχύουν και για τη νέα περίοδο 2016-2017 (έως 21-7-2017).

Μεγάλος δακτύλιος

Σύμφωνα με τις διατάξεις του πράσινου δακτυλίου, απαγορεύεται η κυκλοφορία των φορτηγών με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος άνω των 2,2 τόνων και των λεωφορείων πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν την 1-1-1993 εντός της ζώνης του μεγάλου δακτυλίου. Κατά την έναρξη κάθε νέου ημερολογιακού έτους, η χρονολογία προσαυξάνεται κατά ένα έτος.

Τα όρια του μεγάλου δακτυλίου καθορίζονται από τις οδούς και λεωφόρους: παραλιακή λεωφόρος-Αλίμου-Βουλιαγμένης-Ελ. Βενιζέλου-περιμετρική Υμηττού-Κατεχάκη-Μεσογείων-Αγ. Παρασκευής-Χαλανδρίου-Παπανικολή-(Κ. Παλαιολόγου)-Καποδιστρίου-Κύμης-Κασταμονής-Χαλανδρίου-Αναγεννήσεως-Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας-Αθηνών-Θηβών-Γρ. Λαμπράκη έως Κερατσίνι.

Στην απαγόρευση αυτή δεν περιλαμβάνονται η Νέα Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας, η Λ. Κηφισού και η Λ. Αθηνών, με εξαίρεση το τμήμα της από τη διασταύρωσή της με τη Λ. Κηφισού έως την οδό Αχιλλέως.

http://www.aftodioikisi.gr


Πώς θα μπορούσαν να βελτιωθούν οι χρόνοι πληρωμών στα καταστήματα; Μα φυσικά με μια selfie!

Η Mastercard ανακοίνωσε ότι η υπηρεσία Identity Check Mobile ή αλλιώς Selfie Pay θα αρχίζει να υποστηρίζεται σε Αυστρία, Βέλγιο, Τσεχία, Δανία, Φινλανδία, Γερμανία, Ουγγαρία, Ολλανδία, Νορβηγία, Ισπανία, Σουηδία και Μεγάλη Βρετανία, ενώ μέσα στο 2017 θα κάνει την εμφάνισή της και στην Ελλάδα, αφού θα είναι διαθέσιμη παντού.

Τι είναι το Selfie Pay;

Με τη συγκεκριμένη εφαρμογή, ο χρήστης θα μπορεί να επιβεβαιώσει τα στοιχεία του είτε με το δακτυλικό του αποτύπωμα, αν αυτό υποστηρίζεται από τη συσκευή, είτε με μια φωτογραφία… selfie.

Με αυτόν τον τρόπο οι ηλεκτρονικές πληρωμές θα γίνουν ακόμα γρηγορότερες, με την Mastercard να είναι ιδιαίτερα αισιόδοξη για το συγκεκριμένο Project.

Τέρμα τα password, έρχονται οι selfies!

Πηγή: techit.gr

Έναρξη σε τιμή υψηλότερη της περυσινής σεζόν αναμένεται να κάνει φέτος το πετρέλαιο θέρμανσης, καθώς η ανοδική τάση της διεθνούς τιμής του αργού των τελευταίων ημερών (13% σε μία εβδομάδα), σε συνδυασμό με την αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης από τα 230 στα 280 ευρώ το χιλιόλιτρο, ανατρέπει τις μέχρι πρότινος προβλέψεις για τιμές στα περυσινά επίπεδα.

Με βάση τις τιμές που διαμορφώθηκαν στην αγορά μέχρι και χθες, στις 15 Οκτωβρίου, ημέρα έναρξης διακίνησης του πετρελαίου θέρμανσης, η τιμή του αναμένεται να κινηθεί κοντά στα 92 λεπτά το λίτρο έναντι των 87 λεπτών το λίτρο πέρυσι.

Εάν δεν υπήρχε αύξηση της φορολογίας (ΕΦΚ και ΦΠΑ ), τότε το πετρέλαιο θέρμανσης θα έβγαινε τον Οκτώβριο στην αγορά στα 85 λεπτά το λίτρο, δηλαδή κατά δύο λεπτά χαμηλότερα από πέρυσι. Για τους δικαιούχους του επιδόματος θέρμανσης και υπό την προϋπόθεση ότι δεν διαφοροποιηθεί το ύψος του από τα 25 λεπτά το λίτρο που ορίστηκε πέρυσι, η τιμή διαμορφώνεται στα 67 ευρώ το λίτρο έναντι 62 λεπτά πέρυσι.

Το υπουργείο Οικονομικών αναμένεται να βγάλει μέσα στην εβδομάδα τη σχετική απόφαση, επανεκτιμώντας το νέο δεδομένο της αυξημένης φορολογίας που οδηγεί σε επιβάρυνση των τιμών και καθιστά ακόμη δυσκολότερη την πρόσβαση των νοικοκυριών στο καύσιμο. Πρέπει να σημειωθεί ότι πέρυσι οι δικαιούχοι επιδόματος ήταν 700 χιλιάδες, έναντι 1,1 εκατ. την αμέσως προηγούμενη χρονιά.

Το πώς θα κινηθεί η τιμή του καυσίμου κατά τη διάρκεια της χειμερινής σεζόν θα εξαρτηθεί κατά βάση από την εξέλιξη της τιμής του αργού στη διεθνή αγορά, κάτι που θα καθορίσουν οι συζητήσεις στον ΟΠΕΚ σχετικά με τη συμφωνία για τη μείωση της παραγωγής.

Η αγορά δεν αναμένει πάντως αύξηση της ζήτησης, ακόμη και με χαμηλές τιμές πετρελαίου, καθώς εκτιμά ότι οι αυξημένες φορολογικές υποχρεώσεις των νοικοκυριών δεν επιτρέπουν και αύξηση δαπανών για πετρέλαιο θέρμανσης, ακόμη και στην περίπτωση ενός βαρύ χειμώνα που σε άλλες συνθήκες θα υποχρέωνε τους καταναλωτές να ανάψουν τους καυστήρες.

Αντιθέτως, η αγορά εκφράζει τη βεβαιότητα και την ανησυχία, ταυτόχρονα ότι φέτος τον χειμώνα αυτοί που θα «ζεσταθούν» θα είναι οι λεθρέμποροι – και αυτό για δύο λόγους: Ο ένας είναι η αύξηση του ΕΦΚ τόσο στο πετρέλαιο θέρμανσης όσο και στο πετρέλαιο κίνησης, που δημιουργεί μεγαλύτερο κίνητρο για λαθρεμπόριο και κυρίως η ανεπάρκεια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων να ελέγξει το σύστημα εισροών - εκροών.

Οπως τονίζουν στην Καθημερινή στελέχη του Συνδέσμου Εταιρειών Εμπορίας Πετρελαιοειδών Ελλάδος, ενώ το 99% των πρατηρίων έχει εγκαταστήσει το σύστημα εισροών-εκροών και το 94% αυτών αποστέλλει κανονικά τα στοιχεία στο υπουργείο Οικονομικών, αυτά ούτε ελέγχονται ούτε αξιοποιούνται από τη ΓΓΠΣ, λόγω έλλειψης στελέχωσης με το αναγκαίο προσωπικό. Δεν έχει καθοριστεί διαδικασία διασταύρωσης των στοιχείων που καταχωρίζει ο πρατηριούχος κατά την παραλαβή των καυσίμων.

«Με την υφιστάμενη διαδικασία οι πρατηριούχοι καταχωρίζουν μόνοι τους τα στοιχεία της προμηθεύτριας εταιρείας στο σύστημα και δεν υπάρχει τρόπος διασταύρωσης της ορθότητας αυτών των στοιχείων, καθώς το σύστημα δεν είναι αυτοματοποιημένο. Επίσης, δεν έχει δημιουργηθεί μηχανισμός πιστοποίησης και ελέγχου των εγκατεστημένων λογισμικών» εξηγεί ο πρόεδρος του ΣΕΕΠΕ Γιάννης Αληγιζάκης.


ΠΗΓΗ: www.enikonomia.gr

H Oculus, η εταιρεία πίσω από το γνωστό σετ εικονικής πραγματικότητας Oculus Rift, αναπτύσσει ένα νέο σετ εικονικής πραγματικότητας, σε μια προσπάθεια να καταστήσει την VR πιο οικονομική και προσιτή στο ευρύ καταναλωτικό κοινό.

Σε παρουσίασή του στο Σαν Χοσέ, ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ, ιδρυτής του Facebook – το οποίο έχει εξαγοράσει την Oculus- αναγνώρισε πως το κόστος του Oculus Rift (της «ναυαρχίδας» της εταιρείας) είναι απαγορευτικό για τους περισσότερους χρήστες και παρουσίασε επίσης λογισμικό για αλληλεπίδραση με φίλους σε περιβάλλοντα εικονικής πραγματικότητας.

Ωστόσο, όπως υπογραμμίζεται σε δημοσίευμα του BBC, αίσθηση έκανε η απουσία του Πάλμερ Λάκεϊ, συνιδρυτή της Oculus. Εκπρόσωπος δήλωσε στο βρετανικό δίκτυο πως δεν παρέστη στην εκδήλωση επειδή ήθελε να αποφύγει να «αποσπάσει την προσοχή» από τις παρουσιάσεις της ημέρας.

Σημειώνεται ότι πρόσφατα έγινε γνωστό ότι ο Λάκεϊ χρηματοδοτούσε μια στρατιά από διαδικτυακά «τρολ», υπέρ του υποψηφίου των Ρεπουμπλικάνων για την προεδρία, Ντόναλντ Τραμπ, κατά της αντιπάλου του, Χίλαρι Κλίντον.

Η ανακοίνωση περί οικονομικότερου headset γίνεται ενώ η Oculus βλέπει τον ανταγωνισμό να εντείνεται στον χώρο, με ανταγωνιστές όπως το Daydream VR της Google, το PlayStation VR της Sony και το HTC Vive.

Κατά τον Ζάκερμπεργκ, η καινοτομία που θα αλλάξει τα δεδομένα θα είναι η χρήση CVS (Computer Vision Software), που θα επιτρέπει στο headset να «βλέπει» τι υπάρχει γύρω και να ανιχνεύει τις κινήσεις του, επιτρέποντας στον χρήστη να περπατά ελεύθερα.

Σημειώνεται ότι το Oculus Rift και άλλα «high end» headsets χρησιμοποιούν μια σειρά αισθητήρων για να παρακολουθούν τις κινήσεις του χρήστη σε μια προκαθορισμένη περιοχή.

Επίσης, ο Ζάκερμπεργκ έδωσε έμφαση στην κοινωνική διάσταση της εικονικής πραγματικότητας, την οποία θεωρεί ως την επόμενη μεγάλη πλατφόρμα του χώρου των ηλεκτρονικών υπολογιστών, επιδεικνύοντας ένα VR περιβάλλον για αλληλεπίδραση με φίλους.

Σε αυτό το περιβάλλον, ο κάθε χρήστης βλέπει ένα «καρτουνίστικο» άβαταρ των άλλων, και ελέγχει αντίστοιχα το δικό του μέσω των χειριστηρίων του Oculus Rift, επιδεικνύοντας μια σειρά συναισθημάτων και αντιδράσεων (γέλιο, σοκ κλπ). Στην ίδια επίδειξη, ο περιβάλλων χώρος άλλαξε σε βίντεο 360 μοιρών του δωματίου του Ζάκερμπεργκ, με τον ίδιο να λαμβάνει βιντεοκλήση από τη σύζυγό του, Πρισίλα Τσαν.

ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr

Στη Μόσχα η μεγαλύτερη χωριάτικη του κόσμου, στη Μόσχα. Ο Πέτρος Λαμπρινίδης, Έλληνας Σεφ από την Κρήτη, κατάφερε να φτιάξει μια ελληνική σαλάτα 20 τόνων και όπως διαβάζουμε στην ιστοσελίδα της Ακαδημίας Παγκοσμίων Ρεκόρ και στο news247.gr, κέρδισε το βραβείο της μεγαλύτερης Ελληνικής Σαλάτας στον κόσμο.
Ο Σεφ, δημιούργησε με την ομάδα του και περισσότερους από 1000 εθελοντές στην Κόκκινη Πλατεία της Μόσχας, μια χωριάτικη σαλάτα βάρους 20 τόνων και 100 κιλών, προβάλλοντας την Ελληνική κουζίνα στην καρδιά της Ρωσίας και μάλιστα στο πλαίσιο των εορτασμών για την Ημέρα Πόλης της Μόσχας!
Ο Δήμαρχος Μαλεβιζίου Κρήτης, Κώστας Μαμουλάκης, βράβευσε τον συμπατριώτη του για τη διάκριση. Όπως δήλωσε κατά την εκδήλωση την περασμένη βδομάδα: “Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που ένας συμπολίτης μας, ο γνωστός Σεφ Πέτρος Λαμπρινίδης, κέρδισε επάξια μια θέση στο βιβλίο των ρεκόρ Guinness και έδωσε τη δυνατότητα της διεθνούς προβολής στην πατρίδα μας”.
Τα βραβεία Guinness είχαν μέχρι στιγμής καταγράψει μεγαλύτερη σαλάτα εκείνη ενός Αυστριακού, με βάρος μόλις 8,6 τόνους. Τα υλικά της χωριάτικης έπεφταν σε ένα τεράστιο container με τη βοήθεια φορτωτικών μηχανών.

Ο δήμαρχος Μαλεβιζίου Κώστας Μαμουλάκης :
mamoulakis-kostas

Κατά 20 ευρώ υπολογίζεται να επιβαρυνθεί το εισόδημα των δημοσίων υπαλλήλων, οι οποίοι αναμένεται να επιβαρυνθούν από την αύξηση των ασφαλιστικών τους εισφορών.
Αυτό αναφέρει στο πρωτοσέλιδό της η εφημερίδα «Αγορά», κάνοντας λόγο για νέες περικοπές στους μισθούς των υπαλλήλων του Δημοσίου, οι οποίες θα έρθουν από τον Ιανουάριο, λόγω των αλλαγών στον τρόπο υπολογισμού των εισφορών τους.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!