Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2017


Την απόφασή της να πάρει διαζύγιο από τον Άκη Τσοχατζόπουλο ανακοίνωσε το μεσημέρι της Τετάρτης η Βίκυ Σταμάτη, μια ημέρα μετά την εκ νέου καταδίκη της από το Εφετείο.
Στην ανακοίνωση του δικηγόρου της Νίκου Αγαπηνού η κυρία Σταμάτη επικαλείται για την απόφασή της, το παιδί της.
Κάνει λόγο για «ηθική υποχρέωση απέναντι στο μοναδικό παιδί μας να προχωρήσω στη λύση του γάμου μας με τον άνδρα τον οποίο λάτρεψα, λατρεύω, σέβομαι, θαύμασα και θα θαυμάζω».
«Υψώνω το ανάστημά μου απέναντι στην ωμότητα, την αδικοπραξία του συστήματος, που στυγνά και ολόψυχρα μας εκτέλεσε» λέει η Βίκυ Σταμάτη.
Όλη η ανακοίνωση του δικηγόρου της κυρίας Σταμάτη έχει ως εξής:
Καταδικάστηκα άδικα δύο φορές από τη Δικαιοσύνη μόνο και μόνο επειδή φέρω το όνομα του συζύγου μου «Τσοχατζόπουλου». Από τα βάθη της ψυχής μου σπαράζω αλλά ο ιστός της οικογένειάς μου έχει πλέον διαρραγεί και ως εκ τούτου έχω την ηθική υποχρέωση απέναντι στο μοναδικό παιδί μας να προχωρήσω στη λύση του γάμου μας με τον άνδρα τον οποίο λάτρεψα, λατρεύω, σέβομαι, θαύμασα και θα θαυμάζω.
Αυτό μου το επιβάλλει η διαφύλαξη της ψυχής του ανήλικου παιδιού μου αλλά και γενικότερα της οικογενειακής ισορροπίας, όση αυτή που έχει απομείνει.
Υψώνω το ανάστημά μου απέναντι στην ωμότητα, την αδικοπραξία του συστήματος, που στυγνά και ολόψυχρα μας εκτέλεσε.
Η ποινή εκτελέστηκε. Το ανωτέρω δελτίο Τύπου εδόθη εντολή στη δικηγορική εταιρεία ΝΙΚΟΣ ΑΓΑΠΗΝΟΣ από την κ. Βίκυ Σταμάτη να αποσταλεί ενώ ταυτόχρονα στην εν λόγω εταιρεία εδόθη εντολή από την κ. Βίκυ Σταμάτη για το χειρισμό της υποθέσεως διαζυγίου της ίδιας.
Πηγή:protothema.gr
Θεσσαλονίκη: Πάρκαρε το αυτοκίνητο στη μέση του δρόμου όμως άφησε... σημείωμα (pic)
Ένα απίστευτο περιστατικό κατέγραψε μια πολίτης από τη Θεσσαλονίκη.
Οδηγός άφησε το αυτοκίνητό του, κυριολεκτικά στη μέση του δρόμου, όμως προνόησε να γράψει ένα σημείωμα στο παρμπρίζ, με το τηλέφωνό του για να τον καλέσουν σε περίπτωση που ενοχλεί, αναφέρει το seleo.
Η φωτογραφία δημοσιεύεται στην ομάδα "Θεσσαλονίκη, τα καλά, τα στραβά και τα ανάποδα" στο Facebook και δεν άργησε να γίνει viral...
22852169 10212169715612828 4892860715506126799 n
ΚΟΚ: Βαριές «καμπάνες» για κινητό, ρίψη τσιγάρου, ζώνη και κράνος
Μείωση 40% σε όλα τα πρόστιμα αλλά και τριπλάσια προσαύξηση, ανάλογα με το εισόδημα του κάθε οδηγού προβλέπει μεταξύ άλλων- ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας.
Μεγάλες καμπάνες έρχονται για τις παραβάσεις που αποτελούν καθημερινές συνήθειες όπως η χρήση κινητού, η έλλειψη κράνους και ζώνης ασφαλείας, η στάθμευση σε ράμπες ή η παρεμπόδιση της διάβασης των ατόμων με αναπηρία και η χρήση της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης στους αυτοκινητοδρόμους. Επίσης για φορτηγά που προσπερνούν μέσω της δεξιάς λωρίδας προβλέπεται αφαίρεση οδήγησης για 30 ημέρες. Αν υπάρχει υποτροπή τότε προβλέπεται αφαίρεση και επανεξέταση της άδειας οδήγησης.
Ο νέος νόμος ταξινομεί τις παραβάσεις του ΚΟΚ σε τρεις κατηγορίες: στις χαμηλής, μεσαίας και υψηλής επικινδυνότητας. Η διαβάθμιση θα γίνει μετά από εισήγηση της επιτροπής Οδικής Ασφάλειας. Προβλέπονται επίσης και δύο πρόσθετες κατηγορίες: της πολύ υψηλής συχνότητας και τις αντικοινωνικής συμπεριφοράς. Και στις δύο θα αφαιρείται η άδεια οδήγησης για 60 ημέρες.
Σε όλες αυτές τις παραβάσεις (πλην προσπεράσεων φορτηγών που η ποινή είναι οι 30 μέρες χωρίς αφαίρεση πινακίδων την πρώτη φορά) προβλέπονται μηδενικά πρόστιμα αλλά διοικητικά μέτρα που είναι η αφαίρεση διπλώματος και πινακίδων για 60 ημέρες.
«Δεν έχουμε ΚΟΚ που είναι μέσο είσπραξης, αλλά έχουμε έναν παιδευτικό κώδικα. Πρέπει αυτό να το περάσουμε στους οδηγούς και αυτή την προσπάθεια επιχειρούμε να την πετύχουμε με πολύ σημαντικές αλλαγές» δήλωσε χθες ο υπουργός Υποδομών Χρίστος Σπίρτζης.
Όπως ανέφερε, έχουμε έναν κώδικα με χιλιάδες παραβάσεις, όπου κάθε μία έχει το δικό της πρόστιμο. Δεν είναι κατανοητό ποια παράβαση είναι επικίνδυνη και ποια κοστίζει περισσότερο στην κοινωνική συμπεριφορά. Για το λόγο αυτό θα αφιερωθούν διδακτικές ώρες σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου για θέματα οδικής συμπεριφοράς.
«Θέλουμε να χτυπήσουμε την αρχή έχω λεφτά, παρανομώ και πληρώνω» δήλωσε ο κ. Σπίρτζης. «Οι ίδιοι κανόνες προβλέπονται στην Ελβετία, στην Φινλανδία σε χώρες που εφαρμόζουν τις αρχές της πραγματικής ίσης μεταχείρισης των πολιτών» ανέφερε.
Από την κατηγορία της επιβολής προστίμων με εισοδηματικά κριτήρια εξαιρούνται μία σειρά από σοβαρές παραβάσεις όπως η κατανάλωση αλκοόλ, η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη, οι διατάξεις για τον τρόπο προσπέρασης οχημάτων, κλπ. Το υπουργείο σκοπεύει να θεσμοθετήσει ένα δεύτερο σχέδιο νόμου που θα εξετάζει όλο το καθεστώς των διαδικασιών για τις άδειες οδήγησης, τις εξετάσεις, κλπ.
Στα 150 χιλ. το όριο ταχύτητας
Στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού του οδικού δικτύου, ο νέος νόμος δίνει την δυνατότητα αύξησης του ορίου ταχύτητας από τα 130 χιλιόμετρα στα 150 χιλιόμετρα μετά από μελέτη και έγκριση από τις αρμόδιες υπηρεσίες. Απαγορεύσεις τίθενται για τις τετράτροχες μοτοσυκλέτες (γουρούνες) όπου απαγορεύεται η χρήση τους στο οδικό δίκτυο της χώρας.
Τι αλλάζει για τα εισαγόμενα αυτοκίνητα
Για τα εισαγόμενα αυτοκίνητα, θεσπίζονται μηχανισμοί ελέγχου, με στόχο την καταπολέμηση των παράνομων κυκλωμάτων με συγκεκριμένες βεβαιώσεις που πλέον θα παρέχονται με ηλεκτρονικό τρόπο. Τέτοιες βεβαιώσεις είναι η έγκριση τύπου με την οποία ταξινομήθηκε ένα αυτοκίνητο, ημερομηνία ταξινόμησης, βεβαίωση από επίσημους αντιπροσώπους σχετικά με ποιες ανακλήσεις έχουν γίνει, βεβαίωση του ΚΤΕΟ της χώρας προέλευσης κ.α. Θα χρειάζεται ακόμη και υπεύθυνη δήλωση του αγοραστή πως έχει λάβει υπόψη τα προαναφερθέντα στοιχεία.
Σύμφωνα με τον υπουργό υπάρχουν πολίτες που έχουν αγοράσει πολύ ακριβά μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που στη συνέχεια διαπιστώνεται πως δεν αντιστοιχούν τα χαρακτηριστικά τους, σε αυτά για τα οποία πλήρωσαν.
Στο νέο νόμο που περιλαμβάνεται μαζί με τα ταξί στο νομοσχέδιο για τις Μεταφορές, ο εισαγωγέας θα αποζημιώνει πλήρως τον αγοραστή αν διαπιστωθεί πως η άδεια κυκλοφορίας δεν αντιστοιχεί στα πραγματικά στοιχεία του αυτοκινήτου.
Ψηφιακό Μητρώο
Στο υπουργείο Υποδομών θα δημιουργηθεί το ψηφιακό μητρώο οδικών μεταφορών όπου θα καταγράφονται ψηφιακά ανά επιχείρηση, τα οχήματα, οι οδηγοί, οι σχέσεις εργασίας, κλπ. Σήμερα για να γίνουν οι έλεγχοι απαιτούνται μικτά κλιμάκια από τρεις υπηρεσίες, χωρίς να υπάρχει η απαιτούμενη αποτελεσματικότητα.
ΚΤΕΟ
Στις νέες ρυθμίσεις θα περιληφθούν και διατάξεις για τα δημόσια ΚΤΕΟ. «Υπάρχουν διατάξεις για τα δημόσια ΚΤΕΟ που έχουν συγκεκριμένη ελάχιστη αμοιβή σε αντίθεση με τα ιδιωτικά, με αποτέλεσμα να βρεθούν εκτός ανταγωνισμού. Οι προβλέψεις έγιναν από τις προηγούμενες κυβερνήσεις με συγκεκριμένη στοχοθεσία και κατεύθυνση». Πλέον με απόφαση της Περιφέρειας που ανήκουν, τα ΚΤΕΟ θα μπορούν να αναπροσαρμόζουν τις τιμές σύμφωνα με τον ανταγωνισμό στην περιοχή που δραστηριοποιούνται. Επίσης θα μπορούν να λειτουργούν με τη μορφή της ανώνυμης εταιρείας. Επανέρχονται τα ασυμβίβαστα σε σχέση με τους ιδιοκτήτες ΚΤΕΟ όπως πρώην γενικοί διευθυντές ή συγγενικά τους πρόσωπα.
Ρυθμίσεις στην κυκλοφορία ποδηλάτου
Ρυθμίσεις προβλέπονται και στην οδική συμπεριφορά των οδηγών ποδηλάτων, για τη σήμανση των οδών, τη φωτεινή σηματοδότηση για τους ποδηλάτες, κ.α.
Επιπλέον, γίνονται πιο αυστηρά τα κριτήρια για τους οδηγούς που μεταφέρουν μαθητές. Στο εξής μπαίνουν όρια ηλικίας τα 55 έτη για οδηγούς λεωφορείων που μπορεί να παραταθεί μέχρι τα 65, εφόσον κατά πενταετία υπάρχουν εξετάσεις για οδική συμπεριφορά και υγεία.
Οδηγοί που έχουν συμπληρώσει τα 75 έτη θα υποχρεώνονται, ανά πενταετία, σε δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς και δεν θα έχουμε μόνο τις ιατρικές βεβαιώσεις όπως σήμερα.
Τηλεφωνικό κέντρο στο υπουργείο
Στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δημιουργείται κεντρικό ηλεκτρονικό σύστημα, τηλεφωνικό κέντρο και υπηρεσία σύντομων γραπτών μηνυμάτων παραπόνων και καταγγελιών των επιβατών για παραβάσεις του Κανονισμού Λειτουργίας των Ε.Δ.Χ. Αυτοκινήτων. Με απόφαση του υπουργού καθορίζονται όλες οι λεπτομέρειες για την ανάπτυξη, τη λειτουργία και τη συντήρηση του κεντρικού ηλεκτρονικού συστήματος, του τηλεφωνικού κέντρου και της υπηρεσίας σύντομων γραπτών μηνυμάτων (sms)
Πινακίδες
Κάθε πινακίδα οχήματος που αφαιρείται καταχωρείται μηχανογραφικά στο αρχείο, στο οποίο τηρούνται τα στοιχεία όλων των οχημάτων της οικείας οργανικής μονάδας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Σε ό,τι αφορά τα οχήματα που είναι σε ακινησία μετά την πάροδο 2 ετών, η αρμόδια ΔΟΥ προβαίνει σε καταστροφή των πινακίδων κυκλοφορίας. Σε περίπτωση αφαίρεσης των κρατικών πινακίδων οχήματος, η αρμόδια υπηρεσία της Ελληνικής Αστυνομίας προβαίνει σε καταστροφή των πινακίδων κυκλοφορίας του οχήματος, με την πάροδο 2 ετών από τη λήξη του διοικητικού μέτρου της αφαίρεσης. Οι αρμόδιες κατά περίπτωση υπηρεσίες χορηγούν βεβαίωση καταστροφής πινακίδων κυκλοφορίας, κατόπιν αίτησης εκ μέρους του ιδιοκτήτη – κατόχου του οχήματος.
Άδεια δόμησης στην ΕΡΓΟΣΕ
Όλες οι άδειες δόμησης που απαιτούνται για την κατασκευή τεχνικών έργων, κτηρίων και εγκαταστάσεων σιδηροδρομικού ενδιαφέροντος, εκδίδονται από την Διεύθυνση Έργων της ΕΡΓΟΣΕ και εγκρίνονται με απόφαση του υπουργού Υποδομών.
newmoney.gr

Κατά κόρον οι χρήστες της Google κάνουν μια μια ερώτηση η οποία αφορά στο σεξ και ακόμα πιο συγκεκριμένα στον “αστικό μύθο” του σημείου g.
Αυτό το μαγικό σημείο λοιπόν που σύμφωνα με κάποιους ερευνητές είναι ένα σύμπλεγμα νεύρων το οποίο βρίσκεται στο πάνω τοίχωμα του κόλπου κάτω από το ηβικό οστό αποτελεί την πιο δημοφιλή αναζήτηση των χρηστών στην πλατφόρμα της Google.
Όσο για το πως μπορείς να το ψάξεις, γιατί δεν ξέρουμε αν μπορείς να το βρεις, απλά ψηλάφισε με το δάχτυλό σου το πάνω τμήμα του κόλπου και λέγεται ότι κάπου θα εμφανιστεί ένα “μπαλάκι” με τραχύτερη επιφάνεια από το υπόλοιπο τοίχωμα. Αν το ερεθίσεις μάλιστα διογκώνεται. Αξίζει πάντως σίγουρα η προσπάθεια να το βρεις.

Σε ολους μας έχει συμβεί να ανεβάσουμε μία φωτογραφία στο Instagram και να «αργοπεθαίνει» με ελάχιστα like. Να τη σβήσεις και να υποκριθείς ότι δεν έγινε ποτέ; Να αρχίσεις να παρακαλάς τους φίλους σου να κάνουν like; Αν βρισκόσουν στη Ρωσία (σε αυτή την απελπιστική κατάσταση) θα μπορούσες να αγοράσεις likes στο Instagram από αυτόματους πωλητές.
Τα vending machines που προσφέρουν 100 Instagram likes για 50 ρούβλια (80 cents) ή 100 followers για 100 ρούβλια (1.60) εντοπίστηκαν από Ρώσους δημοσιογράφους νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα. Τα μηχανήματα ανήκουν στη ρωσική εταιρία Snatap κι έχουν προκαλέσει αντιδράσεις αφού τα πληρωμένα likes λειτουργούν ενάντια στην πολιτική του Instagram.
Η εταιρία, ωστόσο, υποστηρίζει ότι τα likes προέρχονται από φυσικά πρόσωπα και δεν είναι «ψεύτικα». Υπάρχουν περίπου 20 μηχανήματα σε όλη τη Ρωσία τα οποία εξυπηρετούν 20 με 50 πελάτες την ημέρα, και αρκετά από αυτά βρίσκονται μέσα σε εμπορικά κέντρα. Τώρα ξέρεις ότι μπορείς να «μπουστάρεις» τη φωτογραφία σου, αν βρεθείς απελπισμένη στη Ρωσία.
like mixani
Επιγραφές τάφων με απίστευτο χιούμορ
Οι άνθρωποι που «φεύγουν» μένουν με έναν ιδιαίτερο τρόπο για πάντα μαζί μας.
Λίγο πριν το τέλος κάποιοι έχουν τη δύναμη και αντιμετωπίζουν με θάρρος το μοιραίο.  Μερικοί μάλιστα θέλουν να αφήσουν το στίγμα τους και πάνω στην τελευταία τους κατοικία.
Μηνύματα γεμάτα χιούμορ, που απαλύνουν τον πόνο των οικείων τους χαρίζοντας ένα χαμόγελο και γλυκές αναμνήσεις.
59e0703cb5719_512404144_69bcd37f8e_o__605.jpg
 «Το ήξερα ότι αυτό θα συμβεί»
 59ed927916392_2t5Ps5r__605.jpg
 «Σου το είπα ότι ήμουν άρρωστος»
atheist.jpg
 «Εδώ κείτεται ένας άθεος. Όμορφα ντυμένος και δεν έχει που να πάει»
 giagia.jpg
 «Τώρα ξέρω κάτι που δεν ξέρεις»
john.jpg
 «Εδώ κείτεται ο John Yeast. Συγγνώμη που δεν σηκώνομαι»
 sleep.jpg
 «Φύγετε μακριά! Κοιμάμαι»
 πυραμιδα.jpg
 «Ήλπιζα σε μια πυραμίδα»
syntagi
 Και μια συνταγή για γλυκό από μια κυρία η οποία  «όπου πάει, υπάρχει γέλιο»
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!