Κάθε φορά που οδηγώ το Fiat 500 προσπαθώ να αποκρυπτογραφήσω την πιο επιτυχημένη ιταλική ιδέα στον χώρο του αυτοκινήτου.
Αυτό το μοντέλο είναι μοναδικό και όποιος έχει αντίρρηση, ας αναλογιστεί την ιστορία του και το γεγονός ότι μετά την επανεμφάνισή του κάνει ρεκόρ πωλήσεων.
Είναι το «χρυσό αβγό» της Fiat, με πάνω από 1,5 εκατ. Πωλήσεις. Εδώ και οκτώ χρόνια είναι μια ξεχωριστή άποψη ανάμεσα σε τόσα και τόσα αυτοκίνητα που μοιάζουν μεταξύ τους.
Κέρδισε τη μάχη και με τον χρόνο, επειδή όμως άλλαξαν οι απαιτήσεις μας, οι Ιταλοί άφησαν την παρμεζάνα και πήραν πάλι το πενάκι τους.
Ζωγράφισαν την ανανεωμένη εξωτερική εμφάνιση και οι στιλίστες, μετά από μερικά παγωμένα κρασιά Prosecco, διάλεξαν το νέο εσωτερικό λουκ.
Το αποτέλεσμα είναι μπροστά μου και εκφράζεται μέσω του ανανεωμένου Fiat 500. Οδηγώ την καλύτερη έκδοση για τα σημερινά δεδομένα.
Αυθεντικό ιταλικό μοτέρ βενζίνης 900 κ.εκ., εξοπλισμός Lounge και απίθανα χρώματα. Πρόσθεσαν νέα ηλεκτρονικά συστήματα πολυμέσων και συνδεσιμότητας.
Οι τροποποιήσεις έγιναν σε 1.900 σημεία. Τα νέα μπροστινά φωτιστικά σώματα με φώτα ημέρας LED, η νέα γρίλια, τα πίσω ανάγλυφα φώτα και το χρώμιο στον προφυλακτήρα είναι οι πλέον εμφανείς αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση.
Νέα συστήματα
Στον εσωτερικό χώρο ξεχωρίζουν το ανασχεδιασμένο τιμόνι και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων TFT. Η μεγάλη έγχρωμη οθόνη 5 ιντσών δίνει ζωή στο σύστημα Uconnect και το Digital Audio Broadcasting.
Το τελευταίο είναι η χαρά του οδηγού που ψάχνει ειδήσεις και μουσική. Εύκολη πρόσβαση σε ειδήσεις του Reuters και 35 εκατ. τραγούδια.
Επίσης, να τονίσω τα βελτιωμένης ποιότητας υλικά, τα ανασχεδιασμένα χειριστήρια, καθώς και τα διαιρούμενα και αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα. Αποθηκευτική ικανότητα 185 λίτρα.
Δεν έκαναν όμως σημαντικές αλλαγές στο τεχνικό υπόβαθρο. Το δικύλινδρο μοτέρ εξακολουθεί να κάνει θόρυβο στο ρελαντί. Μέχρι τις 2.000 σ.α.λ. είναι νωχελικό, αλλά μετά παρέχει μεγάλη ποσότητα ισχύος και ροπής.
Οι 105 ίπποι και τα 14,8 χλγμ. ροπής συνθέτουν ένα πολύ καλό μείγμα.
Οι επιδόσεις είναι όπως αρμόζει σε ένα νευρικό και ατίθασο ιταλικό αυτοκίνητο. Σε 11’’ το σβέλτο 500 πιάνει τα 100 χλμ./ώρα και αν το πατήσεις, βλέπεις και τα 170 χλμ./ώρα.
Η κατανάλωση στη δοκιμή ήταν 6 λίτρα/100 χλμ., εργοστασιακή 4,2 λίτρα/100 χλμ. Εκπομπές CO2 99 γρ./χλμ., τέλη κυκλοφορίας 89 ευρώ.
Η οδική συμπεριφορά διατηρεί τα χαρακτηριστικά που γνωρίσαμε στην αρχική έκδοση. Είναι σταθερό, με καλό σύστημα διεύθυνσης, αποδοτικές αναρτήσεις, ευέλικτο και ευχάριστο.
Να τονίσω ότι μετά την αναβάθμιση της ηχομόνωσης, το επίπεδο θορύβου στην καμπίνα είναι χαμηλότερο.
Η τιμή του καθορίστηκε στα 16.200 ευρώ με το όφελος της απόσυρσης. Βρίσκεται στο ανώτερο τμήμα της κατηγορίας του και δικαιολογείται από την ιδιαιτερότητα του μοντέλου.
Ανάλογα με το πρόγραμμα χρηματοδότησης, επιπλέον έκπτωση από 500 έως 800 ευρώ.
real.gr