Τρίτη, 26 Μαΐου 2015

Θύμα ανθρωποκτονίας ο Μπι Μπι Κινγκ;
Σοκ έχει προκαλέσει στις ΗΠΑ η είδηση ότι το γραφείο του ιατροδικαστή της πολιτείας της Νεβάδα διεξάγει έρευνα για να διαπιστώσει εάν ο θρύλος της μπλουζ Μπι Μπι Κινγκ πέθανε από παθολογικά αίτια είτε έπεσε θύμα ανθρωποκτονίας.
Ο Μπι Μπι Κινγκ πέθανε σε ηλικία 89 ετών στις 14 Μαΐου στο Λας Βέγκας, όπου ζούσε στα διαλείμματα των περιοδειών του, τις οποίες και συνέχισε μέχρι το τέλος του περασμένου έτους.
«Ο ιατροδικαστής μας, ο οποίος είναι αρμόδιος για τη σορό του #BBKing διεξάγει αυτοψία. Αποτελέσματα: 6-8 εβδομάδες μίνιμουμ, έρευνα για ανθρωποκτονία @LVMPD» είναι το μήνυμα που αναρτήθηκε στο Τwitter από το γραφείο του ιατροδικαστή της κομητείας του Κλαρκ στη Νεβάδα, κάνοντας αναφορά στην αστυνομία του Λας Βέγκας (LVMPD).
Σύμφωνα με τοπικά μέσα ενημέρωσης, δύο από τις κόρες του διάσημου κιθαρίστα έχουν εκφράσει φόβους πως ο θάνατος του πατέρα τους είναι αποτέλεσμα εγκληματικής ενέργειας. Παράλληλα ανακοινώθηκε ότι η κηδεία του, η οποία επρόκειτο να πραγματοποιηθεί στο Μέμφις, αναβάλλεται εν αναμονή των αποτελεσμάτων της έρευνας.
Ο Μπι Μπι Κινγκ είχε διαγνωστεί με διαβήτη και τους τελευταίους μήνες υπέφερε από σοβαρά προβλήματα υγείας. Τον περασμένο Οκτώβριο αισθάνθηκε αδιαθεσία κατά τη διάρκεια συναυλίας του, εξαιτίας εξάντλησης και αφυδάτωσης, γεγονός που προκάλεσε τη ματαίωση της υπόλοιπης περιοδείας του.


Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ/Γαλλικό
Κίνα: «Ξεναγούν» στις φυλακές πολιτικούς προς γνώση και συμμόρφωση
Να συνειδητοποιήσουν τι τους... περιμένει αν σκεφτούν να παρανομήσουν έχουν σαν στόχο οι «ξεναγήσεις» κυβερνητικών αξιωματούχων σε φυλακές της Κίνας.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας China Daily, οι κινεζικές αρχές «ξεναγούν» αξιωματούχους και μέλη των οικογενειών τους σε φυλακές ως προειδοποίηση κατά της διαφθοράς.

Στο Χουμπέι, την ανατολική περιφέρεια της Κίνας, 70 στελέχη του Κομμουνιστικού Κόμματος και οι σύζυγοί τους «επισκέφθηκαν πρώην αξιωματούχους στη φυλακή της πόλης και διέμειναν μια μέρα στη φυλακή ως επιμορφωτική προειδοποίηση» σημειώνει η εφημερίδα.

Ο πρόεδρος της Κίνας Σι Τζινπίνγκ έχει θέση την καταπολέμηση της διαφθοράς στην κορυφή των προτεραιοτήτων του από τότε που ανέλαβε την εξουσία εδώ και δύο χρόνια, ερευνώντας και συλλαμβάνοντας υψηλά ιστάμενους αξιωματούχους της κυβέρνησης, υψηλόβαθμα στελέχη στις ένοπλες δυνάμεις και μεγαλοεπιχειρηματίες.

Οι ξεναγήσεις στις φυλακές, που συμπεριέλαβαν επισκέψεις σε πρώην συνεργάτες και διευθυντές που εκτίουν ποινές για δωροδοκία και κατάχρηση εξουσίας, αποτέλεσαν μια ωμή υπενθύμιση του Πεκίνου ενάντια στη διαφθορά.

Η China Daily αναφέρει ότι φωτογραφίες των ανακρίσεων είναι αναρτημένες στους τοίχους της φυλακής προς συμμόρφωση. «Είναι εντυπωσιακό να έχει παρακολουθήσει κανείς τη βαθιά μεταμέλεια των πρώην αξιωματούχων ενώ εκτίουν την ποινή τους στη φυλακή», δηλώνει στην εφημερίδα ένας αξιωματούχος της περιφέρειας Χουμπέι.

Η Κεντρική Επιτροπή Πειθαρχικού Ελέγχου ανακοίνωσε ότι οι επισκέψεις έχουν σκοπό να θυμίσουν στους αξιωματούχους «τη συνειδητοποίηση των παραβάσεων που σχετίζονται με τη διαφθορά», τονίζει η εφημερίδα.

Προσθέτει ότι αυτόν τον μήνα μερικά μέλη των ενόπλων δυνάμεων της Κίνας δεν πήραν στα σοβαρά τον πόλεμο ενάντια στη διαφθορά. Μερικοί αξιωματικοί έχουν πει ότι η δωροδοκία είναι τόσο διάχυτη ώστε θα μπορούσε να υπονομεύσει την πολεμική ικανότητα της Κίνας.
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ/Reuters

Σε μια πρωτοποριακή κίνηση ετοιμάζεται να προβεί η νέα δήμαρχος Βαρκελώνης, Αντα Κολάου, η οποία εκλέχτηκε στην πρώτη θέση των πρόσφατων δημοτικών εκλογών πριν από λίγες ημέρες.
Συγκεκριμένα, σκέφτεται να μειώσει το μισθό του δημάρχου στα 2.200 ευρώ μηνιαίως, από τα… 11.000 ευρώ που παίρνει ο νυν δήμαρχος της πόλης.
Στο πρόγραμμά της επίσης, περιλαμβάνεται η εξασφάλιση δωρεάν μετακίνησης στα μέσα μαζικής μεταφοράς για όσους είναι κάτω των 16 ετών, να μετατρέψει τα άδεια σπίτια σε κοινωνικές κατοικίες, να επιβάλει νέους φόρους σε τράπεζες και επιχειρήσεις ηλεκτρισμού, να μειώσεις τις τιμές του νερού, του ηλεκτρικού και του φυσικού αερίου προς όφελος των πολιτών καθώς και να δημιουργήσει 2.500 θέσεις εργασίας.
Μάλιστα στο προεκλογικό της σύνθημα ήταν σαφής: «Εφτασε η ώρα να κερδίσουν εκείνοι που ποτέ δεν κερδίζουν». Η 41 χρονη νέα δήμαρχος είναι από εκείνους τους «αγανακτισμένους» που πήρε θέση ενάντια στους ισχυρούς της πολιτικής, απαιτώντας κοινωνική δικαιοσύνη για όλους.

Τα καινούρια ρούχα, όσο «του κουτιού» κι αν είναι, έχουν κάνει μια μεγάλη διαδρομή μέσα από χημικά, εργοστάσια και χέρια.Το καινούριο πουκάμισο μπορεί να είναι «ποτισμένο» με χημικά ή και μικρόβια. Ακόμα κι αν θεωρείτε βαρετό να βάζετε πλυντήριο, είναι 1000 φορές πιο ενοχλητικό να κολλήσετε ψείρες, έκζεμα ή κάποια δερματοπάθεια.
Τα καινούρια ρούχα θα πρέπει να πλένονται δύο φορές, πριν φορεθούν, σύμφωνα με άρθρο της Wall Street Journal. «Χημικά από τις βαφές των υφασμάτων και ίχνη φορμαλδεΰδης ανιχνεύονται συχνά στα ρούχα, που παράγονται στα εργοστάσια και μπορεί να έχουν σοβαρές επιπτώσεις στο ανθρώπινο δέρμα», λέει ο δρ. Ντόναλντ Μπελσίτο, καθηγητής Δερματολογίας στο Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Κολούμπια.
Τα περισσότερα συνθετικά υφάσματα βάφονται με χρώματα ανιλίνης – κατάλοιπα της οποίας φεύγουν με δύο πλυσίματα – αλλά αρκετοί ανυπόμονοι αγοραστές παρατηρούν εξανθήματα που προκαλούν κνησμό «κυρίως σε περιοχές όπου υπάρχει τριβή ή εφίδρωση, όπως η μέση, ο λαιμός, οι μηροί και οι μασχάλες».
Η ρητίνη ουρίας-φορμαλδεΰδης χρησιμοποιείται για να μην τσαλακώνονται τα συνθετικά υφάσματα, που περιέχουν βαμβάκι και πολυεστέρα. Παρά το γεγονός ότι στις περισσότερες χώρες υπάρχουν κανονισμοί για τα επιτρεπόμενα όρια της φορμαλδεΰδης, σύμφωνα με έρευνα που είχε γίνει πριν από πέντε χρόνια στις Ηνωμένες Πολιτείες, αρκετά από τα υφάσματα που πωλούνται στις ΗΠΑ ξεπερνούν τα επιτρεπόμενα όρια ρητίνης. Πολλά υφάσματα περιέχουν υλικά που φτιάχνονται σε μια χώρα, βάφονται σε άλλη και ράβονται σε μια τρίτη, όπου σε κάθε μια από αυτές τις χώρες ισχύει διαφορετική νομοθεσία όσον αφορά τα επιτρεπόμενα όρια στη χρήση χημικών.«Τα υψηλά επίπεδα δεν συσχετίζονται με κάποιο συγκεκριμένο ύφασμα ή χώρα προέλευσης» λέει ο Δρ. Μπελσίτο, ο οποίος προσθέτει ότι «η επαφή με κάποια υφάσματα μπορεί να προκαλέσει δερματίτιδα ή έκζεμα, εξαιτίας των χημικών που χρησιμοποιούνται για να μην τσαλακώνουν τα υφάσματα».
Από την άλλη, κανείς δεν γνωρίζει πόσα χέρια έχουν ακουμπήσει το ρούχο πριν το αγοράσετε γι’ αυτό ο Μπελσίτο προειδοποιεί: «έχω δει περιπτώσεις όπου ο πελάτης μπορεί να κολλήσει ψείρες δοκιμάζοντας ένα ρούχο και υπάρχουν και αρκετές μεταδοτικές δερματοπάθειες που μεταδίδονται από τα ρούχα, όπως η ψώρα». Άλλωστε, κανείς δεν ξέρει τι «κουβαλούν» όσοι έχουν δοκιμάσει ένα ρούχο ή πόσοι το έχουν δοκιμάσει. Αυτό ισχύει και για τα καρτελάκια που εγγυώνται το 100% των φυσικών ινών. Οι ψείρες, οι οποίες δεν μπορούν να ζήσουν πολύ καιρό χωρίς οικοδεσπότη, προτιμούν να φυσικά υφάσματα και όχι τα συνθετικά. Μπουγάδα, λοιπόν, στα καινούρια ρούχα σας και μάλιστα δύο φορές, ακόμα και με σκέτο νερό. Και όταν τελειώσετε πλύντε σεντόνια, πετσέτες, και χαλάκια μπάνιου. Στο κάτω-κάτω η καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά. Μην το παρακάνετε μόνο με τα τζιν. Δύο φορές είναι πάρα πολλές για… όλη τους τη ζωή. Όπως παραδέχθηκε ενώπιον ακροατηρίου ο διευθύνων σύμβουλος της πιο «αμερικάνικης» μάρκας τζιν «το παντελόνι μου έχει να μπει στο πλυντήριο εδώ και ένα χρόνο».
aftodioikisi.gr

Ακόμα μία αναβάθμιση στην πλατφόρμα Facebook Messenger, καθώς η εταιρεία πρόσθεσε λειτουργία Caller ID με πληροφορίες για την ταυτότητα του χρήστη που θέλει να συνομιλήσει μαζί σας, ακόμη και αν δεν συμπεριλαμβάνεται στους φίλους σας. Η κάρτα εμφανίζει μεγαλύτερη φωτογραφία και μερικές πληροφορίες που έχει επιλέξει ο χρήστης να φαίνονται δημόσια (π.χ. σε ποιο πανεπιστήμιο φοίτησα, που μένουν, κοινούς φίλους κ.ά.). Το “caller ID for messaging” θα εμφανιστεί σύντομα σε όλους τους χρήστες και θα λειτουργεί κανονικά στις εκδόσεις της εφαρμογής για iOS και Android.
Όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία του περιβάλλοντος, τόσο πιο συχνή γίνεται η χρήση του κλιματιστικού (air condition) τόσο μέσα στο σπίτι, όσο και στο αυτοκίνητο και τον χώρο εργασίας.

Το air condition, όμως, κρύβει ορισμένους σοβαρούς κινδύνους για την υγεία σας, τους οποίους πρέπει να γνωρίζετε και να ξέρετε πώς να προστατευθείτε.

Δείτε από τι κινδυνεύετε από τη συνεχή χρήση του air condition, σύμφωνα με το newsit:

Διαρκής κόπωση και συχνές ασθένειες: Έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που βρίσκονται διαρκώς σε κλιματιζόμενο περιβάλλον μπορεί να εμφανίσουν χρόνιους πονοκεφάλους και κόπωση. Όσοι εργάζονται σε κτίρια που συνεχώς διοχετεύονται με δροσερό αέρα μπορεί επίσης να εκδηλώσουν ερεθισμό του βλεννογόνου υμένα και δυσκολίες στην αναπνοή. Αυτό τους κάνει σας αφήνει περισσότερο ευάλωτους σε κρυολογήματα, γρίπη και άλλες ασθένειες.

Ξηρό δέρμα: Οι πολλές ώρες μέσα σε κλιματιζόμενο περιβάλλον μειώνει δραστικά την φυσική υγρασία από την επιδερμίδα σας. Αν δεν αναπληρώνετε αυτή την υγρασία με κάποια κρέμα/αλοιφή τότε αργά ή γρήγορα θα έχετε ξηροδερμία.

Αλλεργική ρινίτιδα: Η αλλεργική ρινίτιδα είναι μια ασθένεια που σχετίζεται με μια ομάδα συμπτωμάτων που επηρεάζουν τη μύτη. Αυτά τα συμπτώματα εμφανίζονται όταν αναπνέετε κάτι στο οποίο είστε αλλεργικοί, όπως σκόνη, τρίχωμα ζώων, ή γύρη. Αυτό μπορεί να συμβεί από ένα air conditiιion, το οποίο δεν έχει συντηρηθεί σωστά, τα φίλτρα του δεν είναι αποτελεσματικά και γεμίζει διαρκώς την ατμόσφαιρα στο δωμάτιο με αλλεργιογόνες ουσίες.

Νόσος των λεγεωνάριων (Legionnaires' disease): Η νόσος των λεγεωνάριων είναι μια σοβαρή μορφή πνευμονίας, την φλεγμονή των πνευμόνων που προκαλείται συνήθως από μόλυνση. Η νόσος των λεγεωνάριων προκαλείται από ένα βακτήριο γνωστό ως legionella. Οι περισσότεροι άνθρωποι κολλούν τη νόσο των λεγεωνάριων από την εισπνοή βακτηρίων. Οι ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας, οι καπνιστές και τα άτομα με εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα στην ασθένεια των λεγεωνάριων. Η μη-σωστή συντήρηση του κλιματιστικού, ευθύνεται για ένα πολύ μεγάλο ποσοστό της συγκεκριμένης ασθένειας στη σύγχρονη κοινωνία.

Αναπνευστικά προβλήματα από την μούχλα: Ερευνητές στο Louisiana State Medical Center βρήκαν ότι υπάρχουν κατά μέσο όρο 8 διαφρετικά είδη μούχλας που ζουν μέσα σε 22 από τα 25 αυτοκίνητα που εξέτασαν. Οι σπόροι της μούχλας, αλλά και άλλων μικροβίων, ανακυκλώνονται στην καμπίνα του αυτοκινήτου από το σύστημα κλιματισμού και δημιουργούν πολλά αναπνευστικά προβλήματα στους επιβάτες.

http://www.thestival.gr

Οι έφηβοι που συμμετέχουν σε ομαδικά αθλήματα είναι λιγότερο πιθανόν να καπνίσουν. Ωστόσο, ο αθλητισμός δεν μπορεί να νικήσει την επιρροή που έχει ο κινηματογράφος ως προς το τσιγάρο, σύμφωνα με αμερικανική μελέτη που δημοσιεύεται «Αrchives of Ρediatrics and Αdolescent Μedicine».

Και άλλες έρευνες έχουν δείξει ότι οι εικόνες και τα πρότυπα που προβάλλουν τα ΜΜΕ μπορεί να επηρεάσουν τις πιθανότητες να αρχίσει το κάπνισμα ένας έφηβος.

Στη μελέτη της Ιατρικής Σχολής του Ντάρτμουθ στο Νιου Χαμσάιρ σε περισσότερα από 2.000 παιδιά 9-14 ετών που τέθηκαν υπό ιατρική παρακολούθηση για 7 χρόνια, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι όσα δεν συμμετείχαν σε ομαδικά αθλήματα είχαν διπλάσιες πιθανότητες να καπνίσουν ως έφηβοι.

Ωστόσο, όταν οι επιστήμονες μελέτησαν τις επιδράσεις του καπνίσματος μέσω των ταινιών διαπίστωσαν ότι ο κινηματογράφος επηρεάζει όλους τους εφήβους, ανεξαρτήτως τού αν αθλούνται ή όχι.

Η μελέτη έρχεται να προσθέσει νέα στοιχεία για την ανάγκη περιορισμού στο ελάχιστο του καπνίσματος των εφήβων μέσα από κοινωνικά πρότυπα που προβάλλουν τα ΜΜΕ.

Οι έφηβοι που έλαβαν μέρος στην έρευνα συμπλήρωσαν ερωτηματολόγιο για τις κινηματογραφικές ταινίες που είχαν παρακολουθήσει, τη συμμετοχή τους σε ομαδικά αθλήματα σε ηλικίες 16-21 ετών. Γενικά, όσο περισσότερες σκηνές με τσιγάρο έβλεπαν τόσο περισσότερες ήταν οι πιθανότητες να αρχίσουν το κάπνισμα.

Όσα παιδιά είχαν εκτεθεί εντονότερα σε σκηνές με τσιγάρο είχαν κατά 63% περισσότερες πιθανότητες να αρχίσουν να καπνίζουν συγκριτικά με συνομηλίκους τους που είχαν παρακολουθήσει ελάχιστες σκηνές.

Πηγή: tanea.gr
Η Ελληνική Αστυνομία, λόγω της αυξημένης κίνησης των εκδρομέων, από και προς τα αστικά κέντρα, ενόψει της περιόδου εορτασμού της Πεντηκοστής και του Αγίου Πνεύματος (1η Ιουνίου 2015), λαμβάνει αυξημένα μέτρα σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας, με σκοπό την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών και την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων.

Η εκπόνηση των μέτρων πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο υλοποίησης επιχειρησιακού σχεδιασμού του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, για πλήρη και συνεχή δραστηριοποίηση, συντονισμό και εποπτεία όλων των Υπηρεσιών Τροχαίας προκειμένου να εξασφαλιστούν οι συνθήκες ομαλής και ασφαλής οδικής κυκλοφορίας στο σύνολο του οδικού δικτύου της Χώρας.

Ειδικότερα, ο σχεδιασμός των μέτρων περιλαμβάνει:

- Αυξημένη τροχονομική αστυνόμευση του οδικού δικτύου σε τομείς, με βάση τις ιδιαίτερες κυκλοφοριακές συνθήκες κάθε περιοχής.
- Ενισχυμένη αστυνομική παρουσία και αστυνόμευση των σημείων του οδικού δικτύου, όπου σημειώνονται συχνά τροχαία ατυχήματα.
- Ρύθμιση της κυκλοφορίας με πεζούς τροχονόμους, σε βασικές διασταυρώσεις, για την αποφυγή κυκλοφοριακών συμφορήσεων.
- Αυξημένα μέτρα τροχαίας στις εισόδους-εξόδους των μεγάλων αστικών κέντρων, όπου παρατηρείται μεγάλη κίνηση οχημάτων.
- Αυξημένα μέτρα τροχαίας σε χώρους όπου παρατηρείται μαζική διακίνηση επιβατών (αεροδρόμια, λιμάνια, σταθμοί, κ.λ.π.)
- Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και αυξημένα μέτρα Τροχαίας, σε περιοχές που θα πραγματοποιηθούν εορταστικές εκδηλώσεις.
- Παρουσία τροχονόμων στους Σταθμούς Διοδίων της Χώρας για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας, την ενημέρωση και την παροχή συμβουλών στους οδηγούς και τους συνεπιβάτες.
- Ενημέρωση των πολιτών σε περιπτώσεις κυκλοφοριακών ή άλλων προβλημάτων.
- Συνεργεία της Τροχαίας θα διενεργούν ειδικούς και γενικούς ελέγχους (ιδιαίτερα για τη βεβαίωση επικίνδυνων παραβάσεων, όπως υπερβολική ταχύτητα, οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, αντικανονικό προσπέρασμα, κ.λπ. καθώς και παραβάσεων που ευθύνονται για την πρόκληση σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων, όπως η χρήση κινητών τηλεφώνων κατά την οδήγηση).

Επισημαίνεται ότι καθ' όλη τη διάρκεια εφαρμογής των μέτρων, θα βρίσκονται σε αυξημένη επιχειρησιακή ετοιμότητα, τόσο το προσωπικό όσο και τα μέσα της Ελληνικής Αστυνομίας, κυρίως των Υπηρεσιών Τροχαίας. Συγκεκριμένα, θα διατεθούν περιπολικά, μοτοσικλέτες και συμβατικά οχήματα, με το ανάλογο προσωπικό και εξοπλισμό για την αποτελεσματική αστυνόμευση του οδικού δικτύου της χώρας.

Κατά την εορταστική περίοδο, θα ισχύει η απαγόρευση κίνησης φορτηγών αυτοκινήτων ωφέλιμου φορτίου άνω του 1,5 τόνου, ως ακολούθως:

Παρασκευή 29 Μαΐου 2015: 16.00-22.00
Σάββατο 30 Μαΐου 2015: 08.00-13.00
Δευτέρα 1 Ιουνίου 2015: 16.00-23.00

Σε περίπτωση που κατά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα επικρατούν δυσμενείς καιρικές συνθήκες, οι οδηγοί παρακαλούνται:

- να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την οδήγηση
- να ακολουθούν πιστά τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
- να ενημερώνονται για τον καιρό και την κατάσταση του οδικού δικτύου
- να οδηγούν με χαμηλές ταχύτητες για να ελέγχουν καλύτερα το όχημά τους
σε κάθε περίπτωση να συμμορφώνονται με τις υποδείξεις των τροχονόμων.

http://www.thestival.gr

Μετά την ανακοίνωση της Apple ότι τα πρώτα “έξυπνα” αξεσουάρ σπιτιού θα κυκλοφορήσουν τον Ιούνιο (και όχι το φθινόπωρο όπως ανέφεραν ορισμένα δημοσιεύματα), νέες πληροφορίες έρχονται στη δημοσιότητα για την περιβόητη πλατφόρμα HomeKit που ετοιμάζει η εταιρεία.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας 9to5mac, η επόμενη έκδοση iOS 9 θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων μια νέα εφαρμογή ονόματι Home για τον χειρισμό των έξυπνων συσκευών από το iPhone ή το iPad του χρήστη. Μέσω της εφαρμογής Home θα είναι δυνατή:

η αναζήτηση και σύζευξη των συμβατών με το HomeKit συσκευών
η δημιουργία μιας εικονικής αναπαράστασης των δωματίων του σπιτιού για την εύκολη οργάνωση και σύνδεση των συσκευών
η χρήση του Apple TV ως ένα hub διασύνδεσης όλων των HomeKit συσκευών
η προβολή νέων HomeKit συσκευών και εφαρμογών
Περιμένουμε να δούμε αν θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση στο επερχόμενο WWDC τον επόμενο μήνα.

Πηγή: macuser.gr
Ένας Ιταλός, ένας Γερμανός κι ένας Πόντιος δουλεύουν σε μία οικοδομή. Μόλις χτυπάει το καμπανάκι για κολατσιό βγάζουν ο καθένας το τάπερ του για να φάνε.
Ο Γερμανός λοιπόν βλέποντας το φαγητό που του έχει φτιάξει η γυναίκα του λέει: όχι ρε γαμώτο, πάλι λουκάνικο Φρανκφούρτης θα φάω; Αν κι αύριο έχω το ίδιο φαγητό θα πέσω από την οικοδομή να σκοτωθώ!
Ανοίγει και ο Ιταλός το τάπερ του, βλέπει το σπαγγέτι που του έφτιαξε η γυναίκα του και λέει: όχι ρε γαμώτο πάλι σπαγγέτι θα φάω σήμερα; Aν αύριο έχω το ίδιο κολατσιό θα πέσω κι εγώ από την oικοδομή.
Ανοίγει κι ο Πόντιος και βλέπει κι αυτός το κολατσιό του και λέει: όχι ρε γαμώτο πάλι σάντουιτς θα φάω σήμερα; αν αύριο είναι το ίδιο κολατσιό θα πέσω κι εγώ από την οικοδομή να σκοτωθώ!
Την άλλη μέρα δυστυχώς το κολατσιό όλων ήταν το ίδιο οπότε οι τρεις ορκισμένοι φίλοι ένας-ένας με τη σειρά του έπεσαν από την οικοδομή και σκοτώθηκαν
Στην κηδεία η χήρα του Γερμανού οδειρόμενη φώναζε: "Aχ αντρούλη μου γιατί δεν μου το έλεγες ότι ήθελες άλλο φαγητό να σου φτιάξω;".
Η γυναίκα του Ιταλού κι αυτή κλαίγοντας φώναζε: "Aχ αντρούλη μου γιατί δεν μου είπες πως είχες βαρεθεί το σπαγγέτι να σου φτιάξω κάτι άλλο;"
Και η γυναίκα του Πόντιου: "Aχ Γιωρίκα μου γιατί; αχ αντρούλη μου γιατί; γιατί; γιατί; αφού μόνος σου το έφτιαχνες!"

Τον έρωτα στο πρόσωπο της Ιταλίδας καλλονής Αλέσια Τεντέσι βρήκε ο Κριστιάνο Ρονάλντο μετά τον χωρισμό του από την Ιρίνα Σάικ.

Ο 29χρονος ποδοσφαιριστής φαίνεται πως το τελευταίο διάστημα βλέπει… καρδούλες στην θέα του μοντέλου και τηλεπερσόνας από την Ιταλία, η οποία είναι στα… «κυβικά» της Ιρίνα: Ψηλή, αδύνατη, με σαρκώδη χείλη και ανοιχτά μάτια.

Όσο για το κορμί της Αλέσια; Όπως και της Ιρίνα… «σκοτώνει» αφού όπως θα δείτε και στο φωτορεπορτάζ οι αναλογίες της κλέβουν τις εντυπώσεις.

Οι παπαράτσι την τσάκωσαν το Σαββατοκύριακο σε παραλία του Μαϊάμι, με την Ιταλίδα καλλονή να προκαλεί εγκεφαλικά με τις αναλογίες και τα… οπίσθια της τα οποία δεν έχανε ευκαιρία να τουρλώνει.

Προς το παρόν πάντως, δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες για το ειδύλλιο του Ρονάλντο με την Τεντέσι.

Αυτό που αναφέρουν τα ξένα ΜΜΕ, είναι πως οι δυο τους συναντήθηκαν για πρώτη φορά μέσω της καμπάνιας του Armani Exchange στην οποία πρωταγωνιστούσε ο Ρονάλντο.

Έκτοτε τους έχουν τσακώσει πολλές φορές μαζί, με την Ιταλίδα καλλονή να ταξιδεύει συχνά πυκνά προς Μαδρίτη μεριά για να δει τον αγαπημένο της ενώ πρόσφατα βρέθηκε και στον αγώνα της Ρεάλ εναντίον της Γιουβέντους, όπως επίσης και στο Grand Prix του Μονακό, όπου ήταν και ο Ρονάλντο ποζάροντας στους παπαράτσι παρέα με το μοντέλο Κάρα Ντελεβίν.

Να σημειώσουμε πάντως, πως εκτός από τον Ρονάλντο, στο ερωτικό ενεργητικό της Αλέσια Τεντέσι, βρέθηκαν στο παρελθόν ο κεντρικός επιθετικός της Τζένοα, Μάρκο Μποριέλο, αλλά και ο Λουίτζι Μπερλουσκόνι, γιος του Σίλβιο Μπερλουσκόνι.

Δείτε φωτογραφίες στο star.gr
Άντρας ο οποίος έζησε στα νιάτα του στη Θεσσαλονίκη και έπειτα έφυγε στην Αμερική, δεν ξέχασε ποτέ τις ρίζες του!

Συγκεκριμένα, ο Ευθύμιος Μπακάλης δεν ξέχασε ποτέ... τον ΠΑΟΚ, την αγαπημένη του ομάδα την οποία στήριζε όχι μόνο συναισθηματικά αλλά και οικονομικά, αφού κάθε χρόνο έστελνε συνδρομή και αγόραζε συχνά και εισιτήρια διαρκείας χωρίς ποτέ να πατάει το πόδι του στο γήπεδο της Τούμπας!

Ο κ. Ευθύμης "έφυγε" πρόσφατα από τη ζωή και, φυσικά, από τη διαθήκη του δεν έλειπαν απαιτήσεις που αφορούν την ομάδα του...

Αρχικά, ζήτησε να σκορπίσουν την τέφρα του στο γήπεδο του ΠΑΟΚ ώστε να δώσει δύναμη στην ομάδα!

Έτσι και έγινε την προηγούμενη εβδομάδα, όταν οι δύο κόρες του ήρθαν ως εδώ για να κάνουν πραγματικότητα την χάρη που τους ζήτησε ο πατέρας τους.

Η ιστορία, όμως, δεν τελειώνει εδώ!

Ο εν λόγω φανατικός ΠΑΟΚτσής ήταν και πειραχτήρι, καθώς στη διαθήκη του ζήτησε και από έναν φίλο του, οπαδό του Άρη, να παραβρεθεί στην διαδικασία, να μπει στο γήπεδο της Τούμπας και να "βοηθήσει" στο σκόρπισμα της στάχτης του!

http://simantra.blogspot.gr 

Επιβεβαιώθηκε πλήρως το ρεπορτάζ του Enikonomia σχετικά με την φορολόγηση των αυτοκινήτων από τη διακυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών αλλάζει ριζικά.

Αρχικά το οικονομικό επιτελείο του υπουργείου Οικονομικών εξετάζει την κατάργηση του κυβισμού ως βάση φορολόγησης και προτείνει να υπολογίζεται με βάση την αξία λιανικής προ φόρων. Επίσης, αυτή τη στιγμή κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα αν θα υπολογίζεται με αυτό τον τρόπο και ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης, ο οποίος εξετάζεται να αυξηθεί κατά 30% καθώς αυτή τη στιγμή υπολογίζεται με βάση τον κυβισμό και το τεκμήριο διαβίωσης.

Αν τελικά αποφασιστεί ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης να υπολογίζεται με βάση την αξία Λιανικής τότε θα αλλάξει ριζικά το τοπίο στην αγορά, καθώς εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες θα επιβαρυνθούν με τον συγκεκριμένο φόρο εξαιτίας της ιδιοκτησίας οχημάτων με αξίες λιανικής από πιθανόν 20.000 ευρώ και άνω, ενώ αυτή τη στιγμή «τιμωρούνται» μόνο οι κάτοχοι δίλιτρων ΙΧ ανεξαρτήτως αξίας...

Επίσης, ο Φόρος Πολυτελείας που επιβάλλεται κατά τον εκτελωνισμό των αυτοκινήτων και υπολογίζεται με βάση την εργοστασιακή αξία είναι πιθανό να αλλάξει και να υπολογίζεται με βάση την αξία Λιανικής προ φόρων. Αν υιοθετηθεί αυτό το σύστημα τότε θα έχουμε αύξηση της φορολόγησής τους και θα μειωθεί το φαινόμενο των «υποτιμολογήσεων».

Παράλληλα, το υπουργείο Οικονομικών Εξετάζει την θέσπιση αντικινήτρων για τα παλιά ρυπογόνα αυτοκίνητα το οποίο θα ονομάζεται «Τέλος Περιβάλλοντος». Μην εκπλαγείτε πάντως αν το Τέλος Περιβάλλοντος επεκταθεί και στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα...

Αλλαγές εξετάζονται επίσης και στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα όσον αφορά στην καταβολή του ΦΠΑ, ενώ έμφαση θα δοθεί και στον έλεγχο των στοιχείων. Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς ειδικά για τον ΦΠΑ έχει επισημανθεί εδώ και πολύ καιρό πως κάποιοι αποκτούν μεταχειρισμένα ΙΧ από άλλα κράτη-μέλη τα οποία ανήκαν σε στόλους εταιρειών ενοικιάσεων ή χρονομίσθωσης τα οποία έχουν απαλλαγή από τον ΦΠΑ. Όταν κάποιο από αυτά έρχεται στην Ελλάδα ως εισαγόμενο μεταχειρισμένο ο ΦΠΑ καταβάλλεται κανονικά.

Αντί λοιπόν να εισάγουν τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ κάποιοι πριν την εισαγωγή τους πραγματοποιούν «εικονικές» μεταβιβάσεις προς κάποιους ιδιώτες στο κράτος-μέλος που κυκοοφορεί το όχημα με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο τελικά να εισάγεται στην ΕΛλάδα με εξαιρετικά χαμηλό τιμολόγιο και το κράτος να χάνει εκατομμύρια ευρώ από τον ΦΠΑ και το Τέλος Ταξινόμησης.

Επίσης όσον αφορά στους ελέγχους που αναφέρει το υπουργείο Οικονομικών εννοεί την παραποίηση των χιλιομέτρων των οχημάτων είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω, ανάλογα με την περίπτωση από την οποία επίσης χάνονται εκατ. ευρώ ενώ παράλληλα οι καταναλωτές δεν γνωρίζουν τα πραγματικά χιλιόμετρα του οχήματος που έχουν αγοράσει.

Το θέμα του μέτρου της απόσυρσης φαίνεται πως οδεύει προς το τέλος του και το ΥΠΟΙΚ εξετάζει την επιδότηση αυτοκινήτων χαμηλής αξίας! Ωστόσο στελέχη της αγοράς επισημαίνουν στο Enikonomia πως δεν μπορούν να καταλάβουν πως θα υλοποιηθεί η επιδότηση καθώς αυτή τη στιγμή η ρευστότητα των δημοσιονομικών βρίσκεται στο ναδίρ.

Επίσης, η πιθανή αλλαγή των Μηδενικών Τελών Κυκλοφορίας με πιθανή μείωση των εκπομπών CO2 μπορεί να αποτελέσει την «επιδότηση» απόκτησης ΙΧ χαμηλού κόστους με εξαίρεση καταβολής Τελών Κυκλοφορίας για 2 ή 3 χρόνια.

Παράλληλα, το «καυτό» θέμα των τεκμηρίων στα αυτοκίνητα εξετάζει να αλλάξει ριζικά το οικονομικό επιτελείο και σύμφωνα με πληροφορίες θα υπολογίζεται το πραγματικό ετήσιο κόστος χρήσης. Ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες μπορεί να συνδυαστεί με την αξία λιανικής των αυτοκινήτων με τις ανάλογες απομειώσεις που θα υπολογίζονται με βάση τα έτη κυκλοφορίας τους.

Στελέχη από τον κλάδο του αυτοκινήτου επισημαίνουν στο Enikonomia πως όποιες και αν είναι οι τελικές αποφάσεις του υπουργείου Οικονομικών θα πρέπει να ληφθούν άμεσα καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα «παγώσουν» οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων.

O Πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων κ. Γιώργος Βασιλάκης σχετικά με τις προθέσεις του υπουργείου Οικονομικών για αλλαγές στη φορολόγηση των αυτοκινήτων δήλωσε στο Enikonomia πως:«Χαιρετίζουμε την προσπάθεια της κυβέρνησης για δικαιότερη φορολόγηση των αυτοκινήτων και εξορθολογισμού του τομέα της αυτοκίνησης. Είναι γεγονός και ότι υπάρχουν αδικίες στη φορολογία και ότι οι έλεγχοι στο στόλο είναι αναποτελεσματικοί με τραγικές επιπτώσεις σε περιβάλλον και οδική ασφάλεια. Δεν μπορούμε να σχολιάσουμε περαιτέρω μέχρις ότου συναντηθούμε με το οικονομικό επιτελείο. Είναι όμως πολύ θετικό το ότι είναι πρόθυμοι να συνεργαστούν με τους Φορείς του κλάδου κάτι το οποίο στο πρόσφατο παρελθόν δεν έγινε πάντα σε όλες τις περιπτώσεις με αποτέλεσμα από το 2009 έως το 2015 να έχουν υπάρξει 38 αλλαγές στη φορλογία των αυτοκινήτων.».

Το μέλος του δ.σ. του Συνδέσμου Εμπόρων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ) κ. Ευριπίδης Κωνσταντινίδης δήλωσε στο Enikonomia πως: «Προς τη σωστή κατεύθυνση κινούνται οι εξαγγελίες της κυβέρνησης σχετικά με την φορολόγηση των αυτοκινήτων ωστόσο μένει να συναντηθούμε με το οικονομικό επιτελείο ώστε να μας αναλύσουν τα σχέδιά τους και να καταθέσουμε και τις δικές μας απόψεις. Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε πλήρη εικόνα των πραγμάτων και ευελπιστούμε να πραγματοοποιηθεί σύντομα η συνάντηση ώστε να μην δημιουργηθεί «πάγωμα» της αγοράς.».

Η ανακοίνωση του ΥΠΟΙΚ

Το υπουργείο Οικονομικών σε σχετική ανακοίνωσή τους επισημαίνει χαρακτηριστικά:

Το Υπουργείο Οικονομικών στην προσπάθειά του για τη δημιουργία και παγίωση μιας δικαιότερης και αποτελεσματικότερης φορολόγησης των αυτοκινήτων και ενός γενικότερου εξορθολογισμού του τομέα της αυτοκίνησης, σχεδιάζει:

1. Κατάργηση του κριτήριου του κυβισμού των οχημάτων ως βάση της φορολόγησής τους. Αντί γι’ αυτό προτείνεται υπολογισμός της φορολογίας στη βάση της λιανικής τιμής (προ φόρων), με προοδευτική αναπροσαρμογή των συντελεστών του τέλους ταξινόμησης.

2. Καταβολή ΦΠΑ, έλεγχο στοιχείων και υπαγωγή στις διατάξεις της σχετικής φορολογίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων τα οποία προέρχονται από χώρες του εξωτερικού.

3. Θέσπιση αντικινήτρων στην κυκλοφορία παλαιών και ρυπογόνων οχημάτων (π.χ. για οχήματα άνω της 20ετίας) με ένα «τέλος περιβάλλοντος».

4. Αντικατάσταση του συστήματος απόσυρσης από ένα δικαιότερο σύστημα φορολόγησης το οποίο θα επιδοτεί τα οχήματα χαμηλής τιμής αγοράς.

5. Ανάλογη προσαρμογή των τεκμηρίων διαβίωσης σχετικά με τα αυτοκίνητα.

6. Αλλαγή του τρόπου ελέγχου ανασφάλιστων και ανέλεγκτων από ΚΤΕΟ οχημάτων (π.χ. με ηλεκτρονική διασταύρωση των στοιχείων τους).

Στο πλαίσιο αυτό το Υπουργείο Οικονομικών προγραμματίζει συναντήσεις με τους φορείς του χώρου της αυτοκίνησης προκειμένου και αυτοί να συνεισφέρουν με τις δικές τους προτάσεις στη διαμόρφωση του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος.


ΠΗΓΗ: www.enikonomia.gr
Τα σπίτια και κυρίως το μπάνιο έχει μπόλικη υγρασία με αποτέλεσμα να εμφανίζεται και μούχλα. Μπορούμε να κάνουμε κάτι γι' αυτό;

Η απάντηση είναι ναι. Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές και θα δείτε μεγάλες διαφορές.




• Ενώ κάνετε μπάνιο, ανοίξτε το παράθυρο. Αυτό που πρέπει να προσέξετε πολύ είναι η φορά του αέρα να είναι από μέσα προς τα έξω κι όχι το αντίθετο.
• Μετά το μπάνιο σκουπίστε τις επιφάνειες.
• Ψεκάστε το μπάνιο και το ντους αρκετά συχνά με ξύδι! Σταματά τον σχηματισμό της μούχλας.
• Όταν κάνετε μπάνιο, το πατάκι στο οποίο θα πατήσετε όταν βγείτε απορροφά νερό. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να κρατά υγρασία, γι' αυτό μόλις τελειώσετε βγάλτε το έξω να στεγνώσει.
• Αν μπορείτε κι έχετε τη δυνατότητα εγκαταστήστε στο μπάνιο, αφυγραντήρα.

http://www.mothersblog.gr

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!