Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2015


Τα κάστανα αποτελούν μια ιδιαίτερα θρεπτική τροφή, που όταν καταναλώνονται σε λογική ποσότητα προσφέρουν πολλά οφέλη στην υγεία.
Παρά τις υψηλές θερμίδες που παρέχουν (370 τα 100 γραμμάρια), περιέχουν 48% νερό, πολλά ορυκτά άλατα, ενώ αποτελούν καλή πηγή πρωτεϊνών και υδατανθράκων.

Διαβάστε περισσότερα στο boro.gr

Το ισπανικό νησί Ελ Ιέρο στα ανοιχτά των δυτικών αφρικανικών ακτών συντηρείται εδώ και μήνες καταναλώνοντας μόνο «πράσινη» ενέργεια, η οποία αποτελείται από ένα μείγμα αιολικής και υδροηλεκτρικής ενέργειας.

Το νησί, το πιο απομακρυσμένο από τις Κανάριες Νήσους, αποτελεί το πρώτο ενεργειακά αυτόνομο νησί στον κόσμο που προηγουμένως δεν ήταν συνδεδεμένο σε κάποιο ενεργειακό δίκτυο. Το νησί Σάμσο της Δανίας είναι επίσης ενεργειακά αυτάρκες αλλά προηγουμένως ήταν κανονικά συνδεδεμένο στο δανικό δίκτυο ενέργειας και δεν πραγματοποίησε τη μετάβαση σε απομόνωση, όπως το Ελ Ιέρο.

Η τοπογραφία του ηφαιστειογενούς νησιού δεν του επιτρέπει να συνδεθεί στο ισπανικό δίκτυο ενέργειας, με αποτέλεσμα οι ενεργειακές ανάγκες των 10.000 κατοίκων να καλύπτονται από 6.600 τόνους καυσίμων ντίζελ κάθε χρόνο. Τα καύσιμα αυτά, ισοδύναμα με 40.000 βαρέλια πετρέλαιο, μεταφέρονταν στο νησί για τη λειτουργία ηλεκτρικών γεννητριών με πλοία, όμως με υψηλό οικονομικό, περιβαλλοντικό και χρονικό κόστος.

Το περασμένο καλοκαίρι εγκαινιάστηκε στο νησί ο σταθμός αιολικής και υδροηλεκτρικής ενέργειας Γκορόνα ντελ Βιέντο, ο οποίος μπορεί να καλύπτει τις ενεργειακές ανάγκες του νησιού, που φτάνουν ως τις 48 γιγαβατώρες ετησίως.

«Οι ανεμογεννήτριες ήταν μία συμβατική παραγγελία, δεν εφηύραμε κάποια τεχνολογία. Το ίδιο έγινε και με το υδροηλεκτρικό σύστημα. Η καινοτομία μας ήταν πως συνδέσαμε τα δύο συστήματα μαζί, ώστε να διασφαλίζεται συνεχής ενεργειακή παροχή», δήλωσε ο Χουάν Μανουέλ Κιντέρο, μέλος του διοικητικού συμβουλίου του σταθμού.

Το έργο χρηματοδοτήθηκε από την ισπανική κυβέρνηση και μία ισπανική ενεργειακή εταιρεία, με τη συνεργασία ενός τοπικού πανεπιστημίου. Ο σταθμός αποτελεί ένα από τα τελευταία έργα που ενέκρινε η ισπανική κυβέρνηση, προτού η οικονομική κρίση την αναγκάσει να διακόψει κάθε επιδοτήσεις για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Το επόμενο σχέδιο των αρχών του νησιού είναι η αντικατάσταση όλων των αυτοκινήτων με ηλεκτρικά ως το 2020.

Πηγή: naftemporiki.gr
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ανακοινώνει την πλήρωση θέσεων, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικού αριθμού 360 ατόμων για την κάλυψη εποχιακών ή παροδικών αναγκών των Διευθύνσεων:

α) Ανακύκλωσης και Διαχείρισης Αστικών Απορριμμάτων

β) Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων του Δήμου Θεσσαλονίκης

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν ΕΙΣ ΔΙΠΛΟΥΝ το έντυπο αίτησης με κωδικό ΑΣΕΠ ΣΟΧ.3 συνοδευόμενο με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την κατάταξη και το υποβάλουν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΑ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΕΝΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ 24/10/2015 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 2/11/2015 στην ακόλουθη Διεύθυνση: Δ/νση Διαχείρισης Ανθρωπίνων Πόρων , Τμήμα Μητρώων και Διαδικασιών Προσωπικού (υπόψη κας Βλαχιώτη Βασιλικής), Βασ. Γεωργίου Α΄1 Τ.Κ. 546 40 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.

Για περαιτέρω διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα: 2313317128, 2313317139, 2313317137, 2313317116, 2313317666.

Δείτε ΕΔΩ περαιτέρω πληροφορίες.

http://www.thestival.gr

Η ώρα της αλήθειας για κάθε αυτοκίνητο είναι μόλις το οδηγήσεις. Από τη στιγμή που θα πιάσεις το τιμόνι μέχρι να εγκαταλείψεις την προσπάθεια που δημιούργησαν χιλιάδες άνθρωποι διαφορετικών εθνικοτήτων, σου στέλνει αναρίθμητα μηνύματα και σε βομβαρδίζει με πληροφορίες και ερεθίσματα.

Αυτό συνέβη και με τη νέα γενιά του Opel Astra. Μετά την πλήρη ενημέρωση από το εργοστάσιο και τη συνέντευξη με τον Καρίμ Τζιορντιμάινα, διευθυντή Εσωτερικής Σχεδίασης της General Motors, στην Εκθεση της Φρανκφούρτης, βρέθηκα πίσω από το τιμόνι του νέου γερμανικού αυτοκινήτου.

Η πανευρωπαϊκή παρουσίαση περιελάμβανε διαδρομές από την Αυστρία προ τη Σλοβακία, δύο χώρες με πολλές διαφορές αλλά έναν στόχο: την ανάπτυξη. Το πεντάπορτο αυτοκίνητο, με το σμιλευμένο αμάξωμα, το μειωμένο βάρος και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, γρήγορα μου έδειξε τις ικανότητές του.

Για μένα, το πιο σημαντικό νέο στοιχείο είναι ο οδηγοκεντρικός του προσανατολισμός. Πρόκειται για το πρώτο μοντέλο της μάρκας που σέβεται τον οδηγό σε τόσο μεγάλο βαθμό.

Σε κάθε μέτρο εκτίμησα την προσαρμογή του ταμπλό (εμπνευσμένο έργο του Καρίμ Τζιορντιμάινα), το στιβαρό τιμόνι, το καλό πάτημά του στον δρόμο και τον τρόπο που στρίβει.

Το νέο πλαίσιο και οι αναθεωρημένες αναρτήσεις (θα ήθελα πιο σκληρές ρυθμίσεις) «καταπίνουν» ακόμη και τα ενοχλητικά εγκάρσια σαμαράκια.

Στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς «βάζει τα γυαλιά» στο Ford Focus και αφήνει πίσω τα δημοφιλή VW Golf, Peugeot 308, Toyota Auris, Citroen C4, Skoda Octavia κ.ά. Η Opel πλέον είναι μπροστά, για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία της.

Επίσης, είναι η πρώτη προσπάθεια της Opel να χτυπήσει αποφασιστικά την πόρτα της πολυτελούς κατηγορίας. Το βάζω δίπλα στα Audi A3, BMW 1, Mercedes A Class και Volvo V40, στους τομείς της ποιότητας των υλικών και της προσαρμογής των τμημάτων.

Τώρα που άναψε η φωτιά με τα ντίζελ, ενισχύεται η θέση του νέου τρικύλινδρου βενζινοκινητήρα 1.000 κ.εκ. ισχύος 105 ίππων, που εισέρχεται για πρώτη φορά στην γκάμα.

Προσωπικά θα τον επέλεγα γιατί δίνει την εντύπωση ότι είναι πιο μεγάλο σύνολο, έχει καλή απόδοση από χαμηλά, το επίπεδο θορύβου είναι περιορισμένο και επιπλέον είναι οικονομικό στην κατανάλωση. Ομως θα έπρεπε να συνδυαζόταν με εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων.

Ο ντίζελ 1.600 κ.εκ. 136 ίππων είναι από τα καλύτερα σύνολα με χαμηλό επίπεδο θορύβου, αλλά πλέον η επιλογή του απαιτεί περισσότερη οικονομοτεχνική ανάλυση.

Δοκίμασα και το νέο προσαρμοζόμενο σύστημα φώτων Intelli Lux LED σε νυχτερινή διαδρομή.

Η απόδοση είναι εντυπωσιακή και συμβάλλει στην ασφαλέστερη οδήγηση τη νύχτα. Αναμένεται στην Ελλάδα στα μέσα Νοεμβρίου. Οι τιμές δεν θα έχουν σημαντικές διαφορές σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
real.gr
Στα 51 της χρόνια, όχι μόνο παραμένει hot, αλλά υποδύεται και το Bond girl που σαγηνεύει τον Ντάνιελ Κρεγκ στην ταινία Spectre. Η Μόνικα Μπελούτσι έγινε διάσημη για τις καμπύλες της και θεωρείται ένα από τα διαχρονικά sex symbols. Προτιμά να απολαμβάνει τη ζωή και το φαγητό, παρά να αγχώνεται για το σώμα της. Αυτό προτείνει και σε όλες τις θαυμάστριές της, να νιώθουν καυτές ανεξάρτητα από την ηλικία ή τη σιλουέτα τους.

«Η σεξουαλικότητα ξεκινά από το μυαλό και όχι από το κορμί. Μια γυναίκα στα 50 μπορεί να είναι εξίσου ελκυστική με μια 30άρα. Δεν πηγαίνω ποτέ γυμναστήριο. Λατρεύω τα ζυμαρικά και τη σοκολάτα. Δεν με ενδιαφέρει να είμαι skinny, δεν έχω τέτοια εμμονή, ούτε πιέζω τον εαυτό μου να δείχνω τέλεια. Μου αρέσει να γελάω, να ζω την κάθε στιγμή» σχολίασε.

http://www.enikos.gr 
Ένας ναυαγός φτάνει σ'ένα ερημονήσι.Πάνω που είχε απελπιστεί βλέπει μια σχεδία να πλησιάζει.Όταν είδε ότι η σχεδία είχε έξι γυναίκες,κόντεψε να τρελαθεί από την χαρά του.
Οι πρώτες εβδομάδες πέρασαν γρήγορα και...πολύ χαρούμενα.Για να μην υπάρχει και αδικία,είχε κανονίσει ποια θα πηδάει κάθε μέρα,και του έμεινε και η Κυριακή για να ξεκουράζεται.Μετά από καιρό όμως,άρχισαν τα πράγματα να δυσκολεύουν.Οι δυνάμεις του σιγά-σιγά τον εγκαταλείπουν,αλλά καμία από τις έξι γυναίκες δε χάριζε την σειρά της,για να τον ξεκουράσει.Είχε εξαντληθεί πια τελείως,όταν είδε από μακριά μια σχεδία με έναν ναυαγό να πλησιάζει στο νησί.Η χαρά του δε λεγόταν,όταν είδε ότι ο ναυαγός ήταν άνδρας.Βγαίνει στο νησί ο ναυαγός,βλέπει τις έξι γυναίκες και λέει.
-Καλέ,εσείς,σαν πολλές δεν μαζευτήκαμε εδώ;
-Ωχ!Πάει η Κυριακή μου!
Όπως όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις έτσι και το Facebook έχει στο ιστορικό του λάθη και αποτυχίες που θα μπορούσαν να της είχαν στοιχίσει όχι απλά την καταξίωση του κοινού αλλά ακόμη και την ίδια της την ύπαρξη.

Ιδού έξι στιγμές ντροπής που ο Mark Zuckerberg θα ήθελε να εξαφανιστούν από το Timeline του:

1. Το Honesty Box

Λειτούργησε την περίοδο: 2007 – 2011

Πρόκειται για ένα από τα πρώτα apps που έθεσε σε λειτουργία το Facebook και το οποίο σου επέτρεπε να στείλεις ανώνυμο μήνυμα σε κάποιον άλλο χρήστη. Δυστυχώς, όμως, ακριβώς λόγω της ανωνυμίας που το χαρακτήριζε, έμελλε να εξελιχθεί σε χρήσιμο «εργαλείο» στα χέρια των απανταχού ψηφιακών «νταήδων», μέχρι τη στιγμή που έπαυσε οριστικά η λειτουργία του το 2011.

2. Τα «εικονικά» δώρα

Λειτούργησαν την περίοδο: 2008 – 2010

Χρησιμοποιώντας τη συγκεκριμένη εφαρμογή, κάποιος χρήστης μπορούσε να προμηθευτεί εικονικά δώρα προκειμένου να τα στείλει σε οποιονδήποτε φίλο του στο Facebook. Το γεγονός ότι τα «δώρα» αυτά δεν ήταν τίποτα περισσότερα από απλά εικονίδια, για τα οποία, όμως, ο χρήστης έπρεπε να πληρώσει αληθινά λεφτά, ίσως και να εξηγεί γιατί το εν λόγω app πήγε "άκλαυτο".

3. Η Facebook Camera

Λειτούργησε την περίοδο: 2012 – 2014

Προτού το Facebook εξαγοράσει το Instagram έναντι του ποσού του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων το 2012, ο Mark Zuckerberg θεώρησε καλή ιδέα ν' αναπτύξει σε συνεργασία με τους προγραμματιστές του μια εφαρμογή που θα επέτρεπε στον χρήστη να βγάζει φωτογραφίες, να τις επεξεργάζεται και να τις μοιράζεται με τους «φίλους» του. Φυσιολογικά, κατόπιν της εξαγοράς του Instagram, η ιδέα για περαιτέρω ανάπτυξη της εν λόγω εφαρμογής εγκαταλείφθηκε οριστικά.

4. Οι Facebook Questions

Λειτούργησαν την περίοδο: 2010 – 2012

Το λανσάρισμα της συγκεκριμένης υπηρεσίας ήρθε έξι περίπου μήνες μετά τη δημιουργία του Quora και πέντε ολόκληρα χρόνια μετά την «άφιξη» του Yahoo Answers - γεγονός που εξηγεί απόλυτα για ποιον λόγο η υπηρεσία αυτή ήταν καταδικασμένη σε ναυάγιο. Το πώς και το γιατί παρέμεινε «ζωντανή» για δύο ολόκληρα χρόνια εξακολουθεί ν' αποτελεί ακόμη και σήμερα ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια στην ιστορία του διαδικτύου.

5. Το Poke app

Λειτούργησε την περίοδο: 2012 – 2014

Ξεκίνησε με τη φιλοδοξία να εξελιχθεί στο αντίπαλον δέος του Snapchat, αφού η εν λόγω εφαρμογή σου επέτρεπε να στείλεις σε κάποιον άλλο χρήστη κάποιο μήνυμα, φωτογραφία ή βίντεο το οποίο εξαφανιζόταν αυτόματα μετά από 1, 3, 5 ή 10 δευτερόλεπτα, αναλόγως με τη ρύθμιση που είχες κάνει. Ωστόσο, σε αντίθεση με το Snapchat που θεωρείται ακόμη και σήμερα ως ένα από τα πιο «καυτά» apps στο διαδικτυακό σύμπαν, το Poke app του Facebook δεν μακροημέρευσε. Παραδόξως, όμως, το απλό «Poke» σε κάποιον φίλο εξακολουθεί να παραμένει (σχετικά) δημοφιλές ακόμη και σήμερα..

6. Το Facebook Beacon

Λειτούργησε την περίοδο: 2007 – 2009

Μολονότι αποτέλεσε τη βάση πάνω στην οποία δομήθηκε ο υφιστάμενος μηχανισμός εσόδων του Facebook (ο οποίος βασίζεται στη στοχευμένη διαφήμιση), υπήρξε παράλληλα και η πιο ντροπιαστική στιγμή στην ιστορία του δημοφιλούς Μέσου. Ο λόγος; To Beacon εμφάνιζε στο newsfeed των «φίλων» κάποιου χρήστη τις αγορές που αυτός έκανε online, χωρίς όμως την προηγούμενη συγκατάθεσή του - γεγονός που με τη σειρά του οδήγησε σε μια σειρά αγωγών από χρήστες που ανησυχούσαν για τη διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων τους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, τελικά, το Beacon είχε δημιουργήσει τόσο μεγάλο πρόβλημα στη δημόσια εικόνα του Facebook, που εξανάγκασε τον Mark Zuckerberg να ζητήσει συγνώμη για τη λειτουργία του.

http://www.fpress.gr


Οι βρικόλακες μάλλον έχουν δίκιο: η μετάγγιση νεανικού αίματος δείχνει να λειτουργεί ως ελιξίριο νεότητας.
Η τελευταία διαβεβαίωση έρχεται από ερευνητές του Χάρβαρντ, οι οποίοι διαψεύδουν τους συναδέλφους τους που προσπάθησαν να καταρρίψουν τη θεωρία.
Η ομάδα του Χάρβαρντ είχε χρησιμοποιήσει μια τεχνική του 19ου αιώνα, στην οποία το κυκλοφορικό σύστημα ενός ηλικιωμένου ζώου συνδέεται χειρουργικά με το κυκλοφορικό σύστημα ενός νέου. Τέσσερις εβδομάδες μετά την επέμβαση, οι καρδιές ηλικιωμένων ποντικών ανέκτησαν τη νεανική εμφάνιση και λειτουργικότητά τους, ανέφεραν οι ερευνητές στην έγκριτη επιθεώρηση Cell το 2013.
Πέρυσι, η ίδια ομάδα ανέφερε με δύο δημοσιεύσεις στο Science ότι ένας παράγοντας του νεανικού αίματος αναζωογονεί τους μυς και τους εγκεφάλους γερασμένων τρωκτικών. Και δύο άλλες μελέτες του Πανεπιστημίου του Στάνφορντ επιβεβαίωναν ότι το νεανικό αίμα προάγει τη δημιουργία νέων νευρώνων και βελτιώνει τη μνήμη και τη μάθηση.
Τον περασμένο Μάιο, όμως, ερευνητές των Ινστιτούτων Novartis στη Βρετανία υποστήριξαν ότι οι ισχυρισμοί της ομάδας του Χάρβαρντ ήταν αβάσιμοι.
Σύμφωνα με τη μελέτη τους στο Cell Metabolism, η πρωτεΐνη CDF11, στην οποία αποδόθηκε η αντιγηραντική δράση του νεανικού αίματος, μετρήθηκε στο Χάρβαρντ με ένα τεστ που στην πραγματικότητα μετρούσε τα επίπεδα μιας άλλης πρωτεΐνης του αίματος, της μυοστατίνης. Επιπλέον, τα πειράματα της Novartis έδειξαν ότι οι ενέσεις της πρωτεΐνης CDF11 μπλόκαραν, αντί να επιταχύνουν, την αναγέννηση του μυϊκού ιστού, όπως είναι γνωστό ότι συμβαίνει με τη μυοστατίνη.
Τώρα, οι ερευνητές του Χάρβαρντ αντεπιτίθενται. Όπως αναφέρουν στην επιθεώρηση Circulation Research, η Novartis έκανε αυτή λάθος στο βιοχημικό τεστ, το οποίο στην πραγματικότητα μετρούσε την πρωτεΐνη ανοσοσφαιρίνη και όχι την CDF11.
Ακόμα, η ομάδα του Χάρβαρντ διαψεύδει μια διαφορετική μελέτη του Πανεπιστημίου Τεμπλ στη Φιλαδέλφεια, η οποία αμφισβητούσε την αντιγηραντική δράση της CDF11 στην καρδιά. Το πρόβλημα φαίνεται πως βρισκόταν στην παρτίδα της πρωτεΐνης που χρησιμοποιήθηκε στο πείραμα, η οποία πρέπει να είχε πολύ μικρότερη περιεκτικότητα από ό,τι ανέγραφε στη συσκευασία.
Στη νέα μελέτη τους, οι ερευνητές του Χάρβαρντ δείχνουν και πάλι ότι οι κατάλληλες δόσεις της πρωτεΐνης πράγματι αναστρέφουν τη διόγκωση της καρδιάς σε ηλικιωμένα πειραματόζωα.
Όπως όμως επισημαίνει ο δικτυακός τόπος του Science, αυτή τη φορά η ερευνητική ομάδα παρατήρησε και μια νέα, άγνωστη ως σήμερα επίδραση: τα πειραματόζωα έχασαν βάρος.
Και αυτό αφήνει ανοιχτό το ενδιαφέρον ενδεχόμενο η «πρωτεΐνη του Δράκουλα» να χαρίζει και λεπτή σιλουέτα εκτός από νιάτα.
Το φαινόμενο της αναζωογόνησης δείχνει να είναι πραγματικό. Απαιτούνται όμως περαιτέρω μελέτες για να αποσαφηνιστεί το εάν η CDF11 είναι η μόνη αντιγηραντική ουσία στο νεανικό αίμα, ή αν υπάρχουν περισσότερες όπως υποψιάζονται άλλοι ερευνητές.
Πηγή: in.gr


Αντιμέτωπο με τη σκληρή πραγματικότητα των αριθμών θα βρεθεί το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης από τη στιγμή που θα επιχειρήσει να ζητήσει περισσότερα χρήματα από τους ιδιοκτήτες των λεγόμενων «ακριβών» αυτοκινήτων για τα τέλη κυκλοφορίας του 2016.
Σύμφωνα με δημοσίευμα κυριακάτικης εφημερίδας τα στοιχεία είναι αποκαλυπτικά, καθώς, τα μεγάλου κυβισμού οχήματα που έχουν απομείνει στην κυκλοφορία μετά τη φορολογική καταιγίδα των τελευταίων ετών είναι μόλις δυο… στα 100. Ο «στόλος» των ιδιωτικής χρήσης οχημάτων «γερνάει» ταχύτατα, κάτι που σημαίνει ότι και οι αξίες μειώνονται δραματικά, καθώς μόλις το ένα στα δέκα αυτοκίνητα είναι ηλικίας κάτω των πέντε ετών, ενώ τα 56 στα 100 είναι ηλικίας άνω των 10 χρόνων.
Στοιχεία για τις σημερινές αξίες των αυτοκινήτων το υπουργείο Οικονομικών δεν διαθέτει, ενώ τα μικρού και μεσαίου κυβισμού αυτοκίνητα κάτω των 1.600 κ.εκ. που με βάση τις δηλώσεις της κυβέρνησης θέλει να «προστατεύσει» αντιπροσωπεύουν πλέον το 85% του στόλου.
Σήμερα, από την υποχρέωση της καταβολής τελών κυκλοφορίας απαλλάσσονται μόνο τα Ι.Χ. που κυκλοφόρησαν μετά από την 1/11/2010 τα οποία εκπέμπουν λιγότερα από 100 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά 100 χιλιόμετρα. Αυτά τα οχήματα δεν ξεπερνούν τα 200.000. με μια μείωση του «αφορολόγητου» από τα 100 στα 80 γραμμάρια το μόνο όφελος για τα δημόσια οικονομικά είναι να διευρυνθεί ο αριθμός όσων κληθούν να πληρώσουν τέλη κατά 30-40 χιλιάδες οχήματα με τα έσοδα να αυξάνονται μόλις κατά 3-4 εκατ. ευρώ.
Στο μέτωπο των πετρελαιοκίνητων οχημάτων, αυτά τα αυτοκίνητα έχουν συγκεντρώσει μεγάλο μερίδιο της αγοράς καθώς στα 100 οχήματα που πωλούνται τα 60-65 είναι πετρελαιοκίνητα. Από τον Νοέμβριο του 2011 που επιτράπηκε η πετρελαιοκίνηση στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη μέχρι και τον Αύγουστο του 2015, είχαν πουληθεί 136.185 πετρελαιοκίνητα οχήματα επί συνόλου 252.569 πωλήσεων.
Τα έσοδα του κράτους από τα τέλη κυκλοφορίας έχουν καταρρεύσει από το 2010 μέχρι και σήμερα, λόγω του κύματος των καταθέσεων πινακίδων, καθώς ακόμα και σήμερα παραμένουν σε ακινησία 580-600 οχήματα. Συγκριτικά με το 2010, όταν τα έσοδα από τα τέλη ήταν 1,6 δισ. ευρώ το 2015 έχουν περιοριστεί στο 1,15 δισ. ευρώ. Η τάση παραμένει πτωτική, καθώς τα καινούργια οχήματα που αποκτώνται είναι κατά κύριο λόγο μικρού κυβισμού με χαμηλές εκπομπές ρύπων, κάτι που σημαίνει λιγότερα κρατικά έσοδα.
Μόλις 257.000 οχήματα βαρύνονται με φόρο πολυτελείας
Από τα περίπου 3,5 εκατ. οχήματα που κυκλοφόρησαν στους ελληνικούς δρόμους πριν από την 1/11/2011 και πληρώνουν τέλη με βάση τον κυβισμό, ούτε καν 70.000 δεν έχουν κινητήρα άνω των 2.357 κ.εκ..
1.200.000 οχήματα έχουν κινητήρα έως 1.357 κ.εκ. και πληρώνουν τέλη από 22 έως 135 ευρώ έκαστο. Τα 1.400άρια, τα 1.600άρια και τα 1.800άρια είναι περίπου 2.000.000 οχήματα και πληρώνουν από 240 έως 300 ευρώ το καθένα. Πάνω από 1.929 κυβικά είναι τα οχήματα που επιβαρύνονται και με τέλη και με φόρο πολυτελούς διαβίωσης και υπάρχουν 257.000. Αυτά επιβαρύνονται ήδη με 660 έως και 1.320 ευρώ μόνο για τέλη.
«Γηρασμένος» ο στόλος
Τα αυτοκίνητα ηλικίας έως πέντε ετών αντιπροσωπεύουν μετά βίας το 9% του συνόλου των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους δρόμους, όταν το αντίστοιχο μερίδιο στις αρχές του 2014 ήταν 14%. Αντίθετα το μερίδιο των αυτοκινήτων με ηλικία άνω των 10 ετών – η δεκαετία που θεωρείται κρίσιμη για την αγορά αυτοκινήτου- καθώς μετά τη συμπλήρωσή της μηδενίζονται τα τεκμήρια διαβίωσης και κατά συνέπεια και ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης εκτοξεύτηκε σε πάνω από 56% από το 50% που ήταν στις αρχές του 2010. Σε αυτή την κατηγορία κατατάσσονται 2,05 εκατ. οχήματα σε σύνολο περίπου 3,6 εκατ. οχημάτων ιδιωτικής χρήσης.
pinakas teli kykloforias
Πηγή: real.gr


Από την αρχαιότητητα αποτελούσε σύμβολο της ζωής και της γονιμότητας.

Είναι πηγή πολύτιμων θρεπτικών συστατικών που χαρίζουν υγεία και ευεξία, αρκεί να ξέρετε τον τρόπο με τον οποίο θα το αξιοποιήσετε.

Θρεπτική αξία

Το ρόδι είναι πλούσιο σε βιταμίνες (Α, C, Ε, φυλλικό οξύ), σίδηρο, κάλιο και φυτικές ίνες, ενώ είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες. Μάλιστα, ένα ρόδι καλύπτει το 40% της ποσότητας της βιταμίνης C και το 25% του φυλλικού οξέος που έχει καθημερινά ανάγκη ένας ενήλικος. ­

Είναι πλούσιο σε τρεις διαφορετικές μορφές αντιοξειδωτικών ουσιών (τανίνες, ανθοκυανίνες, ελλαγικό οξύ) και η συνολική αντιοξειδωτική ικανότητά του έχει υπολογιστεί ότι είναι 2-3 φορές μεγαλύτερη από αυτήν του κόκκινου κρασιού ή του πράσινου τσαγιού. Σε πρόσφατη μελέτη, φάνηκε ότι το ρόδι και οι διάφορες ποι­κιλίες μούρων έχουν την ισχυρότερη αντιοξειδω­τική δράση σε κυτταρικό επίπεδο, σε σύγκριση με άλλα 25 φρούτα που εξετάστηκαν.

Οφέλη

Χάρη στις αντιμικροβιακές, αντιφλεγμονώδεις, αντιβηχικές, στυπτικές, επουλωτικές και αντιδιαρροϊκές του ιδιότητες, ο χυμός του ροδιού χρησιμοποιείται για θεραπευτικούς σκοπούς. Ανάμεσα στα άλλα, εμποδίζει την οξείδωση της «κακής» χοληστερίνης (LDL), που αποτελεί σοβαρό παράγοντα κινδύνου για καρδιαγγειακά νοσήματα, και φαίνεται να μειώνει τα επίπεδα της ολικής και της «κακής» χοληστερίνης σε διαβητικούς ασθενείς με υπερλιπιδαιμία.

Προστατεύει από εγκεφαλικές βλάβες, ρίχνει την πίεση του αίματος και υπάρχουν ενδείξεις ότι η μακρόχρονη κατανάλωσή του βελτιώνει την ερωτική λειτουργία ανδρών με πρόβλημα στύσης. Επίσης, θεωρείται ότι συμβάλλει στην πρόληψη του καρκίνου του δέρματος, του μαστού και του προστάτη, αλλά και στην ­επιβράδυνση της ανάπτυξής τους. Χρησιμοποιείται για τη θεραπεία της χρόνιας διάρροιας, της δυσεντερίας και των αιμορραγιών, και για την αντιμετώπιση της οστεοαρθρίτιδας. Τέλος, καθαρίζει και προστατεύει το δέρμα, χρησιμοποιείται στην αντιμετώπιση των εγκαυμάτων και του ιού του έρπητα και μειώνει τις ρυτίδες και τα έλκη.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!