Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2015

Νοσοκόμα άφησε το γάμο της για να βοηθήσει σε τροχαίο
Πάνω από όλα τα καθήκον για τη νοσοκόμα, Σάρα Ρέι, η οποία ακόμη και την ημέρα του γάμου της έβαλε πάνω από όλα τον επαγγελματισμό της.

Κατά τη διάρκεια της δεξίωσης του γάμου της, έλαβε μια κλήση από τον πατέρα της που της έλεγε ότι ενεπλάκη σε τροχαίο ατύχημα μαζί με τους παππούδες της.

Η Σάρα και ο σύζυγός της, Πωλ, νοσοκόμοι και οι δύο στο επάγγελμα, άφησαν τη δεξίωση, μπήκαν στο ασθενοφόρο και έφτασαν στο σημείο του ατυχήματος.

«Δεν έκανα τίποτα το συγκλονιστικό. Αυτό κάνουμε κάθε μέρα. Η διαφορά είναι ότι σήμερα ήταν η μέρα του γάμου μου. Θα το έκανα για τον οποιονδήποτε» είπε η Σάρα.

Η φωτογραφία της με το νυφικό να βρίσκεται στο σημείο του ατυχήματος έχει κάνει το γύρο του Διαδικτύου και η Σάρα έχει αποκτήσει πλέον το ψευδώνυμο «νύφη ηρωίδα».


in.gr


Η σκληρότητα του σύγχρονου εργοδοτικού συστήματος, η αχαλίνωτη φιλοδοξία ενός αδίστακτου γκάνγκστερ, η σκοτεινή ανάκτηση καταπιεσμένων αναμνήσεων, μια τρυφερή συμφιλίωση με τον χρόνο, τα μυστήρια ενός αινιγματικού τόπου και ένα  ντροπιαστικό μάθημα ζωής για ενήλικους ξετυλίγονται στη μεγάλη οθόνη, αυτήν την εβδομάδα.

«Ο νόμος της αγοράς»

«Με τον “Νόμο της αγοράς”, θέλησα να καταπιαστώ με τη βιαιότητα του εργοδοτικού συστήματος σε σχέση με το ανθρώπινο στοιχείο, που παρατηρείται σε εκείνους, που βιώνουν την εργασιακή ανασφάλεια. Θα τη χαρακτήριζα πολιτική ταινία, με την έννοια του πώς εντάσσεται ο άνθρωπος στον αστικό ιστό ή στην ευρύτερη κοινωνία», εξηγεί ο Γάλλος σκηνοθέτης Στεφάν Μπριζέ για τη δραματική ταινία του, που απέσπασε το βραβείο ανδρικής ερμηνείας για τον Βινσέν Λιντόν και την Ειδική Μνεία της Οικουμενικής Επιτροπής στο φετινό Φεστιβάλ των Καννών, ενώ σημείωσε μεγάλη εισπρακτική επιτυχία στη Γαλλία, κόβοντας περισσότερα από 1.000.000 εισιτήρια.
Με τους Βινσέν Λιντόν, Ίβ Ορί, Καρίν ντε Μιρμπέκ, Ματιέ Σκαλέρ, Ξαβιέ Ματιέ και Πολ Πορτολό, ένας απολυμένος εργάτης προσπαθεί να επιβιώσει στη σύγχρονη Γαλλία της υποβαθμισμένης εργατικής τάξης και των σκληρών εργοδοτικών πρακτικών. Αγωνίζεται να μην το βάζει κάτω και να αντιστέκεται, όμως αυτό που αντιμετωπίζει είναι το αδυσώπητο πρόσωπο ενός καπιταλιστικού συστήματος, που εκμηδενίζει συνεχώς τον εργαζόμενο.

«Ανίερη συμμαχία»

Βασισμένη στο βιβλίο των Ντικ Λερ και Τζέραρντ Ο’ Νιλ, «Black Mass: The true story of an unholy alliance between the FBI and the Irish Mob», η αστυνομική ταινία του Σκοτ Κούπερ - με τους Τζόνι Ντεπ, Τζόελ Έντγκερντον, Μπένεντικτ Κάμπερμπατς, Σιένα Μίλερ, Πίτερ Σάρσγκααρντ, Ντακότα Τζόνσον και Κέβιν Μπέικον - μας μεταφέρει στη Νότια Βοστόνη της δεκαετίας του ’70. Τα γεγονότα, που αποτυπώνονται, είναι η αληθινή ιστορία μιας ανίερης συμμαχίας, η οποία ξέφυγε από κάθε όριο, επιτρέποντας σε έναν Ιρλανδό μαφιόζο να διεισδύσει στους κύκλους της έννομης τάξης, να αποκτήσει έλεγχο και να γίνει ένας από τους πιο αδίστακτους και διαβόητους γκάνγκστερ στην ιστορία της Βοστόνης.
Σε μια απόπειρα να διερευνήσει τους δεσμούς αδελφοσύνης και πίστης, αλλά και την αχαλίνωτη φιλοδοξία, τη φιλαργυρία και την ύβρη που αποπροσανατολίζει συχνά τους ανθρώπους, θέλοντας να πει μια ιστορία όχι για εγκληματίες που είναι ανθρώπινοι, αλλά για ανθρώπους που έτυχε να γίνουν εγκληματίες, ο σκηνοθέτης εξηγεί: «Έχω την τάση να με προσελκύει η τραγικότητα και το ανθρώπινο στοιχείο. Αυτή η ταινία διαθέτει και τα δύο αυτά στοιχεία. Είναι σχεδόν σαιξπηρικής φύσεως και ασχολείται με θέματα, όπως η διαφθορά, η εξαπάτηση, η ύβρις. Αισθάνθηκα ότι αν τα “δέσω” όλα αυτά σε μία αφηγηματική γραμμή, το αποτέλεσμα θα είναι πολύ ενδιαφέρον για το κοινό».

«Σκοτεινή ανάμνηση»

Το θρίλερ του Αλεχάντρο Αμεναμπάρ αντλεί έμπνευση από μία σειρά συμβάντων στις ΗΠΑ, τη δεκαετία του ’80. Με τον - υποψήφιο για Όσκαρ - Ίθαν Χοκ και τους Έμα Γουότσον και Ντέιβιντ Θιούλις, ένας ντεντέκτιβ ερευνά την υπόθεση μιας κοπέλας, η οποία κατηγορεί τον πατέρα της για ένα αποτρόπαιο έγκλημα. Όταν αυτός το ομολογεί, χωρίς, όμως, να θυμάται το παραμικρό,  επιστρατεύεται ένας ψυχολόγος, για να τον βοηθήσει να ανακτήσει τις καταπιεσμένες του αναμνήσεις. Έτσι, ένα τρομερό μυστήριο αποκαλύπτεται σιγά σιγά.
«Υπήρξε μία σειρά αληθινών φαινομένων, στην οποία η αστυνομική έρευνα, η συμβολή ψυχολόγων και οι δεισιδαιμονίες συνέκλιναν σε μια προσπάθεια να λυθεί το μυστήριο, που αποκαλούνταν “Σατανική Τελετουργική Κακοποίηση”» αναφέρει ο σκηνοθέτης. «Οι ισχυρισμοί και οι ομολογίες ήταν χιλιάδες, οικογένειες καταστράφηκαν, γεννήθηκε πανικός και χάος και, σε πολλές περιπτώσεις, οι επιπτώσεις ήταν ιδιαίτερα σκληρές στους κατηγορούμενους. Έχει μεγάλο ενδιαφέρον να τις μελετά κανείς από τον 21ο αιώνα. Κάποια από τα πράγματα, που συμβαίνουν στην ταινία, θα μπορούσαν να ανήκουν στο είδος του horror. Ωστόσο, το θεωρούμε ψυχολογικό θρίλερ με τόνους εγκληματικότητας».

«Youth»

Ο - βραβευμένος με Όσκαρ - Ιταλός σκηνοθέτης Πάολο Σορεντίνο επιστρέφει με τη δεύτερη αγγλόφωνη ταινία του, δημιουργώντας έναν ύμνο σε όλες τις αντιθέσεις που χρωματίζουν τη ζωή: νιάτα - γεράματα, ομορφιά - ασχήμια, ευφυΐα - ανοησία, δημιουργία - απραξία. Με πρωταγωνιστές τους - επίσης, βραβευμένους με Όσκαρ - Μάικλ Κέιν και Ρέιτσελ Βάις, τους - υποψήφιους για Όσκαρ - Χάρβεϊ Καϊτέλ και Τζέιν Φόντα και τους Πολ Ντέινο και Άλεξ ΜακΚουίν, το δράμα αυτό ήταν υποψήφιο για τον Χρυσό Φοίνικα του 68ου Φεστιβάλ Καννών και άνοιξε το πρόσφατο 21ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας. Ήρωές του είναι δύο 80άχρονοι άνδρες, οι οποίοι προσπαθούν να συμφιλιωθούν με το τέλος που έρχεται, παρατηρώντας με τρυφερότητα και περιέργεια τις ζωές των γύρω τους, από την απόσταση που τους δίνει η ηλικία τους.
Βλέποντάς την όχι σαν μια απαισιόδοξη ταινία, αλλά το ακριβώς αντίθετο, ο σκηνοθέτης σημειώνει: «Για μένα, ο χρόνος είναι το απόλυτο θέμα: το πώς περνά, πόσος μάς μένει, πόσος έχει ήδη περάσει. Τα πάντα περιστρέφονται γύρω από τον χρόνο. Πάνω από όλα, είναι η σχέση μας με το μέλλον και τα νιάτα, ακόμη κι όταν πια δεν είμαστε νέοι. Ίσως, την έκανα, για να ξορκίσω έναν φόβο, που, πιστεύω, όλοι έχουμε. Το πέρασμα του χρόνου με συναρπάζει πλέον, και αυτό, που μένει από την ταινία, είναι ότι όλοι μπορούν να βρουν μια στιγμή ελευθερίας, γιατί η ελευθερία είναι το μέλλον».

«Αρκαδία χαίρε»

Τιμημένο με το βραβείο της FIPRESCI (Διεθνούς Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου) για την καλύτερη ελληνική ταινία, στο 18o Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, το ντοκιμαντέρ του Φίλιππου Κουτσαφτή είναι μια περιπλάνηση στο χθες και το σήμερα της Αρκαδίας, ενός τόπου τόσο φορτισμένου με μύθους και αναφορές, που μοιάζει να κατοικεί σε ένα πεδίο, που δεν ανήκει αποκλειστικά στην σύγχρονη πραγματικότητα και που, ακόμα και σήμερα, τον ακολουθεί ο μύθος μια αινιγματικής επιγραφής: «Διαβάτη μην ζητάς εδώ, στα Αρκαδικά βουνά, τον θρύλο της αμέριμνης ζωής. Πέθανε ο Παν, και οι Σάτυροι δεν τριγυρνούν στα δάση. Γυμνό το Μαίναλο, βωμός του παρελθόντος μοιάζει. Κι όμως, θυμήσου. Πόσες φορές μας μήνυσες απαρνημένη φύση: μια μέρα, απ’ την αγάπη σας, ο Παν θα ξαναζήσει».
Ο σκηνοθέτης αναφέρει χαρακτηριστικά: «Σε ολόκληρη την Ελλάδα, υπάρχουν τόποι έντονα φορτισμένοι ιστορικά και συναισθηματικά. Ωστόσο, η Αρκαδία φέρει - μέσα και πάνω της - μύθους και ιστορίες, άγνωστες στους πολλούς. Υπάρχει ο μύθος της “Ευδαίμονος Αρκαδίας”, που ήρθε από τη Δύση. Πίστευαν πως, αν υπάρχει ένας επί Γης παράδεισος, αυτός είναι η Αρκαδία, ένας ονειρικός τόπος με κοινωνική δικαιοσύνη, μέτρο και άδολο έρωτα. Αυτήν την ιστορία δεν την καλοξέρουμε. Αλλά, στη Δύση, από τα ρωμαϊκά χρόνια μέχρι και την εποχή του Διαφωτισμού, το πίστευαν θερμά. Ακόμη και σήμερα, υπάρχει μια Ακαδημία στη Ρώμη, που λέγεται “Αρκαδία”. Πρέπει να βρούμε τα κομμάτια, που επαναφέρουν τη σχέση με τον τόπο μας στο προσκήνιο. Να ξαναβρούμε την ταυτότητά μας.
Φυλακίζοντας στιγμές στην απέραντη γραμμή του χρόνου, αποτυπώνοντας αποσπασματικές εικόνες μιας ένθεης φύσης, συνυφαίνοντας μύθους αλλοτινούς και ιστορικές μαρτυρίες, σταχυολογώντας θραύσματα και ψιθύρους, το κινηματογραφικό βλέμμα επιχειρεί να καταγράψει την ταυτότητα ενός τόπου, που συναντά και συναντιέται με τα μεγαλειώδη ερωτήματα της ζωής».

«Λούστρο παπουτσιών»

Η ταινία - ορόσημο του ιταλικού νεορεαλισμού, σκηνοθετημένη από τον Βιτόριο Ντε Σίκα, το 1946, ήταν η πρώτη ξενόγλωσση ταινία, που τιμήθηκε με Όσκαρ. Με τους Φράνκο Ιντερλένγκι, Ρινάλντο Σμορντόνι και Ανιέλο Μέλε, σχεδόν κάθε σκηνή αυτής της “παιδοκεντρικής” ταινίας είναι ένα - συχνά, ντροπιαστικό - μάθημα ζωής για ενήλικους και μια απαγγελία κατηγορίας εναντίον ενός συστήματος, που στραγγαλίζει εν τη γενέσει του ό,τι ευγενέστερο διαθέτει από τη φύση του ο άνθρωπος. Ήρωές της είναι δύο ανήλικα παιδιά, που εργάζονται ως λούστροι παπουτσιών. Το όνειρό τους να αποκτήσουν ένα άλογο γίνεται πραγματικότητα, αλλά και εφιάλτης, όταν ο αδερφός τού ενός τούς προσφέρει παράνομα χρήματα, με αποτέλεσμα να οδηγηθούν σε φυλακές ανηλίκων, όπου οι συνθήκες και οι καταστάσεις αντιστρέφουν την προγενέστερη φιλία σε αντιπαλότητα και εχθρότητα.
naftemporiki.gr

Έπειτα από οκτώ χρόνια απουσίας, η Τζάνετ Τζάκσον είναι και πάλι στην κορυφή. Το τελευταίο άλμπουμ τής τραγουδίστριας, Unbreakable, που έκανε το ντεμπούτο του αυτή την εβδομάδα στο Billboard 200 έφτασε στο νούμερο ένα σε πωλήσεις.

Η επιτυχία του νέου δίσκου της τραγουδίστριας οφείλεται καθαρά στους αφοσιωμένους θαυμαστές της, που στηρίζουν κάθε της δουλειά, καθώς από το σύνολο των τραγουδιών που περιλαμβάνει το άλμπουμ δεν έχει ξεχωρίσει ακόμη κάποιο, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο. Το νέο ρεκόρ σε πωλήσεις κυμάνθηκε στα 116.000 αντίγραφα.

Συνολικά η Τζάνετ Τζάκσον έχει επτά δίσκους στο ενεργητικό της που έφτασαν στο νούμερο ένα και είναι η τρίτη γυναίκα με τα πιο επιτυχημένα άλμπουμ, πίσω από την Μαντόνα που έχει οκτώ και την Μπάρμπρα Στράιζαντ που έχει δέκα.
real.gr

Η Νταϊανίρις Ταργκάριεν του Game of Thrones ψηφίστηκε ως η πιο σέξι γυναίκα για το 2015, σύμφωνα με το αντρικό περιοδικό Esquire.

Η Emilia Clarke, η ηθοποιός που την υποδύεται, είναι κανονικά καστανή και φωτογραφήθηκε για το περιοδικό πιο αισθησιακά από ποτέ. Η Emilia, ποζάρει γυμνή ή φορώντας μόνο τα εσώρουχα της και δείχνει να απολαμβάνει το νέο της τίτλο.

Δείτε φωτογραφίες στο faysbook.gr

Το Facebook συνεχίζει να “επιτίθεται” στο YouTube ανακοινώνοντας σήμερα τα σχέδια της για επέκταση των videos του κοινωνικού δικτύου σε περισσότερους τομείς.

Η σημαντικότερη προσθήκη θα είναι η τοποθέτηση ξεχωριστού video tab στο News Feed των χρηστών απ’ όπου θα μπορούν να βλέπουν άμεσα συγκεντρωμένα όλα τα videos που μοιράζονται οι φίλοι και οι σελίδες που ακολουθούν. Ουσιαστικά, πρόκειται για έναν συνδυασμό μεταξύ Instagram και YouTube μέσα στο Facebook.

Ακόμη, η Facebook δοκιμάζει λειτουργία Suggested Videos, δηλαδή θα εμφανίζει προτεινόμενα videos σχετικά με αυτό που παρακολουθεί ο χρήστης, ενώ θα προσφέρει τη δυνατότητα να παρακολουθείς video και ταυτόχρονα να συνεχίζεις την περιήγηση στο News Feed. Τέλος, προσθέτει την επιλογή αποθήκευσης του video για να το παρακολουθήσεις αργότερα.

Οι νέες λειτουργίες δοκιμάζονται ήδη σε μικρές ομάδες χρηστών iOS και αναμένονται στη web έκδοση σύντομα, αλλά αρκετά αργότερα για τις συσκευές Android.

Πηγή: techgear.gr

Η ορθοστασία και η καθιστική ζωή είναι εξίσου ωφέλιμες για την υγεία όταν δεν κάθεται κανείς ακίνητος αλλά κινείται διαρκώς, αναφέρουν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Έξετερ, στη Βρετανία.

Σε μελέτη που πραγματοποίησαν με 5.132 εθελοντές ηλικίας 35 έως 55 ετών, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι σε αντίθεση με τις ισχύουσες συστάσεις το σημαντικό δεν είναι αν κάθεται κανείς ή αν είναι όρθιος, αλλά πόσο κινείται την ώρα που τα κάνει αυτά.

Οι ερευνητές, που δημοσιεύουν τη μελέτη τους στην «Διεθνή Επιθεώρηση Επιδημιολογίας» (IJE), παρακολούθησαν τους εθελοντές τους επί 16 χρόνια, ζητώντας τους σε τακτά χρονικά διαστήματα να απαντούν σε ερωτηματολόγια που αφορούσαν τον τρόπο ζωής τους.

Ορισμένες από τις παραμέτρους που εξετάσθηκαν ήταν οι ώρες που περνούσαν σε καθιστή θέση, αν κάθονταν εν ώρα εργασίας ή ψυχαγωγίας (π.χ. για να δουν τηλεόραση) και πόση ώρα διέθεταν καθημερινά σε φυσικές δραστηριότητες, όπως το περπάτημα.

Στη διάρκεια της 16ετίας, 450 από τους εθελοντές έχασαν τη ζωή τους από διάφορα αίτια.

Αφού οι επιστήμονες έλαβαν υπ’ όψιν την ηλικία, το φύλο, την κοινωνικοοικονομική τους κατάσταση και την κατανάλωση αλκοόλ, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η διάρκεια της ορθοστασίας και της καθιστικής ζωής δεν σχετιζόταν με τις πιθανότητες θανάτου.

Ο καθοριστικός παράγοντας, γράφουν, ήταν η κινητικότητα εν όσω ήσαν καθιστοί ή όρθιοι, με τους πιο ακίνητους εθελοντές να διατρέχουν υψηλότερο κίνδυνο θανάτου.

Αν και τα ευρήματα αυτά με μια πρόχειρη ματιά μοιάζουν να ακυρώνουν το μήνυμα «η καθιστική ζωή είναι το νέο τσιγάρο», με το οποίο περιγράφονται στην επιστημονική κοινότητα οι επιπτώσεις από την έλλειψη φυσικής δραστηριότητας, στην πραγματικότητα το κάνουν λεπτομερέστερο.

«Το πρόβλημα δεν είναι η καθιστική ζωή αυτή καθ’ εαυτή, αλλά η απουσία κίνησης», δήλωσε ο επικεφαλής ερευνητής δρ Μέλβυν Χίλσντον, αναπληρωτής καθηγητής στη Σχολή Επιστημών Αθλητισμού & Υγείας του πανεπιστημίου.

«Κάθε παρατεταμένη στάση του σώματος που εμπεριέχει χαμηλή κατανάλωση ενέργειας (λιγοστές καύσεις) είναι επιβλαβής για την υγεία, είτε γίνεται σε ορθία είτε σε καθιστή θέση».

Επομένως, αν περνάτε τη μέρα σας καθισμένοι σε ένα γραφείο, φροντίστε να κινείτε διαρκώς, έστω και νευρικά, τα χέρια, τα πόδιά σας και ει δυνατόν ολόκληρο το σώμα σας.

Πηγή: tanea.gr

Η πτώση του ποδηλάτη συνέβη μπροστά στα μάτια της «Μις Μπικίνι»  2015 αλλά και πλήθος κόσμου που συγκεντρώθηκε με αφορμή την παγκόσμια ημέρα πρόληψης κατά του καρκίνου του μαστού. Χαρακτηριστικό είναι πως στην φωτογραφία φαίνεται ξεκάθαρα το τραμ που περνάει σχεδόν ξυστά δίπλα από τον ποδηλάτη ο οποίος έχασε την ισορροπία τους κοιτώντας τις… αιθέριες υπάρξεις.
kk1
kk3

Έχει συμβεί σε όλους μας σίγουρα πολλές φορές στην ζωή μας: έχουμε δει ένα πολύ ωραίο όνειρο στον ύπνο μας, με πλοκή, με ενδιαφέροντες χαρακτήρες, με εξέλιξη, με δράση κλπ αλλά όταν ξυπνάμε δεν μπορούμε με τίποτα να ανακαλέσουμε λεπτομέρειες από όσα είδαμε και δεν έχουμε παρά μια πολύ γενική και αόριστη εικόνα για όσα “είδαμε” στα όνειρά μας.
Ερευνητές από το Ερευνητικό Κέντρο Νευροεπιστήμης στην πόλη Λυόν της Γαλλίας, είχαν διαπιστώσει στο παρελθόν ότι οι άνθρωποι που θυμούνται πιο εύκολα τα όνειρά τους ήταν πιο ευαίσθητοι σε ακουστικά ερεθίσματα κατά τη διάρκεια του ύπνου. Οι επιστήμονες υπέθεσαν ότι η αυξημένη νευρολογική λειτουργία του εγκεφάλου των ατόμων αυτών, τους έκανε με κάποιο τρόπο πιο καλούς στο να ανακαλούν γεγονότα και εικόνες από μνήμης, έστω και αν επρόκειτο για “εικονικές” καταστάσεις εν ώρα ύπνου.
Τώρα, οι επιστήμονες προχώρησαν ένα βήμα παραπέρα και εξέτασαν τις περιπτώσεις 41 ατόμων, εκ των οποίων οι 21 εξαρχής είχαν δηλώσει ότι τους ήταν πολύ εύκολο να θυμούνται τι όνειρα βλέπουν στον ύπνο τους. Αυτό τους συνέβαινε 5,2 πρωινά την εβδομάδα. Οι υπόλοιποι 20 δήλωσαν ότι “σπανίως” θυμούνται τα όνειρά τους (2 φορές τον μήνα κατά μέσο όρο).
Χρησιμοποιώντας τομογραφία εκπομπής ποζιτρονίων (ΡΕΤ) για να εξετάσουν την εγκεφαλική δραστηριότητα των συμμετεχόντων, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι εκείνοι που θυμόντουσαν πιο εύκολα τα όνειρά τους είχαν ισχυρότερη αυθόρμητη δραστηριότητα σε δύο περιοχές του εγκεφάλου. Η μία ήταν ο μέσος προμετωπιαίος φλοιός (υπεύθυνος για την πραγματοποίηση συσχετισμών ανάμεσα σε τοποθεσίες, γεγονότα και προσαρμοστικές αντιδράσεις, όπως τα συναισθήματα) και η άλλη ήταν η κροταφοβρεγματικό διασταύρωση (υπεύθυνη για τη μίμηση και τον σχηματισμό εικόνων του εαυτού μας και άλλων ανθρώπων στον εγκέφαλο). Ως εκ τούτου, τα δύο αυτά μαζί θα μπορούσε όχι μόνο να βοηθήσουν στη δημιουργία των ονείρων εξαρχής, αλλά και στην ικανότητα του ατόμου να τα θυμάται.
Κατέληξαν, δε, σε τρεις βασικές “ασκήσεις” που μπορεί να κάνει, όποιος επιθυμεί να “εκπαιδεύσει” τον εγκέφαλό του να θυμάται πιο εύκολα τα όνειρά που βλέπει:
Η θεραπεία του παραθύρου
Στα όνειρα υπάρχει πάντα μια χρονολογική δομή (όσο και αν αυτή μοιάζει αυθαίρετη πολλές φορές) αλλά και αρκετές λεπτομέρειες στις εικόνες. Μπορούμε να εκπαιδεύσουμε το μυαλό μας να θυμάται αυτά τα στοιχεία, όταν ξυπνάμε, αναπαράγοντας μια σκηνή στην πραγματική ζωή.
Για πέντε λεπτά κάθε μέρα, πηγαίνετε στο παράθυρο του σπιτιού σας και αρχίστε να παρατηρείτε οτιδήποτε συμβαίνει έξω από αυτό. Τα χρώματα, τα κτήρια, τους περαστικούς, τα ρούχα, τα ζώα… τα πάντα. Μείνετε εκεί και παρατηρήστε καλά την κάθε λεπτομέρεια σε οτιδήποτε πέφτει το βλέμμα σας. Σκοπός της άσκησης είναι η παρατήρηση της λεπτομέρειας. Να προσέχετε τι ακριβώς βλέπετε και όχι απλά να έχετε μια γενική ιδέα του τι κοιτάτε. Μόλις το κάνετε αυτό, σημειώστε ό,τι παρατηρήσατε σε ένα τετράδιο. Με την παρατήρηση και την καταγραφή εκπαιδεύετε τον εγκέφαλό σας να θυμάται λεπτομέρειες ασυνείδητα.
Ξυπνήστε με φυσικό τρόπο και χωρίς ξυπνητήρι
Δύσκολο, αλλά αν θέλετε να θυμάστε τα όνειρά σας, είναι απαραίτητο. Όταν ξυπνάτε από τον απότομο ήχο που κάνει το ξυπνητήρι, ο εγκέφαλός σας βγαίνει απότομα και βίαια από το βαθύ στάδιο του ύπνου (ύπνος REM), όπου είναι και το πιθανότερο να βλέπετε όνειρα. Αυτό διαταράσσει κάθε ονειρική σκέψη και σας ξυπνάει απότομα. Αν ξυπνάτε από μόνοι σας, χωρίς ξυπνητήρι, ομαλά και σταδιακά δηλαδή, θα σας είναι πιο εύκολο να θυμάστε τι όνειρά είδατε.
Ημερολόγιο ονείρων
Αν το έχετε βάλει σοβαρό σκοπό να μάθετε να θυμάστε τα όνειρά σας, τότε πάρτε ένα τετράδιο ή σημειωματάριο δίπλα στο κρεβάτι σας όταν κοιμάστε. Αυτή η τεχνική είναι παρόμοια με την “θεραπεία παραθύρου” αλλά γίνεται τμηματικά, καταγράφοντας κάθε κομμάτι από πληροφορίες που θυμάστε από ένα όνειρο.
Αντί να περιμένετε το πρωί για να γράψετε ό,τι είδατε, κρατήστε το “ημερολόγιο ύπνου” κοντά σας τη νύχτα, και μόλις ξυπνήσετε από ένα όνειρο, γράψτε ό,τι μπορείτε να θυμηθείτε, με κάθε δυνατή λεπτομέρεια. Αν δεν θέλετε να γράψετε τα πάντα, κρατήσετε σημειώσεις των βασικών σημείων. Σύντομα, τα όνειρά σας θα πρέπει να αρχίσουν να γίνονται πιο “ζωντανά” και θα σας είναι πιο εύκολο να τα θυμάστε.

medicaldaily.com

Στους δρόμους της Αθήνας επέστρεψε η δημοτική αστυνομία και μοιράζει φυλλάδια ενημερώνοντας τους πολίτες για τη δράση της. Στο φυλλάδιο που έχει τίτλο «Δημοτική Αστυνομία Η επιστροφή» αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι «δεν θέλουμε να διαταράξουμε τη ζωή κανενός, έχουμε μία αποστολή: Να διαφυλάξουμε το πιο πολύτιμο αγαθό των Αθηναίων, το δημόσιο χώρο».

epistrofh
Τέλος στις γυμνές φωτογραφίες βάζει το Playboy
Αλλάζει χαρακτήρα το αμερικανικό Playboy καθώς προκύπτει ότι πλέον δεν θα δημοσιεύει φωτογραφίες γυμνών γυναικών στο πλαίσιο του επανασχεδιασμού του.

Όπως έγραψαν οι New York Times, οι Αμερικανοί ιδιοκτήτες του περιοδικού αναφέρουν ότι η πρόσβαση του κοινού στο Internet έχει πλέον κάνει το γυμνό ξεπερασμένο και πλέον τα πορνογραφικά περιοδικά δεν είναι εμπορικά βιώσιμα.

Είναι χαρακτηριστικό -σύμφωνα με το BBC- ότι η κυκλοφορία του περιοδικού έχει μειωθεί από τα 5,6 εκατομμύρια φύλλα της δεκαετίας του '70, στις 800.000.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ωστόσο, το περιοδικό θα εξακολουθήσει να δείχνει γυναίκες σε προκλητικές πόζες, όχι όμως γυμνές.

Η απόφαση φαίνεται ότι πάρθηκε τον περασμένο μήνα σε σύσκεψη υπό τον ιδρυτή του περιοδικού και τωρινό διευθυντή του, Χιού Χέφνερ.

Στελέχη του περιοδικού παραδέχθηκαν ότι το Playboy που ιδρύθηκε το 1953 είχε πλέον επισκιαστεί από τις αλλαγές στις οποίες το ίδιο ήταν πρωτοπόρο.

Το website του περιοδικού έχει ήδη απαγορεύσει το γυμνό, εν μέρει για να αποκτήσει πρόσβαση σε πλατφόρμες όπως το Facebook και το Twitter, με τη δημοφιλία του να αυξάνεται όπως και η επισκεψιμότητά του.

Η ταχύτητα πρόσβασης στο διαδίκτυο παίζει μεγάλο ρόλο. Το γεγονός ότι κάποιος πληρώνει για σύνδεση στα 24 ή τα 30 Mbps, δεν σημαίνει ότι θα τα πάρει κιόλας. Η κατάσταση του δικτύου και ο αριθμός των συνδέσεων παίζουν τον ρόλο τους οπότε τα 24 Mbps φερ’ ειπείν μπορούν πολύ εύκολα να γίνουν 20, 15, 10 κ.ο.κ.. Πώς θα δείτε όμως οι ίδιοι την ταχύτητα με την οποία συνδέεστε στο διαδίκτυο; Με ένα προγραμματάκι το οποίο στην ουσία ανεβοκατεβάζει από και προς έναν συγκεκριμένο σέρβερ αρχεία προκειμένου να προσδιορίσει την ταχύτητα με την οποία μεταφέρονται αυτά.
Πάμε να δούμε μερικούς εύκολους και, το κυριότερο, αξιόπιστους τρόπους για να κάνετε τη δουλειά σας.
Speedtest
Ο ευκολότερος και… universal τρόπος για να ελέγξετε τη σύνδεσή σας στο διαδίκτυο είναι το Speedtest. Το μόνο που χρειάζεται είναι να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του και να πατήσετε το κουμπάκι Begin Test. Στη διάθεσή σας υπάρχουν διάφοροι σέρβερ στην Αθήνα και άλλες πόλεις για να γίνει η δουλειά σας. Έπειτα από λίγα δευτερόλεπτα θα ενημερωθείτε για το ping και τις ταχύτητες download και upload της σύνδεσής σας. Επαναλάβετε τη διαδικασία μια-δυο φορές για πιο σίγουρα αποτελέσματα.
Curl
Μέθοδος που λειτουργεί στους Mac. Ανοίξτε την Command Line και κάντε paste το εξής: curl -o /dev/null http://speedtest.sea01.softlayer.com/downloads/test100.zip Είναι ένα μικρό αρχείο στους σέρβερ της Softlayer που όμως αρκεί για να κάνετε τη δουλειά σας. Μόλις ολοκληρωθεί η λήψη του, στην Command Line θα δείτε τις ταχύτητες που πιάσατε και την απόδοση της σύνδεσής σας.
ΟΤΕ Speed Test
Εργαλείο μέτρησης της ταχύτητας πρόσβασης στο διαδίκτυο όμως διαθέτει και ο ίδιος ο ΟΤΕ. Μπορείτε να πάτε στη σχετική σελίδα και να επιλέξετε το αρχείο που θέλετε να κατεβάσετε. Σας συνιστούμε να επιλέξετε κάποιο από αυτά του 1 GB, των 5 GB και των 10 GB, όσο μεγάλα κι αν είναι, για όσο το δυνατόν πιο ακριβή και κοντά στην πραγματικότητα αποτελέσματα. Επιλέξτε να αποθηκεύσετε το αρχείο που κατεβάζετε και στρέψτε την προσοχή σας στην ταχύτητα λήψης του.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!