Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2018

Ένα γράμμα 120 ετών προς τον Αγιο Βασίλη
Ένα γράμμα προς τον Άγιο Βασίλη από το 1898, δηλαδή 120 πίσω, ανακάλυψε ένας Βρετανός. Είναι γραμμένο από ένα κοριτσάκι 5 χρονών με το όνομα Μάρτζορι και έγραφε στον Άγιο Βασίλη πως ήταν καλό κορίτσι και ζητά την ανταμοιβή με συγκεκριμένα δώρα.
Το γράμμα γράφτηκε στις 2 Δεκεμβρίου και αυτά που ζήτησε τότε είναι εύκολο να βρεθούν και μάλιστα είναι αρκετά φθηνά το 2018. Ζήτησε λοιπόν μια κορδέλα και μια μπάλα για την γάτα της, ένα παπάκι για να παίζει στο μπάνιο, μερικά κοτοπουλάκια και μια μεγάλη χριστουγεννιάτικη κάλτσα.
https://www.bbc.com/news/uk-england-kent-46561449
@bbc.co.uk
Το γράμμα βρέθηκε μέσα σε ένα βιβλίο, που βρισκόταν σε ένα ράφι ενός παντοπωλείου. Η κόρη του άνδρα που ανακάλυψε το γράμμα, δήλωσε στο BBC ότι ψάχνει να βρει τους απογόνους της Μάρτζορι για να επιστρέψει το γράμμα, λέγοντας στο πνεύμα των εορτών, πως είναι τα μικρά δώρα σαν αυτά που δίνουν αξία και νόημα στα Χριστούγεννα
Το κορίτσι που έπεσε από τα 10.000 πόδια και έζησε!
Η ιστορία της Juliane Koepcke είναι μια απίστευτη περιπέτεια από αυτές που γίνονται βιβλία, ταινίες και σίγουρα δεν μπορεί κανείς να πιστέψει πως έχει συμβεί στην πραγματικότητα.
Η 17χρονη Juliane επέζησε από ένα αεροπορικό δυστύχημα και έζησε στη ζούγκλα μαζί με τα άγρια ζώα.
Την Παραμονή των Χριστουγέννων, το 1971, μόλις λίγες ώρες μετά την αποφοίτησή της από το γυμνάσιο, η 17χρονη Juliane Koepcke και η μητέρα της Μαρία επιβιβάστηκαν στην πτήση από τη Λίμα του Περού στην Pucallpa για να επισκεφθούν τον πατέρα της Juliane, τον Hans-Wilhelm, έναν διάσημο Γερμανό ζωολόγο που εργαζόταν σε έναν απομακρυσμένο ερευνητικό σταθμό στο τροπικό δάσος.
Ήταν μια θυελλώδης νύχτα και η αεροπορική τους εταιρεία, η Lansa, είχε κακή φήμη. Παρόλα αυτά, ταξίδεψαν με αυτή, επειδή ήθελαν απεγνωσμένα να βρεθούν όλοι μαζί την Ημέρα των Χριστουγέννων.
Η μητέρα της Julian παρέμεινε ψύχραιμη για χάρη της κόρης της. «Όλα θα πάνε καλά» έλεγε συνεχώς. Ένα λευκό έντονο φως, από τη δεξιά πτέρυγα τύφλωσε τους επιβάτες και το αεροπλάνο άρχισε να χάνει ύψος. Η καμπίνα του αεροπλάνου έτρεμε τόσο δυνατά που το αισθανόταν στο στέρνο της. Όπως εξομολογήθηκε η 61χρονη σήμερα Juliane Koepcke, στην Daily Mail, η τελευταία λέξη που είπε η μητέρα της ήταν «Τώρα όλα τελειώνουν εδώ». Μετά επικράτησε απόλυτη ησυχία. Η πτώση της στο κενό ήταν γρήγορη και σε μερικά δευτερόλεπτα είχε χάσει τις αισθήσεις της....
Στη μέση της πτήσης, ένας κεραυνός χτύπησε τη δεξιά πτέρυγα του αεροπλάνου. «Πέφταμε κατευθείαν κάτω», λέει η Koepcke χρόνια αργότερα στο CNN. «Χριστουγεννιάτικα δώρα πετούσαν τριγύρω και άκουγα τους ανθρώπους να ουρλιάζουν».
Οι ειδικοί λένε ότι η έλξη που προκλήθηκε από τα καθίσματα και τα χοντρά, φυλλώδη δέντρα στα οποία έπεσε, είναι αυτά που της έσωσαν τη ζωή. Επέζησε από τη συντριβή έχοντας μόνο ένα σπασμένο ώμο, ένα κόψιμο στο χέρι της και ένα πρησμένο μάτι.
Κατάφερε να επιβιώσει από τη συντριβή, όμως η Koepcke έπρεπε τώρα να επιβιώσει και μόνη της στη ζούγκλα.
km3yzkvx.jpg
Το πρώτο πράγμα που έκανε, ήταν να ψάξει για τη μητέρα της Μαρία, που καθόταν δίπλα της, την οποία δεν βρήκε ποτέ...
Έντομα, μυρμήγκια, σκαθάρια, μεγάλα κουνούπια και ακρίδες της ακολουθούσαν σε κάθε της βήμα. Εκείνη όμως αναγνώριζε κάθε ήχο και θρόισμα που άκουγε. Για να ξεδιψάσει, έγλυφε τα βρεγμένα φύλλα των δέντρων. Δίπλα από το σημείο που έπεσε, δεν υπήρχε κανένα ίχνος συντριβής. Μόνο μια τσάντα με γλυκά και κάποια ακόμα προσωπικά αντικείμενα των επιβατών του μοιραίου αεροσκάφους....
Ο πατέρας της, της είχε διδάξει μερικά κόλπα επιβίωσης, τα οποία εφάρμοσε για να σώσει τη ζωή της. Ήξερε ότι έπρεπε να ακολουθήσει κάποιο ρέμα, για να οδηγηθεί σε κάποιο χωριό ή κατασκήνωση και να βρει λίγο καθαρό νερό για να πιει.
«Μερικές φορές έβλεπα τους κροκόδειλους που βουτούσαν στο νερό να έρχονται προς τα μένα, αλλά δεν φοβόμουν», είπε. «Ήξερα ότι οι κροκόδειλοι δεν συνηθίζουν να επιτίθενται στους ανθρώπους».
Μετά από 9 ημέρες στο ρέμα, η Koepcke μπήκε σε μια βάρκα. Χρησιμοποίησε κάποιες πρώτες βοήθειες έκτακτης ανάγκης για τη μόλυνση στο κομμένο χέρι της, ψεκάζοντάς το με βενζίνη για να απολυμάνει και να καθαρίσει τα παράσιτα.
Την επόμενη μέρα, την βρήκαν δίπλα στη βάρκα και την μετέφεραν σε ασφαλές μέρος. Η Koepcke και ο πατέρας της επέστρεψαν στη Γερμανία, ο οποίος αργότερα έγινε βιολόγος και επέστρεψε στο Περού.
Κοιτάζοντας πίσω στην απίστευτη ιστορία της χρόνια αργότερα, η Koepcke λέει ότι το χειρότερο μέρος της εμπειρίας δεν ήταν ο συνεχής κίνδυνος, αλλά η ενοχή της που θεωρούσε ότι ήταν η μόνη επιζήσασα από το αεροπλάνο.
«Είχα εφιάλτες για μεγάλο χρονικό διάστημα, για χρόνια, και φυσικά η θλίψη για το θάνατο της μητέρας μου και των άλλων ανθρώπων, επανέρχονταν ξανά και ξανά. Η σκέψη γιατί να ήμουν ο μόνη επιζών, θα με στοιχειώνει για πάντα».
Σήμερα, η Juliane είναι βιολόγος και ζει αρμονικά τη ζωή της χωρίς να έχει ξεχάσει την παραμικρή λεπτομέρεια από την αεροπορική τραγωδία που της άλλαξε για πάντα τη ζωή.
Νέο πλήγμα για το Facebook - Επέτρεψε σε εφαρμογές να δουν κρυφές φωτογραφίεςΝέο πλήγμα στην αξιοπιστία του Facebook αναμένεται να προκαλέσει η ομολογία ότι λόγω ενός bug, προγραμματιστές εφαρμογών απέκτησαν πρόσβαση σε φωτογραφίες που φόρτωσαν οι χρήστες αλλά τελικά επέλεξαν να μην αναρτήσουν.
Για δύο εβδομάδες τον Σεπτέμβριο, ένα λάθος στον τρόπο που η διασημότερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης έκανε τη διανομή των φωτογραφιών με τρίτα μέρη, που σημαίνει ότι οι εφαρμογές μπορούσαν να δουν όχι μόνον τις φωτογραφίες που είχαν αναρτήσει οι χρήστες, αλλά και τις φωτογραφίες που είχαν σε άλλα μέρη της πλατφόρμας -για παράδειγμα στις ιστορίες, ή στο marketplace.
Επίσης, το bug «επηρέασε επίσης τις φωτογραφίες που οι άνθρωποι φόρτωσαν στο Facebook αλλά επέλεξαν να μην αναρτήσουν», είπε ένας προγραμματιστής της εταιρείας, Τόμας Μπαρ, σε δήλωσή του.
Το σημαντικό, σύμφωνα με τον Μπαρ, είναι ότι οι μόνες εφαρμογές που είχαν πρόσβαση στις κρυμμένες φωτογραφίες ήταν αυτές όπου οι χρήστες είχαν ήδη δώσει έγκριση αν έχουν πρόσβαση στις δημόσιες φωτογραφίες, μέσω της εταιρείας API.
«Πιστεύουμε ότι το πρόβλημα ενδέχεται να έχει επηρεάσει πάνω από 6,8 εκατομμύρια χρήστες και πάνω από 1.500 εφαρμογές που έχουν δημιουργήσει 876 προγραμματιστές», ανέφερε.
Οι χρήστες που επηρεάστηκαν είναι αυτοί που έχουν δώσει άδεια σε τρίτες εφαρμογές να έχουν πρόσβαση στις φωτογραφίες τους, μέσω των λειτουργιών του Facebook. Δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι το bug οδήγησε σε μεγαλύτερης έκτασης διαρροή.
Το Facebook ζήτησε συγγνώμη γι' αυτό που συνέβη. «Στις αρχές τις επόμενης εβδομάδας θα δώσουμε εργαλεία στους προγραμματιστές που θα τους επιτρέψουν να προσδιορίσουν ποιοι χρήστες των εφαρμογών τους μπορεί να έχουν επηρεαστεί. Εργαζόμαστε με τους προγραμματιστές για να σβήσουν τις φωτογραφίες,», είπε ο Μπαρ.

Το YouTube αφαίρεσε στο τρίμηνο του έτους περισσότερα από 58 εκατομμύρια βίντεο και 224 εκατομμύρια σχόλια χρηστών, τα οποία κρίθηκαν ότι παραβιάζουν τους κανόνες του.
Η πρωτοβουλία εντάσσεται στην προσπάθεια του YouTube να δείξει ότι ανταποκρίνεται στις πιέσεις που δέχεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (η οποία απειλεί με μεγάλα πρόστιμα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αν δεν πάρουν μέτρα), κυβερνήσεις και οργανώσεις πολιτών, προκειμένου να ασκήσει καλύτερο έλεγχο στο περιεχόμενό του, που αφορά εξτρεμιστικές απόψεις, ρητορική μίσους, παιδική πορνογραφία κ.α.
Το YouTube αφαίρεσε περίπου 1,67 εκατομμύρια «κανάλια» του, καθώς και όλα τα 50,2 εκατομμύρια βίντεο που ήταν διαθέσιμα μέσω αυτών των καναλιών. Σχεδόν το 80% των καναλιών σχετίζονταν με «ανέβασμα» ανεπιθύμητου περιεχομένου τύπου «σπαμ», το 13% αφορούσαν γυμνό και το 4,5% την ασφάλεια των παιδιών.
Εκτός από τα παραπάνω κανάλια, αφαιρέθηκαν επίσης περίπου 7,8 εκατομμύρια μεμονωμένα βίντεο λόγω παραβίασης των πολιτικών του YouTube. Όσον αφορά τη διαγραφή των σχολίων, το YouTube έκανε γνωστό ότι κάθε τρίμηνο οι χρήστες του αναρτούν δισεκατομμύρια σχόλια στα βίντεό του, αρνήθηκε όμως να αποκαλύψει, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς, ποιο ποσοστό των συνολικών σχολίων ήταν αυτά που αφαιρέθηκαν ως μη αποδεκτά.
Η αφαίρεση του μη αποδεκτού περιεχομένου γίνεται πλέον σε μεγάλο βαθμό αυτόματα, με τη βοήθεια εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης, κάτι που σημαίνει ότι πολύ λίγοι χρήστες προλαβαίνουν να δουν το επίμαχο βίντεο ή σχόλιο. Παράλληλα, το YouTube ζητά από τους χρήστες να αναφέρουν όποιο βίντεο ή σχόλιο θεωρούν προβληματικό, μια διαδικασία πιο αργή, που εκ των πραγμάτων αφήνει το επίμαχο περιεχόμενο online για περισσότερο χρόνο.
Η Google προσέθεσε φέτος χιλιάδες «μάτια» υπαλλήλων, ανεβάζοντας σε πάνω από 10.000 το προσωπικό της που ασχολείται με την επιτήρηση του περιεχομένου, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται ταχύτερα στις καταγγελίες των χρηστών. Από την άλλη πάντως, το YouTube έχει ξεκαθαρίσει ότι είναι αδύνατο κάθε βίντεο να ελέγχεται εκ των προτέρων, προτού δημοσιοποιηθεί.

Οι ταχύτερα αυξανόμενες αναζητήσεις το 2018 υπήρξαν κατά σειρά οι εξής:
Power of Love
Eurovision
Μουντιάλ
Black Friday
Survivor 2
ΠΑΟΚ-ΑΕΚ
Game of Love
Anne
Tατουάζ
Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός
Όσον αφορά τις προσωπικότητες η σειρά ήταν η εξής:
Ηλιάνα Παπαγεωργίου
Στέφανος Τσιτσιπάς
Μέγκαν Μαρκλ
Όλγα Φαρμάκη
Μίκης Θεοδωράκης
Τρύφωνας Σαμαράς
Ξένια Rec
Ντέμι Λοβάτο
Έλενα Χριστοπούλου
Ελένη Φουρέιρα
Και για τις συνταγές:
Φάβα
Μπιφτέκια
Γουακαμόλε
Πάνκεϊκς
Ταραμάς
Ρυζόγαλο
Γιουβαρλάκια
Αρακάς
Πίτσα
Μωσαϊκό

Είναι ένα αεροσκάφος που μπορεί να διανύσει χωρίς στάση πάνω από 20.000 χιλιόμετρα. Το κόστος του; Τουλάχιστον 443 εκατομμύρια δολάρια.
Με αλλά 100 εκατομμύρια μπορεί να μετατραπεί σ΄ένα πολυτελές διαμέρισμα τουλάχιστον 302 τετραγωνικών μέτρων, που θα περιλαμβάνει πολυτελή μπάνια, υπνοδωμάτια, κουζίνες , υπερ-τεχνολογικά γραφεία και αίθουσες χαλάρωσης. Το αεροσκάφος αυτό έχει δύο εκδόσεις: Το Boeing 777 - 8 που κοστίζει 442.800.000 δολάρια και το 777-9 που κοστίζει 453 .600 .000 δολάρια. Στα ποσά αυτά πρέπει να προσθέσουμε τουλάχιστον άλλα εκατό εκατομμύρια για εσωτερική διακόσμηση.
Το νέο αεροσκάφος για δισεκατομμυριούχους παρουσιάστηκε πριν λίγες ημέρες στο Ντουμπάι από το εξειδικευμένο τμήμα της Boeing Business Jet.
«Το αεροσκάφος αυτό είναι σε θέση να πετάξει πάνω από τον μισό πλανήτη χωρίς στάση, μακρύτερα από οποιοδήποτε άλλο επιχειρηματικό τζετ που κατασκευάστηκε ποτέ. Οι αποκλειστικοί πελάτες ενός τέτοιου αεροσκάφους θέλουν να ταξιδεύουν με ότι καλύτερο από άποψη χώρου και άνεσης και να πετούν απευθείας στους προορισμούς τους", εξήγησε ο Γκρεγκ Λάξτον , επικεφαλής της Boeing Business Jets. "Το νέο 777X θα μπορεί να το κάνει όπως κανένα άλλο αεροσκάφος πριν, επαναπροσδιορίζοντας το ταξίδι πολύ μακράς εμβέλειας των vips".
Η έκδοση 777-8 προσφέρει μικρότερο εσωτερικό χώρο, 302,5 τετραγωνικά μέτρα, αλλά μεγαλύτερη αυτονομία πτήσης , 21.570 χιλιόμετρα. Η άλλη έκδοση, 777-9, προσφέρει 342,7 τετραγωνικά μέτρα και καταφέρνει να καλύψει μέγιστη απόσταση 20.370 χιλιομέτρων. Φυσικά, εναπόκειται στους πελάτες να αποφασίσουν πώς να διακοσμήσουν το ιπτάμενο αυτό διαμάντι.
Μέχρι σήμερα, δεν υπάρχουν πάντως παραγγελίες για το αεροσκάφος.
Όσον αφορά τους χρόνους παράδοσης, η Boeing πληροφορεί ότι η έκδοση 777-9 μπορεί να είναι διαθέσιμη στους πελάτες το 2020. Φυσικά, δεν θα είναι εύκολο να καταλάβουμε ποιος θα αγοράσει το αεροσκάφος. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο πελάτης συχνά ζητά από τον κατασκευαστή να παραμείνει ανώνυμος. Από την ίδρυσή του το 1996, το τμήμα πολυτελών επιχειρηματικών αεροσκαφών της Boeing έχει λάβει παραγγελίες για 261 πολυτελή αεροσκάφη, έχει παραδώσει 237 και μέχρι σήμερα 210 βρίσκονται σε υπηρεσία.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!