Κυριακή, 13 Ιουλίου 2014

Το πιο δημοφιλές Opel –θεωρητικά τουλάχιστον- ανεβάζει τον πήχη στις επιδόσεις πλαισίου, κινητήρων και κιβωτίων. Νέοι, αναβαθμισμένοι και αποδοτικοί 3κύλινδροι, υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες 1000 κυβ. εκατ., κιβώτια με ομαλή διαδικασία αλλαγών σχέσεων, μία νέα ανάρτηση και το βελτιστοποιημένο σύστημα διεύθυνσης προσφέρουν υψηλά επίπεδα άνεσης και ακρίβειας. Το Corsa προσφέρεται επίσης με νέα καμπίνα που αποπνέει μία αίσθηση υψηλής ποιότητας, ευρυχωρίας αλλά και προηγμένης τεχνολογίας με σύστημα infotainment IntelliLink και υπερσύγχρονα συστήματα υποστήριξης οδηγού. Οι σχεδιαστές της Opel έδωσαν στο Corsa δυναμικό σχήμα ακολουθώντας τη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας, με κομψές, ανάγλυφες φόρμες και ακριβείς λεπτομέρειες, ώστε να έχει όλα τα προσόντα προκειμένου να συνεχίσει την επιτυχία των 32 χρόνων σε ένα πολύ ανταγωνιστικό τμήμα της αγοράς. Η 5η γενιά Corsa θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στο “Mondial de l’Automobile 2014” στο Παρίσι (4 – 19 Οκτωβρίου), ενώ θα περάσει από τις γραμμές συναρμολόγησης των εργοστασίων των Zaragoza και Eisenach, πριν από το τέλος της χρονιάς.

Νεανική σχεδίαση και άφθονοι χώροι σε συμπαγείς διαστάσεις

Μέσα σε 32 χρόνια και τέσσερις γενιές, σχεδόν 12 εκατομμύρια Corsa πουλήθηκαν στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων 2,8 εκατομμυρίων της τρέχουσας 4ης γενιάς. Με μέσες ετήσιες πωλήσεις 370.000 μονάδες, το Corsa είναι από τα πιο δημοφιλή διαχρονικά μοντέλα της κατηγορίας του. Μυστικό της επιτυχίας του είναι η άριστη αξιοποίηση χώρου: με μήκος μόλις 4 m, μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση μέχρι πέντε άτομα –σε οικογενειακές, 5θυρες εκδόσεις και σε σπορ, 3θυρες. Η νέα γενιά συνεχίζει τη συνταγή επιτυχίας – μέσα από μία εντελώς διαφορετική εκδοχή. Η εξωτερική του σχεδίαση είναι πιο φρέσκια, πιο προηγμένη και με άποψη. Στην “φυσιογνωμία” του κυριαρχούν προβολείς σχήματος “φτερού” με τα φώτα ημέρας LED και η χαμηλή σπορ τραπεζοειδής μάσκα με μία δυναμική μπάρα που εδράζει το έμβλημα της φίρμας. Στα ανάγλυφα πλευρά του αμαξώματος διαγράφεται η χαρακτηριστική λεπίδα, ενώ πίσω, τα φαρδιά οριζόντια διαιρούμενα φώτα συντελούν στην οπτική διεύρυνση του αυτοκινήτου, ενισχύοντας την αίσθηση δυναμικού στησίματος. Ωστόσο, η αλλαγή γίνεται αντιληπτή στο τιμόνι και στην οδήγησή. Η νέα καμπίνα χρησιμοποιεί “καθαρά”, επιμηκυμένα σχήματα και ένα μίγμα προηγμένων υλικών. Σε συνδυασμό με το αισθητά πιο άνετο πλαίσιο, το πιο ακριβές σύστημα διεύθυνσης, τους νέους κινητήρες και τα μειωμένα επίπεδα θορύβων, διασφαλίζεται μία νέα, καλύτερη οδηγική εμπειρία.

Νέα συστήματα πλαισίου διεύθυνσης για υψηλότερη ευστάθεια

Κορυφαία προτεραιότητα για την ομάδα μηχανολογικής εξέλιξης της Opel ήταν να προσφέρει στους πελάτες μία οδηγική εμπειρία επιπέδου μεγαλύτερων, ακριβότερων αυτοκινήτων ως προς την άνεση και ακρίβεια. Στιβαρή βάση γι’ αυτό αποτελούν τα νέα συστήματα πλαισίου και διεύθυνσης. Το πλαίσιο δεν κληρονομεί ούτε ένα εξάρτημα από το τρέχον Corsa. Η ευστάθεια σε ευθεία πορεία και στις στροφές αυξάνεται χάρη στο κατά 5 mm χαμηλότερο κέντρο βάρους, το πιο άκαμπτο υποπλαίσιο, και τη νέα γεωμετρία της ανάρτησης που περιλαμβάνει νέο εμπρός ακραξόνιο. Ο έλεγχος κλίσεων αμαξώματος, η απόκριση του συστήματος διεύθυνσης και τα χαρακτηριστικά υποστροφής έχουν βελτιωθεί. Τα νέα χαρακτηριστικά απόσβεσης προσφέρουν επίσης  στην 5η γενιά Corsa καλύτερο φιλτράρισμα των κραδασμών σε λακκούβες και ανώμαλο οδόστρωμα, διασφαλίζοντας έτσι εξαιρετική άνεση για μικρό αυτοκίνητο.
Η εξέλιξη μιας νέας αρχιτεκτονικής ηλεκτρικών συστημάτων για την πέμπτη γενιά Corsa επιτρέπει πιο προηγμένο επίπεδο επικοινωνίας μεταξύ των διαφόρων συστημάτων. Σε συνδυασμό με τη νέα γεωμετρία και χαρτογράφηση λογισμικού του συστήματος διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση ανάλογη της ταχύτητας, επιτυγχάνεται  ταχύτερη απόκριση και μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση και άνεση. Νέο στάνταρ χαρακτηριστικό που μειώνει την προσπάθεια του οδηγού στο τιμόνι στις χαμηλές ταχύτητες, είναι το City mode που ενεργοποιείται μέσω διακόπτη.
Όπως και στο τρέχον μοντέλο, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο setup πλαισίου, Comfort και Sport. Το Sport πλαίσιο έχει σκληρότερα ελατήρια και αμορτισέρ και ειδική γεωμετρία και χαρτογράφηση συστήματος διεύθυνσης για πιο άμεση απόκριση.
Ητελευταίαγενιά 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo
Kάτω από το καπό του λεγόμενου “Corsa E” 5ης γενιάς είναι ο νέος τρικύλινδρος 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo. Αυτή η σύγχρονη, μικρή κινητήρια μονάδα  είναι ο μοναδικός 3κύλινδρος, 1.0L κινητήρας παραγωγής με αντικραδασμικό άξονα, χάρη στον οποίο εγκαινιάζονται νέα πρότυπα NVH στην κατηγορία (λόγω μειωμένων θορύβων, κραδασμών & τριγμών) και κορυφαία οδηγική άνεση. Ο συμπαγής, αλουμινένιος 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo, ο οποίος ήδη πληροί τα πρότυπα Euro 6, διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, 66 kW/90 hp ή 85 kW/115 hp. Και οι δύο χαρακτηρίζονται από άμεση απόκριση και ισχυρή ροπή στις χαμηλές στροφές, παράγοντας 170 Nm από τις 1.800 rpm. Ο νέος, μικρού κυβισμού 3κύλινδρος κινητήρας εφοδιάζεται στάνταρ με τεχνολογία Start/Stop.
Η γκάμα βενζινοκινητήρων του νέου Corsa επεκτείνεται επίσης με τη προσθήκη ενός νέου 1.4 turbo 74 kW/100 hp με μέγιστη ροπή 200 Nm, και τους περαιτέρω εξελιγμένους ατμοσφαιρικούς κινητήρας 1.2 και 1.4L προδιαγραφών Euro 6. Επιπλέον, πλήρως ανανεωμένοι, πιο πολιτισμένοι και προδιαγραφών Euro 6 οι κινητήρες 1.3 CDTI με 55 kW/75 hp και 70 kW/95 hp αυξάνουν τις επιλογές στις εκδόσεις diesel. Στο λανσάρισμα, η πιο οικονομική έκδοση Corsa – με 70 kW/95 hp, 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και Start/Stop – εκπέμπει μόλις 89 g/km CO2. Περισσότερες εκδόσεις χαμηλών ρύπων θα ακολουθήσουν την ερχόμενη άνοιξη.
Όμως δεν είναι μόνον οι νέοι κινητήρες που κάνουν την οδήγηση καλύτερη. Η υιοθέτηση νέων κιβωτίων συμβάλλει επίσης σε μία αναβαθμισμένη οδηγική εμπειρία και στη βελτιωμένη απόδοση. Και οι δύο εκδόσεις του 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo συνδυάζονται με νέο, συμπαγές 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Η απόδοση αυξάνεται χάρη στη σχεδίαση χαμηλών τριβών και στην ακρίβεια των αλλαγών. Η αλλαγή σχέσεων στο νέο Corsa είναι άνετη και ομαλή, γρήγορη και ακριβής. Επιπλέον, η Opel προσφέρει επίσης τη νεότερη γενιά 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου καθώς και το νέο Easytronic 3.0 που προσφέρει βελτιωμένη, πιο ομαλή απόκριση, συνδυάζοντας την άνεση ενός αυτόματου με την απόδοση του μηχανικού κιβωτίου.
IntelliLink και συστήματα υποστήριξης οδηγού
Σχεδιασμένη με σαφήνεια, η καμπίνα του νέου Corsa αναπτύσσεται γύρω από ένα εντυπωσιακό κέντρο ελέγχου οδηγού με το ταμπλό οργάνων να ορίζεται από οριζόντιες γραμμές που επιτείνουν την αίσθηση ευρυχωρίας. Η έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος IntelliLink είναι εργονομικά τοποθετημένη στην κεντρική κονσόλα, κοντά στον επιλογέα ταχυτήτων. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός μπορεί να ελέγχει γρήγορα και διαισθητικά τα κιβώτιο και την οθόνη αφής. Το προηγμένο σύστημα infotainment προσφέρει ιδανικές ευκαιρίες συνδεσιμότητας, είναι συμβατό με συσκευές Apple και Android και λειτουργεί με φωνητικές εντολές. Επίσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν Bluetooth και Siri Eyes Free. Διατίθενται ποικίλες εφαρμογές όπως BringGo για πλοήγηση, καθώς και Stitcher και TuneIn για ιντερνετικό ραδιόφωνο και podcasts, ενώ υπάρχει μία πρακτική βάση σύνδεσης και φόρτισης FlexDock για smartphones.
Το νέο Corsa λανσάρει μία σειρά συστημάτων υποστήριξης οδηγού, πολλά από τα οποία είναι καινοτόμα στην κατηγορία. Η ασφάλεια έχει αυξηθεί χάρη συστήματα όπως, προβολείς bi-xenon με φωτισμό στροφών, Side Blind Spot Alert και εμπρός κάμερα Opel Eye με Road Sign Recognition, Lane Departure Warning, High Beam Assist, Following Distance Indication και Forward Collision Warning. Για μεγαλύτερη ασφάλεια, το Forward Collision Alert χρησιμοποιεί μία κόκκινη προειδοποίηση που προβάλλεται στο παρμπρίζ. Επιπλέον, η ένδειξη του συστήματος παρακολούθησης πίεσης ελαστικών (Tire Pressure Monitoring System) προειδοποιεί τον οδηγό σε περίπτωση υπερβολικής απώλειας πίεσης σε κάποιο από τα ελαστικά.
Η οδηγική άνεση βελτιώνεται με το Advanced Park Assist  που εκτελεί αυτόματα ελιγμούς διεύθυνσης στο παρκάρισμα καθώς και με τη κάμερα οπισθοπορείας (Rear View Camera) και τη λειτουργία Hill Start Assist. Το τιμόνι, τα εμπρός καθίσματα και τώρα το παρμπρίζ είναι θερμαινόμενα δημιουργώντας μία ευχάριστη και ζεστή ατμόσφαιρα στην καμπίνα και καλή ορατότητα τις κρύες ημέρες. Το εσωτερικό διαθέτει εμπρός καθίσματα τύπου μπάκετ που ξεχωρίζουν για την ποιότητα κατασκευής τους, μία μεγάλη πανοραμική οροφή και ευχάριστο εσωτερικό φωτισμό που χαρίζει μία αίσθηση φιλοξενίας και ζεστασιάς.
Τέλος, για τους λάτρεις των σπορ, στο πίσω τμήμα του νέου Corsa μπορεί να ενσωματωθεί το πρακτικό σύστημα μεταφοράς ποδηλάτων FlexFix.
Πηγή: News.gr 
 
Στα διάφορα sites βλέπουμε συχνά το RSS. Τί ακριβώς όμως είναι αυτό;Τα αρχικά RSS προέρχονται από τις αγγλικές λέξεις Really Simple Syndication (ή Rich Site Summary) και αντιπροσωπεύουν ένα πρότυπο που βασίζεται στην γλώσσα XML και επιτρέπει την εύκολη και γρήγορη προσφορά περιεχομένου, όπως τίτλους ειδήσεων, ανακοινώσεις κ.α.
Με την βοήθεια των RSS feeds (δηλαδή των ροών RSS) μπορείτε να ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα του ιστοχώρου προβάλλοντας τους τίτλους και περιορισμένα αποσπάσματα του περιεχομένου.
Στην ιστοσελίδα μπορείτε να δείτε όλες τις ροές RSS που προσφέρει ο ιστοχώρος και να επιλέξετε αυτές που σας ενδιαφέρουν. Το μόνο που χρειάζεται είναι να επιλέξετε την επιθυμητή ροή δεδομένων ακολουθώντας τον σύνδεσμο που της αντιστοιχεί.
Πώς μπορώ να διαβάσω ένα RSS Feed;
Οι σύγχρονοι φυλλομετρητές, για παράδειγμα ο Internet Explorer 7 και ο Firefox 2, υποστηρίζουν το πρότυπο RSS και το περιεχόμενό τους προβάλλεται στην οθόνη του υπολογιστή σας. Μπορείτε επίσης να αποθηκεύσετε την ηλεκτρονική διεύθυνση του RSS feed στα «Αγαπημένα σας» ή «Σελιδοδείκτες» για ευκολότερη πρόσβαση. Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο διαδικτυακή υπηρεσία προβολής των RSS feeds, όπως το Google reader ή να κατεβάσετε εξειδικευμένα προγράμματα διαχείρισής τους.
Οδηγίες εγκατάστασης ενός προγράμματος RSS feed:
• 1: Κλείστε τυχόν εφαρμογές που μπορεί να έχετε ανοιχτές και συνδεθείτε με το διαδίκτυο.
• 2: Φορτώστε στον υπολογιστή σας μία από τις εφαρμογές ανάγνωσης ειδήσεων (RSS) που προσφέρονται δωρεάν. Για κάθε λειτουργικό σύστημα υπάρχει και αντίστοιχο πρόγραμμα.
• FreeDemon - FeedReader | Windows
Pheeder XML Reader - Shrook 2 - Tickershock - Safari RSS | Mac OS X
Amphetadesk | Windows / Linux / Mac
• 3: Κάντε copy το RSS feed της κατηγορίας που επιθυμείτε να παρακολουθείτε.
• 4: Κάντε paste το RSS feed στην εφαρμογή ανάγνωσης ειδήσεων
σε περίπτωση που επιθυμείτε περισσότερα του ενός RSS feed, εκτελέστε τα δυο παραπάνω βήματα. Η διαδικασία αυτή γίνεται μια φορά κατά την εγκατάσταση.
Τα RSS feeds παρέχονται εντελώς δωρεάν και μπορείτε να προβάλλετε το περιεχόμενό τους στον προσωπικό υπολογιστή σας χωρίς περιορισμούς. Εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τη ροή RSS για εμπορικούς σκοπούς ή να την ενσωματώσετε στον διαδικτυακό τόπο που διατηρείτε, θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με τους διαχειριστές του σχετικού ιστοχώρου και να ζητήσετε την άδεια τους.
novasports.gr

Αρκετές ευκαιρίες, έστω και πρόσκαιρες, εμφανίζονται το τελευταίο διάστημα στην αγορά εργασίας. Κυρίως πρόκειται για θέσεις που έχουν να κάνουν με εργασίες... συμβατές με την καλοκαιρινή περίοδο.
Όπως αναφέρει το star.gr, στα δέκα επαγγέλματα που αυτή τη στιγμή φαίνεται να προσφέρουν κάποιες ευκαιρίες βρίσκει κανείς θέσεις σε ξενοδοχεία, εστιατόρια, καταστήματα, αλλά και κονσερβοποιίας.
Αναλυτικά τα δέκα επαγγέλματα με τις περισσότερες προσλήψεις τον Ιούνιο ήταν:
-Σερβιτόροι, βοηθοί σερβιτόρων και Μπάρμαν, με συνολικά 34.947 προσλήψεις και 19.253 αποχωρήσεις, στις οποίες συγκαταλέγονται τόσο οι απολύσεις όσο και οι λήξεις συμβάσεων (+15.694 νέες θέσεις εργασίας).
-Μάγειροι ξενοδοχείων και εστιατορίων με 12.848 προσλήψεις και 5.801 αποχωρήσεις (+7.047 νέες θέσεις εργασίας)
-Πωλητές σε καταστήματα με 10.717 προσλήψεις και 6.056 αποχωρήσεις (+ 4.661 νέες θέσεις)
-Καμαριέρες σε ξενοδοχεία και οικίες με 6.115 προσλήψεις και 1.550 αποχωρήσεις (+4.565 νέες θέσεις)
-Λαντζέρηδες με 7.622 προσλήψεις έναντι 3.352 αποχωρήσεων (+ 4.270 νέες θέσεις)
-Ανειδίκευτοι εργάτες μεταποιητικών βιομηχανιών με 8.008 προσλήψεις και 5.098 αποχωρήσεις (+ 2.910 νέες θέσεις)
-Υπάλληλοι υποδοχής και ενημέρωσης πελατών και Ρεσεψιονίστ ξενοδοχείων με 3.996 προσλήψεις και 1.281 αποχωρήσεις (+ 2.715 νέες θέσεις)
-Κονσερβοποιοί φρούτων, λαχανικών,σταφίδας και ελαιοτριβείς (με χειροκίνητα εργαλεία και μηχανές), όπου παρατηρήθηκαν 3.368 προσλήψεις και 1.370 αποχωρήσεις (+ 1.998 νέες θέσεις εργασίας)
-Ταμίες εμπορικών καταστημάτων, εστιατορίων κλπ με 2.533 προσλήψεις και 1.154 αποχωρήσεις (+ 1.379 νέες θέσεις εργασίας)
-Οδηγοί φορτηγών, λεωφορείων και ταξί με 3.986 προσλήψεις και 2.707 αποχωρήσεις, ήτοι + 1.279 νέες θέσεις εργασίας.
Ενδεικτικό της εποχικότητας των προσλήψεων, είναι ότι τον Μάιο, στην 5άδα των κλάδων με τις περισσότερες προσλήψεις συγκαταλέγονταν αυτός των ταξιδιωτικών πρακτορείων και γραφείων οργανωμένων ταξιδιών (+2.072 νέες θέσεις εργασίας), ενώ ο κλάδος της εκπαίδευσης είχε σαφώς μικρότερη συμμετοχή στις απολύσεις (-10.502 θέσεις εργασίας).
Αντίστοιχα, τον Απρίλιο, στις σαφώς λιγότερες νέες θέσεις εργασίας, συμμετοχή έχει ο κλάδος αποθήκευσης και των υποστηρικτικών προς τη μεταφορά δραστηριοτήτων (+1.410) ενώ στις απολύσεις, συμμετέχουν κλάδοι όπως κατασκευής επίπλων (-102 θέσεις) επεξεργασίας λυμάτων (-138) και τηλεπικοινωνίες (-187 θέσεις).
Τα ελληνικά φρούτα δεν είναι μόνο πασίγνωστα για τη γεύση τους, αλλά και για το γεγονός ότι παράγονται με όσο το δυνατόν μικρότερη... υποβοήθηση από φυτοφάρμακα. Μια τελευταία επίσημη έρευνα το πιστοποιεί και με τη βούλα!
Σύμφωνα με την Υπηρεσία Τροφίμων και ζωοτροφών που υπάγεται στην Ευρωπαϊκή Ένωση, για το πρώτο εξάμηνο του 2014 οι ελληνικές καλλιέργειες κατατάχθηκαν πολύ ψηλά στη λίστα με τις χώρες που παράγουν ασφαλή προϊόντα.
Η λίστα διαμορφώνεται βάσει των δειγμάτων που λαμβάνει η υπηρεσία από διάφορες χώρες και αφού τα υποβάλλει σε μικροβιολογική εξέταση, αποφαίνεται κατά πόσο έχουν υποστεί... αλλοιώσεις μέσω της εκτεταμένης χρήσης φυτοφαρμάκων.
Η Ελλάδα σε αυτή την εξέταση πέρασε με άριστα και μάλιστα είναι από τις λίγες χώρες που κατάφεραν να περάσουν τα τεστ με τόσο υψηλό βαθμό επιτυχίας. Στην αντίπερα όχθη, προβληματικά παρουσιάστηκαν τα φρούτα και τα λαχανικά από την Τουρκία, όπως επίσης από την Αίγυπτο, την Ινδία, τη Δομινικανή Δημοκρατία, τη Νιγηρία, αλλά και την Ισπανία.
Ευρήματα υπήρξαν και σε δείγματα που προήλθαν από τις Κάτω Χώρες, τη Βουλγαρία, την Ιταλία, τη Μ. Βρετανία και τη Γαλλία. Κάτι που δείχνει πως η Ελλάδα καταλαμβάνει μια προνομιακή θέση που κάνει τα προϊόντα της γης της αρκετά δημοφιλή στο εξωτερικό.
Προφανώς θυμάστε το σκανδαλώδες πείραμα του Facebook στο οποίο χρησιμοποίησε 700.000 λογαριασμούς, άλλαξε τα news feeds για να πραγματοποιήσει ένα ψυχολογικό πείραμα εν αγνοία των συμμετεχόντων για να δει αν τα συναισθήματα των χρηστών επηρεάζονται από αυτά που διαβάζουν και αν είναι μεταδοτικά.

Φυσικά το Facebook είναι καλυμμένο νομικά καθώς όταν πάτε να δημιουργήσετε λογαριασμό στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο συμφωνείτε με τους όρους χρήσης όπου στα ψηλά γράμματα γράφει ότι μπορεί να διεξάγει τέτοιου είδους πειράματα.

Το νέο πείραμα ονομάζεται «99 Days of Freedom» και δεν διεξάγεται ούτε από το Facebook ούτε εν αγνοία των συμμετεχόντων. Πραγματοποιείται από μια μη κερδοσκοπική ολλανδική εταιρεία η οποία ζητά να αφήσετε το Facebook για 99 μέρες.

Στόχος είναι να δείξουν αν η μη χρήση του Facebook θα κάνει τους συμμετέχοντες περισσότερο χαρούμενους ή όχι.

Δεδομένου ότι τα 1.2 δισεκατομμύρια χρηστών του Facebook καταναλώνουν κατά μέσο όρο 17 λεπτά την ημέρα στο Facebook, τότε μέσα στους 3 μήνες θα μπορούσαν να γλιτώσουν 28 ώρες «χαμένου» χρόνου.

ΠΗΓΗ: techblog.gr

Η Κάιλι Μινόγκ είναι διάσημη εδώ και 30 χρόνια, όμως υπάρχουν κάποια πράγματα για τη ζωή της που η ίδια έχει φροντίσει να μην τα μοιραστεί με τους θαυμαστές της. Όπως για παράδειγμα η σχέση της με τον τραγουδιστή των INXS, Μάικλ Χάτσινς, ο οποίος αυτοκτόνησε το 1997.

Στο τρέιλερ της εκπομπής «60 minutes» βλέπουμε την Κάιλι να ξεσπά σε κλάματα όταν για πρώτη φορά αναφέρεται δημόσια στον πρώην αγαπημένο της και στο πόσο της στοίχισε που έφυγε τόσο πρόωρα και ξαφνικά από τη ζωή.

«Έζησαν μαζί του έναν απίστευτο έρωτα», είπε βουρκωμένη.

Οι δυο τους είχαν σχέση για δύο χρόνια από το 1989 και μετά το χωρισμό τους διατηρούσαν πάντα μια φιλική σχέση. Όπως ήταν φυσικό λοιπόν ο θάνατός του της στοίχισε πολύ.

Ιδιαίτερα φορτισμένη όμως ήταν και όταν μίλησε για την περιπέτειά της με τον καρκίνο του μαστού, κάτι που την πονά πολύ όταν το θυμάται.

Ολόκληρη η συνέντευξη της Κάιλι θα μεταδοθεί την Κυριακή το βράδυ.

ΠΗΓΗ: star.gr
Σύμφωνα με την έρευνα, οι οδηγοί σε όλο τον κόσμο δαπανούν μέσα στη χρονιά, κατά μέσο όρο, οκτώ ημέρες της ζωής τους σταματημένοι σε ένα μποτιλιάρισμα.
Άλλο ένα ενδιαφέρον στοιχείο της έρευνας έδειξε ότι η κυκλοφορία στο δευτερεύον οδικό δίκτυο μπορεί στην πραγματικότητα να είναι δυσκολότερη απ΄ότι στις κύριες οδούς.
Σύμφωνα λοιπόν με την TomTom, η πόλη με την περισσότερη κίνηση στον κόσμο είναι η Μόσχα με δείκτη κυκλοφορίας 74%. Αυτό το νούμερο βασίζεται στη σύγκριση της διάρκειας μιας διαδρομής σε ώρα αιχμής και μη. Με άλλα λόγια, ο ρώσος οδηγός που κινείται στη Μόσχα “υποφέρει” από καθυστέρηση 76 λεπτών ανά ώρα κατά τις ώρες αιχμής. Δηλαδή, μια διαδρομή διάρκειας 60 λεπτών, θα του πάρει σε ώρα αιχμής πάνω από 2 ώρες.
Οι 10 πόλεις με τα μεγαλύτερα κυκλοφοριακά προβλήματα είναι οι εξής:
  • Μόσχα (Ρωσία): 74%
  • Κωνσταντινούπολη (Τουρκία): 62%
  • Ρίο ντε Τζανέιρο (Βραζιλία): 55%
  • Πόλη του Μεξικού (Μεξικό): 54%
  • Σάο Πάολο (Βραζιλία): 46%
  • Παλέρμο (Ιταλία): 39%
  • Βαρσοβία (Πολωνία): 39%
  • Ρώμη (Ιταλία): 37%
  • Λος Άντζελες (Η.Π.Α.): 36%
  • Δουβλίνο (Ιρλανδία): 35%
Τέλος, στο σχόλιο του ο CEO της TomTom Harold Goddijn ανέφερε ότι “Οι παραδοσιακές λύσεις/απαντήσεις στην κυκλοφοριακή συμφόρηση, όπως η κατασκευή νέων δρόμων ή η διεύρυνση των υφιστάμενων, δεν αποτελεί αποτελεσματική λύση στο πρόβλημα”.
drive.gr
Ο αυστραλός ολυμπιονίκης της κολύμβησης Ιαν Θορπ, σε συνέντευξή του σε μεγάλο τηλεοπτικό δίκτυο της Αυστραλίας, παραδέχτηκε ότι είναι ομοφυλόφιλος.

Η συνέντευξη θα μεταδοθεί στην Αυστραλία το βράδυ της Κυριακής.

Ο Θορπ είχε αναφέρει στην αυτοβιογραφία του πως οι ερωτήσεις που είχε δεχθεί στο παρελθόν σχετικά με τις σεξουαλικές του προτιμήσεις ήταν πάρα πολύ επίπονες, δηλώνοντας ωστόσο πως όλες οι σεξουαλικές του επαφές ήταν με γυναίκες.
tanea.gr

Η κρίση μπορεί να... «έφαγε» το σεξ όχι όμως και τα φάρμακα κατά της στυτικής δυσλειτουργίας που συνεχίζουν να πωλούν εν μέσω κρίσης με τους ίδιους ρυθμούς για να καταπολεμηθούν οι συνέπειες της... τρόικας.
Εν μέσω κρίσης το... Χρηματιστήριο του σεξ καλά κρατεί. Μπορεί οι Έλληνες να έχουν πάθει… μερική ερωτική καθίζηση λόγω οικονομικών προβλημάτων και μνημονίων, ωστόσο το οικονομικό περίσσευμα φαίνεται πως εναποτίθεται δεόντως για τη βελτίωση της σεξουαλικής ζωής με την αγορά των ειδικών χαπιών.
Με βάση τα στοιχεία των πωλήσεων, οι Έλληνες φαίνεται πως το έχουν ρίξει στα φάρμακα προκειμένου να καταπολεμήσουν τις περιορισμένες ερωτικές επιδόσεις που έχει επιφέρει η οικονομική κρίση στη χώρα μας.
Οι ειδικοί σημειώνουν ότι η λίμπιντο των Ελλήνων πέφτει εν μέσω μνημονίων, όπως εξάλλου έγινε σε όλες τις χώρες όπου πέρασε η τρόικα, και ο ανδρικός πληθυσμός καταπολεμά το πρόβλημα με τα “μαγικά” σκευάσματα που ανεβάζουν την ερωτική διάθεση.

Η πτώση των τιμών φαίνεται ότι συνέβαλε στην ευκολότερη πρόσβαση των ανδρών στα τρία χρωματιστά φάρμακα, στο viagra, στο cialis και στο levitra.

Ειδικότερα με βάση τα στοιχεία του IMS (ηλεκτρονική πλατφόρμα καταγραφής πωλήσεων φαρμάκων) οι πωλήσεις των τριών φαρμάκων που καταπολεμούν τη στυτική δυσλειτουργία όχι μόνο δεν έπεσαν εν μέσω τρόικας αλλά αντίθετα παρουσιάζουν και μια ελαφριά άνοδο. Ειδικότερα το 2009 είχαν πουληθεί από τα ελληνικά φαρμακεία 897.000 τεμάχια. Το 2010 899.000 τεμάχια, το 2011 896.000, το 2012 825.000 ενώ το 2013 τα σκευάσματα που διατέθηκαν άγγιξαν τις 909.000. Βέβαια και η πτώση των τιμών στα φάρμακα φαίνεται ότι συνέβαλε στην ευκολότερη πρόσβαση των ανδρών στα τρία χρωματιστά φάρμακα στο viagra στο cialis και στο levitra.
Και να σκεφτεί κανείς ότι οι πωλήσεις αφορούν μόνο στα τρία πρώτα πρωτότυπα σκευάσματα που βγήκαν στη παγκόσμια αγορά, χωρίς να υπολογιστούν τα αντίγραφα που κάνουν την εμφάνισή τους το τελευταίο διάστημα σαν τα... μανιτάρια καθώς έχει λήξει η πατέντα των πρωτοτύπων.
Πάντως η στροφή των Ελλήνων και μάλιστα των 40ρηδων στα χάπια του έρωτα ακόμη και εν μέσω κρίσης, δεν είναι τυχαία. Ο ανδρικός πληθυσμός που διανύει την πιο παραγωγική του ηλικία αντιμετωπίζει ούτως ή άλλως κάποια στιγμή σεξουαλικά προβλήματα λόγω άγχους και καριέρας.
Είναι ενδεικτικό με βάση την Εταιρεία Μελέτης Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας (ΕΜΑΣ), ότι μετά τα 40 ένας στους δύο (ποσοστό κοντά στο 50%)  θα έχει τουλάχιστον ένα επεισόδιο στυτικής δυσλειτουργίας στη ζωή του.

naftemporiki.gr
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί οι γυναίκες στην Ιαπωνία είναι, κατά συντριπτική πλεινότητα, αδύνατες; Αυτοί είναι οι λόγοι…
1. Τρώνε με ξυλάκια
Τρώγοντας πιο αργά από ότι έχεις συνηθίσει να τρως επιτρέπει στον εγκέφαλό σου να καταλαβαίνει πότε έχεις χορτάσει. Οι γυναίκες στην Ιαπωνία συνειδητοποιούν πιo εύκολα πότε έχουν χορτάσει καθώς χρησιμοποιούν ξυλάκια αντί για πηρούνια για να τρώνε.
2. Κάνουν το λίγο να φαίνεται πολύ
Λόγω του τρόπου με τον οποίο είναι παρουσιασμένα τα πιάτα των Ιαπωνέζων δίνουν την εντύπωση ότι είναι μεγαλύτερα από ότι είναι. Τουλάχιστον ένα από τα πιάτα τους θα είναι οπωσδήποτε μία χαμηλή σε θερμίδες σούπα. Αρκεί να σημειωθεί πως μία τυπική μερίδα σούσι στην Ιαπωνία έχει 300 θερμίδες ενώ ένα μέσο πιάτο στην Ελλάδα έχει περίπου 500 θερμίδες περισσότερες.
3. Χρησιμοποιούν ένα μυστικό συστατικό
Το σούσι για τους Ιάπωνες είναι «ξυδάτο ρύζι». Το ξύδι και άλλες τροφές τέτοιου είδους που έχουν όξινη γεύση περιέχονται στα περισσότερα ιαπωνικά πιάτα. Αυτά βοηθούν στο να διαλύεται το λίπος όταν καταναλώνονται ως μέρος ενός γεύματος. Ιαπωνικές έρευνες που έγιναν πρόσφατα δείχνουν πως το οξικό οξύ (περιέχεται και στο ξύδι) μπορεί να βοηθήσει στην καύση του λίπους.
4. Τρώνε πολύ νωρίς μέσα στη μέρα
Οι Ιαπωνέζες συνηθίζουν να τρώνε πολύ καλά το πρωί. Σούπα, ρύζι, ομελέτα και ψητός σολωμός είναι μερικά από τα πιάτα που καταναλώνουν τα πρωινά. Πέρα από αυτό αποφεύγουν να τρώνε σνακ μετά τις 4 το απόγευμα ενώ τρώνε νωρίς το δείπνο τους το οποίο συνήθως αποτελείται από ψάρια και λαχανικά. Τέλος δεν καταναλώνουν γλυκά.
5. Πίνουν πολύ τσάι
Οι Ιαπωνέζες πίνουν πολύ πράσινο τσάι κατά τη διάρκεια της ημέρας τους το οποίο είναι διαθέσιμο σε αυτές ανά πάσα στιγμή μιας και μπορούν να το προμηθευτούν έτοιμο και ζεστό ακόμα και από μηχανήματα στους δρόμους.
6. Αποφεύγουν τα γαλακτοκομικά και το κρέας
aftodioikisi.gr
Έμειναν.... απαρηγόρητοι.
Το μάθημα δεν έγινε πάθημα για τη Βραζιλία. Γιατί αντί μετά την «εφτάρα» να ξεκινήσει με συγκέντρωση το ματς, τα ‘κανε μούσκεμα, δίνοντας την ευκαιρία στην Ολλανδία να πάρει από νωρίς προβάδισμα. Όλο αυτό βέβαια συνέβη και διότι ο διαιτητής απ’ τη δική του την πλευρά τα ‘κανε μαντάρα! Αντί να δώσει φάουλ και κόκκινη στον Τιάγκο Σίλβα (για μαρκάρισμα στον Ρόμπεν εκτός περιοχής), έδωσε κίτρινη και πέναλτι, με τον Φαν Πέρσι να λέει… ευχαριστώ απ’ την άσπρη βούλα. Οι οικοδεσπότες δεν έβαλαν μυαλό. Και στο 16’ ο Μπλιντ «τιμώρησε» τη νέα αδράνεια του Νταβίντ Λουίζ (που αντί να διώξει, έβγαλε ασίστ) και το 2-0 ήταν γεγονός για τους «οράνιε».

Και εκεί που έλεγες, δεν μπορεί θα βγάλει μια αντίδραση η Βραζιλία, έμενες ξανά άφωνος. Γιατί οι παίκτες του Σκολάρι ήταν πραγματικά εκτός τόπου και χρόνου, άφηναν πολλούς χώρους πίσω και οι… μνήμες απ’ τον ημιτελικό με τα «πάντσερ» άρχισαν να ξυπνούν! Λίγο μετά το μισάωρο… ας πούμε πως οι γηπεδούχοι έδειξαν έτσι ένα «σφυγμό» με Όσκαρ και Μαϊκόν να το παλεύουν, αλλά πέραν της φάσης όπου κανείς συμπαίκτης τους (Νταβίντ Λουίζ και Παουλίνιο) δεν μπήκε στην τροχιά της μπάλας, δεν υπήρχε κάτι που να πιστοποιεί τις κίτρινες -κι ένδοξες του παρελθόντος- φανέλες!

Οι Βραζιλιάνοι έδειξαν να βγάζουν ένα… x πάθος στο δεύτερο μέρος. Αλλά το διαγώνιο σουτ του Ραμίρες δεν μπορούσε καν να καλύψει την τραγική τους εικόνα. Κι όσο περνούσαν τα λεπτά, όλο περισσότερο χώρο άφηνε η Ολλανδία που απλώς… πατούσε στον «αέρα» που είχε πάρει. Θα μπορούσε, βέβαια, στο 68’ να… ξαναδούμε ματς, αλλά ο διαιτητής απέδειξε ξανά πως δεν ήταν και τόσο ικανός για τέτοιο αγώνα και αρνήθηκε πέναλτι υπέρ του Όσκαρ (τον τιμώρησε με κίτρινη για θέατρο). Η είσοδος του Χουλκ έδωσε μια… πνοή στη «σελεσάο», αλλά δεν ήταν αρκετή για να αλλάξει τη μοίρα του αγώνα. Και στις καθυστερήσεις, η ομάδα του Φαν Χάαλ «ισοπέδωσε» την αντίπαλό της. Με τον Βαϊνάλντουμ να τιμωρεί εκ νέου τα κενά στην άμυνα και από κοντά να διαμορφώνει το τελικό -και θριαμβευτικό 3-0!

Πηγή: Sport-fm.gr
Νεκρός στην Κοιλάδα του Θανάτου στην Καλιφόρνια βρέθηκε την Παρασκευή ο Βρετανός ηθοποιός Ντέιβ Λεγκένο, ο «λυκάνθρωπος Φένριρ Γκρέιμπακ» στις ταινίες Χάρι Πότερ.
Το πτώμα του 50χρονου Λεγκένο βρήκαν πεζοπόροι, με τις αρχές να εικάζουν ότι ο θάνατός του δεν οφείλεται σε κάποια εγκληματική πράξη αλλά στις ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν στην περιοχή. Η επίσημη αναφορά για τα αίτια του θανάτου του ηθοποιού θα ανακοινωθεί μετά τη νεκροψία.
aftodioikisi.gr
Nirvana - «Nevermind»
Το πιο εμβληματικό ίσως εξώφυλλο των 90s, απαγορεύτηκε σε πολλά δισκοπωλεία λόγω του γυμνού μωρού που απεικονίζεται σε αυτό.
John Lennon & Yoko Ono – «Unfinished Music No. 1: Two Virgins»
To ντεμπούτο του ζεύγους είναι γνωστό όχι μόνο για το περιεχόμενο, αλλά και για το εξώφυλλο, στο οποίο ο John και η Yoko αυτοφωτογραφήθηκαν ολόγυμνοι και αγκαλιασμένοι. Το album διανεμήθηκε σε μια καφέ χάρτινη θήκη που έκρυβε τα σώματα τους και άφηνε ακάλυπτα μόνο τα πρόσωπά τους.
David Bowie - «Diamond Dogs»
Το εξώφυλλο του album είναι ένας πίνακας του Guy Peelleart, στον οποίο ο Bowie απεικονίζεται ως ένα υβρίδιο με σκυλίσιο σώμα από τη μέση και κάτω και με τα γεννητικά του όργανα σε κοινή θέα. Η δισκογραφική του, κυκλοφόρησε το album με καινούργιο σκίτσο που έκρυβε το γκροτέσκο θέαμα. Jane’s Addiction – «Ritual De Lo Habitual»
Ο Perry Farrell αποδείχτηκε πολύ πιο έξυπνος από τη συντηρητική Αμερική, αφού κυκλοφόρησε το album με δύο εξώφυλλα. Ένα που απεικονιζόταν αυτός και δύο γυναίκες σε μορφή κούκλας ξαπλωμένοι σε ένα κρεβάτι, το οποίο φυσικά απαγορεύτηκε και ένα ακόμα με ένα τελείως λευκό εξώφυλλο και μαύρα γράμματα που έγραφαν το όνομα της μπάντας, του album και το κείμενο της Πρώτης Τροπολογίας για την ελευθερία του λόγου.
The Beatles - «Yesterday and Today»
Ένα από τα πιο πολυσυζητημένα εξώφυλλα της μουσικής βιομηχανίας απεικονίζει τα «Σκαθάρια» να χαμογελούν πλατιά, φορώντας ιατρικές φόρμες καλυμμένες στο αίμα, ενώ τους πλαισιώνουν ακρωτηριασμένες κούκλες και κομμάτια κρέας. Ήταν η πρώτη φορά που το συγκρότημα γνώρισε την κατακραυγή, ενώ η δισκογραφική αναγκάστηκε να αποσύρει 750.000 κόπιες που είχαν σταλεί σε δισκοπωλεία και να κυκλοφορήσει το album με νέο εξώφυλλο. Marilyn Manson – «Holywood»
Ο «Βασιλιάς της πρόκλησης» δε σταμάτησε ποτέ να συγκλονίζει τη συντηρητική και θρησκόληπτη πλευρά της αμερικανικής κοινωνίας. Το εξώφυλλο του «Holywood», που τον απεικονίζει ως  Εσταυρωμένο χωρίς σαγόνι, είναι μόνο μία από τις φορές που ήρθε αντιμέτωπος με τη λογοκρισία.
Pink Floyd – «Wish You Were Here»
Το εξώφυλλο που δείχνει δύο άντρες να ανταλλάσουν χειραψία ενώ ο ένας έχει πάρει φωτιά, χαρακτηρίστηκε ως υπερβολικά βίαιο και απαγορεύτηκε σε πολλά δισκοπωλεία. Led Zeppelin – «Houses of The Holy»
Το απόκοσμο εξώφυλλο που απεικόνιζε μικρά ολόγυμνα παιδιά να σκαρφαλώνουν στα βράχια ήταν αρκετά μπροστά από την εποχή του. Το album όμως δεν λογοκρίθηκε όταν κυκλοφόρησε, αλλά αργότερα, όπου τα απόκρυφα των μοντέλων κρύφτηκαν με τη μέθοδο του airbrush.
clickatlife.gr
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!