Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2015



Η Opel επεκτείνει τις δραστηριότητές της στο customer touring car racing (Ενιαίο). Χρησιμοποιώντας σαν βάση το νέο Astra, που θα γιορτάσει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA) φέτος το Σεπτέμβριο, το αγωνιστικό τμήμα της Opel εξελίσσει ένα αυτοκίνητο τουρισμού σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς του TCR για συμμετοχή σε εθνικούς και διεθνείς αγώνες customer.
Η σειρά TCR εγκαινιάστηκε το 2015 και περιλαμβάνει Εθνικά, Ευρωπαϊκά πρωταθλήματα και το παγκόσμιοTCR International – όλα μοιράζονται ακριβώς τους ίδιους τεχνικούς κανονισμούς. Επομένως, ένα όχημα TCR μπορεί να χρησιμοποιείται σε όλο τον κόσμο χωρίς να απαιτούνται τεχνικές τροποποιήσεις. Οι δίλιτροι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες αποδίδουν ισχύ 330 hp και μέγιστη ροπή 410 Nm.

«Οι αγώνες αυτοκινήτων τουρισμού ανέκαθεν αποτελούν σημαντική δραστηριότητα της Opel. Η φιλοσοφία της νέας σειράς TCR αντιστοιχεί στη δική μας άποψη περί του customer racing. Θέλουμε να δώσουμε σε φιλόδοξες ομάδες ιδιωτικών συμμετοχών μία πλατφόρμα για συναρπαστικούς αγώνες με λογικό κόστος» δήλωσε η CMO του Opel Group, Tina Müller.

Το Opel Astra TCR είναι προς το παρόν σε φάση εξέλιξης και οι τεχνικές προδιαγραφές θα ανακοινωθούν σε επόμενο στάδιο. Οι δοκιμές του νέου αυτοκινήτου τουρισμού για αγώνες customer θα ξεκινήσουν τον Οκτώβριο.


Το υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, το Σάββατο 29 Αυγούστου γιορτάζει την αυγουστιάτικη πανσέληνο και οργανώνει εκδηλώσεις με ελεύθερη είσοδο - αυτή τη φορά σε περισσότερους από 140 αρχαιολογικούς χώρους, μνημεία και Μουσεία σε όλη την Ελλάδα.

Από τον Έβρο έως την Κρήτη και από τη Ρόδο έως την Κέρκυρα, οι επισκέπτες θα μπορέσουν να βρεθούν σε αρχαιολογικούς χώρους, μνημεία και Μουσεία με τη λάμψη της αυγουστιάτικης πανσελήνου και να συμμετέχουν σε μουσικές και θεατρικές παραστάσεις, ξεναγήσεις, εκθέσεις, προβολές ταινιών, παραστάσεις θεάτρου σκιών.

Κάθε χρόνο προστίθενται στον κατάλογο όλο και περισσότεροι χώροι και μνημεία, καθώς η συμμετοχή του κοινού είναι ιδιαίτερα μεγάλη. Ειδικά για την Αττική, φέτος, μετά από τέσσερα χρόνια θα συμμετάσχει στον εορτασμό με ελεύθερη πρόσβαση για το κοινό έως τα μεσάνυχτα και ο αρχαιολογικός χώρος του Σουνίου.


Η αφίσα του εορτασμού απεικονίζει τον αρχαιολογικό χώρο των Φιλίππων.
Η αφίσα του εορτασμού απεικονίζει τον αρχαιολογικό χώρο των Φιλίππων, του οποίου το αίτημα για ένταξη στον κατάλογο μνημείων παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της Unesco αναμένεται να εξεταστεί από τον διεθνή οργανισμό.

ARIS MESSINIS
Ο αν. υπουργός Πολιτισμού, Νίκος Ξυδάκης,  ευχαριστεί όλες τις υπηρεσίες του ΥΠΟΠΑΙΘ που διοργανώνουν αυτές τις εκδηλώσεις και ιδιαιτέρως το  προσωπικό φύλαξης που τις υποστηρίζει έμπρακτα, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στο κοινό να γιορτάσει τον πολιτισμό με έναν μοναδικό τρόπο.


naftemporiki.gr

Η προσαρμογή στην πραγματικότητα μετά τις καλοκαιρινές διακοπές δεν είναι ποτέ εύκολη. Όπου σταθείς και όπου βρεθείς ανακαλύπτεις αφορμές να αναπολήσεις όσα έζησες στον προορισμό που επέλεξες και η ευχή «καλό χειμώνα» στριφογυρίζει μέσα στο κεφάλι σου σαν κακός νυχτερινός εφιάλτης. Αυτή η μετάβαση μπορεί να γίνει πιο ομαλή μέσα από τα θερινά σινεμά. Λίγο το γιασεμί, λίγο ο έναστρος ουρανός, υπάρχει κάτι στην ατμόσφαιρα που σε ταξιδεύει και σε κάνει να μη νιώθεις τόσο άσχημα που βρίσκεσαι στην πόλη ενώ άλλοι συνεχίζουν ακάθεκτοι τις διακοπές τους στα νησιά γεμίζοντας το feed του Instagram.
Μια από τις ταινίες που ξεχώρισαν αυτή την εβδομάδα και βοηθούν σε αυτή την ομαλή διαδικασία επιστροφής στην καθημερινότητα είναι το «Love & Mercy» του Μπιλ Πόλαντ, το οποίο καταπιάνεται με τη ζωή του Μπράιαν Γουίλσον, της ποπ ιδιοφυίας πίσω από τους Beach Boys. Η ιδιαιτερότητα του φιλμ εντοπίζεται στο ότι χωρίζει τη ζωή του Γουίλσον σε δύο ενότητες, αυτή των 60s που o μουσικός `βρίσκεται στο απόγειο της δημιουργικότητάς του και στα 80s όπου πέρασε τις πιο δύσκολες στιγμές του. Και για να γίνει ακόμη πιο σαφής αυτός ο διαχωρισμός, ο ρόλος του μοιράζεται ανάμεσα σε δύο διαφορετικούς ηθοποιούς. Ο Γουίλσον των 60s απεικονίζεται από τον Πολ Ντάνο και αυτός των 80s από τον Τζον Κιούζακ. Η αφήγηση μόνο συμβατική δεν είναι, αφού η μετάβαση στις δύο δεκαετίες δε γίνεται γραμμικά αλλά μπλέκεται και αλληλοσυμπληρώνεται.
Όπως γίνεται λοιπόν κατανοητό, δεν έχουμε να κάνουμε με μια μουσική βιογραφία που ενδιαφέρεται για την κατά γράμμα απεικόνιση των γεγονότων. Περισσότερο δοκιμάζει μια κατάδυση στην ψυχοσύνθεση του πρωταγωνιστή της παρά μένει στην επιφάνεια. Και όχι ότι είναι δύσκολο για ένα δημιούργημα που στηρίζεται πάνω στους Beach Boys να έχει ψυχή, αυτή η ταινία πάντως διαθέτει μια ξεχωριστή ζεστασιά που σε κατακλύζει.
Ο Μπράιαν Γουίλσον είναι μια μοναδική προσωπικότητα στο χώρο της μουσικής. Προκάλεσε επανάσταση στα 60s με τους Beach Boys, εκφράζοντας αρχικά την κουλτούρα των surfers και της Καλιφόρνια και στην πορεία εξελίχθηκε στην αμερικανική απάντηση στους Beatles. Η πιο δημιουργική πορεία των Beach Boys ξεκινά από το 1966 και το άλμπουμ-ορόσημο «Pet Sounds» και κλείνει τον κύκλο της το 1971 με το σκοτεινό και παραισθησιογόνο «Surf’s Up». Μόνο η ιερή τετράδα από το Λίβερπουλ μπορούσε να ανταγωνιστεί την οικογένεια Γουίλσον εκείνη την περίοδο και είναι έξυπνη κίνηση του Πόλαντ να επικεντρωθεί στη συγκεκριμένη την εποχή όσον αφορά το κομμάτι των 60s.
Βέβαια, μετά την άνοδο έρχεται η πτώση και στην περίπτωση του Γουίλσον ήταν εκκωφαντική. Ανέκαθεν είχε ψυχολογικά θέματα, κυρίως λόγω της σχέσης που είχε με τον βίαιο και καταπιεστικό πατέρα του. Η χρήση ψυχοτρόπων ουσιών επιδείνωσε το πρόβλημά του και ο θάνατος του αδερφού του, Ντένις το 1983 τον διέλυσε. Την κατάστασή του εκμεταλλεύτηκε ο ψυχοθεραπευτής Γιουτζίν Λάντι, αναπτύσσοντας μια αμφιλεγόμενη σχέση μαζί του που περισσότερο μοιάζει με αυτή που είχε με τον πατέρα του, παρά με τη σύνδεση γιατρού-ασθενή. Κάπου εκεί μπήκε στη ζωή του η Μελίντα Λεντμπέτερ, μια πωλήτρια αυτοκινήτων που έμελλε να γίνει η δεύτερη γυναίκα του και να τον βγάλει από το τέλμα ετών. Τον Λάντι υποδύεται ο έμπειρος Πολ Τζιαμάτι και την Λεντμπέτερ η Ελίζαμπεθ Μπανκς.
Το κομμάτι των 60s κλείνει το μάτι στους λάτρεις της μουσικής του Γουίλσον και παρουσιάζει τη διαδικασία δημιουργίας και ηχογράφησης των κορυφαίων δίσκων των Beach Boys. Είναι αδύνατο να μην ανατριχιάσεις ακούγοντας τις πρώτες νότες του «God Only Knows» και του «Good Vibrations». Καθώς ο ήχος της μπάντας αποκτά ψυχεδελική υφή ο Γουίλσον γίνεται όλο και πιο απόμακρος και πληρώνει αυτό το τίμημα αργότερα, κάτι που αποτυπώνεται ανάγλυφα στα 80s. Η δεύτερη δεκαετία που παρακολουθεί η ταινία παρουσιάζεται πιο στρωτή αφηγηματικά και κάνει προσβάσιμο το περιεχόμενο σε όσους δεν έχουν ιδιαίτερη επαφή με τη μουσική του Γουίλσον και θέλουν να παρακολουθήσουν μια υποτυπώδη πλοκή.
Είναι τόσο αρμονικό το συγκέρασμα των δύο Γουίλσον που δε θέλουμε να απομονώσουμε κάποια εποχή, ωστόσο τα 60s έχουν μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας. Όχι μόνο επειδή εκεί παρατηρούμε τον Γουίλσον στα καλύτερά του, μα επειδή ο Πολ Ντάνο πετυχαίνει την πιο εύστοχη έως τώρα ερμηνεία του, πετυχαίνοντας να διεισδύσει στο μυαλό του Γουίλσον και να εξωτερικεύσει τις ψυχολογικές του μεταπτώσεις. Ο Κιούζακ βρίσκεται σε μια περίεργη φάση στην καριέρα του και αυτή τη στιγμή μοιάζει πιο πολύ με Νίκολας Κέιτζ δεύτερης διαλογής, εδώ πάντως είναι αξιοπρεπής και άνετα η ερμηνεία του στο «Love & Mercy» συγκαταλέγεται μέσα στις καλύτερες στιγμές της πορείας του τη δεκαετία που διανύουμε. Ο Τζιαμάτι ίσως να το παρακάνει σε κάποια σημεία με τη διαβολική απεικόνιση του Γιουτζίν Λάντι και η Ελίζαμπεθ Μπανκς εκτός από το ότι ακτινοβολεί ομορφιά, καταφέρνει να γίνει όσο συμπαθής χρειάζεται ώστε να πειστείς πως η Μελίντα είναι όντως σανίδα σωτηρίας για τον Γουίλσον.
Εν τέλει, οι Beach Boys αν και συγκαταλέγονται σίγουρα μέσα στις επιδραστικότερες μπάντες όλων των εποχών, με το πέρασμα του χρόνου δε διατήρησαν το στάτους των Beatles, των Rolling Stones ή των Pink Floyd. Ίσως γιατί ο Μπράιαν Γουίλσον ποτέ δεν ήταν ή δε θέλησε να γίνει σταρ και έμεινε προσκολλημένος αποκλειστικά στη μουσική του. Αυτή η ταινία παρουσιάζει την αγάπη του για τη μουσική ως ζωτική ανάγκη, χωρίς ταυτόχρονα να ωραιοποιεί ιδιαίτερα καταστάσεις. Είναι δύσκολο να φανταστούμε έναν κόσμο στον οποίο όλες οι κινηματογραφικές βιογραφίες (όχι μόνο οι μουσικές) ακολουθούν την προσέγγιση του «Love & Mercy», ωστόσο είναι ωραίο που μια στο τόσο βλέπουμε τέτοιες ταινίες. Δε μιλάμε για οσκαρική κλίμακα, αλλά αυτό περιττή σημασία έχει όταν νιώθεις τη ζεστασιά του «Wouldn’t It Be Nice» να σε πλημμυρίζει με το πέσιμο των τίτλων τέλους. 
Η ταινία «Love & Mercy» κυκλοφορεί στις αίθουσες από την Odeon.
Γιάννης Μόσχος
ymoschos@clckatlife.gr

Βρισκόμαστε στα μέσα του καλοκαιριού και οι ευκαιρίες για δροσερές αποδράσεις είναι αρκετές. Πολλές φορές όμως χρειάζεται να μεταφέρουμε τρόφιμα. Πως μπορούμε λοιπόν να αποφύγουμε τις αλλοιώσεις;

Αλλοίωση τροφίμων Οι δύο πιο σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την αλλοίωση των τροφίμων είναι η υγρασία και η θερμοκρασία. Η υγρασία, δηλαδή το νερό που υπάρχει στα τρόφιμα, είναι το περιβάλλον που χρειάζονται οι μικροοργανισμοί για να αναπτυχθούν, ενώ η θερμοκρασία επηρεάζει την ταχύτητα των αντιδράσεων που συμβαίνουν σε ένα τρόφιμο, οδηγώντας το στην αλλοίωση. Αύξηση της θερμοκρασίας κατά 10οC μπορεί να διπλασιάσει την ταχύτητα των αντιδράσεων αυτών. Έτσι, το καλοκαίρι, με την άνοδο της θερμοκρασίας, πολλαπλασιάζεται ο ρυθμός αλλοίωσης των τροφίμων.

Συντήρηση τροφίμων το καλοκαίρι
Από την αρχαιότητα οι άνθρωποι είχαν βρει τρόπους για να συντηρούν τα τρόφιμα. Μέσω του παστώματος με αλάτι και της αφυδάτωσης στον ήλιο πετύχαιναν να μειώσουν το διαθέσιμο νερό για την ανάπτυξη των μικροοργανισμών και με τα υπόγεια κελάρια εξασφάλιζαν πιο χαμηλή θερμοκρασία. Στη σύγχρονη εποχή, οι ψυκτικοί θάλαμοι μεγιστοποίησαν τον χρόνο συντήρησης των τροφίμων. Ωστόσο κατά τους καλοκαιρινούς μήνες θα πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί με τα τρόφιμα του ψυγείου. Συνήθως, εκείνα που έχουν τοποθετηθεί στην πόρτα του ψυγείου, όταν αυτή ανοιγοκλείνει, δέχονται τις μεγαλύτερες θερμικές μεταβολές. Γι’ αυτό υπάρχουν ειδικοί χώροι στους οποίους αποθηκεύονται κάποια τρόφιμα, όπως τα λαχανικά, τα φρούτα και τα αυγά. Οι τροφές δεν πρέπει να παραμένουν εκτός ψυγείου πάνω από 1 ώρα, ενώ, όταν διαπιστώσουμε ότι είναι αλλοιωμένες θα πρέπει να τις απομακρύνουμε. Είναι σημαντικό να τηρούνται οι συνθήκες αποθήκευσης και η ημερομηνία λήξης που αναγράφονται στη συσκευασία.

Τρόφιμα στις διακοπές
Το καλοκαίρι, μπορούμε να μεταφέρουμε στο ταξίδι και στην παραλία φρούτα και λαχανικά στα ειδικά ισοθερμικά ψυγεία με παγοκύστες ή να προτιμήσουμε τροφές που δεν απαιτούν ψύξη, όπως ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα και μπάρες δημητριακών.

Όσον αφορά τα καταστήματα, επιλέγουμε εκείνα που φαίνεται ότι εφαρμόζουν τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής, για την ασφάλεια των τροφίμων. Έτσι, τα έτοιμα σάντουιτς (με αλλαντικά, τυρί, αυγά, διάφορες σαλάτες ή σάλτσες) πρέπει να διατηρούνται στο ψυγείο. Ομοίως, οι σαλάτες, που διατίθενται σε salad bar, πρέπει να διατηρούνται, υπό ψύξη και σε ειδικές προθήκες. Τα ψυγεία με αναψυκτικά και εμφιαλωμένα νερά, δεν πρέπει να είναι εκτεθειμένα στον ήλιο αλλά να διατηρούνται στην κατάλληλη θερμοκρασία (μικρότερη από 7οC). Προτιμούμε επίσης αυτά που αποθηκεύονται σε γυάλινες συσκευασίες.

Έτοιμα snacks (τυρόπιτες, πίτσες, σπανακόπιτες, κ.λπ.) πρέπει να διατηρούνται σε θερμοκρασία μεγαλύτερη των 60°C, να είναι, δηλαδή πολύ ζεστά. Επιπλέον, τα προϊόντα κρέατος και πουλερικών (γύρος, σουβλάκια, κ.λπ.) πρέπει να είναι καλοψημένα. Αν τελικά τα μαγειρεμένα τρόφιμα και τα διάφορα είδη γαλακτοκομικών ή αλιευμάτων, δεν καταναλωθούν μέσα σε 2 ώρες από την αγορά τους και δε διατηρηθούν στο ψυγείο, θα πρέπει να πετιούνται.


Με λίγη προσοχή, λοιπόν, μπορούμε να καταναλώσουμε τρόφιμα το καλοκαίρι χωρίς κινδύνους και να χαρούμε με ασφάλεια τη δροσιά της θάλασσας.

nutrimed.gr

Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ γνωρίζει πολύ καλά το παιχνίδι με τα μέσα ενημέρωσης και σχεδόν ποτέ δεν απαντά σε δημοσιεύματα που αφορούν εκείνον ή τη σύζυγό του.

Αυτή τη φορά όμως, ένα δημοσίευμα της Daily Mail φαίνεται ότι τον έκανε έξαλλο με όσα ανέφερε.

O συντάκτης έπιασε σχολίασε το αν ο Nτέιβιντ είναι καλός πατέρας.

Όλα ξεκίνησαν όταν η Daily Mail δημοσίευσε μια φωτογραφία της τετράχρονης Χάρπερ να περπατά στον δρόμο με τον μπαμπά της, έχοντας στο στόμα της την πιπίλα της.



Η εφημερίδα επιστράτευσε μέχρι και ειδικούς, οι οποίοι επιχειρηματολογούσαν για το πόσο κακό είναι για τη Χάρπερ να παίρνει πιπίλα σ’ αυτή την ηλικία και πόσο λάθος κάνουν ο Ντέιβιντ και η σύζυγός του που δεν της την έχουν κόψει ακόμα.

Τα διάβασε λοιπόν αυτά ο άλλοτε super star του ποδοσφαίρου και ξέσπασε στο Instagram εναντίον όσων του ασκούν κριτική.

«Γιατί ο κόσμος αισθάνεται ότι έχει το δικαίωμα να κρίνει έναν γονιό για τα παιδιά του χωρίς να γνωρίζει τα γεγονότα; Όλοι όσοι έχουν παιδιά ξέρουν ότι όταν εκείνα δεν αισθάνονται καλά ή έχουν πυρετό κάνουμε τα πάντα για να αισθανθούν άνετα και τις περισσότερες φορές η πιπίλα το πετυχαίνει αυτό. Οπότε όσοι κρίνετε σκεφτείτε δύο φορές τι λέτε για τα παιδιά των άλλων, γιατί δεν έχετε κανένα δικαίωμα να με κρίνεται ως γονιό», έγραψε ο Μπέκαμ, χωρίς να κρύβει την ενόχλησή του.

ΠΗΓΗ: star.gr

Δεν πίστευε στα μάτια ένας ψαράς στην Αυστραλία, όταν στα δίχτυα του ανακάλυψε ότι είχε πιάσει έναν καρχαρία – τέρας. Το τεράστιο κήτος πιάστηκε πριν από περίπου τρεις εβδομάδες, και πρόκειται για καρχαρία – τίγρη. Όπως μεταδίδει η Independent, το τεράστιος κήτος φέρεται να πιάστηκε από έναν τοπικό ψαρά ο οποίος ονομάζεται «Matthew». «Εγώ ήμουν αυτός που έπιασα το ψάρι και αυτός που έβγαλε τη φωτογραφία», ανέφερε. O Matthew πρόσθεσε επίσης ότι έπιασε τον τεράστιο καρχαρία, το μήκος του οποίου ξεπερνά τα τέσσερα μέτρα, περίπου 14 μίλια μακριά από το Tweet Heads στην νότια Ουαλία και όπως ανέφερε αρχικά δεν μπορούσε να καταλάβει τι είδους ήταν. «Έπρεπε απλά να επιβεβαιώσω ότι ήταν ένας καρχαρίας Τίγρης και όχι ένας μεγάλος λευκός», ανέφερε. Οι εικόνες του καρχαρία έκαναν τον γύρο του διαδικτύου για πρώτη φορά μετά από τότε που ο Μπάιρον Μπέι κάτοικος του Geoff Brooks τις έβαλε στο facebook. Ωστόσο, ορισμένοι χρήστες του διαδικτύου ισχυρίζονται πως είναι ψεύτικες. Ο ίδιος βέβαια επιμένει ότι είναι πέρα για πέρα αληθινές.
original

Η εφαρμογή Plex, που σας επιτρέπει να κάνετε αναπαραγωγή ταινιών και σειρών, να ακούσετε μουσική για μια σειρά αρχείων στην αγαπημένη σας iOS συσκευή, δέχτηκε μια πολύ σημαντική αναβάθμιση στην νέα 4.0 έκδοση του.

Τόσο η διεπαφή με τον χρήστη όσο και η λειτουργικότητα της εφαρμογή έχουν πλέον ανασχεδιαστεί.

Μπορείτε να κάνετε λήψη το Plex για iPhone και iPad εντελώς δωρεάν – ενώ μπορείτε να προσθέσετε ακόμη περισσότερα χαρακτηριστικά μέσω in app αγορές.

Όσοι έχετε αγοράσει το Plex κατά το παρελθόν θα έχετε πρόσβαση και στα χαρακτηριστικά επί πληρωμή χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.

ΠΗΓΗ: appleworldhellas.com

Μια άγνωστη και σφραγισμένη πύλη στον διασημότερο αιγυπτιακό τάφο, του διασημότερου Φαραώ, του Τουταγχαμών, ίσως οδηγεί στον τάφο της θρυλικής βασίλισσας Νεφερτίτης. Σε αυτό το συμπέρασμα οδηγήθηκε ο καθηγητής Αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Αριζόνα, Νίκολας Ριβς. Οπως υποστηρίζει, ερευνώντας τον τάφο του Τουταγχαμών στην Κοιλάδα των Βασιλέων, στην Αίγυπτο, εντόπισε δύο άγνωστες και σφραγισμένες πύλες, εκ των οποίων η μία οδηγεί στον τάφο της βασίλισσας Νεφερτίτης. Ενενήντα τρία χρόνια από την ανακάλυψη του πολύχρυσου τάφου στον οποίο είχε εναποτεθεί η μούμια του έφηβου Φαραώ Τουταγχαμών, οι αρχαιολόγοι ψάχνουν ακόμη τον τάφο και τη μούμια της Νεφερτίτης. Αλλοι λένε ότι ο Τουταγχαμών, που θα μείνει στην αιωνιότητα λόγω των πάμπλουτων κτερισμάτων του, ήταν γιος της. Ομως, οι έρευνες DNA θέλουν τον νεαρό βασιλιά να αποτελεί γόνο του Φαραώ Ακενατόν και κάποιας από τις αδελφές του – οι αιμομικτικοί γάμοι ήταν συνηθισμένοι στις βασιλικές οικογένειες της Αιγύπτου. Λέγεται λοιπόν ότι η Νεφερτίτη χάριζε στον Ακενατόν μόνο κόρες, ενώ ο Τουταγχαμών ήταν γιος της Σαταμόν. Γενετικές ανωμαλίες υποδεικνύουν ότι ήταν απόγονος αδελφών, κάτι που ισχύει μόνο ως προς τη Σαταμόν.
Πρόστιμο 150 ευρώ για όσους δεν πληρώνουν ΚΤΕΟ
Όσοι ιδιοκτήτες ακινήτων αμελήσουν να περάσουν το όχημά τους από ΚΤΕΟ έξι μήνες μετά την καταληκτική ημερομηνία της σχετικής προθεσμίας θα πληρώσουν πρόστιμο 150 ευρώ, όπως προβλέπει το τρίτο Μνημόνιο. Το πρόστιμο βεβαιώνεται στη φορολογική διοίκηση και εισπράττεται κατά τις διατάξεις του Κώδκια Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων.

Όπως αναφέρει η αιτιολογική έκθεση του νομοσχεδίου η διάταξη αυτή και η επιβολή του προστίμου κρίνεται αναγκαία, δεδομένο ότι όσο μεγαλύτερος χρόνος παρέλθει από την καταληκτική προθεσμία διενέργειας εμπρόθεσμου περιοδικού τεχνικού ελέγχου ΚΤΕΟ, τόσο μεγαλύτερος είναι ο κίνδυνος εμφάνισης τεχνικών ελλείψεων στο όχημα.

Από το πρόστιμο θα γλιτώσουν μόνο όσοι φέρουν το όχημά τους για έλεγχο έναν μήνα μετά τη δημοσίευση του νόμου.
tanea.gr

Τοπικές βροχές ή καταιγίδες τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες στο Ιόνιο και τα ηπειρωτικά κυρίως ορεινά με τα φαινόμενα στα νοτιοδυτικά πιθανώς να είναι πρόσκαιρα ισχυρά.
Αναλυτική πρόγνωση από την ΕΜΥ
Μακεδονία, Θράκη
καιρός: γενικά αίθριος, τοπικές νεφώσεις τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες με πρόσκαιρους όμβρους η καταιγίδες στη Μακεδονία κυρίως στα ορεινό.
άνεμοι: μεταβλητοί 3 και στα ανατολικά πρόσκαιρα βορειοανατολικοί μέχρι 4 μποφόρ.
θερμοκρασία: από 20 έως 36 βαθμούς Κελσίου, στη δυτική Μακεδονία 3 με 4 βαθμούς χαμηλότερη.
Νησιά Ιονίου, Ηπειρος, δυτική Στερεά, δυτική Πελοπόννησος
καιρός: λίγες νεφώσεις παροδικά αυξημένες με τοπικούς όμβρους η καταιγίδες κυρίως τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες, στις νότιες θαλάσσιες η παραθαλάσσιες περιοχές τα φαινόμενα, τα οποία πιθανώς θα είναι πρόσκαιρα ισχυρά, το βράδυ θα εξασθενίσουν.
άνεμοι: από ανατολικές διευθύνσεις 3 με 4 μποφόρ.
θερμοκρασία: από 21 έως 34 βαθμούς Κελσίου, στην Ηπειρο η ελάχιστη 3 με 4 βαθμούς χαμηλότερη.
Θεσσαλία, ανατολική στερεά, Εύβοια, ανατολική Πελοπόννησος
καιρός: γενικά αίθριος, τοπικές νεφώσεις τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες με πρόσκαιρους όμβρους η καταιγίδες στην ανατολική Πελοπόννησο καθώς και στα υπόλοιπα κυρίως τα ορεινά.
άνεμοι: μεταβλητοί 3 και στα ανατολικά από βόρειες διευθύνσεις μέχρι 4 μποφόρ.
θερμοκρασία: από 19 έως 36 βαθμούς Κελσίου.
Κυκλάδες, Κρήτη
καιρός: γενικά αίθριος, τοπικές νεφώσεις τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες με πιθανότητα πρόσκαιρων όμβρων στα ορεινά της Κρήτης.
άνεμοι: από βόρειες διευθύνσεις 3 με 4 μποφόρ.
θερμοκρασία: από 23 έως 31 βαθμούς Κελσίου.
Νησιά ανατολικού Αιγαίου, Δωδεκάνησα
καιρός: γενικά αίθριος.
άνεμοι: από βόρειες διευθύνσεις 3 με 5 μποφόρ.
θερμοκρασία: από 23 έως 33 βαθμούς Κελσίου.
Αττική
καιρός: γενικά αίθριος, τοπικές νεφώσεις τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες με πιθανότητα πρόσκαιρων όμβρων στα δυτικά και τα βόρεια.
άνεμοι: μεταβλητοί 3 και στα ανατολικά βορειοανατολικοί μέχρι 4 μποφόρ.
θερμοκρασία: από 23 έως 35 βαθμούς Κελσίου, στις παραθαλάσσιες περιοχές η μεγίστη 2 με 3 βαθμούς χαμηλότερη.
Θεσσαλονίκη
καιρός: γενικά αίθριος, τοπικές νεφώσεις τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες με πιθανότητα πρόσκαιρων ομβρίων στα γύρω ορεινά.
άνεμοι: μεταβλητοί 3 με 4 μποφόρ.
θερμοκρασία: από 21 έως 34 βαθμούς Κελσίου.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!