Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2016

Όσα δεν ξέρατε για το Pulp FictionΠώς αποφασίστηκε η συμμετοχή του Travolta στην ταινία; Ποιος θα έπαιζε τον ρόλο του Bruce Willis και ποιος πρόσβαλε τόσο τον Tarantino ώστε να τον «διώξει» από το καστ; Πώς συνδέεται το σενάριο με αυτό των άλλων ταινιών του δημιουργού και ποια ιδιαίτερη «πρωτιά» είχε το Pulp Fiction; Επτά άκρως ενδιαφέροντα μυστικά της καλύτερης ίσως ταινία του Tarantino αποκαλύπτονται.

Ο Travolta δεν ήταν η πρώτη επιλογή για το ρόλο του Vincent Vega
Εκείνη την εποχή, οι μετοχές του στην κινηματογραφική βιομηχανία βρίσκονταν στο ναδίρ. Ο Ταραντίνο είχε γράψει τον συγκεκριμένο ρόλο για τον Michael Madsen, ο οποίος όμως τον αρνήθηκε γιατί είχε ήδη υπογράψει για μια άλλη ταινία, με το όνομα Wyatt Earp. Ο Travolta, όμως, ήταν η δεύτερη επιλογή του δημιουργού – μάλιστα, όταν οι παραγωγοί του πρότειναν ονόματα όπως ο Daniel Day Lewis ή ο Sean Penn για τον ρόλο, εκείνος απείλησε να αποσύρει την ταινία αν δεν δέχονταν την συμμετοχή του Travolta.

...Ούτε ο Bruce Willis η πρώτη επιλογή για τον ρόλο του Butch
Ο ρόλος προσφέρθηκε αρχικά στον Matt Dillon, αλλά εκείνος με τον τρόπο του… πρόσβαλε τον Tarantino. Σύμφωνα με τον ατζέντη του Dillon, ο Tarantino έδωσε το σενάριο στον ηθοποιό, εκείνος το διάβασε και του είπε, «Μ’ αρέσει. Άσε με να το σκεφτώ λίγο». Ο Tarantino τηλεφώνησε αμέσως στον ατζέντη και του είπε πως «Δεν υπάρχει περίπτωση. Αν (αφού έχει διαβάσει το σενάριο) δεν μπορεί να μου πει αν δέχεται αμέσως, μένει εκτός».



Η ταινία υπήρξε η δεύτερη με τα περισσότερα «f*ck» στην Ιστορία του σινεμά
Την εποχή της πρεμιέρας του, το Pulp Fiction περιείχε την μεγαλύτερη… ποσότητα της «απαγορευμένης» λέξης (265 f*cks), μετά το Reservoir Dogs – και πάλι του ίδιου δημιουργού. Με τα χρόνια, φυσικά, οι δύο ταινίες έπεσαν χαμηλά στη λίστα με τις πιο «βωμολοχικές» ταινίες – πρώτη είναι πλέον η ταινία «Swearnet: The Movie» με 935 f*cks. Ακολουθούν το ντοκιμαντέρ “Fu” και ο “Λύκος της Wall Street”.

Ο Travolta… μελέτησε σκληρά για να μάθει τον κόσμο των ναρκωτικών
Ο ηθοποιός δεν είχε καθόλου εμπειρία στο θέμα… ηρωίνη πριν τα γυρίσματα της ταινίας. Κι επειδή ήθελε να παίζει με αληθοφάνεια, φρόντισε να μελετήσει: Ο Tarantino του σύστησε έναν εθισμένο στην ηρωίνη τύπο, και στην συνέχεια γνώρισε μόνος του κι έναν άλλο, με τον οποίο πέρασε πολλές μέρες, κρατώντας σημειώσεις με βάση τη συμπεριφορά του. Ένας από τους εθισμένους του είπε: «Αν θέλεις να καταλάβεις την αίσθηση, μέθυσε με τεκίλα και ξάπλωσε σε μια καυτή πισίνα». Και ο Travolta το έκανε.



Ο Samuel Jackson έπρεπε να έχει… άφρο μαλλί
Αυτό ήταν το αρχικό σχέδιο του Tarantino, που παρήγγειλε από την παραγωγή μια φουντωτή άφρο περούκα για τον Jackson. Ο βοηθός όμως έκανε λάθος και αντ’ αυτής αγόρασε την χαρακτηριστική «μπουκλωτή» περούκα που τελικά φόρεσε ο ηθοποιός. Ο Tarantino μόλις την είδε «άφρισε» από τον θυμό του, αλλά ο Jackson είχε άλλη άποψη: Του είπε ότι αυτή είναι η περούκα που πρέπει να φορέσει – ακόμη κι αν βρέθηκε… κατά λάθος.



Όλοι οι πρωταγωνιστές πήραν την ίδια αμοιβή
Με τόσους σταρ στο καστ, θα ήταν πολύ δύσκολο για την παραγωγή να διαπραγματευτεί τις αμοιβές του καθενός. Αλλά ο παραγωγός Lawrence Bender είχε μια καλύτερη ιδέα: Πρόσφερε σε όλους τους ηθοποιούς των βασικών ρόλων της ταινίας τα ίδια χρήματα: 20.000 δολάρια για κάθε εβδομάδα γυρισμάτων. Ο Travolta έβγαλε τελικά τα περισσότερα από όλους, απλώς και μόνο επειδή έκανε γυρίσματα επτά εβδομάδων.

Το Pulp Fiction συνδέεται με τις υπόλοιπες ταινίες του Tarantino
Όπως παραδέχτηκε ο ίδιος σε πρόσφατη συνέντευξή του, όλες του οι ταινίες συνδέονται με κάποιο τρόπο. «Εντάξει, υπάρχει το “πραγματικό” σύμπαν, στο οποίο ζουν όλοι. Αλλά μετά υπάρχει και αυτό το κινηματογραφικό σύμπαν, στο οποίο κινούνται όλοι οι ήρωες. Οπότε όταν οι χαρακτήρες του Reservoir Dogs ή του Pulp Fiction πηγαίνουν στο σινεμά, πάνε να δούνε το Kill Bill», δήλωσε. Θέλετε μερικά παραδείγματα; Στο Pulp Fiction, ο χαρακτήρας του Samuel Jackson αναφέρει κάποια στιγμή ότι θα ήθελε κάποτε να γίνει… αυτό που έγινε στο Kill Bill 2. Και πάλι στο Pulp Fiction, η Uma Therman αναφέρει κάποια στιγμή πως «είχε παίξει στον πιλότο μιας σειράς, στην οποία υπήρχε μια ξανθιά αρχηγός, μία γιαπωνέζα γνώστρια του kung fu, μία μαύρη κοπέλα, πρώτη στις καταστροφές, και εκείνη έπαιζε την πιο θανατηφόρα γκόμενα με μαχαίρι στον κόσμο». Σας θυμίζει κάτι; Ναι, είναι το σενάριο του Kill Bill vol.1, στο οποίο πρωταγωνίστησε η Uma Therman δέκα χρόνια αργότερα.

Πηγή
Τι θα δούμε στο φετινό Φεστιβάλ ΒενετίαςΜε το πολυαναμενόμενο “La La Land” του ανερχόμενου δημιουργού Ντέιμιαν Σαζέλ με τους Ράιαν Γκόσλινγκ και Έμα Στόουν, θα ανοίξει το βράδυ της Τετάρτης τις πόρτες του το φετινό κινηματογραφικό φεστιβάλ της Βενετίας, που έφτασε αισίως την 73η του επέτειο. Η έναρξη δεν θα γίνει πανηγυρικά, καθώς το καθιερωμένο γκαλά ματαιώθηκε υπό το βάρος της τραγωδίας που ζουν αυτές τις μέρες οι σεισμόπληκτες περιοχές της Ιταλίας.



Πρόεδρος της φετινής επιτροπής είναι ο Σαμ Μέντες, που θα έχει δίπλα τους την πολυσχιδή δημιουργό Λόρι Άντερσον, τις ηθοποιούς Τζέμα Άρτερτον, Νίνα Χος, Κιάρα Μαστρογιάννι και Ζάο Γουέι, τον συγγραφέα Τζιανκάρλο Ντε Κατάλντο και τους σκηνοθέτες Τζόσουα Οπενχάιμερ και Λορέντζο Βίγκας. Εκτός απ' τον Σαζέλ, για το Χρυσό Λιοντάρι θα κονταροχτυπηθούν, μεταξύ άλλων, και οι Ντέρεκ Σιανφράνς (The Light Between Oceans), Τομ Φορντ (Nocturnal Animals), Αντρέι Κοντσαλόφσκι (Paradise), Εμίρ Κουστουρίτσα (On the Milky Road), Τέρενς Μάλικ (Voyage of Time: Life's Journey), Πάμπλο Λαραΐν (Jackie), Φρανσουά Οζόν (Frantz), Ντενί Βιλνέβ (Arrival) και ο “παλιός” Βιμ Βέντερς με μία ακόμη “τρισδιάστατη” δημιουργία (Le Beaux Jours D' Aranjuez).



Φυσικά, πολλές νέες δουλειές αγαπημένων σκηνοθετών θα κάνουν πρεμιέρα στην ιταλική πόλη, καθώς θα προβληθούν εκτός συναγωνισμού κατά τη διάρκεια του δεκαημέρου. Ανάμεσά τους, ξεχωρίζουν οι ταινίες των Άντριου Ντόμινικ (One More Time With Feeling), Μελ Γκίμπσον (Hacksaw Ridge), Κιμ Τζι-γουν (The Age of Shadows), Σεργκέι Λοζνίτσα (Austerlitz), Ούλριχ Ζάιντλ (Safari), Φιλίπ Φαλαρντό (The Bleeder), αλλά και η βιογραφική σειρά του Πάολο Σορεντίνο “The Young Pope” της οποίας θα προβληθούν τα δύο πρώτα επεισόδια.



Πλούσια είναι, όπως πάντα, η λίστα των υπόλοιπων τμημάτων του Φεστιβάλ, των “Οριζόντων”, της “Εβδομάδας Κριτικών”, αλλά και του “Venice Classics” στο πλαίσιο του οποίου μπορεί κανείς να παρακολουθήσει μία ευρεία γκάμα από ανακαινισμένες κόπιες κλασικών και σπάνιων ταινιών, μυθοπλασίας και ντοκιμαντέρ. Τέλος, για την πολυετή και πλούσια προσφορά τους στο σινεμά, θα βραβευτούν με τον ειδικό Χρυσό Λέοντα ο γάλλος ηθοποιός Ζαν Πολ Μπελμοντό και ο πολωνός δημιουργός Γιέρζι Σκολιμόφσκι.



Το Φεστιβάλ θα ολοκληρωθεί το επόμενο Σάββατο, 10 Σεπτέμβρη, με την ανακοίνωση των νικητών και την προβολή της ταινίας λήξης, που φέτος είναι το “The Magnificent Seven” του Αντουάν Φουκουά, ένα ριμέικ του ομώνυμου γουέστερν του Τζον Στέρτζες.
Διάσημες εφευρέσεις που πιστώθηκαν σε άλλουςΗ φήμη είναι άσχημο πράγμα. Όταν μάλιστα συνοδεύεται και με έναν σκασμό λεφτά τότε κάνει αρκετούς επιστήμονες να χρησιμοποιούν ανίερες μεθόδους για να κάνουν τη διαφορά. Κλεμμένα σχέδια, «πάτημα» πάνω σε δουλειές δεκαετιών προκατόχων πάνω σε διάσημες πατέντες και παρανοήσεις συνέδεσαν διάφορους επιστήμονες με συσκευές που στην ουσία είχαν εφεύρει άλλοι, αρκετά χρόνια πριν.

Δείτε παρακάτω μερικές από τις πιο τρανταχτές παραπλανήσεις διάσημων εφευρέσεων.

Τηλεφωνησέ του

Όλοι ξέρουμε ότι δημιουργός του τηλεφώνου είναι ο Αλεξάντερ Γκράχαμ Μπελ, όμως μια αρχική έκδοση του τηλεφώνου με το όνομα «teletrofono» ανήκει σε έναν φτωχό ιταλό εφευρέτη με το όνομα Αντόνιο Μεούτσι. Ο Μεούτσι είχε φτιάξει τη συσκευή 16 χρόνια πριν, «παντρεύοντας» έναν ηλεκτρομαγνητικό πομπό με έναν δέκτη. Η πατέντα του όμως έληξε το 1874 και μην έχοντας χρήματα να ανανεώσει την άδεια την ακύρωσε. Το ειρωνικό του όλου θέματος είναι ότι τα πειράματα που έκανε ο Μπελ για τη δική του συσκευή έγιναν στο ίδιο εργαστήριο όπου φυλάσσονταν τα υλικά του Μεούτσι. Το 1876 ο Μπελ πήρε την πατέντα και έκτοτε θεωρείται εφευρέτης του τηλεφώνου.

Φως στο τούνελ

Ο πρώτος ηλεκτρικός λαμπτήρας δεν εφευρέθηκε από τον Τόμας Έντισον, αλλά από τον βρετανό εφευρέτη Χάμφρι Ντέιβι το 1800. Μέσα από δεκάδες πειράματα με ηλεκτρισμό, ο Ντέιβι έφτιαξε μια ηλεκτρική μπαταρία, την οποία ακολούθησε κάτι που έμοιαζε με ηλεκτρικό λαμπτήρα χάρη στην ικανότητα που είχε ο άνθρακας να λάμπει όταν συνδεόταν με την μπαταρία. Το 1869 ο Σερ Τζόζεφ Ουίλσον Σουάν δοκίμασε να φτιάξει μια χρηστική και «συνεχόμενου φωτός»  λάμπα. Το 1877, ο αμερικανός Τσαρλς Μπρας έφτιαξε μια σειρά ανθρακένιων νημάτων για να φωτίσει μια πλατεία στο Οχάιο, ενώ παράλληλα ο Τόμας Έντισον ξεκίνησε να πειραματίζεται με χιλιάδες εναλλακτικές για να φτιάξει συνεχές φωτισμό. Το 1879 κατέληξε στη δημιουργία ενός λαμπτήρα που είχε διάρκεια, με τη βοήθεια του Τέσλα.

Ράδιο αρβύλα

Ο Γουλιέλμο Μαρκόνι πιστώθηκε το Νόμπελ για την έρευνά του πάνω στις ραδιοεπικοινωνίες και το γνωστό σε όλους μας ραδιόφωνο, όμως θα έκανε μια τρύπα στο νερό αν δεν είχε παραβιάσει το αρχείο του μεγάλου Νικόλα Τέσλα, χρησιμοποιώντας μάλιστα και την τεχνολογία του για να μεταδόσει ένα σήμα από μεγάλες αποστάσεις. Ο Τέσλα είχε πρωτοανακαλύψει την ιδέα για το ραδιόφωνο το 1892 και είχε μάλιστα παρουσιάσει την πατέντα του αυτή κοντρολάροντας εξ αποστάσεως ένα πλοίο το 1898. Πατέντα που καθιέρωσε το 1897 στην Αμερική, όμως ποτέ δεν πιστώθηκε σε αυτόν.

Έβλεπε μακριά

Σε αντίθεση με το τι γνωρίζουμε σχετικά με την εφεύρεση του τηλεοσκοπίου από το Γαλλιλέο, το δημοφιλές όργανο ανακαλύφθηκε από τον βρετανό Λέοναρντ Ντίγκες κάπου μεταξύ του 1540 και του 1559. Το 1608, ο ολλανδός οπτικός Χανς Λίπερσεϊ προσέφερε μια νέα συσκευή στην κυβέρνηση για στρατιωτική χρήση, η οποία αποτελούταν από δύο γυάλινους φακούς μέσα σε έναν σωλήνα που είχαν την ικανότητα να μεγεθύνουν μακρινά αντικείμενα. Ο Λίπερσεϊ έκανε αίτηση για την πατέντα, αίτηση η οποία κάπως έφτασε στα αυτιά του Γαλλιλέου, που με τη σειρά του «σκάλωσε» και ξεκίνησε να πειραματίζεται φτιάχνοντας δικά του τηλεσκόπια και να τα χρησιμοποιεί για να παρατηρεί τον ουρανό. Η δική του εκδοχή παρουσιάστηκε το 1609 όταν και πατενταρίστηκε.

Αέρα πατέρα

Τους γνωρίζουμε ως πιονέρους της αεροπορίας και θεωρούνται οι πρώτοι που πέταξαν με συσκευή βαρύτερη από τον αέρα. Οι αδερφοί Ράιτ όμως δεν ήταν οι πρώτοι που έκαναν πτήση με αεροπλάνο στις 17 Δεκεμβρίου 1903. Εννέα μήνες πριν, στις 31 Μαρτίου, ο Ρίτσαρντ Πιρς από τη Νέα Ζηλανδία έκανε ακριβώς το ίδιο με μια συσκευή που έμοιαζε πολύ περισσότερο στα σύγχρονα αεροπλάνα από εκείνη των Ράιτ. Η Βραζιλία από την πλευρά της, αμφισβήτησε την πτήση των Ράιτ προτείνοντας τον "δικό" της πιλότο Σάντος - Ντάμοντ ως τον πρώτο άνθρωπο που πέταξε "αυτόνομα" στον αέρα, μιας και οι Ράιτ χρησιμοποίησαν ένα είδος καταπέλτη.
Τα δωρεάν του Σεπτεμβρίου: 15 καλά νέαΑν υπάρχει ένας λόγος να χαιρόμαστε για το τέλος του Αυγούστου, αυτός είναι ότι παραδοσιακά κάθε χρόνο ο Σεπτέμβριος μετατρέπει την Αθήνα στον πλανήτη happy (ξέρετε, αυτόν που έχει κάθε μέρα κι άλλο πάρτι): Συναυλίες, θέατρα, κινηματογραφικές προβολές κάτω από τα αστέρια, εικαστικές εκθέσεις, μαθήματα και σεμινάρια, ενδιαφέρουσες ξεναγήσεις, όλα είναι στο πρόγραμμα, και όλα είναι δωρεάν.

Μουσικές και θέατρο στη Ρεματιά του Χαλανδρίου

Το φεστιβάλ στη δροσιά της ρεματιάς στο Χαλάνδρι καλά κρατεί και τον Σεπτέμβρη, με τις εξής δωρεάν εκδηλώσεις:
- Τη Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου, συναυλία με έργα του αργεντίνου συνθέτη Astor Piazzolla από τη Φιλαρμονική του Δήμου Χαλανδρίου. Σολίστ: Διονύσης Ρούσσος άλτο σαξόφωνο, Κώστας Ιωαννίδης κλαρινέτο, Νίκος Δημαράς τρομπέτα και Νίκος Χατζηελευθερίου κιθάρα.
- Την Τρίτη 6 Σπετεμβρίου συναυλία από τη Φιλαρμονική του Δήμου Χαλανδρίου με παράλληλη προβολή σκηνών από ταινίες που «έντυσαν» με τη μουσική τους οι συνθέτες Νίνο Ρότα και Έννιο Μορικόνε. Σολίστ Άννα Μορφίδου (επανάληψη συναυλίας της 18ης Ιουλίου).
- Την Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου, ακροβατικό θέαμα ανοιχτού χώρου, εμπνευσμένο από το βιβλίο του Ίταλο Καλβίνο «Αόρατες πόλεις». Μια παράσταση με άξονες τη μιμική και την ακροβασία το οποίο σχολιάζει, επισημαίνει και αφηγείται με άφθονη δόση χιούμορ. Στο πρώτο μέρος ο παλιάτσος Άλβαρο Ραμίρεζ από το τσίρκο ΚΑΤΣιβΑΤΣέ.
- Την Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου, «Εξ Απαλών Ονύχων», μια θεατρική παράσταση που αναρωτιέται δραματουργικά για τον εμφύλιο. Η παιδική ηλικία είναι η μοναδική κοινή πατρίδα για όλους τους ανθρώπους. Τι παιδική ηλικία έχει όμως ένας εμφύλιος πόλεμος; Η παράσταση, έχοντας ως αφετηρία μαρτυρίες και αφηγήσεις ανθρώπων που έζησαν τον ελληνικό εμφύλιο ως παιδιά, προσπαθεί να ανακατασκευάσει τη θρυμματισμένη μνήμη του σήμερα.
Όλες οι εκδηλώσεις ξεκινούν στις 20.30

…Και στο Θέατρο του Αττικού Άλσους

Στα δροσερά Τουρκοβούνια, το φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων στο υπαίθριο θεατράκι του Αττικού Άλσους επιστρέφει, και φέρνει μαζί του τα εξής ωραία και δωρεάν:
- Την Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου στις 21:00, «Πιάνω παπούτσι... Πάνω στο πιάνο» από το Patari Project, μια παράσταση για όλη την οικογένεια βασισμένη στη Σταχτοπούτα του Sergei Prokofiev και σε μια ιδέα του Θωμά Μοσχόπουλου
Σκηνοθεσία: Σοφία Πάσχου
Πρωταγωνιστούν:: Γιάννης Γιαννούλης, Θεοδόσης Κώνστας, Θάνος Λέκκας, Κατερίνα Μαυρογεώργη, Αλέξανδρος Χρυσανθόπουλος, Αποστόλης Ψυχράμης
- Την Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου στις 21:00 συναυλία των Μανώλη Φάμελλου, Στάθη Δρογώση, Οδυσσέα Τσάκαλου και Βαγγέλη Μαρκαντώνη.

Φύγαμε για Ελευσίνα;

Πολλές δωρεάν εκδηλώσεις έχουν και τα Αισχύλεια, το Φεστιβάλ της Ελευσίνας που ξεκίνησε τον Αύγουστο και συνεχίζεται ακάθεκτο. Συγκεκριμένα:
- Την Πέμπτη 1/09 στις 20.30 στο Θέατρο Μαγούλας συναυλία με τον Μπάμπη Στόκα και τον Κώστα Παρίσση
- Την Πέμπτη 8/09 στις 20.30, παιδική παράσταση «Ο κουρέας της Σεβίλλης» σε σκηνοθεσία Κάρμεν Ρουγγέρη βασισμένη στο θεατρικό έργο του Μπωμαρσαί
- Την Κυριακή 18/09 στις 20.30 στη Θεατρική Σκηνή Ελευσίνας, «Ιππής» του Αριστοφάνη σε σκηνοθεσία Δημήτρης Θεοδώρου
- Από τις 8/09 έως τις 30/10, εικαστική έκθεση "Γεωγραφικά Πλάτη | Ανθρώπινοι Ορίζοντες", σε επιμέλεια του Δρ Κώστα Πράπογλου στο Πολιτιστικό Kέντρο "Λεωνίδας Kανελλόπουλος”. Συμμετέχουν οι καλλιτέχνες: Michele Bressan, Petrut Calinescu, Ioana Cirlig, Davin Ellicson, Carlo Gianferro, David Leventi, Andrei Nacu

Στο Κέντρο Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος κάθε μέρα είναι γιορτή

Το καινούριο αρχιτεκτονικό καμάρι της πόλης μας υποδέχεται και τον Σεπτέμβριο, για συναυλίες στο υπέροχο πάρκο του, κινηματογραφικές προβολές κάτω από τα αστέρια και δίπλα στο κανάλι, ενδιαφέρουσες δραστηριότητες για παιδιά και πολλά άλλα ωραία και δωρεάν. Να μια γεύση:
- Την Πέμπτη 1/09 στη σκηνή του Κέντρου Επισκεπτών ανεβαίνει ο Noa Bones, την Πέμπτη 8/09 ο Cayetano, και την Πέμπτη 15/09 η Irene Skylakaki, στο πλαίσιο του κύκλου συναυλιών Music Escapades.
- Την Παρασκευή 2/09 προβάλλεται στο θερινό σινεμά του πάρκου η ταινία «Ληστεία... αλα Ιταλικά» (The Italian job του 1969) σε σκηνοθεσία Peter Collinson, το Σάββατο 3/09 η Μονομαχία (The Duel, 1971) του Σπίλμπεργκ και την Κυριακή 3/09 το Εξπρές του Σούγκαρλαντ (1974) επίσης του Σπίλμπεργκ. Οι προβολές ξεκινούν στις 21.00.
- Στις 10 και 11 Σεπτεμβρίου το πάρκο φιλοξενεί ένα διήμερο αφιερωμένο στην ελληνική παραδοσιακή μουσική, και στις 24 και 25 Σεπτεμβρίου ένα διήμερο αφιερωμένο στους ήχους της κλασσικής μουσικής.
- Ξεναγήσεις στο ΚΠΙΣΝ, γιόγκα στο πάρκο, μαθήματα ιστιοπλοΐας για παιδιά και άλλες εκδηλώσεις πραγματοποιούνται πολλές φορές την εβδομάδα. Αναλυτικές πληροφορίες εδώ.

Θερινό σινεμά στο Άλσος Νέας Σμύρνης

Ένας θερινός κινηματογράφος στήνεται μέσα στα δέντρα του Άλσους Νέας Σμύρνης, κάτω από τον φθινοπωρινό αττικό ουρανό. Οι Βραδιές Σινεμά επιστρέφουν για επτά προβολές μέσα στο Σεπτέμβριο, από τις 2 έως και τις 26 του μήνα, με ταινίες μεγάλου μήκους αφιερωμένες στο σύγχρονο ελληνικό κινηματογράφο. Συγκεκριμένα, θα προβληθούν οι ταινίες:
- “Κάθε Σάββατο”, του Βασίλη Βαφέα (Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου)
- “Το αγόρι τρώει το φαγητό του πουλιού”, του Έκτορα Λυγίζου (Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου)
- “Φτηνά τσιγάρα”, του Ρένου Χαραλαμπίδη (Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου)
- “Μη με ξεχνάς Κωνσταντινούπολη”, του Huseyin Karabey (Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου)
- “Καμια συμπάθεια για το Διάβολο” , του Δημήτρη Αθανίτη (Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου)
- “Στρέλλα”, του Πάνου Κούτρα (Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου)
in2life.gr
Τα χειρότερα λογοπαίγνια όλων των εποχών
Ο Σεφερλής έκανε την αρχή με τίτλους όπως «Κατά Μάρκον Ευα-γέλιον», «Προσοχή Μάρκο-πέδιο» και «Χτυποκάρδια στο Σέφερλι Χιλς» και φυσικά διάφοροι επιτήδειοι πάτησαν πάνω στο χιούμορ του και αποφάσισαν να κάνουν το κομμάτι τους.

Γιατί το έκαναν; Αναρωτιόμαστε.

Γιατί μπορούν. Θα απαντούσαν.

Ιδού τα χειρότερα λογοπαίγνια που θα μπορούσε να σκεφτεί ποτέ ανθρώπινος νους και να τα βάλει σε ταμπέλες επιχειρήσεων ή ακόμα και σε διαφημίσεις ειδών.

Συνοδεύονται απαραιτήτως με την ατάκα «α-χα καλό εεεεε;»

Πιτσαρία «Στην Pizza μας» - τουλάχιστον αηδιαστικό.


Ταχυφαγείο – λογικά – κοντά στον σταθμό του Μετρό «Metros». Σοβαρή υποψηφιότητα.


Μεταξύ “Subaru” και αστείου – τίτλος από άρθρο αυτοκινήτου σε περιοδικό.


Not sure if trolling or…


Dell-ειες τιμές. Ιδιοφυές.


All that Τζατζ. Όντως τώρα;


Το κομμωτήριο της Σεσουα-Ρούλας Καπιδάκη. Πονέσαν τα ματάκια μας.


Μ’ ανάβεις στην κρίση. Δεν είναι αστείο όμως, αυτός ο τύπος έκαψε ζωντανή την κοπέλα του.


Γύρο-μπανκ κάπου στο Αγκίστρι. Ντροπή.


Πίτσες μπλε. Αλήθεια.


Σνακ μπαρ «α καλό ε;». Μα καλά, μας παρακολουθούν;


Γύρο- μπανκ, ξανά, σε άλλη τοποθεσία. Κάποιος να το πατεντάρει παιδιά.


Και μερικά ακόμα με τη λέξη «γύρο» για να μην φάτε ποτέ ξανά το εθνικό μας έδεσμα:





Και ένα επίκαιρο



Πηγές φωτό: Όχι άλλα λογοπαίγνια, diaforetiko.gr

Με τη μύτη της Μίντλετον, τα μάγουλα της Τζολί και τα μάτια της Νάιτλι… φτιάχνετε το τέλειο πρόσωπο. Ναι, αυτή είναι η συνταγή. Δύσκολο να την πετύχετε, αλλά αν επιλέξετε τον κατάλληλο πλαστικό χειρουργό, ίσως αποκτήσετε το ιδανικό, το απόλυτο πρόσωπο που ονειρεύεται κάθε γυναίκα. Τα αποτελέσματα ήρθαν έπειτα από έρευνες ετών, με τους ειδικούς να πραγματοποιούν πάνω από 1.000 συνδυασμούς, παίρνοντας χαρακτηριστικά από γυναίκες ασθενείς τα τελευταία δέκα χρόνια. Ανάμεσα στα δημοφιλή χαρακτηριστικά είναι και τα φρύδια της Τζένιφερ Λόπεζ και το πηγούνι της Σελένα Γκόμεζ. Η μύτη της Κέιτ Μίντλετον βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων, διότι κατά τους ειδικούς έχει την απόλυτη μαθηματική ακρίβεια.
proswpo

Η Google ανακοίνωσε επίσημα την πολύ χρήσιμη λειτουργία αναζήτησης In Apps για τις συσκευές Android, η οποία δίνει στον χρήστη τη δυνατότητα να πραγματοποιεί αναζητήσεις από το Google Search (online και offline) για περιεχόμενο που βρίσκεται μέσα στις εφαρμογές της συσκευής του.

Για παράδειγμα, μπορείτε να βρείτε το εστιατόριο στο οποίο έχετε ραντεβού με κάποιον φίλο σας βρίσκοντας το συγκεκριμένο μήνυμα στο Facebook Messenger ή το WhatsApp ή οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία messaging χρησιμοποιείτε. Άλλο παράδειγμα είναι να βρείτε απευθείας κάποιο τραγούδι για να παίξει στο Spotify ή στο YouTube.

Η λειτουργία αναζήτησης In Apps υποστηρίζεται για την ώρα από τις εφαρμογές Gmail, Spotify και YouTube, ενώ μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα προστεθούν τα Facebook Messenger, LinkedIn, Evernote, Glide, Todoist και Google Keep. Σταδιακά, φανταζόμαστε, ότι θα προστεθούν ακόμη περισσότερες.

Τέλος, το LG V20 κατακτά ακόμα μία πρωτιά, αφού θα είναι το πρώτο smartphone με ξεχωριστή συντόμευση για πρόσβαση στη λειτουργία In Apps.

Πηγή: texhgear.gr

Το σοκ της αλλαγής εργασιακών δεδομένων –η απόλυση είναι η πλέον επώδυνη–, λόγω της οικονομικής κρίσης, και η ανάγκη για την… επόμενη ημέρα έκαναν πολλούς να θυμηθούν την ηρεμία του χωριού, το λιγότερο στρες, την ποιότητα ζωής κοντά στη φύση. Τους έκανε να στρέψουν το βλέμμα στα ξεχασμένα οικογενειακά σπίτια στο χωριό και κάποιους –αρκετούς, όπως αποδεικνύεται– να αναζητήσουν νέο μοντέλο ζωής. Πολλοί μορφωμένοι 40άρηδες επέλεξαν να επιστρέψουν στο χωριό για να στήσουν τη δική τους επιχείρηση – είτε αγροτοκτηνοτροφική είτε σε κλάδους της βιοτεχνίας και των υπηρεσιών. Η τάση επιστροφής στα πάτρια εδάφη, που ξεκίνησε από όσους έχασαν τη δουλειά τους λόγω κρίσης, δημιουργεί νέα δεδομένα για τα μικρά χωριά της χώρας και την οικονομία τους, τα οποία ερήμωσαν τις προηγούμενες δεκαετίες.
Συγκεκριμένα, η Χαρισία Βλάχου, στο πλαίσιο της διδακτορικής διατριβής της στο ΑΠΘ («Εμπειρική προσέγγιση της διαδραστικής σχέσης μεταξύ επιχειρηματικότητας και ποιότητας ζωής στον αγροτικό χώρο», με επιβλέπουσα την καθηγήτρια του Τομέα Αγροτικής Οικονομίας του Τμήματος Γεωπονίας του ΑΠΘ, Ολγα Ιακωβίδου), μελέτησε 240 επιχειρήσεις που ιδρύθηκαν σε αμιγώς αγροτικές περιοχές, δηλαδή σε χωριά με λιγότερους από 2.000 κατοίκους, στην περιφέρεια των Σερρών. Η έρευνα έδειξε ότι η «νέα» επιχειρηματικότητα στον αγροτικό χώρο αναπτύσσεται από άτομα που κατάγονται από τον τόπο και αναγνωρίζουν τις «επιχειρηματικές ευκαιρίες», δημιουργώντας μικρού μεγέθους επιχειρήσεις.
Υπερτερούν οι άνδρες σημαντικά των γυναικών (63,9% έναντι 37,1%), είναι άτομα 34-54 ετών (69,6%), παντρεμένοι (75,4%) με δύο παιδιά (45,0%). Οι περισσότεροι είναι απόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (43,8%), ωστόσο αρκετοί έχουν ολοκληρώσει και τις σπουδές τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (31,3%). Οι περισσότεροι γνωρίζουν μια ξένη γλώσσα, τα αγγλικά είναι η πλέον διαδεδομένη, και χειρίζονται τον ηλεκτρονικό υπολογιστή στην καθημερινότητά τους. Η πλειονότητα κατάγεται από τον τόπο στον οποίο εγκατέστησε την επιχείρηση και, παρόλο που έλειψε από αυτόν για διάφορους λόγους (σπουδές, εργασία), επέστρεψε για να επενδύσει επιχειρηματικά. «Η επιχειρηματικότητα είναι επιλογή των πιο μορφωμένων ατόμων στις αγροτικές περιοχές», λέει η κ. Βλάχου.
Πρόκειται για μικρού μεγέθους επιχειρήσεις στις οποίες επικρατεί η αυτοαπασχόληση του επιχειρηματία (65,8%), ενώ ελάχιστες δημιουργούν έως τρεις θέσεις εργασίας (26,3%). Εμφανίζουν δε, συνήθως, μικρούς τζίρους. Πελάτες των μικροεπιχειρήσεων είναι οι κάτοικοι της γύρω αγροτικής περιοχής, ενώ οι προμηθευτές τους είναι από διάφορες πόλεις της Ελλάδας.
Το 35,4% των επιχειρήσεων συγκεντρώνεται στον τομέα του χονδρικού και λιανικού εμπορίου, ενώ αρκετές δραστηριοποιούνται και στον τομέα της εστίασης και των καταλυμάτων (27,1%), ωστόσο με αυτόν τον τρόπο ενισχύεται η στροφή και προς τις αγροτοκτηνοτροφικές επιχειρήσεις. «Η επιστροφή στο χωριό είναι μια αρχή την οποία όσοι έχουν κάνει διαπιστώνουν ότι υπάρχει επαγγελματική διέξοδος μακριά από τα αστικά κέντρα», τονίζει η κ. Βλάχου.
Οπως ανέφερε χθες στην «Κ» η κ. Βλάχου, η επιστροφή στο χωριό δημιουργεί νέα τοπικά οικονομικά δίκτυα. Για την ενίσχυσή τους η μελέτη προτείνει θέσπιση κινήτρων προσέλκυσης εγκατάστασης επιχειρήσεων στον αγροτικό χώρο, με χαμηλές ασφαλιστικές εισφορές για μεγάλο χρονικό διάστημα, και χαμηλή φορολόγηση των επιχειρήσεων, με ανταποδοτικό χαρακτήρα στους κατοίκους του τόπου.
Παράλληλα σφυρηλατούνται κοινωνικά δίκτυα που δημιουργούν συνθήκες για νέα ποιότητα ζωής στις αγροτικές περιοχές, ώστε να αποτραπεί ένα πιθανό κύμα αστυφιλίας σε βάθος χρόνου. Ποιότητα ζωής που πολλοί την έχουν στις θερινές διακοπές και τη νοσταλγούν όταν το άγχος κατακλύζει την καθημερινότητα στο «τσιμεντένιο» κλεινόν άστυ.
Πηγή: Καθημερινή

Είναι ένας από τους διασημότερους, αν όχι ο διασημότερος, πειρατής. Εγινε γνωστός με το παρατσούκλι «Μαυρογένης» και ο θρύλος του συντηρείται εδώ και τρεις αιώνες μέσα από πλήθος αναφορών, βιβλίων και κινηματογραφικών ταινιών.

Αμερικανός ιστορικός ανατρέπει την εικόνα του αιμοσταγούς πειρατή υποστηρίζοντας ότι ο Μαυρογένης ήταν ένας καλός άνθρωπος που δεν είχε σκοτώσει ποτέ κανένα άνθρωπο.

Τα νέα δεδομένα

Ο Κόλιν Γούντγουαρντ αρχικά αναφέρει ότι έχει γίνει λάθος με το όνομα του Μαυρογένη που δεν ήταν Εντουαρντ Τιτς όπως πιστευόταν μέχρι σήμερα γεγονός που οδήγησε και σε λάθος έρευνες.

Σύμφωνα με τον ιστορικό το όνομα του ήταν Εντουαρντ Θατς και το λάθος έκανε μια εφημερίδα της εποχής. Ο Θατς γεννήθηκε στο Μπρίστολ της Αγγλίας το 1680 και λίγα είναι γνωστά για τα πρώτα χρόνια της ζωής του.

Εχει διαπιστωθεί ότι σε κατά την διάρκεια του πολέμου που έχει γίνει γνωστός ως Πολέμου της Ισπανικής Διαδοχής (1701-1713) το βρετανικό παλάτι έδωσε έγκριση σε τυχοδιώκτες της εποχής να επιτίθενται στα ισπανικά πλοία (κυρίως σε αυτά που κινούνταν στις αμερικανικές ακτές) και να μοιράζονται την λεία με το παλάτι. Όταν έληξε ο πόλεμος πολλοί από τους τυχοδιώκτες αυτούς συνέχισαν ανεξάρτητοι πλέον την πειρατική τους δράση με αποτέλεσμα και η Βρετανία να κηρύξει πόλεμο εναντίον τους.

Ο Μαυρογένης ήταν ένα εξ αυτών των τυχοδιωκτών και μάλιστα πιστεύεται ότι μετά την λήξη του πολέμου δημιούργησε μια συμμαχία πειρατών που δρούσε στις αμερικανικές ακτές. Σύμφωνα με τον Γούντγουαρντ κανένα επίσημο έγγραφο και καμία μαρτυρία δεν αναφέρει πουθενά ότι ο Μαυρογένης σκότωσε ο ίδιος κάποιον ή έδωσε εντολή να δολοφονηθεί κάποιος.

Αντίθετα περιγράφεται ως ένα καλός άνθρωπος που ήταν γενικά δίκαιος. Σύμφωνα με τον ιστορικό όλα τα φοβερά και τρομερά που υποτίθεται ότι έκανε ο Μαυρογένης ήταν συκοφαντίες εκείνων που αποφάσισαν να τον κυνηγήσουν και θέλησαν έτσι να νομιμοποιήσουν την καταδίωξη. Ο Μαυρογένης έχασε τη ζωή του τελικά σε ηλικία 38 ετών το 1718 κατά τη διάρκεια μιας μάχης με δυνάμεις του Κυβερνήτη της Βιρτζίνια ο οποίος είχε δώσει εντολή σύλληψης του.

ΠΗΓΗ: tovima.gr

Η ζάχαρη και η τερηδόνα πάνε μαζί. Σε αντίθεση, όμως, με ό,τι πιστεύουν οι περισσότεροι άνθρωποι, δεν έχει σημασία το πόσο πολλή ζάχαρη καταναλώνει κανείς, αλλά το πως.

Όπως γράφει η εφημερίδα «Νιου Γιορκ Τάιμς», η τερηδόνα εκδηλώνεται όταν τα βακτήρια που επιστρώνουν τα δόντια, καταναλώνουν τα απλά σάκχαρα των τροφίμων δημιουργώντας ένα οξύ που καταστρέφει την εξωτερική στοιβάδα των δοντιών (λέγεται αδαμαντίνη ουσία).

Όταν τρώμε ένα γλυκό, τα βακτήρια χρειάζονται περίπου 20 δευτερόλεπτα για να μετατρέψουν την ζάχαρη σε οξύ το οποίο «τρώει» τα δόντια επί περίπου 30 λεπτά.

Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι «το να πιει κανείς ένα κουτάκι αναψυκτικό με ζάχαρη είναι λιγότερο επιβλαβές για τα δόντια εάν το καταναλώσει μονορούφι απ' ό,τι εάν το πίνει με μικρές γουλιές επί δύο ώρες», λέει η καθηγήτρια Κάρολ Πάλμερ, επικεφαλής του Τμήματος Διατροφής & Προαγωγής της Στοματικής Υγείας στην Οδοντιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Ταφτς.

«Κάθε φορά που τα βακτήρια εκτίθενται στη ζάχαρη, παράγεται οξύ. Γι' αυτό τον λόγο δεν έχει σημασία πόση ζάχαρη τρώει κανείς, αλλά πόσο συχνά».

Ανήκετε λ.χ. στην κατηγορία όσων έχουν έναν καφέ με ζάχαρη στο γραφείο τους και τον πίνουν σιγά-σιγά όλο το πρωινό; Αργοπίνετε με τις ώρες ένα αναψυκτικό με ζάχαρη; Μασουλάτε συνεχώς καραμέλες με ζάχαρη ή τσιμπολογάτε γλυκά; Αυτές οι συμπεριφορές χαλάνε πολύ περισσότερο τα δόντια από το να φάτε μια τούρτα μια κι έξω.

Πάντως, δεν είναι μόνο η ζάχαρη που χαλάει τα δόντια. Κατά τον ίδιο τρόπο τα καταστρέφουν και όσα τρόφιμα ή ροφήματα είναι όξινα - από τα λάιτ αναψυκτικά έως τις πικρές καραμέλες. Συνεπώς, ό,τι είναι να φάτε ή να πιείτε, να το καταναλώνετε μια φορά την ημέρα και σύντομα.

Πηγή: tanea.gr

Σε απολύσεις οκτώ συμβασιούχων της Κοινωφελούς Επιχείρησης (ΚΕΔΗΘ) προχωράει, σύμφωνα με πληροφορίες της aftodioikisi.gr, ο δήμος Θεσσαλονίκης. Ο λόγος: Ότι μειώθηκαν τα παιδιά που φοιτούν στα τέσσερα ΚΔΑΠ και ΚΔΑΠ-ΜΕΑ της ΚΕΔΗΘ στα οποία εργάζονται από πέντε έως οκτώ συναπτά έτη, οι συγκεκριμένοι συμβασιούχοι.
Ωστόσο, αλγεινή εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι οι απολύσεις που ήδη ανακοινώθηκαν στους εργαζόμενους απο την πρόεδρο της ΚΕΔΗΘ Μαρία Πασχαλίδου, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις:
1. Έρχονται μόλις μία ημέρα από τη συμφωνία υπουργείου Εσωτερικών – ΚΕΔΕ και τη σχετική ανακοίνωση του Π. Κορουμπλή ότι θα κατατεθεί τροπολογία για δίμηνη παράταξη των εργαζομένων στους παιδικούς σταθμούς των δήμων (έως 30 Οκτωβρίου) προκειμένου να καταλήξει αριθμός των παιδιών και στη συνέχεια να αποφασισθεί ο τελικός αριθμός όσων θα παραμείνουν ανάλογα με τις ανάγκες που θα παρουσιασθούν.
2. Αφορούν παλιούς εργαζόμενους στην ΚΕΔΗΘ τη στιγμή που, σύμφωνα με πληροφορίες, παραμένουν άλλοι συμβασιούχοι που είναι κατά πολύ νεότεροι στην επιχείρηση
3. Δεν τηρήθηκαν τα κοινωνικά κριτήρια καθώς στην πλειοψηφία τους οι υπό απόλυση είναι εργαζόμενοι που έχουν οικογένειες.
  • Στη φωτο η πρόεδρος της ΚΕΔΗΘ Μαρία Πασχαλίδου με το δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη  Μπουτάρη

Η Χίλαρι Κλίντον κατέρριψε το ρεκόρ αντιδημοτικότητάς της, καθώς πλέον συγκεντρώνει σχεδόν ίσο ποσοστό αρνητικών απόψεων με τον Ντόναλντ Τραμπ στις τάξεις των αμερικανών ψηφοφόρων, σύμφωνα με μια δημοσκόπηση που δημοσιεύθηκε χθες.

Παρότι συνεχίζει να προηγείται στις δημοσκοπήσεις ενόψει των προεδρικών εκλογών της 8ης Νοεμβρίου, η υποψήφια των Δημοκρατικών, η οποία δέχεται επικρίσεις για το σκάνδαλο των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και για τα πεπραγμένα του Ιδρύματος Κλίντον, εισέπραξε ένα 59% αρνητικών απόψεων για το πρόσωπό της μεταξύ των εγγεγραμμένων ψηφοφόρων, ενώ ο ρεπουμπλικάνος αντίπαλός της ένα 60%, σύμφωνα με δημοσκόπηση που διενεργήθηκε για λογαριασμό της εφημερίδας Washington Post και του τηλεοπτικού δικτύου ABC News.

Το ποσοστό των θετικών γνωμών για την Κλίντον περιορίζεται στο 38% και για τον Τραμπ στο 37%, με βάση την ίδια δημοσκόπηση.

Στο σύνολο του ενήλικου πληθυσμού στις ΗΠΑ, οι αρνητικές γνώμες για την Κλίντον φθάνουν το 56% και οι θετικές ένα 41%. Πρόκειται για μια πτώση του ποσοστού της κατά έξι εκατοστιαίες μονάδες μέσα σε τρεις εβδομάδες, αλλά και για το χειρότερο ποσοστό που έχει καταγράψει ποτέ τα 25 χρόνια που συμμετέχει στον δημόσιο βίο.

Μάλλον μικρή παρηγοριά για την ίδια αποτελεί το γεγονός πως ο Τραμπ τα πάει ακόμα χειρότερα, καθώς είναι εδώ και καιρό ο λιγότερο δημοφιλής μεταξύ των δύο υποψηφίων: 63% αρνητικές γνώμες, 35% θετικές. Όμως ο μεγιστάνας των ακινήτων βρισκόταν σε ακόμη πιο δυσχερή θέση τον Ιούνιο (70%-29%).

Η Κλίντον και ο Τραμπ είναι οι λιγότερο δημοφιλείς υποψήφιοι για την προεδρία στην αμερικανική ιστορία: πριν από αυτούς, η τιμή αυτή ανήκε στον Τζορτζ Χέρμπερτ Ουόκερ Μπους, με τις αρνητικές γνώμες για το πρόσωπό του να φθάνουν το 53% το 1992, σύμφωνα με μια δημοσκόπηση των Washington Post-ABC News.

Αμέσως μετά το συνέδριο των Δημοκρατικών, η Κλίντον είχε δει τις θετικές γνώμες να αυξάνονται στιγμιαία στο 48%, αλλά το ζήτημα που συνεχίζει να απασχολεί τη δημοσιότητα και αφορά τον τρόπο που χειριζόταν το ηλεκτρονικό της ταχυδρομείο όταν ήταν υπουργός Εξωτερικών, όπως και το ζήτημα του Ιδρύματος Κλίντον, που ο Τραμπ επιμένει να χαρακτηρίζει μια εστία διαφθοράς, μετέστρεψαν αυτή την τάση.

Το πιο ανησυχητικό για την Κλίντον πιθανόν είναι ότι τα ποσοστά της πέφτουν και στις ομάδες όπου ήταν αξιοζήλευτα: μεταξύ των γυναικών, οι θετικές γνώμες γι' αυτήν μειώθηκαν από το 54% στο 45%, ενώ μεταξύ των ισπανόφωνων από το 71% στο 55%, σύμφωνα με τη δημοσκόπηση.

Ενώ απομένουν 68 ημέρες για τις προεδρικές εκλογές, η Χίλαρι Κλίντον συνεχίζει να προηγείται με διαφορά 5 μονάδων έναντι του Ντόναλντ Τραμπ, με το 42% των προθέσεων ψήφου έναντι ενός 37%, σύμφωνα με τον μέσο όρο δημοσκοπήσεων που συνήγαγε ο ιστότοπος Real Clear Politics.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!