Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2016


«Το πρώτο άτομο που βγήκε από την αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου ήταν η κοπέλα που είναι καλά στην υγεία της, η Φρόσω και εγώ κρατούσα το αυτοκίνητο, πιστεύοντας ότι θα τουμπάρει και πλακώσει τους ανθρώπους» υπογραμμίζει στις δηλώσεις του στο protothema.gr o Γιώργος Ζωγόπουλος
Μιλώντας στο protothema.gr ο άνθρωπος που είδε μπροστά στα μάτια του το αυτοκίνητο του Παντελή Παντελίδη να φεύγει εκτός πορείας και τελικά να τουμπάρει πάνω στις διαχωριστικές μπάρες ανέφερε πως εκείνος ειδοποίησε τις Αρχές και αμέσως έτρεξε να βοηθήσει χωρίς να γνωρίζει ποιος είναι μέσα στο αυτοκίνητο.
«Με το που σταμάτησα βλέπω απέναντι μου το όχημα να έχει ανατραπεί. Και έτρεξα αμέσως να πάρω τηλέφωνο το ΕΚΑΒ και την Πυροσβεστική. Δεν έκανα τίποτα άλλο. Μετά πήγα στο σημείο απέναντι όπου υπήρχαν και άλλοι άνθρωποι. Το αυτοκίνητο, το κράτησα, νόμιζα ότι θα πέσει στην λεωφόρο Βουλιαγμένης, γιατί καθόταν σε ένα μπετόν 20 πόντους, νόμιζα θα τουμπάρει, θα πέσει κάτω. Και για να μην σκοτωθούν τα παιδιά που ήταν μέσα και να μην πέσει στην λεωφόρο αυτό προσπάθησα να κάνω τίποτα άλλο. Αμέσως μαζεύτηκε κόσμος, το ΕΚΑΒ δεν έκανε τρία λεπτά να έρθει, και η Πυροσβεστική και η Τροχαία αλλά τέσσερα με πέντε λεπτά. Άλλωστε η Τροχαία έχει αναλάβει όλες τις υποχρεώσεις του δυστυχήματος» ανέφερε μεταξύ άλλων στο protothema.gr.
Συγκινημένος από το τραγικό γεγονός του θανάτου του Παντελή Παντελίδη ο κ. Γιώργος αναφέρει πως δεν θέλει να θυμάται το τροχαίο δυστύχημα αφού τον πληγώνει ο άδικος χαμός του ταλαντούχου τραγουδιστή ενώ τονίζει πως το πρώτο άτομο που βγήκε από το αυτοκίνητο ήταν η Φρόσω.
«Δεν θέλω να τα θυμάμαι, είμαι πολύ πληγωμένος με αυτό το θέμα και δεν μπορώ να μιλώ ξανά και ξανά. Το πρώτο άτομο που βγήκε από την αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου ήταν η κοπέλα που είναι καλά στην υγεία της, η Φρόσω και εγώ κρατούσα το αυτοκίνητο, πιστεύοντας ότι θα τουμπάρει και πλακώσει τους ανθρώπους. Τι να σας πω μην μου τα θυμίζετε αυτά τα πράγματα. Το ποιος οδηγούσε δεν μπορεί να το γνωρίζει κανείς, οι άνθρωποι μέσα στο αυτοκίνητο είχαν φύγει από τις θέσεις τους και βρισκόντουσαν στον ουρανό δεν ήταν στα καθίσματα τους. Για το ποιος οδηγούσε δεν ξέρει κανείς».
Η γυναίκα που ζει μόνιμα στο... 1939
Η Τζοάνα Φράνσις ζει σε μια χρονοκάψουλα κολλημένη στην εποχή του Μεσοπολέμου.
Η 40χρονη γυναίκα από τη πόλη Σκάνθορπ της Βρετανίας έχει τέτοια εμμονή με το παρελθόν –κι ειδικά με την δεκαετία του 1930- ώστε έχει διαμορφώσει την καθημερινότητα της καθ’ αυτόν τον τρόπο ώστε να προσομοιάζει την αντίστοιχη ενός ανθρώπου που θα ζούσε όχι στο 2016, αλλά στο 1939.


Έτσι, δεν διαθέτει ηλεκτρικές συσκευές, παρά μόνο ένα παλιό ραδιόφωνο της εποχής κι ένα γραμμόφωνο. Η έλλειψη πλυντηρίου σημαίνει πως η Τζοάνα πρέπει να πλένει τα ρούχα της σε μια σκάφη, ενώ, σύμφωνα με τις συνήθειες της εποχής, αντί για en suite τουαλέτα, όταν θέλει να κάνει την ανάγκη της, πηγαίνει στην τουαλέτα που είναι έξω από το σπίτι της, στον κήπο.
Όταν μπήκε στο σπίτι της, η Τζοάνα έσπευσε να «ξηλώσει» όλες τις ηλεκτρικές συσκευές που είχε από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, ενώ απογύμνωσε τους τοίχους της οικίας από οτιδήποτε μπορεί να θυμίζει έστω και δυσδιάκριτα… το σήμερα.
Κατόπιν, πήγε σε καταστήματα ρετρό ρούχων κι αγόρασε ενδύματα που θα ταίριαζαν σε μια γυναίκα του Μεσοπολέμου κι όχι σε μια που ζει στο 2016.
Επιπλέον, για να κάνει τα ψώνια ή να μετακινηθεί, οδηγεί ένα ρετρό ποδήλατο της δεκαετίας του ’30.

«Το ενδιαφέρον για τη ζωή αυτή μου γεννήθηκε από τότε που ήμουν μικρό κορίτσι. Πάντα μου άρεσε η περίοδος του Μεσοπολέμου και ως παιδί ένιωθα σαν στο σπίτι μου μέσα στα μουσεία ιστορίας. Ήθελα να φέρω ξανά στη ζωή όλα εκείνα τα αντικείμενα που θαύμαζα στις προθήκες», λέει η ίδια.
Και όντως, εν μέρει το έχει καταφέρει, καθώς το σπίτι της στο Σκάνθορπ έχει μετατραπεί σε ένα ζωντανό μουσείο αντικειμένων της δεκαετίας του 1930.
Όπως και να’ χει, η ίδια παραδέχεται όντως πως «οι άνθρωποι δυσκολεύονται να συνυπάρξουν μαζί μου στην καθημερινότητα τους».
Και, όντως, πώς να μην δυσκολεύεται κάποιος παρατηρώντας την Τζοάνα να σηκώνεται κάθε πρωί και το πρώτο πράγμα που κάνει είναι να αδειάσει το δοχείο νυκτός της προηγούμενης βραδιάς στην αυλή;

«Ο κόσμος νομίζει πως είναι δύσκολο αλλά δεν είναι: το συνηθίζεις», επισημαίνει η 40χρονη γυναίκα που περνά τα βράδια της βάζοντας στο γραμμόφωνο της δισκάκια με τραγούδια δημοφιλών καλλιτεχνών της εποχής εκείνης όπως ο Τζορτζ Φορμπι κι ο Γκλεν Μίλερ.
Αυτό που δεν μας έχει πει, ωστόσο, η 40χρονη γυναίκα είναι τι είδους δουλειά κάνει κι αν αυτή η εργασία απαιτεί τη χρήση σύγχρονων ηλεκτρικών συσκευών, καθώς αυτό θα σήμαινε πως προδίδει τον τρόπο ζωής που έχει επιλέξει για τον εαυτό της.
Αυτό που λείπει περισσότερο από τη ζωή της Τζοάνα είναι ένας σύντροφος.
«Θα ήθελα να γνωρίσω κάποιον, αλλά ξέρω πως είναι δύσκολο να ζήσει κάποιος μαζί μου», λέει.
«Οι περισσότεροι άνθρωποι που θα ήθελαν μια τέτοια σύζυγο είτε είναι 90 χρονών, είτε έχουν πεθάνει», προσθέτει με αυτοσαρκασμό, καταλήγοντας με νόημα πως «ίσως πρέπει να αποδεχτώ πως γεννήθηκα με μερικές δεκαετίες καθυστέρηση…».
Κωνσταντίνος Τσάβαλος
Newsroom ΔΟΛ

«Κίνηση αγένειας» χαρακτηρίζουν οι επιστήμονες την ανάγκη κάποιου να τηλεφωνήσει σε στιγμές που βρίσκεται «κολλημένος» σε κάποιο μέσο συγκοινωνίας. Σύμφωνα με νέα έρευνα, αυτό είναι εκνευριστικό και κάποιες φορές μπορεί να εξοργίσει κάποιον, ακόμη και εάν μιλάει ψιθυριστά.

Αμερικανοί επιστήμονες ισχυρίζονται κατάφεραν να εξηγήσουν γιατί είναι τόσο ενοχλητικό να ακούμε, ακόμη παρά τη θέλησή μας, τις συζητήσεις άλλων στο κινητό.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα ειδικών από το Πανεπιστήμιο Cornell, ακόμη και λόγια από μία συζήτηση που ακούμε άθελά μας, κεντρίζει πολύ περισσότερο την προσοχή μας από τη συζήτηση δύο διπλανών μας.

«Είναι πιο δύσκολο να αποσπάσουμε την προσοχή μας από μια συζήτηση που κρυφάκουμε, παρά από μια κανονική συζήτηση», επισημαίνει ο υποψήφιος διδάκτορ LaurenEmberson, συντάκτης της μελέτης.

«Οι “μισοί διάλογοι” αποσπούν πολύ πιο εύκολα την προσοχή μας, έτσι εξηγείται το ότι βρίσκουμε τις συνομιλίες στα κινητά τόσο ενοχλητικές», συμπληρώνει oίδιος.

Τον περασμένο χρόνο, οι Αμερικανοί πέρασαν 2,3 τρισεκατομμύρια λεπτά μιλώντας στο κινητό τους τηλέφωνο, εννέα φορές περισσότερο χρόνο από το 2000, σύμφωνα με την CTIA.

Η μελέτη θα δημοσιευτεί την Τρίτη στην επιστημονική επιθεώρηση Psychological Science.

Πηγή: tanea.gr

Η Amazon, κυρία του μεγαλύτερου διαδικτυακού πολυκαταστήματος, έχει υποβάλλει προς κατοχύρωση τεχνολογία που διεκπεραιώνει τις πληρωμές μέσω smartphone με selfie και... γκριμάτσες.

Σύμφωνα με την περιγραφή της ευρεσιτεχνίας που δημοσιεύτηκε πρόσφατα από το αρμόδιο αμερικανικό γραφείο, ο χρήστης θα μπορεί να πιστοποιεί την ταυτότητά του και να επιτρέπει την πρόσβαση στο ηλεκτρονικό του πορτοφόλι είτε κλείνοντας το μάτι, χαμογελώντας ή γέρνοντας το κεφάλι του/της μπροστά στην κάμερα του κινητού του τηλεφώνου ενώπιον του ταμία.

Κι αυτό, για να αποδείξει όχι μόνο ότι πρόκειται για τον αληθινό κάτοχο του ηλεκτρονικού πορτοφολιού, αλλά και ότι πρόκειται για ένα ζωντανό ον, και όχι ένα κόλπο με ένα από τα αναρίθμητα selfie του που έχει ανεβάσει στα διαδικτυακά μέσα .

Μάλιστα, το Amazon θεωρεί τη μέθοδο αυτή πιο ασφαλή από τα password -που μπορεί να υποκλαπούν ή να αποκαλυφτούν με πλάγιες μεθόδους.

Η ιδέα που υπέβαλλε προς κατοχύρωση η Amazon τον Οκτώβριο του 2015 δεν φαίνεται να είναι μοναδική, τουλάχιστον θεωρητικά: το Φεβρουάριο η Mastercard παρουσίασε το δικό της σύστημα ID Check.

Με αυτό δίνει στους κατόχους των καρτών της να πληρώνουν με smartphone, είτε με το δακτυλικό τους αποτύπωμα ή φωτογραφιζόμενοι, ανοιγοκλείνοντας τα βλέφαρά τους με αναγνώριση προσώπου.

Πηγή: in.gr
Πού πίνουμε (χαλαρά) καφέ στη Θεσσαλονίκη
Κάθε φορά που επισκεπτόμαστε τη Θεσσαλονίκη, ανακαλύπτουμε ολοένα και περισσότερα all day στέκια. Αγαπημένες επιλογές των ντόπιων για αρωματικό καφέ μας μυούν στις... χαλαρές συνθήκες τους, κάνοντάς μας κι εμάς να νιώθουμε κομμάτι της πόλης. Με θέα στα νερά του Θερμαϊκού, κρυμμένα στα Λαδάδικα, σε κεντρικούς εμπορικούς δρόμους, μέσα σε στοές ακόμη και σχεδόν πάνω στη θάλασσα, οι επιλογές είναι αναρίθμητες, με την καθεμία από αυτές να έχει να προσφέρει κάτι ξεχωριστό. Ανακαλύψτε μαζί μας τα top σημεία στη Θεσσαλονίκη, όπου ένας καφές με τους φίλους αποτελεί κάτι παραπάνω από απλή υπόθεση!
Γράφει η Ελπίδα Πιτάκη
  • Local
Ένα από τα πιο δημοφιλή meeting point στη Θεσσαλονίκη! To Local Thessaloniki, στην καρδιά του εμπορικού κέντρου της πόλης, αποτελεί το αγαπημένο σημείο συνάντησης των Θεσσαλονικέων και όχι μόνο. Μεταξύ των ισχυρών σημείων του είναι ο αυθεντικός espresso (ένας από τους καλύτερους στην πόλη) καθώς επίσης και η λίστα με μοναδικά κρασιά από τον ελληνικό αμπελώνα. Το Local Thessaloniki είναι το ιδανικό μέρος για το πρώτο ραντεβού της ημέρας πάνω από ένα πλούσιο πρωινό και ένα απολαυστικό καφέ, ενώ μπορείτε να μείνετε για κρασί ή ένα μεσημεριανό διάλειμμα, και να επιστρέψετε και πάλι αργότερα για δείπνο ή ένα ποτό. Το φιλικό και καλαίσθητο περιβάλλον αποτελεί ακόμη ένα λόγο που το Local θα γίνει σίγουρα το αγαπημένο σας στέκι για όλη την ημέρα. Tip: Εδώ, οι φίλοι του καλού φαγητού θα βρουν μια τίμια κουζίνα, όμορφα σερβιρισμένα πιάτα και νόστιμες συνταγές.
Περισσότερα για το Local

  • Sinatra Espresso Wine Bar
Ένα concept espresso wine bar που έχει κερδίσει τις καλύτερες εντυπώσεις. Με εξειδίκευση στο κρασί -διαθέτει μεγάλη γκάμα σε εκλεκτές ετικέτες από τον ελληνικό αμπελώνα (περίπου 80 συνολικά)- σας περιμένει από το πρωί για ένα γρήγορο αλλά ταυτόχρονα εκλεκτό espresso. Χαλαρώστε με την παρέα σας σε αυτό το ευχάριστο περιβάλλον με το "βαρύ" όνομα που μόνο jazz και eclectic μουσικές θα μπορούσε να παίζει.
Ενημερωθείτε για το Sinatra Espresso Wine Bar

  • Πάνθεον
Το all day long Πάνθεον στην Προξένου Κορομηλά είναι ένα από τα πιο ιστορικά στέκια της Θεσσαλονίκης. Για την ακρίβεια, το bar του μετρά 13 χρόνια ζωής και συγκαταλέγεται στα αγαπημένα των πλέον απαιτητικών. Η πρόσφατη επιτυχημένη επέκτασή του κατόρθωσε να παντρέψει με αρμονικό και επιτυχημένο τρόπο το παλιό με το μοντέρνο. Μάλιστα, στην περίπτωση της συγκεκριμένης επιχείρησης, αυτό δεν αποτελεί κλισέ. Η παλιά "βαριά" ξύλινη μπάρα συνεχίζει, ανανεωμένη πια, να αγκαλιάζει όσους την αγάπησαν όλα αυτά τα χρόνια και να γοητεύει με τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες του. Ο νέος διπλανός χώρος χαρακτηρίζεται για το industrial clean style του και σας προδιαθέτει με τη φιλόξενη ατμόσφαιρά του να το κάνετε στέκι σας από την πρώτη κιόλας στιγμή.
Μάθετε περισσότερα για το Πάνθεον

  • Salto
Hot spot στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, που συγκεντρώνει την αφρόκρεμα της πόλης. Αυτό το espresso-wine bar είναι ιδανική επιλογή τόσο για καφέ όσο και για ένα ποτήρι κρασί με την παρέα ή τους συναδέλφους μετά τη δουλειά. Η μουσική κινείται σε all time classic μελωδίες, ενώ το στοιχείο που σίγουρα το χαρακτηρίζει είναι η ενημερωμένη wine list, που ανανεώνεται συνεχώς ακολουθώντας πιστά τις επικρατέστερες τάσεις της αγοράς.
Περισσότερες πληροφορίες για το Salto

  • Paraty
Ένας από τους πιο –αν όχι ο πιο– ιδιαίτερους χώρους της Θεσσαλονίκης. Το Paraty στα Λαδάδικα, είναι ένας χώρος που από την πρώτη στιγμή "μαρτυρά" προσωπικότητα, αγάπη και μεράκι. Σίγουρα, ένα από τα ασυναγώνιστα ατού του είναι η διακόσμηση. Η έμπνευση πρωταγωνιστεί σε κάθε γωνιά και ο επισκέπτης αισθάνεται πως βρίσκεται σε ένα σπίτι δύο ορόφων που αγκαλιάζει όποιον διακρίνεται για την αισθητική του. Την επιμέλεια του χώρου άλλωστε "υπογράφει" η ταλαντούχα Έφη Γιοσμά, η οποία μόνο εμπνευσμένους χώρους μπορεί να δημιουργεί. Στο Paraty, που πήρε το όνομά του από το ομώνυμο χωριό της Βραζιλίας, μπορείτε να απολαύσετε από νωρίς το πρωί αρωματικό καφέ, μια πλούσια ποικιλία από κρασιά ιδίως ελληνικού αμπελώνα, αλλά και καθαρά ποτά και cocktails.
Ενημερωθείτε για το Paraty

Φωτο: Νατάσσα Καραμπουρνιώτη
Νέο μυστήριο στην Κοιλάδα των Βασιλέων: Βρέθηκε ο τάφος της Νεφερτίτης;
Σε αναστάτωση βρίσκεται ο αρχαιολογικός κόσμος με την ορατή πλέον πιθανότητα να βρέθηκε ο τάφος της θρυλικής Αιγύπτιας βασίλισσας Νεφερτίτης, Ενενήντα τρία χρόνια μετά την πιο διάσημη ανακάλυψη, τον τάφο του Τουταγχαμών.
Όπως ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Αρχαιοτήτων της Αιγύπτου - κάνοντας λόγο για προκαταρκτικά αποτελέσματα ανάλυσης που έγινε με σύγχρονα ραντάρ – μέσα στον τάφο του φαραώ Τουταγχαμών, στο Λούξορ της Αιγύπτου, είναι 90% πιθανόν να υπάρχουν δύο κρυμμένοι θάλαμοι. "Υπάρχουν κενοί χώροι πίσω από δύο τοίχους, αλλά όχι εντελώς κενοί, περιέχουν οργανικά και μεταλλικά υλικά" δήλωσε ο αρμόδιος υπουργός, Μαμντούχ αλ-Νταμάτι.
Αυτή η ανακοίνωση ενισχύει την άποψη του Βρετανού αρχαιολόγου και αιγυπτιολόγου Νίκολας Ριβς, ο οποίος διαβεβαιώνει ότι ίσως πρόκειται για τον ηλικίας 3.300 και πλέον ετών τάφο της βασίλισσας Νεφερτίτης. 
Ωστόσο, ο αιγύπτιος υπουργός Αρχαιοτήτων κλίνει μάλλον προς την εκδοχή ο τάφος να ανήκει σε άλλη σύζυγο του φαραώ Ακενατών, πατέρα του Τουταγχαμών. 
Ο Ακενατών ήταν ο πατέρας του Τουταγχαμών. Η καλλονή Νεφερτίτη ήταν η κύρια σύζυγός του, αλλά δεν ήταν η μητέρα του Τουταγχαμών. Αυτή άσκησε μεγάλη επιρροή κατά τη διάρκεια της βασιλείας του συζύγου της. 
Ο υπουργός διευκρίνισε ότι πιο προωθημένες έρευνες θα πραγματοποιηθούν στα τέλη Μαρτίου μέσα στον τάφο που βρίσκεται στην κοιλάδα των Βασιλέων, στην όχθη του Νείλου, απέναντι από το Λούξορ.
Σε αντίθεση με τις νεκροπόλεις άλλων φαραώ οι οποίες σχεδόν στο σύνολό τους λεηλατήθηκαν, αυτή του Τουταγχαμών, που ανακαλύφθηκε τον Νοέμβριο του 1922 από τον Βρετανό αρχαιολόγο Χάουαρντ Κάρτερ, βρέθηκε ασύλητη, με περισσότερα από 5.000 άθικτα αντικείμενα ηλικίας 3.300 ετών, μεγάλο μέρος των οποίων είναι φτιαγμένα από ατόφιο χρυσάφι.
Σπουδαία επιτυχία για τον ελληνικό αθλητισμό με την Κατερίνα Στεφανίδη να ανεβαίνει στο βάθρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος κλειστού στίβου, που διεξάγεται στο Πόρτλαντ των ΗΠΑ.

Η Στεφανίδη κατάφερε να κατακτήσει το χάλκινο μετάλλιο στον τελικό του άλματος επί κοντώ γυναικών με άλμα στα 4,80μ.

Η Στεφανίδη έκανε καθαρά άλματα με την πρώτη στα 4.50, 4.60, 4.70 και 4.75. Έχασε τα 4.85 στην πρώτη προσπάθεια και ανέβηκε στα 4.90 το οποίο έχασε επίσης δυο φορές. Έτσι έμεινε τρίτη πίσω από τη Σουρ και τη Μόρις.

Η Στεφανίδη ήταν σε άριστη κατάσταση και γισα λίγο θα μπορούσε να ισοφαρίσει το πανελλήνιο ρεκόρ, βελτιώνοντας κι άλλο τη θέση της. Τα 5 μέτρα πάντως δεν είναι καθόλου μακριά.

http://www.enikos.gr

Τούντορ: Ο Σαββίδης ήθελε να μου επιβάλλει τον Ίβιτς
Καυστικός ο Ιγκόρ Τούντορ ΚΑΙ στο δεύτερο μέρος της συνέντευξής του στην πατρίδα του. Ο Κροάτης τεχνικός αποκάλυψε πως ο Ιβάν Σαββίδης ήθελε να του επιβάλει τον Βλάνταν Ίβιτς ως συνεργάτη αντί κάποιου εκ των δικών του βοηθών και όταν αρνήθηκε για λόγους ηθικής τάξης να συμβιβαστεί, ήρθε το «διαζύγιο». Μάλιστα πρόσθεσε πως ρόλο στην απόφαση της ΠΑΕ να τον απομακρύνει έπαιξε και η δήλωσή του μετά τον αγώνα με τον Ολυμπιακό για τον Ιντέγε σημειώνοντας πως αν χρησιμοποιούσε ως παράδειγμα κάποιον παίκτη που δεν ανήκε στους «ερυθρόλευκους», όπως τον Μπεργκ του Παναθηναϊκού, δεν θα είχε αντιμετωπιστεί με τον ίδιο τρόπο.

Αναλυτικά το δεύτερο και τελευταίο μέρος της συνέντευξης του Τούντορ: 

-Θεωρείτε ότι τα όσα είπατε στις συνεντεύξεις Τύπου ήταν ο λόγος που οδήγησε τον Ιβάν Σαββίδη στο να σας απολύσει;
«Όταν δουλεύεις σε έναν σύλλογο όπως ο ΠΑΟΚ για εννέα μήνες είναι λογικό να συμβούν δύο - τρεις τέτοιες καταστάσεις όπου σαν προπονητής καλείσαι να δείξεις στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και στους ανθρώπους κατά κάποιον τρόπο την γυμνή αλήθεια και αυτό όχι επειδή δεν εκτιμάς τους παίκτες ή υποτιμάς τον σύλλογο αλλά επειδή θέλεις να δείξεις τα πράγματα στην αληθινή τους διάσταση, ίσως και να θέλεις να δεις μια θετική αντίδραση από τους παίκτες σου. Αυτό είναι κάτι που κάνουν παγκοσμίως οι προπονητές. Και το πιο σημαντικό στον ΠΑΟΚ φέτος, ήταν μετά από αυτό να αντιδράσει η ομάδα με θετικό τρόπο. Αν ρίξετε μια πιο προσεκτική ματιά σε αυτή την τελευταία συνέντευξη Τύπου μετά από το παιχνίδι, θα δείτε ότι εγώ επαινώ πρώτα τους παίκτες μας αλλά στη συνέχεια κάνω μια πραγματική, αλλά αμφιλεγόμενη σύγκριση -δυστυχώς- με τους παίκτες του Ολυμπιακού. Αυτό ήταν το βασικό πρόβλημα. Αν είχα αναφερθεί στον Μπεργκ αντί του Ιντέγε, πιθανότατα θα εξακολουθούσα να είμαι προπονητής στον ΠΑΟΚ. Τουλάχιστον για ένα ακόμη παιχνίδι. Είναι λυπηρό αλλά είναι αλήθεια».

-Αισθάνεστε ότι αυτός ήταν ο μόνος λόγος;
«Όχι. Υπήρχε επίσης ένα αίτημα από τον σύλλογο, το οποίο δεν μπορούσα να αποδεχθώ».

-Ποιο ήταν αυτό;
«Την περασμένη Δευτέρα, μετά την ήττα από τον Πανθρακικό, ο πρόεδρος της ομάδας Λούμπος Μίχελ παρουσιάστηκε στο ξενοδοχείο με ένα επείγον αίτημα του Ιβάν Σαββίδη, ότι για το μέλλον θα πρέπει να ενσωματώσω στο σταφ μου τον κ. Ίβιτς, ο οποίος ήταν τότε ο προπονητής της Κ20. Η ιδέα ήταν του κ. Σαββίδη που θεωρούσε ότι έπρεπε να με βοηθήσει και να κάνει το τεχνικό επιτελείο πιο ισχυρό. Επίσης, θα έπρεπε να... κάνω χώρο για τον κ. Ίβιτς, μετακινώντας έναν εκ των συνεργατών μου, το οποίο φυσικά δεν θα μπορούσα να το δεχτώ, εξηγώντας ότι οι παίκτες θα το παρερμηνεύσουν και ότι κάτι τέτοιο θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στα αποδυτήρια. Δεν θα μπορούσα να το δεχτώ, εγκαταλείποντας κάποιον από τους ανθρώπους μου».

-Τι συνέβη τότε;
«Ακολούθησαν δύο πολύ δύσκολες ημέρες. Ο πρόεδρος Λούμπος Μίχελ, έχοντας καλές προθέσεις, κάλεσε τον βοηθό μου τον Ιβάν Λέκο με την πεποίθηση να μας πείσει για τη σοβαρότητα της κατάστασης και να επηρεάσει την απόφασή μου. Εγώ δεν θα μπορούσα να αποδεχθώ το αίτημα του κ. Σαββίδη και το όλο θέμα έληξε, με τον Ίβιτς να αναλαμβάνει τον ΠΑΟΚ».

-Λυπάστε για ότι έγινε;
«Φυσικά και λυπάμαι για το πως όλα τελείωσαν, αλλά πρέπει να καταλάβετε και εσείς, πως ένας προπονητής πρέπει να σταθεί στις αρχές του και να έχει μια σαφή ιδέα και στάση στη διαχείριση της ομάδας του. Σέβομαι πάντα την ιεραρχία σε έναν σύλλογο, αλλά αν αποδεχόμουν αυτή τη συμβιβαστική λύση θα προέκυπτε ζήτημα προσωπικής ηθικής και μακροπρόθεσμα δεν θα έβγαινε σε καλό. Η αποδοχή σε ένα τέτοιο τελεσίγραφο εκείνη την περίοδο, θα σήμαινε πως θα δεν μπορούσα να κοιτάω πια τον εαυτό μου στα μάτια, πηγαίνοντας ενάντια σε όλες τις αρχές μου στα αποδυτήρια, σε όλα αυτά που πιστεύω στην προπονητική μου καριέρα».
Στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ (www.asep.gr) καταχωρήθηκαν τα οριστικά αποτελέσματα της Προκήρυξης 4Κ/2015 για την πλήρωση με σειρά προτεραιότητας, 101 θέσεων τακτικού προσωπικού Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (Υ.Ε.), σε φορείς του υπουργείου Υγείας.
Οι πίνακες διοριστέων απεστάλησαν στο Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση και θα αναρτηθούν στο Πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» μετά την έκδοση του σχετικού ΦΕΚ. Οι απορριπτέοι υποψήφιοι εμφανίζονται με το δωδεκαψήφιο barcode σε συνδυασμό με τον αριθμό ταυτότητας.
Όπως αναφέρει η ανεξάρτητη αρχή, τα οριστικά αποτελέσματα της κατηγορίας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (Π.Ε.) της ίδιας Προκήρυξης θα εκδοθούν μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας εκδίκασης των ενστάσεων, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη.

http://www.seleo.gr 

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!