Τετάρτη, 22 Αυγούστου 2018


Mία από τις σημαντικές εκπροσώπους του κινήματος #metoo, θύμα σεξουαλικής μανίας του μεγαλοπαραγωγού Χάρβεϊ Γουάινστιν και η τελευταία σύντροφος του διάσημου σεφ Αντονι Μπουρντέν κατηγορείται για σεξουαλική κακοποίηση ανηλίκου.
Η ηθοποιός Αζια Αρτζέντο όπως αποκαλύπτεται προσπάθησε να εξαγοράσει με χρήματα τη σιωπή του ηθοποιού Τζίμι Μπένετ, που την κατηγορεί ότι τον εκμεταλλεύτηκε σεξουαλικά σε δωμάτιο ξενοδοχείου το 2013, όταν αυτός ήταν 17 ετών και εκείνη 37. Η Ιταλίδα ηθοποιός φέρεται ότι τον προσέλκυσε με διάφορα προσχήματα εκεί και όταν έδιωξε τον συνοδό του, του έκαμψε τις αντιστάσεις χρησιμοποιώντας αλκοόλ και, αφού του έδειξε ερωτικά γράμματα που είχε γράψει γι’ αυτόν, τον φίλησε. Στη συνέχεια τον έριξε στο κρεβάτι, όπου, αφού του έκανε στοματικό σεξ, ανέβηκε πάνω του και είχαν σεξουαλική επαφή.
Ο Μπένετ, που είχε υποδυθεί τον γιο της στην ταινία «The heart is deceitful above all things» το 2004, όταν ήταν εφτά ετών, κατέθεσε προαναγγελία αγωγής τον Νοέμβριο του 2017, μόλις έναν μήνα αφού η Αρτζέντο κατήγγειλε τον Χάρβεϊ Γουάινστιν για σεξουαλική κακοποίηση σε δωμάτιο ξενοδοχείου.
Σύμφωνα με έγγραφα που έφερε πρώτη στο φως η εφημερίδα «The New York Times», η Αρτζέντο επέλεξε τον εξωδικαστικό συμβιβασμό με τον νεαρό ηθοποιό φέτος, δίνοντάς του το ποσό των 380.000 δολαρίων. Η πληροφορία που έφτασε αρχικά στην εφημερίδα ανώνυμα, μέσω ενός e-mail, ανέφερε ότι ο Μπένετ είχε ζητήσει αρχικά 3.500.000 δολάρια, επικαλούμενος ψυχικό τραυματισμό καθώς και διαφυγόντα κέρδη, στέλνοντας τη σχετική προειδοποίηση στον δικηγόρο του Αντονι Μπουρντέν, τον Ρίτσαρντ Χοφστέτερ, ο οποίος εκπροσωπούσε εκείνη την περίοδο την Αρτζέντο.
Επισημαίνεται ότι καμία από τις δύο πλευρές δεν σχολίασε το γεγονός, παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες των δικηγόρων. Πάντως, έως το 2013 φαίνεται ότι είχαν καλές σχέσεις, αφού και στα σάιτ κοινωνικής δικτύωσης ο Μπένετ αποκαλούσε την Αρτζέντο μητέρα και εκείνη τον έλεγε γιο. Μάλιστα, την ημέρα κατά την οποία φέρεται ότι έγινε η σεξουαλική κακοποίηση η Αρτζέντο είχε ανεβάσει πολλές φωτογραφίες τους, στις οποίες τον ανέφερε και ως «αγάπη» της. Πάντως, έναν μήνα μετά και ο Μπένετ τής είχε στείλει το tweet «Μου λείπεις, μαμά».

Ως εφευρέτης, είναι μήπως ολίγον «τρελός»; Όχι. Ο Janne είναι συγγραφέας μυθιστορημάτων και ειδικός σε θέματα ενεργειακής αποδοτικότητας. Με αυτή την τελευταία ιδιότητά του, έχει εργαστεί ως σύμβουλος σε διάφορες επιχειρήσεις και οργανισμούς, της NASA συμπεριλαμβανομένης!
Με τη βοήθεια φίλων του, κατασκεύασε αυτή την πλωτή σάουνα, την εφοδίασε με μια επιπλέον εξωτερική μηχανή, επικοινωνιακό εξοπλισμό και, βεβαίως, μια σωστική λέμβο.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Janne - το 2017, ήταν υποψήφιος των Πράσινων για δημοτικός σύμβουλος του Ελσίνκι, αλλά δεν εξελέγη - καταπλήσσει τους συμπολίτες του με τις εμπνεύσεις του.
Τον Ιανουάριο του 2017 έκοψε με ηλεκτρικό πριόνι έναν τεράστιο δίσκο από την παγωμένη επιφάνεια της λίμνης Lohja, στη νότια Φινλανδία, προσάρμοσε έναν ηλιακό κινητήρα και δημιούργησε ένα καρουσέλ από πάγο. Ως εφευρέτης που είναι δεν ήταν ικανοποιημένος με το επίτευγμα και, έναν μήνα αργότερα, το επανέλαβε σε μεγαλύτερη κλίμακα, κατασκευάζοντας ένα καρουσέλ από πάγο με διάμετρο 57 μέτρων!
Γιατί οι άνθρωποι «γυρνούν» στα παλιά κινητά
Αν είστε από εκείνους που έχουν φυλάξει στο συρτάρι τους παλιά κινητά τηλέφωνα, τότε μάλλον είστε τυχεροί.
Οι πωλήσεις των λεγόμενων "dumbphones" (μια λέξη που χαρακτηρίζει τα πρώτα κινητά τηλέφωνα που ήταν πολύ εύκολα στην χρήση τους), αυξάνονται καθώς οι καταναλωτές αναζητούν όλο και περισσότερους τρόπους αποσύνδεσης από την τεχνολογία, αν και πλέον για πολλούς ανθρώπους τα smartphones είναι απαραίτητα για την εργασία τους αλλά και ένα φαινόμενο εξάρτησης και εθισμού.
Τα τηλέφωνα αυτά που δεν είναι συνδεδεμένα στο διαδίκτυο και επιτρέπουν στον χρήστη απλά να κάνει κλήσεις και να στέλνει μηνύματα, γίνονται όλο και πιο δημοφιλή, καθώς οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5% πέρυσι.
Αντίθετα, οι πωλήσεις των smartphone αυξήθηκαν κατά μόλις 2%, σύμφωνα με δημοσίευμα του Independent.
Εκτός λοιπόν, από ένα μέσο που ωφελεί την κοινωνικοποίηση των ανθρώπων, τα dumbphones αποδεικνύονται δημοφιλή με τους ηλικιωμένους ανθρώπους που βρίσκουν τα smartphones άσκοπα και πολύπλοκα στη χρήση τους.

Τουλάχιστον αυτό υποστηρίζουν «φίλοι» καθώς όπως λένε «πιστεύει ότι η Αμάλ της έχει κλέψει την ταυτότητας της» ως την πιο εξέχουσα, λαμπερή φιλάνθρωπο του κόσμου.
«Φιλικές» πηγές δήλωσαν στο περιοδικό Page Six ότι «η Αντζελίνα μισεί όλη αυτήν την προσοχή που προσελκύει η Αμάλ, είναι όμορφη, έξυπνη, κομψή έχει μία όμορφη οικογένεια και σημαντική δουλειά για τα ανθρώπινα δικαιώματα».
Επίσης πιστεύει ότι οι πρώην στενοί της φίλοι Τζορτζ και Αμάλ Κλούνεϊ έχουν πάρει δημόσια θέση υπέρ του πρώην συζύγου της Μπραντ Πιτ, ενώ εμφανίζεται ως «τρελή και χειραγωγική» κατά τη δικαστική διαμάχη για την έκδοση του διαζυγίου.
Πάντως η διάσημη ηθοποιός, επιμένει η πηγή, δεν μπορεί να καταλάβει για ποιον λόγο η Αμάλ έχει γίνει τόσο δημοφιλής στο Χόλιγουντ, αν και όπως λέει (η πηγή), η Αμάλ δεν ανησυχεί καθόλου για το τι λέει και τι πιστεύει η Άντζι καθώς η ίδια είναι αφοσιωμένη στην οικογένεια και το έργο της.

Το πιλοτικό πρόγραμμα θα εφαρμοστεί σε 500 σχολεία αρχής γενομένης από την ερχόμενη σχολική χρονιά, τον Απρίλιο του 2019, με έναν προϋπολογισμό περίπου 250 εκατομμυρίων γεν (σχεδόν 200.000 ευρώ), δήλωσε σήμερα στο Γαλλικό Πρακτορείο εκπρόσωπος του υπουργείου Παιδείας.
«Τα ρομπότ που κυκλοφορούν ήδη στην αγορά διαθέτουν πολλές λειτουργίες, για παράδειγμα μπορούν να εξακριβώσουν την προφορά κάθε σπουδαστή», υπογράμμισε.
Η καταλληλότητα αυτής της μεθόδου μπορεί να είναι συζητήσιμη, όμως τα σχολικά ιδρύματα του αρχιπελάγους δυσκολεύονται πολύ να βρουν επαρκείς στα αγγλικά δασκάλους και δεν έχουν αρκετά χρήματα προκειμένου να προσλάβουν βοηθούς που θα αφοσιωθούν σε αυτή την υπόθεση.
«Προβλέπονται και άλλα μέτρα», όπως η χρήση τάμπλετ ή ακόμη η δημιουργία διαδικτυακών μαθημάτων με καθηγητές, με σάρκα και οστά αυτή τη φορά, που έχουν τα αγγλικά ως μητρική γλώσσα, πρόσθεσε ο εκπρόσωπος του υπουργείου.
Ορισμένα σχολεία στην Ιαπωνία έχουν ήδη προηγηθεί «προσλαμβάνοντας» ρομπότ ενόψει της εισαγωγής από το 2020 νέων κανόνων που καθιστούν υποχρεωτική την εκμάθηση των αγγλικών από την ηλικία των 10 ετών από τα 12 που είναι σήμερα.

Η ισοπαλία αυτή δίνει σημαντικές προοπτικές στην ομάδα της Θεσσαλονίκης που μπορεί στον επαναληπτικό να κερδίσει για πρώτη φορά το χρυσοφόρο εισιτήριο για τους ομίλους του Champions League. 
Η πορτογαλική ομάδα από το πρώτο κιόλας δεκάλεπτο έδειξε με κυριαρχία στον αγωνιστικό χώρο, τις αξιώσεις της από τον αγώνα, που ειδικότερα στο δεκάλεπτο 23'- 33' φάνηκε να δυσκολεύει την αμυντική λειτουργία του ΠΑΟΚ
Η  υπεροχή  αυτή όμως δεν έδωσε στους γηπεδούχους την ευκαιρία ενός τέρματος. Αντίθετα στις καθυστερήσεις του ημιχρόνου οι Πορτογάλοι άνοιξαν το σκορ με εύστοχο χτύπημα πέναλτι του Πίτσι, ο οποίος αξιοποίησε το σφύριγμα του Σέρβου ρέφερι Μάζιτς σε μαρκάρισμα του Γκέντσον από τον Μαουρίτσιο  και πέτυχε το γκολ με το οποίο η Μπενφίκα πήρε προβάδισμα. Δεν υπήρχε, ωστόσο, παράβαση και το πέναλτι ήταν... φάντασμα.
Ο ΠΑΟΚ δεν μπορούσε στο πρώτο ημίχρονο να επιβάλει δικό του ρυθμό, απέναντι σε μια ομάδα, με  ταλέντο και μεγάλη κινητικότητα. Μόλις στο 6'  από λάθος στην άμυνα του ΠΑΟΚ, ο Γκέντσον σκόραρε , αλλά το τέρμα ακυρώθηκε  ως οφσάιντ. 
Στο  14΄  ένα μακρινό σουτ του Κάνιας, έστειλε την μπάλα ελάχιστα άουτ. Από το 20λεπτο η Μπενφίκα απόκτησε πλήρη έλεγχο στον αγωνιστικό χώρο και έχασε μοναδικές ευκαιρίες για γκολ. Έτσι στο 23΄ σουτ του Πίτσι από το ύψος του πέναλτι, έφυγε ελάχιστα άουτ. Στο 27΄ το ψηλοκρεμαστό σουτ του Πίτσι, " έγλειψε" το οριζόντιο δοκάρι και έφυγε άουτ, ενώ ο ίδιος παίκτης που ήταν πηγή κινδύνων για την άμυνα του ΠΑΟΚ, αφού ξεπέρασε την αντίσταση δυο αντιπάλων του, σούταρε αλλά ο Πασχαλάκης μπλόκαρε θετικά.
Στο 30' νέα κεφαλιά πάλι από τον Πίτσι έστειλε την μπάλα ελάχιστα άουτ. Στο 32΄ διπλή επέμβαση του Πασχαλάκη σε σουτ του Πίτσι, με τον  Έλληνα πορτιέρο να  μπλοκάρει  τη μπάλα λίγο πριν περάσει τη γραμμή!  
Στην επανάληψη μετά το αρχικό 15λεπτο ο ΠΑΟΚ βρήκε τους ρυθμούς του και σε αυτό συνετέλεσε η είσοδος του Ουάρντα ο οποίος ηρέμησε το παιχνίδι της ομάδας τους, ενώ από την άλλη πλευρά οι γηπεδούχοι άρχισαν να εμφανίζουν σημάδια κόπωσης και απογοήτευσης. 
Ο ΠΑΟΚ στο διάστημα αυτό άρχισε να επισκέπτεται την εστία του Βλαχοδήμου και στο 76' πέτυχε την ισοφάριση με γωνιακό πλασέ του Ουάρντα, μετά  από εκτέλεση φάουλ του Πέλκα, κεφαλιά του Βαρέλα στο οριζόντιο δοκάρι και σουτ του Αιγύπτιου μεσοεπιθετικού του.
Οι γηπεδούχοι με την ισοφάριση πίεσαν για ένα δεύτερο γκολ κι έχασαν σημαντικές ευκαιρίες στο 86' και 93' αλλά στην πρώτη περίπτωση το σουτ του Φερέιρα απέκρουσε σωτήρια ο Πασχαλάκης, ενώ στην δεύτερη από καλή θέση το σουτ του Φελίξ, πέρασε άουτ. 
Διαιτητής:  Μάζιτς (Σερβία)
Κίτρινες: Γκέντσον, Αλμέϊδα, Βιερίνια, Πέλκας, Ουάρντα.
Οι συνθέσεις
Μπενφίκα (Ρουί Βιτόρια): Βλαχοδήμος, Αντρέ Αλμέιδα, Ρούμπεν Ντίας, Ζαρντέλ, Γκριμάλδο, Φέισα, Ζέντσον, Ζίβκοβιτς (65' Σίλβα), Πίτσι (79' Φέλιξ), Σέρβι (79' Σεφέροβιτς), Φερέιρα.
ΠΑΟΚ (Ραζβάν Λουτσέσκου): Πασχαλάκης, Βιεϊρίνια, Κρέσπο, Βαρέλα, Μάτος, Κάνιας, Μαουρίσιο, Λέο Ζαμπά (81' Σακχόβ), Πέλκας, Λημνιός (52' Ουάρντα), Πρίγιοβιτς (87' Ακπόμ).
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!