Πέμπτη, 23 Μαΐου 2019

Έσωσε 160 άτομα από τον θάνατο κάνοντας μια απλή ερώτηση
Παρά τη μαγευτική, φυσική ομορφιά του, το «Χάσμα» (The Gap) στο Σίδνεϊ, είναι -δυστυχώς- περισσότερο γνωστό ως το σημείο στο οποίο επιλέγουν αρκετοί απελπισμένοι άνθρωποι να δώσουν τέλος στη ζωή τους.
Ευτυχώς, όμως, για πέντε δεκαετίες, ακριβώς απέναντι ζούσε ο Ντον Ρίτσι, ένας άντρας που με την έγκαιρη παρέμβασή του κατόρθωσε να αποτρέψει πάνω από 160 αυτοκτονίες. Δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί τον αποκαλούν «Άγγελο της Αυστραλίας».
Ο Ρίτσι ποτέ δεν εκπαιδεύτηκε γι' αυτό που έκανε ούτε και κάλεσε ποτέ την Αστυνομία για να τον βοηθήσει. Κάθε πρωί στεκόταν με τις ώρες στο μπαλκόνι του και παρατηρούσε τον βράχο. Μόλις αντιλαμβανόταν κάποιον που συμπεριφερόταν «ύποπτα», έβγαινε από το σπίτι του και τον πλησίαζε.
Πώς έπειθε τους απελπισμένους ανθρώπους να μην αυτοκτονήσουν; Με μια πολύ απλή ερώτηση: «Μπορώ να κάνω κάτι να σας βοηθήσω; Θέλετε να έρθετε σπίτι μου να πιούμε ένα φλιτζάνι τσάι;» τους έλεγε με ήρεμη φωνή, πάντα χαμογελαστός. Και το κάλεσμά του πάντα έβρισκε ανταπόκριση.
«Δεν μπορείς να κάθεσαι απλώς και να τους παρακολουθείς», είχε δηλώσει ο Ντον στις εφημερίδες. «Πρέπει να προσπαθήσεις να τους σώσεις. Είναι πολύ απλό». Δεν ήταν λίγοι οι παρ' ολίγον αυτόχειρες που δέθηκαν μαζί του. Υπήρχαν αρκετοί που χρόνια μετά, επέστρεφαν και του χτυπούσαν την πόρτα για να «πιουν μαζί ένα τσάι και να τον ευχαριστήσουν ξανά».
Αποτέλεσμα εικόνας για the gap sydney deaths
Κάποια μέρα ένας άντρας τού έστειλε μια ζωγραφιά. Ήταν ένας άγγελος με ακτίνες γύρω του σαν αυτές του ήλιου. Από κάτω έγραφε: «Είσαι ένας άγγελος που περπατά ανάμεσά μας».
«Η φιλοδοξία μου ήταν πάντα να τους τραβήξω μακριά από την άκρη του βράχου, να κερδίσω λίγο χρόνο για να τους μιλήσω. Να τους δώσω την ευκαιρία να το ξανασκεφτούν και να συνειδητοποιήσουν ότι τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι πολύ διαφορετικά το επόμενο πρωινό», είπε κάποτε ο Ρίτσι.
«Πώς τα καταφέρνω τελικά; Ποτέ μην υποτιμάτε τη δύναμη των λέξεων και του χαμόγελου».
Ο Ρίτσι ήταν ναυτικός στο Βασιλικό Αυστραλιανό Ναυτικό κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου. Όταν τέλειωσε ο πόλεμος, επέστρεψε στο Σίδνεϊ και εργάστηκε στον κλάδο των ασφαλίσεων. Έλεγε χαριτολογώντας: «Ήμουν πωλητής κατά το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου και τώρα πουλάω στους ανθρώπους ζωή».
Ο Ντον Ρίτσι πέθανε τον Μάιο του 2012.

Η νηστεία για περισσότερο από ένα χρόνο πιθανότατα να ακούγεται μη ρεαλιστικό, αν όχι εξωπραγματικό, ωστόσο ένα παλιό ιατρικό περιοδικό προσφέρει επιστημονική απόδειξη ότι κάποτε υπήρξε άνθρωπος που όχι μόνο δεν έφαγε τίποτα για 382 ημέρες, αλλά έζησε για να αφηγηθεί την ιστορία του.
Στην έκδοση του 1973 ενός ιατρικού περιοδικού μεταπτυχιακών φοιτητών Ιατρικής, δημοσιεύθηκε η απίστευτη ιστορία του 27χρονου «εξαιρετικά παχύσαρκου» άνδρα από τη Σκωτία, ο οποίος σταμάτησε να τρώει για συνολικά 382 μέρες, σε μια απελπισμένη προσπάθεια να χάσει βάρος.
Το αποτέλεσμα ήταν να χάσει συνολικά 125 κιλά και να ζυγίζει 81 κιλά, ενώ πριν την «απεργία πείνας», το βάρος του ήταν 206 κιλά. Σύμφωνα με τους γιατρούς του University of Dundee School of Medicine στη Βρετανία, το βάρος του άνδρα παρέμεινε σταθερό στα 88 κιλά, για πέντε ολόκληρα χρόνια μετά την τουλάχιστον ασυνήθιστη αυτή «δίαιτα».
«Πριν μερικά χρόνια ένας εξαιρετικά παχύσαρκος άνδρας προσήλθε για θεραπεία. Αρχικά, δεν υπήρχε καμία πρόθεση να παρατεταμένη νηστεία, όμως από τη στιγμή που προσαρμόστηκε τόσο καλά και σε συνδυασμό με την αγωνία του να φτάσει στο ιδανικό βάρος, η νηστεία συνεχίστηκε με αποτέλεσμα να αποτελεί την πιο μακροχρόνια νηστεία μέχρι σήμερα (σ.σ. Βιβλίο Ρεκόρ Γκίνες, 1971)», έγραψαν τότε οι γιατροί, κατά τη δημοσίευση της υπόθεσης.
Ο άνδρας δεν έφαγε καθόλου στερεά τροφή καθώς η καύση του λίπους του σώματός του κάλυπτε τις ενεργειακές του ανάγκες και παρόλο μετά από ένα σημείο, παρουσίασε συμπτώματα υπογλυκαιμίας, οι γιατροί κατάφεραν με την κατάλληλη αγωγή να τον κρατήσουν υγιή.
Μύκονος: Τουρίστας πλήρωσε 590 ευρώ για καλαμάρια και 150 για έξι μπύρες!
Τουρίστας από τις ΗΠΑ πλήρωσε σε εστιατόριο της Μυκόνου 59,40 ευρώ για τρεις σαλάτες σίζαρ, 591 για έξι μερίδες καλαμάρια, 150 για έξι "τοπικές μεγάλες μπύρες", 17,8 για δύο μπουκάλια νερού και 18 ευρώ για χυμό. Το μαγαζί είναι παραθαλάσσιο εστιατόριο του νησιού, στην παραλία Πλατύς Γυαλός.
Όλα αυτά, καταγγέλλονται από τον χρήστη του Tripadvisor "Ciscorock" o οποίος δημοσίευσε τα επίμαχα φωτογραφικά ντοκουμέντα.

Μύκονος: Τουρίστας πλήρωσε 590 ευρώ για καλαμάρια και 150 για έξι μπύρες!
 
Μύκονος: Τουρίστας πλήρωσε 590 ευρώ για καλαμάρια και 150 για έξι μπύρες!
Μετά την ανάρτηση του αμερικανού τουρίστα ακολούθησαν κι άλλες στην πλατφόρμα από το ίδιο μαγαζί της Μυκόνου. Για παράδειγμα, δείτε την τιμή για δύο ποτήρια Prosecco.

Μύκονος: Τουρίστας πλήρωσε 590 ευρώ για καλαμάρια και 150 για έξι μπύρες!
Παρακάτω, δύο Lila Pause κοστίζουν 33,60 ευρώ, τρία "ελληνικά μπέργκερ" σχεδόν 60 και τρεις μουσακάδες άλλο τόσο.

Μύκονος: Τουρίστας πλήρωσε 590 ευρώ για καλαμάρια και 150 για έξι μπύρες!
Ο ελληνικός διπλός 10 ευρώ και η Sprite 15 ευρώ.

Μύκονος: Τουρίστας πλήρωσε 590 ευρώ για καλαμάρια και 150 για έξι μπύρες!
Ο ιδιοκτήτης της ταβέρνας απάντησε πάντως πως οι τιμές αναγράφονταν πάνω στο μενού και ήταν επιλογή των πελατών το αν θα φάνε εκεί ή όχι. Σύμφωνα όμως με τον τουρίστα που έκανε την καταγγελία, ο σερβιτόρος δεν του έδωσε τον τιμοκατάλογο πριν παραγγείλλει.
Πηγή:  keeptalkinggreece.com
Γιατί αυτό το διαμέρισμα στο Πεκίνο έχει γίνει viral
Ένας άντρας από το Πεκίνο, εν ονόματι Michael Bellart κοιτούσε διαμερίσματα όταν ανακάλυψε μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση.
Σχεδόν κάθε διαμέρισμα που έβλεπε είχε κάποιο πρόβλημα, αλλά ένα εξ αυτών ξεπερνούσε κάθε φαντασία.
Το εν λόγω διαμέρισμα είχε το μπάνιο... στο κέντρο της κουζίνας! Μάλιστα, οι τοίχοι ανάμεσα στα δύο δωμάτια ήταν από διαφανές γυαλί, αφήνοντας οποιονδήποτε εκεί μέσα σε πλήρη θέα σε όποιον βρισκόταν στην κουζίνα.
Ο Bellart, δημοσίευσε φωτογραφίες του διαμερίσματος στο Twitter και όπως ήταν αναμενόμενο έγιναν viral.

Κατά πόσο ασφαλείς είναι οι προσωπικές μας στιγμές στο διαδίκτυο; Οι ειδικοί δεν έχουν τον παραμικρό ενδοιασμό να απαντήσουν: Ούτε στο ελάχιστο. Το αυτό αποδείχθηκε πριν από μήνες με τις διαρροές και το σκάνδαλο Cambridge Analytica στο Facebook, επαναλήφθηκε σε δύο-τρεις ακόμα περιπτώσεις, μικρότερου μεγέθους και επιβεβαιώθηκε από το πρόσφατο φιάσκο στο Instagram, από το οποίο διέρρευσαν τα προσωπικά δεδομένα τουλάχιστον 49 εκατ. χρηστών.
Το συμπέρασμα; Ουδείς είναι κατοχυρωμένος στο διαδίκτυο. Περιγραφικά, ένα λάθος που είχε διάρκεια 72 ωρών, είχε ως αποτέλεσμα τη διαρροή δεδομένων από 49 εκατ. λογαριασμούς στο Instagram. Τα δεδομένα δημοσιεύτηκαν μέσω ενός διακομιστή της Amazon, σε εταιρεία μάρκετινγκ από το Μουμπάι της Ινδίας, ονόματι Chtrbox.
Τα στοιχεία των χρηστών αφορούσαν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμούς τηλεφώνων και άλλα δεδομένα. Στη συντριπτική τους πλειοψηφία, ήταν άτομα με υψηλό προφίλ. Τη διαρροή ανακάλυψε ο ειδικός ασφαλείας δικτύων Ανουραγκ Σεν. Ο Σεν διαπίστωσε ότι ήταν εκτεθειμένα τα προσωπικά δεδομένα (email, προσωπικοί αριθμοί τηλεφώνου, διευθύνσεις κ.ά.) 49 εκατ. χρηστών, και πως σταδιακά ο αριθμός αυτός αυξανόταν! Επικοινώνησε με την εταιρεία TechCrunch η οποία εντόπισε ως υπαίτια της διαρροής την ινδική εταιρεία marketing Chtrbox, που πληρώνει influencers προκειμένου να αναρτούν προϊόντα και υπηρεσίες εταιρειών στο Instagram.
Η ινδική εταιρεία δημιούργησε μια βάση δεδομένων για να υπολογίζει τα ποσά που πρέπει να διαθέτει για κάθε influencer, βάσει των followers, των likes, των κλικ κλπ, και γι’ αυτό εκτιμάται ότι περισσότερο από τη διαρροή στο Instagram επηρεάστηκαν λογαριασμοί που έχουν μεγάλο αριθμό ακολούθων. Η ίδια η βάση δεδομένων αποθηκεύτηκε σε έναν διακομιστή του Amazon και δεν προστατεύτηκε με κωδικό πρόσβασης
«Δεν κάναμε πειρατεία», υποστηρίζει η εταιρεία
Η εταιρεία μάρκετινγκ από την Ινδία εξέδωσε ανακοίνωση, υποστηρίζοντας ότι είναι καθ’ όλα νόμιμη και πως δεν προέβη σε κανενός είδους «πειρατεία».
«Μία συγκεκριμένη βάση δεδομένων για περιορισμένους παράγοντες επηρεάστηκε ακούσια για περίπου 72 ώρες. Αυτή η βάση δεδομένων δεν περιείχε ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και περιείχε μόνο πληροφορίες που ήταν διαθέσιμες από δημόσιο τομέα ή που είχαν δημοσιοποιήσει οι ίδιοι οι επηρεαστές», ανέφερε η ανακοίνωση μεταξύ άλλων.
Η εταιρία δήλωσε ότι δεν είχε ποτέ αγοράσει δεδομένα που είχαν αποκτηθεί μέσω «ανήθικων μέσων», όπως μια πειρατεία.
Παρόλα αυτά, η διαρροή δεδομένων παραβιάζει τους κανόνες λειτουργίας του Instagram, το οποίο ανήκει στο Facebook.
Έρευνα από το Facebook
Το Facebook εξέδωσε μια ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία ανέφερε πως «εξετάζουμε το θέμα για να καταλάβουμε αν τα δεδομένα που περιγράφηκαν -email και τηλεφωνικοί αριθμοί- σχετίζονται με το Instagram ή με άλλες πηγές». Το Facebook αναφέρει ότι βρίσκεται σε συνεννόηση με τη Chtrbox για να διαπιστώσει από που προήλθαν όλα αυτά τα δεδομένα και πως έγιναν διαθέσιμα δημοσίως.
Σημειώνεται ότι ιδρυτής της Facebook Μαρκ Ζούκερμπεργκ, που βρέθηκε πρόσφατα και στη χώρα μας, επιθυμεί την περαιτέρω ενσωμάτωση των Instagram, Messenger και WhatsApp στο Facebook, και τη δημιουργία μίας νέας πλατφόρμας με την προσωπική επικοινωνία στο επίκεντρο, κάτι που προκαλεί εύλογες ανησυχίες για την ασφάλεια των δημοφιλών εφαρμογών.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!