Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

Ο Jack Reynolds μπαίνει για δεύτερη φορά στο βιβλίο Γκίνες

Κάτοχος ενός τατουάζ αλλά και ενός σπάνιου παγκόσμιου ρεκόρ έγινε ένας άνδρας 104 ετών. Ο υπεραιωνόβιος συνταξιούχος Jack Reynolds αποφάσισε να κάνει μία… νεανική τρέλα και να γίνει ο γηραιότερος άνθρωπος στο πλανήτη που αποκτά το πρώτο του τατουάζ.

Ο συνταξιούχος αποφάσισε να γράψει την ημερομηνία γέννησής του (6 Απριλίου 1912) και το παρατσούκλι του (Jacko) στο δεξί του μπράτσο, κερδίζοντας για δεύτερη φορά τα τελευταία χρόνια μία θέση στα βιβλία των ρεκόρ Γκίνες.

Ο Reynolds είναι κάτοχος και του παγκοσμίου ρεκόρ για τον γηραιότερο άνθρωπο που συμμετείχε στο «Ice Bucket Challenge», πριν από δύο χρόνια, όταν και έριξε πάνω του έναν κουβά γεμάτο με παγάκια, ακολουθώντας τη μόδα της εποχής.

https://www.thesout.gr

Σάλο και έντονες αντιδράσεις προκαλεί στη Βρετανία -και όχι μόνο- η σεξουαλική σχέση μιας μάνας με τον γιο της και η πρόθεσή τους να αποκτήσουν παιδί.

Μια μητέρα η οποία επανασυνδέθηκε με τον γιο της που είχε δώσει για υιοθεσία πριν από 30 χρόνια λέει ότι οι δυο τους είναι φουλ ερωτευμένοι και ότι προσπαθούν να κάνουν παιδί μαζί!

Η Κιμ Γουέστ, 51 ετών, είναι σε σχέση με τον βιολογικό γιο της Μπεν Φορντ, 32 ετών, εδώ και δύο χρόνια και θεωρεί μάλιστα ότι «ήταν γραφτό να είναι μαζί», αφότου υποχρεώθηκε να τον δώσει για υιοθεσία μόλις μία εβδομάδα μετά τη γέννησή του.

Παρά τις επικρίσεις που δέχεται, το ζευγάρι, που λέει ότι η σεξουαλική ζωή του είναι «απίστευτη», επιμένει ότι η σχέση τους δεν είναι αιμομιξία.

Αντίθετα, και οι δύο ισχυρίζονται ότι πρόκειται για «Γενετική Σεξουαλική Ελξη», ένας όρος που χρησιμοποιείται για συγγενείς που νιώθουν σεξουαλική έλξη ο ένας για τον άλλον όταν συναντιούνται σε μεγάλη ηλικία.

Μάνα και γιος επανασυνδέθηκαν αφότου ο Μπεν, που ζούσε στις ΗΠΑ, έστειλε ένα σπαρακτικό γράμμα στην Εγγλέζα μητέρα του, το 2013, λέγοντάς της ότι είναι το παιδί της που είχε δώσει για υιοθεσία.

Δύο χρόνια πριν από αυτό, το 2011 δηλαδή, ο Μπεν είχε παντρευτεί, ωστόσο παράτησε τη γυναίκα του για να κάνει σχέση με τη μητέρα του.   

Οι δυο τους άρχισαν να μιλούν συχνά τηλεφωνικά, πριν αποφασίσουν να συναντηθούν από κοντά, με την Κιμ να λέει ότι ήταν «σαν να ήξερε ο ένας τον άλλον επί χρόνια».

Η Κιμ, που εργάζεται ως διακοσμήτρια εσωτερικών χώρων, άρχισε σταδιακά να νιώθει μια ακαταμάχητη έλξη για τον γιο της, έχοντα «σέξι όνειρα» γι’ αυτόν…

Αισθανόμενη αμήχανα και περίεργα για αυτή την έλξη, η Κιμ αποφάσισε να ψάξει στο ίντερνετ για παρόμοιες ιστορίες και έπεσε πάνω σε ένα άρθρο για τη «Γενετική Σεξουαλική Ελξη». Μόνο τότε ένιωσε να φεύγει ένα βάρος από πάνω της.

Η Κιμ και ο Μπεν αποφάσισαν να συναντηθούν σε ένα ξενοδοχείο, όπου παρήγγειλαν αλκοόλ και μετά από ένα μπουκάλι σαμπάνιας αντάλλαξαν το πρώτο τους φιλί.

Ο Μπεν είπε τότε στην Κιμ ότι αισθάνθηκε ανακουφισμένος και ότι είχε σταματήσει να αγαπάει τη γυναίκα του, πριν κάνουν σεξ αρκετές φορές.

Τρεις μέρες μετά, ο Μπεν είπε στην εμβρόντητη σύζυγό του ότι την παρατάει για τη μητέρα του και το ζευγάρι πέταξε για το Μίτσιγκαν, όπου τους βοήθησε να ξεκινήσουν μια νέα ζωή ένα ζευγάρι πάλι λόγω «Γενετικής Σεξουαλικής Ελξης».

«Αυτό δεν είναι αιμομιξία, είναι Γενετική Σεξουαλική Ελξη. Είναι γραφτό να είμαστε μαζί», είπε η Κιμ σε συνέντευξή της, σήμερα Παρασκευή, στην εφημερίδα New Day. «Ο Μπεν είναι απίστευτος και μου έχει πάρει το μυαλό», συμπλήρωσε.

Οσο για τις αντιδράσεις του κόσμου, η Κιμ δήλωσε ότι «ξέρω πως οι άνθρωποι λένε ότι είμαστε αηδιαστικοί, ότι πρέπει να κοντρολάρουμε τα συναισθήματά μας, αλλά όταν σε χτυπάει τόσο σφοδρά ο έρωτας και νιώθεις πως θέλεις να παρατήσεις τα πάντα για χάρη του, πρέπει να παλέψεις γι’ αυτό. Συμβαίνει μόνο μια φορά στη ζωή κάτι τέτοιο, κι εγώ και ο Μπεν δεν είμαστε διατεθειμένοι να το αφήσουμε να χαθεί».

Μάνα και γιος σκοπεύουν, πλέον, να παντρευτούν και μάλιστα δηλώνουν έτοιμοι να κάνουν προσπάθεια για να αποκτήσουν και ένα παιδί…

Τι είναι η Γενετική Σεξουαλική Ελξη
 
Γενετική Σεξουαλική Ελξη ονομάζεται η έλξη που προκύπτει συχνά ανάμεσα σε υιοθετημένα παιδιά και τους βιολογικούς τους γονείς που έχουν να συναντήσουν χρόνια.

Περιγράφει συναισθήματα έντονης οικειότητας ανάμεσα σε δύο συγγενείς που έχουν χωριστεί κατά τη διάρκεια των κρίσιμων ετών της ανάπτυξης και της επίτευξης ισχυρού δεσμού και οι οποίοι στη συνέχεια συναντιούνται για πρώτη φορά ως ενήλικες.

Οντας ουσιαστικά ξένοι, όταν ένας ενήλικας και ο βιολογικός γονιός του τελικά συναντηθούν, ο εγκέφαλος δυσκολεύεται να συνδέσει τον έναν με τον άλλο ως οικογένεια.

Αντ’ αυτού, γοητεύονται ο ένας από τον άλλο, καθώς μοιράζονται παρόμοια φυσικά χαρακτηριστικά, προτιμήσεις και μη προτιμήσεις. Αυτό, σε συνδυασμό με τα πολύπλοκα αισθήματα οικειότητας, μπορεί να οδηγήσει τα δύο μέρη στο να εκφράσουν τα συναισθήματά τους σεξουαλικά.

Το φαινόμενο παρατηρήθηκε για πρώτη φορά από την Barbara Gonyo στη δεκαετία του ’80. Εγραψε ένα βιβλίο με τίτλο «Είμαι η μητέρα του, αλλά αυτός δεν είναι ο γιος μου», στο οποίο αφηγήθηκε την προσωπική της ιστορία επανένωσης με τον γιο της που έδωσε για υιοθεσία στην ηλικία των 16 ετών.

https://www.thesout.gr

Συνάντηση με τον κινηματογραφικό του αντίπαλο, από την ταινία "Ρόκι 4", τον Ρώσο “Ντράγκο” είχε ο Σιλβέστερ Σταλόνε, ανεβάζοντας και φωτογραφία στον επίσημο λογαριασμό του στο Facebook.

Οι δύο κινηματογραφικοί μποξέρ μπορεί να ήταν εχθροί στον τερέν, για τις ανάγκες της ταινίας, αλλά όπως φαίνεται και στην φωτογραφία στην πραγματικότητα όχι μόνο δεν έχουν διαφορές, αλλά είναι και καλοί φίλοι.

Δείτε τη φωτογραφία






































http://www.enikos.gr


Τον καθιερωμένο απολογισμό του έργου της για το Μάρτιο του 2016 ανακοίνωσε σήμερα, Δευτέρα 11 Απριλίου 2016, η Δημοτική Αστυνομία Θεσσαλονίκης.

Σε συνέχεια του επιχειρησιακού σχεδιασμού, κατά τη διάρκεια των σταθερών καθημερινών ελέγχων βασικών οδών του ιστορικού κέντρου της πόλης και κατά τη διεκπεραίωση των 227 καταγγελιών που δέχθηκε η υπηρεσία, βεβαιώθηκαν συνολικά 9.290 παραβάσεις του Κ.Ο.Κ., στο διάστημα από την 1η έως και την 31η   Μαρτίου.

Παράλληλα, διεκπεραιώθηκαν 158 έλεγχοι, σφραγίσεις, μηνύσεις και λοιπές διαδικασίες (αποσφραγίσεις, επανασφραγίσεις, επανέλεγχοι) που αφορούν Καταστήματα Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, ενώ εξετάστηκαν 481 ενστάσεις- αιτήματα πολιτών.

Κατά τον έκτο μήνα επαναλειτουργίας της υπηρεσίας, οι έλεγχοι επικεντρώθηκαν σε σταθερή βάση στις οδούς Τσιμισκή, Μητροπόλεως, Βασ. Όλγας, Αγγελάκη, Εθνικής Αμύνης, Αλ. Σβώλου, Παύλου Μελά, Π.Π. Γερμανού, Δραγούμη, Βενιζέλου, Εγνατία, Λ. Νίκης, Ολυμπιάδος, Ανθέων και Λ. Στρατού. 

Υπενθυμίζεται ότι η Δημοτική Αστυνομία, σε συναρμοδιότητα με την ΕΛ.ΑΣ., εξυπηρετεί μέσω τηλεφωνικού ραντεβού, στον αριθμό 2313-317933, περιπτώσεις βεβαίωσης γνησίου της υπογραφής κατ’ οίκον, εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου Θεσσαλονίκης, για δημότες που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υγείας. Το Μάρτιο του 2016 πραγματοποιήθηκαν 317 αντίστοιχες θεωρήσεις, με μέγιστο χρόνο αναμονής τις δύο ημέρες. 

Για το μήνα Απρίλιο η Δημοτική Αστυνομία διατηρεί τον έλεγχο των κεντρικών αρτηριών της πόλης, επεκτείνοντας παράλληλα την πιλοτική της δράση, ανάλογα με το διαθέσιμο προσωπικό, σε συγκεκριμένα σημεία της 5ης Δημοτικής Κοινότητας, δίνοντας έμφαση στην αντικοινωνική στάθμευση (ράμπες ΑμΕΑ, διαβάσεις πεζών, πεζοδρόμια) και τις παράνομες σταθμεύσεις επί των λωρίδων αποκλειστικής κίνησης των λεωφορείων του Ο.Α.Σ.Θ. επί των οδών Βασ. Όλγας, Γ. Παπανδρέου (πρώην Ανθέων) και Λεωφόρου Στρατού, ενώ ολοκληρώθηκε η δράση της καθημερινής της παρουσίας στην οδό Ολυμπιάδος και στην ευρύτερη περιοχή της Άνω Πόλης. 

Ταυτόχρονα, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, συνεχίζονται οι έλεγχοι των θέσεων ελεγχόμενης στάθμευσης, αρχικά σε συγκεκριμένους - προκαθορισμένους τομείς οι οποίοι σε δεύτερο χρόνο αναμένεται να διευρυνθούν σε όλη την έκτασή τους.
 


Ο Γιώργος Μαυρίδης, σε μια εκ βαθέων εξομολόγηση στην εκπομπή Join Us, μίλησε για αρκετές πτυχές της ζωής του και προκαλεί αίσθηση με τις αποκαλύψεις του...

"Μεγάλωσα με έναν πατέρα που μπαινόβγαινε στη φυλακή και έκανε τη ζωή της μητέρας μου δύσκολη. Όταν έχεις περάσει από μια διαλυμένη οικογένεια δεν θες να κάνεις το ίδιο στο παιδί σου. Όταν νιώσω ότι δεν είμαι παιδί, ότι δεν παίζω και ότι δεν χαβαλεδιάζω δεξιά κι αριστερά, ναι, θα κάνω κάτι που θα ξέρω ότι θα βγει κάτι σωστό" δήλωσε χαρακτηριστικά ο ίδιος.

"Ανατρεπτικό είναι ότι δεν έχω τελειώσει το σχολείο. Ανατρεπτικό είναι ότι δεν κατάφερα να τελειώσω το σχολείο να πάω να μάθω αγγλικά. Έμαθα αυτά τα αγγλικά κουτσά στραβά να τα μιλάω μόνος μου".

Για τη συνέχεια της δημοφιλούς εκπομπής δήλωσε: "Εγώ του χρόνου δεν ξανακάνω World Party. Είναι πολύ δύσκολο. Είναι μια δουλειά, μην είμαστε αχάριστοι, αλλά καλώς ή κακώς δεν μπορώ. Δεν θα το ξανακάνω ποτέ!".

Ο Γιώργος Μαυρίδης απάντησε και στο αν πιστεύει στο Θεό: "Όχι δεν πιστεύω στον Θεό, δεν πιστεύω σε καμία θρησκεία. Πιστεύω μόνο στον άνθρωπο".

"Αγαπιούνται δύο άνθρωποι, που μπορεί να είναι δύο άντρες ή δύο γυναίκες, αποφασίζουν να ζήσουν τη ζωή μαζί ενωμένοι και κάπως πρέπει να αποκαταστήσει ο ένας τον άλλον. Εμάς τι μας νοιάζει; Εμένα τι με ενοχλεί; Λένε για τα παιδιά πώς θα μεγαλώσουν... Εγώ που μεγάλωσα τα δέκα πρώτα χρόνια της ζωής μου με τον μπαμπά μου ήταν καλά; Να μην υιοθετούν παιδί, να μένουν στο ορφανοτροφείο... Να μη φτιάξουμε τους νόμους του κράτους για να αξιολογούνται οι άνθρωποι ανάλογα με το πόσο ικανοί είναι να δώσουν αγάπη σε ένα παιδί, αλλά από το ποιοι είναι..." είπε χαρακτηριστικά για την ομοφυλοφιλία.

http://www.thestival.gr

Τακτοποιημένη όμορφα σε μια «παραγκούπολη» καταστημάτων στο Fort Lauderdale της Florida βρίσκεται ένα αυτοκίνητο που πιθανότατα να...
είναι το πιο πολύτιμο της υφηλίου.

Πρόκειται για μία από τις τρεις Ferrari 275 GTB/C του 1964 που έχουν κατασκευαστεί και η μοναδική με αγωνιστικό ιστορικό. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ανήκει στον εκατομμυριούχο Preston Henn και δεν εκτίθεται σε κάποιο μουσείο αλλά σε ένα από τα τρία παζάρια ανταλλαγών που έχει ο Henn.

Και οι τρεις 275 GTB/C (το C σημαίνει Competizione) κατασκευάστηκαν για να συμμετάσχουν σε αγώνες της FIA στην κατηγορία GT. Πρόκειται για τις διαδόχους των 250 GTO, έχουν σχεδιαστεί από τον Pininfarina ενώ τα αμαξώματα έχουν κατασκευαστεί από τη Scaglieti. Η 275 GTB/C είναι βασισμένη στην «πολιτική» έκδοση της 275 GTB αλλά έχει υποστεί σημαντικές μετατροπές προκειμένου να τρέξει σε αγώνες. Τα αλουμινένια φύλλα του αμαξώματος έχουν το μισό πάχος από τα αυτοκίνητα δρόμου με αποτέλεσμα να βουλιάζουν εύκολα. Επίσης οι σωληνώσεις του πλαισίου ήταν λεπτότερες για εξοικονόμηση βάρους. Εξαιτίας όλων αυτών η 275 GTB/C ήταν 136 κιλά ελαφρύτερη από την απλή.

Ο κινητήρας είναι ένας V12 3,3 λίτρων με κάρτερ ξηρού τύπου για χαμηλότερο κέντρο βάρους. Είχε έξι καρμπυρατέρ που προέρχονταν από την 250 LM. Η απόδοση ήταν 330 ίπποι, 70 περισσότεροι από την απλή έκδοση. Επίσης αυτές οι τρεις ήταν οι πρώτες Ferrari με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση και πίσω εγκάρσιo κιβώτιo ταχυτήτων.

Το εν λόγω αυτοκίνητο έχει αριθμό πλαισίου 6885 και ήταν το μόνο από τα τρία που είχε όντως αγωνιστική δράση. Έτρεξε με την βελγική «δορυφορική» αγωνιστική ομάδα της Ferrari, Ecurie Francochamps και εγκατέλειψε στον πρώτο της αγώνα, το Targa Florio του 1965. Την ίδια χρονιά ωστόσο κέρδισε την πρώτη θέση στην κατηγορία GT στις 24 Ώρες του Le Mans και την 3η γενικής, πίσω από δύο Ferrari 250 LM. Σε εκείνο τον αγώνα μάλιστα είχε σοβαρό πρόβλημα υπερθέρμανσης, με αποτέλεσμα η μηχανικοί να ανοίξουν μια τεράστια τρύπα στο καπό, αν και προφανώς αυτό καλύφθηκε μετέπειτα. Προς το τέλος του 1965 το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δόθηκε στην Αγωνιστική Ομάδα Βορείου Αμερικής της Ferrari (N.A.R.T) με την οποία κέρδισε το Grand Prix του Nassau.

O Henn, ετών 85, έχει στην κατοχή του την 275 GTB/C εδώ και δεκαετίες και δεν είναι διατεθειμένος να την πουλήσει. Αυτή τη στιγμή κάνει παρέα με μια εντυπωσιακή συλλογή από αγωνιστικά και άλλα supercars. Ανάμεσα στα αγωνιστικά υπάρχουν μια Gunnar Porsche 935 που οδήγησε ο Henn σε αγώνες το 1985, ένα από τα μονοθέσια F1 Ferrari του Michael Schumacher και την Porsche 962 που κέρδισε τις 24 Ώρες της Daytona το 1985. Υπάρχουν ακόμα μια Ford GT, μια Maserati MC 12, μια Porsche 918 Spyder, μια Mercedes-Benz SLR McLaren και τρεις ακόμα Ferrari, μια Enzo, μια FXX και μια LaFerrari.

Τι αξία λοιπόν μπορεί να έχει η GTB/C με αριθμό πλαισίου 6885; Από τα άλλα δύο αυτοκίνητα, αυτό με αριθμό πλαισίου 6701, η πρώτη 275 GTB/C που κατασκευάστηκε, πουλήθηκε σε δημοπρασία το 2014 για 26,4 εκατομμύρια δολάρια (23,3 εκ. ευρώ). Αλλά αυτό το αυτοκίνητο δεν έχει αγωνιστικές περγαμηνές. Το ίδιο και το άλλο, με αριθμό πλαισίου 7185, το οποίο βρίσκεται και αυτό σε ιδιωτική συλλογή.

Το πιο ακριβό αυτοκίνητο που πουλήθηκε ποτέ είναι μια Ferrari GTO του 1963 για 52 εκ. δολάρια (45,8 εκ. ευρώ). Η υψηλότερη τιμή για αυτοκίνητο σε δημοπρασία ήταν πάλι για Ferrari GTO η οποία έπιασε τα 38,115 εκ. δολάρια ήτοι 33,55 εκ. ευρώ.

Όπως σε οποιοδήποτε συλλεκτικό αυτοκίνητο, αυτή η εξαιρετικά σπάνια Ferrari αξίζει όσα χρήματα είναι διατεθειμένος να πληρώσει ο υποψήφιος αγοραστής. Η συγκεκριμένη δεν προβλέπεται να διατεθεί προς πώληση στο άμεσο μέλλον αλλά οι ειδήμονες υπολογίζουν πως όποτε (και αν) γίνει κάτι τέτοιο θα τιμολογηθεί ανάμεσα στα 75 με 100 εκ. δολάρια, δηλαδή μεταξύ 65,8 και 87,8 εκ. ευρώ. Μπορούμε λοιπόν ευλόγως να υποθέσουμε ότι αυτή η εκπληκτική GTB/C είναι αυτή τη στιγμή το πιο πολύτιμο αυτοκίνητο του κόσμου. Προς το παρόν ωστόσο αναπαύεται ανάμεσα σε μια πολύ καλή παρέα σε ένα παζάρι της Florida.

http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Αν είστε από τους ταξιδιώτες που σας αρέσει να απολαμβάνετε διαφορετικά ποτά και γεύσεις στα ταξίδια που κάνετε τότε υπάρχουν κάποιοι προορισμοί τους οποίους αν ποτέ επιλέξετε θα...
σας «δυσκολέψουν» λίγο καθώς υπάρχουν αυστηροί περιορισμοί όσον αφορά την αγορά και κατανάλωση αλκοόλ.

Δείτε μερικά από αυτά τα μέρη και τι περιορισμούς έχουν σύμφωνα με την βρετανική Telegraph...

1. Ινδία

Διάφορες Πολιτείες της Ινδίας έχουν περιορισμούς για να εμποδίσουν ή να περιορίσουν την πώληση και την κατανάλωση αλκοόλ με την Μπιχάρ να έγινε πρόσφατα μία από αυτές. Σε πολλές περιοχές μάλιστα όπως στο Γκουτζαράτ, οι παραθεριστές θα πρέπει να βγάλουν ειδικές άδειες για να μπορούν να καταναλώσουν αλκοόλ. Σε κάποια νησιά επίσης απαγορεύεται εντελώς η κατανάλωση.

2. Μαλδίβες

Μπορεί εκεί να βλέπετε τον ιδανικό προορισμό για τις εξωτικές διακοπές σας αλλά η κατανάλωση αλκοόλ δεν επιτρέπεται παντού και μάλιστα έξω από το θέρετρο που πρόκειται να μείνετε.

3. Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα

Ενώ το αλκοόλ είναι διαθέσιμο σε ξενοδοχεία και σε ορισμένα εστιατόρια και σούπερ μάρκετ, είναι παράνομο να πιει κανείς ή να είναι υπό την επήρεια αλκοόλ, σε όλους τους άλλους δημόσιους χώρους. Και στο Sarjah, το αλκοόλ έχει απαγορευθεί εντελώς.

4. Μπρουνέι

Ενώ η πώληση και η δημόσια κατανάλωση αλκοόλ απαγορεύεται στο Μπρουνέι στη Νοτιοανατολική Ασία οι επισκέπτες μπορούν να καταναλώνουν έως και δύο λίτρα οινοπνευματωδών ποτών ή δώδεκα κουτιά μπύρας κάθε 48 ώρες, αφού πρώτα το έχουν δηλώσει και έχουν πάρει άδεια.

5. ΗΠΑ

Παρά το γεγονός ότι η ποτοαπαγόρευση έχει καταργηθεί εδώ και πολλά χρόνια, ωστόσο υπάρχουν κάποιες πόλεις που έχουν ακόμη περιορισμούς στην κατανάλωση αλκοόλ σύμφωνα με το δημοσίευμα και κάποιες από αυτές είναι στην Πολιτεία του Μισισίπι, στην Αλάσκα, στη Φλόριντα και στην Αλαμπάμα.

6. Ταϊλάνδη/Φιλιππίνες/Βενεζουέλα

Σε αυτές τις χώρες, το ποτό δεν είναι πρόβλημα αλλά υπάρχουν αυστηροί περιορισμοί κατά την περίοδο εκλογών. Στις Φιλιππίνες για παράδειγμα απαγορεύεται η πώληση αλκοόλ ακόμη και δύο μέρες πριν την εκλογική διαδικασία ενώ στην Ταϊλάνδη, από το απόγευμα της προηγούμενης μέρας.

http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Οι επιβάτες των αεροπλάνων ενημερώνονται επανειλημμένα πριν από την πτήση ότι πρέπει να κλείσουν τα κινητά τους. Αλλά τι θα συμβεί εάν δεν το κάνουν;

Υπάρχει μια αντίληψη ότι το σήμα ενός κινητού τηλεφώνου μπορεί να παρέμβει σε σημαντικά ηλεκτρικά ή τηλεπικοινωνιακά συστήματα στο πιλοτήριο, αλλά είναι όντως ικανό να προκαλέσει ακόμη και συντριβή σε ένα αεροσκάφος; Η βρετανική Daily Mail αποκαλύπτει τι συμβαίνει όταν οι επιβάτες ή το πλήρωμα δεν απενεργοποιήσουν τα τηλέφωνά τους κατά τη διάρκεια μιας πτήσης.

Οι περισσότερες πτήσεις δεν επιτρέπουν στους επιβάτες να χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα για να πραγματοποιήσουν κλήσεις ή να στείλουν μηνύματα κειμένου κατά τη διάρκεια της πτήσης για λόγους ασφαλείας. Η απαγόρευση αρχικά ήρθε από τον φόβο ότι οι ραδιοσυχνότητες που εκπέμπονται από τα κινητά των επιβατών ή του πληρώματος θα μπορούσαν να προκαλέσουν δυσλειτουργία των ηλεκτρονικών συστημάτων του αεροσκάφους. Αυτό δεν είναι τώρα πρόβλημα με τα νέα κινητά τηλέφωνα και τα συστήματα των αεροσκαφών, όπως των πικοκυψελών. Όμως, στις περισσότερες πτήσεις, η απαγόρευση παραμένει.

Οι επιβάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις ηλεκτρονικές συσκευές τους, συμπεριλαμβανομένων των smartphones και των tablets, καθ' όλη τη διάρκεια της πτήσης, εφ' όσον έχουν ενεργοποιήσει τη λειτουργία σε πτήση. Ωστόσο οι κανονισμοί μπορεί να διαφέρουν ανάμεσα στις διάφορες αεροπορικές εταιρείες.

Ορισμένες διεθνείς εταιρείες έχουν εξοπλίσει μερικά από τα αεροπλάνα τους έτσι ώστε να επιτρέπουν στους επιβάτες να κάνουν φωνητικές κλήσεις και να στέλνουν μηνύματα. Στις ΗΠΑ ισχύει η απαγόρευση και ενώ έχει επανεξεταστεί, οι νομοθέτες έχουν υποστηρίξει ότι παραμένει μόνο για την άνεση των επιβατών. Αυτοί που ταξιδεύουν ωστόσο με ιδιωτικά αεροσκάφη συνήθως επιτρέπεται να χρησιμοποιήσουν τις συσκευές τους όποτε το σήμα της εταιρείας τους, το επιτρέπει.

Πολλοί επιβάτες θεωρούν ότι μια ανοιχτή συσκευή μπορεί να προκαλέσει σοβαρό πρόβλημα στο αεροσκάφος, ακόμη και να το οδηγήσει σε πτώση, ωστόσο, δεν υπάρχουν ενδείξεις και στοιχεία ότι οι ηλεκτρονικές συσκευές των επιβατών έχουν προκαλέσει ποτέ σε ένα αεροπλάνο δυσλειτουργία και συντριβή, και οι εμπειρογνώμονες αναφέρουν ότι η σύγχρονη τεχνολογία είναι ασφαλής και αξιόπιστη.

Ωστόσο ένα κινητό που δεν έχει μπει σε λειτουργία πτήσης μπορεί να ενοχλήσει τους πιλότους και τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας με έναν δυσάρεστο ήχο. Είναι ο ίδιος ήχος που ακούγεται όταν η συσκευή βρίσκεται κοντά σε ηχείο. Σε ένα blog με θέματα σχετικά με τα αεροπλάνα, ένας πιλότος έγραψε ότι τα κινητά τηλέφωνα μπορούν να προκαλέσουν ηχητική παρεμβολή στην επικοινωνία του αεροσκάφους, αλλά είναι αρκετά σπάνιο.

Ο κίνδυνος της παρεμβολής έχει μειωθεί δραστικά επίσης με τη σύγχρονη τεχνολογία. Βέβαια αν οι παρεμβολές είναι συνεχείς, τότε οι πιλότοι μπορεί να χάσουν μια σημαντική κλήση από τα κέντρα ελέγχου. Αυτό συνέβη πρόσφατα, αποκαλύπτει ένας πιλότος, όταν ένας επιβάτης έστειλε κρυφά μήνυμα.

Σε κάθε περίπτωση, όλοι οι επιβάτες πρέπει να τηρούν τις οδηγίες του πληρώματος.

http://www.seleo.gr

Ένα καλό πρωινό είναι το Α και το Ω. Τι πρέπει όμως να περιέχει οπωσδήποτε αν θέλετε να αργήσετε να ξαναπεινάσετε μέχρι το μεσημέρι;

Έρευνες έδειξαν ότι η βρώμη έχει υψηλά επίπεδα κορεσμού, σε κάνει να πεινάς λιγότερο και σε γλυτώνει από 30% θερμίδων στο μεσημεριανό σου γεύμα.

Η έρευνα του Mount Sinai St. Luke’s Hospital βασίστηκε σε 36 ανθρώπους που έτρωγαν τρία διαφορετικά πρωινά: βρώμη, κορν φλέικς με ζάχαρη, σκέτο νερό. Οι επιστήμονες βρήκαν ότι οι τιμές κορεσμού ήταν πολύ μεγαλύτερες μετά την κατανάλωση βρώμης σε σύγκριση με τις άλλες δύο επιλογές.

Μάλιστα τα αποτελέσματα της βρώμης ήταν πολύ καλύτερα για τους υπέρβαρους, που έδειξαν ότι η βρώμη και ο κορεσμός που επηρέαζε περισσότερο.

https://www.thesout.gr

Η πολυαγαπημένη, διάσημη ιστορία της Χάιντι, που γαλούχησε γενιές και γενιές, μεταφέρεται...
στη μεγάλη οθόνη σε μια γλυκιά ταινία για όλη την οικογένεια.

Η μικρή Χάιντι περνά τις πιο χαρούμενες μέρες της ζωής της μαζί με τον εκκεντρικό παππού της, αποκομμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο στη μικρή τους καλύβα ψηλά στο βουνό. Μαζί με τον φίλο της, Πέτερ, φροντίζουν τις κατσίκες του παππού της και απολαμβάνουν την ελευθερία που τους προσφέρει η φύση.

Όμως, η ξέγνοιαστη αυτή εποχή φτάνει στο τέλος της, όταν η θεία της Χάιντι την παίρνει στη Φρανκφούρτη για να ζήσει στο σπίτι μιας πλούσιας οικογένειας. Υπό την ασφυκτική επιτήρηση της αυστηρής νταντάς του σπιτιού,  η Χάιντι γίνεται φίλη με την κόρη της οικογένειας, Κλάρα, μαθαίνοντας ταυτόχρονα να διαβάζει και να γράφει. Σύντομα η λαχτάρα της Χάιντι για το βουνό και τον πολυαγαπημένο της παππού μεγαλώνει.

Η εμπνευσμένη από την ανεξάντλητη φαντασία της Γιοχάνα Σπίρι ιστορία, με πρωταγωνιστές τη νεαρή Ανούκ Στέφεν και τον πολυβραβευμένο, διεθνούς βεληνεκούς σταρ, Μπρούνο Γκανζ είναι ζεστή και συγκινητική, με μια μοναδική άποψη της πιο ανέμελης περιόδου στη ζωή κάθε ανθρώπου – της παιδικής ηλικίας. Γιατί πως αλλιώς μπορεί κανείς να γνωρίσει καλύτερα τη ζωή αν όχι μέσα από τις πιο ενδιαφέρουσες περιπέτειες μιας εκπληκτικής, ασυνήθιστης ηρωίδας;

http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Μία από τους καλύτερους developers εφαρμογών για iPhone χωρίς να το καταλάβει κανείς έγινε η Μicrosoft. Την περασμένη Παρασκευή, μάλιστα, λάνσαρε το πρώτο keyboard για την συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Το Hub Keyboard, όπως αναφέρει το newmoney.gr, δημιουργήθηκε από την Microsoft Garage, τον τομέα πειραματικών πρότζεκτ της εταιρείας. Το λανσάρισμα της εφαρμογής για iPhone και iPads ακολουθεί την διαθεσιμότητά του σε συσκευές Android με λίγους μόνο μήνες καθυστέρησης.

Άλλες εφαρμογές του Microsoft Garage για τα iPhone συμπεριλαμβάνουν το Fetch, εφαρμογή που αναγνωρίζει ράτσες σκύλων, και το News Pro, το οποίο παρέχει βιομηχανικά και επενδυτικά νέα.

Αν και δεν υπάρχει ανάγκη για περισσότερα alternative πληκτρολόγια για το iPhone, κανείς δεν εξεπλάγη όταν λάνσαρε ένα και η Microsoft αφού η εταιρεία είχε εξαγοράσει τη SwiftKey για 250 εκατ. δολάρια τον Φεβρουάριο, τη στιγμή που φημολογείται πως ακόμη και η Google σχεδιάζει το δικό της πληκτρολόγιο για iPhone.

http://www.seleo.gr

Δεν είναι και το καλύτερο πράγμα στον κόσμο το να κρατάτε στα χέρια σας μία παγωμένη συσκευή iPhone ή iPad. Δυστυχώς το φαινόμενο δεν είναι σπάνιο και είναι ιδιαίτερα απογοητευτικό, ειδικά εάν τη συσκευή την χρησιμοποιείτε καθημερινά. Τώρα οι λόγοι που μία συσκευή μπορεί να παγώσει και να μην αντιδρά στα καλά καθούμενα είναι πολλοί.

Οι ενέργειες που ενδεχομένως βοηθήσουν στην επαναφορά iPhone είναι πολλές κι εμείς θα τις αναλύσουμε προκειμένου η συσκευή σας iPhone ή iPad να γίνει και πάλι λειτουργική.

Επαναφορά iPhone ή iPad - Φορτίστε τη

Όσο απίθανο και να σας φαίνεται το ενδεχόμενο η μπαταρία σας να είναι άδεια, σας διαβεβαιώνουμε πως συμβαίνει συχνά. Ιδιαίτερα σε παλαιότερες συσκευές ή συσκευές με προβληματικές μπαταρίες είναι πιθανό να είναι αποφορτισμένη. Για να διασφαλίσετε πως έχετε αρκετή ενέργεια διαθέσιμη, συνδέστε τη συσκευή σας σε μία πρίζα και περιμένετε τουλάχιστον 10 λεπτά έως ότου προσπαθήσετε και πάλι να την ενεργοποιήσετε.

Εδώ θα πρέπει να λάβουμε υπόψιν την παλαιότητα του φορτιστή και του καλωδίου φόρτισης. Καλό θα ήταν εάν υπάρχει στο συγγενικό ή στο φιλικό περιβάλλον σας επιπλέον φορτιστής, να τον δανειστείτε. Στη περίπτωση που είστε σίγουροι πως δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω, τότε πιθανόν η συσκευή σας να έχει πρόβλημα στο Hardware και θα πρέπει να κατευθυνθεί σε ένα επισκευαστικό κέντρο.

Όμως εάν η συσκευή σας iPhone ή iPad ενεργοποιείται, αλλά παραμένει στην οθόνη με το λογότυπο της Apple (μήλο), συνεχίστε την ανάγνωση.
Επαναφορά iPhone ή iPad - Επαναφορά λειτουργίας (Restart)

Η πρώτη ενέργεια που πρέπει να κάνετε είναι να προσπαθήσετε να κλείσετε τη συσκευή από το πλήκτρο ενεργοποίησης. Εάν δεν είναι εφικτή αυτή η ενέργεια θα πρέπει να προχωρήσετε σε επανεκκίνηση (Restart).

Πατήστε ταυτόχρονα και παρατεταμένα το πλήκτρο αφετηρίας και το πλήκτρο ενεργοποίησης έως ότου εμφανιστεί το λογότυπο της Apple. (αν εμφανιστεί).

Σε ένα μεγάλο ποσοστό η συσκευή σας θα γίνει και πάλι λειτουργική. Αν η μπαταρία είναι σε χαμηλά επίπεδα, θα πρέπει να την έχετε συνδεδεμένη στο ρεύμα. Εάν δεν τα καταφέρετε με την πρώτη, δοκιμάστε δεύτερη και τρίτη φορά, προκειμένου να φέρετε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Αν όχι ίσως χρειαστεί να επαναφέρετε τη συσκευή σας και πάλι σε εργοστασιακή κατάσταση.

Επαναφορά iPhone ή iPad - Επαναφορά και DFU Mode

Τώρα αν η συσκευή σας ενεργοποιείται άλλα δεν ολοκληρώνει την εμφάνιση της αρχικής οθόνης και συνεχίζει την προβληματική της συμπεριφορά, ίσως χρειαστεί να επαναφέρετε τη συσκευή.

    Συνδέστε τη συσκευή σας στον υπολογιστή κι από τη στιγμή που θα την αναγνωρίσει επιλέξτε επαναφορά.
    Η εφαρμογή iTunes θα προσπαθήσει να διατηρήσει σε εφεδρικό αντίγραφο τα δεδομένα σας και θα επαναφέρει το λειτουργικό της συσκευής σας.
    Κατά την ολοκλήρωση της διαδικασίας θα ερωτηθείτε εάν επιθυμείτε να επαναφέρετε τη συσκευή σας από προηγούμενο αντίγραφο ασφάλειας.

Η διαδικασία ενδέχεται να διαρκέσει αρκετή ώρα καθώς θα γίνει πλήρης λήψη του λειτουργικού. Εξαρτάται από την ταχύτητα σύνδεσης καθώς και το μέγεθος των δεδομένων που θα πρέπει να συγχρονισθούν στη συσκευή σας.

Σαν συμβουλή, ο συγχρονισμός των δεδομένων σας τοπικά ή στο iCloud επιβάλλεται, καθώς ποτέ δεν ξέρετε τι μπορεί να συμβεί στη συσκευή σας. Είναι κρίμα να χάσετε επαφές, φωτογραφίες και σημαντικά δεδομένα, μόνο και μόνο γιατί δεν προνοήσατε.

Στη περίπτωση που η επαναφορά δεν ολοκληρωθεί θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη μέθοδο DFU Mode, για να επαναφέρετε τη συσκευή σας. Για να καταστήσετε τη συσκευή σας iPhone, iPad ή iPod touch σε DFU Mode, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

    Συνδέστε τη συσκευή σας στον υπολογιστή και ανοίξτε την εφαρμογή iTunes (Βεβαιωθείτε πως βρίσκεται στην τελευταία έκδοση).
    Πατήστε παρατεταμένα τα πλήκτρα Αφετηρίας και ενεργοποίησης για 9 sec ακριβώς.
    Αφήστε το πλήκτρο ενεργοποίησης και συνεχίστε να πιέζετε το πλήκτρο αφετηρίας, έως ότου η εφαρμογή iTunes αναγνωρίσει τη συσκευή σας σε λειτουργία ανάκτησης.
    Επιλέξτε επαναφορά του λειτουργικού από τις επιλογές της εφαρμογής iTunes και περιμένετε να γίνει πλήρη εγκατάσταση.

Η συσκευή σας - αν όλα πάνε καλά - θα επανέλθει σε εργοστασιακή μορφή και θα πρέπει να τη διαμορφώσετε από την αρχή. Μπορεί να σας φαίνεται βουνό η όλη προσπάθεια, αλλά πιστέψτε μας δεν είναι.

Επαναφορά iPhone ή iPad - Προσπάθεια σε άλλον υπολογιστή

Συνεχίζονται ακόμη τα προβλήματα; Ίσως να βοηθούσε η αλλαγή περιβάλλοντος στην επίτευξη του στόχου σας. Θα πρότεινα - μιας που πλέον γνωρίζετε τα βήματα - να δοκιμάσετε να τα ακολουθήσετε σε έναν άλλο υπολογιστή στο οποίο βρίσκεται εγκατεστημένη η εφαρμογή iTunes. Μπορεί να σας φαίνεται απίθανο κι όμως έχει τύχει πολλές φορές σε νέο υπολογιστή να ολοκληρωθεί η διαδικασία κανονικά. Πιθανόν κάποια εφαρμογή μπορεί να εμποδίζει ή να προκαλεί εμπλοκή στην επαναφορά της συσκευής σας στο δικό σας υπολογιστή.

Επαναφορά iPhone, iPhone ή iPad - Αναζητήστε βοήθεια στο διαδίκτυο

Αν έχετε απηυδήσει με τις δοκιμασίες χωρίς αποτέλεσμα, θα πρότεινα να παρατηρήσετε σχολαστικά το πρόβλημα και να αναζητήσετε βοήθεια σε διάφορες τεχνολογικές κοινότητες. Είναι πολλοί οι χρήστες που αντιμετωπίζουν παρόμοιο πρόβλημα και πολλοί οι γνώστες οι οποίοι είναι πρόθυμοι να σας βοηθήσουν. Είναι σίγουρο πως και λύση να μην βρείτε, είναι παρήγορο που θα εντοπίσετε κι άλλους συμπάσχοντες χρήστες iOS συσκευών.

http://www.thestival.gr

Οι γάτες λένε είναι επτάψυχες. Για την ακρίβεια οι Αμερικανοί πιστεύουν πως διαθέτουν εννιά ζωές. Μέρος αυτού του αστικού μύθου γύρω από την "αθανασία" τους, οφείλεται φυσικά στη... φύση του.

Οι γάτες, όπως και όλα τα αιλουροειδή, έχουν την ικανότητα να ελίσσονται σχεδόν εξωπραγματικά, ενώ το σώμα τους είναι κατασκευασμένο με τέτοιο τρόπο, ώστε τις περισσότερες φορές να καταλήγουν στο έδαφος στα τέσσερα πόδια τους και ασφαλείς. Πώς όμως καταφέρνουν να προσγειώνονται με τέτοια άνεση, ακόμη και από ιδιαίτερα μεγάλο ύψος; Οι επιστήμονες αποκωδικοποίησαν μέρος της μηχανικής του σώματός τους, που εξηγεί τον μοναδικό τρόπο με τον οποίο πατούν πάντα γερά στα πόδια τους.

Όλες οι γάτες διαθέτουν έναν μοναδικό "σχεδιασμό", μια ευλύγιστη σπονδυλική στήλη που τους επιτρέπει να περιστρέφουν ταυτόχρονα το μπροστά και πίσω μέρος του σώματός τους με διαφορετική φορά το καθένα. Όσο πέφτει στη γη, το αιλουροειδές διαγράφει δεξιόστοφη περιστροφή (με τη φορά των δεικτών του ρολογιού) με το μπροστινό μέρος του σώματός του, την ώρα που το πίσω στρίβει από την αντίθετη.

Επιπλέον οι γάτες και οι συγγενείς της οικογένειας των αιλουροειδών, σαν αθλητές του πατινάζ, τραβούν τα μπροστινά πόδια τους κοντά στο σώμα, επιταχύνοντας με αυτό τον τρόπο την περιστροφή.
Αυτό δημιουργεί μια συστροφή στη σπονδυλική στήλη, με την οποία έρχεται και το πίσω μέρος του σώματος στην ίδια θέση και το ζώο είναι έτοιμο να προσγειωθεί στις πατούσες του.

Την ίδια ώρα το αιλουροειδές ανασηκώνει την πλάτη του σε τοξωτή θέση ώστε να μειώσει την επίδραση της πρόσκρουσης.

Επιπλέον, οι επιστήμονες επισημαίνουν πως σημαντικό ρόλο στην θαυματουργή προσγείωση τους είναι πως διατηρούν τους μύες και το σώμα τους γενικότερα χαλαρό και όχι σφυγμένο, γεγονός που πάντα συμβάλει σε μικρότερο τραυματισμό.

http://www.thestival.gr

Τη δυνατότητα να πάρουν πίσω τις πινακίδες τους, καταβάλλοντας μέρος των ετήσιων τελών κυκλοφορίας θα έχουν σύντομα δεκάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες οχημάτων οι οποίοι έθεσαν μαζικά και στα τέλη του περασμένου έτους τα αυτοκίνητά τους σε ακινησία για να γλιτώσουν από τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελούς διαβίωσης. 
Η διάταξη νόμου είναι έτοιμη από το επιτελείο του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Τρύφωνα Αλεξιάδη και σύμφωνα με πληροφορίες βρίσκεται στο γραφείο του υπουργού Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτου για την τελική έγκριση, πριν πάρει το δρόμο για τη Βουλή.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι, εφόσον ψηφιστεί η διάταξη, οι φορολογούμενοι θα μπορούν να παίρνουν πίσω τις πινακίδες τους, ανάλογα με το πόσο... αντέχει η τσέπη τους.

Η τροπολογία θα προβλέπει ανάκτηση πινακίδων:

1. Για ένα μήνα, με την καταβολή τελών που αντιστοιχούν σε δύο δωδέκατα των ετήσιων τελών κυκλοφορίας. Για παράδειγμα για Ι.Χ στο οποίο αντιστοιχούν ετήσια τέλη 640 ευρώ, θα μπορεί ο ιδιοκτήτης του να ανακτήσει τις πινακίδες του για έναν μήνα καταβάλλοντας 107 ευρώ.

2. Για τρεις μήνες, με την καταβολή τελών που αντιστοιχούν σε τέσσερα δωδέκατα των ετήσιων τελών κυκλοφορίας.

3. Για το υπόλοιπο του έτους, καταβάλλοντας τέλη που αντιστοιχούν στο πλήθος των μηνών που απομένουν έως το τέλος του έτους, με προσαύξηση δύο μηνών. Στο παράδειγμα του Ι.Χ με τέλη 640 ευρώ, αν ο ιδιοκτήτης του θελήσει να παραλάβει τις πινακίδες του τον Ιούλιο θα πρέπει να καταβάλλει (6 συν 2 ή 8 δωδέκατα των ετήσιων τελών κυκλοφορίας), 427 ευρώ.

http://www.fpress.gr

Σχεδόν τέσσερις αιώνες μετά την εποχή του διάσημου ζωγράφου, ένα νέο πορτρέτο «by Rembrandt» αποκαλύφθηκε στο Άμστερνταμ, με τη διαφορά ότι το πορτρέτο αυτό είχε δημιουργηθεί από ιστορικούς της τέχνης και τεχνικούς, μέσω της χρήσης δεδομένων και τεχνικών αναγνώρισης προσώπου από 346 πίνακες του Ρέμπραντ.

Στο εγχείρημα συμμετείχαν η ING, σπόνσορας του Rijksmuseum, καθώς και άλλες επιχειρήσεις και εταιρείες, όπως η J Walter Thompson, η Microsoft και σύμβουλοι του Delft University of Technology (TU Delft), του The Mauritshuis και του Museum Het Rembrandthuis. Χρειάστηκαν περίπου 18 μήνες, ο πίνακας αποτελείται από 148 δισεκατομμύρια pixels και εκτυπώθηκε σε 3D.

O Ρέμπραντ (Rembrandt van Rijn, 1606-1669) ήταν ένας από τους σημαντικότερους ζωγράφους της ιστορίας και αποτελεί φιγούρα ιδιαίτερης βαρύτητας για την ολλανδική ιστορία. Κατά τον Τίτσκε Μπενέντικτους, στέλεχος της ING Netherlands,το εγχείρημα αποτελεί ένα καλό παράδειγμα του πώς η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη βελτίωση της τέχνης και της κουλτούρας.

Το πρώτο βήμα στο εγχείρημα ήταν η μελέτη των έργων του Ρέμπραντ, προκειμένου να δημιουργηθεί μια εκτενής βάση δεδομένων. Η ανάλυση αυτή έδειξε ότι το νέο πορτρέτο θα έπρεπε να είναι ενός άνδρα, Καυκάσιου, μεταξύ 30 και 40 ετών, με σκούρα ρούχα και τριχοφυΐα στο πρόσωπο.

Στη συνέχεια, τα χαρακτηριστικά του προσώπου παράχθηκαν στο στυλ του Ρέμπραντ, με έναν αλγόριθμο αναγνώρισης προσώπου να ταυτοποιεί και να καταχωρεί τα πιο τυπικά γεωμετρικά μοτίβα που χρησιμοποιούσε ο Ρέμπραντ για να ζωγραφίσει ανθρώπινα χαρακτηριστικά. Μετά, χρησιμοποιήθηκαν οι αρχές αυτές, τις οποίες το σύστημα είχε «εμπεδώσει», για την αναπαραγωγή του στυλ και την παραγωγή νέων χαρακτηριστικών.

Τα μεμονωμένα αυτά χαρακτηριστικά στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκαν σαν δομικά στοιχεία ενός πλήρους προσώπου και «προτομής», βάσει της χρήσης αναλογιών από τον Ρέμπραντ.

Με τη βοήθεια του TU Delft, δημιουργήθηκε ειδικός «χάρτης» για την κατάδειξη μοτίβων στην επιφάνεια του καμβά. Μετατρέποντας τα δεδομένα pixel σε δεδομένα ύψους, ο υπολογιστής ήταν σε θέση να μιμηθεί τις πινελιές του ζωγράφου.

Το τελικό κομμάτι ήταν η εκτύπωση, για την οποία χρησιμοποιήθηκε 3Dεκτυπωτής ειδικά σχεδιασμένος για ακριβείς αναπαραγωγές υπαρχόντων έργων τέχνης.

http://www.thestival.gr


Περίπου 40 ευρώ το μήνα κατά μέσο όρο αναμένεται να μειωθούν οι μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων από 1η Ιανουαρίου 2017 με εφαρμογή του νέου ασφαλιστικού νομοσχεδίου. Και αυτό γιατί οι εισφορές 20% για την κύρια σύνταξη θα επιβάλλονται επί πάσης φύσεως εισοδήματα, και όχι μόνο επί του βασικού μισθού και του επιδόματος των 140 ευρώ, όπως ισχύει σήμερα. Πρόκειται για μια εξίσου σημαντική αλλαγή, η οποία οδηγεί σε μείωση μισθών της τάξης του 7%, ή περίπου 40 ευρώ τον μήνα, κατά μέσο όρο για κάθε δημόσιο υπάλληλο.
Παράλληλα, σύμφωνα με δημοσίευμα της «Καθημερινής», σύμφωνα με το τελικό σχέδιο του υπουργού Εργασίας Γιώργου Κατρούγκαλου που έχει κατατεθεί στους θεσμούς, οι δημόσιοι υπάλληλοι αναμένεται να δουν και μειωμένες τις συντάξεις τους έως και 30%, λόγω του νέου τρόπου υπολογισμού αλλά και των σημαντικά μικρότερων ποσοστών αναπλήρωσης. Μάλιστα, με τον φόβο των νέων περικοπών, περίπου 20.000 δημόσιοι υπάλληλοι που έχουν ήδη θεμελιώσει συνταξιοδοτικό δικαίωμα έχουν μπει σε μια διαδικασία… κατάθεσης και απόσυρσης των αιτήσεων συνταξιοδότησης.
Ποιοι τη γλιτώνουν
Οι συντάξεις των συγκεκριμένων αλλά και όσων αποχωρούν από την υπηρεσία τους μέχρι και την ημερομηνία έναρξης ισχύος του νέου ασφαλιστικού θα υπολογίζονται με βάση τα όσα ίσχυαν έως τις 31/12/2014. Όσοι αποχωρήσουν την επομένη θα υποστούν όλες τις σχεδιαζόμενες αλλαγές. Δηλαδή, θα λαμβάνουν εθνική σύνταξη 384 ευρώ μετά τη συμπλήρωση 20 ετών ασφάλισης και ανταποδοτική που θα υπολογίζεται με βάση τις συντάξιμες αποδοχές, τον χρόνο ασφάλισης και τα κατ’ έτος νέα ποσοστά αναπλήρωσης, που μένει να συμφωνηθούν μεταξύ κυβέρνησης και εκπροσώπων των θεσμών.
Η μεγάλη ανατροπή στο ύψος των μελλοντικών συντάξεων έγκειται στο γεγονός ότι, για να υπολογιστούν οι συντάξιμες αποδοχές, θα λαμβάνεται πλέον υπόψη ο μέσος όρος μηνιαίων αποδοχών του ασφαλισμένου καθ’ όλη τη διάρκεια του ασφαλιστικού του βίου. Οι μηνιαίες αποδοχές θα προσαυξάνονται κατά την ετήσια μεταβολή μισθών, όπως αυτή υπολογίζεται από την Ελληνική Στατιστική Αρχή. Σύμφωνα με ειδικούς της κοινωνικής ασφάλισης, το γεγονός αυτό οδηγεί χιλιάδες δημοσίους υπαλλήλους σε μικρότερες συντάξεις κοντά στο 30%. Ειδικά το 2016, ο υπολογισμός του ανταποδοτικού σκέλους των συντάξεων θα γίνεται με βάση τον μέσο μηνιαίο μισθό-εισόδημα των τελευταίων 10 ετών πριν από την κατάθεση της αίτησης, ενώ για τα υπόλοιπα έτη η περίοδος αυτή θα αυξάνεται κατά ένα έτος ετησίως.
Αποσύρουν αιτήσεις που έχουν υποβάλει
Όπως γράφει η Καθημερινή, η καθυστέρηση που παρατηρείται στην κατάθεση του σχεδίου νόμου και η ανασφάλεια που έχει δημιουργηθεί στους κόλπους των δημοσίων υπαλλήλων έχουν οδηγήσει χιλιάδες ασφαλισμένους που έχουν θεμελιώσει συνταξιοδοτικό δικαίωμα σε μια… βιομηχανία υποβολής και απόσυρσης συνταξιοδοτικών αιτήσεων.
Ήδη υπάρχουν τουλάχιστον 20.000 υπάλληλοι που από τον Οκτώβριο και μετά έχουν καταθέσει και αποσύρει τις αιτήσεις για τη συνταξιοδότησή τους έως και 5 φορές… Μάλιστα, εντός του έτους εκτιμάται ότι παρά τις αλλαγές του καλοκαιριού στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης, αντί για 12.000 υπαλλήλους θα σπεύσουν να συνταξιοδοτηθούν άνω των 20.000 – 25.000, ξεπερνώντας πιθανότατα και αυτούς που συνταξιοδοτήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια (περίπου 20.000 το 2015 και 24.000 το 2014).
Στο στόχαστρο και οι ήδη συνταξιούχοι
Στο στόχαστρο φαίνεται πως μπαίνουν, μάλιστα, και οι ήδη συνταξιούχοι, στο πλαίσιο του επανυπολογισμού των συντάξεων. Σύμφωνα με πληροφορίες, ενώ για τους συνταξιούχους των υπολοίπων Ταμείων η «προσωπική διαφορά» θα υπολογιστεί με βάση το ύψος των συντάξιμων αποδοχών, για το Δημόσιο θα υπολογιστεί με βάση το εισόδημα, καθώς στο υπουργείο Εργασίας εκτιμούν ότι υπάρχουν τα απαιτούμενα στοιχεία.
Οπως, μάλιστα, προβλέπεται και για τους ασφαλισμένους των υπολοίπων Ταμείων, όσοι αποχωρήσουν εντός του 2016 θα λάβουν το μισό της προσωπικής διαφοράς, σε περίπτωση που το ποσό της σύνταξης, με βάση τον νέο τρόπο υπολογισμού, υπολείπεται κατά ποσοστό άνω του 20% το ποσό που θα λάμβαναν σύμφωνα με τη νομοθεσία που ίσχυε έως τις 31.12/2014. Οσοι καταθέσουν αίτηση το 2017 θα λάβουν το 1/3 της προσωπικής τους διαφοράς και εκείνοι που θα καταθέσουν το 2018, το 1/4 αυτής.

Κλήση της τροχαίας ύψους 200 ευρώ σε κέρματα του ενός, δύο και πέντε λεπτών του ευρώ, πλήρωσε νεαρός, σε γκισέ στα ΕΛ.ΤΑ. του Βόλου. Ηθελε να τιμωρήσει το ελληνικό δημόσιο ταλαιπωρώντας το, φέρεται να ισχυρίστηκε ενώπιον των υπαλλήλων, που στη θέα του «βουνού» των κερμάτων… σάστισαν. Και φαίνεται να το πέτυχε: τέσσερα άτομα μετρούσαν επί δύο ώρες τα «φραγκοδίφραγκα».
Το περιστατικό έγινε προχθές, στις τέσσερις περίπου το απόγευμα. Στο κεντρικό υποκατάστημα των ΕΛ.ΤΑ. ήταν δύο υπάλληλοι πίσω από τα γκισέ και κόσμος που περίμενε να εξυπηρετηθεί. Ανάμεσά τους και ο νεαρός. Πήρε χαρτί προτεραιότητας, περίμενε υπομονετικά και μόλις έφθασε μπροστά στο γκισέ των ΕΛ.ΤΑ. «πήρε το αίμα του πίσω».
Παρέδωσε στην υπάλληλο την κλήση που βεβαίωσε εις βάρος του η Τροχαία για παράβαση και δήλωσε ότι θα πληρώσει σε ψιλά. Η υπάλληλος δεν φανταζόταν τι ψιλά εννοούσε ο νεαρός. Οταν είδε τη σακούλα του σούπερ μάρκετ γεμάτη με μονόλεπτα, δίλεπτα και πεντάλεπτα, σάστισε. «Γιατί ρε φίλε μου το κάνεις αυτό;», φέρεται να ρώτησε με απόγνωση η υπάλληλος. «Τιμωρώ το ελληνικό δημόσιο ταλαιπωρώντας το», φαίνεται να της απάντησε ο νεαρός σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες. Η υπάλληλος έκανε μία ακόμη προσπάθεια, ζητώντας από το νεαρό να επιστρέψει την επομένη το πρωί, οπότε και περισσότεροι υπάλληλοι βρίσκονται στο κατάστημα για να μπορέσει να γίνει η καταμέτρηση. Ο νεαρός αρνήθηκε, καθώς έληγε η προθεσμία των 10 ημερών, διάστημα στο οποίο είχε τη δυνατότητα να καταβάλλει το μισό χρηματικό ποσό του προστίμου. Η υπάλληλος, βγήκε από το γκισέ, πήρε τη σακούλα με τα νομίσματα και τα άδειασε πάνω στο τραπέζι που υπάρχει μπροστά από τα ταμεία για την εξυπηρέτηση των πελατών. Αρχισε να τα μετρά ένα - ένα μαζί με το νεαρό. Κατά την καταμέτρηση προέκυψαν διαφορές. Φώναξαν ενισχύσεις. Ηρθαν δύο ακόμη άτομα και όλοι μαζί μετρούσαν μονόλεπτο το μονόλεπτο τα χρήματα μέχρι να συμπληρωθεί το ποσό των 200 ευρώ. Επί δύο ώρες, τέσσερα άτομα μετρούσαν μέχρι να συμπληρωθεί το ποσό και όλοι μαζί να πιστοποιήσουν ότι δεν υπάρχει χρηματική διαφορά.
πηγή: taxydromos
Εθελοντική αιμοδοσία διοργανώνει η Επιτροπή Κοινωνικής Πολιτικής & Υγείας του ΑΠΘ στις 14 και 21 Απριλίου 2016 στο διάστημα 9:00-12:30, στην Αίθουσα Τελετών του ΑΠΘ, με στόχο την ενίσχυση της Τράπεζας Αίματος του ΑΠΘ.

Η Τράπεζα Αίματος της Επιτροπής Κοινωνικής Πολιτικής και Υγείας κατά την τελευταία επταετία έχει διαθέσει περισσότερες από 2.000 φιάλες αίματος σε ασθενείς που απευθύνθηκαν σε αυτήν. Παράλληλα, διαθέτει 723 εγγεγραμμένα μέλη και ο αριθμός των εθελοντών αιμοδοτών αυξάνεται ενθαρρυντικά σε κάθε νέα αιμοληψία.

Αρωγός της προσπάθειας αυτής είναι το Κέντρο Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, όπου βρίσκεται η Τράπεζα Αίματος του ΑΠΘ.

http://www.onmed.gr


Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!