Σάββατο, 7 Νοεμβρίου 2015

Greek Brand New: Made in Greece με σύγχρονο design και καλό γούστο
Μια ματιά στη νέα αισθητική της Ελλάδας, σε ό,τι πιο καινούριο και πρωτοποριακό σχεδιάζεται και παράγεται στην Ελλάδα σε όλο το φάσμα των εφαρμοσμένων τεχνών υπόσχεται η έκθεση Greek Brand New. Από τα brands, τα προϊόντα, τα σχέδια και τις ιδέες νέων επιχειρήσεων ρούχων, μέχρι τα αξεσουάρ, τα σουβενίρ και τα design αντικείμενα.
Νέες εταιρείες που ξεκίνησαν τη λειτουργία τους μέσα στα χρόνια της κρίσης δημιούργησαν την Greek Brand New (www.greekbrandnew.com). Κοινός τους στόχος είναι να δώσουν το δικό τους στίγμα νεωτερισμού και αισθητικής της Ελλάδας, η κάθε μια από το δικό της τομέα.
Οι εταιρίες και τα προϊόντα που παρουσιάζονται δεν είναι στο επίπεδο των σχεδίων και των ιδεών αλλά έτοιμα branded προϊόντα πολλά από αυτά ήδη καταξιωμένα στην Ελλάδα και λίγα προς το παρόν και στο εξωτερικό.
Η έκθεση, δεν θα είναι ανοιχτή στο ευρύ κοινό, απευθύνεται σε όλους τους ιδιοκτήτες καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα και υπεύθυνους αγορών πολυκαταστημάτων, μεγάλων επιχειρήσεων, ξενοδοχείων και μουσείων που θέλουν να έχουν ελληνικά προϊόντα στα ράφια τους, όχι γιατί γράφουν επάνω Made in Greece αλλά γιατί έχουν πια σύγχρονο design, ισχυρό branding και εξαιρετική ποιότητα.
Με δική του εκπομπή ο Έλτον Τζον
CELEBRITIES
Με δική του εκπομπή ο Έλτον Τζον
Ο Έλτον Τζον, διεθνές είδωλο, ακτιβιστής και οικοδεσπότης της εκπομπής Elton John's Rocket Hour στο Apple Music's Beats 1, υποδέχεται στην πρώτη του εκπομπή τον μουσικό Μπράντον Φλάουερς.
Οι δυο τους έχουν διαμορφώσει μια φιλία τα τελευταία χρόνια καθώς πλέον ο Έλτον Τζον περνάει τον μισό χρόνο του στο Λας Βέγκας για τις εμφανίσεις του, ενώ ο Μπράντον ζει εκεί.
«Όταν ο Μπράντον ετοιμάζει έναν δίσκο - είτε για τους The Killers, είτε προσωπικό – έρχεται και μου παίζει τα τραγούδια τού άλμπουμ», λέει ο Τζον στην αρχή της εκπομπής.
«Συνήθως είμαι πολύ χαρούμενος και ενθουσιασμένος όταν τα ακούω. Και εγώ συνήθως παίζω τα δικά μου σ' αυτόν. Έτσι είναι: θα σου δείξω τα δικά μου, θα μου δείξεις τα δικά σου».
Κάνουν θραύση τα προϊόντα μαϊμού στο διαδικτυακό εμπόριο της Κίνας
Πάνω από το 40% των προϊόντων που πουλήθηκαν στην Κίνα μέσω του Διαδικτύου πέρσι ήταν είτε απομιμήσεις είτε κακής ποιότητας, ανέφερε σήμερα Τρίτη το επίσημο πρακτορείο ειδήσεων της Κίνας Σινχουά, δίνοντας μια εικόνα της έκτασης του προβλήματος που στοιχειώνει τον γρήγορα ανερχόμενο κλάδο των διαδικτυακών πωλήσεων.

Σύμφωνα με την αναφορά, η οποία παραδόθηκε στους ανώτατους αξιωματούχους της χώρας, λιγότερο από το 59% των προϊόντων που πουλήθηκαν μέσω του διαδικτύου πέρσι ήταν αυθεντικά ή καλής ποιότητας.

Η Κίνα προσπαθεί να αλλάξει την εικόνα της ως χώρα κατασκευής παραποιημένων προϊόντων και απομιμήσεων, κάτι που αποτελεί μακροχρόνιο και μεγάλο πρόβλημα για γνωστές μάρκες που θέλουν να διεισδύσουν στην κινεζική αγορά όπως η Apple με το iPhone και η γραμμή πολυτελών προϊόντων LVMH.

Η γιγαντιαία κινεζική διαδικτυακή επιχείρηση Alibaba Group Holding έχει δώσει μάχη για να μείνει εκτός της αμερικανικής «μαύρης λίστας» προϊόντων-μαϊμού.

Στην αναφορά του, το πρακτορείο κάλεσε τις αρχές να «θεσπίσουν αυστηρότερους νόμους για το διαδικτυακό εμπόριο, να βελτιώσουν την επόπτευσή του και να ξεκαθαρίσουν τα δικαιώματα των καταναλωτών και τις ευθύνες των πωλητών».

Πρόσθεσε ότι αυτά είναι αναγκαία λόγω της αλματώδους αύξησης των διαδικτυακών πωλήσεων, κατά 40% πέρσι, ήτοι σε 2,8 τρισεκατομμύρια γιουάν (441,84 δισεκατομμύρια δολάρια).

Η Κίνα θέλει να ενδυναμώσει την προστασία των καταναλωτών που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο, αφού υπάρχουν αρκετές ασάφειες για το πώς μπορούν να διεκδικήσουν αποζημίωση ή ευθύνες από τους πωλητές.

Σύμφωνα με την έκθεση, πέρσι καταγράφηκαν 77.800 παράπονα καταναλωτών για τις διαδικτυακές αγορές τους, μια απότομη αύξηση κατά 356,6% από το 2013.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!