Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου 2016


Η αξία της θετικής σκέψης στην ψυχολογία των ανθρώπων είναι αδιαμφισβήτητη. Όλοι μιλούν για θετικά συναισθήματα, θετική ενέργεια… και έχουν δίκιο.

Η καλή ψυχολογία, με απλούς, καθημερινούς όρους καθορίζεται από αυτές τις παραμέτρους -γνωστές σε όλους αλλά συχνά παρατημένες μέσα στη δίνη της τρέχουσας πραγματικότητας του καθενός…

Ας τους ρίξουμε μια ματιά (έστω και βιαστική), κι ας κρατήσουμε κάτι για εμάς.

Διαβάστε περισσότερα στο Nowdoctor.gr

Χτυπούσε πρωί και μεσημέρι εργολαβικά κάρτες συναδέλφων της! Διοικητική υπάλληλος που υπηρετούσε στα γραφεία του Δήμου Αθηναίων στην οδό Λιοσίων, στη Διεύθυνση δημοτικών προσόδων, ανέλαβε τον περασμένο Μάιο, να «δουλέψει» για λογαριασμό πολλών.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες της aftodioikisi.gr, η δημοτική υπάλληλος είχε αναλάβει να χτυπά τις κάρτες 4 με 5 εργαζομένων του δήμου, οι οποίοι με την συνδρομή της, παρέτειναν τις διακοπές τους ή εξασφάλιζαν πλήρη μισθό παρά την απουσία τους! Με τον τρόπο αυτό οι συναδελφοί της παρότι απουσίαζαν ήταν πλήρως καλυμμένοι και εμφανίζονταν να είναι στην εργασίας τους.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες της aftodioikisi.gr, η ενέργειά της έγινε αντιληπτή ένα απόγευμα  στα τέλη Μαΐου από την ιδιαιτέρα, του γενικού γραμματέα του Δήμου Αθηναίων Λευτέρη Καστανάκη. Μάλιστα η συνεργάτης του γγ, την έπιασε στα πράσα, την ώρα που η επίορκος υπάλληλος χτυπούσε τις κάρτες. Αμέσως κάλεσε τον γενικό, ο οποίος μετέθεσε άμεσα την υπάλληλο στη Δημοτική Αστυνομία (κτήριο επί της οδού Αγίου Κωνσταντίνου) όπου και υπηρετεί έως σήμερα ως διοικητική, ενώ κίνησε και τις πειθαρχικές διαδικασίες.
Συγκεκριμένα σε βάρος της διατάχθηκε Ένορκη Διοικητική Εξέταση που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη. Αυτή την στιγμή εκκρεμεί το πόρισμα της ΕΔΕ, το οποίο αναμένεται από μέρα σε μέρα να εκδοθεί. Εφόσον κριθεί ένοχη από την ΕΔΕ, η υπόθεση θα παραπεμφεί στο πειθαρχικό. Η τελική απόφαση του πειθαρχικού, εφόσον παραπεμφεί, θα βγει μέχρι το τέλος του χρόνου, όπως μας ανέφεραν έγκυρες πηγές.
Σύμφωνα με στελέχη του δήμου, όπου μίλησαν στην aftodioikisi.gr, σε αυτές τις περιπτώσεις προβλέπεται ποινή στέρησης από μερικές μέρες ή μήνες των αποδοχών του εκάστοτε επίορκου υπαλλήλου.
Οι συνέπειες για τους επίορκους δημοσίους υπαλλήλους στην συγκεκριμένη περίπτωση για την εργαζόμενη του δήμου, φαίνεται ότι θα είναι ελάχιστες, αν αναλογιστεί κανείς το μέγεθος της ενέργεια της.

Ένας πρώην δήμαρχος όχι μόνο κακοποιούσε σεξουαλικά κατ΄ εξακολούθηση ένα τετράχρονο κορίτσι, αλλά έριξε και το φταίξιμο στο παιδί γιατί συμμετείχε “πρόθυμα”. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο Richard Keenan, ο οποίος, μάλιστα, κατά δήλωσή του “αφιέρωσε τη ζωή του στον Χριστό”, και υπηρέτησε ως τοπικός άρχοντας στο Hubbard του Οχάιο τις χρονιές 2010-2011, κακοποιούσε το παιδί για τουλάχιστον τρία χρόνια, από την ηλικία των τεσσάρων έως τα επτά. Όταν το κοριτσάκι ομολόγησε στη γυναίκα του δράστη τα όσα αρρωστημένα συνέβαιναν, εκείνος τα παραδέχτηκε όλα και φέρεται μάλιστα να εισήχθη και σε ψυχιατρικό ίδρυμα καθώς είχε αυτοκτονικές τάσεις. Εκεί, εξομολογήθηκε στους κοινωνικούς λειτουργούς ότι ξεκίνησε να κακοποιεί το παιδί τον Σεπτέμβριο του 2013, αλλά ότι εκείνο είχε “ξεκινήσει” την κακοποίηση αποκαλώντας την “πρόθυμο συμμετέχοντα”.
proni-dimarxos-ochaio_aftodioikisi
Εις βάρος του έχουν ασκηθεί διώξεις για 8 υποθέσεις βιασμού και 12 υποθέσεις απόπειρας βιασμού. Ο ίδιος δήλωσε αθώος στις διωκτικές αρχές, αλλά ο κατήγορος σημείωσε ότι ομολόγησε τις επιθέσεις στη γυναίκα, τον αδελφό του και τη νύφη του, όπως αναφέρει σε ρεπορτάζ του το Youngstown Vindicator.
Η δίκη έχει προγραμματιστεί σε λίγους μήνες, ενώ ο κατηγορούμενος κινδυνεύει με ισόβια δεσμά.

Η αρχαιότερη πιθανό στον κόσμο φιάλη, κατασκευασμένη από ράβδους γυαλιού λιωμένες πάνω σε σκούρα πράσινη βάση, βρέθηκε στον Αρχαιολογικό χώρο Κουρίου, στην επαρχία Λεμεσού.
Ανακοίνωση του Τμήματος Αρχαιοτήτων Κύπρου αναφέρει πως συνεχίστηκε και κατά το 2016 η αποκάλυψη στοιχείων που σχετίζονται με το μεγάλο σεισμό, που έπληξε το Κούριο τον 4ο αι. μ.Χ.
Είναι πλέον ξεκάθαρο ότι το μεγάλων διαστάσεων κτίριο που ανασκάπτει η ομάδα, πρόκειται για οικία πλουσίων ή δημόσιο κτίριο, παρ’ όλο που το μέγεθος και το ιστορικό ανέγερσής του παραμένουν ακόμη άγνωστα.
Στο κτίριο διατηρούνται μεγάλες ποσότητες αρχαιολογικού υλικού, επίσης, η ομάδα εντόπισε επιπρόσθετα θραύσματα από εισηγμένη, μεγάλων διαστάσεων φιάλη (πιάτο – διαμέτρου πέραν των 60 εκ.), η οποία είχε ανακαλυφθεί αρχικά το 2014.
Πιθανόν, το κτίριο να ήταν διώροφο, ενώ η μορφή της κάτοψής του παραμένει υπό διερεύνηση.
Τα δάπεδα καλύπτονται από τεράστιους ογκόλιθους που κατέπεσαν ως αποτέλεσμα του σεισμού, ενώ η ισχύς της σεισμικής δόνησης είναι φανερή από τη ζημιά που είναι ορατή στους τοίχους και από το ότι μετακινήθηκαν οι τεράστιοι λαξευμένοι λίθοι.
Ο πλούτος που τεκμηριώνεται στην αρχαία αυτή οικία είναι ιδιαίτερα εμφανής σε ένα μεγάλων διαστάσεων δωμάτιο με ψηφιδωτό δάπεδο, μαρμαροθετήματα και επιχρίσματα στους τοίχους, τα οποία σώζουν χρώμα.
Η ανάλυση της κεραμικής, που πραγματοποιήθηκε από την ομάδα αρχαιολόγων, στην οποία ανήκει και ο δρ Σκότ Μορε, του Indiana University of Pennsylvania, χρονολογεί το σεισμό στα μέσα του 4ου αιώνα.
Την χρονολόγηση αυτή, επιβεβαιώνει και η ανάλυση των νομισμάτων που βρέθηκαν στο κτίριο. Την ανάλυση ανέλαβε ο νομισματολόγος δρ Πολ Κιν από το University of Massachusetts (Lowell).
Συμμετείχαν επίσης, φοιτητές και εθελοντές από διάφορους οργανισμούς και από το University of Cincinnati (ΗΠΑ), Arizona State University (ASU), Boston University, University of Chester (UK).
Συμμετείχαν επίσης πέραν αυτών και 20 ντόπιοι εθελοντές, τόσο στην ανασκαφή όσο και στην επεξεργασία του υλικού.

Ένα 14χρονο κορίτσι από την Ιρλανδία κατέθεσε πρόσφατα μήνυση κατά του Facebook επειδή η υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης «επέτρεψε» την ανάρτηση μίας φωτογραφίας της κοπέλας όπου απεικονιζόταν γυμνή, σαν πράξη εκδίκησης από άλλους χρήστες.
Το ανώτατο δικαστήριο του Μπέλφαστ απέρριψε τη Δευτέρα την προσπάθεια του Facebook να διαγράψει τους ισχυρισμούς του κοριτσιού. Η 14χρονη νεαρή έχει καταθέσει επίσης μήνυση εναντίον του ατόμου που φέρεται πως ανήρτησε τη φωτογραφία, σε μια υπόθεση που οι δικηγόροι υποστηρίζουν ότι είναι η πρώτη τέτοιους είδους στη Μεγάλη Βρετανία.
Ο δικηγόρος της έφηβης, το όνομα της οποίας δεν θα δοθεί στη δημοσιότητα εξαιτίας του νεαρού της ηλικίας της, δήλωσε ότι η ανάρτηση της συγκεκριμένης φωτογραφίας μπορεί να παρομοιαστεί με πράξη παιδικής κακοποίησης. Η 14χρονη επιδιώκει αποζημίωση για κατάχρηση των προσωπικών δεδομένων, αμέλεια και παράβαση του νόμου περί Προστασίας των Δεδομένων.
Η φωτογραφία της είχε αναρτηθεί στην ιστοσελίδα ποικίλες φορές μεταξύ Νοεμβρίου του 2014 και Ιανουαρίου του 2016. Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το βρετανικό ειδησεογραφικό δίκτυο BBC, η νομική ομάδα της νεαρής υποστηρίζει ότι το Facebook είχε τη δυνατότητα να αποτρέψει την αναδημοσίευση της φωτογραφίας, κάνοντας χρήση μιας υπηρεσίας εντοπισμού για την αναγνώριση της εικόνας στην κοινότητα της ιστοσελίδας.
Η υπόθεση κατά του Facebook και η αγωγή κατά του άνδρα που φέρεται πως ανήρτησε για πρώτη φορά τη φωτογραφία θα εκδικαστούν σε δικαστήριο του Μπέλφαστ αργότερα, πιθανόν μέσα στο τρέχον έτος.

To Facebook και το Twitter συντάχθηκαν με άλλους γνωστούς οργανισμούς των media, όπως είναι το τηλεοπτικό δίκτυο CNN και οι εφημερίδες New York Times και Washington Post, με στόχο να συμβάλουν στην εξυγίανση της ειδησεογραφίας που προβάλλεται μέσω των κοινωνικών δικτύων.

Στόχος της συμμαχίας είναι να περιοριστεί η διάδοση ψευδών πληροφοριών και να καλλιεργηθεί η κριτική ικανότητα των χρηστών του Διαδικτύου, ώστε να αντιλαμβάνονται ποιες ειδήσεις είναι πραγματικές και ποιες αποτελούν clickbait, ή απλώς ψέματα. Ο συνασπισμός υποστηρίζεται από την Alphabet και ονομάζεται First Draft Coalition.

Το πρόβλημα της παραπληροφόρησης μαστίζει εδώ και αρκετά χρόνια τόσο το Facebook όσο και το Twitter, ενώ οι δύο εταιρείες έχουν μέχρι τώρα προσπαθήσει με διάφορους τρόπους να ελέγξουν το φαινόμενο.

Δεν είναι πάντως ξεκάθαρο το τι ακριβώς σκοπεύει να κάνει ο συνασπισμός για να αντιμετωπίσει το συγκεκριμένο πρόβλημα. Αναφέρεται ότι σκοπεύει να αναπτύξει μια πλατφόρμα, στην οποία θα μπορεί να καταφύγει κανείς για να ελέγξει το κατά πόσο η πηγή μιας είδησης είναι αξιόπιστη, ενώ πιθανότατα θα ληφθούν και μέτρα για την εκπαίδευση των χρηστών του Web.

Πηγή: e-pmag.gr

Νέα σελίδα στη ζωή της φαίνεται ότι έχει γυρίσει η Αντριάνα Λίμα!

Η Βραζιλιάνα καλλονή και «αγγελάκι» της Victoria’s Secret εδώ και ένα περίπου ένα μήνα έχει βρει τον έρωτα στο πρόσωπο του παρουσιαστή Ράιαν Σίκρεστ.
Οι δυο τους γνωρίστηκαν κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων στο Ρίο και από τότε είναι αυτοκόλλητοι!

Ο 41χρονος παρουσιαστής του American Idol έχει πέραση στο ωραίο φύλο, μιας και έχει κάνει σχέσεις με αρκετές καλλονές.

Σημειώνεται, ότι από τον Μάρτιο η Αντιάνα Λίμα είναι και επισήμως ελεύθερη καθώς εκδόθηκε το διαζύγιό της με τον Σέρβο σταρ του NBA, Marco Jaric, με τον οποίο έχει αποκτήσει δύο κόρες

Πηγή: star.gr
Νεαρή γυναίκα αυτοκτόνησε όταν είδε ερωτικό της βίντεο στο ίντερνετ
Μια γυναίκα 31 ετών, η Τιτσιάνα Καντόνε, με καταγωγή από την ευρύτερη περιοχή της Νάπολης, αυτοκτόνησε εξαιτίας της ψυχολογικής πίεσης που υπέστη, μετά από ανάρτηση ερωτικού της βίντεο στο διαδίκτυο.
Το βίντεο είχε τραβήξει με κινητό ο πρώην αρραβωνιαστικός της Τιτσιάνα, με την συναίνεση της. Η ίδια δεν περίμενε, όμως, ότι μετά από λίγους μήνες, κάποιος θα το «ανέβαζε» στο ίντερνετ, με εκατομμύρια «Like» και αμέτρητα σχόλια, κάθε είδους, στο Twitter και στο Facebook.
Η νεαρή γυναίκα είχε αλλάξει σπίτι, επιλέγοντας να ζήσει και πάλι με την μητέρα της, ενώ είχε υποβάλει και αίτηση για να μπορέσει να αλλάξει ονοματεπώνυμο. Πριν πέντε ημέρες, επίσης, μια πρώτη δικαστική απόφαση αναγνώρισε την τεράστια ζημία που η ίδια είχε υποστεί, εξαιτίας της παραβίασης της προσωπικής της ζωής μέσω του διαδικτύου.
Όπως γράφουν, όμως, τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης, η Τιτσιάνα δεν κατάφερε να ξεπεράσει το σοκ και την ντροπή, και έβαλε τέλος στην ζωή της , με ένα μαντήλι, στο υπόγειο του σπιτιού της μητέρας της.
Η εισαγγελία της Νάπολης ξεκίνησε έρευνα για τυχόν προτροπή σε αυτοκτονία, αλλά το κύριο ερώτημα, τώρα, είναι τι πρέπει να γίνει ώστε να μπορέσουν να αποφευχθούν άλλες, παρόμοιες, τραγικές ιστορίες.
51α ΔΗΜΗΤΡΙΑ 2016.  Όλο το πρόγραμμα εκδηλώσεων +photo+video για να ξέρετε τι θα δείτε...
Τα 51α Δημήτρια έχουν ως θεματική το «Αστυβάλ», μια μείξη των λέξεων «άστυ» και «φεστιβάλ». «Στόχος μας είναι να εντάξουμε αυτό το Φεστιβάλ μέσα στην πόλη και η πόλη με τους δημιουργούς της να έχει ενεργό συμμετοχή σε όλα τα επίπεδα, από τους χώρους, μέχρι τους ανθρώπους της, καλλιτέχνες και κοινό», μας λέει η κ. Χρυσίδου.
Συνολικά 43 δρώμενα
Με προϋπολογισμό γύρω στις 400.000 ευρώ, όπως και πέρυσι, τα 51α Δημήτρια περιλαμβάνουν 43 εκδηλώσεις που θα γίνουν από τις 30 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 23 Οκτωβρίου, σε κλειστούς, αλλά και ανοιχτούς χώρους, όπως το Καπάνι, την πλατεία Αθωνος, την πλατεία Αριστοτέλους, την Αγιορειτική Εστία, τα Σφαγεία.
λ.
«Το πρόγραμμα είναι πολυσυλλεκτικό, εναλλακτικό, σύγχρονο, αλλά απευθύνεται σε όλη την πόλη. Δεν θέλουμε εκδηλώσεις για λίγους, αλλά πρωτότυπες βραδιές που θα αφορούν τους νέους και τους παλαιότερους και, πάντως, θα προσελκύουν πολύ κόσμο. Τα κριτήρια που θέσαμε ήταν για άρτια ποιοτικές εκδηλώσεις, με διεθνή προσανατολισμό, αλλά και έμφαση στις εγχώριες ιδέες. Για παράδειγμα από τις 43 εκδηλώσεις οι 17 είναι από Ελληνες καλλιτέχνες που μας βρήκαν μόνοι τους και κατέθεσαν τις προτάσεις τους», αναφέρει η κ. Χρυσίδου, προσθέτοντας ότι ένα κομμάτι του προγράμματος αφορά το Προσφυγικό και την ένταξη των προσφύγων στην καθημερινότητα της πόλης.  

Το

πλήρες

πρόγραμμα:

1-23/10: Yoko Ono
Εγκατάσταση «Ex It», Φιλμ και Περφόρμανς
ΜΜΣΤ
Η 83χρονη τραγουδίστρια, στιχουργός, περφόρμερ και ακτιβίστρια Γιόκο Όνο και ίσως η πιο διάσημη χήρα στον κόσμο –υπήρξε σύζυγος του Τζον Λένον- συμμετέχει στα φετινά Δημήτρια με... 100 φέρετρα. Πρόκειται για την εγκατάσταση της με τίτλο «Ex It», που θα φιλοξενηθεί στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης. Πολυσυζητημένη και με παρουσιάσεις ανά τον κόσμο (από το Ισραήλ και την Ισπανία μέχρι πιο πρόσφατα στη Γαλλία), η εγκατάσταση περιλαμβάνει 100 φέρετρα - 60 φέρετρα αντρών, 30 γυναικών και 10 παιδιών. 
1,2,3/10: Ο Αδαής και ο Παράφρων, του Τ. Μπέρνχαρτ
από την Ομάδα Θεάτρου Χ-αίρεται σε σκηνοθεσία Γ. Περλέγκα
Πόσο ενδιαφέρον είναι για μια ντίβα της όπερας να τραγουδήσει στο «Μαγικό Αυλό» του Μότσαρτ για 222 φόρα; Πόσο να αντέξει την πειθαρχία και τις σκληρές πρόβες, αλλά και την επαναλαμβανόμενη έκθεση της στην κρίση του κοινού; Ο Μπέρνχαρντ βάζει την πρωταγωνίστριά του να ματαιώσει τις προγραμματισμένες εμφανίσεις της και να αποσυρθεί με τον τυφλό πατέρα της στην εξοχή. Εκείνος όμως, αλκοολικός και φιλοχρήματος, έχει εναποθέσει όλη του τη ζωή στην καριέρα της κόρης του. Ανάμεσά τους και ένας ιατροδικαστής, παθιασμένος με την ανθρώπινη ανατομία, αλλά μάλλον αδιάφορος για την ανθρώπινη ύπαρξη... 
2/10-30/11: Νικόλαος Γύζης - Τα σχέδια
Δημοτική Πινακοθήκη (Casa Bianca)
Η έκθεση σχεδίων του Νικολάου Γύζη από τη συλλογή της Δημοτικής Πινακοθήκης-δωρεάς της οικογενείας Γύζη έρχεται να συμπληρώσει πτυχές από το έργο και την προσωπικότητα ενός εκ των σημαντικότερων Ελλήνων ζωγράφων. Σε συνδυασμό με τη μόνιμη έκθεση των έργων του καλλιτέχνη στον ίδιο χώρο, η ενότητα αυτή ολοκληρώνει την εικόνα του δυναμικού της Πινακοθήκης και εστιάζει στον πλούτο των θεμάτων, στην αρτιότητα της τεχνικής του καλλιτέχνη, στη συνθετική αξία και το σπάνιο χαρακτήρα της έκφρασής του, που ταυτοποιείται από την εναλλαγή φωτός και σκιάς και την παλμική κίνηση. Σκίτσα, σχέδια και σημειώσεις, τα έργα πριν και μέσα στο έργο ενός μεγάλου καλλιτέχνη. Μια έκθεση -την επιμέλεια της οποίας υπογράφει ο ιστορικός τέχνης, Κωνσταντίνος Διδασκάλου- που παρουσιάζει τα σχέδια του Νικολάου Γύζη, που γοητεύουν με το δυναμισμό της γραφής και το ρυθμό της σύνθεσής τους.
Ελεύθερη Είσοδος 
Σταύρος Γασπαράτος - Expanded Piano
2 Οκτωβρίου (Σεμινάριο - Κέντρο Μουσικής)
3 Οκτωβρίου (Συναυλία - ΜΜΘ/Μ2)
Φανταστείτε ένα πιάνο να παίρνει τις διαστάσεις μιας αίθουσας συναυλιών και κάθε ένας από τους ακροατές να βιώνει το έργο ως εάν να βρίσκεται εντός του οργάνου. Γίνεται ένα μουσικό έργο να προσομοιώσει για τον ακροατή την ακουστική εμπειρία του  να βρίσκεται μέσα στο πιάνο; Την απάντηση δίνει ο βραβευμένος συνθέτης της νεότερης γενιάς με σημαντική παρουσία στους χώρους του θεάτρου και του κινηματογράφου, Σταύρος Γασπαράτος με το «Expanded Piano».
Αυτή η εγκατάσταση–μουσικό έργο είναι εμπνευσμένη απ' την ιδέα του "Prepared Piano" (προετοιμασμένο πιάνο). Ο καλλιτέχνης εμπνεύστηκε από την ιδέα ενός μηχανικά αλλοιωμένου πιάνου που έγινε διάσημη από τις συνθέσεις του John Cage και άλλων, οι οποίοι τοποθετούσαν βίδες, ελάσματα και διάφορα αντικείμενα στις χορδές του πιάνου αλλοιώνοντας τον ήχο του.
4/10: Η Ορχήστρα Δωματίου του Teatro alla Scala του Μιλάνου
(Cameristi Del Teatro Alla Scala)
ΜΜΘ (Μ1)
Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες και δραστήριες Ορχήστρες Δωματίου, αυτή του Θεάτρου της Σκάλας του Μιλάνου δίνουν το «παρών» στα φετινά Δημήτρια. Οι γνωστοί και ως Cameristi della Scala θα παρουσιάσουν ένα πρόγραμμα, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων έργα των Βιβάλντι και Μπαχ.
Συμμετέχουν οι σολίστ Francesco Manara (βιολί), Γιάννης Τσιτσελίκης (βιολοντσέλο), Massimo Polidori (βιολοντσέλο) και Massimo Mercelli (φλάουτο), ενώ στη διάρκεια της συναυλίας - συμπαραγωγή με το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης- η Ορχήστρα Δωματίου της Scala συναντά τη MOYSA του ΜΜΘ (Συμφωνική Ορχήστρα Νέων ΜΜΘ), καθώς θα συμπράξουν σ' ένα από τα έργα του προγράμματος. 
4-23/10: Έκθεση κοστουμιών του ΚΘΒΕ  
Αλατζά Ιμαρέτ
Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος στο πλαίσιο των φετινών Δημητρίων ανοίγει το βεστιάριό του και υπενθυμίζει σημαντικές στιγμές από τη διάρκεια των 55 χρόνων λειτουργίας του. Στην έκθεση κοστουμιών, σχεδιασμένων από σημαντικούς ενδυματολόγους που συνεργάστηκαν με το ΚΘΒΕ, θα φιλοξενηθούν δημιουργίες από εμβληματικές παραστάσεις που ανέβασε η δεύτερη κρατική σκηνή της χώρας. Κοστούμια εντυπωσιακά από πολυτελή υλικά, άλλα πρωτοποριακά από πιο απροσδόκητες και ευφάνταστες πρώτες ύλες έρχονται να υπογραμμίσουν για άλλη μια φορά τη σημασία του... «φαίνεσθαι». Πρόκειται για μια προσπάθεια του ΚΘΒΕ να φέρει στο φως κρυμμένους θησαυρούς του και να αναδείξει το παρελθόν του, στο σήμερα. Μια έκθεση που αφορά στην πολιτιστική διαχρονικότητα. Τον σχεδιασμό και την επιμέλειά της έκθεσης υπογράφει η σκηνογράφος-ενδυματολόγος Ιουλία Σταυρίδου.
Ελεύθερη Είσοδος 
Ultima Vez
4-6/10: Σεμινάριο Χορού
7/10: In Spite Of Wishing And Wanting
ΕΜΣ
Η Ultima Vez Company ιδρύθηκε από τον Wim Vanderkeybus, ο οποίος δημιούργησε μια παράσταση για την αρχέγονη επιθυμία σε έναν κόσμο ανδρών. Μαγευτικά πλάνα χορού υπό την μουσική του David Byrne. Μονόλογοι για τον φόβο, την επιθυμία για ασφάλεια και τη μαγεία του ύπνου. 
5/10: Compassion. The History of the Machine Gun
 από το Schaubühne Berlin Theatreσε σκηνοθεσία Milo Rau
Στο έργο «Compassion. The History of the Machine Gun» ο Rau και η ομάδα του ταξιδεύουν στα «καυτά» πολιτικά σημεία των καιρών μας.
Στις μεσογειακές διαδρομές των προσφύγων από τη Μέση Ανατολή και τις εμφύλιες εμπόλεμες ζώνες στο Κονγκό. Μια παράσταση -ντοκιμαντέρ με μορφή διπλού μονολόγου, βασισμένη σε συνεντεύξεις από μέλη μη κυβερνητικών οργανώσεων, αλλά και κληρικούς και θύματα πολέμου στην Αφρική και την Ευρώπη. Μια παράσταση, που σκόπιμα περιηγείται σε αντικρουόμενα πεδία: Πώς αντέχουμε τη μιζέρια των άλλων και γιατί την παρακολουθούμε; Γιατί ένας νεκρός στιςπύλες της Ευρώπης υπερισχύει χιλιάδων νεκρών στις εμφύλιες ζώνες του Κονγκό;
Το έργο «Compassion. The History of the Machine Gun» όχι μόνο ανιχνεύει τα όρια της συμπόνιας, αλλά και τα όρια του ευρωπαϊκού ανθρωπισμού. 
6,7/10: Το «άλλο» σπίτι
Ομάδα Εν δυνάμει, σε σκηνοθεσία Ελένης Ευθυμίου
Σφαγεία
Ποια θέση έχει η φαντασία στον πραγματικό κόσμο; Τι είναι σπίτι; Μπορεί ένα άτομο με αναπηρία να διαμορφώσει ελεύθερα το περιβάλλον στο οποίο ζει; Το σύστημα πρόνοιας έχει τη δυνατότητα να υπηρετήσει την ατομική ανάγκη και επιθυμία; Και ποιος μπορεί να απαντήσει στο βασανιστικό και επίμονο ερώτημα του γονέα: «Τι θα γίνει το παιδί μου, όταν εγώ φύγω;»
Η ανήσυχη ομάδα «Εν δυνάμει», που αποτελείται από άτομα με και χωρίς αναπηρίες, διερευνά την έννοια του χώρου ως αντανάκλαση της ταυτότητας του ατόμου. Στο όριο μεταξύ θεάτρου-ντοκουμέντου και θεάτρου επινόησης, η παράσταση - βασισμένη σε μια ιδέα είναι της καλλιτεχνικής διευθύντριας Ελένης Δημοπούλου- βασίζεται στη συλλογή προσωπικών ιστοριών των μελών της, με θέμα την αναπηρία. Με αφετηρία αυτό το αυθεντικό υλικό, οι «Εν δυνάμει» εκφράζουν χωρίς αναστολές, με ευαισθησία και με απροσδόκητο χιούμορ τις αγωνίες και τα ανομολόγητα μυστικά των ανθρώπων που βιώνουν το αρνητικό πρόσημο του «Άλλου». 
6,7,8,9,10/10: Toolkit Designers' Meeting 2016
Design Toolkit
Μετά από δύο επιτυχημένες διοργανώσεις, το «Toolkit Designers' Meeting» επιστρέφει βελτιωμένο και πιο δημιουργικό. Στις διοργανώσεις των τελευταίων 2 ετών, καθιερωμένοι, έμπειροι επαγγελματίες γραφίστες, ειδικοί του χώρου της οπτικής επικοινωνίας και designers μοιράστηκαν με τους συμμετέχοντες τις γνώσεις και την εμπειρία τους σε θέματα του κλάδου, όπως οι σχέσεις με τους πελάτες, τα motion graphics, η χρωματική επικοινωνία, οι συνέργιες στον χώρο του design, τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας, το illustration, τα mobile apps, ο σχεδιασμός εντύπου, social design, και πολλά άλλα. Το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει oμιλίες εξειδικευμένα εργαστήρια και εκθέσεις.
7-16/10: 7ply Project Festival
ΚΣΤΘ - ΚΜΣΤ
Έκθεση, δράσεις, εργαστήρια, προβολές και πολλά... skateboards περιλαμβάνει το «7Ply project 2016», που διοργανώνει για 11η συνεχή χρονιά η Propaganda Rollin co στο Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης (Αποθήκη Β1, Λιμάνι).
Το 7Ply Project είναι μια γιορτή των νέων, μια πλατφόρμα καλλιτεχνών και φίλων της street κουλτούρας και της μουσικής, μια ευκαιρία για διάλογο και ανταλλαγή ιδεών,skate κόλπων και έκφρασης με σύγχρονα μέσα στο πλαίσιο της αστικής κουλτούρας. Επίκεντρο της φετινής διοργάνωσης η ομαδική έκθεση που διοργανώνεται στο ΚΣΤΘ, ενώ το πρόγραμμα περιλαμβάνει ακόμα εργαστήρια skate, graffiti performance, διαγωνισμών skate και άλλων events. 
8/10: God's Entertainment: Chauvinism Scanner
Διαδραστική περφόρμανς
Εξωτ. χώρος (Αριστοτέλους & Τσιμισκή)
Είστε ξενοφοβικός; Σας απασχολεί από που κατάγονται οι άνθρωποι; Προσοχή γιατί το "Chuavinism scanner" (Σκάνερ σωβινισμού) θα αποκαλύψει αν λέτε αλήθεια ή ψέμματα. Πρόκειται για μια διαδραστική περφόρμανς από τους "God' s Entertainment" (Maja Degirmendzic και Boris Ceko) που έρχονται από την Αυστρία, ενώ επικουρικά συμμετέχουν και δυο ηθοποιοί από Ελλάδα. Το τεστ διαρκεί περίπου 20 λεπτά, αλλά πάντα εξαρτάται και από το άτομο που συμμετέχει. Μέσα στη σκηνή μπορούν να είναι ταυτόχρονα μέχρι δύο άτομα.
8/10: Hildur Gudnadóttir
Συναυλία της Ισλανδής τσελίστριας
ΕΜΣ

Με μουσική που μοιάζει να αφουγκράζεται και να αντανακλά απόλυτα το ισλανδικό τοπίο η Hildur Gudnadóttir είναι τσελίστρια, συνθέτης και ερμηνεύτρια που εκφράζεται στο χώρο της πειραματικής ποπ και σύγχρονης μουσικής –συμμετείχε στο μουσικό σχήμα múm. Ως προς τις σόλο δουλειές της αντλεί από μια ευρεία γκάμα ήχων του μουσικού όργάνου της, καταφέρνοντας να κινείται με άνεση από μια μυστικιστική απλότητα σε αχανή ηχητικά τοπία.
Αχώριστος συνεργός της... ο Ómar. Μια εξάχορδη ηλεκτρική παραλλαγή του τσέλου, που θυμίζει μια εκμοντερνισμένη βιόλα ντα γκάμπα (viola da gamba). 
8,9,10/10: Και θα σφάξουμε το κουνέλι. Η ζωή είναι ωραία. Η ζωή είναι καλή. Θα σφάξουμε το κουνέλι.
Περφόρμανς των Σοφίας Κορώνη και Αγγελικής Παπαθεμελή
Θέατρο Αυλαία
Η Αγγελική Παπαθεμελή και η Σοφία Κορώνη, με αφετηρία την ερώτηση «Περί αλήθειας και ψεύδους υπό εξωηθική έννοια» του Φ. Νίτσε, ταξιδεύουν μέσα απ' τ' αφρισμένα «Κύματα» της Β. Γουλφ και ακολουθούν την Αλίκη του Λ. Κάρολ «Μέσα από τον Καθρέφτη», προς μια «Χώρα των Θαυμάτων» όπου οτιδήποτε μπορεί να συμβεί.
Οι δυο τους ενσαρκώνουν από κοινού μια σύγχρονη Αλίκη και στήνουν ένα ενήλικο παιχνίδι ψηλαφώντας τα όρια της πολλαπλής πραγματικότητας και του ονείρου. Σε μια πορεία αναζήτησης της Αλίκης για την Αλίκη, με μοναδικό σύντροφο και συνομιλητή τον κατακερματισμένο εαυτό, εισχωρούν στο σύμπαν της Βιρτζίνια Γουλφ όπου η βιωμένη εμπειρία αναπαράγεται στη μόνη έγκυρη πραγματικότητά της: στη συνειδησιακή ροή της, και γίνεται πλέον ποίηση της ζωής. 

9/10: Le rebétiko aujourd'hui - société et réalité
πλήρη ντάξει
Πλατεία Άθωνος
«Συνεχιστές της ελληνικής λαϊκής μουσικής παράδοσης» μέσω της δικιάς τους δημιουργίας αποκαλεί τους "πλήρη ντάξει" το γαλλικής παραγωγής ντοκιμαντέρ "Le grand tour - La Grèce", όπου αυτοί ερμηνεύουν μεταξύ άλλων και σχολιάζουν το κοινωνικού περιεχομένου τραγούδι τους «Τα δάνεια». Η συμμετοχή αυτή αποτελεί και το ερέθισμα για τη δημιουργία της μουσικής παράστασης «le rebétiko aujourd'hui - société et réalité». Τραγούδια παλιά, αλλά και δικά τους, με κεντρικό θεματικό άξονα την κοινωνική πραγματικότητα (ανθρώπινες σχέσεις, εργασία, κοινωνικός αποκλεισμός, μετανάστευση, οικονομική και ανθρωπιστική κρίση κ.α.) αποτελούν αυτή τη μοναδική παράσταση. Δυναμισμός στην οργανοπαιξία και ένας λυρισμός φωνών από μια σύγχρονη και πολλά υποσχόμενη μουσική κομπανία.
Ελεύθερη Είσοδος 
10/10: Romain Collin Trio
Συναυλία του τζαζ πιανίστα
Black Box
Ως «ένα συνθέτη οραματιστή, έναν εξαιρετικό τζαζ πιανίστα και ένα πολύ λαμπερό ανερχόμενο αστέρι στον κόσμο της τζαζ» περιγράφει ο ξένος Τύπος τον Romain Collin. Ειδικότερα για το τρίτο του άλμπουμ «Press Enter» -που κυκλοφόρησε μάλιστα με την ετικέτα της ACT- οι New York Times το χαρακτήρισαν ως ένα «νικηφόρο άλμπουμ», ενώ άλλοι κριτικοί μίλησαν για «το απόλυτο αριστούργημα».
Ο Collin συνεχίζει να εξελίσσει μια μοναδική «φωνή», μια κρυστάλλινη, ξεκάθαρη οπτική αφήνοντας το αποτύπωμα του στην σκηνή της Νέας Υόρκης, αλλά και διεθνώς. Το δίχως άλλο ένας καλλιτέχνης μιας νέας γενιάς τζαζ μουσικών που θα απασχολήσει το κοινό, αφού πετυχαίνει μια προσωπική και σύγχρονη οπτική συνδυάζοντας την παράδοση του αυτοσχεδιασμού, το μοντέρνο σχεδίασμα και τα κλασικά ακούσματα. 
11/10: These gentle hearts are like shot birds falling
Φώτης Νικολάου
Σφαγεία
Το «These gentle hearts are like shot birds falling» είναι ένα έργο για την αντρική τρυφερότητα και την ανάγκη για αγάπη και συνύπαρξη. Βασισμένο σε στιγμιαίες συναντήσεις που έρχονται, χάνονται και επανέρχονται, οι τρυφερές καρδιές του έργου βρίσκονται αντιμέτωποι με τα πάθη τους, τις επιθυμίες τους και τους φόβους τους. Κύριος αντίπαλος τους πάντα, ο εαυτός και η μοναξιά τους.
Ένα σκοτεινό, παγανιστικό και συγχρόνως ποιητικό ταξίδι αναζήτησης της ταυτότητας και της ανάγκης του να ανήκεις κάπου. Σ' έναν άχρονο τόπο, σε ένα χώρο χωρίς μνήμη οι ήρωες του έργου παλεύουν αθόρυβα αναζητώντας τη συντροφικότητα, την αποδοχή και τη θέση τους στην αγέλη.
11/10: The more you dance the more you get (20')
Εύη Δημητρίου

Σφαγεία

 Το χορογραφικό έργο της Εύης Δημητρίου χαρακτηρίζεται από έναν συνεχή πειραματισμό πάνω στις έννοιες «χορός- παράσταση-περφόρμερ-θεατής», όπου επιδιώκει να δημιουργήσει μικρά ανοίγματα επικοινωνίας, ως τόπους και χρόνους συνάντησης με το κοινό. Εξάλλου, ο ίδιος ο άνθρωπος και ο ρόλος του στην κοινωνία πρωταγωνιστεί στη δουλειά της. 
11-19/10: Ο συντελεστής Gini (Gini Coefficient)
Λυδία Δαμπασίνα
Γενί Τζαμί
Εγκαταστάσεις με ζυγαριές και βαλσαμωμένα ζώα, φωτογραφίες και βίντεο ορίζουν μια νέα μεγάλη ενότητα δουλειάς των τελευταίων πέντε χρόνων (2011-2016) της Λυδίας Δαμπασίνα. Πρόκειται για έργα, που συγκροτούν μια  ολοκληρωμένη κατάθεση και μορφοποίηση, ένα ενιαίο, διαδραστικό περιβάλλον, πρωτότυπο και ευρηματικό, καθηλωτικό και υπαινικτικό, και, ταυτόχρονα, πλούσιο και μεστό σε περιεχόμενο, συνδηλώσεις και πολλαπλές αναγνώσεις.
Η Λυδία Δαμπασίνα διερευνά τις αντιφάσεις, τα τραύματα και την πολυπλοκότητα ενός κατακερματισμένου κόσμου που έχει χάσει τις σταθερές και τα σημεία αναφοράς του, μιας μεταβατικής και αβέβαιης εποχής. Την επιμέλεια της έκθεσης υπογράφει ο ιστορικός Tέχνης και επιμελητής του ΚΜΣΤ, Γιάννης Μπόλης. 
12/10: Arve Henriksen & Jan Bang Duo
 ΜΜΘ (Μ2)

Ο Νορβηγός Arve Henriksen είναι πιθανόν από τους πιο πολύπλευρους μουσικούς της γενιάς του. Τον ανατρεπτικό αυτό τρομπετίστα συναρπάζει ο ήχος του γιαπωνέζικού φλάουτο shakuhachi με την μινιμαλιστική εκφραστική ποιότητα του, οι ρίζες του οποίου βρίσκονται στην παράδοση των Βουδιστών. Αλλά τα ενδιαφέροντά του δε σταματούν εδώ. Έχει εμπνευστεί από κάθε είδους παραδοσιακής μουσικής, συμπεριλαμβανομένης και της νορβηγικής, ενώ τώρα διερευνά πιο σύγχρονα είδη, πιο ηλεκτρονικές προσεγγίσεις και διαφορετικούς χειρισμούς στην τρομπέτα. Κάπως έτσι προκύπτει και η συνεργασία με τον Jan Bang. Ο Bang από επιτυχημένος ποπ παραγωγός των '90ς εξαιτίας της πρωτοποριακής δουλειάς του σε live remix- και ηλεκτρονικούς αυτοσχεδιασμούς βρίσκεται σε διαρκή ζήτηση και όχι μόνο ως παραγωγός, ακόμα και από πιο συμβατικούς καλλιτέχνες.
13,14/10: Ο Φίλιπ Γκλας αγοράζει μια φραντζόλα ψωμί
του Ντέιβιντ Άιβς
Ομάδα Ατονάλ
Σφαγεία
Ο Τρότσκι με ένα τσεκούρι καρφωμένο στο κεφάλι πεθαίνει σε... παραλλαγές. Τρεις πίθηκοι γράφουν τον... Άμλετ. Ο Φίλιπ Γκλας αγοράζει μια φραντζόλα ψωμί και ένα ζευγάρι ερωτεύεται, προσπερνώντας τις λάθος ατάκες, κάθε φορά που ο ήχος ενός κουδουνιού επαναλαμβάνει τη μεταξύ τους συνάντηση.
Πρόκειται για την παράσταση που ανεβάζει η ομάδα "ΑΤΟΝΑΛ" σε σκηνοθεσία Σοφίας Μαραθάκη σε συμπαραγωγή με το Θέατρο 104, και την οποία απαρτίζουν τέσσερα μονόπρακτα του σύγχρονου Αμερικανού συγγραφέα Ντέιβιντ Άιβς: «Κανένα πρόβλημα», «Παραλλαγές στο θάνατο του Τρότσκι», «Ο Φίλιπ Γκλας αγοράζει μια φραντζόλα ψωμί» και «Λόγια, λόγια, λόγια».
14,15,16/10: Μιράντα
Βασισμένο στην «Τρικυμία» του Σέξπηρ
Θέατρο Άνετον
Κάπως σαν παραμύθι για ενήλικες με τη δίψα για εξουσία και τις ατέρμονες, παράλογες μάχες για την κατάκτηση της, μοιάζει η παράσταση "Μιράντα" που ανεβαίνει σε σκηνοθεσία του Όσκαρα Κορσουνόβα. Βασισμένη στην σεξπιρική "Τρικυμία" η ανάγνωση του έργου μας επιτρέπει να δούμε τα μυθωδώς διαδραματιζόμενα πάνω στο νησί του Πρόσπερου ως μια «επανάληψη της ιστορίας του κόσμου» και μάλιστα από τη φαρσική της πλευρά.
Η "Μιράντα" μας ταξιδεύει λίγο πριν το τέλος της δικτατορίας των Συνταγματαρχών, όταν ένας πατέρας ζει αποκλεισμένος, «εξόριστος» στο ίδιο του το διαμέρισμά, συντροφιά με την κόρη του. Η "Τρικυμία" του Σαίξπηρ είναι για κείνους μια ψυχαγωγία, μια διασκέδαση, μια συνήθεια, ταυτόχρονα, όμως, γίνεται μια εξομολόγηση, μια τυραννία, και τελικά μια λύτρωση. 
15/10: Hior Chronik
Piano Music/Ambient/Electronic
Παλλάς
O Hior Chronik αρχές της δεκαετίας του '90 ξεκίνησε να δουλεύει ως παραγωγός στον Jazz Fm και ως συντάκτης σε διάφορα μουσικά περιοδικά. Με τη δημιουργία της μουσικής ξεκίνησε να πειραματίζεται πριν 7 χρόνια εστιάζοντας περισσότερο στον κινηματογραφικό ήχο. Η μουσική του στηρίζεται στο πιάνο και τα μακρόσυρτα μελαγχολικά ηχοτοπία που διαμορφώνουν έναν ήχο πέρα από εκφραστικές δεσμεύσεις. Η πρώτη του κυκλοφορία «I'm a Tree» κυκλοφόρησε από την καναδική εταιρεία Les Enregistrements Variables. Η νέα προσωπική του δουλειά κυκλοφόρησε τον περασμένο Μάιο επίσης από την Kitchen.Label με τον τίτλο «Taking the Veil» με πολλές συνεργασίες ( Field Rotation, Sophie Huchings, Familiar Trees, Yoshida Yashusi), καθώς και η συνεργασία του με τον Arovane (Strange Isolate Places) τον Ιούλιο με το άλμπουμ «In Between» και τον Μιχάλη Δέλτα λίγο αργότερα (Sun Sea Sky Records). Το φθινόπωρο θα κυκλοφορήσει το 4ο προσωπικό άλμπουμ του. 
15,17,19/10: Aida
του Giuseppe Verdi
ΜΜΘ (Μ1)
Τα 51α Δημήτρια σε συμπαραγωγή με το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης και τη Skull of Yorick Productions παρουσιάζουν τη δημοφιλή όπερα σε τέσσερις πράξεις του Βέρντι (σε λιμπρέτο του Antonio Ghislanzoni) σε σκηνοθεσία Zamira Pasceri. Τη μουσική διεύθυνση έχουν οι Dariusz Mikulski / Χάρης Ηλιάδης, τα σκηνικά και τα κοστούμια είναι του Αθανάσιου Κολαλά και οι φωτισμοί της Ελένης Γκότση. Παίζουν οι Σοφία Μητροπούλου (Αΐντα ), Κασσάνδρα Δημοπούλου (Άμνερις ), Φίλιππος Μοδινός (Ρανταμές ), Armando Puklavec (Αμονάσρο ), Χριστίνα Μαβίνη (Αρχιέρεια ). Συμμετέχουν επίσης η Χορωδία Θεσσαλονίκης "Μαίρης Κωνσταντινίδου" (Διδασκαλία Χορωδίας Μαίρη Κωνσταντινίδου) & η Συμφωνική Ορχήστρα Δήμου Θεσσαλονίκης. Συμμετέχουν, αλλά και μέλη της MOYSA – Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων ΜΜΘ).
Ελληνικοί υπέρτιτλοι 
16/10: Γιάννης Παπατριανταφύλλου Quintet
Συναυλία τζαζ
Παλλάς
17-22/10: Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης
Πολιτιστικό Κέντρο Αλέξανδρος
Ό,τι καλύτερο από το χώρο της κινούμενης εικόνας φέρνει για ακόμα μια χρονιά το Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης (Thessaloniki International Short Film Festival) υπό την καθοδήγηση του ακούραστου οραματιστή του Γιάννη Ζαχόπουλου.
To 10o επετειακό TiSFF περιλαμβάνει εκτενές αφιέρωμα στα καλύτερα ελληνικά και ξένα τής 10ετίας, αφιέρωμα στον Αχιλλέα Κυριακίδη και τις μμ ταινίες του, 10 ταινίες πού θα παρουσιάσει ο ίδιος, αλλά και μάστερ-κλάς και Q&A. Και ας μην ξεχνάμε ότι το TISSF έχει συμπεριληφθεί στα 44 καλύτερα φεστιβάλ μικρού μήκους τού πλανήτη, εκ των οποίων τα 28 είναι ευρωπαϊκά όπως Κάννες, Βερολίνο, Κλαιρμόν-Φεράν, κ.ά. Σημειωτέον επίσης, ότι είναι το μοναδικό ελληνικό φεστιβάλ μικρού μήκους στην λίστα και στα 3 καλύτερα όλων των βαλκανικών χωρών.
18/10: Τα μυστικά μας (Our secrets)
Bella Pinter & Company
ΣφαγείαΤο έργο τοποθετημένο στη δεκαετία του '80, στη Βουδαπέστη σκαλίζει την αποθήκη της εθνικής μνήμης των Ούγγρων κατά τη διάρκεια της κομμουνιστικής κυριαρχίας της χώρας τους και μετά. Ο σκηνοθέτης της παράστασης και συγγραφέας του κειμένου Pinter διερωτάται τι απέγιναν όλοι εκείνοι οι πληροφοριοδότες του κομμουνιστικού καθεστώτος; Μήπως τελικά πίσω από όλα αυτά κρύβονται οι ενοχές ενός έθνους που φοβάται να αντικρίσει την ίδια την ιστορία του στα μάτια;
Το έργο εξελίσσεται σε μια αίθουσα χορού, όπου μια ομάδα ανθρώπων συνθλίβονται εν μέσω παραδοσιακών τραγουδιών, πεολειχιών, πασατέμπου, βιασμών ανηλίκων, αλκοόλ και συζητήσεων για το Σιδηρούν Παραπέτασμα. Πρωταγωνιστεί ο παιδόφιλος συλλέκτης δημοτικών τραγουδιών που είναι ερωτευμένος με την εγγονή του και τον οποίο υποδύεται ο ίδιος ο συγγραφέας. Μια ιλαροτραγωδία για ενήλικες μόνο. Δεν ενδείκνυται για άτομα κάτω των 18 ετών. 
18/10, 8:00-9:00 μ.μ.: From light to darkness / From orange to Black 
Modified dog, Πολυμεσική performance / installation
Black Box
Μια performance / installation με σκοπό ένα ταξίδι προς το τέλος της ημέρας, την πορεία από το φως στο σκοτάδι, από το ορατό στο μη ορατό, και τη μετάβαση από το πραγματικό στο ονειρικό έχει ετοιμάσει τα μουσικό σχήμα «Modified dog». Πρόκειται για μια πρωτότυπη μουσική και ταυτόχρονα φωτιστική / 3D video mapping σύνθεση με στόχο μια ολοκληρωμένη οπτικοακουστική εμπειρία.
Η παράσταση ξεκινάει με έντονο φως, χωρίς ήχο και ολοκληρώνεται στο απόλυτο σκοτάδι μέσα σε ένα πλήρες
ηχητικό / μουσικό περιβάλλον. Σημαντικό μέρος της αφήγησης αποτελούν αποσπάσματα της ποίησης του Jack Kerouac και κειμένων του William S. Burroughs που ακούγονται στην παράσταση από ηχογραφήσεις των ίδιων των δημιουργών. Το ποίημα του Ανδρέα Εμπειρίκου «στροφές στροφάλων» ακούγεται στο τελικό μέρος της παράστασης ωθώντας το ταξίδι μέσα σ' ένα ατέρμονο όνειρο, το οποίο γίνεται η κινητήρια δύναμη για την συνέχεια προς την επόμενη μέρα.
18-19/10: Hotel
της Γιώτας Αργυροπούλου, από τη θεατρική ομάδα Blindspot Theatre Group
Θέατρο Άνετον
Ένας άντρας κατεβαίνει τα σκαλιά του «HOTEL». Κουρασμένος από την χρόνια αϋπνία του είναι έτοιμός να κάνει check-in στην υπηρεσία ύπνου που θα τον βοηθήσει να νιώσει καλύτερα ώστε απόψε να καταφέρει να κοιμηθεί.
Το «HOTEL» είναι ένα καλλιτεχνικό πρότζεκτ μυθοπλασίας, όπου η δράση παίρνει θεατρική και συνάμα κινηματογραφική υπόσταση και διαδραματίζεται σ' ένα νυχτερινό θέρετρο αφιερωμένο στους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν προβλήματα αϋπνίας και διαταραχές ύπνου. Στο «HOTEL» ο Άντρας έχει άλλη μία ευκαιρία: να ξαναζήσει στιγμές που του λείπουν, να δει αγαπημένα πρόσωπα, να αλλάξει τα πράγματα προς το καλύτερο. Ποιο είναι, όμως, το μυστικό που κρύβει ο Άντρας; 
18-21/10: Jan Fabre Company - Workshop
Εργαστήρι με το βοηθό του ανατρεπτικού καλλιτέχνη, Σεντρίξ
Σφαγεία
Εργαστήριο χορού-performance από την εταιρεία του γνωστού ανατρεπτικού καλλιτέχνη, χορογράφου, σκηνοθέτη Jan Fabre, που στο πλαίσιο της περσινής διοργάνωσης είχε παρουσίασε την πολυσυζητημένη παράσταση «Mount Olympus –To glorify the cult of tragedy» 
20/10: Η Μάνα κουράγιο και τα παιδιά της, του Μπ. Μπρεχτ
από το ΚΘΒΕ
Θέατρο της ΕΜΣ
Το ανέβασμα του επίκαιρου αντιπολεμικού αριστουργήματος του Μπέρτολτ Μπρεχτ, γραμμένο το 1939, όταν ο συγγραφέας βρισκόταν αυτοεξόριστος στη Σουηδία, σηματοδοτεί μια διπλή επιστροφή στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος. Από τη μια ο Σέρβος σκηνοθέτης Νικίτα Μιλιβόγιεβιτς επιστρέφει μετά από 13 χρόνια για να σκηνοθετήσει σε νέα μετάφραση του Γιώργου Δεπάστα ένα από τα πιο επίκαιρα μπρεχτικά έργα. Από την άλλη η ηθοποιός Λυδία Φωτοπούλου, 8 χρόνια μετά την τελευταία της συνεργασία με το ΚΘΒΕ, επιστρέφει για να ερμηνεύσει τον ομώνυμο ρόλο. Η Άννα Φίρλινγκ, γνωστή ως Μάνα Κουράγιο, είναι η αντι-ηρωίδα του Μπρεχτ. Μάνα τριών παιδιών από διαφορετικούς πατέρες, είναι μια δαιμόνια εμπόρισσα που κατά τη διάρκεια του τριακονταετούς πολέμου (1618-1648) αγωνίζεται να επιβιώσει η ίδια και τα παιδιά της επιστρατεύοντας κάθε μέσο.
20/10: Αλέξανδρος Πλωμαρίτης
οπτικοακουστικό performance
ΜΜΣΤ
O Aλέξανδρος Πλωμαρίτης, μέσα από μία αυτοβιογραφική περφόρμανς, αναζητά τις ρίζες του και ένα είδος ταυτότητας μέσα από τον οικογενειακό περίγυρο, αλλά και μέσα από την ιστορία της πόλης της Θεσσαλονίκης. Με οπτικοακουστικά μέσα (βίντεο), όπου αξιοποιούνται ηχητικά και οπτικά ντοκουμέντα, εντοπίζει τα σημεία που τον συνδέουν τόσο με τον παππού του, όσο και με την πόλη, στην οποία ο πρόγονός του εγκαταστάθηκε και έζησε. Στην ίδια πόλη, την οποία και ο ίδιος ο καλλιτέχνης σήμερα έχει ως έδρα ζωής και δημιουργίας.
Ελεύθερη Είσοδος
22/10: Wot? Not Fish
Bread & Circuses
θεατρική παράσταση βασισμένη σε ντοκουμέντα ζωής
Θέατρο Άνετον
Σκεφτείτε περίπου 55 χρόνια έγγαμου βίου αποτυπωμένα σε περισσότερα από 3.000... ερωτικά ραβασάκια. Από το καμάρι για τη γέννηση του πρώτου τους παιδιού, τα ερωτικά ακροβατικά μιας πλούσιας ερωτικής ζωής, και τον εγκλεισμό του έτερου αυτιστικού γιού τους και το θάνατό του, μέχρι τις βόμβες που έπεφταν στο Λονδίνο κατά το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, αλλά και τη συζυγική γκρίνια επειδή η μεν ήθελε να αγοράσει γούνα και επειδή ο δε ήταν πάντα ασουλούπωτος.
Όλα ξεκίνησαν το 1926 όταν ο υποδηματοποιός Αμπ Σόλομονς ζωγράφισε ασυναίσθητα ένα σχέδιο στον καφέ φάκελο με το βδομαδιάτικο που έδινε στη γυναίκα του, Σέλι. Κατά τη διάρκεια του γάμου τους μέχρι το 1982, ο Αμπ εξέλιξε την τέχνη του, σχεδιάζοντας μια εικόνα στο φάκελο κάθε εβδομάδας για τη Σέλι. Αυτές οι εικόνες –εβδομαδιαία εικαστικά ντοκουμέντα αγάπης- καταγράφουν την οικογενειακή ζωή των Αμπ και Σέλι και τα σκαμπανεβάσματά της, με σπουδαίο πνεύμα και ζεστασιά και μια ευτυχή ειλικρίνεια.

22/10: The nest-one route to freedom'/Trial 0ne
Ομάδα vita activa, παράσταση χοροθεάτρου σε σκηνοθεσία Δ.Καπουλίτσα
Σφαγεία
Αποκλειστικό: Το πρόγραμμα των Δημητρίων 2016
Ένα τρισδιάστατο κόμικ με διάθεση φουτουριστική που αγγίζει την αισθητική των κόμικς manga. Το σώμα γίνεται το μολύβι του σκιτσογράφου και σχεδιάζει σε πραγματικό χρόνο την ατμόσφαιρα των καρέ. Η ηρωίδα Jiyū μέσα από ένα κόσμο εσωτερικών συγκρούσεων, αναζητά την ταυτότητά της για μια νέα επανεκκίνηση. Tαξιδεύει και αναρωτιέται πού να έχει φωλιάξει η ελευθερία της και την αναζητά σε μία δαιδαλώδη διαδρομή. Πρόκειται για μια παράσταση σε χορογραφία της Δέσποινας Καπουλίτσα –χορεύουν η ίδια και η Ευανθία Σωφρονίδου- με χρήση σκηνικών αντκειμένων που πραγματεύεται την έννοια της ελευθερίας. Τα σκηνικά και κοστούμια είναι της Ελίζας Μοσχοπούλου και η πρωτότυπη μουσική σύνθεση του Δημήτρη Δαλέζη.
Διάρκεια:37' 
22/10: Παύλος Παυλίδης και οι BMovies
Συναυλία του δημοφιλούς τραγουδοποιού
Principal
Μετά από ένα καλοκαίρι γεμάτο συναυλίες στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό ο Παύλος Παυλίδης & οι B-movies  επιστρέφουν στην αγαπημένη τους Θεσσαλονίκη. Έχοντας στις αποσκευές τους το τελευταίο τους άλμπουμ με τίτλο «Μια Πυρκαγιά Σ'Ένα Σπιρτόκουτο», που κυκλοφόρησε στις αρχές Απριλίου (Inner Εar), θα παρουσιάσουν ένα πρόγραμμα βασισμένο σε όλη την μουσική πορεία του αγαπημένου τραγουδοποιού από τα «Ξύλινα Σπαθιά» μέχρι και το σήμερα
22-23/10: Athens Video Dance Project
(AVDP)
Σφαγεία
Ένα Σαββατοκύριακο γεμάτο... videodance προβολές. Στο πλαίσιο του AVDP on TouR η ομάδα παραγωγής έχει επιμεληθεί ένα ξεχωριστό για κάθε ημέρα κινηματογραφικό πρόγραμμα, με σκοπό το κοινό της Θεσσαλονίκης να απολαύσει την τέχνη του videodance. Το φετινό AVDP φέρνει στην πόλη 30 σύντομα έργα videodance από την ελληνική και διεθνή σκηνή, καθώς και ταινίες μικρού μήκους, 3 συνεντεύξεις από καταξιωμένους χορογράφους, 2 ντοκιμαντέρ χορού και μια κινηματογραφική όπερα. 

ΠΡΟΦΕΣΤΙΒΑΛΙΚΕΣ

ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

27/9: Νύχτα τέχνης Γκαλερί και Μουσεία της πόλης
Η νύχτα θέλει... τέχνη και «ξαγρυπνά» όλες τις γκαλερί και τα μουσεία της πόλης. Κριτικοί τέχνης και
επιμελητές αναλαμβάνουν ρόλο ξεναγού στο σύγχρονο εικαστικό τοπίο. Το κοινό θα έχει την ευκαιρία να ενημερωθεί για εκθέσεις, εικαστικά πρότζεκτ και εγκαταστάσεις που φιλοξενούνται σε μουσεία και γκαλερί της πόλης. Η δράση
πραγματοποιείται σε συνεργασία με Δ/νση Βιβλιοθηκών & Μουσείων-Τμήμα Δημοτικής Πινακοθήκης.
5/10: Καπάνι Project - Μουσική περφόρμανς
Μουσική, θέατρο δρόμου, παραστάσεις, μαγειρική και δράσεις
Με φόντο την αγορά της Θεσσαλονίκης, με τα καταστήματα όλα ανοιχτά -ψαράδικα, μανάβικα, κρεοπωλεία, μπακάλικα, αλλά και μαγαζιά με ρούχα- με το παλιό και το νέο να συναντιούνται σ' έναν χώρο γεμάτο μνήμη, ιστορίες και ανθρώπινα αποτυπώματα... ξεκινάει το «Καπάνι Project», στο Καπάνι. Μέσα από μουσικές, θέατρο δρόμου, παραστάσεις, μαγειρική και δράσεις οι νέοι θα γνωρίσουν την περιοχή και την σημασία της, οι παλιοί θα θυμηθούν και θα νοσταλγήσουν.
Είσοδος ελεύθερη 
8-9/10: Το Α.Π.Θ. στην πόλη / 90 χρόνια Α.Π.Θ.
Θεατρικά, εικαστικά δρώμενα, δημιουργικά εργαστήρια, προβολές
Πλατεία Αριστοτέλους-Ολύμπιον-Ο.Λ.Θ.
Το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης «εξορμά» στην πόλη και παρουσιάζει το έργο του στο κοινό. Θεατρικά και
εικαστικά δρώμενα, δημιουργικά εργαστήρια, προβολές δίνουν στους πολίτες μια γεύση από τη ζωή και τη δράση της
πανεπιστημιακής κοινότητας. Η δράση πραγματοποιείται σε συνεργασία με το ΑΠΘ. 
Οκτ- Νοέ: Έκθεση έργων του Nikola Saric
Αγιορείτικη Εστία
Σε συνεργασία με την Αγιορείτικη Εστία το κοινό θα έχει την
ευκαιρία να περιηγηθεί σε μια έκθεση με 46 έργα με θέματα από
τις συλλογές του με Παραβολές του Ιησού και τον κύκλο με
Προφήτες και Αγίους 
Holy Martyrs of Libya, έργο του Nikola Saric
Holy Martyrs of Libya, έργο του Nikola Saric
 
kulturosoupa.gr

Πατάει γκάζι η δημοτική αστυνομία του δήμου Θεσσαλονίκης, η οποία από τις επόμενες ημέρες ξεκινά την αφαίρεση πινακίδων, τους ελέγχους για τα μηχανάκια στον πεζόδρομο της Αγίας Σοφίας καθώς και το σαφάρι στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος κυρίως τις νυχτερινές ώρες.
Σύμφωνα με το voria.gr, οι άντρες του εντεταλμένου δημοτικού συμβούλου για θέματα δημοτικής αστυνομίας Λευτέρη Κιοσέογλου, αν και μόνο 67, έχουν καταστρώσει επιχειρησιακό σχέδιο με στόχο την αύξηση των ελέγχων τη νέα χρονιά.
Συγκεκριμένα, αμέσως μετά τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης κλιμάκιο δημοτικών αστυνομικών θα βγαίνει καθημερινά στους δρόμους για αφαίρεση πινακίδων παραβατικών οχημάτων. Στο στόχαστρο θα βρεθούν κυρίως τα διπλοπαρκαρισμένα οχήματα και όσα από αυτά είναι με ξένες πινακίδες. Θα επιχειρήσουν να βάλουν τάξη μεταξύ άλλων στην περιοχή του Λευκού Πύργου όπου στις θέσεις στάθμευσης των τουριστικών λεωφορείων, παρκάρουν άλλα οχήματα.
Η αφαίρεση των πινακίδων, η οποία θα γίνεται στοχευμένα, θα γίνει αρχικά πιλοτικά από τα μέσα Σεπτεμβρίου έως τα Χριστούγεννα και αναλόγως τα αποτελέσματα που θα υπάρξουν θα κινηθούν την νέα χρονιά. Πρόβλημα για τη δημοτική αστυνομία, αναφορικά με τη συγκεκριμένη δράση, είναι το λιγοστό προσωπικό, καθώς, όπως εξηγούν από την υπηρεσία, όταν προχωράς σε αφαίρεση πινακίδων πρέπει να διαθέτεις αρκετά άτομα μέσα στα γραφεία.
Παράλληλα, από αυτό το διάστημα οι δημοτικοί αστυνομικοί θα συνεχίζουν τα «περάσματα» από την οδό Αγ. Δημητρίου. Οι έλεγχοι στη συγκεκριμένη οδό είχαν ξεκινήσει πριν το καλοκαίρι και ήδη είχε καταγραφεί βελτίωση της κυκλοφορία.  Ωστόσο, το προηγούμενο διάστημα άρχισαν πάλι να καταγράφονται παραβατικές συμπεριφορές με διπλοπαρκαρισμένα. Τους ελέγχους στην Αγ. Δημητρίου πραγματοποιεί μεικτό κλιμάκιο της δημοτικής και ελληνικής αστυνομίας τρεις φορές την εβδομάδα.
Ανάλογη κίνηση με τα μεικτά κλιμάκια θα ξεκινήσει και στον πεζόδρομο της Αγίας Σοφίας, όπου η παράνομη διέλευση των δικύκλων έχει προκαλέσει πολλά παράπονα από δημότες. Τα μεικτά κλιμάκια θα επιχειρήσουν να βάλουν φρένο στη διέλευση των δικύκλων.
Παράλληλα, τα μηχανάκια θα μπουν στο στόχαστρο των δημοτικών αστυνομικών από τον Οκτώβριο, όταν θα έχουν δημιουργηθεί οι θέσεις στάθμευσης δικύκλων από το δήμο Θεσσαλονίκης. Ήδη, μέσα στους καλοκαιρινούς μήνες οι δημοτικοί αστυνομικοί είχαν δώσει μια γεύση στους παραβατικούς οδηγούς, όπου στάθμευαν πάνω σε πεζοδρόμια. Από τη δημοτική αστυνομία πάντως εκτιμούν ότι η κατάσταση στην πόλη θα βελτιωθεί ακόμα περισσότερο με την ελεγχόμενη στάθμευση. Ήδη πολλαπλασιάστηκε ο αριθμός των ατόμων που αγοράζουν κάρτες για στάθμευση.
Πληρώνεται το 67% των κλήσεων της δημοτικής αστυνομίας
Ζεστό χρήμα καταλήγει στα δημοτικά ταμεία από τις κλήσεις της δημοτικής αστυνομίας. Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 67% των κλήσεων πληρώνεται, ενώ το 58% των πολιτών πληρώνουν την κλήση μέσα στο πρώτο δεκαήμερο, προκειμένου να γλυτώσουν το 50% του προστίμου. Επίσης, ένα ποσοστό 15-20% πληρώνει με ταχυδρομική επιλογή, ενώ μέσα στους επόμενους μήνες αναμένεται η νομοθετική ρύθμιση για τις ηλεκτρονικές πληρωμές. Τέλος, μόλις το 3,5% των πολιτών κάνει ένσταση επί της κλήσης που λαμβάνει από τους δημοτικούς αστυνομικούς.
Σους δρόμους της Γαληνοτάτης οι Βενετσιάνοι κατά των τουριστών
Εκατοντάδες αγανακτισμένοι κάτοικοι της Βενετία κατέβηκαν στους δρόμους, για να διαδηλώσουν εναντίον των… τουριστών!
Νε το σύνθημα «θέλουμε την πόλη μας πίσω», περίπου 1000 Βενετσιάνοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της οργάνωσης Generation ’90 και γέμισαν την πλατεία του Αγίου Μάρκου για να διαμαρτυρηθούν για τα περίπου 34 εκατομμύρια ξένων επισκεπτών ετησίως.
Οι ντόπιοι διαμαρτύρονται για τα προβλήματα που προκαλεί η «εισβολή» των τουριστών στην καθημερινότητά τους,  υποστηρίζουν πως η μετακίνηση στους δρόμους της πόλης είναι δύσκολη.
«Περισσότεροι από 1000 άνθρωποι συμμετείχαν με τα καροτσάκια τους για τα ψώνια. Διασχίσαμε την αγορά. Θέλουμε πίσω την πόλη μας και να στείλουμε μήνυμα ενότητας, μεταξύ όλων των φορέων της πόλης. Αυτή η πόλη θέλει να αντισταθεί. Χρειαζόμαστε μια ομαλή καθημερινότητα. Θέλουμε να συνεχίσουμε να ζούμε εδώ», τόνισε στο Euronews ένας διαδηλωτής.
Στο στόχαστρο των κατοίκων βρίσκονται επίσης και τα καταστήματα με τα σουβενίρ που πληρώνουν υψηλά ενοίκια και κυριαρχούν σε κεντρικά σημεία της Βενετίας, εκτοπίζοντας άλλες επιχειρήσεις.
news.gr
Champions League: Απίστευτη ανατροπή η Ρεάλ, στο
Πολλά γκολ και θέαμα είχε το δεύτερο μισό της 1ης αγωνιστικής της φάσης των ομίλων του Champions League, με τη Ρεάλ Μαδρίτης να κάνει μεγάλη ανατροπή στο τέλος κόντρα στη Σπόρτινγκ Λισαβόνας, ενώ τη Μονακό να παίρνει μεγάλο διπλό μέσα στο Γουάιτ Χαρτ Λέιν επί της Τότεναμ με 2-1. Αντίθετα, ισόπαλες χωρίς τέρματα αναδείχθηκαν Γιουβέντους και Σεβίλλη στο ντέρμπι της ημέρας.

Στον 5ο Όμιλο, η Λεβερκούζεν... κατάφερε να μην κερδίσει την ΤΣΣΚΑ Μόσχας παρά το γεγονός ότι προηγήθηκε με 2-0 ήδη στο 15ο λεπτό, με γκολ των Μεχμέντι και Τσαλχάνογλου, αφού οι Ρώσοι ισοφάρισαν μέσα σε τρία λεπτά, με τον Τζαγκόεφ στο 36' και τον Ερεμένκο στο 38'! Την ίδια ώρα, η Μονακό έπαιρνε μεγάλη νίκη μέσα στο Γουάιτ Χαρτ Λέιν επί της Τότεναμ με 2-1, χάρη σε γκολ των Μπερνάρντο Σίλβα και Λεμάρ, με τον Αλντερβέιρελντ να μειώνει για τους Λονδρέζους.

Στον 6ο Όμιλο, η Ντόρτμουντ έκανε... πάρτι στη Βαρσοβία, με τη Λέγκια να αποτελεί πολύ χαμηλό εμπόδιο για την ομάδα του Σωκράτη Παπασταθόπουλου, ο οποίος μάλιστα πέτυχε το δεύτερο από τα τέσσερα γκολ της Ντόρτμουντ στο εμφατικό 6-0 επί των Πολωνών (τα άλλα γκολ οι Γκέτσε, Μπαρτρά, Γκερεϊρό, Κάστρο και Ομπαμεγιάνγκ). Αντίθετα, η Ρεάλ Μαδρίτης μέχρι το 89' βρισκόταν πίσω στο σκορ μέσα στο Σαντιάγο Μπερναμπέου κόντρα στη Σπόρτινγκ Λισαβόνας, με το γκολ του Μπρούνο Σέζαρ στο 47', όμως στο τέλος... ξύπνησε και με γκολ του Ρονάλντο στο 89' και του Μοράτα στο 90' έκανε τη μεγάλη ανατροπή και απέφυγε το στραβοπάτημα.

Στον 7ο Όμιλο, η Λέστερ στην παρθενική της συμμετοχή στην κορυφαία διαστλλογική διοργάνωση έδειξε πως είναι ικανή για μεγάλα πράγματα, παίρνοντας άνετη νίκη μέσα στην έδρα της Κλαμπ Μπριζ με 3-0, με δύο γκολ του Μαχρέζ (το ένα με πέναλτι) και ένα του Ολμπράιτσον. Την ίδια ώρα στην Πορτογαλία, η Πόρτο έμενε στο 1-1 με την Κοπεγχάγη, παρά το γεγονός ότι οι Δανοί έπαιζαν με παίκτη λιγότερο από το 66', με τον Κορνέλιους να ισοφαρίζει στο 52' το γκολ που είχε πετύχει για τους γηπεδούχους ο Οταβίνιο στο 13'.

Στον 8ο Όμιλο, Γιουβέντους και Σεβίλλη αναδείχθηκαν ισόπαλες χωρίς τέρματα στο ντέρμπι της ημέρας, με τους Σεβιγιάνους να αντέχουν στην πίεση των Ιταλών και να παίρνουν τελικά αυτό που ήθελαν. Στο άλλο ματς του ομίλου, η Λιόν δεν είχε πρόβλημα απέναντι στην Ντιναμό Ζάγκρεμπ, την οποία νίκησε εύκολα με 3-0, με σκόρερ τους Τολισό, Φερί και Κορνέ.

Τέλος, στο εξ αναβολής παιχνίδι της Μάντσεστερ Σίτι με την Γκλάντμπαχ για τον 3ο Όμιλο, η Σίτι υπέταξε χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία τους Γερμανούς με 4-0, με πρωταγωνιστή τον Σέρχιο Αγκουέρο, που σημείωσε χατ τρικ.

Συνοπτικά τα αποτελέσματα της ημέρας:

3ος Όμιλος

Μάντσεστερ Σίτι – Γκλάντμπαχ 4-0

5ος Όμιλος

Μονακό – Τότεναμ 1-2
Λεβερκούζεν – ΤΣΣΚΑ Μόσχας 2-2

6ος Όμιλος

Λέγκια Βαρσοβίας – Ντόρτμουντ 0-6
Ρεάλ Μαδρίτης – Σπόρτινγκ Λισαβόνας 2-1

7ος Όμιλος

Κλαμπ Μπριζ – Λέστερ 0-3
Πόρτο – Κοπεγχάγη 1-1

8ος Όμιλος

Γιουβέντους – Σεβίλλη 0-0
Λιόν – Ντιναμό Ζάγκρεμπ 3-0
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!