Κυριακή, 11 Οκτωβρίου 2015

Σε μία μεγαλειώδη κίνηση αθλητικού... πολιτισμού και συγκεκριμένα στο πλαίσιο της εκπομπής των καναλιών Novasports, «MAN-TO-MAN», ο Βασίλης Σπανούλης ερωτήθηκε για την επικείμενη αποχώρηση του Δημήτρη Διαμαντίδη από την ενεργό δράση μετά το τέλος της φετινής σεζόν, δίνοντας την εξής απάντηση:

«Δεν είναι ωραίο να αποχωρούν τέτοιοι παίκτες. Το ελληνικό και το ευρωπαϊκό μπάσκετ γίνεται φτωχότερο. Εύχομαι να απολαύσουμε τις μονομαχίες μας και να κερδίσει ο καλύτερος φέτος».

http://www.thestival.gr

Μία μητέρα. Μία κόρη. Τρεις πιθανοί μπαμπάδες.
Κι ένας γάμος σ' ένα ελληνικό νησί που θα σας μείνει αξέχαστος!


Περισσότερα από 54 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο, έχουν λατρέψει τους χαρακτήρες, την ιστορία και βέβαια τη μουσική του MAMMAMIA! αναδεικνύοντάς το στο πιο διασκεδαστικό μιούζικαλ όλων των εποχών!

Η ηλιόλουστη, χαρούμενη ιστορία που έπλασε η συγγραφέας CatherineJohnson εκτυλίσσεται σ' ένα παραδεισένιο ελληνικό νησί. Την παραμονή του γάμου της, μια κόρη αποφασίζει να ανακαλύψει την ταυτότητα του πατέρα της, και η αναζήτησή της έχει ως αποτέλεσμα να φέρει πίσω στο νησί που επισκέφτηκαν πριν 20 χρόνια, τρεις άντρες από το παρελθόν της μητέρας της, τους τρεις πιθανούς μπαμπάδες της.

Τα διαχρονικά, αφηγηματικά τραγούδια των ABBA,που αποτέλεσαν τον καμβά της ιστορίας, δένουν άρρηκτα με την υπόθεση, δημιουργώντας μία σαγηνευτική ιστορία αγάπης, έρωτα, χαράς, γέλιου, φιλίας, που ξεσηκώνει τους θεατές σε όλο τον κόσμο, χαρίζοντάς τους «τη διασκέδαση της ζωής τους!»

Ένα πραγματικά πρωτότυπο μιούζικαλ, μια ιστορία σαν τραγούδι των ABBA

Η παραγωγός του MAMMAMIA! JudyCraymer ήταν αυτή που είχε την αρχική ιδέα ότι οι στίχοι των κλασικών τραγουδιών των ABBA είχαν μια έντονη θεατρικότητα και μπορούσαν να αποτελέσουν τη βάση μιας ιστορίας, ενός πρωτότυπου μιούζικαλ. Χρειάστηκε κάποια χρόνια για να πείσει τους BennyAndersson και BjörnUlvaeus των ABBA και στη συνέχεια να βρει τους κατάλληλους ανθρώπους να υλοποιήσουν το όραμά της. Ανέθεσε στη συγγραφέα CatherineJohnsonνα γράψει την ιστορία του μιούζικαλ, λέγοντάς της πως θα έπρεπε να είναι μια σύγχρονη, ρομαντική, ερωτική κωμωδία, με αναφορές σε δύο διαφορετικές γενιές αφού και τα τραγούδια των ABBA είναι άλλοτε πιο ανάλαφρα και νεανικά και άλλοτε πιο ώριμα. Στη συνέχεια έπεισε την PhyllidaLloyd να αναλάβει τη σκηνοθεσία. «Ανακαλύψαμε ότι και οι τρεις είχαμε γεννηθεί την ίδια χρονιά και σύντομα δεθήκαμε πολύ. Ήταν αρκετά ασυνήθιστο, αν όχι πρωτάκουστο, τρεις γυναίκες να είναι η δημιουργική ομάδα πίσω από το έργο που έμελλε να γίνει τέτοια εμπορική επιτυχία»διηγείται η Craymer.

Το MAMMA MIA! είναι η ιστορία μιας μητέρας και μιας κόρης που ζουν σε ένα παραδεισένιο ελληνικό νησί και διαδραματίζεται στο σήμερα. Η κόρη ετοιμάζεται να παντρευτεί και όνειρό της είναι να τη συνοδεύσει στην εκκλησία ο πατέρας της. Ποιος είναι όμως; Πώς θα το μάθει αφού η μητέρα της ποτέ δεν της αποκάλυψε ποιος είναι; Σκαλίζοντας το ημερολόγιο της μητέρας της, η κόρη ανακαλύπτει πως την εποχή που έγινε η σύλληψή της, υπήρχαν τρεις άντρες στη ζωή της μητέρας της και -κρυφά από αυτήν- καλεί και τους τρεις πιθανούς μπαμπάδες της στο γάμο. Η συνέχεια είναι επεισοδιακή...

Διαχρονικά αγαπημένα τραγούδια, πρωτότυπη υπόθεση, ευρηματικοί διάλογοι, πολύ χιούμορ, μοναδικές ερμηνείες και έντονο σασπένς, είναι μερικά από τα συστατικά της επιτυχίας του MAMMA MIA!

Το ταξίδι του MAMMA MIA! στον κόσμο

Το MAMMAMIA! έκανε πρεμιέρα στο WestEnd του Λονδίνου στις 6 Απριλίουτου 1999–ίδια ημερομηνία με αυτή που οι ABBAείχαν κερδίσει 25 χρόνια πριν στον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision με το'Waterloo'- και σύντομα εξελίχθηκε σ' ένα παγκόσμιο φαινόμενο.

Το MAMMAMIA! έχει παιχτεί με πρωτοφανή επιτυχία σε περισσότερες από 440 πόλεις στον κόσμο, σε 49 παραγωγές και σε 17 διαφορετικές γλώσσες, «σπάζοντας» ταμεία και ψυχαγωγώντας πάνω από 54 εκατομμύρια θεατές σε όλη την υφήλιο.Στο WestEndτου Λονδίνου βρίσκεται στον 17ο χρόνο του και είναι το 8ο μακροβιότερο σόου στο Broadway. Η ομότιτλη ταινία με την Μέριλ Στριπ και τον Πιρς Μπρόσναν στους πρωταγωνιστικούς ρόλους, έκανε τις μεγαλύτερες εισπράξεις μουσικής ταινίας όλων των εποχών.

Ποιός μπορεί να αντισταθεί στο απόλυτο fun;

Μια παράσταση για αληθινούς ανθρώπους σε πραγματικές καταστάσεις, μία γοητευτική ιστορία αγάπης, γέλιου και φιλίας, με φόντο ένα ειδυλλιακό ελληνικό νησί, με τα διαχρονικά και πολυαγαπημένα τραγούδια των ABBA (Mamma Mia, Dancing Queen, Take A Chance On Me, Money Money Money, The WinnerTakes It All, Gimme! Gimme! Gimme!, SuperTrouper, Knowing Me Knowing You, SOS, The Name Of The Game, κ.ά.) που 'έντυσαν' τις ζωές μιας ολόκληρης γενιάς το '70 και στις αρχές του '80, αποτελεί πρόταση που γοητεύει όλες τις ηλικίες, πέρα από σύνορα και κουλτούρες.Η εικόνα που έχει ταυτιστεί με το MAMMA MIA!, η εικόνα μιας νύφης «στην πιο ευτυχισμένη ημέρας της ζωής της», αποπνέει χαρά και ανάταση, ακριβώς όπως και η ίδια η παράσταση.

Ενέργεια, αδρεναλίνη, κέφι ξεχύνονται από τη σκηνή και πλημμυρίζουν την πλατεία, με το κοινό να αντιδρά ανάλογα και να «απαντάει» στον θίασο με τον πιο μεταδοτικό τρόπο, δημιουργώντας έναν ατέρμονο κύκλο ενέργειας και χαράς!

Κάθε βράδυ, σε κάθε γωνιά του κόσμου, το κοινό ζει τη μαγεία και το απόλυτο πάρτι!

ΜΑΜΜΑ ΜΙΑ!

Μουσική/ στίχοι: Benny Andersson και Björn Ulvaeus
Κείμενο: Catherine Johnson
Σκηνοθεσία: Phyllida Lloyd

Χορογραφίες: Anthony Van Laast
Σχεδιασμόςπαραγωγής: Mark Thompson
Σχεδιασμόςφώτων: Howard Harrison
Σχεδιασμόςήχου: Andrew Bruce & Bobby Aitken
Μουσική επιμέλεια, επιπλέον υλικό και ενορχηστρώσεις: MartinKoch

Το MAMMAMIA! International Tour ανεβαίνει σε παραγωγή των Judy Craymer, Richard East και Björn Ulvaeus για την LITTLESTAR, σε συνεργασία με τις Universal Stage Entertainment και NGM.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
21 Οκτωβρίου – 1 Νοεμβρίου 2015

Ημέρες και Ώρες Παραστάσεων

Τετάρτη 21/10 -21:00
Πέμπτη 22/10 - 21:00
Παρασκευή 23/10 17:00 21:00
Σάββατο 24/10 17:00 21:00
Κυριακή 25/10 17:00 21:00
Τρίτη 27/10 - 21:00
Τετάρτη 28/10 - 21:00
Πέμπτη 29/10 - 21:00
Παρασκευή 30/10 - 21:00
Σάββατο 31/10 17:00 21:00
Κυριακή 1/11 17:00 21:00

Τιμές εισιτηρίων: από 20 έως 70 ευρώ

Προπώληση:
www.tch.gr | τηλ. 2310 895938 & 2310 895939
Εκδοτήρια Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης, εκδοτήρια πλατείας Αριστοτέλους

http://thesout.gr

Το διαστημικό σκάφος «New Horizons» (Νέοι Ορίζοντες) της Αμερικανικής Διαστημικής...
Υπηρεσίας (NASA), συνεχίζει να στέλνει εκπληκτικές και απρόσμενες φωτογραφίες του Πλούτωνα - και αυτή τη φορά είναι έγχρωμες για πρώτη φορά. Αυτή η τελευταία φωτογραφική «φουρνιά» αποκαλύπτει τον μακρινό νάνο πλανήτη τυλιγμένο σε μια όμορφη μπλε ατμόσφαιρα που θυμίζει τη Γη, ενώ αποκαλύπτει και την ύπαρξη αρκετών σημείων όπου υπάρχει παγωμένο νερό κοκκινωπής απόχρωσης.

Στον Πλούτωνα υπάρχει μια ατμόσφαιρα αζώτου πολύ πιο αραιή από ό,τι η γήινη και η γαλαζωπή απόχρωσή της προκαλείται από τον τρόπο που το ηλιακό φως διασκορπίζεται από τα σωματίδιά της.

«Ποιός θα περίμενε έναν μπλε ουρανό στη ζώνη Κούιπερ (σ.σ. όπου ανήκει ο Πλούτων);. Είναι εντυπωσιακό», δήλωσε ο επικεφαλής ερευνητής της αποστολής 'Αλαν Στερν.

Οι επιστήμονες διευκρίνισαν πάντως ότι αν κανείς στεκόταν στην επιφάνεια του Πλούτωνα και κοιτούσε ψηλά τον ουρανό, θα έβλεπε μαύρο χρώμα εξαιτίας της αραιότητας της ατμόσφαιρας. Η τελευταία θα φαίνεται μπλε κυρίως την ώρα της ανατολής του Ήλιου και του ηλιοβασιλέματος.

Επίσης οι φωτογραφίες αποκαλύπτουν πολλά σημεία με παγωμένο νερό, κάτι που οι επιστήμονες περίμεναν να βρουν, αν και όχι να έχει έντονη κόκκινη απόχρωση. «Είμαι εντυπωσιασμένη που το παγωμένο νερό είναι τόσο κόκκινο», δήλωσε η ερευνήτρια Σύλβια Πρωτόπαπα (που είναι ιταλίδα και όχι ελληνίδα).

Οι «Νέοι Ορίζοντες», σύμφωνα με το BBC, το Γαλλικό Πρακτορείο και το Space.com, απομακρύνονται πλέον συνεχώς από τον Πλούτωνα μετά τις 14 Ιουλίου, όταν έφθασαν στο κοντινότερο σημείο από τον νάνο πλανήτη. Το μη επανδρωμένο σκάφος απέχει σήμερα από τη Γη περίπου πέντε δισεκατομμύρια χιλιόμετρα. Λόγω της μεγάλης απόστασης, οι φωτογραφίες που έχει ήδη τραβήξει, θα συνεχίσουν να καταφθάνουν στη Γη έως το 2016, οπότε αναμένονται και νέες εκπλήξεις έως τότε.

http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr 
Η τρισδιάστατη εκτύπωση (3D printing) θεωρείται βέβαιο πως θα αποτελέσει κομμάτι του κοντινού μέλλοντος, έχοντας εισέλθει ήδη δυναμικά στο παρόν πολλών διαφορετικών τομέων.

Ένας εξ αυτών είναι η υπόδηση, και συγκεκριμένα τα αθλητικά παπούτσια, με την adidas να αποκαλύπτει το Futurecraft 3D: Μία 3D printed ενδιάμεση σόλα αθλητικού παπουτσιού, που μπορεί να προσαρμοστεί στα δεδομένα του ποδιού του κάθε χρήστη.

Το όλο 3D concept εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο του «Futurecraft series», μιας πρωτοβουλίας που επικεντρώνεται στην open source συνεργασία με στόχο την καινοτομία.

«Φανταστείτε να μπαίνετε σε ένα κατάστημα adidas, να τρέχετε για λίγο σε έναν διάδρομο και αμέσως να παραλαμβάνετε ένα 3D printed αθλητικό παπούτσι- αυτή είναι η φιλοδοξία της τρισδιάστατα εκτυπωμένης ενδιάμεσης σόλας της adidas.

Η δημιουργία ενός εύκαμπτου αντιγράφου του αποτυπώματος του ποδιού του αθλητή, που ταιριάζει ακριβώς στο σχήμα και τα σημεία πίεσής του, θα ετοιμάζει τον αθλητή για την καλύτερη εμπειρία τρεξίματος.

Σε συνδυασμό με υπάρχουσες τεχνολογίες data sourcing και σάρωσης ποδιών, ανοίγει μοναδικές προοπτικές για άμεσο ταίριασμα παπουτσιών στα καταστήματα» αναφέρει σχετικά η εταιρεία.

Το Futurecraft 3D, σύμφωνα με την adidas, αποτελεί απλά το πρώτο κεφάλαιο της σειράς Futurecraft της, που «επιδεικνύει τη δέσμευση της εταιρείας στην καινοτομία σε κάθε τομέα παραγωγής».

«To Futurecraft είναι ο "παιχνιδότοπός" μας. Είναι το πώς προκαλούμε τους εαυτούς μας κάθε ημέρα να εξερευνούν τα όρια της τέχνης μας. Καθοδηγώντας την καινοτομία σε υλικά και διαδικασίες, φέρνοντας το οικείο στο μέλλον» λέει σχετικά ο Πολ Γκάουντιο, creative director της adidas.

Το Futurecraft 3D είναι δυνατόν μέσω μιας open source συνεργασίας με την Materialise, που ειδικεύεται στον χώρο του 3D printing. Αναμένεται να ανακοινωθούν περισσότερα σχέδια εντός των επομένων έξι μηνών.

http://www.thestival.gr


Αν έχεις λεπτή και λιπαρή τρίχα σίγουρα το μεγαλύτερο «hair problem» σου είναι ότι δείχνουν «λαδωμένα» και βαριά ακόμη και αν έχεις λουστεί το περασμένο βράδυ.

Δεν χρειάζεται να φρικάρεις και να κυκλοφορείς πάντα με πιασμένους κότσους. Βρήκαμε τα 3 μεγαλύτερα λάθη που κάνεις και εντείνουν την λιπαρότητα των μαλλιών σου! Μάθε ποια είναι αυτά και φρόντισε να μην τα ξανακάνεις…

Λάθος #1: Καθημερινό λούσιμο:

Πολλές φίλες μου που έχουν λιπαρή τρίχα, πιστεύουν ότι με το να λούζονται κάθε μέρα θα κάνουν τα μαλλιά τους να μη λαδώνουν. Αυτό είναι ένας μεγάλος μύθος, καθώς σε κάθε λούσιμο, η επιδερμίδα της κεφαλής παράγει έλαια για να αναπληρώσει εκείνα που χάθηκαν στο πλύσιμο. Οπότε, αν λούζεσαι κάθε μέρα, θα «υποχρεώσεις» το δέρμα να αυξήσει περισσότερο την παραγωγή των φυσικών ελαίων και θα χειροτερέψεις την κατάσταση.

Λάθος #2: Η εφαρμογή κοντίσιονερ στη ρίζα:

Το ότι έχεις λιπαρά μαλλιά δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιείς και κοντίσιονερ, το θέμα είναι όμως να ξέρεις πώς να το χρησιμοποιήσεις σωστά! Προσπάθησε να απλώνεις το κοντίσιονερ ή τη μάσκα σου μόνο στα ¾ της τρίχας, δηλαδή μόνο στις άκρες και όχι στη ρίζα. Βάζοντας κάποιο προϊόν ενυδάτωσης στη ρίζα το μόνο που θα καταφέρεις θα είναι να φράξεις τους πόρους και να αυξήσεις τη λιπαρότητα.

Λάθος #3: Πιάνεις συνέχεια τα μαλλιά σου:

Παραδέξου το: στις πιο αμήχανες και αγχωτικές στιγμές της ζωής σου, την πληρώνουν τα μαλλιά σου! Πολλές από εμάς, έχουμε τη συνήθεια να πειράζουμε με τα χέρια τα μαλλιά μας κάθε φορά που νιώθουμε περίεργα. Αυτό που δεν ξέρουμε όμως είναι ότι όσο πιο πολύ τα αγγίζουμε, τόσο περισσότερο ενεργοποιούμε την παραγωγή ελαίων από την επιδερμίδα. Οπότε καλύτερα βρες μια άλλη συνήθεια να υιοθετήσεις!

Πηγή: fasybook.gr

Η τρισδιάστατη εκτύπωση (3D printing) θεωρείται βέβαιο πως θα αποτελέσει κομμάτι του κοντινού μέλλοντος, έχοντας εισέλθει ήδη δυναμικά στο παρόν πολλών διαφορετικών τομέων.

Ένας εξ αυτών είναι η υπόδηση, και συγκεκριμένα τα αθλητικά παπούτσια, με την adidas να αποκαλύπτει το Futurecraft 3D: Μία 3D printed ενδιάμεση σόλα αθλητικού παπουτσιού, που μπορεί να προσαρμοστεί στα δεδομένα του ποδιού του κάθε χρήστη.

Το όλο 3D concept εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο του «Futurecraft series», μιας πρωτοβουλίας που επικεντρώνεται στην open source συνεργασία με στόχο την καινοτομία.

«Φανταστείτε να μπαίνετε σε ένα κατάστημα adidas, να τρέχετε για λίγο σε έναν διάδρομο και αμέσως να παραλαμβάνετε ένα 3D printed αθλητικό παπούτσι- αυτή είναι η φιλοδοξία της τρισδιάστατα εκτυπωμένης ενδιάμεσης σόλας της adidas.

Η δημιουργία ενός εύκαμπτου αντιγράφου του αποτυπώματος του ποδιού του αθλητή, που ταιριάζει ακριβώς στο σχήμα και τα σημεία πίεσής του, θα ετοιμάζει τον αθλητή για την καλύτερη εμπειρία τρεξίματος.

Σε συνδυασμό με υπάρχουσες τεχνολογίες data sourcing και σάρωσης ποδιών, ανοίγει μοναδικές προοπτικές για άμεσο ταίριασμα παπουτσιών στα καταστήματα», αναφέρει σχετικά η εταιρεία.

Το Futurecraft 3D, σύμφωνα με την adidas, αποτελεί απλά το πρώτο κεφάλαιο της σειράς Futurecraft της, που «επιδεικνύει τη δέσμευση της εταιρείας στην καινοτομία σε κάθε τομέα παραγωγής».

«To Futurecraft είναι ο “παιχνιδότοπός” μας. Είναι το πώς προκαλούμε τους εαυτούς μας κάθε ημέρα να εξερευνούν τα όρια της τέχνης μας. Καθοδηγώντας την καινοτομία σε υλικά και διαδικασίες, φέρνοντας το οικείο στο μέλλον» λέει σχετικά ο Πολ Γκάουντιο, creative director της adidas.

Το Futurecraft 3D είναι δυνατόν μέσω μιας open source συνεργασίας με την Materialise, που ειδικεύεται στον χώρο του 3D printing. Αναμένεται να ανακοινωθούν περισσότερα σχέδια εντός των επομένων έξι μηνών.

Πηγή: naftemporiki.gr

Τα δημοσιεύματα που πριν λίγο καιρό ήθελαν τον Νικ Γκόρντον να έχει δολοφονήσει την κόρη της Γουίτνεϊ Χιούστον, έρχονται να ενισχύσουν νέες συγκλονιστικές μαρτυρίες που είδαν σήμερα το φως της δημοσιότητας!

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρουν οι μηνυτήριες αναφορές που συνέταξαν οι δικηγόροι της οικογένειας της Μπόμπι Κριστίνα, η 22χρονη κόρη της Γουίτνεϊ Χιούστον, έπεσε σε κώμα τον περασμένο Ιανουάριο μετά την δολοφονική επίθεση που δέχτηκε από τον ίδιο της τον σύντροφο, με αποτέλεσμα να πεθάνει στις 26 Ιουλίου.

Αφορμή στάθηκε ένας άγριος καυγάς που είχαν οι δυο τους ενώ βρίσκονταν στο σπίτι τους στη Ατλάντα.

Κουβέντα στην κουβέντα, το πράγμα ξέφυγε και ο Νικ Γκόρντον επιτέθηκε στην 22χρονη, κάνοντας της μια τοξική ένεση ναρκωτικών, που εν τέλει απέβη μοιραία ρίχνοντας σε κώμα την Μπόμπι Κριστίνα.

Μάλιστα δεν έμεινε εκεί, αλλά στη συνέχεια πήρε το κεφάλι της και το έχωσε μέσα στη μπανιέρα, αφήνοντας την εκεί μέσα. Αποτέλεσμα, ήταν το πρόσωπο και το σώμα της Μπόμπι Κριστίνα να γεμίσουν μώλωπες, ενώ της έφυγε και ένα δόντι.

Παράλληλα υποστηρίζουν πως προσπάθησε να καλύψει τα… «ίχνη» του από τον άγριο καυγά, αλλάζοντας της ρούχα.

Στις αναφορές της εναντίον του 25χρονου, η οικογένεια Μπράουν τον κατηγορεί πως λίγο καιρό μετά τον θάνατο της, πόζαρε μπροστά από τον τάφο της, ώστε να πουλήσει τις φώτο σε περιοδικό που του έδινε 40.000 δολάρια.

Να σημειώσουμε πάντως, πως σύμφωνα με πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας νωρίτερα, μέσα στην εβδομάδα, πρόκειται να συλληφθεί ο Νίκ Γκόρντον με την κατηγορία της δολοφονίας της Μπόμπι Κριστίνα.

Τι απαντά ο Νικ Γκόρντον σε όλα αυτά; Μέσω των δικηγόρων του, υποστηρίζει πως η οικογένεια Μπράουν δεν έχει καμία απόδειξη για τα λεγόμενα της, καθώς τα αποτελέσματα της νεκροψίας της Μπόμπι Κριστίνα δεν έχουν κοινοποιηθεί ούτε στους Μπράουν, ούτε στον Νικ Γκόρντον.

Τέλος, οι δικηγόροι του 25χρονου κάνουν λόγο για προσπάθεια σπίλωσης του ονόματος του Νικ Γκόρντον.

Αν πάντως ισχύουν τα παραπάνω το επόμενο διάστημα αναμένονται συνταρακτικές εξελίξεις.

Πηγή: star.gr
Ρωσίδα 51 ετών καταδικάστηκε σε έξι χρόνια κάθειρξη καθώς...
μαχαίρωσε, ενώ βρισκόταν σε κατάσταση μέθης, τον εγγονό της ηλικίας πέντε ετών, επειδή δεν κατάφερε να βρει και να της φέρει το τηλεχειριστήριο της τηλεόρασης, γνωστοποίησαν δικαστικές αρχές της Ρωσίας.

Η γυναίκα, η οποία διαμένει στο Λεσοσιμπρίσκ στη Σιβηρία, «μαχαίρωσε το παιδί τρεις φορές στο στομάχι και στο στήθος με ένα μαχαίρι της κουζίνας αφού του ζήτησε να της δώσει το τηλεχειριστήριο», εξήγησε η περιφερειακή εισαγγελία σε ανακοίνωση.

Οι αστυνομικοί διαπίστωσαν ότι η γυναίκα βρισκόταν σε κατάσταση μέθης, δεν αντιμετωπίζει ωστόσο κανένα ψυχολογικό πρόβλημα. Το αγοράκι της είπε ότι «δε μπόρεσε να βρει το τηλεχειριστήριο».

Το παιδί τραυματίστηκε σοβαρά στο ήπαρ κατά τη διάρκεια του περιστατικού, που σημειώθηκε τον Φεβρουάριο.

Η ενδοοικογενειακή βία, με δράστες ιδίως πρόσωπα που βρίσκονται υπό την επήρεια του αλκοόλ, αποτελεί συχνό φαινόμενο που εξαπλώνεται στη Ρωσία: το 40% σχεδόν των βιαιότερων εγκλημάτων διαπράττονται εντός της οικογένειας, σύμφωνα με την επιτροπή του Κρεμλίνου αρμόδια για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, η οποία εξέθεσε το πρόβλημα στον πρόεδρο Βλαντίμιρ Πούτιν την περασμένη εβδομάδα.

Τους έξι πρώτους μήνες του έτους, σχεδόν 2.000 άνθρωποι έχασαν την ζωή τους σε περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας, όπως καταδεικνύουν τα στατιστικά στοιχεία που παρουσιάστηκαν στον πρόεδρο της Ρωσίας.

http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Αδιαμφισβήτητα, η Κατερίνα Στικούδη διαθέτει ένα από τα πιο καλλίγραμμα κορμιά της εγχώριας showbiz και είναι από τις γυναίκες εκείνες που τις ζηλεύεις επειδή δεν βρίσκεις κανένα ψεγάδι στο σώμα τους.

Πάνω της τίποτα δεν είναι παρεξηγήσιμο, ενώ ότι κι αν φορέσει ξέρει να το υποστηρίξει όσο καμία άλλη.

Η ίδια ακολουθεί συγκεκριμένα tips για να διατηρεί τις τέλειες αναλογίες της, τα οποία αποκάλυψε στο «YOU»:

# Κάνω spinning τουλάχιστον 3 φορές την βδομάδα, ένα ειδικό αερόβιο πρόγραμμα με ποδήλατα. Θεωρώ ότι είναι πολύ καλή γυμναστική και σου φτιάχνει σώμα σε μικρό χρονικό διάστημα, κάνει φοβερή γράμμωση και ανορθώνει τους γλουτούς.

# Προπονούμαι με βάρη για επιπλέον γράμμωση.

# Κάνω τζόκινγκ και με ζέστη και με κρύο, καθώς επιταχύνεται ο μεταβολισμός και χάνεις πολύ πιο εύκολα κιλά.

# Δεν τρώω πολλά λιπαρά, τηγανητά και γλυκά, χωρίς, βέβαια, να τα απορρίπτω εντελώς από την διατροφή μου, ενώ φροντίζω πολύ περισσότερο να τρώω ένα πολύ ελαφρύ βραδινό γεύμα.

# Ένα ωραίο σώμα δεν γίνεται από την μία στιγμή στην άλλη. Οποιοδήποτε πρόγραμμα άσκησης για να έχει καλύτερα αποτελέσματα πρέπει να συνδυάζεται με σωστή διατροφή.

# Τρώω πολλά φρούτα και πίνω πολύ νερό, τουλάχιστον 10 ποτήρια τη μέρα.

http://www.thestival.gr


Will be back». Αυτό είναι το μήνυμα που θέλει να περάσει η εταιρεία παραγωγής της κινηματογραφικής σειράς «Ο Εξολοθρευτής».
Κι αυτό υπόσχεται στους θαυμαστές της, παρά το γεγονός ότι η τελευταία ταινία «Terminator: Genisys» (Εξολοθρευτής: Γένεσις) δεν τα πήγε και τόσο καλά στο αμερικανικό box office. Βέβαια αυτό δεν θα γίνει στο άμεσο μέλλον.
Όπως δήλωσε σε συνέδριο η επικεφαλής του γραφείου Ενημέρωσης της εταιρείας παραγωγής Ντάνα Γκόλντμπερκ η ταινία «βγαίνει» μετά από μία σειρά κακών κριτικών που πήρε, αλλά και σημειώνοντας έσοδα λιγότερα από 100 εκατ. δολάρια στο αμερικανικό box office.
«Δεν θα έλεγα ότι η κινηματογραφική σειρά μπαίνει σε αναμονή, αλλά όσο ότι θα τεθεί εκ νέου σε προγραμματισμό», είπε στο συνέδριο, χωρίς να προκαθορίζει το χρονοδιάγραμμα για το μέλλον της κινηματογραφική σειράς, καθώς πριν βγει στις κινηματογραφικές αίθουσες το «Γένεσις» είχε ανακοινωθεί ότι θα ακολουθήσουν άλλες δύο ταινίας του Εξολοθρευτή, ενώ η Γκόλντμπεργκ άφησε να εννοηθεί ότι οι ημερομηνίες που είχαν αρχικά ανακοινωθεί δεν αποτελούν προτεραιότητα.
news.gr
Τα ανησυχητικά αποτέλεσματα της πανευρωπαϊκής έρευνας COSI που διεξήγαγε ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας για την παιδική παχυσαρκία σε σχέση με το σχολικό περιβάλλον, παρουσίασε πριν μερικές μέρες σε Συνέντευξη Τύπου η Ελληνική Ιατρική Εταιρεία Παχυσαρκίας (ΕΙΕΠ).

Με βάση στατιστικά στοιχεία, το 44% των παιδιών στην Ελλάδα είναι υπέρβαρα ή παχύσαρκα, με τους ειδικούς να εκτιμούν ότι το ¼ εξ αυτών θα παραμείνουν παχύσαρκοι και ως ενήλικες.

Με δεδομένη την πολυπαραγοντικότητα και επικινδυνότητα της νόσου, οι συμμετέχοντες στην εκδήλωση τόνισαν πως για την ουσιαστική αντιμετώπισή της απαιτούνται συνέργειες μεταξύ ποικίλων φορέων –επιστημονικής κοινότητας, ΜΚΟ, θεσμικών/πολιτειακών φορέων και ιδιωτικής πρωτοβουλίας– που θα στοχεύουν στην ενημέρωση και εκπαίδευση του κοινού. Μία από αυτές τις συνέργειες και από τις λίγες πρωτοβουλίες προώθησης της υγιεινής διατροφής και του ενεργού τρόπου ζωής στην εκπαιδευτική διαδικασία αποτελεί το διεθνώς αναγνωρισμένο «Μέτρο, Ποικιλία | Κίνηση, Ευεξία», πρόγραμμα που υλοποιείται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση από το 2006 και εξής, το οποίο επίσης παρουσιάστηκε στην εκδήλωση.

Τα αποτελέσματα της έρευνας COSI

Από τους 5.682 μαθητές 500 περίπου σχολείων ανά την επικράτεια που αποτέλεσαν το δείγμα της έρευνας στην Ελλάδα προέκυψαν, κατά παραδοχή των εισηγητών της παρουσίασης, απογοητευτικά στοιχεία.

Πιο συγκεκριμένα, το 48% των 7χρονων και το 54% των 9χρονων, μαθητών Β΄ και Δ΄ Δημοτικού αντιστοίχως, ζύγιζαν περισσότερο από το κανονικό. Τα υψηλότατα αυτά ποσοστά, ανώτερα των υπόλοιπων δέκα χωρών που συμμετείχαν στη μελέτη, αποδόθηκαν στην ελλιπή άσκηση, τις πολλές ώρες τηλεόρασης, και το ακατάλληλο διατροφικό περιβάλλον των δημοτικών σχολείων. Αναφορικά με το τελευταίο, η έρευνα κατέδειξε πως μόλις 12% των δημοτικών στην Ελλάδα διαθέτουν στους μαθητές φρέσκα φρούτα, μόλις 5% φρέσκα λαχανικά ή γιαούρτι, και μόλις 18% γάλα. Επιπλέον, η χώρα μας κατατάσσεται τελευταία και στην υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων διατροφής: εφαρμόζονται σε λιγότερα από τα μισά σχολεία της χώρας (42%), όταν ο αντίστοιχος ευρωπαϊκός μέσος όρος ξεπερνά το 80%.

Προτεινόμενες λύσεις

Στη σημασία της σωματικής δραστηριότητας και της ισορροπημένης διατροφής εστίασε το σύνολο των ομιλητών ως μέσων αντιμετώπισης της παιδικής παχυσαρκίας. Ταυτόχρονα, επισημάνθηκε η αναποτελεσματικότητα της επιβολής φόρων στη ζάχαρη, οι οποίοι σύμφωνα με τον Πρόεδρο της ΕΙΕΠ Ευθύμιο Καπάνταη δεν επιδρούν στα ποσοστά παχυσαρκίας, όπως προκύπτει από το παράδειγμα της Δανίας, όπου ο φόρος αποσύρθηκε.

Μεγάλη έμφαση δόθηκε στην άσκηση και την ανάγκη να ενταχθεί στην καθημερινότητα των παιδιών, ενώ αναφέρθηκε επίσης ότι θα πρέπει να διδαχθούν τη σημασία της διατήρησης του ενεργειακού ισοζυγίου.

Αυτό, σύμφωνα με τους ομιλητές, απαιτεί εκπαίδευση όχι μόνο των μαθητών, αλλά και των δασκάλων και των γονέων. Ένα από τα λίγα προγράμματα που λειτουργούν σε σχολικό περιβάλλον, το πρόγραμμα παρέμβασης «Μέτρο, Ποικιλία | Κίνηση, Ευεξία», σχεδιάστηκε και εφαρμόζεται από την ΜΚΟ QualityNet Foundation με την επιστημονική καθοδήγηση του Πανεπιστημίου Αθηνών, τη συνδρομή του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, και χρηματοδότηση από το Ίδρυμα της Coca-Cola. Μέσα σε 7 χρόνια έχει απευθυνθεί σε 90.000 μαθητές δημοτικού, κατά τη δήλωση της Αντιπροέδρου της QualityNet Foundation Χρυσούλας Εξάρχου, ενώ τρέχει επίσης την ιστοσελίδα www.nutritionactivityprogram.gr.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!