Παρασκευή 12 Μαΐου 2017


Δεν φαίνεται να παίρνει τέλος η ιστορία με τη συνέχιση της κινηματογραφικής σειράς του Τζέιμς Μποντ.

Από τη στιγμή που ολοκληρώθηκε η 24η περιπέτεια του θρυλικού πράκτορα 007 όλοι ασχολούνται με το πότε θα γυριστεί η νέα ταινία και φυσικά ποιος θα ενσαρκώσει τον Βρετανό πράκτορα.

Βέβαια, ευθύνη σε αυτό έχει και ο Ντάνιελ Κρεγκ που πριν καλά –καλά τελειώσουν τα γυρίσματα του Spectre έσπευσε να δηλώσει ότι «προτιμώ να κόψω τις φλέβες μου παρά να ξαναπαίξω τον Μποντ».

Από τότε έχουν γραφτεί δεκάδες ρεπορτάζ για το ποιος μπορεί να είναι ο διάδοχός του, μέχρι που πριν από λίγους μήνες φήμες ήθελαν τον Ντάνιελ Κρεγκ να συμφώνησε με την παραγωγό της επιτυχημένης κινηματογραφικής σειράς Μπάμπαρα Μπρόκολι και να δέχτηκε να πρωταγωνιστήσει στην 25η συνέχεια της ταινίας, η οποία θα είναι η 5η δική του ταινία Μποντ.

Τώρα που πλέον ο Κρεγκ δήλωσε πανέτοιμος να φορέσει το σκούρο του κοστούμι και να μπει στις νέες περιπέτειες του μυστικού πράκτορα, η Μπρόκολι μάλλον βαρέθηκε να τον περιμένει και «προσπαθεί να ξεφύγει», σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το περιοδικό Page Six.

Η Μπρόκολι παρακάθισε στο δείπνο Chateau Marnont μαζί με άλλους διάσημους κινηματογραφιστές και φαίνεται να εμπιστεύτηκε σε φίλους της ότι δεν είναι ακόμη σίγουρη για το πότε θα γυριστεί η επόμενη ταινία του 007.

Η Μπρόκολι δηλώνει απασχολημένη με την παραγωγή δύο άλλων ταινιών και ενός θεατρικού έργου, καθώς και της παράστασης «The Kid Stays in the Picture» που παίζεται στο Λονδίνο και η οποία στη συνέχεια θα ανέβει και σε σκηνή του Μπρόντγουεϊ.

Στα δάχτυλα του ενός χεριού μετρούν τις επικρατέστερες τεχνολογικές τάσεις οι αναλυτές της διεθνούς εταιρείας καταναλωτικών μετρήσεων GFK.

Εικονική (VR-Virtual Reality) και επαυξημένη (AR-Augmented Reality) πραγματικότητα, τεχνολογία που φοριέται (wearables), ηλεκτρονικές πληρωμές, «έξυπνο» σπίτι, αυτόνομα οχήματα είναι οι κυρίαρχες τάσεις.

«Διόλου παράξενο», θα πει κάποιος, «τα έχουμε ακούσει πολλές φορές», μόνο που στην προκειμένη περίπτωση η διεθνής εταιρεία μετρήσεων έχει προχωρήσει αρκετά την ανάλυσή της, δίνοντας μια νέα διάσταση στο γιατί και τι θα δούμε το 2017 στα κράτη-μέλη της Ε.Ε. μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.

Για μαζική διείσδυση των προϊόντων εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας μιλά η GFK τονίζοντας πως «ναι, πράγματι» αρκετοί τομείς της οικονομίας, όπως οι παραγωγοί περιεχομένου, το εμπόριο, η εκπαίδευση, οι ταξιδιωτικοί οργανισμοί, τα media και οι εταιρείες ψυχαγωγίας και διασκέδασης αλλά και η βιομηχανία, καλοβλέπουν τις δυνατότητες των συσκευών επέκτασης του φανταστικού σε πραγματικό χρόνο και χώρο.

Στην Ε.Ε. οι τομείς στους οποίους οι δυνατότητες VR και AR μπορούν να χρησιμεύσουν είναι τα παιχνίδια (66%), η παρακολούθηση video (54%), η εκπαίδευση (52%), ο σχεδιασμός (41%), οι επικοινωνίες (39%), οι ταξιδιωτικοί οργανισμοί (36%), τα εμπορικά καταστήματα (32%), η βιομηχανία (25%), η εργασία (22%).

Αναφορικά με τις συσκευές στους επόμενους 12 μήνες οι πιο ποθητές μηχανές VR και AR αναμένεται να είναι το PlayStation VR (51%), το Oculus Rift (26%), το HTC Vive (14%).

Ωστόσο, οι καταναλωτές περιμένουν κάτι καινούργιο να βγει (20%) και να είναι πολύ περισσότερα από μία συσκευή (11%).

Από την άλλη πλευρά, η αγορά της τεχνολογίας που φοριέται (wearables) δείχνει αξιοσημείωτη κινητικότητα. Αύξηση 45% σημείωσαν το 2016 τα wearables στην Ευρώπη, ενώ στην Ασία το ποσοστό αυτό έφτασε στο 51%.

Όπως σημειώνει η GFK, η πλειοψηφία αυτών αφορά τον αθλητισμό και την άσκηση (55%), ακολουθούν τα έξυπνα ρολόγια (17%) και οι συσκευές εντοπισμού (24%).

Ωστόσο, τη μεγάλη διαφορά στη συγκεκριμένη αγορά θα κάνουν οι σχεδιαστές επώνυμων προϊόντων που θα δώσουν στα wearable μια πιο ελκυστική και συναφή με τη μόδα μορφή.

Μαγαζί χωρίς υπαλλήλους

Tο εμπόριο γενικά είναι πεδίο δόξης λαμπρό για τις εφαρμογές της τεχνολογίας. Απόδειξη οι ηλεκτρονικές συναλλαγές μέσω κινητού που αποτελούν επανάσταση στον χώρο του εμπορίου, μιας και ανοίγουν νέους δρόμους.

Το Naraffar είναι το πρώτο σουηδικό κατάστημα χωρίς κανέναν υπάλληλο, που λειτουργεί 24/7 και ξεκίνησε τη λειτουργία του στο τέλος του 2016.

Οι πελάτες μπαίνουν στο κατάστημα, ψωνίζουν και πληρώνουν με τη βοήθεια του κινητού τους τηλεφώνου.

Με αυτό το παράδειγμα η GFK δείχνει πού πάει το πράγμα στη λιανική με το μοντέλο click and collect να επεκτείνεται και θεωρεί πως από το 2017 και μετά οι πληρωμές μέσω κινητού θα κυριαρχήσουν παγκοσμίως.

Με βάση τα μέχρι τώρα στοιχεία σχετικά με το τι κάνουν οι καταναλωτές με τη βοήθεια του κινητού τους τηλεφώνου σε ένα κατάστημα, εκτός από το να πληρώνουν όταν ψωνίζουν, το 25% συγκρίνει τιμές, το 19% ψάχνει πληροφορίες για προϊόντα, το 17% αναζητεί κριτικές για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, το 14% τσεκάρει τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.

Το έξυπνο σπίτι

Στον αντίποδα των προηγούμενων τάσεων, οι αναλυτές της GFK σημειώνουν πως τόσο η τεχνολογία για τα έξυπνα σπίτια όσο και τα αυτόνομα οχήματα έχει ακόμη πολύ δρόμο να καλύψει προκειμένου να καταφέρει να κάνει τη μεγάλη διαφορά στο άμεσο μέλλον και να γίνουν όλα τα σπίτια έξυπνα και όλα τα οχήματα αυτόνομα.

Μέχρι στιγμής το έξυπνο σπίτι έχει χτιστεί πάνω στην έξυπνη τηλεόραση. Στην Ευρώπη το 2016 πωλήθηκαν 17,3 εκατομμύρια έξυπνες τηλεοράσεις.

Από κει και πέρα ακολουθούν άλλες έξυπνες συσκευές, επικοινωνίες και αυτοματισμοί ασφάλειας.

Πάντως, τα νούμερα είναι αυξητικά και στην ερώτηση εάν σκοπεύουν να ακολουθήσουν το μοντέλο του έξυπνου σπιτιού οι νέοι millennials ανταποκρίθηκαν σε ποσοστό 28% από 9% το 2011, οι μεγαλύτεροι millennials κατά 33% από 19%, οι Gen X (30-44 ετών) ήταν θετικοί κατά 20% από 13% και οι boomers (45-59 ετών) κατά 8% από 6%.

Στην αγορά των αυτόνομων αυτοκινήτων οι νέοι σε ηλικία καταναλωτές είναι πιο ενθουσιώδεις και ανυπόμονοι και θεωρούν το μοντέλο ελκυστικό.

Η ασφαλής υποδομή και η εξέλιξη της τεχνολογίας με γνώμονα την οδηγική προσαρμογή ανάλογα με τις συνθήκες (καιρού, δρόμων κ.λπ.) θα καθορίσουν και τη μαζική κατανάλωση των αυτόνομων οχημάτων.

ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr

Το 2017 συμπληρώνει 40 χρόνια καριέρας, χρόνια μέσα στα οποία υπηρετεί πιστά το λαικό τραγούδι.

Ο λόγος για τον Βασίλη Καρρά κατάφερε μάλιστα να μπει στο βιβλίο Γκίνες! Πώς;

Ο τραγουδιστής με τις άπειρες επιτυχίες, τους χιλιάδες θαυμαστές και τις πολλές επιτυχημένες συνεργασίες έδωσε το «παρών» στην Σόφια για μια και μόνο εμφάνιση και η ανταπόκριση του κόσμου ήταν άκρως εντυπωσιακή.

Στο εσωτερικό του συναυλιακού χώρου, κατάφεραν να περάσουν μόνο 16.000 άτομα, ενώ 5.000 άτομα δεν κατάφεραν ούτε να βρουν εισιτήριο.

Και κάπως έτσι το όνομά του πλέον φιγουράρει στο βιβλίο Γκίνες!

ΠΗΓΗ: star.gr
Every move he makes, βγάζει λεφτά: Πλουσιότερος χιπ-χοπας ο Puff Duddy
Οι περισσότεροι, στην Ελλάδα τουλάχιστον, τον γνωρίζουμε από το συγκινητικό ρεμιξ II'll be missing you, που βασίζεται στο Every Breath You Take, των θρυλικών Police. 
Φέτος όμως ο Puff Duddy (που πλέον θέλει να τον αποκαλούν Diddy) φαίνεται πως Every moves he makes (όπως λένε και οι στίχοι του τραγουδιού), βγάζει λεφτά!
Το περιοδικό Forbes συνέταξε τον ετήσιο κατάλογο των πλουσιότερων καλλιτεχνών της hip-hop σκηνής. Και φέτος, ο Diddy έφτασε στο νούμερο «1» με περιουσία που ανέρχεται στα 820 εκατ. δολ. Ο δημοφιλής ράπερ-ηθοποιός-μουσικός παραγωγός, P Diddy (σσ: πρώην Puff Duddy), έχει αποκτήσει την περιουσία από τη συνεχιζομένη συνεργασία με τη βότκα Ciroc, από την επένδυση στο τηλεοπτικό δίκτυο Revolt, καθώς και μέσω της μουσικής βιομηχανίας, σύμφωνα με το περιοδικό.
Ο Jay Z, σύζυγος της τραγουδίστριας Μπιγιονσέ είναι τώρα στο νούμερο «2» με περιουσία 810 εκατ. δολ. και τον ακολουθεί ο Dr Dre με περιουσία 740 εκατ. δολ, σύμφωνα με το NME.
Στην 4η θέση είναι ο Birdman, ιδιοκτήτης της Cash Money Records με περιουσία 110 εκατ. δολ. και στην 5η θέση ο Καναδός ράπερ Drake με περιουσία 90 εκατ. δολ.
Η λίστα δημοσιοποιήθηκε μία μέρα μετά την είδηση ότι ο Diddy κατηγορείται για σεξουαλική παρενόχληση σε βάρος της πρώην προσωπικής του σεφ, η οποία κινήθηκε νομικά εναντίον του.
Η λίστα των πλουσιότερων χιπ-χοπαδων δημοσιεύθηκε πρώτη φορά το 2007 και την πρωτιά είχε τότε ο Jay Z με περιουσία 34 εκατ. δολάρια. Ακολουθούσαν ο 50 Cent και ο Diddy στις θέσεις δύο και τρία αντίστοιχα.
Europa League: Διπλό θρίλερ με happy end για Γιουνάιτεντ και Άγιαξ
Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και Άγιαξ είναι οι δύο ομάδες που θα αναμετρηθούν στον τελικό του φετινού Europa League, καθώς αμφότερες έκαναν... ό,τι μπορούσαν για να αποκλειστούν κόντρα σε Θέλτα και Λιόν αντίστοιχα, όμως κατάφεραν να γλιτώσουν το σοκ και να υπερασπιστούν τις νίκες τους στα πρώτα παιχνίδια των ημιτελικών.

Στο Ολντ Τράφορντ, το 1-0 του πρώτου αγώνα σήμαινε ότι η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ απλώς δεν έπρεπε να ηττηθεί από τη Θέλτα για να πάρει την πρόκριση, και όταν στο 17' ο Φελαϊνί άνοιξε το σκορ όλα έδειχναν ότι οι “Κόκκινοι Διάβολοι” θα είχαν εύκολο έργο. Αμ δε! Η Θέλτα ισοφάρισε στο 85', και πλέον χρειαζόταν ένα ακόμα γκολ για να κάνει μία επική ανατροπή, όμως το γκολ αυτό δεν ήρθε ποτέ, με το 1-1 να μένει μέχρι το τέλος.

Στη Γαλλία, είχαμε ένα αντίστοιχο σκηνικό στο παιχνίδι της Λιόν με τον Άγιαξ: Το 4-1 έδινε μία σιγουριά για την πρόκριση στους Ολλανδούς, ενώ το γκολ του Ντόλμπεργκ στο 27' έμοιαζε να βάζει “ταφόπλακα” στις ελπίδες των γηπεδούχων. Κι όμως: με δύο γκολ του Λακαζέτ στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου και ένα του Γκεζάλ στο 81' έκαναν το σκορ 3-1 και χρειάζονταν ένα ακόμα γκολ για να στείλουν το ματς στην παράταση, ενώ στο 84' ο Άγιαξ έμεινε με 10 παίκτες, λόγω της αποβολής του Φίργκεβερ με δεύτερη κίτρινη κάρτα, μετατρέποντας το παιχνίδι σε πραγματικό θρίλερ! Ένα θρίλερ που είχε όμως happy end για τον Άγιαξ, αφού το 3-1 έμεινε μέχρι το τέλος, και πήρε την πρόκριση στον πρώτο του ευρωπαϊκό τελικό από το 1996.

Ο τελικός της διοργάνωσης θα διεξαχθεί την Τετάρτη 24 Μαΐου στην Στοκχόλμη.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!