Κυριακή, 25 Ιουνίου 2017


Σύμφωνα με μία από τις τελευταίες παγκόσμιες έρευνες της Durex το 22% του πληθυσμού έχει παραδεχτεί ότι έχει διαπράξει απιστία. Στην κορυφή της πυραμίδας των άπιστων δεσπόζουν οι Τούρκοι άντρες, με το 58% να παραδέχεται πως έχει κάνει σεξ εκτός γάμου. Στον αντίποδα οι Ισραηλινοί, οι οποίοι με ένα μόλις 7% να δηλώνει απιστία διεκδικεί τα σκήπτρα του πιο πιστού αρσενικού λαού. Όσον αφορά στους Έλληνες, 8 στους 10 απατούν τη σύντροφό τους κατά τη διάρκεια ενός μόνιμου δεσμού ή γάμου, όπως υπέδειξε η σχετική έρευνα του Ανδρολογικού Ινστιτούτου το 2016. Αναρωτιέσαι ποιοι είναι οι βασικοί λόγοι που επικαλείται ο μέσος άντρας ότι τον οδηγούν στο κρεβάτι με μία άλλη γυναίκα;
Εννιά χρόνια πριν ο Αμερικανός ψυχοθεραπευτής Gary M. Neuman συμπεριέλαβε στο βιβλίο του The Truth About Cheating μια έρευνα στην οποία συμμετείχαν 200 παντρεμένοι άντρες. Όσοι παραδέχτηκαν ότι είχαν κάνει την περίφημη λαδιά επικαλέστηκαν τους παρακάτω λόγους:
Το 47% αυτών παραδέχτηκαν "συναισθηματική δυσαρέσκεια προς τη σύζυγο". Η κοινωνία μας μαθαίνει πως το σεξ είναι απαραίτητο συστατικό στην καλοπέραση ενός αρσενικού. Αλλά οι άντρες έχουν επίσης συναισθήματα και θέλουν οι σύντροφοί τους να τους δείχνουν εκτίμηση και να αναγνώριση στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, είναι ένα από τα σχόλια του επικεφαλής της έρευνας.
Το παραπάνω επιβεβαιώνεται έμμεσα και από το γεγονός ότι η ανεξέλεγκτη ερωτική επιθυμία προς ένα τρίτο πρόσωπο δεν έπαιξε σχεδόν καθόλου ως δικαιολογία. "Οι άνδρες είναι καλοί στο να επιμερίζουν και να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους", ήταν το σχόλιο του Neuman εξηγώντας πως "μπορούν να βάλουν πάγο σε κάτι που αισθάνονται και να ασχοληθούν μ' αυτό αργότερα".
Ένα από τα σχόλια του Neuman που αξίζει να τονισθεί είναι το εξής: "η κοινωνία και όλα τα σχετικά κλισέ περί αρρενωπότητας αποτρέπουν τους άνδρες από το να ανοιχτούν σε συναισθηματικά ζητήματα μέσα στη σχέση τους, κι αυτό είναι κάτι που τους μεταμορφώνει σε δυσλειτουργικούς συντρόφους".
Ένα ακόμα συμπέρασμα που βγήκε από τη συγκεκριμένη έρευνα είναι πως οι άντρες επηρεάζονται μεταξύ τους. Κοινώς, όταν κάποιος περιστοιχίζεται από άπιστους φίλους, εμφανίζει μεγαλύτερη πιθανότητα να ακολουθήσει τα χνάρια του κολλητού, αφού έχει την τάση να απενοχοποιεί κάτι που έχουν κάνει οι πιο κοντινοί σ' εκείνον άνθρωποι. Αυτό τουλάχιστον παραδέχτηκε το 77% των κυρίων που συμμετείχαν στην έρευνα.
Πηγή: ladylike.gr
Τι θα γίνει με ανασφάλιστα ΙΧ μετά τις 14 Ιουλίου
Προσωρινή είναι η αναβολή της ταλαιπωρίας για εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες λόγω της διασταύρωσης για τα ανασφάλιστα οχήματα. Μπορεί η κυβέρνηση να ακύρωσε προσωρινά όλη τη διαδικασία και να έδωσε νέα προθεσμία έως τις 14 Ιουλίου για την ασφάλιση όλων των ανασφάλιστων οχημάτων χωρίς την καταβολή προστίμου, ωστόσο έπειτα από αυτή την προθεσμία η ταλαιπωρία και το χάος θα επανέλθουν, με άσκοπες επισκέψεις σε Εφορίες, αστυνομία και διευθύνσεις συγκοινωνιών. Και αυτό, διότι τα λάθη που υπάρχουν στα αρχεία οχημάτων των κρατικών υπηρεσιών είναι απίθανο να έχουν διορθωθεί μέχρι να γίνει η νέα διασταύρωση.
Αν και ο νόμος για τον εντοπισμό των ανασφάλιστων Ι.Χ. ψηφίστηκε το 2013, δηλαδή πριν από τέσσερα χρόνια, η πρώτη διασταύρωση για τον εντοπισμό τους έγινε μόλις πριν από μερικές ημέρες. Και, αντί να βάλει σε τάξη μια άναρχη κατάσταση που είχε διαμορφωθεί στους δρόμους με την κυκλοφορία χιλιάδων ανασφάλιστων Ι.Χ., προκάλεσε πονοκέφαλο και χάος σε εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες που δεν έχουν παρανομήσει.
Η διασταύρωση
Συγκεκριμένα, έγινε διασταύρωση μεταξύ του αρχείου των κυκλοφορούντων οχημάτων του υπουργείου Οικονομικών, δηλαδή των αρχείου των οχημάτων που διαθέτουν πινακίδες, με το αρχείο των ασφαλιστικών εταιρειών που αφορά τα οχήματα που έχουν ασφαλιστεί. Από τη διασταύρωση που έγινε "φωτογραφικά" για την ημερομηνία 6 Ιουνίου 2017 προέκυψε ότι κυκλοφορούν στην Ελλάδα 1,1 εκατομμύριο ανασφάλιστα οχήματα. Πρόκειται για απίστευτο αριθμό, καθώς τα κυκλοφορούντα οχήματα υπολογίζεται ότι δεν ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια. Όσοι φορολογούμενοι "εντοπίστηκαν" να έχουν στην κατοχή τους ανασφάλιστο όχημα έλαβαν μήνυμα στην ηλεκτρονική τους μερίδα στο Τaxisnet με το οποίο καλούνταν να προχωρήσουν στην ασφάλιση του οχήματός τους ή να διορθώσουν λάθη που έχουν γίνει και τους δείχνουν ανασφάλιστους.
Όσο περνούσαν οι ώρες και οι ημέρες μετά την αποστολή του μηνύματος άρχισε να γίνεται αντιληπτό ότι οι πολίτες που δεν είχαν παρανομήσει και είχαν λάβει το σχετικό μήνυμα ήταν πάρα πολλοί. Σύμφωνα με ορισμένες εκτιμήσεις, ήταν περίπου το 40% αυτών που έλαβαν το μήνυμα, δηλαδή περισσότεροι από 400.000! Τι ακριβώς είχε συμβεί; Έλαβαν το μήνυμα πολίτες οι οποίοι πριν από πολλά χρόνια, ή και πιο πρόσφατα, είχαν παραδώσει το όχημά τους για απόσυρση στις εταιρείες ανακύκλωσης. Μεγάλη κατηγορία πολιτών που έλαβαν το σχετικό μήνυμα ήταν και αυτοί που είχαν δηλώσει στην αστυνομία κλοπή του οχήματός τους, ενώ πολλοί ήταν και αυτοί που είχαν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας και καλούνταν να ασφαλίσουν το όχημά τους!
Μάλιστα, στο ίδιο το μήνυμα που έλαβαν οι πολίτες γινόταν παραδοχή των λαθών που υπάρχουν και καλούνται οι πολίτες να βγάλουν το φίδι από την τρύπα πηγαίνοντας από υπηρεσία σε υπηρεσία προκειμένου να λύσουν το πρόβλημα και να μην αναγκαστούν να πληρώσουν το παράβολο-πρόστιμο των 250 ευρώ που βεβαιώθηκε στους 1,1 εκατ. φορολογουμένους.
Άτακτη υποχώρηση
Αποτέλεσμα του χάους που προκλήθηκε ήταν το ζήτημα να φτάσει στο υπουργικό συμβούλιο της περασμένη Τετάρτη, όπου ελήφθη η απόφαση να ακυρωθούν όλα και να ξεκινήσουν από την αρχή. Διαγράφηκαν όλα τα παράβολα-πρόστιμα και για τους 1,1 εκατ. πολίτες που είχαν πιαστεί στα δίχτυα της διασταύρωσης και δόθηκε διορία σε όλους να ασφαλίσουν το όχημά τους έως τις 14 Ιουλίου. Στο μεταξύ, τα συναρμόδια υπουργεία υποτίθεται ότι θα κάνουν ό,τι μπορούν προκειμένου να διορθώσουν τα λάθη στα αρχεία τους και να μη χρειαστεί μετά τη νέα διασταύρωση να ταλαιπωρηθούν.
"Θα ισοδυναμεί με θαύμα πρώτου μεγέθους αν καταφέρει το Δημόσιο να διορθώσει τα λάθη των αρχείων του για τα οχήματα", λέει έμπειρο πρώην στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών. "Αυτό για το οποίο θα πρέπει να είναι σίγουροι οι πολίτες που έλαβαν το μήνυμα λόγω λάθους στα αρχεία οχημάτων είναι ότι θα είναι έκπληξη αν δεν το λάβουν εκ νέου μετά τη νέα διασταύρωση".
Αυτό θα γίνει επειδή είναι τεχνικά πολύ δύσκολο έως και αδύνατο να συντονιστούν μεταξύ τους σε λιγότερο από έναν μήνα τέσσερα διαφορετικά αρχεία οχημάτων που διατηρούνται σε τέσσερις διαφορετικές υπηρεσίες. Πάρτε ανάσα. Το υπουργείο Δημοσίας Τάξης διατηρεί το αρχείο των περίπου 400.000 οχημάτων τα οποία έχουν κλαπεί, το υπουργείο Μεταφορών διατηρεί το αρχείο των οχημάτων που έχουν ταξινομηθεί ή αποταξινομηθεί λόγω καταστροφής ή απόσυρσης, το υπουργείο Οικονομικών διατηρεί το αρχείο των κυκλοφορούντων οχημάτων, δηλαδή αυτών που διαθέτουν πινακίδες κυκλοφορίας, και η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών διαθέτει το αρχείο των ασφαλισμένων οχημάτων.
Έτσι, πολίτες που είτε έχουν δηλώσει κλοπή του οχήματός τους είτε το έχουν αποσύρει ή απλώς έχουν καταθέσει πινακίδες κυκλοφορίας είναι πολύ πιθανό με τα αντίστοιχα δικαιολογητικά στα χέρια να αναγκαστούν μετά τις 14 Ιουλίου να πάνε από υπηρεσία σε υπηρεσία προκειμένου να γλυτώσουν το πρόστιμο για τα ανασφάλιστα οχήματα και να αποδείξουν εν τέλει ότι δεν είναι... ελέφαντες.
capital.gr

«Σας παρακαλώ, να μου αναθέσετε μια εργασία»…
Αυτό είναι, σύμφωνα με δημοσίευμα στο πρωτοσέλιδο της «Καθημερινής της Κυριακής», το περιεχόμενο δύο επιστολών εργαζομένων σε δημόσιο οργανισμό που ζητούν «κάτι» να κάνουν, αναφέρει η εφημερίδα, σχολιάζοντας ότι «η παράνοια στο δημόσιο καλά κρατεί».
8 καλοκαιρινά gadget που θα ήθελες να αποκτήσεις
Το καλοκάιρι ήρθε και δημιουργεί πολλές «υποχρεώσεις». Πάρτι, μπάνιο, μαύρισμα, ηλιοθεραπεία και ίσως λίγο περισσότερο αλκοόλ από ότι όλο τον χρόνο. Τα παρακάτω gadget, μπορούν να απλουστεύσουν την ζωή σου σε κάποιες από αυτές τις «υποχρεώσεις» και να διευκολύνουν. Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν τα πας ως δώρο σε έναν φίλο, αυτόματα θα γίνεις ο αγαπημένος τους....
Δοχείο – χταπόδι για ευκολία στα κοκτέιλ
Πολλές ώρες στην παραλία. Ο ηλιακός φορτιστής κινητού είναι απαραίτητος
Ξάπλα για όλα τα γούστα και τις τοποθεσίες
Ποτήρια που διατηρούν παγωμένα τα ποτά ή τα ροφήματα
Ένα backpack για φαγητά ποτά και όλα όσα χρειαστείς στην παραλία
Φουσκωτό τραπέζι πόκερ για να κάτσεις στην πισίνα με τις ώρες
Τι καλύτερο και πιο χρήσιμο από ένα φορητό μπάρμπεκιου;
Βάνα για χυμό ή ποτό καρπούζι

 
Financial Domination: Ένα πολύ ακριβό φετίχ που γνωρίζει άνθιση
Πως θα σας φαινόταν να διατάζατε κάποιον να σας δώσει 42.000 ευρώ, και εκείνος με ευχαρίστηση να τα μετέφερε στο λογαριασμό σας; Αυτό είναι το ποσό ρεκόρ μέχρι τώρα, που έχει καταφέρει μια κοπέλα που εργάζεται ως financial dominatrix, να αποσπάσει μέσα σε μία ώρα, από έναν οικονομικά υποτακτικό στην Αυστραλία.
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Οικονομική κυριαρχία, λέγεται το ερωτικό παιχνίδι, όπου ο χρηματικός σκλάβος, χαρίζει δώρα και χρήματα στον αφέντη του. Δεν υπάρχει περαιτέρω σeξουαλική συνεύρεση. Το παιχνίδι σταματάει εκεί. Ο υποτακτικός πελάτης, το μόνο που θέλει είναι κάποια να τον εξαπατήσει και να του κλέψει χρήματα.
Πιθανόν να έχετε μπερδευτεί. Μέσω γνωστής ιστοσελίδας υπάρχουν γυναίκες, επαγγελματίες αφού κάνουν αυτή την δουλειά, πάνω από 4 χρόνια, μάλιστα περνάνε και από ειδική εκπαίδευση, συνομιλούν με πλούσιους άντρες, στη πλειονότητα τους με εισοδήματα άνω των 100.000 δολαρίων, και τους αναγκάζουν να μεταφέρουν λεφτά στο λογαριασμό τους ή να κάνουν αγορές για τις ίδιες.
Οι ψυχολόγοι μιλούν για ένα ερωτικό παιχνίδι, όπου ο πλούσιος δεν αντέχει τη δύναμη που έχει αποκτήσει από την κατοχή πλούτου, και θέλει να την μεταφέρει σε μια γυναίκα, και αυτός να είναι ένα άβουλο υποχείριο που απλά θα εκτελεί εντολές. Ερεθίζονται σeξουαλικά από το γεγονός ότι κάποιος απροκάλυπτα, τους εκμεταλλεύεται και όσο μεγαλύτερα ποσά ξοδεύουν τόσο μεγαλύτερη η απόλαυση.
Η κορυφή στην οικονομική κυριαρχία, είναι όταν δίνουν τον αριθμό της πστωτικής κάρτας τους στην financial dominatrix τους. Οι κοπέλες που κάνουν αυτή την εργασία, μιλούν για περίπλοκες καταστάσεις, που δεν μπορεί η κάθε κοπέλα να την κάνει. Παίζει ρόλο η φωνή, το ύφος, ακόμα και ο συνδυασμός λέξεων που χρησιμοποιούν. Κάτι σαν υπνωση, μόνο ο υπνωτισμένος έχει πλήρως τις αισθήσεις του και έιναι πρόθυμος να χάσει τα πάντα.
Ενδεικτικά, ο μέσος όρος χρημάτων, που ένας οικονομικά υποτακτικός χάνει την ημέρα, είναι 40 δολάρια. Το ποσοστό αυτή τη στιγμή που δηλώνουν οικονομικά σκλάβοι, είναι 8% επί των ανδρών που έχουν εισοδήματα άνω των 100.000 δολαρίων.

 

Ξεκίνησε η εμπορική καριέρα του νέου Honda Civic στην ελληνική αγορά. Ο τιμοκατάλογος του μικρομεσαίου ιαπωνικού αυτοκινήτου ξεκινά από τα 20.650 ευρώ.

Λόγω των νέων χαρακτηριστικών του και της αναθεωρημένης εμπορικής πολιτικής εκτιμώ ότι θα συμβάλει στην αύξηση του ποσοστού της μάρκας στη τοπική αγορά.

Στον δρόμο του θα βρει καταξιωμένα μοντέλα όπως τα VW Golf, Opel Astra, Toyota Auris, Ford Focus κ.ά., αλλά πλέον έχει και το πλεονέκτημα του βενζινοκινητήρα 1.000 κ.εκ.

Η δέκατη γενιά του Civic είναι ένα δυναμικό, πεντάθυρο σπορ hatchback.

Η ομάδα εξέλιξης πραγματοποίησε εκτενείς δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες, αξιολογώντας ακόμα και ευρωπαϊκά πολυτελή οχήματα, προκειμένου να ορίσει τους στόχους της για οδηγική άνεση, οδική συμπεριφορά, κατευθυντικότητα, χαρακτηριστικά NVH, ποιότητα εσωτερικού και πολιτισμένη λειτουργία.

Βασισμένο σε μία κληρονομιά 40 χρόνων, είναι φαρδύτερο κατά 30 χιλ., μακρύτερο κατά 136 χιλ. και χαμηλότερο κατά 20 χιλ. από όλους τους προκατόχους του, έχει κοντούς προβόλους και γραμμές που προδίδουν υψηλά επίπεδα αεροδυναμικής απόδοσης.

Η χαμηλωμένη θέση των καθισμάτων αποτελεί μία σημαντική αλλαγή σε σχέση με την ένατη γενιά του μοντέλου.

Ο οδηγός έχει καλύτερη αίσθηση επαφής με το όχημα, που επιτείνεται από τη βελτιωμένη ορατότητα στο εμπρός τμήμα. Η δεύτερη γενιά του συστήματος ενημέρωσης/ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας περιλαμβάνει ενσωμάτωση των εφαρμογών Apple CarPlay και Android Auto.

Ο αεροδυναμικός συντελεστής CdA -ο συνδυασμός συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) και μετωπικής επιφάνειας (A)- είναι βελτιωμένος κατά 3% συγκριτικά με το απερχόμενο, αγγίζοντας τα καλύτερα επίπεδα της κατηγορίας.

Είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας στην Ευρώπη που διατίθεται με τους υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες 1.0 και 1.5. Συνδυάζονται με νέο εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με αυτόματο CVT.

Εξοπλίζονται με άμεσο ψεκασμό, συμπαγή υπερτροφοδότη μονής εισαγωγής και χαμηλής αδράνειας, ηλεκτρονική βαλβίδα ελέγχου πίεσης υπερπλήρωσης, τεχνολογίες ηλεκτρονικά ελεγχόμενου μεταβλητού χρονισμού και βύθισης βαλβίδων (VTEC) και διπλού μεταβλητού ελέγχου χρονισμού (VTC) κ.ά.

Ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.0 αποδίδει 129 ίππους στις 5.500 σ.α.λ.

Η μέγιστη ροπή των 20,2 χλγρμ. με εξάρι κιβώτιο διατίθεται στις 2.250 σ.α.λ. Οι επίσημες εκπομπές CO2 είναι μόλις 106 γραμ./χλμ.(CVT), μέση κατανάλωση 4,7 λίτρα/100χλμ.

Ο μεγαλύτερος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.5 παράγει 182 ίππους και ροπή 24,2 χλγρμ. Εκπομπές CO2 133 γραμ./χλμ., μέση κατανάλωση 5,8 λίτρα/100χλμ. Τιμές, 1.0 Comfort 20.650 ευρώ, 1.0 Elegance 23.750 ευρώ, 1.5 Sport 25.650 ευρώ, 1.5 Sport CVT 27.150 ευρώ.
real.gr

Και ποιος δεν θυμάται την απίστευτη σειρά «Τόλμη και Γοητεία» που για χρόνια κέρδιζε μεγάλη μερίδα του τηλεοπτικού κοινού.

Οι πρωταγωνιστές που επί σειρά ετών είχαν μπει στα σπίτια μας έχουν πλέον μεγαλώσει και πολλοί από αυτούς δεν έχουν πια καμία σχέση με τα φώτα της δημοσιότητας.

Μια από αυτές και η Katherine Kelly Lang, η γνωστή σε όλους μας Brooke. Η ίδια παρά τα 55 της χρόνια παραμένει εντυπωσιακή και πάντα γοητευτική αφού ο χρόνος δεν δείχνει να έχει αφήσει πάνω της τα σημάδια του.



ΠΗΓΗ: gossip-tv.gr
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!