Τετάρτη 10 Ιουλίου 2019

Οι 10 πιο δημοφιλείς μάρκες στον κόσμο - Την πρώτη επέλεξαν οι καταναλωτές 5,97δις
«Πάει με όλα» όπως έλεγε μια παλιά διαφήμιση και εμείς θα προσθέταμε «και είναι παντού». Ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα brands στον πλανήτη, η Coca-Cola στέφεται ξανά ως η πιο δημοφιλής μάρκα στον κόσο. 
Σύμφωνα με την έκθεση “Footprint Brand” της Kantar, η Coca-Cola συνεχίζει να είναι η πιο συχνά επιλεγόμενη μάρκα στο κόσμο (FMCG- Fast-moving consumer goods) για έβδομη συνεχόμενη χρονιά.
Σύμφωνα με την έκθεση, η οποία παρουσιάζει αναλυτικά στοιχεία για το πόσο συχνά οι καταναλωτές επιλέγουν ένα προϊόν μιας συγκεκριμένης μάρκας, τα προϊόντα της Coca-Cola επιλέχθηκαν από τα ράφια καταστημάτων 5,97 δισεκατομμύρια φορές το 2018, φτάνοντας το 40% των νοικοκυριών σε όλο τον κόσμο.
Η δεύτερη πιο δημοφιλής μάρκα στον κόσμο- και με σημαντική διαφορά από την Coca-Cola είναι η Colgate και ακολουθεί η Maggi όπως φαίνεται και στο Infographic του Statista.
Infographic: The World's Most Chosen FMCG Brands | Statista

Ένας εκατομμυριούχος ψάχνει κάποιον για να παρακολουθήσουν μαζί συναυλίες σε όλη την Ευρώπη, θέλοντας έτσι να ζήσει μια διαφορετική για εκείνον εμπειρία.
Ο κροίσος αναζητά βοήθεια στα βασικά που χρειάζονται για ένα μουσικό φεστιβάλ, όπως να του αγοράσει εξοπλισμό κάμπινγκ και να του στήσει μία σκηνή.
Επιπλέον πληρώνει 5.500 ευρώ σ’ όποιον αναλάβει το συγκεκριμένο πόστο.
Επίσης κάποια βασικά στοιχεία που χρειάζονται είναι να είστε τουλάχιστον 18 χρονών, να έχετε προηγούμενες εμπειρίες από μουσικά φεστιβάλ και συναυλίες και να έχετε διαβατήριο σε ισχύ.
Βέβαια υπάρχουν και πιο δύσκολα καθήκοντα που πρέπει ν’ αναλάβει όποιος πάρει τη δουλειά, όπως να εξασφαλίσει την ασφαλή παρουσία και των δύο στα παρασκήνια.
Ο άντρας ο οποίος δεν έχει ξαναπάει ποτέ σε μουσικό φεστιβάλ ψάχνει για υποψήφιους μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας Hush Hush, όπου μπορείτε να κάνετε και την αίτηση σας εφόσον ενδιαφέρεστε.

Η Kinsey Wolanski το πληθωρικό μοντέλο από τη Ρωσία που έγραψε τη δική του «ιστορία» στο ποδόσφαιρο, διακόπτωντας ημίγυμνη τον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ ανάμεσα στη Λίβερπουλ και την Τόνεναμ, στη Μαδρίτη, φαίνεται πως το έχει βάλει στόχο να γίνει και πάλι viral αλλά και να βγάλει πολλά λεφτά. Οι σέξι επιθέσεις με μαγιό, συνεχίζονται.
Το 22χρονο μοντέλο προσπάθησε να εισβάλλει σε γήπεδο πάλι, αυτή τη φορά στο Κόπα Αμέρικα και να διακόψει τον αγώνα που διεξαγόταν μεταξύ της Βραζιλίας και του Περού. Το στάδιο «Γουάντα Μετροπολιτάνο» όμως, ήταν καλά προστατευμένο και έτσι ένας υπάλληλος της ασφαλείας απέτρεψε τη θηλυκή επίθεση. Η ίδια και ο σύντροφός της με τον οποίο διοργανώνουν τις εισβολές τους, δεν το έβαλαν κάτω και επιχείρησαν ξανά στο γήπεδο«Μαρακανά». Όπως η ίδια έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό στο instagram: «Πετάξαμε στη Βραζιλία μεταμφιεσμένοι, αλλά 20 άτομα έπιασαν τον Βιτάλι. Βγήκαμε από τη φυλακή και τώρα απολαμβάνουμε τη διαμονή μας στη Βραζιλία».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kinsey Wolanski (@kinsey_sue) στις
H εκρηκτική γυναίκα των γηπέδων που έχει γίνει πια μελαχρινή έχει βρει τον τρόπο να βγάζει πολύ καλά χρήματα μιας και προμοτάρει πλέον με τα προσόντα και τις «ακτιβιστικές της ενέργειες» γνωστή πορνογραφική σελίδα. Tη φυλακή δε τη φοβάται. Μετά τη σύλληψη στη Βραζιλία πόσταρε μέσα από το κελί: «Αποτύχαμε στο Κόπα Αμέρικα. Αύριο οι λεπτομέρειες, επί του παρόντος στη φυλακή». Αμέσως μετά την αποφυλάκισή της απήλαυσε με τον σύντροφό της ένα μπέργκερ χωρίς καμία ανησυχία ή ενοχή.


Όπως αναφέρει η βρετανική εφημερίδα «Sun» οι μετοχές της Wolanski ανέβηκαν και στα γήπεδα και στο διαδίκτυο. Οι ακόλουθοί της έχουν φτάσει τα 2 εκατομμύρια. Αρκετοί για να βγάζει λεφτά και να συνταξιοδοτηθεί στα 30 της όπως έχει πει χαρακτηριστικά. Το μοντέλο με το μαγιό πάντως, υποστηρίζει πως έχει πολλές επιτυχίες και στους ποδοσφαιριστές της Λίβερπουλ: «Δεν αποκαλύπτω τα ονόματά τους αλλά αρκετοί παίκτες της ομάδας με φλέρταραν στέλνοτάς μου μηνύματα αφού διέκοψα τον αγώνα» δήλωσε στην Mirror.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!