«Πάει με
όλα» όπως έλεγε μια παλιά διαφήμιση και εμείς θα προσθέταμε «και είναι
παντού». Ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα brands στον πλανήτη, η Coca-Cola
στέφεται ξανά ως η πιο δημοφιλής μάρκα στον κόσο.
Σύμφωνα με την έκθεση “Footprint Brand” της Kantar, η Coca-Cola συνεχίζει να είναι η πιο συχνά επιλεγόμενη μάρκα στο κόσμο (FMCG- Fast-moving consumer goods) για έβδομη συνεχόμενη χρονιά.
Σύμφωνα με την έκθεση, η οποία παρουσιάζει αναλυτικά στοιχεία για το πόσο συχνά οι καταναλωτές επιλέγουν ένα προϊόν μιας συγκεκριμένης μάρκας, τα προϊόντα της Coca-Cola επιλέχθηκαν από τα ράφια καταστημάτων 5,97 δισεκατομμύρια φορές το 2018, φτάνοντας το 40% των νοικοκυριών σε όλο τον κόσμο.
Η δεύτερη πιο δημοφιλής μάρκα στον κόσμο- και με σημαντική διαφορά από την Coca-Cola είναι η Colgate και ακολουθεί η Maggi όπως φαίνεται και στο Infographic του Statista.
Σύμφωνα με την έκθεση “Footprint Brand” της Kantar, η Coca-Cola συνεχίζει να είναι η πιο συχνά επιλεγόμενη μάρκα στο κόσμο (FMCG- Fast-moving consumer goods) για έβδομη συνεχόμενη χρονιά.
Σύμφωνα με την έκθεση, η οποία παρουσιάζει αναλυτικά στοιχεία για το πόσο συχνά οι καταναλωτές επιλέγουν ένα προϊόν μιας συγκεκριμένης μάρκας, τα προϊόντα της Coca-Cola επιλέχθηκαν από τα ράφια καταστημάτων 5,97 δισεκατομμύρια φορές το 2018, φτάνοντας το 40% των νοικοκυριών σε όλο τον κόσμο.
Η δεύτερη πιο δημοφιλής μάρκα στον κόσμο- και με σημαντική διαφορά από την Coca-Cola είναι η Colgate και ακολουθεί η Maggi όπως φαίνεται και στο Infographic του Statista.