Πέμπτη 16 Απριλίου 2020


Ο κορυφαίος Ισραηλινός φιλόσοφος & συγγραφέας Yuval Noah Harari μίλησε στον James Corden και στην εκπομπή του The Late Late Show with James Corden (που έχει 23,6 εκατομμύρια ανθρώπους εγγεγραμμένους στο κανάλι του στο YouTube) για την πανδημία του COVID-19 και τις επιπτώσεις της στην παγκόσμια κοινότητα.
Σε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συνέντευξη ο Yuval Noah Harari υπογραμμίζει τα τραγικά λάθη στον χειρισμό από τις κυβερνήσεις των ΗΠΑ & της Κίνας και στο 11:36 αναφέρει: «Η Ελλάδα έκανε εξαιρετική δουλειά για την πανδημία… Αν είναι να διαλέξω (σ.σ. στην αντιμετώπιση της πανδημίας) ποιος είναι ο ηγέτης του κόσμου ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Ελλάδα, θα διάλεγα την Ελλάδα…».
Harari: Για ηγέτη του κόσμου θα διάλεγα την Ελλάδα
Παραδοσιακά λέει ο Harari οι ΗΠΑ ήταν ο υπεύθυνος ενήλικας. Οπως στην επιδημία του Εμπολα ή τη διεθνή οικονομική κρίση του 2008, οι ΗΠΑ ανέλαβαν πρωτοβουλίες και μπήκαν μπροστά. Κατάφεραν έτσι να γίνουν οι ηγέτες της υφηλίου και να συγκεντρώσουν γύρω τους πολλές χώρες έτσι ώστε να αποτρέψουν τα χειρότερα. Τώρα οι ΗΠΑ ουσιαστικά παραιτήθηκαν από τον ρόλο τους σας διεθνής ηγέτης, λέγοντας δεν θέλω αυτή τη δουλειά, ενδιαφέρομαι μόνο για μένα, και όταν δει κανείς το αποτέλεσμα, το πώς ανταποκρίθηκαν δηλαδή οι ΗΠΑ στο εσωτερικό τους απέναντι στην πανδημία ίσως δεν είναι και πολύ κακό το ότι δεν ανέλαβαν ρόλο ηγέτη και δεν έχουν αυτή την ευθύνη για τον κόσμο όλο. Γιατί τα κάνουν χειρότερα από σχεδόν οποιαδήποτε άλλη χώρα. Οχι μόνο σε σύγκριση με την Κίνα, αν κάνεις τη σύγκριση με τη Νότιο Κορέα, με την Νέα Ζηλανδία ή ακόμα και με την Ελλάδα…
Η Ελλάδα κάνει μια σπουδαία δουλειά στην αντιμετώπιση της επιδημίας. Αν είχα να διαλέξω ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Ελλάδα, ποιός να ηγηθεί αυτής της προσπάθειας για την επιδημία, ποιος θα εκπονήσει μια στρατηγική εξόδου, εγώ θα διάλεγα χωρίς αμφιβολία την Ελλάδα…

Το Θείο Δράμα κορυφώνεται τη Μεγάλη Πέμπτη και η υμνογραφία της ημέρας είναι σχετική με τα Πάθη του Χριστού, τη Σταύρωση και το θάνατό Του.
Το βράδυ ψάλλεται στις εκκλησίες ο όρθρος της Μεγάλης Παρασκευής και διαβάζονται τα 12 Ευαγγέλια.
Ανάμεσα στο 5ο και το 6ο Ευαγγέλιο ψάλλεται το αντίφωνο «Σήμερον κρεμάται επί ξύλου…» και ο Εσταυρωμένος λιτανεύεται από τους ιερείς. Στις εκκλησίες της Ζακύνθου, η περιφορά του Εσταυρωμένου γίνεται μετά το 11ο Ευαγγέλιο.  Σήμερον κρεμάται επί ξύλου…  Σήμερον κρεμάται επί ξύλου, ο εν ύδασι την γην κρεμάσας. Στέφανον εξ ακανθών περιτίθεται, ο των αγγέλων βασιλεύς. Ψευδή πορφύραν περιβάλλεται ο περιβάλλων τον ουρανόν εν νεφέλαις. Ράπισμα κατεδέξατο, ο εν Ιορδάνη ελευθερώσας τον Αδάμ. Ήλοις προσηλώθη, ο Νυμφίος της Εκκλησίας. Λόγχη εκεντήθη, ο Υιός της Παρθένου. Προσκυνούμεν σου τα Πάθη, Χριστέ. Δείξον ημίν και την ένδοξόν σου Ανάστασιν.
Τα 12 Ευαγγέλια της Μεγάλης Πέμπτης συγκροτούνται κυρίως από περικοπές των Ευαγγελίων του Ιωάννη και του Ματθαίου. Εν περιλήψει τα 12 Ευαγγέλια: Τελευταίες νουθεσίες του Ιησού στους μαθητές του… «Αγαπάτε Αλλήλους». Ο τελευταίος αποχαιρετισμός. Προσευχή του Ιησού. Προδοσία του από τον Ιούδα. Σύλληψη του Ιησού και μεταφορά του «Από τον Άννα στον Καϊάφα». Δίκη του Ιησού από τους Αρχιερείς. Άρνηση Πέτρου («Πριν αλέκτορα φωνήσαι, τρις απαρνήση με»). Ο Ιησούς ενώπιον του Πιλάτου, στο Πραιτώριο. Προσπάθεια του Πιλάτου να απελευθερώσει τον Κύριο, αλλά εμπρός στην αποφασιστικότητα των Φαρισαίων υποχωρεί. «Βαραβάν ή Χριστόν;»
Ο Πιλάτος «Νίπτει τας χείρας του». Ο Ιούδας μεταμελείται και επιστρέφει τα «τριάκοντα αργύρια» στους Αρχιερείς, οι οποίοι τα έβαλαν στον «Κορβανά» (ταμείο του Ναού). Απαγχονισμός Ιούδα. Πορεία του Ιησού προς τον Γολγοθά και Σταύρωσή του με δύο ληστές. Ο Ιησούς αφήνει το πνεύμα επί του Σταυρού. Μεταμέλεια του ενός ληστή, που ζητά από τον Κύριο να τον θυμηθεί στη βασιλεία των Ουρανών. Ο Ιωσήφ ο από Αριμαθαίας ζητά από τον Πιλάτο το Σώμα του για να το θάψει. Ταφή του Ιησού και σφράγιση του Τάφου του από τους Αρχιερείς και Φαρισαίους.  Έθιμα
Την ημέρα αυτή ξεκινούν οι προετοιμασίες στα ελληνικά σπίτια για τον εορτασμό της Ανάστασης. Οι νοικοκυρές ζυμώνουν λαμπροκουλούρες, πλάθουν πασχαλιάτικα κουλουράκια και βάφουν κόκκινα αυγά. Το αυγό συμβολίζει από την αρχαιότητα την ανανέωση της ζωής και το κόκκινο χρώμα το αίμα του Χριστού.
Σε κάποια μέρη συνηθίζουν να τοποθετούν το πρώτο κόκκινο αυγό στο εικονοστάσιο του σπιτιού για να ξορκίσουν το κακό.
Στην Πάτμο γίνεται αναπαράσταση του «Μυστικού Δείπνου» στην κεντρική πλατεία της Χώρας, όπου ο ηγούμενος της ιεράς μονής του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου πλένει τα πόδια 12 μοναχών, όπως έκανε και ο Ιησούς με τους μαθητές του.
Στη Σκιάθο, τα παιδιά του νησιού γυρίζουν από σπίτι σε σπίτι, κρατώντας καλαμένιους σταυρούς στολισμένους με λουλούδια της άνοιξης και τραγουδούν τα κάλαντα της Μεγάλης Παρασκευής. Στο Λιτόχωρο Πιερίας το βράδυ της Μεγάλης Πέμπτης στολίζονται οι επιτάφιοι, που φτιάχνονται από ανύπαντρες κοπέλες, οι οποίες όλη τη Σαρακοστή φτιάχνουν λουλούδια από ύφασμα. Στα Κουφονήσια, μετά το τέλος της ακολουθίας των Παθών, οι κάτοικοι συγκεντρώνονται στην εκκλησία και στολίζουν τον Επιτάφιο με άνθη, ενώ μια γυναίκα ψάλλει το «Μοιρολόι της Παναγίας».
Οι γυναίκες της περιοχής παραμένουν στην εκκλησία κοντά στον Επιτάφιο μέχρι το πρωί της Μεγάλης Παρασκευής.
Στη Σίφνο, οι νοικοκυρές ετοιμάζουν τα παραδοσιακά «πουλιά της Λαμπρής» (πασχαλινές κουλούρες σε διάφορα σχήματα ζώων και πουλιών) στολισμένα με κόκκινα αυγά.
Κατά την εσπερινή ακολουθία, όταν ο ιερέας διαβάσει το Έκτο Ευαγγέλιο, οι νέοι και οι νέες φεύγουν από την εκκλησία για να ανάψουν τα καντήλια των ξωκλησιών. Επιστρέφουν αργότερα για να στολίσουν τον Επιτάφιο.
H Εκκλησία θυμάται τον Μυστικό Δείπνο.
Το Θείο Δράμα κορυφώνεται και η υμνογραφία της ημέρας είναι σχετική με τα Πάθη του Χριστού, τη Σταύρωση και το θάνατό Του.
Το βράδυ ψάλλεται στις εκκλησίες ο όρθρος της Μεγάλης Παρασκευής και διαβάζονται τα 12 Ευαγγέλια. Ανάμεσα στο 5ο και το 6ο Ευαγγέλιο ψάλλεται το αντίφωνο «Σήμερον κρεμάται επί ξύλου…» και ο Εσταυρωμένος λιτανεύεται από τους ιερείς. Στις εκκλησίες της Ζακύνθου, η περιφορά του Εσταυρωμένου γίνεται μετά το 11ο Ευαγγέλιο.
Σήμερον κρεμάται επί ξύλου...
Σήμερον κρεμάται επί ξύλου,
ο εν ύδασι την γην κρεμάσας.
Στέφανον εξ ακανθών περιτίθεται,
ο των αγγέλων βασιλεύς.
Ψευδή πορφύραν περιβάλλεται
ο περιβάλλων τον ουρανόν εν νεφέλαις.
Ράπισμα κατεδέξατο,
ο εν Ιορδάνη ελευθερώσας τον Αδάμ.
Ήλοις προσηλώθη,
ο Νυμφίος της Εκκλησίας.
Λόγχη εκεντήθη, ο Υιός της Παρθένου.
Προσκυνούμεν σου τα Πάθη, Χριστέ.
Δείξον ημίν και την ένδοξόν σου Ανάστασιν.
Τα 12 Ευαγγέλια της Μεγάλης Πέμπτης συγκροτούνται κυρίως από περικοπές των Ευαγγελίων του Ιωάννη και του Ματθαίου. Εν περιλήψει τα 12 Ευαγγέλια: Τελευταίες νουθεσίες του Ιησού στους μαθητές του… «Αγαπάτε Αλλήλους». Ο τελευταίος αποχαιρετισμός. Προσευχή του Ιησού. Προδοσία του από τον Ιούδα. Σύλληψη του Ιησού και μεταφορά του «Από τον Άννα στον Καϊάφα». Δίκη του Ιησού από τους Αρχιερείς. Άρνηση Πέτρου («Πριν αλέκτορα φωνήσαι, τρις απαρνήση με»). Ο Ιησούς ενώπιον του Πιλάτου, στο Πραιτώριο. Προσπάθεια του Πιλάτου να απελευθερώσει τον Κύριο, αλλά εμπρός στην αποφασιστικότητα των Φαρισαίων υποχωρεί. «Βαραβάν ή Χριστόν;» Ο Πιλάτος «Νίπτει τας χείρας του». Ο Ιούδας μεταμελείται και επιστρέφει τα «τριάκοντα αργύρια» στους Αρχιερείς, οι οποίοι τα έβαλαν στον «Κορβανά» (ταμείο του Ναού). Απαγχονισμός Ιούδα. Πορεία του Ιησού προς τον Γολγοθά και Σταύρωσή του με δύο ληστές. Ο Ιησούς αφήνει το πνεύμα επί του Σταυρού. Μεταμέλεια του ενός ληστή, που ζητά από τον Κύριο να τον θυμηθεί στη βασιλεία των Ουρανών. Ο Ιωσήφ ο από Αριμαθαίας ζητά από τον Πιλάτο το Σώμα του για να το θάψει. Ταφή του Ιησού και σφράγιση του Τάφου του από τους Αρχιερείς και Φαρισαίους.

Έθιμα

  • Την ημέρα αυτή ξεκινούν οι προετοιμασίες στα ελληνικά σπίτια για τον εορτασμό της Ανάστασης. Οι νοικοκυρές ζυμώνουν λαμπροκουλούρες, πλάθουν πασχαλιάτικα κουλουράκια και βάφουν κόκκινα αυγά. Το αυγό συμβολίζει από την αρχαιότητα την ανανέωση της ζωής και το κόκκινο χρώμα το αίμα του Χριστού. Σε κάποια μέρη συνηθίζουν να τοποθετούν το πρώτο κόκκινο αυγό στο εικονοστάσιο του σπιτιού για να ξορκίσουν το κακό.
  • Στην Πάτμο γίνεται αναπαράσταση του «Μυστικού Δείπνου» στην κεντρική πλατεία της Χώρας, όπου ο ηγούμενος της ιεράς μονής του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου πλένει τα πόδια 12 μοναχών, όπως έκανε και ο Ιησούς με τους μαθητές του.
  • Στη Σκιάθο, τα παιδιά του νησιού γυρίζουν από σπίτι σε σπίτι, κρατώντας καλαμένιους σταυρούς στολισμένους με λουλούδια της άνοιξης και τραγουδούν τα κάλαντα της Μεγάλης Παρασκευής.
  • Στο Λιτόχωρο Πιερίας το βράδυ της Μεγάλης Πέμπτης στολίζονται οι επιτάφιοι, που φτιάχνονται από ανύπαντρες κοπέλες, οι οποίες όλη τη Σαρακοστή φτιάχνουν λουλούδια από ύφασμα.
  • Στα Κουφονήσια, μετά το τέλος της ακολουθίας των Παθών, οι κάτοικοι συγκεντρώνονται στην εκκλησία και στολίζουν τον Επιτάφιο με άνθη, ενώ μια γυναίκα ψάλλει το «Μοιρολόι της Παναγίας». Οι γυναίκες της περιοχής παραμένουν στην εκκλησία κοντά στον Επιτάφιο μέχρι το πρωί της Μεγάλης Παρασκευής.
  • Στη Σίφνο, οι νοικοκυρές ετοιμάζουν τα παραδοσιακά «πουλιά της Λαμπρής» (πασχαλινές κουλούρες σε διάφορα σχήματα ζώων και πουλιών) στολισμένα με κόκκινα αυγά. Κατά την εσπερινή ακολουθία, όταν ο ιερέας διαβάσει το Έκτο Ευαγγέλιο, οι νέοι και οι νέες φεύγουν από την εκκλησία για να ανάψουν τα καντήλια των ξωκλησιών. Επιστρέφουν αργότερα για να στολίσουν τον Επιτάφιο.

Πηγή: https://www.sansimera.gr/articles/87/75

© SanSimera.gr
Γιατί σήμερα Μεγάλη Πέμπτη βάφουμε κόκκινα αυγά
Ένα από τα πιο διαδεδομένα έθιμα του Πάσχα είναι το βάψιμο των αυγών τη Μεγάλη Πέμπτη, προχριστιανικό σύμβολο της ζωής, ενισχυμένο με τον συμβολισμό του κόκκινου χρώματος από το αίμα της θυσίας του Χριστού και αποτελεί για το Πάσχα απαραίτητο σύμβολο.
Το αυγό συμβολίζει τον τάφο του Χριστού που ήταν ερμητικά κλειστός, όπως το περίβλημα του αυγού , αλλά έκρυβε μέσα του τη «Ζωή», αφού από αυτόν βγήκε ο Χριστός και αναστήθηκε.
Κρατώντας τα έθιμα και τις παραδόσεις, σήμερα Μεγάλη Πέμπτη, βάφουμε τα αυγά κόκκινα. Μπορεί τα τελευταία χρόνια τα αυγά το Πάσχα να βάφονται σε διάφορα χρώματα, όμως η παράδοση τα θέλει κόκκινα.
Είναι γεγονός πως τα χρωματιστά αυγά τα συναντάμε στην αρχαιότητα, στη Ρώμη, στην Ελλάδα, στην Κίνα, στην Αίγυπτο, ως δώρα στις ανοιξιάτικες γιορτές μαζί με κουνέλια, τα οποία ήταν το σύμβολο της γονιμότητας.
Πώς ακριβώς όμως, καταλήγουμε στην επιλογή του κόκκινου χρώματος, δεν είναι ξεκάθαρο, σύμφωνα με το dogma.gr.
Οι εξηγήσεις που υπάρχουν, είναι πολλές. Μία από τις πιο αποδεκτές είναι πως το κόκκινο συμβολίζει το αίμα και τη θυσία του Ιησού. Οι άλλες ερμηνείες, έχουν πρωταγωνίστριές τους, τρεις γυναίκες: Την Παναγία, τη Μαγδαληνή και μία δύσπιστη ανώνυμη γυναίκα.
Η Παναγία πίσω από το έθιμο των «κόκκινων αυγών»
Μία εξήγηση που δίνεται συχνά, λέει ότι η Παναγία πήρε ένα καλάθι αυγά και τα πρόσφερε στους φρουρούς Του Υιού της, ικετεύοντάς τους να του φέρονται καλά! Όταν τα δάκρυά της έπεσαν πάνω στα αυγά, αυτά βάφτηκαν κόκκινα!
Τα κόκκινα αυγά και η Μαγδαληνή
Μια άλλη ιστορία συνδέει το κόκκινο χρώμα με τη Μαρία Μαγδαληνή. Όταν ο Ρωμαίος αυτοκράτορας ενημερώθηκε για την Ανάσταση του Χριστού, τη θεώρησε τόσο απίθανη «όσο και το να βαφτούν τα αυγά κόκκινα». Η Μαρία Μαγδαληνή τότε, χρωμάτισε μερικά αυγά κόκκινα και του τα πήγε για να του επιβεβαιώσει το γεγονός.
Η δύσπιστη γυναίκα
Μία παραλλαγή της παραπάνω ιστορίας, θέλει μία γυναίκα να μην πιστεύει την είδηση της Ανάστασης Του Ιησού και να λέει: «Όταν τα αυγά που κρατώ θα γίνουν κόκκινα, τότε θα αναστηθεί και ο Χριστός». Και τότε αυτά έγιναν κόκκινα»!
Κόκκινο είναι και το χρώμα της χαράς. Χαράς για την Ανάσταση του Χριστού.
Είναι παράλληλα όμως και χρώμα αποτρεπτικό. Κόκκινες βελέντζες και κόκκινα μαντίλια κρεμούσαν τη Μεγάλη Πέμπτη στην Καστοριά οι γυναίκες για το καλό. Κόκκινο πανί έβαφαν μαζί με τα αυγά τους στη Μεσημβρία και το κρεμούσαν στο παράθυρο για σαράντα μέρες, για να μην τους πιάνει το μάτι.
Το βάψιμο των αυγών γινόταν τη Μεγάλη Πέμπτη γι αυτό και τη λέγαν Κόκκινη Πέφτη ή Κοκκινοπέφτη. Παλιότερα το συνήθιζαν κι αποβραδίς, πάντοτε τα μεσάνυχτα, με το ξεκίνημα της νέας μέρας. Καινούρια πρέπει να ήταν η κατσαρόλα που θα έβαφαν τα αυγά και ο αριθμός τους ορισμένος και τη μπογιά τη φύλαγαν σαράντα μέρες και δεν την έχυναν, ακόμα και τότε, έξω από το σπίτι.
Τα κόκκινα σαν αίμα αυγά, για να τιμήσουν το αίμα του Ιησού Χριστού, ανταλλάσσονται στην Ελλάδα.Μόνο όσοι πενθούν από πρόσφατο θάνατο οικείου προσώπου δε βάφουν αβγά για το Πάσχα. Αλλά και σε αυτούς θα φέρουν οι συγγενείς και οι φίλοι βαμμένα αβγά και από αυτά θα αφήσουν και στον τάφο του αγαπημένου τους.
mageiritsa

Πάσχα σε καραντίνα, γίνεται. Πάσχα χωρίς μαγειρίτσα, όμως, δεν γίνεται.

Κάποιοι την απεχθάνονται, άλλοι την λατρεύουν. Ο λόγος για την μαγειρίτσα, που είτε την απολαμβάνουμε, είτε όχι, έχει τη δική της θέση στο αναστάσιμο τραπέζι. Κι επειδή φέτος το Πάσχα το σκηνικό θα είναι πολύ διαφορετικό λόγω καραντίνας, η σταθερά της μαγειρίτσας θα μας βοηθήσει να νιώσουμε και να γευτούμε όσο το δυνατόν περισσότερο την Ανάσταση, όπως την ξέρουμε.
Η σούπα αυτή, η οποία περιλαμβάνει εντόσθια, συκωταριά και πνευμόνια αρνιού, αβγά, κρεμμύδια, άνηθο, ρύζι και ελαιόλαδο, έρχεται πάντα ως «φάρμακο» μετά την Ανάσταση και αποτελεί την πρώτη επαφή μας με το κρέας μετά τη νηστεία. Ωστόσο, αν και σούπα, δεν αποτελεί ένα ελαφρύ γεύμα.
Η μαγειρίτσα είναι πλούσια σε χοληστερίνη, αποδίδει περισσότερες από 500 θερμίδες και τα λιπαρά της ξεπερνούν τα 35 γραμμάρια ανά μερίδα. Προσοχή, λοιπόν, χρειάζεται στην ποσότητα που θα καταναλώσετε, καθώς μπορεί να σας βαρύνει και να σας προκαλέσει πεπτικές διαταραχές που θα επιβαρύνουν τον ύπνο σας. Καλό, λοιπόν, θα ήταν να τη συνδυάσετε με σαλάτα, ώστε να ελέγξετε την ποσότητα που θα καταναλώσετε.
Από την άλλη, το φρέσκο κρεμμυδάκι και ο άνηθος χαρίζουν φυτικές ίνες στο γεύμα σας, βιταμίνη C, μαγγάνιο και κάλιο, ενώ το ελαιόλαδο σας προσφέρει τα μονοακόρεστα λιπαρά του που μειώνουν την ολική και την κακή LDL χοληστερίνη.
Για να δώσετε μια πιο υγιεινή χροιά σε αυτή την ιδιόμορφη και «βαριά» σούπα, προτιμήστε να χρησιμοποιήσετε μόνο τα ασπράδια των αυγών κι όχι και τους κρόκους στην προετοιμασία της, μειώνοντας τα επίπεδα χοληστερόλης της και παραμείνετε στη μια μερίδα, χωρίς ψωμί.
Αν θέλετε να τη συνοδέψετε με λίγο κρασί, ένα Μοσχοφίλερο, ένα φρέσκο Chardonnay ή ένα δροσιστικό Sauvignon Blanc θα αποτελέσουν ιδανικό ταίρι.

Η περιουσία του CEO της Amazon- του πλουσιότερου ανθρώπου στον κόσμο- αυξήθηκε κατά περίπου 20% τους τελευταίους τέσσερις μήνες και πλέον ανέρχεται σε 138 δισεκατομμύρια δολάρια. Σύμφωνα με το Forbes, είναι ανάμεσα στους ελάχιστους δισεκατομμυριούχους που είχε τέτοια αύξηση περιουσίας από τις αρχές του χρόνου.   Μόνο χθες, ο Μπέζος κέρδισε 6,4 δισεκατομμύρια δολάρια, καθώς η μετοχή της Amazon έφτασε σε τιμή ρεκόρ, 2.283 δολάρια, σύμφωνα με τον Guardian. Πριν από ένα μήνα, η μετοχή της εταιρείας άλλαζε χέρια για 1.689 δολάρια, ενώ ο Μπέζος κατέχει το 11%. Είχε γλιτώσει μεγάλες απώλειες, όταν πούλησε μεγάλο ποσοστό των μετοχών του πριν από την κατάρρευση του χρηματιστηρίου εξαιτίας του κορωνοϊού.
Η Amazon εξελίσσεται σε έναν ξεκάθαρο νικητή της πανδημίας του κορωνοϊού, καθώς οι πωλήσεις έχει αυξηθεί κατακόρυφα λόγω της καραντίνας. Την ίδια ώρα όμως, πληθαίνουν οι φωνές για το αν η εταιρεία προστατεύει επαρκώς τους εργαζομένους της από τον κορωνοϊό.   Αρκετοί άνθρωποι που εργάζονται σε αποθήκες έχουν βρεθεί θετικοί, ενώ εργατικά συνδικάτα στη Γαλλία προσέφυγαν στη δικαιοσύνη, εκφράζοντας ανησυχία για την υγεία των εργαζομένων. Το δικαστήριο αποφάσισε ότι η Amazon πρέπει να αξιολογήσει τους κινδύνους και να περιορίσει αυστηρά τις αποστολές μόνο για τα προϊόντα ζωτικής σημασίας. Έπειτα από αυτό, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ίσως αναγκαστεί να αναστείλει τις δραστηριότητες των κέντρων διανομής της στη Γαλλία.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!