Κυριακή, 24 Σεπτεμβρίου 2017


Πολλοί ερευνητές, τα τελευταία χρόνια διατυπώνουν την άποψη ότι η «θερμίδα δεν είναι πάντα θερμίδα…», εφόσον η ίδια ποσότητα ενέργειας εάν καταναλωθεί υπό διαφορετικές συνθήκες δημιουργεί διαφορετικά μεταβολικά αποτελέσματα επηρεάζοντας το σωματικό βάρος.
Για παράδειγμα 1.000 θερμίδες, εάν καταναλωθούν σε ένα γεύμα μπορεί να έχουν αρνητική επίπτωση στο σωματικό βάρος, ενώ εάν διαμοιραστούν σε περισσότερα γεύματα, μπορεί να έχουν θετική μεταβολική επίπτωση.
Όσοι, δηλαδή, καταναλώνουν μικρά και συχνά γεύματα τείνουν να έχουν σταθερά χαμηλό βάρος σε σχέση με άτομα που δεν καταναλώνουν συχνά γεύματα κατά την διάρκεια της ημέρας. Γι’ αυτό, το πρόγευμα (δεκατιανό) και το απογευματινό ως ενδιάμεσα γεύματα ή αλλιώς snacks, δεν θα πρέπει να λείπουν από την καθημερινή διατροφή.
Τα γεύματα αυτά, μετριάζουν το αίσθημα της πείνας και οδηγούν στην αποφυγή της υπερκατανάλωσης ποσότητας φαγητού και λιπαρών θερμιδογόνων τροφίμων στα κυρίως γεύματα.
Ποιο όμως είναι το ιδανικό σνακ; τα ενδιάμεσα γεύματα είναι σημαντικό να έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε καλά λιπαρά (π.χ. μονοακόρεστα), φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά, έτσι ώστε να εφοδιάζουν άμεσα τον οργανισμό με ενέργεια, να τονώνουν το μεταβολισμό, την καύση λίπους και να προκαλούν κορεσμό.
Μία καλή φυσική και θρεπτική επιλογή αποτελούν οι ελιές, οι οποίες αποτελούσαν για πολλά χρόνια το δημοφιλέστερο κολατσιό των αγροτικών πληθυσμών της Μεσογείου, μέχρι που εμφανίστηκε το πρόχειρο φαγητό με τις σφολιάτες και τα κρουασάν. Οι ελιές στην πραγματικότητα δεν έχουν υψηλή θερμιδική αξία: Οι 10 μικρές ελιές ή 6 μεγάλες περιέχουν περίπου 45-50 θερμίδες. Οι θερμίδες αυτές είναι ελάχιστες και ταυτόχρονα μπορεί να σκεφτεί κανείς την πολύ σημαντική επίδραση των μονακόρεστων λιπαρών στη βελτίωση της ινσουλινοευαισθησίας και στην αποτελεσματική διαχείριση του μεταβολισμού των απλών υδατανθράκων (γλυκόζη).
Επιπλέον, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι 10 ελιές πριν από το γεύμα μπορούν να μειώσουν την όρεξη κατά 20%, λόγω των μονοακόρεστων λιπαρών οξέων που περιέχουν. Παράλληλα επιβραδύνουν την πέψη και στέλνουν σήματα κορεσμού στον εγκέφαλο. Βοηθούν επίσης το σώμα στην παραγωγή της αδιπονεκτίνης, μίας ορμόνης που συμβάλει στην αύξηση της οξείδωσης (καύσης) του λίπους.
Ο πιο εύκολος τρόπος για να έχετε πάντα μαζί σας τις ελιές είναι να προμηθευτείτε από το πλησιέστερο σούπερ μάρκετ ή κατάστημα με βιολογικά, εκείνες που είναι συσκευασμένες σε ατομικά σακουλάκια που κλείνουν αεροστεγώς. Έτσι, ο κίνδυνος αλλοίωσης ελαχιστοποιείται και διατηρούν τα θρεπτικά τους συστατικά.
Τέλος, οι ελιές που καταναλώνεται είναι σημαντικό να έχουν τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
– Μαριναρισμένες σε εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο
– Χωρίς υγρά
– Χωρίς συντηρητικά
– Χαμηλής αλατότητας
πηγή: onmed.gr
διαίτερη προτίμηση στην περιοχή της Δυτικής Αχαΐας δείχνουν, σύμφωνα με τοπικές ιστοσελίδες, νεαρές 20 έως 40 ετών, Βουλγαρικής καταγωγής. Κι αυτό γιατί, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από μεσήλικες, κυρίως, αγρότες αλλά και συνταξιούχους της περιοχής.
Μάλιστα, οι ερωτικές συνευρέσεις που κοστίζουν στους ενδιαφερόμενους από 25 έως 50 ευρώ, πραγματοποιούνται ακόμη και σε καφενεία και άλλα καταστήματα της περιοχής!
Τέλος, όπως λένε οι ίδιες πληροφορίες, σε κάποιες περιπτώσεις υπήρξε και αίσθημα ανάμεσα σε νεαρές Βουλγάρες και μεσήλικες αγρότες, που κατέληξε στα σκαλιά της εκκλησίας.
Με λίστα ψωνίζουν 9 στους 10 Έλληνες
Διαβασμένοι και γραμμένοι, προκειμένου να μην ξεπεράσουν το budgets τους, είναι οι Έλληνες καταναλωτές, πριν επισκεφθούν το σούπερ μάρκετ για να κάνουν τις αγορές τους. Αυτό προκύπτει από την Ευρωπαϊκή Έρευνα Αγοραστών της IRI, η οποία διενεργήθηκε σε 2.600 αγοραστές σε Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, Γερμανία, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ολλανδία, και η οποία έδειξε πως οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τις εφαρμογές των κινητών για να βρουν διαδικτυακά πληροφορίες πριν ψωνίσουν (34%) και ενώ ψωνίζουν (36%).
Τι έδειξε η έρευνα για την καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων; Ό,τι οι Έλληνες είναι οι μεγαλύτεροι υπέρμαχοι της λίστας για ψώνια (93% των καταναλωτών κάνουν λίστα με ψώνια στην Ελλάδα). Ένας στους τέσσερις συγκρατούν στο μυαλό τους το τι πρέπει να αγοράσουν, 1 στους 5 (ποσοστό 22%) χρησιμοποιεί το κινητό του τηλέφωνο εντός των καταστημάτων αναζητώντας προωθητικές ενέργειες και 1 στους 2 (ποσοστό 45%) έχει σερφάρει στο διαδίκτυο για να συλλέξει πληροφορίες για προσφορές και καλύτερες τιμές πριν πάει να ψωνίσει.
Η έρευνα έδειξε επίσης πως η πλειοψηφία των καταναλωτών από την Ελλάδα, την Ιταλία, την Ισπανία, τη Γερμανία, τη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ολλανδία, αναζητά προσφορές σε προϊόντα με υψηλή τιμή, όπως προϊόντα μακιγιάζ και καθαριστικά πλυντηρίου, που έχουν μεγαλύτερη έκπτωση ανά τεμάχιο, και ότι το 37% αυτών που ψάχνουν στο Διαδίκτυο θέλει να εξοικονομήσει χρήματα από διάφορες προωθητικές ενέργειες και προσφορές στο κατάστημα. Το 22% των καταναλωτών ψάχνει πληροφορίες σχετικά με το πιο κατάστημα έχει τις καλύτερες προσφορές τη συγκεκριμένη ημέρα/εβδομάδα, ενώ το 38% αναζητά τα συστατικά των προϊόντων και τη χρήση τους.
Οι περισσότεροι καταναλωτές (ποσοστό 84%) φτιάχνουν λίστα (με 1 στους 10 να χρησιμοποιούν το κινητό τους για αυτό) στην προσπάθειά τους να εξοικονομήσουν χρήματα. Η πλειοψηφία λέει ότι ελέγχει τι χρειάζεται στο σπίτι την ώρα που φτιάχνει τη λίστα με τα ψώνια, αλλά περισσότερο από το ένα τρίτο (35%) διαβάζει φυλλάδια εντός του καταστήματος ή κοιτά τις προσφορές. Μόνο το 11% είναι αυθόρμητοι αγοραστές και δεν κάνουν κάποια ενέργεια προετοιμασίας για τα ψώνια τους. Οι Έλληνες είναι οι μεγαλύτεροι υπέρμαχοι της λίστας για ψώνια  (93% των αγοραστών κάνουν λίστα με ψώνια στην Ελλάδα). Οι Γάλλοι είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν χαρτί και μολύβι (65% σε σύγκριση με ένα 55% μέσο όρο στην Ευρώπη), ενώ οι Βρετανοί και οι Έλληνες αγοραστές τα συγκρατούν στο μυαλό τους (23% και 25% αντιστοίχως συγκριτικά με ένα ποσοστό 18% σε όλη την Ευρώπη). Το 10% των αγοραστών στην Ευρώπη φτιάχνουν τη λίστα με τα ψώνια τους σε μια ηλεκτρονική συσκευή.
Οι νοτιοευρωπαίοι, οι οποίοι αντιμετωπίζουν σοβαρότερες οικονομικές δυσκολίες, χρησιμοποιούν περισσότερο το διαδίκτυο για πληροφορίες, με το 45% των Ελλήνων, το 39% των Ισπανών και το 33% των Ιταλών να χρησιμοποιούν συχνά το Διαδίκτυο για να αναζητούν πληροφορίες πριν κάνουν τα ψώνια τους. Οι Γερμανοί είναι επίσης συντηρητικοί (37% ψάχνουν στο Διαδίκτυο). Από την άλλη πλευρά το 26% στην Ολλανδία και το 31% στην Μ. Βρετανία και στη Γαλλία  αναζητούν πληροφορίες για εξοικονόμηση χρημάτων.
Από το ένα τρίτο των Ευρωπαίων αγοραστών (36%) που χρησιμοποιεί το κινητό του τηλέφωνο εντός των καταστημάτων, το 17% αναζητά προωθητικές ενέργειες (στην Ιταλία το ποσοστό ήταν 25% ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στην Ελλάδα ήταν 22%), το 16% αναζητά πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα (το 26% στην Ιταλία και το 21% στην Ισπανία) ενώ το 12% αναζητά ηλεκτρονικά κουπόνια.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 34% των Ευρωπαίων αγοραστών έχει χρησιμοποιήσει το Διαδίκτυο για τα ψώνια του στο Σούπερ/’Υπερ Μάρκετ τουλάχιστον μία φορά τη χρονιά που μας πέρασε, μαζί με άλλα κανάλια. Μόνο το 21% των αγοραστών είπε ότι είναι περισσότερο πιθανό να αγοράσει από το Διαδίκτυο στο μέλλον, ενώ το 37% είπε ότι είναι απίθανο να ψωνίσει από το Διαδίκτυο. Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές προτιμά να βλέπει και να αγγίζει τα προϊόντα στο κατάστημα από το να τα αγοράζει στο Διαδίκτυο. Το 28% των αγοραστών πιστεύει επίσης ότι είναι ευκολότερο να συγκρίνεις τιμές εντός του καταστήματος. 

Τα σεισμικά ρήγματα είναι πιθανό ότι έπαιξαν ρόλο-κλειδί στη διαμόρφωση του πολιτισμού των αρχαίων Ελλήνων, υποστηρίζει ένας Βρετανός γεωεπιστήμονας.

Όπως πιστεύει, οι πρόγονοί μας πιθανώς έχτιζαν ναούς, ιερά και άλλα κτίρια μεγάλης γι' αυτούς σημασίας σκοπίμως σε περιοχές που προηγουμένως είχαν πληγεί από σεισμούς.

Ο καθηγητής γεωεπιστήμονας Ίαν Στιούαρτ, διευθυντής του Ινστιτούτου Βιώσιμης Γης του Πανεπιστημίου του Πλίμουθ, ο οποίος έκανε τη σχετική δημοσίευση στο γεωλογικό περιοδικό «Proceedings of the Geologists' Association», έχει στο παρελθόν παρουσιάσει διάφορα ντοκιμαντέρ του BBC σχετικά με την πολιτισμική επιρροή των σεισμών.

Στη νέα μελέτη του υποστηρίζει ότι τα σεισμικά ρήγματα στην περιοχή του Αιγαίου έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο να αποκτήσουν συγκεκριμένες περιοχές ιερή σημασία και να ανεγερθούν σε αυτές σημαντικοί ναοί και πόλεις.

Στο παρελθόν, ορισμένοι επιστήμονες είχαν υποστηρίξει ότι οι Δελφοί είχαν αποκτήσει την ξεχωριστή θέση τους στην αρχαία ελληνική κοινωνία σε μεγάλο βαθμό χάρη σε μια ιερή πηγή και σε αέρια που εκλύονταν από ένα σεισμικό ρήγμα.

Ένας σεισμός κατέστρεψε το ιερό των Δελφών το 373 π.Χ., αλλά ο ναός κτίσθηκε ξανά στο ίδιο σημείο, όπως επισημαίνει ο βρετανός ερευνητής.

Ο Στιούαρτ θεωρεί όμως ότι οι Δελφοί δεν αποτελούσαν εξαίρεση και ότι άλλες τοποθεσίες όπως οι Μυκήνες, η Έφεσος, η Κνίδος και η Ιεράπολις είχαν επίσης αποκτήσει ξεχωριστό «στάτους» εξαιτίας της παρουσίας γειτονικών ρηγμάτων.

Όπως δήλωσε «πάντα θεωρούσα ότι ήταν κάτι περισσότερο από σύμπτωση το γεγονός πως πολλές σημαντικές τοποθεσίες στον κόσμο του Αιγαίου βρίσκονται ακριβώς πάνω από ρήγματα που προκλήθηκαν λόγω σεισμικής δραστηριότητας.

Οι αρχαίοι Έλληνες απέδιδαν μεγάλη αξία στις θερμοπηγές που δημιουργούνται από σεισμούς, ίσως, όμως η κατασκευή ναών και πόλεων κοντά σε αυτά τα μέρη να ήταν πιο συστηματική από ό,τι είχε προηγουμένως θεωρηθεί».

Η μελέτη καταγράφει αντιστοιχίες μεταξύ ενεργών ρηγμάτων και αρχαίων ελληνικών πόλεων τόσο στην Ελλάδα όσο και στην αντίπερα όχθη του Αιγαίου, στη σημερινή δυτική Τουρκία.

Σε μερικές μάλιστα περιπτώσεις, ορισμένα ρήγματα φαίνονται να περνούν κυριολεκτικά μέσα από την 'καρδιά' μερικών ιερών κτισμάτων.

«Δεν υποστηρίζω ότι κάθε ιερή τοποθεσία στην αρχαία Ελλάδα κτίσθηκε πάνω σε ένα ρήγμα. Όμως μολονότι σήμερα η σχέση μας με τους σεισμούς είναι πλήρως αρνητική, πάντα ξέραμε ότι σε βάθος χρόνου οι σεισμοί δίνουν περισσότερα από όσα παίρνουν.

Οι αρχαίοι Έλληνες ήσαν απίστευτα έξυπνοι άνθρωποι και πιστεύω πως θα είχαν αναγνωρίσει αυτή τη σημασία των σεισμών και θα ήθελαν οι πολίτες τους να επωφεληθούν από αυτούς» ανέφερε ο Στιούαρτ.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ



Συναγερμός στις Αρχές - Οι Anonymous Greece επέστρεψαν πιο απειλητικοί από ποτέ - "Σύντομα θα σας δώσουμε τα κλειδιά στο χέρι" διεμηνύουν στην ελληνική κυβέρνηση - "Έριξαν" την σελίδα των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών - Αιχμές για τον ΕΟΠΥΥ και τη θεραπεία της μικρής Νεφέλης - Απειλές και για την Τράπεζα της Ελλάδος


Οι Anonymous χτύπησαν την Ελλάδα και πάλι. Οι χάκερς, οι οποίοι κατά καιρούς έχουν γίνει ο εφιάλτης διάφορων κυβερνήσεων, πήρε θέση για τους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς αλλά και την μικρή Νεφέλη. Μάλιστα, οι Anonymous Greece φρόντισαν να «ρίξουν» την σελίδα που γίνονται οι ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί. Η σελίδα εδώ και σχεδόν μία μέρα δεν λειτουργεί.

Ωστόσο, οι Anonymous Greece δεν έμειναν σε αυτό… Έστειλαν ένα πολύ σκληρό μήνυμα στην ελληνική κυβέρνηση ενώ επέστρεψαν με νέες απειλές πριν από λίγη ώρα, αυτή τη φορά προς την Τράπεζα Ελλάδος.
«Σύντομα θα σας δώσουμε τα κλειδιά στο χέρι»

«Υπολογίσατε χωρίς τον ξενοδόχο. Σύντομα θα σας δώσουμε τα «κλειδιά στο χέρι»», καταλήγει το μήνυμα που έστειλε προς την κυβέρνηση μέσω της σελίδας της στο Facebook οι Anonymous Greece.

Λίγη ώρα, αργότερα«κατέβασαν» την ιστοσελίδα όπου «έτρεχε» το σύστημα Ηλεκτρονικής Δημοσίευσης Πλειστηριασμών, κάνοντας το γνωστό μέσω της σελίδας τους.

Στο μήνυμα προς την κυβέρνηση οι Anonymous Greece καταφέρονται κατά των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών και προειδοποιούν: «Αρπακτικά νομίζετε ότι θα σας αφήσουμε να το κάνετε; Αν νομίζετε πως ναι, είστε πολύ γελασμένοι, σύντομα θα πάρετε την απάντηση από τους Anonymous Greece για να δείτε τη δύναμη των Ελλήνων!».

Αναφέρονται επίσης στην άρνηση του ΕΟΠΥΥ να καλύψει τα έξοδα μεταφοράς της μικρής Νεφέλης στο εξωτερικό.
Αναλυτικά, το μήνυμα των Anonymous:

«Αγαπητή ελληνική κυβέρνηση,

στην χώρα όπου η πρόσβαση στην Υγεία κατάντησε πολυτέλεια για τον φτωχό, η ανάλγητη διοίκηση του ΕΟΠΥΥ αρνείται να καλύψει τα έξοδα μετάβασης της μικρής Νεφέλης στο εξωτερικό, ώστε να αντιμετωπιστεί η σοβαρή ασθένειά της.

Η ώρα των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών πλησιάζει, όλα τα ξένα κοράκια έχουν πάρει θέση και περιμένουν πώς και πώς να αρπάξουν τις περιουσίες των φτωχών Ελλήνων πολιτών!

Αρπακτικά νομίζετε ότι θα σας αφήσουμε να το κάνετε; Αν νομίζετε πως ναι, είστε πολύ γελασμένοι, σύντομα θα πάρετε την απάντηση από τους Anonymous Greece για να δείτε τη δύναμη των Ελλήνων!

ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥΣ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ

Κυβερνητικοί μασόνοι και μη θα τα πούμε σύντομα.

Υ.Γ. Υπολογίσατε χωρίς τον ξενοδόχο. Σύντομα θα σας δώσουμε τα «κλειδιά στο χέρι»».
Νέα μηνύματα

Λίγες ώρες αργότερα, οι Anonymous Greece επέστρεψαν και πάλι με νέες απειλές.»Κανένα σπίτι δεν θα αγγίξετε! Greek Government, be ready. Έρχονται πολλά!» έγραψαν στο Facebook.

Αντιπαράθεση στη διαδικτυακή κοινότητα έχει δημιουργήσει ένα πανεπιστήμιο στην πόλη Τσονγκίνγκ της νοτιοδυτικής Κίνας, καθώς προσφέρει μαθήματα σε επίδοξους «σταρ του ίντερνετ».

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, που ξεκινά την Τρίτη και το οποίο προσφέρουν από κοινού το Chongqing Institute of Engineering και η εταιρία πολιτιστικής επικοινωνίας Chongqing Miuyin, περιλαμβάνει μαθήματα υποκριτικής, live-streaming, βιντεοσκόπησης και σχεδιασμού ίματζ.

Απευθύνεται σε πτυχιούχους των τομέων μάρκετινγκ και ηλεκτρονικού εμπορίου, προκειμένου να τους βοηθήσει να βρουν δουλειά, δήλωσε ο Τζανγκ, εργαζόμενος στο ινστιτούτο.

Κάποια από τα μαθήματα θα διδάσκονται από καθηγητές ενώ τους φοιτητές θα κληθούν να διδάξουν και διασημότητες του διαδικτύου προκειμένου να τους μιλήσουν για την εμπειρία τους να προσελκύουν θαυμαστές στο ίντερνετ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρίας.

Ωστόσο, το πρόγραμμα έχει προκαλέσει αντιδράσεις στη διαδικτυακή κοινότητα. «Το πρόγραμμα οδηγεί τους νέους στην επιτυχία από τον λάθος δρόμο», δήλωσε χρήστης του Weibo, μιας υπηρεσίας που μοιάζει με το Twitter. Άλλοι εμφανίζονται πιο ανεκτικοί στο νέο φαινόμενο. «Το πρόγραμμα απλά αντανακλά μια τάση, ότι πολλοί θέλουν να γίνουν διασημότητες στο διαδίκτυο. Δεν είναι κακό αυτό», δήλωσε ένας χρήστης.

Διαμέρισμα πέντε επιπέδων στην κορυφή του Woolworth Building της Νέας Υόρκης πωλείται αντί 110 εκατομμυρίων δολαρίων --τιμή που σε περίπτωση αγοράς του, θα το αναδείξει στο ακριβότερο διαμέρισμα στην ιστορία της πόλης.

Πέντε επίπεδα, περίπου 900 τ.μ., δωμάτια με οροφή 7 μέτρα, βεράντα σε ύψος 220 μέτρων, ιδιωτικός ανελκυστήρας είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά του σπάνιου διαμερίσματος που κατασκευάστηκε για την εταιρία ακινήτων Alchemy Properties.

Το διαμέρισμα με τα 125 παράθυρα στο Μανχάταν είχε τεθεί αρχικά προς πώληση το 2104, αλλά δεν είχε βρεθεί αγοραστής.

Η ανακαίνιση και η διαρρύθμιση του ιστορικού κτιρίου, ορόσημου της Νέας Υόρκης, που είναι κατασκευασμένο από ατσάλι και τερακότα και διαθέτει 33 διαμερίσματα εκτός από αυτό των πέντε επιπέδων, φέρει την υπογραφή του γάλλου αρχιτέκτονα και διακοσμητή Τιερί Ντεπόν, ο οποίος έχει ήδη στο ενεργητικό του την επίβλεψη των εργασιών αποκατάστασης στο 'Αγαλμα της Ελευθερίας.

Αριστούργημα που συνδυάζει νεο-γοτθική αρχιτεκτονική και στιλ art deco, αναγνωρίσιμο από τη χάλκινη οροφή του που έχει γίνει γκριζοπράσινη, το Woolworth Building ολοκληρώθηκε το 1913 και ήταν τότε το υψηλότερο κτίριο στο κόσμο με τα 244 μέτρα του.

Και παρέμενε για 17 χρόνια, πριν πάρει την πρωτιά το κτίριο της Bank of Manhattan Trust Buidling (282 μέτρα), ιδιοκτησίας σήμερα της αυτοκρατορίας των ακινήτων του Ντόναλντ Τραμπ.

Το όνομά του το πήρε από τον μεγιστάνα των πολυκαταστημάτων Φρανκ Γούλγουορθ, ο οποίος έκανε εκεί την έδρα της εταιρίας του, στο νότιο άκρο του Μανχάταν, όχι μακριά από τη Γουόλ Στριτ και το Σημείο Μηδέν. Ο όμιλος Woolworth (που έγινε Venator) το πούλησε τελικά το 1998 καθώς προσπαθούσε να επιβιώσει, πριν εξαφανιστεί.

Πριν από τουλάχιστον 20 χρόνια έγινε η αγοραπωλησία αντί 155 εκατομμυρίων δολαρίων, ποσό που προσεγγίζει την τιμή πώλησης του συγκεκριμένου διαμερίσματος, το οποίο θα γίνει το ακριβότερο στην ιστορία της Νέας Υόρκης σε περίπτωση που βρει αγοραστεί.

Μέχρι σήμερα μόνο ένα διαμέρισμα στο Μανχάταν -- μια διώροφη μεζονέτα στον ουρανοξύστη One57 (στην 57η οδό στο κέντρο της πόλης) γνωστό ως το "κτίριο των δισεκατομμυριούχων" έχει πωληθεί αντί 100,5 εκατομμύρια, σύμφωνα με αμερικανικά μέσα ενημέρωσης.

Ο επικεφαλής του εναλλακτικού επενδυτικού ταμείου Citadel Κένεθ Γκρίφιν φέρεται να έχει αγοράσει τρεις ορόφους του υπό κατασκευή κτιρίου στην διεύθυνση 220 Central Park South, στην πλευρά του διάσημου πάρκου αντί 200 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με αρκετά μμε αλλά η αγοραπωλησία ουδέποτε επιβεβαιώθηκε.
Πώς είναι σήμερα το ομορφότερο κορίτσι του κόσμου;
Πριν από έξι χρόνια, ενώ ήταν 10 ετών, την χαρακτήρισαν «νέα Kate Moss».
Σήμερα, η Τιλάν Μπλοντό δικαιώνει τον τίτλο του «ομορφότερου κοριτσιού του 2011», κάνοντας καριέρα στο μόντελινγκ.

Η κόρη του ποδοσφαιριστή Πάτρικ Μπλοντό και της ηθοποιού Βερόνικα Λουμπρί δεν έκανε όσα κάνουν τα «συνηθισμένα» κοριτσάκια.
Σε ηλικία μόλις 6 ετών η Thylane έγινε εξώφυλλο στη Vogue Enfants και στα 4 της συμμετέχει σε επιδείξεις του Jean Paul Gauttier.

Το 16χρονο μοντέλο συμμετείχε στην εβδομάδα μόδας του Λονδίνου για χάρη του Tommy Hilfiger, η οποία έλαβε χώρα στο Camden Roundhouse την Τρίτη.



Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!