Κυριακή, 30 Αυγούστου 2015

Μπορεί η Κιμ Καρντάσιαν να περιμένει το δεύτερο της παιδί, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως ο δρόμος προς την εγκυμοσύνη ήταν εύκολος, καθώς η 34χρονη τηλεπερσόνα μετά την Νορθ Γουέσυ δυσκολεύτηκε πολύ να μείνει έγκυος ενώ τώρα απειλείται και με υστερεκτομή.

Αφού προσπάθησε με τον φυσικό τρόπο, τελικά κατέληξε στην εξωσωματική γονιμοποίηση.

Ωστόσο, όπως η ίδια αποκάλυψε σύμφωνα με το star.gr σε συνέντευξη της στο περιοδικό «C Magazine» είναι πολύ πιθανό με το που γεννήσει το αγοράκι της (κάπου τον Δεκέμβριο), να πάθει ο,τι είχε πάθει και την πρώτη φορά όταν κομμάτια από πλακούντα είχαν μείνει στη μήτρα της: «Οι γιατροί πιστεύουν πως θα μου συμβεί το ίδιο και στην δεύτερη εγκυμοσύνη. Αν μάλιστα ο πλακούντας είναι ακόμα πιο μεγάλος απ΄ότι την προηγούμενη φορά, είναι έτοιμοι να μου αφαιρέσουν την μήτρα, κάτι το οποίο με τρομάζει πολύ».

http://www.thestival.gr
Προκειμένου να καταπολεμήσουν τη ρύπανση από αποτσίγαρα στους δρόμους του Παρισιού, οι δημοτικές αρχές αποφάσισαν να διανείμουν δωρεάν στους κατοίκους, αλλά και τους επισκέπτες, 15.000 τασάκια τσέπης.

Η ενέργεια αποτελεί το δεύτερο σκέλος της εκτεταμένης εκστρατείας ευαισθητοποίησης που ξεκίνησε τον Μάιο, η οποία και αρχικά έφερε την τοποθέτηση 30.000 νέων κάδων απορριμμάτων, κάθε ένας από τους οποίους είναι εξοπλισμένος με σταχτοδοχεία. Από την 1η Οκτωβρίου δε, αυξάνεται από 35 στα 68 ευρώ και το πρόστιμο για όσους πετάνε τα αποτσίγαρα τους στους δρόμους.


http://www.thestival.gr
Η καθημερινή άσκηση, ακόμη και αν είναι ήπια, προστατεύει την καρδιά, μειώνοντας παράλληλα τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακής νόσου, υπέρτασης, διαβήτη και άλλων παθήσεων.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, οποιαδήποτε μορφή άσκησης 3-4 φορές εβδομαδιαίως είναι αρκετή ώστε κάποιος να αποκτήσει την απαραίτητη φυσική κατάσταση αλλά και να δει βελτίωση στις αντοχές του και στο σώμα του.

Έρευνες έχουν δείξει ότι η σωματική άσκηση μπορεί να μειώσει έως 50% τον κίνδυνο διαφόρων ασθενειών όπως καρδιοπάθειας, εγκεφαλικού, διαβήτη και καρκίνου, αλλά και να μειώσει έως 30% τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου.

Τι πρέπει να κάνετε

-Ασκηθείτε επί 30 λεπτά 3-4 φορές την εβδομάδα.

-Ξεκινήστε αργά και αυξήστε ρυθμό, ένταση ή/και διάρκεια σταδιακά.

-Προτιμήστε την αερόβια άσκηση (περπάτημα, ποδήλατο, κολύμπι, χορό κ.ά.).

-Υιοθετήστε συνήθειες που ωφελούν την καρδιά. Μην κάθεστε, προτιμήστε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ και διανύστε με τα πόδια τις κοντινές αποστάσεις.

-Μην κάνετε ασκήσεις που αντί να σας ωφελήσουν, μπορεί να επιβαρύνουν την καρδιά. Συμβουλευτείτε σχετικά τον καρδιολόγο σας.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!