Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2020

 

«Black Friday» εν μέσω κορωνοϊού… Φέτος η ημέρα που οι καταναλωτές περιμένουν πως και πως για να πραγματοποιήσουν φθηνές αγορές «πέφτει» στις 27 Νοεμβρίου. Αν και δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα η ημερομηνία της «Black Friday» για την ελληνική αγορά, ωστόσο οι επιχειρήσεις λιανικής προετοιμάζονται πυρετωδώς, ελπίζοντας σε αναπόκριση των καταναλωτών.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις από κύκλους της αγοράς, ότι οι καταναλωτές σε μεγάλο ποσοστό θα προτιμήσουν τις ηλεκτρονικές αγορές, φοβούμενοι τον συνωστισμό και τις μεγάλες ουρές που μπορεί να παρατηρηθούν στα καταστήματα τη συγκεκριμένη ημέρα.

Σημειώνεται ότι τα καταστήματα  θα τηρήσουν όλα τα απαραίτητα υγειονομικά πρωτόκολλα, για την προστασία της δημόσιας υγείας.

Πως θα κυμανθούν οι τιμές

Είναι γεγονός ότι πολλοί επιχειρηματίες αλλά και μεγάλες αλυσίδες υπέστησαν σοβαρό πλήγμα από την πανδημία, για τυο λόγο αυτό δεν αποκλείεται να δούμε πολύ γενναιόδωρες προσφορές που μπορεί να αγγίζουν και το 80% από την πρώτη ημέρα.

Τι είναι η Black Friday

Η «Μαύρη Παρασκευή» έγινε θεσμός στις ΗΠΑ στις αρχές της δεκαετίας του ’60, όταν τα λογιστικά φύλλα και οι αποδείξεις ήταν χειρόγραφα σημειωμένα με μελάνι. Τότε, οι ημέρες με αρνητικούς ισολογισμούς στις πωλήσεις σημειώνονταν με κόκκινο χρώμα, ενώ οι ημέρες με θετικό αποτύπωμα σημειώνονταν με μαύρο. Καθιερώθηκε η τελευταία Παρασκευή του Νοέμβρη ως η πρώτη ημέρα των πωλήσεων της Χριστουγεννιάτικης περιόδου, με σημαντικά αυξημένους τζίρους.

 

Αλυσίδα fast food στην Σαουδική Αραβία άλλαξε το όνομα ενός μπέργκερ από «Τούρκικο» σε «Ελληνικό», λόγω των εντάσεων ανάμεσα σε Σαουδική Αραβία και Τουρκία.

Το μπέργκερ δεν είχε κάποιο τούρκικο στοιχείο εκτός από το όνομα και το διαφημιστικό του σήμα, που αποτελούταν από ένα τούρκικο φέσι και ένα μουστάκι, σύμφωνα με το Bloomberg.

Μάλιστα, η αλλαγή ονόματος έφερε και μείωση της τιμής του μπέργκερ.

Η εν λόγω κίνηση έρχεται στο πλαίσιο του εμπάργκο της Σαουδικής Αραβίας στα προϊόντα τουρκικής προέλευσης λόγω της «εχθρικότητας» της Τουρκίας απέναντι στην ηγεσία της Σαουδικής Αραβίας.

Μάλιστα, η καμπάνια των Σαουδαράβων κατά τούρκικων προϊόντων στα social media έχει το δικό της λογότυπο και hashtag, ενώ γνωστός αρθρογράφος και υποστηρικτής της κυβέρνησης ανέφερε στο Twitter ότι «Οι πραγματικοί πολίτες δεν περιμένουν κυβερνητικές αποφάσεις για να δράσουν».

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!