Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2018


Σχεδόν 2.000 άνθρωποι καταδικάστηκαν σε ισόβια κάθειρξη στην Τουρκία σε δίκες που σχετίζονται με την απόπειρα πραξικοπήματος του Ιουλίου του 2016, μετέδωσαν σήμερα κρατικά ΜΜΕ.
Μετά το αποτυχημένο πραξικόπημα, οι τουρκικές αρχές προχώρησαν σε εκκαθαρίσεις πρωτόγνωρου μεγέθους, στοχοθετώντας κυρίως τους φερόμενους υποστηρικτές του Φετουλάχ Γκιουλέν, του ιεροκήρυκα που κατηγορεί η Άγκυρα ότι ενορχήστρωσε την απόπειρα πραξικοπήματος. Περισσότεροι από 55.000 άνθρωποι συνελήφθησαν και 140.000 απολύθηκαν ή τέθηκαν σε διαθεσιμότητα.
Εκ των 289 δικών που διεξήχθησαν μετά την απόπειρα πραξικοπήματος σε ολόκληρη τη χώρα, οι 239 έχουν ήδη ολοκληρωθεί, με 1.934 καταδίκες σε ισόβια κάθειρξη, μεταδίδει το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων Anadolu.
Επιπλέον, 1.123 άνθρωποι έχουν καταδικαστεί σε ποινές κάθειρξης από ένα έως 20 έτη, σύμφωνα με την ίδια πηγή.
Ένα από τα τελευταία πρόσωπα που καταδικάστηκαν είναι ένας ανιψιός του Γκιουλέν, ο Σελμάν Γκιουλέν, σε βάρος του οποίου επιβλήθηκε σήμερα ποινή κάθειρξης 7 ετών και 6 μηνών, αφού δικαστήριο απεφάνθη πως είναι ένοχος για «συμμετοχή σε μια ένοπλη τρομοκρατική οργάνωση», αναφέρει το Anadolu.

Ένα «έξυπνο» ξενοδοχείο άνοιξε ο κινεζικός κολοσσός του διαδικτύου Alibaba, όπου με τη βοήθεια ρομπότ και της τεχνητής νοημοσύνης (AI) έχουν αυτοματοποιηθεί μια σειρά από διαδικασίες όπως το check-in, ο έλεγχος των φώτων και η υπηρεσία δωματίου.
Το FlyZoo Hotel, που άνοιξε στη Χανγκτζόου, πρωτεύουσα της επαρχίας Τζετζιάνγκ στην ανατολική Κίνα, όπου είναι η έδρα της Alibaba, είναι γνωστό ως το πρώτο «ξενοδοχείο του μέλλοντος» της εταιρίας.
Οι πελάτες κάνουν check-in, χρησιμοποιώντας απλά ένα σαρωτή προσώπου. Το σύστημα αναγνώρισης προσώπου που έχει εγκατασταθεί στο ξενοδοχείο δίνει επίσης στους πελάτες τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τον σαρωτή για να ανοίξουν πόρτες και να έχουν πρόσβαση σε άλλες υπηρεσίες του ξενοδοχείου.
Οι χρήστες μπορούν επίσης να ελέγχουν τα φώτα, την τηλεόραση και τις κουρτίνες στο δωμάτιο μέσω του ψηφιακού βοηθού της Alibaba που ενεργοποιείται με τη φωνή τους, ενώ χρησιμοποιούνται επίσης ρομπότ να σερβίρουν φαγητό, κοκτέιλ και καφέ.
Η κράτηση του δωματίου και το τσεκ-άουτ μπορεί επίσης να γίνει με μερικά κλικ σε ένα κινητό μέσω μιας εφαρμογής.
«Οι λύσεις που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες να κερδίσουν χρόνο και να απαλλάξει τους υπαλλήλους από επαναλαμβανόμενες εργασίες», δήλωσε ο Γουάνγκ Τσουν, διευθύνων σύμβουλος στο FlyZoo Hotel.
Το ξενοδοχείο είναι το τελευταίο παράδειγμα κινεζικής εταιρίας τεχνολογίας που εισέρχεται σε παραδοσιακούς κλάδους όπως η φιλοξενία. Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου JD.com ανακοίνωσε τον Οκτώβριο τη στρατηγική του να εγκαταστήσει σε ξενοδοχεία έξυπνες ηλεκτρονικές συσκευές που πωλούνται στην πλατφόρμα του, προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις του. Τον Ιούλιο, η Baidu συνένωσε τις δυνάμεις της με τον όμιλο Intercontinental Hotels Group στο Πεκίνο προσφέροντας στους πελάτες τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν έναν ψηφιακό βοηθό που ενεργοποιείται με τη φωνή προκειμένου να αλλάζουν τη θερμοκρασία στα δωμάτια και να παραγγέλνουν μέσω room service.
«Θέλουμε να εγκαταστήσουμε ένα ‘έξυπνο εγκέφαλο’ για ξενοδοχεία», δήλωσε ο Γουάνγκ. «Στο μέλλον, θα συνεχίζουμε να κάνουμε τα ξενοδοχεία πιο έξυπνα και αυτοματοποιημένα, καθώς και να δημιουργούμε πιο εξατομικευμένες εμπειρίες για τους πελάτες».
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!