Δευτέρα, 5 Μαρτίου 2018


Μία απίστευτη ανακάλυψη έκαναν αγρότες σε κοτέτσι της Σινώπης, στην περιοχή του Πόντου, στην βόρεια Τουρκία. Ποια ήταν αυτή; Ένας κόκορας που γεννάει αυγά.
Σύμφωνα με την τουρκική εφημερίδα Hurriyet, το αφύσικο αυτό περιστατικό έχει προκαλέσει μεγάλο προβληματισμό στους κατοίκους της περιοχής, όπως μεταδίδουν τα ξένα μέσα ενημέρωσης.
Όπως είναι επόμενο, κτηνίατρος της περιοχής χαρακτήρισε ασυνήθιστο το εν λόγω… φαινόμενο.
«Δεν είναι δυνατό για ένα κόκορα να κάνει αυγά, καθώς κάτι τέτοιο απαιτεί θηλυκά αναπαραγωγικά όργανα και ορμόνες, που μόνο μια κότα διαθέτει» σχολίασε ο κτηνίατρος Χακί Απαϊντίν.
Ο ίδιος μάλιστα, τόνισε πως αν κάτι τέτοιο συμβαίνει, αν δηλαδή ο κόκορας κάνει όντως αυγά, τότε αυτά θα πρέπει να είναι χωρίς κρόκο.

Η ταινία «Η μορφή του νερού» του Γκιγιέρμο ντελ Τόρο, ένα σκοτεινό και αλληγορικό παραμύθι με φόντο τον Ψυχρό Πόλεμο στην Αμερική του 1962, κέρδισε το Όσκαρ καλύτερης ταινίας στην 90ή τελετή απονομής των βραβείων της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.
«Όταν ήμουν παιδί στο Μεξικό, έβλεπα ταινίες του κλασικού σινεμά. Κι ο Στίβεν Σπίλμπεργκ μου είπε, αν ανέβεις απόψε στη σκηνή, να νιώσεις μέρος αυτής της κληρονομιάς και να είσαι περήφανος. Αφιερώνω το βραβείο στους νέους, που μας δείχνουν πώς γίνονται τα πράγματα, σε όλες τις χώρες. Μεγαλώνοντας στο Μεξικό, ποτέ δεν πίστευα ότι θα μου συνέβαινε αυτό -- αλλά μου συνέβη. Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τη φαντασία για να μιλήσετε για όλα αυτά που συμβαίνουν στον κόσμο σήμερα, μπορείτε να το κάνετε. Αυτή είναι μια πόρτα, κλοτσήστε την και μπείτε!», είπε στον ευχαριστήριο λόγο του ο σκηνοθέτης.
Η ταινία του μεξικανού σκηνοθέτη επικράτησε ανάμεσα στις υπόλοιπες οκτώ υποψήφιες: τις Τρεις Πινακίδες έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι του Μάρτιν ΜακΝτόνα, Τρέξε! του Τζόρνταν Πιλ, Lady Bird της Γκρέτα Γκέργουιγκ, Να με Φωνάζεις με το Όνομά σου του Λούκα Γκουαντανίνο, Δουνκέρκη του Κρίστοφερ Νόλαν, Η πιο Σκοτεινή Ώρα του Τζο Ράιτ, The Post: Απαγορευμένα Μυστικά, του Στίβεν Σπίλμπεργκ, και Αόρατη Κλωστή του Πολ Τόμας 'Αντερσον.
Μετά την περσινή γκάφα με την λάθος ανακοίνωση, η Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογράφου απέδειξε ότι έχει χιούμορ, επιλέγοντας για δεύτερη χρονιά τον Γουόρεν Μπίτι και τη Φέι Ντάναγουεϊ να παρουσιάσουν ξανά το Βραβείο για την Καλύτερη Ταινία -- αυτή τη φορά σωστά. Ανεβαίνοντας στη σκηνή για να παραλάβει το βραβείο ο Μεξικανός σκηνοθέτης πήρε το φάκελο με το αποτέλεσμα και τον... κοίταξε για να σιγουρευτεί ότι είναι ο ίδιος νικητής, δείχνοντας τον στη συνέχεια στο κοινό.
Η Μορφή του Νερού, που είχε συνολικά 13 υποψηφιότητες, κέρδισε τέσσερα Όσκαρ, ανάμεσά τους τα βραβεία Σκηνοθεσίας και Καλύτερης Ταινίας.
Στο «Remember Me» από την ταινία «Coco» το βραβείο καλύτερου πρωτότυπου τραγουδιού
Το Remember Me των Κρίστεν Άντερσον-Λόπεζ και Ρόμπερτ Λόπεζ από την ταινία κινουμένων σχεδίων Coco κέρδισε το Όσκαρ Τραγουδιού.
Στην ίδια κατηγορία υποψήφιοι για το βραβείο ήταν επίσης, ο Αμερικανός Σούφγιαν Στίβενς με το Mystery of Love που ακούγεται στην ταινία Nα Με Φωνάζεις Με Το Ονομά Σου, η Μέρι Τζ. Μπλάιτζ και ο Ραφαέλ Σααντίκ για το τραγούδι Mighty River από το Mudbound, οι Ντάιαν Γουόρεν και Λόνι Λιν για το Stand Up for Something από το Marshall και οι Μπενζ Πασέκ και Τζάστιν Πολ για το This is Me από την ταινία The Greatest Showman.
Στον Τζόρνταν Πιλ το βραβείο Πρωτότυπου Σεναρίου για το φιλμ «Τρέξε!»
Ο Τζόρνταν Πιλ κέρδισε το Όσκαρ Πρωτότυπου Σεναρίου για το φιλμ Τρέξε!. «Σταμάτησα 20 φορές να γράφω αυτή την ταινία, γιατί θεώρησα ότι δεν μπορούσε να γίνει, αλλά πίστεψα ότι αν γυριζόταν, ο κόσμος θα την έβλεπε» ανέφερε ο Τζόρνταν Πιλ ευχαριστώντας τη μητέρα του που τον έμαθε να δείχνει αγάπη ακόμα και μπροστά στο μίσος, αλλά και τους θεατές που αγόρασαν εισιτήριο για να δουν την ταινία. Στην ίδια κατηγορία υποψήφιοι για το βραβείο ήταν ο Μάρτιν ΜακΝτόνα για τις Τρεις Πινακίδες έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι, η Γκρέτα Γκέργουιγκ για το Lady Bird, ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο και η Βανέσα Τέιλορ για την ταινία H Μορφή του Νερού και η Έμιλι Β. Νόρτον και ο Κουμάιλ Ναντζιάνι για το Έρωτας Μετ' Εμποδίων.
Στον Τζέιμς Άιβορι το βραβείο Διασκευασμένου Σεναρίου, για το φιλμ «Να με φωνάζεις με το όνομά σου»
Ο 90χρονος Τζέιμς Άιβορι κέρδισε το Όσκαρ Διασκευασμένου Σεναρίου για το λυρικό, ερωτικό δράμα του Λούκα Γκουαντανίνο Να Με Φωνάζεις Με το Όνομά Σου. Στην πρώτη του υποψηφιότητα ως σεναριογράφος, ο Άιβορι διασκεύασε το ομώνυμο βιβλίο του Αντρέ Ασιμάν. «Ο πρώτος μου κανόνας είναι να ευχαριστώ τον συγγραφέα και ο Ασιμάν είναι εδώ απόψε. Όλοι περνάμε τον πρώτο έρωτα, και -ελπίζω- επιβιώνουμε. Ευχαριστώ τον λογικό κι ευαίσθητο σκηνοθέτη μας, Λούκα Γκουαντανίνο», είπε παραλαμβάνοντας το αγαλματίδιο.
Στο παρελθόν ο Τζέιμς Άιβορι ήταν υποψήφιος τρεις φορές, αλλά για Όσκαρ σκηνοθεσίας: για τα φιλμ Δωμάτιο με Θέα (1985), Howards End (1992) και Τ' Απομεινάρια μιας Μέρας (1993). Στην ίδια κατηγορία υποψήφιοι ήταν οι Άαρον Σόρκιν για το Molly's Game, Σκοτ Νιουστάντερ και Μάικλ Χ. Γουέμπερ για το The Disaster Artist, Ντι Ρις και Βέρτζιλ Γουίλιαμς για το Mudbound και οι Σκοτ Φρανκ, Τζέιμς Μάνγκολντ και Μάικλ Γκριν για το Logan.
Στην Άλισον Τζάνεϊ το βραβείο δεύτερου Γυναικείου Ρόλου για την ταινία «Εγώ, η Τόνια»
Η Άλισον Τζάνεϊ κέρδισε το Όσκαρ Β΄ Γυναικείου Ρόλου για την ερμηνεία της στο ρόλο της καταπιεστικής μητέρας της αθλήτριας καλλιτεχνικού πατινάζ Τόνια Χάρντινγκ στο Εγώ, η Τόνια του Κρεγκ Γκιλέσπι. Η 59χρονη ηθοποιός χρειάστηκε να παίξει σε πάνω από 100 ταινίες προτού προταθεί για πρώτη φορά στην καριέρα της για το χρυσό αγαλματίδιο. «Τα έκανα όλα μόνη μου», αστειεύτηκε η Άλισον Τζάνεϊ και ευχαρίστησε τις συνυποψήφιες της, την «οικογένεια της ταινίας», όλους τους συνεργάτες της και την Τζόαν Γούντγουορντ που της έδωσε κουράγιο παλιότερα για να κυνηγήσει μια καριέρα στην υποκριτική.
Οι υπόλοιπες υποψήφιες στην ίδια κατηγορία ήταν η Λέσλι Μάνβιλ (Αόρατη Κλωστή), η Μέρι Τζ. Μπλάιτζ (Mudbound), η Λόρι Μέτκαλφ (Lady Bird) και η Οκτάβια Σπένσερ (Η Μορφή του Νερού). Η Τζάνεϊ είχε ήδη κερδίσει Χρυσή Σφαίρα για τον ίδιο ρόλο.
Στο φιλμ «Μια Φανταστική Γυναίκα» του Σεμπαστιάν Λέλιο το βραβείο καλύτερης Ξενόγλωσσης ταινίας
Πρόκειται για την δεύτερη υποψηφιότητα της Χιλής: η προηγούμενη ήταν το 2013 με την ταινία Νο του Πάμπλο Λαραΐν. Ο Λέλιο ευχαρίστησε την πρωταγωνίστρια της ταινίας Ντανιέλα Βέγα σημειώνοντας πως ήταν η έμπνευσή του. Για το συγκεκριμένο βραβείο διαγωνίζονταν επίσης οι ταινίες The Insult του Ζιαντ Ντουεΐρι (Λίβανος), Χωρίς Αγάπη του Αντρέι Ζβιάγκιντσεφ (Ρωσία), Η Ψυχή και το Σώμα της Ίλντικο Ενιέντι (Ουγγαρία) και Το Τετράγωνο του μεγάλου νικητή του περσινού φεστιβάλ Καννών Ρούμπεν Έστλουντ (Σουηδία).
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Οι Rolling Stones θα επαναλάβουν από τις 17 Μαΐου έως τις 8 Ιουλίου την περιοδεία τους σε μεγάλα στάδια της Ευρώπης, που είχαν ξεκινήσει τον περασμένο Σεπτέμβριο και κατά τη διάρκεια της έδωσαν 12 και πλέον συναυλίες στην γηραιά ήπειρο.

Το πρόγραμμα της περιοδείας "Stones-No Filter" ("χωρίς φίλτρο") προβλέπει οι 74χρονοι Μικ Τζάγκερ και Κιθ Ρίτσαρντς, ο 76χρονος Τσάρλι Γουότς και 70χρονος Ρόνι Γουντ να ταξιδέψουν στην Ιρλανδία, στη Βρετανία, στη Γερμανία, στη Γαλλία, στην Τσεχία και στην Πολωνία, ανακοίνωσε σήμερα το βρετανικό συγκρότημα που ιδρύθηκε το 1962.

Η πρώτη τους συναυλία θα δοθεί στις 17 Μαΐου στο στάδιο Croke Park του Δουβλίνου και η περιοδεία θα ολοκληρωθεί στην Πράγα και τη Βαρσοβία τον Ιούλιο. Οι "παππούδες της ροκ" θα παίξουν σε ευρωπαϊκούς "ναούς" του αθλητισμού, όπως τα ολυμπιακά στάδια του Λονδίνου και του Βερολίνου, τα γήπεδα ποδοσφαίρου Βελοντρόμ στη Μασσαλία, Old Trafford στο Μάντσεστερ, στο Murrayfield στο Εδιμβούργο ή στο Mercedes-Benz Arena στη Στουτγάρδη.

Όσον αφορά τη Βρετανία, αυτές θα είναι οι πρώτες συναυλίες που θα δώσει το συγκρότημα τα τελευταία πέντε χρόνια, συμπεριλαμβανομένων των εμφανίσεων σε δύο διαφορετικά στάδια του Λονδίνου. Οι Rolling Stones έπαιξαν τελευταία φορά στην πατρίδα τους το 2013, στο μουσικό φεστιβάλ Glastonbury και στο Χάιντ Παρκ του Λονδίνου. Εκτός από τις δύο αυτές μεμονωμένες εμφανίσεις, η περιοδεία "Stones-No Filter" του 2018 θα είναι η πρώτη τους στη Βρετανία τα τελευταία 12 χρόνια.

Θα εισιτήρια θα αρχίσουν να διατίθενται στις 2 Μαρτίου για τις συναυλίες στη Βρετανία, στη Γερμανία και στην Πολωνία. Για τη συναυλία στη Μασσαλία που θα γίνει στις 26 Ιουνίου, τα εισιτήρια θα διατεθούν προς πώληση στις 16 Μαρτίου. Οι Rolling Stones έπαιξαν για πρώτη φορά το 1966 και τελευταία το 2003 σε αυτή τη γαλλική πόλη-λιμάνι που ίδρυσαν οι Φωκαείς στη Μεσόγειο.

Οι γερόλυκοι της ροκ θα ερμηνεύσουν για τους θεατές, όπως έκαναν στην περιοδεία του το φθινόπωρο, πολλά κλασικά κομμάτια όπως το "Satisfaction", αλλά και τραγούδια "έκπληξη" από το μεγάλο ρεπερτόριό τους.

Οι Rolling Stones είχαν δώσει πέρυσι στο πλαίσιο της περιοδείας τους "No Filter", σειρά συναυλιών σε ευρωπαϊκά στάδια, η οποία τελείωσε στη Γαλλία τον Οκτώβριο με τρείς συναυλίες για τα εγκαίνια του πολυχώρου U Arena στη Ναντέρ, στην ευρύτερη περιοχή του Παρισιού.

Η συναυλία "A Bigger Bang" του συγκροτήματος παραμένει η δεύτερη πιο κερδοφόρα όλων των εποχών με έσοδα 558 εκατομμυρίων δολαρίων από το 2005 έως το 2007, σύμφωνα με την κατάταξη του περιοδικού Billboard. Μόνο οι ιρλανδοί ρόκερς U2 κατάφεραν να ξεπεράσουν τους Rolling Stones διεκδικώντας την πρώτη θέση στο Billboard με την περιοδεία τους "U2 360°" που τους απέφερε έσοδα 700 και πλέον εκατ. δολαρίων από το 2009 έως το 2011.

Ληστές εισέβαλαν με τσεκούρια και μπαλτάδες στο σπίτι του γνωστού τραγουδιστή Τριαντάφυλλου στο Πόρτο Ράφτη, το απόγευμα της Παρασκευής.

"Περίμεναν να φύγει η γυναίκα μου με τον γιο μου για να μπουκάρουν. Με τσεκούρι έσπασαν την πόρτα και μπήκαν μέσα. Είμαι εξοργισμένος. Είναι τυχεροί που είμαι στην Κύπρο για συναυλία και δεν με βρήκαν μέσα στο σπίτι. Η αστυνομία ήρθε στο σπίτι έπειτα από τέσσερις ώρες. Αν ήμουν μέσα θα τους σκότωνα και θα ερχόταν κόσμος στο δικαστήριο να μου σφίξει το χέρι. Κάτι πρέπει να γίνει" είπε ο γνωστός τραγουδιστής και πρόσθεσε:

"Θα πρέπει να είναι νόμιμο να έχεις όπλο και να το χρησιμοποιείς αν κάποιος εισβάλει στο σπίτι σου. Θα έπρεπε να γίνει νόμος όπως και στην Αμερική. Ευτυχώς δεν έχουμε πολλά χρήματα στο σπίτι. Μας πήραν κοσμήματα και όλα μου τα ρούχα. Αυτά δεν είναι τίποτα όμως. Ευτυχώς που έλειπε από το σπίτι η σύζυγος και ο γιος μου".

Η Μόνικα Λεβίνσκι, κατά καιρούς, γράφει στο Vanity Fair. Πρόσφατα, μ' αφορμή τα 20 χρόνια από την έρευνα του ειδικού εισαγγελέα Κένεθ Σταρ για την «περιπέτειά» της με τον Μπιλ Κλίντον, η Μόνικα στρέφει το βλέμμα ξανά στο παρελθόν. Έγραψε ένα άρθρο, στο οποίο μιλά για το σκάνδαλο γύρω από τη σχέση της με τον πρώην Πρόεδρο των ΗΠΑ. Η Μόνικα βρίσκει ότι η τραυματική εμπειρία της έχει απόλυτη σχέση με τη σημερινή συγκυρία.

«Καθώς βρέθηκα να σκέφτομαι το τι συνέβη, έφτασα στο να καταλάβω ότι το τραύμα μου ήταν, κατά κάποιον τρόπο, ένας μικρόκοσμος ενός μεγαλύτερου κόσμου, του κόσμου του έθνους (μας)» γράφει. «Και κλινικά, και ως απλή παρατήρηση, κάτι θεμελιώδες άλλαξε στην κοινωνία μας, το 1998. Και αλλάζει ξανά, καθώς μπαίνουμε στη δεύτερη χρονιά της προεδρίας Τραμπ σε έναν "Κόσμπι- Έιλς-Ο' Ράιλι-Γουένστιν-Σπέισι-Όποιος κι αν είναι ο επόμενος" κόσμο».

Η Μόνικα εξηγεί τις επιπτώσεις του σκανδάλου στη ψυχική της υγεία: «Δεδομένης της μετα-τραυματικής διαταραχής και του πώς κατανοούσα το τραύμα, είναι πολύ πιθανόν να μην άλλαζε, αναγκαστικά, ο τρόπος που σκεφτόμουν τότε, έτσι και δεν υπήρχε το κίνημα #MeToo. Όχι μόνον επειδή μου έδωσε νέους φακούς για να κοιτάω το τι συμβαίνει, αλλά κι επειδή πρόσφερε καινούργιες λεωφόρους προς την ασφάλεια, μέσω αλληλεγγύης».

«Τώρα βλέπω πόσο προβληματικό ήταν ακόμα και το ότι οι δυο μας φτάσαμε σε ένα σημείο που έμπαινε ζήτημα συναίνεσης. Κι όμως, ο δρόμος που οδηγούσε εκεί ήταν λερωμένος με ανάρμοστη κατάχρηση εξουσίας, κοινωνικής θέσης και προνομιών» διαπιστώνει.

Τα χρόνια πέρασαν, ο κόσμος είναι πια πιο γλυκός με μια γυναίκα της οποίας το όνομα -και πρόσωπο στην κοινωνία- κατασπάραξαν, τότε, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Τώρα, πολλοί αναγνώστες του Vanity Fair εξέφρασαν με tweets την υποστήριξή τους στη Μόνικα για την αφοσίωσή της στο κίνημα #MeToo.

Η ίδια έκλεισε το άρθρο της με τις παρακάτω φράσεις: «Σ' όλο αυτό, τους τελευταίους μήνες, θύμιζα στον εαυτό μου μια πολύ δυνατή μεξικανική παροιμία: "Προσπάθησαν να μας θάψουν, δεν ήξεραν ότι είμαστε σπόροι". Ξεμύτισε τελικά η άνοιξη.»

Φαίνεται ότι η συνήθεια του διάσημου τραγουδιστή Έλτον Τζον να προσκαλεί τους θαυμαστές του στην σκηνή κατά τη διάρκεια των συναυλιών του δεν τον ικανοποιεί πια, αλλά τον κάνει έξαλλο.

Σε συναυλία του την Πέμπτη στο Λας Βέγκας, ο διάσημος τραγουδιστής έφτασε στο σημείο να βρίσει τους θαυμαστές του που είχαν ανέβει στη σκηνή και στη συνέχεια να φύγει φανερά εκνευρισμένος.

Στο βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου, φαίνεται ο Έλτον Τζον να ξεσπά εκνευρισμένος σε κάποιους από τους θαυμαστές του που είχαν "περικυκλώσει" το πιάνο του ενώ εκείνος τραγουδούσε. Δύο από αυτούς προσπάθησαν να τον αγγίξουν κάτι που εξόργισε τον διάσημο τραγουδιστή και λίγο πριν αποχωρήσει έξαλλος από την σκηνή φαίνεται να είπε "άντε γ@@@@@@"στους θαυμαστές του.

Έπειτα από λίγη ώρα, επέστρεψε στην σκηνή κάθισε ξανά στο πιάνο και απευθυνόμενος στους θαυμαστές του είπε: "Δεν θα ανεβείτε ξανά στη σκηνή όταν παίζω το Saturday Night. Τα σκατ@@@τε".

Θρηνεί το ιταλικό ποδόσφαιρο. Ο Ντάβιντε Αστόρι, αρχηγός της Φιορεντίνα, και διεθνής με την εθνική Ιταλίας απεβίωσε σε ηλικία 31 ετών.
Ο διεθνής κεντρικός αμυντικός βρισκόταν με την αποστολή των «βιόλα» στο Ούντινε για τον αγώνα της ομάδας του με την Ουντινέζε αλλά το γεγονός ότι δεν εμφανίστηκε στο πρωινό στο ξενοδοχείο ανησύχησε τους ανθρώπους της ομάδας.
Όταν τον βρήκαν ήταν ήδη αργά αφού ο Αστόρι ήταν νεκρός. Το δυσάρεστο νέο το ανακοίνωσε η ίδια η Φιορεντίνα και όπως ήταν λογικό ο σημερινός της αγώνας με την Ουντινέζε αναβλήθηκε, ενώ όπως όλα δείχνουν θα αναβληθεί και η υπόλοιπη αγωνιστική.
Την δυσάρεστη είδηση ανακοίνωσε η ίδια η Φιορεντίνα. Μετά την τραγική αυτή είδηση ο σημερινός αγώνας της Φιορεντίνα με την Ουντινέζε αναβλήθηκε, ενώ αναμένεται να αναβληθούν και τα υπόλοιπα παιχνίδια της αγωνιστικής.
«Η Φιορεντίνα είναι βαθύτατα σοκαρισμένη και αναγκάζεται να ανακοινώσει τον θάνατο του αρχηγού της. Για αυτή την φοβερή και ιδιαίτερη κατάσταση, πρωτίστως για την οικογένειά του, ζητούμε την διακριτικότητα των ΜΜΕ» αναφέρει η ανακοίνωση της ιταλικής ομάδας.
Το τραγικό της υπόθεσης; Ο Αστόρι πριν από δύο εβδομάδες είχε γίνει πατέρας ενώ πρόσφατα είχε συμφωνήσει και με την Φιορεντίνα για ανανέωση της συνεργασίας τους.
Αναβλήθηκε όλη η αγωνιστική του Καμπιονάτο
Την αναβολή όλων των αγώνων του Καμπιονάτο λόγω του αιφνίδιου θανάτου του Νταβίντε Αστόρι ανακοίνωσε πριν από λίγο η ιταλική λίγκα.
Στο άκουσμα της είδησης για την απώλεια του 31χρονου άσου, η Ένωση των Ιταλών επαγγελματιών ποδοσφαιριστών και σχεδόν όλα τα κλαμπ της Serie A απαίτησαν την αναβολή της αγωνιστικής, πράγμα που, τελικά, έγινε.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!