Κυριακή 2 Αυγούστου 2015

Πρώτη οδήγηση του νέου Honda Jazz στη πανευρωπαϊκή παρουσίαση
Ολοκληρώθηκε το πρώτο σκέλος της πανευρωπαϊκής παρουσίασης, της τρίτης γενιάς του Honda Jazz, στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας. Το ιαπωνικό αυτοκίνητο, έχει πολλά νέα στοιχεία. Ειδικότερα, διαθέτει πιο ευρύχωρο εσωτερικό χώρο σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, προσφέρει περισσότερες επιλογές διαμόρφωσης του εσωτερικού χώρου, βασίζεται σε νέα πλατφόρμα, εξοπλίζεται με νέο κινητήρα συνδυασμένο με νέα κιβώτια και αναβαθμίζει το επίπεδο ασφάλειας των επιβατών. Σχετικά με τα συστήματα ασφάλειας, μπορείτε να ενημερωθείτε από το σχετικό ρεπορτάζ, που αναρτήθηκε χθές στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Το σημερινό πρόγραμμα της πανευρωπαϊκής παρουσίασης της τρίτης γενιάς του Honda Jazz, περιλάμβανε και οδήγηση του ιαπωνικού αυτοκινήτου. Το πρώτο test drive, στα περίχωρα της γερμανικής πολης που φιλοξενεί τη μεγαλύτερη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου, που γίνεται σε ευρωπαϊκό έδαφος - η φετινή διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί από τις 17-27 Σεπτεμβρίου και παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον, λόγω των πολλών παγκόσμιων αποκαλύψεων νέων μοντέλων και τεχνολογιών – διεξήχθη με την βενζινοκίνητη έκδοση η οποία εξοπλίζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές, γιατί όπως διαπιστώθηκε, η νέα προσπάθεια προσφέρει άνετους χώρους και μεγάλες δυνατότητες διαμόρφωσης του εσωτερικού χώρου, άκαμπτο πλαίσιο, καλορυθμισμένες αναρτήσεις, καλύτερη οδική συμπεριφορά, πιο στιβαρό και ακριβές σύστημα διεύθυνσης, καλύτερη ποιότητα κύλισης, αναβαθμισμένη αίσθηση και λειτουργία του χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων. Ωστόσο, θα ήταν πιο ολοκληρωμένη η ιαπωνική πρόταση, αν το αυτοκίνητο που θα έρθει στην Ελλάδα τον Οκτώβριο, διέθετε έναν ισχυρότερο και κυρίως καλύτερα ρυθμισμένο κινητήρα. Η νέα μονάδα δυσκολεύεται να κινήσει σβέλτα το αυτοκίνητο και δεν προσδίδει καλές επιδόσεις. Δυστυχώς, η ευεργετική επίδραση της ροπής έρχεται πολύ ψηλά στις 5.000 σ.α.λ. Με αποτέλεσμα να μην είναι εκμεταλλεύσιμη στο χαμηλο επίπεδο λειτουργίας του μοτέρ.
Επίσης ο κινητήρας είναι θορυβώδης και η ηχομόνωση αδυνατεί να κρατήσει έξω από την καμπίνα τη μεγαλύτερη ποσότητα θορύβου. Ο νέος βενζινοκινητήρας 1.3 i-VTEC της σειράς Earth Dreams Technology της Honda, αποδίδει 102 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., συνδυάζεται με ένα νέο εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο στάνταρ (που αντικαθιστά το προηγούμενο πεντάρι κιβώτιο) ή με ένα νέο κιβώτιο CVT, προαιρετικά. Η απόδοση έχει βελτιωθεί με τη χρήση ενός συστήματος EGR (exhaust gas recirculation) υψηλής ροής, τη μειωμένη τριβή, τις βελτιωμένες τεχνολογίες idle-stop, και τον ηλεκτρονικό έλεγχο του εκκεντροφόρου μεταβλητού ελέγχου χρονισμού (VTC) που βελτιστοποιεί το χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής ακόμα και με κρύο κινητήρα. Για βελτίωση της θερμικής απόδοσης, η αναλογία συμπίεσης αυξήθηκε στο 13.5:1. Πληροί τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6, εκπομπές CO2 από 106 γραμ./χλμ., εργοστασιακή μέση κατανάλωση από 4,6 λίτρα/100 χλμ. Με μηχανικό κιβώτιο, επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 11,2΄΄ και πετυχαίνει τελική ταχύτητα 190χλμ./ώρα.
Το νέο Jazz βασίζεται στην επιτυχία των προκατόχων του. Το αυτοκίνητο, γνωστό και σαν Fit σε μερικές αγορές, έχει πουλήσει πάνω από 5 εκατομμύρια μονάδες σε όλο τον κόσμο, από το 2001 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά. Αυτή τη στιγμή κατασκευάζεται σε επτά χώρες. Η νέα γενιά διατηρεί την κλασική φόρμα του Jazz, υιοθετώντας όμως ένα σύγχρονο στυλ, με νέα φυσιογνωμία και έντονες, χαρακτηριστικές γραμμές. Είναι κατά 95 χιλ. μακρύτερο από τον προκάτοχό του και έχει μεταξόνιο μεγαλύτερο κατά 30 χιλ. Χάρη στη νέα πλατφόρμα, είναι μεγαλύτερο εσωτερικά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Συγκριτικά με τη προηγούμενη γενιά, προσφέρει στους εμπρός επιβάτες 30 χιλ. έξτρα χώρο στην περιοχή των ώμων και αυξημένη μεταξύ τους απόσταση κατά 20 χιλ. Οι πίσω επιβάτες έχουν +115 χιλ. χώρο για τα πόδια, +65 χιλ. για τα γόνατα και +20 χιλ. στην περιοχή των ώμων.
Το Jazz μήκους 4μ. διαθέτει ρεζερβουάρ καυσίμου τοποθετημένο στο κέντρο για περισσότερη ευρυχωρία. Το σύστημα Magic Seats διασφαλίζει μεγαλύτερη ευελιξία εσωτερικού και άφθονους χώρους με ποικίλες διατάξεις για τη μεταφορά φορτίων και επιβατών. Διαθέτει επίσης μεγάλο για τη κατηγορία του χώρο αποσκευών, 354 λίτρα ενώ με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα και φορτωμένο μέχρι την οροφή η χωρητικότητα φθάνει τα 1.314 λίτρα.
Τα διαιρούμενα 60:40 πίσω καθίσματα Magic Seats, μπορούν να ρυθμίζονται σε ποικίλες διατάξεις, βάσει τεσσάρων προγραμμάτων:
- Utility mode, η πλάτη του πίσω καθίσματος αναδιπλώνεται προς τα εμπρός, ενώ η βάση του καθίσματος χαμηλώνει στην περιοχή των ποδιών των πίσω επιβατών για τη δημιουργία ενός μεγάλου, επίπεδου πατώματος 1.505 χιλ.
- Tall mode, το εμπρός τμήμα της βάσης του πίσω καθίσματος ανασηκώνεται προς τα πίσω και ασφαλίζει σε κάθετη θέση διαμορφώνοντας ένα ύψος 1.280 χιλ. από το πάτωμα μέχρι την οροφή, για να χωράνε αντικείμενα μεγάλου ύψους πίσω από τα εμπρός καθίσματα.
- Long mode, η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού αναδιπλώνεται σε οριζόντια θέση, ενώ οι πλάτες των πίσω καθισμάτων αναδιπλώνονται προς τα εμπρός, διαμορφώνοντας ένα 'τούνελ' για τη μεταφορά φορτίων μήκους 2.480 χιλ.
- Refresh mode, η πλάτη των εμπρός καθισμάτων αναδιπλώνονται σε επίπεδη θέση στο ύψος της έδρας των πίσω καθισμάτων για τη δημιουργία ενός 'καναπέ' μήκους 1.580 χιλ.
Η φαρδιά πίσω πόρτα 1.090 χιλ. και με χαμηλό ύψος φόρτωσης 605 χιλ. διευκολύνουν τη πρόσβαση στο χώρο αποσκευών, ενώ τέσσερις κρίκοι πρόσδεσης επιτρέπουν την ασφαλή μεταφορά των αντικειμένων. Μαλακά, ποιοτικά υλικά και μελετημένη σχεδίαση εσωτερικού συνθέτουν ένα προηγμένο περιβάλλον που συμπληρώνεται από μία οθόνη αφής επτά ιντσών στο κέντρο του ταμπλό με το νέο σύστημα ενημέρωσης- ψυχαγωγίας της Honda, Honda Connect(ανάλογα με την έκδοση).
Το προαιρετικό κιβώτιο CVT είναι αναβαθμισμένο και σύμφωνα με την εταιρεία, προσφέρει ακόμα καλύτερη οικονομία καύσιμου και σημαντικές βελτιώσεις στην οδήγηση. Ένα νέο λογισμικό ελέγχου CVT εξελίχθηκε ειδικά για τις ευρωπαϊκές αγορές, ώστε να προσφέρει πιο άμεση και γραμμική αίσθηση. Αυτό συνεπάγεται βελτιωμένη απόκριση του κινητήρα στη θέση του πεντάλ του γκαζιού, ενώ οι στροφές του αυξάνονται αναλογικά για μία πιο γραμμική αίσθηση.Στην οδηγική ποιότητα προτίθεται η ταχύτερη απόκριση και η καλύτερη οδική συμπεριφορά χάρη στο νέο, πιο άκαμπτο και ελαφρύτερο πλαίσιο και την ανασχεδιασμένη ανάρτηση με βάση τα ευρωπαϊκά πρότυπα.
Η νέα γενιά του Honda Jazz, αναμένεται στην Ελλάδα τον Οκτώβριο. Προβλέπεται η εισαγωγή δυο βενζινοκίνητων εκδόσεων 1.3, οι οποίες θα διαθέτουν διαφορετικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης. Η πρώτη εξοπλίζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και η δεύτερη με το αυτόματο CVT. Η ελληνική αντιπροσωπεία Αφοί Σαρακακη δεν ανακοίνωσε τις τιμές πώλησης της τρίτης γενιάς του Honda Jazz.

Το νερό είναι το πολυτιμότερο αγαθό για την ανθρώπινη ζωή. Αυτό δεν μας κάνει και ιδιαίτερη εντύπωση, καθώς το 60% του σώματός μας αποτελείται από αυτό.
Η δίψα είναι ένας τρόπος του οργανισμού μας να μας δείξει πως χρειαζόμαστε να πιούμε ένα ποτήρι νερό.
Αν εξαιρέσουμε τις φυσικές αιτίες πρόκλησης δίψας, όπως η υψηλή θερμοκρασία ή η έντονη δραστηριότητα, υπάρχουν κάποιες αιτίες που κρύβουν σοβαρές παθήσεις.
Αφυδάτωση
Η δίψα είναι αποτέλεσμα της αφυδάτωσης. Τα συμπτώματα αυτής είναι να αισθάνεστε το στόμα σας ξηρό, να έχετε μειωμένη ούρηση, ενώ μπορεί να νιώθετε πονοκέφαλο ακόμα και να έχετε ξηροδερμία. Σε περίπτωση σοβαρής αφυδάτωσης μπορεί να παρουσιάσετε απώλεια συνείδησης.
Κακή διατροφή
Η διατροφή σας μπορεί να σχετίζεται με την δίψα. Σε περίπτωση που προτιμάτε πικάντικα ή αλμυρά φαγητά, τότε η ανάγκη σας για νερό είναι μεγαλύτερη.
Παράλληλα, ασθένειες που δημιουργούν ναυτία και διάρροια μπορούν να προκαλέσουν αφυδάτωση, η οποία προκαλεί δίψα.
Ακόμα και ο καφές και το αλκοόλ μπορούν να σας κάνουν να διψάσετε.
Διαβήτης
Οι περισσότεροι διαβητικοί αισθάνονται έντονη δίψα, καθώς ο διαβήτης είναι μια έντονη διαταραχή του ενδοκρινικού συστήματος. Αλλα συμπτώματα είναι η κόπωση, η απώλεια ή αύξηση βάρους και οι συχνή ούρηση.
Παθήσεις νεφρών ή ήπατος
Τα σωματικά υγρά μπορούν να μειωθούν από την κυκλοφορία του αίματος και τους ιστούς του σώματος, εξαιτίας της ανεπάρκειας του ήπατος, του νεφρού ή της καρδιάς.
Από τους Iron Maiden στα… αεροπλάνα
Ο Bruce Dickinson, τραγουδιστής στο πασίγνωστο συγκρότημα της χέβι μέταλ, Iron Maiden, ετοιμάζεται για ένα πολύ διαφορετικό ταξίδι στη ζωή του... και μάλιστα με το δικό του αεροπλάνο!
Όπως αναφέρει δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας Daily Mail, ο τραγουδιστής των Iron Maiden ετοιμάζει τη δική του αεροπορική εταιρεία, έχοντας αποκτήσει το πρώτο του Boeing 737.
Το πάθος, άλλωστε, του 56χρονου βρετανού σταρ της χέβι μέταλ για τα αεροπλάνα δεν είναι μυστικό. Ο ίδιος έστησε την εταιρεία συντήρησης αεροσκαφών Cardiff Aviation το 2012, ενώ από το 1990 κατέχει άδεια επαγγελματία χειριστή.
«Ο λόγος για τον οποίο κάνω όσα κάνω, είναι επειδή αγαπάω ό,τι κάνω. Η ζωή είναι πολύ μικρή για να μην κάνεις αυτά που αγαπάς. Πετάω αεροπλάνα και στον ελεύθερό μου χρόνο τραγουδώ και λιγάκι» είπε.
Ο ίδιος πιστεύει ότι για την αεροπορική του εταιρεία, VVB, η οποία έχει υποβάλλει αίτηση για την εκτέλεση πτήσεων εντός Ευρώπης, «το όριο είναι ο ουρανός».
Τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας θα βρίσκονται στη βάση Cardiff Aviation στο St Athan στη Νότια Ουαλία.

news.gr

Τα Samsung Gaxaly Note 5 και Galaxy S6 Edge+ αναμένεται να παρουσιαστούν από τη Samsung στο επερχόμενο event που διοργανώνει στη Ν. Υόρκη σε λιγότερο από δύο εβδομάδες.

Οι επίσημες φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν στο Twitter δίνουν ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τα νέα μεγάλου μεγέθους smartphones της Samsung, τα οποία ίσως να φτάσουν σε εμάς σε χαμηλότερες τιμές από αυτές που μας έχει συνηθίσει έως τώρα η Samsung.

To Samsung Galaxy Note 5 διαθέτει πολύ λεπτό περιβάλλον πλαίσιο, ενώ το ιδιαίτερο σχήμα του S-Pen, ειδικά στην κορυφή του θα πέσει στην αντίληψη των παρατηρητικών. Υπάρχει φημολογία ότι μπορεί να είναι κλικable.

To πλήκτρο «πίσω» στο Galaxy Note 5 είναι σχεδόν διπλάσιο σε μέγεθος από αυτό του Galaxy S6 Edge+.

To Galaxy S6 edge+ είναι σχεδόν όμοιο με το S6 Edge. Με τη διαφορά ότι το πλαίσιο του Galaxy S6 edge+ μπορεί να θεωρηθεί λεπτότερο σε σχέση με του S6 Edge, καθώς το τελευταίο είναι μικρότερο σε μέγεθος smartphone από το επερχόμενο.

Πηγή: pcmag.com
Η μεγάλη κίνηση που ετοιμάζει ο Σαββίδης
Ο Ιβάν Σαββίδης ονειρεύεται έναν μεγάλο ΠΑΟΚ από την πρώτη στιγμή που πήρε στα χέρια του την ομάδα και οι κινήσεις που κάνει είναι προς αυτή την κατεύθυνση.
Μπορεί ο Δικέφαλος να μην κατάφερε να κατακτήσει πέρυσι το πρωτάθλημα, αλλά παρουσιάστηκε πολύ ανώτερος από άλλες χρονιές και μέχρι ένα σημείο κόντραρε στα ίσια τον Ολυμπιακό, ενώ βρέθηκε στην πρώτη θέση για ένα πολύ μεγάλο διάστημα.
Ωστόσο, οι ομάδες χτίζονται σιγά σιγά και αυτό ο Σαββίδης το γνωρίζει καλά, έχοντας ήδη στο μυαλό του τις επόμενες ενέργειές του για έναν ισχυρό σύλλογο που θα πρωταγωνιστεί τα επόμενα χρόνια.
Διαβάστε τη συνέχεια στο sportdog.gr
Έπιασαν τον ράπερ Snoop Dog να έχει στις αποσκευές του 422.000$
Άνδρες της οικονομικής αστυνομίας της Ιταλίας σταμάτησαν σήμερα τον διάσημο Αμερικανό ράπερ Σνουπ Ντογκ στο αεροδρόμιο Λαμέτζια Τέρμε (νότια) καθώς ετοιμαζόταν να επιβιβαστεί σε ένα ιδιωτικό αεροσκάφος μεταφέροντας σε μαξιλαροθήκες το ποσό των 422.000 δολαρίων (384.000 ευρώ) σε χαρτονομίσματα και κατέσχεσαν τα μισά από τα χρήματα, μετέδωσαν ιταλικά μέσα ενημέρωσης και επιβεβαίωσε ο Ιταλός δικηγόρος που αντιπροσωπεύει τον τραγουδιστή.
Ο Σνουπ Ντογκ είχε συμμετάσχει σε δύο εκδηλώσεις στη νότια Ιταλία και είχε φθάσει στο αεροδρόμιο προκειμένου να μεταβεί στη Βρετανία όπου θα τραγουδήσει αύριο Κυριακή στο Φεστιβάλ Kendal Calling, σύμφωνα με το πρακτορείο AGI.
Κατά τη διάρκεια των ελέγχων που διεξάγονται πριν από την επιβίβαση, οι αστυνομικοί εντόπισαν δύο μαξιλαροθήκες που τις είχε γεμίσει με τα χαρτονομίσματα, σύμφωνα με την ίδια πηγή.
Στην Ευρωπαϊκή Ένωση, το μεγαλύτερο ποσό μη δηλωθέντων χρημάτων που μπορεί να μεταφέρει ένας επιβάτης αεροπλάνου ανέρχεται σε 10.000 ευρώ (10.986 δολάρια) και επομένως οι αρχές κατέσχεσαν τα μισά από τα χρήματα, ενώ ξεκίνησε και μία έρευνα.
Ο ράπερ δε διαμαρτυρήθηκε, ζήτησε απλά να μπορέσει να φύγει όσο το δυνατόν συντομότερα για το Λονδίνο.
Σύμφωνα με το ιταλικό πρακτορείο, τέσσερις δικηγόροι έχουν αναλάβει την υπόθεση εκ μέρους του καλλιτέχνη που θα μπορέσει να πάρει πίσω το ποσό που θα απομείνει αφού καταβάλει το πρόστιμο που προβλέπει ο νόμος.
«Ξεκαθαρίσαμε τα πάντα από νομικής άποψης. Τα χρήματα προέρχονταν από τις συναυλίες που είχε πραγματοποιήσει στην Ευρώπη. Δεν έχει διαπραχθεί κανένα έγκλημα. Επρόκειτο απλά για μία διοικητική παράβαση» δήλωσε ο Αντρέα Παρίσι, ο δικηγόρος του Ντογκ στο πρακτορείο Ρόιτερς.

Χειμώνα-καλοκαίρι, φρόντισε τα άκρα σου για να διατηρήσεις την ελαστικότητα και τη νεανική τους όψη!

Τα χέρια και ο λαιμός «μαρτυρούν» την ηλικία. Μην επικεντρώνεσαι λοιπόν αποκλειστικά και μόνο στη φροντίδα του προσώπου και ξεκίνα να ασχολείσαι λίγο παραπάνω και με αυτά τα δύο σημεία του σώματος σου.

Ειδικότερα τα χέρια, οι περισσότερες από εμάς τα έχουμε βάλει σε δεύτερη μοίρα, παρ’ότι είναι εκτεθειμένα στον ήλιο ανεξάρτητα από την εποχή του χρόνου! Και ενώ όλοι ξέρουμε πως ο ήλιος είναι ο κυριότερος παράγοντας γήρανσης του δέρματος, ξεχνάμε την αντηλιακή φροντίδα και προστασία τους…

Τι πρέπει να κάνεις;

Χειμώνα-καλοκαίρι είναι απαραίτητο να βάζεις μια αντηλιακή κρέμα στα χέρια σου, σε καθημερινή βάση! Την ώρα που βάζεις την αντηλιακή προσώπου σου, χρησιμοποίησε μικρή ποσότητα και για τα χέρια σου και επανέλαβε κάθε φορά που τα πλένεις.

Στο εμπόριο θα βρεις και ειδικά αντηλιακά προϊόντα (με χρώμα ή χωρίς) για τα χέρια, αλλά αν δεν θέλεις να μπεις σε έξτρα έξοδα βολέψου και με την κλασσική σου κρέμα προσώπου.
Το Τόκιο η καλύτερη πόλη για να ζει κανείς
Η Νέα Υόρκη και το Λονδίνο είναι από τις πιο τουριστικές μητροπόλεις στον κόσμο, προσφέροντας μια τεράστια ποικιλία προτάσεων διασκέδασης και συναρπαστικών δραστηριοτήτων τόσο για τους κατοίκους τους, όσο και για τα εκατομμύρια των τουριστών που τις επισκέπτονται.
Κι όμως, για τους ανθρώπους που ζουν σε αυτές τις τεράστιες, υπερσύγχρονες μητροπόλεις η πραγματικότητα δεν είναι πάντα ευχάριστη.
Κάτι που αποτυπώθηκε και σε μια πρόσφατη έρευνα γύρω από την ποιότητα ζωής σε μεγάλες πόλεις, σύμφωνα με την οποία στην πρώτη θέση της λίστας βρέθηκε το Τόκιο της Ιαπωνίας.
Το περιοδικό Monocle παρουσίασε τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας QualityofLifeSurvey, η οποία αξιολογεί τις μεγαλύτερες πόλεις του κόσμου, σύμφωνα με 22 παράγοντες, όπως για παράδειγμα ο αριθμός των διεθνών δρομολογίων που συνδέουν κάθε πόλη με τον υπόλοιπο κόσμο ή ο αριθμός των δημοσίων βιβλιοθηκών που διαθέτει.
Και για τη φετινή χρονιά το Τόκιο κατάφερε να σκαρφαλώσει στην κορυφή. Σύμφωνα με το περιοδικό, η τεράστια αυτή μητρόπολη κατάφερε να κάνει κάτι, που οι υπόλοιπες δεν μπόρεσαν να πετύχουν: «να προσφέρει υψηλή ποιότητα ζωής τόσο στους ανθρώπους που ζουν σε αυτή, όσο και σε αυτούς που την επισκέπτονται».
Κι αν θέλετε να μάθετε ποιες είναι οι πόλεις που συμπληρώνουν την πρώτη 25αδα των καλύτερων πόλεων για να ζει κανείς, δεν έχετε παρά να δείτε την παρακάτω λίστα:
1. Τόκιο, Ιαπωνία
2. Βιέννη, Αυστρία
3. Βερολίνο, Γερμανία
4. Μελβούρνη, Αυστραλία
5. Σίδνεϊ, Αυστραλία
6. Στοκχόλμη, Σουηδία
7. Βανκούβερ, Καναδάς
8. Ελσίνκι, Φινλανδία
9. Μόναχο, Γερμανία
10. Ζυρίχη, Ελβετία
11. Κοπεγχάγη, Δανία
12. Fukuoka, Ιαπωνία                             
13. Σιγκαπούρη
14. Κιότο, Ιαπωνία  
15. Παρίσι, Γαλλία
16. Μαδρίτη, Ισπανία
17. Ώκλαντ, Νέα Ζηλανδία  
18. Λισαβόνα, Πορτογαλία
19. Χονγκ Κονγκ, Κίνα
20. Άμστερνταμ, Ολλανδία
21. Αμβούργο, Γερμανία
22. Γενεύη, Ελβετία
23. Όσλο, Νορβηγία
24. Βαρκελώνη, Ισπανία
25. Πόρτλαντ, ΗΠΑ

Νέα μικρή ανάσα για τους καταθέτες από την απόφαση της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών, με την οποία δίνεται πλέον η δυνατότητα ανάληψης μέχρι του ποσού των 420 ευρώ ανα επταήμερο, οποιαδήποτε ημέρα της εβδομάδας, κι όχι από Τετάρτη ώς Παρασκευή. Για την επόμενη ανάληψη ο καταθέτης θα πρέπει να περιμένει το επόμενο επταήμερο.

Πακέτο 16 μέτρων παρουσίασαν και έθεσαν προς συζήτηση οι δανειστές -με την παρουσία της Ντέλιας Βελκουλέσκου του ΔΝΤ να ξεχωρίζει- στους υπουργούς Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο και Οικονομίας Γιώργο Σταθάκη στη πολύωρη συνάντηση της Παρασκευής, σύμφωνα με το Βήμα της Κυριακής.
Βάσει του ρεπορτάζ του Βήματος, τα μέτρα, που ζητείται να υλοποιηθούν εντός τριών μηνών (Σεπτέμβριο-Οκτώβριο- Νοέμβριο), περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, την αλλαγή νόμων του ΣΥΡΙΖΑ για τις επαναπροσλήψεις στο Δημόσιο και στα νοσοκομεία, για τις ρυθμίσεις μεγάλων χρεών (πάνω από 100.000 ευρώ), ακόμη και για τις επιδοτήσεις στην Ελληνική Βιομηχανία Ζάχαρης.
Από το πακέτο μέτρων που οι εταίροι θέτουν ως προϋπόθεση για την έναρξη νέας χρηματοδότησης στην Ελλάδα δεν λείπουν ακόμη η κατάργηση φοροαπαλλαγών στους αγρότες, η αύξηση της φορολογίας στους εφοπλιστές, ο περιορισμός των πρόωρων συνταξιοδοτήσεων, η μείωση της δαπάνης για επιδόματα θέρμανσης, «ακόμη και η μείωση του ακατάσχετου ορίου των 1.500 ευρώ από μισθούς και συντάξεις για όλους όσοι οφείλουν στο Δημόσιο και στις τράπεζες» αναφέρει το Βήμα.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Βήματος το κοινό σχέδιο κυβέρνησης και δανειστών είναι όλα τα προαπαιτούμενα και η συμφωνία να έρθουν στη Βουλή ως τις 18 Αυγούστου και να ψηφιστούν ώστε να εκταμιευθεί η πρώτη δόση του δανείου 10-12 δισ. ευρώ ως τις 20 Αυγούστου, οπότε λήγουν τα ομόλογα που κατέχει η ΕΚΤ. Το ύψος του συνολικού δανείου εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 83 δισ. ευρω.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!