Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019


Ετοιμες για τη μάχη των προσφορών είναι πλέον μεγάλες αλυσίδες, μικρότερες επιχειρήσεις αλλά και καταναλωτές για την σημερινή Black Friday.
Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του black-friday.global:
  • Η αιχμή της αγοραστικής δραστηριότητας πραγματοποιείται τα μεσάνυχτα και 2-3 μ.μ.
  • Κατά τη διάρκεια της Μαύρης Παρασκευής ένας Έλληνας αγοράζει 4 προϊόντα.
  • Οι Έλληνες σχεδιάζουν να ξοδέψουν περίπου 242 ευρώ ανά άτομο σε διαδικτυακά και φυσικά καταστήματα.
Φέτος ο ανταγωνισμός στον κλάδο των ηλεκτρονικών ειδών αναμένεται ιδιαίτερα αυξημένος. Πολλές αλυσίδες (Public, Media Markt, Πλαίσιο, Κωτσόβολος κ.α) έχουν ήδη σελίδες προσφορών στα online καταστήματά τους, όπου οι καταναλωτές καλούνται να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους και να επιλέξουν τις κατηγορίες προϊόντων που τους ενδιαφέρουν, ώστε να ενημερωθούν με newsletter λίγες ημέρες πριν για τις σχετικές προσφορές.
Με αυτό τον τρόπο η κάθε εταιρεία προσπαθεί να πάρει προβάδισμα, φροντίζοντας αρκετές ημέρες πριν να έχει ενημερώσει τους πελάτες της και μάλιστα για τα προϊόντα που οι ίδιοι έχουν επιλέξει ότι τους ενδιαφέρουν.
Ανάμεσα σε αυτές που συμμετέχουν είναι και σχεδόν όλες οι μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρονικών ειδών, και μάλιστα τη στιγμή που η αγορά αναδιαμορφώνεται. Από τη μία η Plaisio μπήκε πλέον και στις λευκές συσκευές. Δηλαδή στις κουζίνες, τα ψυγεία κ.λπ. Αντίστοιχα, τα Public είναι σε στρατηγική συμφωνία με τη Media Markt. Οπότε και από εκεί αναμένονται μεγάλες προσφορές για να χτυπήσουν τον ανταγωνισμό, με τους παραδοσιακούς παίκτες, όπως ο Κωτσόβολος, αλλά και νέους, να ετοιμάζουν τα δικά τους δέλεαρ για τους καταναλωτές.
Στις εταιρείες που είχαν προσφορές το 2018 έρχονται να προστεθούν ο Σκλαβενίτης και ο ΑΒ Βασιλόπουλος, που θα δώσουν το «παρών» στην Black Friday, ενώ την ίδια ώρα αλλάζουν τα δεδομένα στη μάχη των αλυσίδων.
πό την πλευρά τους, η AB Βασιλόπουλος προσφέρει έξτρα πόντους για την κάρτα AB Plus στις 100 πρώτες παραγγελίες που θα γίνουν online στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας, ενώ από την πλευρά της η Σκλαβενίτης, η οποία όπως έχει δείξει σε όλη την πορεία της στο λιανεμπόριο δεν έχει δείξει και μεγάλο ενδιαφέρον στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση, κάνει την έκπληξη κι ανακοινώνει εκπτώσεις 20% σε είδη σπιτιού και εποχικά είδη για τη Black Friday και το Σάββατο.
Η κατηγορία των ειδών σπιτιού είναι μία νέα δραστηριότητα για την Σκλαβενίτης και έχει αναπτυχθεί κυρίως σε καταστήματα της πρώην Carrefour που εντάχθηκαν στο δίκτυο της μετά την εξαγορά της Μαρινόπουλος.
Ο ρόλος του skroutz.gr, του Amazon και των online προσφορών
Η είσοδος του skroutz.gr στην Black Friday είναι δεδομένα ότι φέρνει τα πάνω-κάτω στη μάχη των προσφορών. Ήδη έχει διαμορφώσει ειδική σελίδα για τις 29 Νοεμβρίου και στην οποία θα φιλοξενήσει προσφορές για εκείνη την ημέρα από πολλά καταστήματα. Μάλιστα, το skroutz.gr προχωρά ένα βήμα πιο πέρα και εμφανίζει προσφορές στην εν λόγω σελίδα. Παρόμοια στρατηγική ακολουθεί και το bestprice.gr το οποίο έχει δημιουργήσει σελίδα τρεχουσών προσφορών και προετοιμάζεται για τις 29 Νοεμβρίου.
Ανάλογη στρατηγική ακολουθεί και το Amazon με καθημερινές προσφορές, οι οποίες αναμένεται να κορυφωθούν έως τις 29 Νοεμβρίου.
Επίσης, στον ιστότοπο black-friday.gr υπάρχουν σύνδεσμοι για όλες τις προσφορές θεματικά. Ειδική σελίδα έχει και το epapoutsia.gr, καθώς και τα kouponia365.gr και picodi.com
Αυτά είναι ορισμένα από τα καταστήματα που συμμετέχουν στην Black Friday
Public
Πλαίσιο
Electrostore24
E-lenovo
E-shop
Media Markt
SpotMechanic
Volton
Ηρων
Energy-market
Δίκτυο καθηγητών
Δάσκαλοι
NN Direct
Mandellos sport
Intersport
Zackret
Tsakiris Mallas
Triumph
spartoo
myshoe
KOOLPFLY
Funky Buddha
Zara
H&M
Bershka
Factory Outlet
Delikaris Sport
Cosmos Sport
Celestino
BrandGalaxy
Be casual
alter shop
Vagrancy Lifestyle
deVIL perfume
notos
Attica
Hondos Center
Κωτσόβολος
Mat Fashion
Factory Outlet
Sticky
spitishop
24home.gr
pullandBear
Notino
asos
Pink Woman
Sephora
Adidas
Welcome Stores

Νομίζεις ότι τα must της καταπολέμησης του κρυολογήματος είναι ένας καλός ύπνος, η κοτόσουπα και τα πορτοκάλια. Δεν ξέρουμε για τα δύο πρώτα, αλλά τα πορτοκάλια πάντως δεν είναι τόσο αποτελεσματικά όσο πιστεύαμε.
Η υψηλή περιεκτικότητά τους σε βιταμίνη C είναι ένας από τους κυριότερους λόγους που τα θεωρούμε ιδανικά για την καταπολέμηση του κρυολoγήματος και της γρίπης. Ωστόσο, το WebMD αναφέρει ότι το μικροθρεπτικό συστατικό παρέχει ελάχιστα ή καθόλου οφέλη στην καταπολέμηση αυτών των παθήσεων. Ο χυμός πορτοκαλιού μάλιστα θα μπορούσε πραγματικά να κάνει τα πράγματα χειρότερα. Μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο The American Journal of Clinical Nutrition, διαπίστωσε ότι η φρουκτόζη του πορτοκαλιού, δηλαδή η φυσική ζάχαρη του φρούτου καταστέλλει το ανοσοποιητικό σύστημα, καθιστώντας πιο δύσκολη την ανάρρωση.
sokolata-anoigma
Ευτυχώς, υπάρχουν άλλοι τρόποι να νιώσουμε καλύτερα, οι οποίοι μάλιστα λειτουργούν πολύ καλύτερα. Σύμφωνα με το Business Insider, ο ψευδάργυρος είναι ένα σπουδαίο μεταλλικό στοιχείο το οποίο μπορεί να καταπολεμήσει το κοινό κρυολόγημα, καθώς μπορεί να εμποδίσει τον πολλαπλασιασμό των ιών που το προκαλούν. Μερικές από τις καλύτερες πηγές ψευδαργύρου είναι οι σπόροι κολοκύθας, τα ρεβίθια και μαύρη σοκολάτα. Ας σταθούμε στην τελευταία επιλογή, η οποία είναι και η πιο απολαυστική: Η μαύρη σοκολάτα χωρίς ζάχαρη, περιέχει περίπου 10 mg ψευδαργύρου ανά 100 γραμμάρια, και παρέχει τα δύο τρίτα της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης.
Η Silicon Valley μόλις αποτίμησε τη Μanchester City στα 4,8 δισ. δολ.
Το κυνήγι της Silver Lake για μια ευρωπαϊκή αθλητική επένδυση έφερε την εταιρεία εξαγορών, η οποία εδρεύει στη Δυτική Ακτή των ΗΠΑ, στη βόρεια Αγγλία, για μια συμφωνία απόκτησης μεριδίου στην ποδοσφαιρική ομάδα της Μάντσεστερ Σίτι.
Δεν υπάρχει "επιστημονικός" τρόπος διαπραγμάτευσης της τιμής για τέτοια περιουσιακά στοιχεία: οι δύο πλευρές κάθονται σε ένα τραπέζι και προσδιορίζουν ένα ποσό μέσω διαπραγματεύσεων και "παζαριού". Ωστόσο, η Silver Lake έχει να απολογηθεί στους επενδυτές της, οι οποίοι σίγουρα θα ζητήσουν αιτιολογημένο λογαριασμό προκειμένου να δεχτούν να πληρώσουν 500 εκατομμύρια δολάρια για το 10% της ιδιοκτήτριας εταιρείας της Σίτι, City Football Group. Η αποτίμηση των 4,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων αποτελεί ρεκόρ για μια ποδοσφαιρική επιχείρηση.
Στη συγκεκριμένη συμφωνία, φαίνεται ότι κινητήρια δύναμη ήταν ο αγοραστής. Η Silver Lake ειδικεύεται στον κλάδο της τεχνολογίας και έχει επιδείξει ιδιαίτερη συγκράτηση τα τελευταία χρόνια στις επενδυτικές της κινήσεις, εξαιτίας των εκτοξευμένων αποτιμήσεων των τεχνολογικών εταιρειών. Οι τελευταίες δημιουργούν τον κίνδυνο να πληρώσει κανείς πάνω από την πραγματική αξία για ένα φαινομενικά ελκυστικό asset.
Ο αθλητικός κλάδος, από την άλλη πλευρά, έχει μερικά προφανή πλεονεκτήματα: το ζωντανό τηλεοπτικό περιεχόμενο είναι πολύτιμο, η τεχνολογία επιτρέπει στους συλλόγους να συνδέονται πλέον απευθείας με την οπαδική τους βάση, με τους υποστηρικτές να τείνουν επιπλέον να παραμένουν πιστοί. Το ποδόσφαιρο γίνεται δε ολοένα και πιο "παγκόσμιο”, ενώ η διεθνής αναγνώρισιμότητα της Μάντσεστερ Σίτι παραμένει χαμηλότερη από εκείνη των αντιπάλων της στο αγγλικό πρωτάθλημα, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και Λίβερπουλ, παρά την θελκτικότητα του προπονητή της, Pep Guardiola, γεγονός που δείχνει ότι υπάρχουν προοπτικές παραπέρα ανάπτυξης.
Η Silver Lake αναμφισβήτητα διαθέτει ορισμένα στοιχεία που μπορούν να βοηθήσουν την ομάδα επιχειρηματικά, ωστόσο η ιδιοκτήτρια CFG κατά πάσα πιθανότητα  κρατούσε τα ηνία στις διμερείς διαπραγματεύσεις. Κατ’ αρχάς, ο όμιλος έχει οικονομικά πανίσχυρους χρηματοδότες, όπως η Abu Dhabi United του Sheikh Mansour bin Zayed Al Nahyan, ελέγχων μέτοχος, καθώς και η China Media Capital, ως μέτοχος μειοψηφίας. Στην πραγματικότητα, δεν φαινόταν να χρειάζεται επιπλέον κεφάλαια από "εξωτερικούς" παίκτες. Επιπλέον, οι άμεσες ανάγκες του ομίλου σε επίπεδο σχεδιασμού δαπανών έχουν να κάνουν πολύ περισσότερο με την "αναλογική", υλική διάσταση παρά με την ψηφιακή. Η εταιρεία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις προκειμένου να χτίσει ένα νέο στάδιο για την ομάδα της στη Νέα Υόρκη, ενώ οι παγκόσμιες φιλοδοξίες της υποδηλώνουν την επιθυμία να προσθέσει ακόμη ένα ποδοσφαιρικό club στο χαρτοφυλάκιό της.
Γιατί λοιπόν να δεχτεί έναν νέο εξωτερικό επενδυτή; Η εξειδίκευση θα μπορούσε απλώς να "αγοραστεί" με την πρόσληψη αξιόλογων επαγγελματιών, χωρίς να απειλούνται οι ισορροπίες σε επίπεδο ιδιοκτησίας.
Μια απάντηση είναι ότι η Silver Lake προσέφερε με την προσφορά της μια εντυπωσιακή εξωτερική επικύρωση της αξίας της Μάντσεστερ Σίτι. Η τιμή στην οποία αποτιμάται η ομάδα είναι 6,4 φορές πολλαπλάσια των εσόδων του CFG για το οικονομικό έτος 2018, που έκλεισε για τον όμιλο με ζημιά 45 εκατομμυρίων βρετανικών  λιρών (58 εκατ. δολ.). Αυτή η αποτίμηση σε σχέση με τα ετήσια έσοδα μπορεί να συγκριθεί με την αντίστοιχη των 4,3 φορών για την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και των 4,9 φορών για την ιταλική Γιουβέντους. Η ίδια η Μάντσεστερ Σίτι (και όχι το σύνολο του CFG) δημοσίευσε αποτελέσματα για το 2019 που δείχνουν αύξηση των εσόδων κατά 7%, με την ομάδα να ισχυρίζεται ότι έχει συμπληρώσει μια πενταετία κερδοφορίας.
Η υψηλή αποτίμηση αποτελεί εμπόδιο στην επίτευξη του είδους των αποδόσεων που συνήθως αναζητούν τα ιδιωτικά κεφάλαια. Ένα μη ελεγχόμενο μερίδιο μειοψηφίας και μια πιθανή περίοδος διακράτησης που υπερβαίνει τη συνηθισμένη για τις εξαγορές στον κλάδο πενταετία έως επταετία καθιστούν τη συγκεκριμένη συμφωνία κάπως ασυνήθιστη. Ένα άλλο μεγάλο ερωτηματικό είναι ένας πιθανός αποκλεισμός της Μάντσεστερ Σίτι από το προσοδοφόρο Champions League, λόγω εικαζόμενων παραβιάσεων των κανόνων του "οικονομικού fair play". Ανάλογα με το χρέος που θα συνδέσει με το μερίδιό της, η Silver Lake θα πρέπει, προκειμένου να εγκαταλείψει την εκμετάλλευσή της σε μια τιμή τρεις φορές υψηλότερη  από την τιμή αγοράς, να παραμείνει στη συγκεκριμένη επένδυση για παραπάνω από μία δεκαετία.
Η δυνατότητα διεύρυνσης της διεθνούς βάσης οπαδών της Σίτι είναι μια πηγή αισιοδοξίας. Η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία εσόδων μέσω αυτής της διαδικασίας. Η διανομή αθλητικού περιεχομένου εξελίσσεται τάχιστα - μάρτυρας η εμπλοκή της Amazon στην ζωντανή μετάδοση αγώνων της αγγλικής Premier League. Η Silver Lake βρίσκεται ήδη στα "χαρακώματα” προκειμένου να επηρεάσει, με την τεχνογνωσία της, τον τρόπο με τον οποίο θα εξελιχθεί προς όφελός της αυτή η τάση. Ωστόσο, σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για μεγάλο στοίχημα για μια εταιρεία μεσαίου μεγέθους, γενικά προσανατολισμένη μέχρι σήμερα στην αγορά των ΗΠΑ.
capital.gr

«Υβριδική επίθεση» από αγνώστους δέχτηκε ο πρωθυπουργός των Σκοπίων, Ζόραν Ζάεφ, από πρόσωπα που εμφανίστηκαν ως η γνωστή ακτιβίστρια Γκρέτα Τούνμπεργκ, και μέσω mail τον έπεισαν να συνομιλήσουν.
Όπως δήλωσε η Μαριάν Ζαμπρασνάετς, ιδιαίτερη σύμβουλος του Ζάεφ, οι δράστες έκαναν χρήση επώνυμων διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και επίσημων αριθμών τηλεφώνων, αποστέλλοντας σχετικό αίτημα, με το οποίο εμφανίστηκαν ως πατέρας και κόρη Τούνμπεργκ, ζητώντας μία τηλεφωνική συνομιλία με τον Σκοπιανό πρωθυπουργό.
Τελικά, όπως ανακοίνωσε η Ζαμπρασνάετς, ο Ζάεφ συνομίλησε με τους αγνώστους, αλλά γρήγορα ο ίδιος και οι συνεργάτες του αντιλήφθηκαν πως πρόκειται για πλαστοπροσωπία, οπότε διέκοψαν την μεταξύ τους τηλεφωνική συνομιλία.
Αμέσως μετά πραγματοποιήθηκαν όλοι οι αναγκαίοι έλεγχοι, μεταξύ των οποίων και επικοινωνία με την οικογένεια Τούνμπεργκ, που δήλωσε άγνοια για την επικοινωνία με τον πρωθυπουργό των Σκοπίων.
Η σύμβουλος του Ζάεφ, μιλώντας σε συνέδριο με θέμα την παραπληροφόρηση, χαρακτήρισε το περιστατικό «υβριδική επίθεση» και πως και η οικογένεια Τούνμπεργκ θα προσφύγει στη Δικαιοσύνη.
Το περασμένο καλοκαίρι, ο Ζόραν Ζάεφ είχε πέσει θύμα Ρώσων φαρσερ, που τον «παγίδευσαν», εμφανιζόμενοι ως ο πρώην πρόεδρος της Ουκρανίας, Πέτρο Ποροσένκο και ο γενικός γραμματέας του ΝΑΤΟ, Γενς Στόλτενμπεργκ.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!