Πέμπτη, 7 Μαΐου 2015


Η εντυπωσιακή μεταμόρφωση της διάσημης τραγουδίσριας στο... ίνδαλμά της.

Η Αντέλ είχε γενέθλια και τα γιόρτασε ποστάροντας φωτογραφίες όπου έχει ντυθεί... Τζορτζ Μάικλ.





"Thank you for the birthday wishes I had a wonderful time! I was my hero x #gottahavefaith", γράφει στη λεζάντα που πόσταρε στον λογαριασμό της στο Twitter η 27χρονη -πια- σταρ η οποία είναι διάσημη, μεταξύ άλλων, για την αδυναμία της προς τη ζωή του... ερημήτη.

Τι μαθαίνουμε λοιπόν από εν λόγω τιτίβισμα;

Αφενός ότι η Αντέλ λατρεύει τον Τζορτζ Μάικλ -"ήρωά" της, τον αποκαλεί- και ότι για τα φετινά της γενέθλια επέλεξε να μεταμορφωθεί στην εικόνα του στο θρυλικό "Faith" του 1987.



ΠΗΓΗ: womenonly.gr

Σύμφωνα με την Google σε 10 χώρες μεταξύ των οποίων οι ΗΠΑ και η Ιαπωνία, οι αναζητήσεις που γίνονται σε smartphones, ξεπέρασαν τις αναζητήσεις που έγιναν σε υπολογιστές και tablets.

Σημαντικό είναι επίσης, ότι η Google περιλαμβάνει και τα tablets στις desktop αναζητήσεις, ενώ δεν αναφέρει ποιες είναι αυτές οι 10 χώρες.

Η Google δεν δίνει περισσότερες πληροφορίες, ενώ όλα αυτά παρουσιάστηκαν στο blog της εταιρείας για την πλατφόρμα διαφημίσεων AdWords, καθώς με αυτή την εξέλιξη, οι διαφημιστές θα πρέπει να δώσουν προσοχή στις διαφημίσεις τους ώστε να προβάλλονται σωστά στις μικρές οθόνες των κινητών.

Πηγή: e-pcmag.gr
Μια ένεση στο στομάχι και... ξεχάστε τα password σας
Το Paypal εργάζεται επάνω σε μια νέα γενιά νέων συσκευών που θα μπορούν να ενσωματωθούν, να εμφυτευθούν ή να περάσουν στον οργανισμό με μια… ένεση, οι οποίες θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν τους κωδικούς πρόσβασης (passwords) ως μέσο ταυτοποίησης των χρηστών τους.
Ο Jonathan Le Blanc, παγκόσμιος επικεφαλής του τμήματος ανάπτυξης στην εταιρεία Paypal, ισχυρίζεται ότι αυτές οι συσκευές θα μπορούσαν να είναι εμφυτεύματα στον εγκέφαλο, πολύ λεπτά τσιπ πυριτίου ενσωματωμένα μέσα στο δέρμα ή συσκευές με μπαταρίες που θα μπορούσε να λαμβάνει κανείς σαν ένα… χάπι και θα τροφοδοτούνται από τα οξέα στο στομάχι.
"Οι συσκευές αυτές θα μπορούσαν να επιτρέψουν τη λεγόμενη ‘φυσική αναγνώριση σώματος’ (natural body identification), παρακολουθώντας τις εσωτερικές λειτουργίες του οργανισμού, όπως οι παλμοί της καρδιάς, τα επίπεδα γλυκόζης και η αναγνώριση αγγείων" εξήγησε ο Le Blanc στη Wall Street Journal.
Με την πάροδο του χρόνου θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν τους κωδικούς πρόσβασης και ακόμη πιο προχωρημένες μεθόδους αναγνώρισης, όπως η σάρωση δακτυλικών αποτυπωμάτων και η επαλήθευση τοποθεσίας, οι οποίες –όπως σχολίασε ο ίδιος- "δεν είναι πάντοτε αξιόπιστες".
"Όσο οι κωδικοί πρόσβασης εξακολουθούν να παραμένουν η τυποποιημένη μέθοδος ταυτοποίησης των χρηστών στο διαδίκτυο, οι άνθρωποι θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν password όπως το ‘password123’ για την ασφαλή είσοδό τους σε λογαριασμούς και θα συνεχίσουν να εκπλήσσονται όταν οι λογαριασμοί τους παραβιάζονται" πρόσθεσε.
Ο Le Blanc ανέφερε ακόμη ότι το PayPal εργάζεται ήδη επάνω στη δημιουργία της τεχνολογίας αναγνώρισης φλεβών και παλμών της καρδιάς, καθώς επίσης και πρωτοτύπων φουτουριστικών τεχνικών ελέγχου της ταυτότητας.
Εξήγησε ωστόσο, ότι μιλώντας για τις νέες τεχνολογίες βιομετρικής εξακρίβωσης, το PayPal δε σκέφτεται κατ’ ανάγκη την υιοθέτησή τους, αλλά ελπίζει να εδραιωθεί ως ένας "ηγέτης σκέψης".
"Δε μπορώ να πω τι θα κάνει το PayPal στο μέλλον, όμως εξετάζουμε νέες τεχνικές και σίγουρα εξετάζουμε τον τομέα αναγνώρισης της ταυτότητας" είπε.
news.gr
Θα αναγκαστεί να αλλάξει όνομα το Skype
Skype; Τι πάει να πει Skype;... Ήταν η απορία των δικαστών του Γενικού Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου που απεφάνθη ότι το όνομα του λογισμικού επικοινωνίας Skype είναι εξαιρετικά παρόμοιο με αυτό του δικτύου Sky και αυτό μπορεί να προκαλέσει σύγχυση στο κοινό. Έτσι, το δικαστήριο απαγόρευσε στη Microsoft να κατοχυρώσει την ονομασία ως trademark.
Ωστόσο η αμερικανική εταιρεία σχεδιάζει να ασκήσει έφεση στην απόφαση.
Η διαμάχη για την ονομασία κρατά από το 2005. Πέρυσι, η Microsoft αναγκάστηκε να αλλάξει την ονομασία της υπηρεσίας cloud storage από SkyDriveσε OneDrive αφότου το Ανώτατο Δικαστήριο του Λονδίνου απεφάνθη ότι υπήρχε εμπλοκή με την εμπορική ονομασία του Sky.

Το www.caranddriver.gr σας παρουσιάζει αναλυτικά τα αυτοκίνητα που μπορεί κανείς να βρει στην ελληνική αγορά, τα οποία απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας. Θυμίζουμε ότι για να μην επιβαρυνθεί ο ιδιοκτήτης με τέλη κυκλοφορίας θα πρέπει, πέραν κάποιων ιδιαίτερων περιπτώσεων, το εκάστοτε ΙΧ να έχει ταξινομηθεί από την 1η Νοεμβρίου του 2010 και έπειτα και οι εκπομπές ρύπων να είναι το πολύ μέχρι 100 γρ/χλμ. Η λίστα είναι έτσι διαμορφωμένη ώστε τα μοντέλα να χωρίζονται ανάλογα με τον κινητήρα και τα καύσιμα που χρησιμοποιούν για να κινούνται.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΙ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΙ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Υπάρχουν τα αμιγώς ηλεκτρικά, τα υβριδικά (αυτά δηλαδή που συνδυάζουν ηλεκτροκινητήρα με συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης, βενζίνης ή diesel), αυτά που χρησιμοποιούν φυσικό αέριο (CNG) ή υγραέριο (LPG) και φυσικά αυτά που καταναλώνουν βενζίνη ή πετρέλαιο (diesel).

ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

Μοντέλο / Εκπομπές Ρύπων CO2 (γρ/χλμ)

BMW i3 BEV / –

Mercedes-Benz B-Class Electric Drive / –

Smart Fortwo Electric Drive Coupe (75HP) / –
Smart Fortwo Electric Drive Cabrio (75HP) / –
Smart Fortwo Electric Drive Coupe ELPEDISON (75HP) / –

ΥΒΡΙΔΙΚΑ (ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ή DIESEL/ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ)

Μοντέλο / Εκπομπές Ρύπων CO2 (γρ/χλμ)

Audi A3 Sportback e-tron / 35

BMW i8 / 49
BMW i3 REX / 13

Lexus IS 300h 2.5 A/T 4D 16″ Τροχoί (223HP) Hybrid / 99
Lexus CT 1.8 CT200h Hybrid (Τροχοί 15″) / 82

Mercedes-Benz C 300 BlueTEC Hybrid (Auto) Sedan / 94
Mercedes-Benz C 300 BlueTEC Hybrid (Auto) Estate / 99
Mercedes-Benz E 300 BlueTEC Hybrid (Auto) Sedan / 99
Mercedes-Benz S 500 Plug-in Hybrid Long / 65

Porsche Panamera S E-Hybrid / 71

Toyota Yaris 1.5 5D HSD (e-CT) / 85
Toyota Auris HSD 1.8 5D (CVT) (H/B) 15″ Τροχοί (136HP) / 87
Toyota Auris HSD 1.8 5D (CVT) (H/B) 17″ Τροχοί (136HP) / 91
Toyota Prius 1.8 5D (CVT) (H/B) 15″ Τροχοί (136HP) / 89
Toyota Prius 1.8 5D (CVT) (H/B) 17″ Τροχοί (136HP) / 92

Volvo V60 2.4 D6 Plug-In Hybrid 5D 283 HP Auto 6spd AWD / 48

BENZINH/CNG (ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ)

Μοντέλο / Εκπομπές Ρύπων CO2 (γρ/χλμ)

Lancia Νέα Ypsilon 0.9 Twinair 5D CNG / 86

Fiat Νέο Panda 0.9 Twinair 80HP BZ/CNG / 86

SEAT Νέο LEON 3D/5D (110HP) Start/Stop CNG / 94

SKODA Citigo 1.0 (68HP) M5 CNG / 79
SKODA Octavia Combi 1.4 TSI (110HP) M6 Start/Stop CNG / 97
SKODA Octavia Limo 1.4 TSI (110HP) M6 Start/Stop CNG / 97

VW up! 1.0 BMT eco up! (68HP) / 79
VW Golf 1.4 TGI Design/Generation 5D (110HP) / 94
VW Golf 1.4 TGI Design/Generation DSG 5D (110HP) / 92
VW Golf Variant 1.4 TGI (110HP) / 97
VW Golf Variant 1.4 TGI DSG (110HP) / 95

ΒΕΝΖΙΝΗ/LPG (ΥΓΡΑΕΡΙΟ)

Μοντέλο / Εκπομπές Ρύπων CO2 (γρ/χλμ)

KIA Picanto 1.0 (68HP) LPG / 100

ΒΕΝΖΙΝΗ

Μοντέλο / Εκπομπές Ρύπων CO2 (γρ/χλμ)

Alfa Romeo MiTo 0.9 Twinair 105hp / 98

Audi A3 SB 1.4 TFSI g-tron Attraction Plus (6 ταχύτητες) / 92
Audi A3 SB 1.4 TFSI g-tron Attraction Plus S tronic / 88

Citroen C1 1.0 VTi (68HP) / 99
Citroen C3 1.0 PureTech (68HP) / 99

Fiat 500/500C 0.9 Twinair 105HP S&S / 99
Fiat 500/500C 0.9 Twinair 85HP S&S / 95
Fiat 500/500C 0.9 Twinair 85HP S&S MTA / 92
Fiat Νέο Panda 0.9 Twinair 85HP S&S / 99
Fiat Νέο Panda 0.9 Twinair 85HP S&S MTA / 95
Fiat Punto 0.9 Twinair 105HP S&S / 98

Ford Fiesta 3D/5D 1.0 (65PS) Auto Start/Stop MY13 – MY14 / 99
Ford Fiesta 3D/5D 1.0 (80PS) Auto Start/Stop MY13 – MY14 / 99
Ford Fiesta 3D/5D 1.0 (100PS) Auto Start/Stop MY13 – MY14 / 99
Ford Fiesta 3D/5D 1.0 (125PS) Auto Start/Stop MY13 – MY14 / 99

Hyundai Νέο i10 1.0 4DR (65HP) 13″ ECO – ISG / 98

ΚΙΑ Picanto 1.0 (69HP) / 99
ΚΙΑ Picanto 1.2 (85HP) ISG / 100

Lancia Νέα Ypsilon 0.9 Twinair S&S MTA 5D (85HP) / 97
Lancia Νέα Ypsilon 0.9 Twinair S&S 5D (85HP) / 99

Mercedes-Benz C 180 BlueTEC / 99
Mercedes-Benz C 200 BlueTEC / 99

Mitsubishi Space Star 1.0 5D M/T (71HP) / 92
Mitsubishi Space Star 1.2 5D M/T (80HP) / 100

Nissan Note 1.2 SC 5D (98PS) / 99

Peugeot 107 1.0 VTi (68HP) / 99
Peugeot 208 1.0 PureTech (68HP) / 99
Peugeot 208 1.2 PureTech (82HP) ETG S&S / 95
Peugeot 2008 1.2 PureTech (82HP) ETG S&S (Τροχοί 16″) / 99

Renault Clio 0.9 Energy TCe (90HP) Ecoleader / 99

SEAT Mii 1.0 3D/5D (60HP) Ecomotive / 95
SEAT Mii 1.0 3D/5D (75HP) Start/Stop / 98

SKODA Citigo 1.0 (60HP) M5 Green Tec / 95
SKODA Citigo 1.0 (75HP) M5 Green Tec / 98

Νέο smart fortwo coupe 71hp / 93
Νέο smart fortwo coupe 90hp / 97
Νέο smart forfour 71hp / 97
Νέο smart forfour 90hp / 99

Suzuki Celerio 1.0 GL 68HP / 99

Toyota IQ 1.0 (5 M/T) (68HP) / 99
Toyota Aygo 1.0 3D/5D (5 M/T) (68HP) / 99

VW up! 1.0 BMT move up! (60HP) / 95

DIESEL

Μοντέλο / Εκπομπές Ρύπων CO2 (γρ/χλμ)

Αlfa Romeo MiTo 1.3 JTDM-2 85hp / 90

Audi A1 1.6 TDI Attraction (3d) 90hp / 99
Audi A1 1.6 TDI Admired (5 ταχύτητες) / 99
Audi A1 1.6 TDI Attraction (5 ταχύτητες) / 99
Audi A1 SB 1.6 TDI Attraction (5 ταχύτητες) / 99
Audi A1 SB 1.6 TDI Admired (5 ταχύτητες) / 99
Audi A1 SB 1.6 TDI Attraction (5 ταχύτητες) / 99
Audi A3 1.6 TDI Attraction Plus (6 ταχύτητες) / 99
Audi A3 SB 1.6 TDI Attraction Plus (6 ταχύτητες) / 99
Audi A3 Sport Sedan 1.6 TDI Attraction Plus (6 ταχύτητες) / 99
Audi A3 Cabriolet 1.6 TDI Attraction Plus 3D (110HP) / 99

BMW 116d EfficientDynamics (3θυρη) / 99
BMW 116d EfficientDynamics (5θυρη) / 99
BMW 220d Coupe Steptronic (8-τάχυτο) / 99

Chevrolet Aveo 1.3 D (95 HP) 5D M/T / 95
Chevrolet Aveo 1.3 D (95 HP) 4D M/T / 95
Chevrolet Aveo 1.3 D (75 HP) 4D M/T / 97
Chevrolet Aveo 1.3 D (75 HP) 5D M/T / 99

Citroen C3 1.4 HDi (68HP) / 99
Citroen e-HDi (68HP) BMP STT / 87
Citroen e-HDi (92HP) STT / 90
Citroen e-HDi (92HP) STT (16άρες ζάντες) / 95

DS3 1.4 HDi (68HP) / 99
DS3 1.4 e-HDi (68HP) BMP STT / 87
DS3 1.6 e-HDi (92HP) STT (Τροχοί 16″ Airflow) / 90
DS3 1.6 e-HDi (92HP) STT (Τροχοί 16″ & 17″) / 95
DS3 1.6 e-HDi (92HP) ETG STT / 99
DS3 1.6 e-HDi (115HP) STT / 99
DS3 Cabrio 1.6 e-HDi (92HP) STT / 95
DS3 Cabrio 1.6 e-HDi (92HP) ETG STT / 99
DS5 2.0 Hybrid4 (Τροχοί 17″) ETG STT / 85

Citroen C4 1.6 e-HDi (115HP) STT (Τροχοί 16″) / 95
Citroen C4 1.6 e-HDi (115HP) STT (Τροχοί 17″) / 100
Citroen C4 1.6 e-HDi (115HP) MCP STT (Pack Aero) / 95
Citroen C4 1.6 e-HDi (115HP) MCP STT (Τροχοί 16″) / 98
Citroen C4 Picasso 1.6 e-HDi (92HP) ETG STT / 98

Fiat 500/500C 1.3 MTJ 95HP S&S / 97
Fiat Punto 1.3 MTJ 85HP S&S / 90

Ford Fiesta 3D/5D 1.6 (95PS) ECOnetic / 87
Ford Νέο Focus 5D/SW 1.6 ECOnetic (105PS) / 99

Honda Civic 1.6 5D M/T (120HP) 16″ Τροχοί ΜΥ13 – ΜΥ14 / 94
Honda Civic 1.6 5D M/T (120HP) 17″ Τροχοί ΜΥ13 – ΜΥ14 / 98
Honda Civic Τourer 1.6 5D M/T (120HP) 16″ Τροχοί / 99

Hyundai i20 1.1 4DR (75HP) 15″ & 15″ – NO ISG / 99
Hyundai i20 1.4 4DR (90HP) 14″ & 15″ – ISG / 96
Hyundai i30 (GDe) 1.6 5DR (128HP) 15″ – ISG GL / 97

KIA Νέο Cee’d 1.6 (128HP) ISG & Τροχοί 15″ / 97
KIA Νέο Cee’d 1.6 (128HP) ISG & Τροχοί 16″ / 100
ΚΙΑ Νέο Pro-Cee’d 1.6 (128HP) ISG & Τροχοί 15″ / 97
ΚΙΑ Νέο Pro-Cee’d 1.6 (128HP) ISG & Τροχοί 16″ / 100
KIA Rio 1.1 (75HP) ISG Τροχοί 15″ / 94
KIA Rio 1.1 (75HP) ISG Τροχοί 17″ / 99
KIA Rio 1.4 (90HP) ISG / 94

Lancia Νέα Ypsilon 1.3 Multijet II S&S 5D (95HP) / 99

Mercedes-Benz Α 160 CDI / 98
Mercedes-Benz Α 180 CDI / 98

MINI One D 1.5 3D (95HP) / 92
MINI Cooper D 1.5 3D (116HP) / 95
MINI Cooper D 1.5 Auto 3D (116HP) / 99
MINI Cooper D 1.5 5D (116HP) / 97

Nissan Note 1.5 5D (90PS) / 92
Nissan Qashqai 1.5 5D (110PS) / 99

OPEL Astra J 1.6 5D CDTI Start & Stop (110HP) / 97
OPEL Astra J 1.6 5D CDTI S&S (110HP) ελαστικά πλάτους 235 / 100
ΟPEL Corsa 1.3 DTE 3D ecoFlex Start & Stop (95HP) / 88
ΟPEL Corsa 1.3 DTE 5D ecoFlex Start & Stop (95HP) / 88
OPEL Meriva 1.6 DTE ecoFlex (110HP) Start & Stop / 99
OPEL Insignia 2.0 CDTI EcoFlex 4D/5D (140HP) FWD / 98
OPEL Corsa Van 1.3 CDTI Ecotec ecoFlex Start & Stop (95HP) / 92

Peugeot 208 1.4 HDi (68HP) / 98
Peugeot 208 1.4 e-HDi (68HP) BMP STT / 87
Peugeot 208 1.6 e-HDi (92HP) STT / 95
Peugeot 208 1.6 e-HDi (92HP) ETG STT / 98
Peugeot 208 1.6 e-HDi (115HP) STT / 99
Peugeot 2008 1.6 e-HDi (92HP) ETG STT / 98
Peugeot 308 1.6 HDi (92HP) Zάντες 16″ / 95
Peugeot 308 1.6 HDi (92HP) Zάντες 17″ & 18″ / 99
Peugeot 308 1.6 BlueHDi (100HP) Ζάντες 16″ STT / 92
Peugeot 308 1.6 BlueHDi (100HP) Ζάντες 17″ & 18″ STT / 96
Peugeot 308 1.6 e-HDi (115HP) Zάντες 16″ STT / 98
Peugeot 308 1.6 e-HDi (115HP) Zάντες 17″ & 18″ STT / 100
Peugeot 308 2.0 BlueHDi (150HP) Ζάντες 16″ STT / 99
Peugeot 308 SW 1.6 BlueHDi (100HP) STT Ζάντες 16″ / 92
Peugeot 308 SW 1.6 BlueHDi (100HP) STT Ζάντες 17″ & 18″ / 96
Peugeot 308 SW 1.6 e-HDi (115HP) STT Ζάντες 16″ / 98
Peugeot 308 SW 1.6 e-HDi (115HP) STT Ζάντες 17″ & 18″ / 100
Peugeot 308 SW 2.0 BlueHDi (150HP) STT Ζάντες 16″ / 99
Peugeot 3008 2.0 Hybrid4 (Ζάντες 16″) STT / 85
Peugeot 3008 2.0 Hybrid4 (Ζάντες 17″ & 18″) STT / 99

Renault Clio 1.5 dCi (75HP) / 95
Renault Clio 1.5 Energy dCi (90HP) / 90
Renault Clio 1.5 dCi EDC (90HP) / 95
Renault Clio Sport Tourer 1.5 dCi (75HP) / 95
Renault Clio Sport Tourer 1.5 Energy dCi (90HP) / 90
Renault Clio Sport Tourer 1.5 dCi EDC (90HP) / 95
Renault Captur 1.5 Energy dCi (90HP) / 95
Renault Megane Hatchback NBI 1.5 Energy dCi (110HP) / 90
Renault Megane Coupe NBI 1.5 Energy dCi (110HP) / 90
Renault Megane Sport Tourer NBI 1.5 Energy dCi (110HP) / 90

SEAT Ibiza 1.2 CR 3D/5D (75HP) / 99
SEAT Ibiza 1.2 CR 3D/5D (75HP) Ecomotive / 88
SEAT Ibiza ST 1.2 CR 3D/5D (75HP) Ecomotive / 88
SEAT Νέο LEON 1.6 TDi CR 3D/5D (105HP) Start/Stop / 99
SEAT Νέο LEON 1.6 TDi CR 3D/5D (110HP) Ecomotive / 87
SEAT Νέο LEON ST 1.6 TDi CR (105HP) Start/Stop / 99
SEAT Νέο LEON ST 1.6 TDi CR (110HP) Ecomotive / 87
SEAT Toledo 1.6 TDi CR (105HP) Ecomotive / 99

SKODA Fabia 1.2 TDi CR (75HP) M5 / 99
SKODA Rapid 1.6 TDi CR (90HP) M5 Greenline / 99
SKODA Rapid Spaceback 1.6 TDi CR (90HP) M5 Greenline / 99
SKODA Octavia Combi 1.6 TDi CR (105HP) M5 Start/Stop / 99
SKODA Octavia Combi 1.6 TDi CR (110HP) Greenline M6 / 85
SKODA Octavia Limo 1.6 TDi CR (105HP) M5 Start/Stop / 99
SKODA Octavia Limo 1.6 TDi CR (110HP) Greenline M6 / 85

Suzuki Swift 1.3 3D/5D (75HP) Start/Stop / 98

Toyota Yaris 1.4 5D (6 M/T) (90HP) / 99

VW Νέο Polo 1.4 TDi BlueMotion 3D/5D (75HP) / 82
VW Νέο Polo 1.4 TDi 3D/5D (75HP) / 94
VW Νέο Polo 1.4 TDi BMT Trendline/Comfortline 3D/5D (90HP) / 88
VW Νέο Polo 1.4 TDi BMT Highline 3D/5D (90HP) / 88
VW Νέο Polo 1.4 TDi BMT Trendline/Comfortline 3D/5D DSG (90HP) / 92
VW Νέο Polo 1.4 TDi BMT Highline 3D/5D DSG (90HP) / 92
VW Golf 1.6 TDi BMT Design/Generation 3D/5D (105HP) / 99
VW Golf 1.6 TDi BlueMotion 3D/5D (110HP) / 85

Volvo V40 1.6 D2 88g Start/Stop 5D FWD 115HP Manual 6spd / 88
Volvo V40 1.6 D2 96g Start/Stop 5D FWD 115HP Manual 6spd / 96
Volvo V40 2.0 D4 Start/Stop 5D FWD 190HP Manual 6spd / 99
Volvo V40 2.0 D4 85g Start/Stop 5D FWD 190HP Manual 6spd / 85
Volvo V40 Cross Country 1.6 D2 99g Start/Stop 5D FWD 115HP Manual 6spd / 99
Volvo S60 2.0 D4 99g 4D 181HP Start/Stop Man 6spd FWD / 99
Volvo S60 2.0 D4 97g 4D 181HP Start/Stop Man 6spd FWD / 97
Volvo V60 2.0 D4 99g 5D 181HP Start/Stop Man 6spd FWD / 99
Τη Μέρα και τη... Νύχτα των μουσείων γιορτάζει το Μουσείο Ακρόπολης
Αστρικές θεότητες, φτερωτά πλάσματα υπό τους ήχους της τζαζ μουσικής... Κάπως έτσι θα γιορτάσει φέτος το Μουσείο Ακρόπολης την Ευρωπαϊκή Νύχτα Μουσείων (το Σάββατο 16 Μαΐου) και τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων (τη Δευτέρα 18 Μαΐου).

Πιο συγκεκριμένα, το πρόγραμμα των εκδηλώσεων θα έχει ως εξής: 

Σάββατο 16 Μαΐου 2015

"Αστρικές θεότητες: απεικονίσεις, πεποιθήσεις, λατρείες"
Οι Αρχαιολόγοι-Φροντιστές του Μουσείου θα προσφέρουν στο κοινό τη βραδινή θεματική παρουσίαση "Αστρικές θεότητες: απεικονίσεις, πεποιθήσεις, λατρείες". Ώρες παρουσιάσεων: στα ελληνικά 8:30 μ.μ. & 10:30 μ.μ. Τηρείται αυστηρά σειρά προτεραιότητας (αριθμός συμμετεχόντων ανά παρουσίαση: 35 άτομα). Οι εγγραφές γίνονται στο Γραφείο Πληροφοριών από τις 8 το βράδυ και μετά. Διάρκεια: περίπου 50 λεπτά.
Ευρωπαϊκά τραγούδια με μουσική τζαζ
Το Μουσείο θα φιλοξενήσει στον προαύλιο χώρο του στις 9 μ.μ. το Κουιντέτο Δημήτρη Βασιλάκη που θα ερμηνεύσει τραγούδια από διάφορα μέρη της Ευρώπης, με άρωμα τζαζ, swing, latin, blues, fado, r&b, cool, με την εκφραστική φωνή της νέας τραγουδίστριας και συνθέτιδας, Σάσας Παπαλάμπρου.
  • Την ημέρα αυτή το Μουσείο θα είναι ανοιχτό από τις 8 το πρωί έως τα μεσάνυχτα (ελεύθερη είσοδος από τις 8 το βράδυ έως τα μεσάνυχτα).

Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

"Ο κόρακας και άλλα φτερωτά"
Οι Αρχαιολόγοι-Φροντιστές του Μουσείου θα προσφέρουν στο κοινό τη θεματική παρουσίαση για ενήλικες "Ο κόρακας και άλλα φτερωτά". Ώρες παρουσιάσεων: στα ελληνικά 10:30 π.μ., 12:30 μ.μ. & 6:30 μ.μ. και στα αγγλικά 3 μ.μ. Τηρείται αυστηρά σειρά προτεραιότητας (αριθμός συμμετεχόντων ανά παρουσίαση: 35 άτομα). Οι εγγραφές γίνονται στο Γραφείο Πληροφοριών από τις 8 το πρωί και μετά. Διάρκεια: περίπου 50 λεπτά.
"Φτερά και πούπουλα" (για παιδιά έως 12 ετών)
Παιδιά μέχρι 12 ετών, ανεξάρτητα ή σε σχολικές ή άλλες ομάδες, έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν καλύτερα το αγαπημένο τους φτερωτό πλάσμα, όπως τον κόρακα, την κουκουβάγια, τον αετό, αλλά και τη σφίγγα, τη σειρήνα, τον Ερμή. Θα βρουν τους Αρχαιολόγους-Φροντιστές ανάμεσα στα αγάλματα του πρώτου ορόφου του Μουσείου και θα ακούσουν γι' αυτά μύθους και όμορφες ιστορίες από την αρχαιότητα. Στη συνέχεια θα αναζητήσουν στις αίθουσες του Μουσείου πετούμενα με οδηγό τη δική τους δημιουργία. Οι Αρχαιολόγοι-Φροντιστές θα περιμένουν τα παιδιά από τις 8 π.μ. μέχρι τις 8 μ.μ. σε σταθερό σημείο στην αίθουσα των Αρχαϊκών Γλυπτών, όπου υπάρχει σχετική σήμανση. Για τη δράση θα χρησιμοποιηθούν ήχοι, εικονογραφικές και γραπτές πηγές σε ηλεκτρονικά μέσα, καθώς και υλικά για δημιουργία.
  • Την ημέρα αυτή το Μουσείο θα είναι ανοιχτό από τις 8 το πρωί έως τις 8 το βράδυ με ελεύθερη είσοδο.
Αναμνηστικό μετάλλιο με θέμα τον κόρακα
Τέλος, για να τιμήσει τη φετινή Διεθνή Ημέρα Μουσείων, το Μουσείο Ακρόπολης θα κυκλοφορήσει αναμνηστικά μετάλλια τα οποία έκοψε το Εθνικό Νομισματοκοπείο, με θέμα τον κόρακα. Οι αρχαίοι θαύμαζαν την υψηλή νοημοσύνη του κόρακα που ήξερε να καθοδηγεί τους οδοιπόρους σε έρημους τόπους, να προαναγγέλλει το μέλλον με διαφοροποίηση του τόνου της φωνής του και του πετάγματός του και να προαναγγέλλει με το κράξιμό του τη βροχή και τον άνεμο.
news.gr

Δραστικές είναι οι αλλαγές που έρχονται για εργαζόμενους και αιρετούς στην Τοπική Αυτοδιοίκηση μέσα από τις συνολικά 25 τροπολογίες που κατατέθηκαν στο νομοσχέδιο Κατρούγκαλου.
Ενδεικτικά, αναφέρουμε:
  • Με τροπολογία προβλέπεται «παύση ποινικών και πειθαρχικών διώξεων εναντίον αιρετών των ΟΤΑ, σε περίπτωση μη άσκησης ένδικων μέσων», δηλαδή σε υποθέσεις πρωτοβάθμιας δικαίωσης υπαλλήλων των δήμων από δικαστήρια.
  • Επιπρόσθετα, μέσω άλλης τροπολογίας, αναφέρεται: «Καταργείται ο θεσμός της διαθεσιμότητας και επανασυστήνονται οι υπηρεσίες που καταργήθηκαν σε εφαρμογή μνημονιακών υποχρεώσεων».
  • Ειδικότερου ενδιαφέροντος είναι άλλη τροπολογία σύμφωνα με την οποία, πέραν της προβλέψεως για «κατ’ εξαίρεση προηγούμενης έγκρισης, προσλήψεων για συμβάσεις έως οκτώ μηνών σε ΟΤΑ για “κατεπείγουσες ανάγκες”», υπάρχει και η ακόλουθη πρόβλεψη: «Πράξεις, εισηγήσεις και άλλα έγγραφα, τα οποία υπογράφονται από τους προϊσταμένους των οργανικών μονάδων των περιφερειών, καθώς και τα επιδόματα ευθύνης τα οποία καταβάλλονται σε αυτούς, μετά την 1.1.2012 και έως την τοποθέτηση νέων προϊσταμένων, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, θεωρούνται, αντιστοίχως, ότι έχουν υπογραφεί και έχουν καταβληθεί νομίμως».
Ειδικότερου οικονομικού ενδιαφέροντος σε σχέση με την Τοπική Αυτοδιοίκηση είναι άλλη τροπολογία για «δανειοδότηση ΟΤΑ από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων». Αφορά ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού «που αδυνατούν να ισοσκελίσουν τους προϋπολογισμούς τους».
Εκτός από τους δημάρχους, ειδική μνεία γίνεται και για τις Περιφέρειες: Με τροπολογία δίδεται «η δυνατότητα σε περιφερειάρχες για το πρώτο έτος της θητείας τους να ασκούν την επαγγελματική τους δραστηριότητα».
Τόσο  στον  χώρο της Τ.Α. όσο και σε άλλους φορείς του Δημοσίου, αναφορικά  με εργασιακά ζητήματα συγκεκριμένων κατηγοριών προσωπικού υπήρξαν τροπολογίες όπως:
  • «Παράταση συμβάσεων προσωπικού δημοτικών βρεφονηπιακών και παιδικών σταθμών ώς το τέλος της τρέχουσας σχολικής χρονιάς».
  • «Πρόσληψη προσωπικού Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου σε υπηρεσίες ΟΤΑ» με απόφαση μόνο του υπουργού Εσωτερικών.
  • «Αναγνώριση εργασιακής σχέσης εργαζομένων με σχέση ΙΔΑΧ σε Δημοτικές Επιχειρήσεις Υδρευσης. Τυχόν πράξεις λύσης εργασιακής σχέσης εργαζομένων ανακαλούνται υποχρεωτικώς από τον χρόνο που ίσχυσαν» (6 βουλευτές).
  • Πρόβλεψη για ευεργέτημα – δικαίωμα της λήψης επιδότησης αγοράς ή ανέγερσης κατοικίας σε υπαλλήλους και ΟΤΑ σε παραμεθόριες περιοχές.
  • aftodioikisi.gr

Ποιος είναι ο βασικός φταίχτης για τα κύματα καύσωνα; Μα, το φαινόμενου του θερμοκηπίου, βέβαια.
Το 75% των ασυνήθιστα ζεστών ημερών στον πλανήτη και το 18% των ακραίων χιονοπτώσεων και βροχοπτώσεων οφείλονται στο φαινόμενο του θερμοκηπίου, σύμφωνα με μελέτη που είδε το φως της δημοσιότητας μέσα από τις σελίδες του τελευταίου τεύχους της επιθεώρησης Nature Climate Change.
«Αυτό που συνέβαινε μία στις χίλιες μέρες, ή μ’ άλλα λόγια, μία φορά στα τρία χρόνια, σήμερα συμβαίνει τέσσερις φορές στα τρία χρόνια», είπε στο Μπλούμπεργκ ο ερευνητής στο Institute for Atmospheric & Climate Science της Ζυρίχης, Έριχ Φίσερ, που είναι ένας από τους συντάκτες της μελέτης.
Σήμερα, τα κύματα καύσωνα και οι ισχυρές καταιγίδες εμφανίζονται τουλάχιστον τέσσερις φορές πιο συχνά από ό,τι πριν αρχίσει η ρύπανση με διοξείδιο του άνθρακα να ωθεί τους δείκτες των θερμομέτρων πιο ψηλά. Η παγκόσμια μέση θερμοκρασία είναι πλέον 0,85 βαθμούς Κελσίου πάνω από τα επίπεδα της προ- βιομηχανικής περιόδου. Επιπλέον, η άνοδος της θερμοκρασίας και αύξηση της βροχόπτωσης κοστίζουν. Αποδείχθηκε από τα στοιχεία τα οποία δημοσιοποίησε στις 21 του περασμένου μήνα το Υπουργείο Ενέργειας των ΗΠΑ, λέγοντας ότι οι ακραίες καιρικές συνθήκες κοστίζουν στην αμερικανική οικονομία έως και 33 δισ. δολάρια το χρόνο.
Οι προοπτικές είναι δυσοίωνες και τα νούμερα αυτά θα είναι πιο επίφοβα καθώς ο πλανήτης θα συνεχίσει να θερμαίνεται, μιας και η αλλαγή του κλίματος μπορεί να μην είναι ούτε ομαλή ούτε σταδιακή, υποστηρίζει η καινούργια μελέτη. Σε άνοδο της μέσης θερμοκρασίας του πλανήτη κατά 2 βαθμούς Κελσίου, πάντα σε σχέση με την προ-βιομηχανική περίοδο – στόχο, που έχει θέσει η Διακυβερνητική Επιτροπή του ΟΗΕ για το Κλίμα – οι ημέρες με καύσωνα μπορεί να είναι δυο φορές πιο πιθανές από ό,τι σε άνοδο της θερμοκρασίας κατά 1,5 βαθμούς. Αν η άνοδος είναι μεγαλύτερη των 2 βαθμών τότε η συχνότητα των ημερών με καύσωνα μπορεί να είναι πενταπλάσια της σημερινής. Παράλληλα, η «ευθύνη» του φαινομένου του θερμοκηπίου στις έντονες βροχοπτώσεις μπορεί να αυξηθεί από το 18%, σήμερα, στο 40% αν η θερμοκρασία ανέλθει κατά 2 βαθμούς Κελσίου.
Ο Έριχ Φίσερ, μαζί με τον συνάδελφό του Ρέτο Κνούτι, εξέτασαν στοιχεία σε βάθος ενός αιώνα χρησιμοποιώντας δυο δωδεκάδες κλιματικά μοντέλα και προχωρώντας σε προσομοιώσεις για την αύξηση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα έως και το 2100.
«Με κάθε βαθμό ανόδου της θερμοκρασίας, τα πιο σπάνια και πιο ακραία φαινόμενα – τα οποία, κατά συνέπεια έχουν τις πιο μεγάλες κοινωνικο- οικονομικές επιπτώσεις – είναι αυτά τα οποία, στο μεγαλύτερο ποσοστό, οφείλονται στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που δημιουργούν οι άνθρωποι» τονίζουν στη μελέτη τους, οι Φίσερ και Κνούτι.
Το πρώτο τρίμηνο του έτους ήταν το θερμότερο των τελευταίων 136 ετών
Ο Μάρτιος του 2015, και συνολικά το πρώτο τρίμηνο του έτους, ήταν τα θερμότερα για τον πλανήτη από το 1880, οπότε υπάρχουν επίσημα καταγεγραμμένα στοιχεία. Παράλληλα, η έκταση των πάγων στην Αρκτική ήταν μικρότερη από ποτέ για το μήνα Μάρτιο.

Σύμφωνα με τη στοιχεία της αμερικανικής Υπηρεσίας Ωκεανών και Ατμόσφαιρας (NOAA), το Μάρτιο η μέση θερμοκρασία στις ηπειρωτικές περιοχές του πλανήτη και τους ωκεανούς ήταν 0,85 βαθμούς Κελσίου πάνω από το μέσο όρο του 20ού αιώνα, σπάζοντας το ρεκόρ για την περίοδο 1880-2015.

Επίσης, κατά το τρίμηνο Ιανουαρίου - Μαρτίου η μέση θερμοκρασία στις ηπειρωτικές περιοχές και τους ωκεανούς ήταν 0,82 βαθμούς Κελσίου πάνω από το μέσο όρο του 20ού αιώνα και η μεγαλύτερη από το 1880.



Η μέση έκταση των πάγων της Αρκτικής το Μάρτιο ήταν 430.000 τετραγωνικά μίλια, 7,2% μικρότερη από το μέσο όρο της περιόδου 1981-2010. Σύμφωνα με τα στοιχεία της NOAA και της NASA, η έκταση των πάγων ήταν η μικρότερη από το 1979 οπότε υπάρχουν στοιχεία.

Στην Ανταρκτική, όμως, η έκταση των πάγων το Μάρτιο ήταν 420.000 τετραγωνικά μίλια, 24,3% πάνω από το μέσο όρο του 1981-2010 και δεύτερη μεγαλύτερη στα καταγεγραμμένα χρονικά (η πρώτη ήταν το 2008).

Ενδιαφέρον είναι επίσης ότι η μέση χιονοκάλυψη στο βόρειο ημισφαίριο ήταν το Μάρτιο κατά 640.000 τετραγωνικά μίλια μικρότερη από το μέσο όρο του 1981-2010. Στην Ευρασία ήταν η έβδομη μικρότερη από τότε που υπάρχουν στοιχεία (1966) και η ένατη μικρότερη στη Βόρεια Αμερική.

in.gr

Το Επαρχιακό Δικαστήριο Πάφου, με βάση πρόσφατη νομολογία χωρών, κυρίως του αγγλοσαξονικού δικαίου, αποφάσισε την έκδοση σειράς διαταγμάτων εναντίον του Facebook, διατάσσοντάς το κατ’ ουσίαν να αφαιρέσει και να διαγράψει επίδικα δημοσιεύματα εναντίον γνωστού επιχειρηματία και να λάβει τέτοια μέτρα, ώστε να μην επιτρέψει την αναδημοσίευσή τους στην ψηφιακή του πλατφόρμα.
Τα διατάγματα, σύμφωνα με τη διαδικασία, θα επιδοθούν στην έδρα του παγκόσμιου κολοσσού, στην Καλιφόρνια των Ηνωμένων Πολιτειών.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Φιλελεύθερος», η υπόθεση την οποία εξέτασε το δικαστήριο, αφορούσε ανάρτηση στο Facebook διαφόρων, κατ’ ισχυρισμό, δυσφημιστικών σχολίων εναντίον γνωστού επιχειρηματία στην Πάφο, ιδιοκτήτη μεταξύ άλλων, κέντρου διασκέδασης, ο οποίος υποστήριξε ενώπιον του δικαστηρίου ότι έπεσε θύμα δυσφήμησης, κυρίως επιχειρηματικής, όπως μετέδωσε το Αθηναϊκό Πρακτορείο.
Παρά τα παράπονα που έγιναν προς το Facebook, με σκοπό την απόσυρση των συγκεκριμένων σχολίων, η εταιρεία αρνήθηκε να λάβει οποιαδήποτε μέτρο προκειμένου να αφαιρεθούν τα σχόλια από την πλατφόρμα της.
Με δεδομένη την ταχύτητα και τον τρόπο με τον οποίο δημοσιεύματα στο Facebook διαδίδονται και αναπαράγονται, δηλαδή με “likes”, “comments”, “shares” κ.λπ, μέσα σε ελάχιστες μόνο μέρες τα συγκεκριμένα σχόλια αναγνώστηκαν και σχολιάστηκαν από αριθμό ατόμων που ξεπερνά τις 100.000.
Ο δικηγόρος του επιχειρηματία κατέδειξε στο δικαστήριο τους πολλούς και ασύμμετρους κινδύνους που ελλοχεύουν από την ανεξέλεγκτη χρήση και κατάχρηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε βάρος οποιουδήποτε προσώπου ανεξαιρέτως.
Ο απίθανος Μέσι νίκησε τον... άγιο Νόιερ
Ούτε ο... άγιος Νόιερ δεν μπορούσε να γλιτώσει την Μπάγερν Μονάχου από την ήττα στη Βαρκελώνη, κόντρα σε μία φορμαρισμένη Μπαρτσελόνα, αφού ο Λιονέλ Μέσι ανέλαβε δράση στο τελευταίο τέταρτο του παιχνιδιού και με δύο δικά του τέρματα οδήγησε τους “μπλαουγκράνα” στη νίκη με 3-0 που τους δίνει μεγάλο προβάδισμα για την πρόκριση στον τελικό του Champions League.

Ο Γερμανός γκολκίπερ κρατούσε με νύχια και με δόντια το 0-0 στο Καμπ Νου, πότε με δύσκολες επεμβάσεις σε τετ α τετ (όπως στο 12' με τον Σουάρες και στο 40' με τον Ντάνι Άλβες) και πότε επιδεικνύοντας το ταλέντο του ως λίμπερο (όπως στο 61', όταν σταμάτησε τον Νεϊμάρ σχεδόν στο κέντρο του γηπέδου), όμως μετά το 75'... “ξύπνησε” ο μέχρι τότε εξαφανισμένος Μέσι και πήρε το παιχνίδι πάνω του.

Ο Αργεντίνος σταρ της Μπαρτσελόνα “χτύπησε” στο 77' με ωραίο σουτ έξω από την περιοχή, στο οποίο ούτε ο Νόιερ δεν μπορούσε να αντιδράσει, ενώ πριν οι Γερμανοί προλάβουν να συνέλθουν, στο 80' ο Μέσι έκανε και πάλι το θαύμα του: μετά από εντυπωσιακή ντρίμπλα πάνω στον Μπόατενγκ (ο οποίος... ζαλίστηκε και έπεσε στο έδαφος από το κόλπο του Αργεντίνου) πλάσαρε με ψηλοκρεμαστό σουτ στην απέναντι γωνία τον Νόιερ, κάνοντας το 2-0.

Οι Βαυαροί όχι μόνο δεν κατάφεραν στη συνέχεια να απειλήσουν σοβαρά τους Καταλανούς για να πετύχουν ένα πιθανόν κρίσιμο εκτός έδρας γκολ, αλλά δέχθηκαν και τρίτο γκολ στην αντεπίθεση, αυτή τη φορά από τον Νεϊμάρ, και πλέον η Μπαρτσελόνα βρίσκεται με το ένα πόδι στον τελικό του Champions League.
news.gr

Μετά τις επεισοδιακές συνεδριάσεις στη Βουλή, τα άρθρα του νομοσχεδίου Κατρούγκαλου για τη Δημόσια Διοίκηση ψηφίστηκαν κατά πλειοψηφία, ενώ “πέρασαν” και οι επίμαχες τροπολογίες.
Συγκεκριμένα, στην σημερινή ονομαστική ψηφοφορία, που προκάλεσε το Ποτάμι, ψηφίστηκαν από την Ολομέλεια οι συνολικά 14 τροπολογίες (υπουργικές και βουλευτικές) που εντάχθηκαν στο νομοσχέδιο του ΥΠΕΣΔΑ.
Θυμίζουμε ότι παρέμβαση για την απόσυρση υπουργικών τροπολογιών λόγω του ότι όπως είπε δεν πληρούν τις συνταγματικές και τις προϋποθέσεις του Κανονισμού της Βουλής, είχε κάνει τα μεσάνυχτα της Τρίτης, η Πρόεδρος της Βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου.
Μεταξύ των τροπολογιών, ψηφίστηκαν οι δύο υπουργικές που αφορούν τη Διαύγεια και την μεταφορά των ταμειακών διαθέσιμων των φορέων της γενικής κυβέρνησης στην Τράπεζα της Ελλάδος.
Από τη συνεδρίαση είχαν αποχωρήσει η ΝΔ, εκφράζοντας την έντονη αντίδραση για τον «καταιγισμό» των τροπολογιών, και το ΠΑΣΟΚ, καταγγέλλοντας -πλην της αθρόας κατάθεσης άσχετων και αντισυνταγματικών τροπολογιών- και «σύγκρουση συμφερόντων» στο πρόσωπο του κ.Κατρούγκαλου, ο οποίος και εισηγήθηκε το νομοσχέδιο.
«Ναι» στις τροπολογίες για τη μεταφορά των αποθεματικών των φορέων της γενικής κυβέρνησης στην ΤτΕ ψήφισαν 153 βουλευτές (ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ) και 36 «όχι» (Ποτάμι, ΧΑ, ΚΚΕ).
Θετική επίσης ψήφο έδωσαν στην τροπολογία για τη Διαύγεια 153 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ, «όχι» ψήφισαν 36 βουλευτές από το Ποτάμι και τη ΧΑ, ενώ «παρών» δήλωσαν 6 βουλευτές του ΚΚΕ.
Μέσα Μαΐου οι επαναπροσλήψεις
Όπως έχει γράψει η aftodioikisi.gr, αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι επαναπροσλήψεις και η αποκατάσταση των περίπου 3.900 απολυμένων και διαθέσιμων του Δημοσίου που προβλέπεται από το νομοσχέδιο του ΥΠΕΣΔΑ θα ξεκινήσουν περί τα μέσα Μαΐου. Ανάμεσα τους είναι σχολικοί φύλακες, οι καθαρίστριες του υπουργείου Οικονομικών, οι καθηγητές τεχνικών ειδικοτήτων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι διοικητικοί υπάλληλοι των πανεπιστημίων κ.ά. Όπως προβλέπεται στην Έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους το συνολικό κόστος των επαναπροσλήψεων θα ανέλθει σε περίπου 72 εκατ. ευρώ ετησίως.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!