Πολλοί είναι αυτοί που θεωρούν πως το Toyota GT2000 άλλαξε για πάντα τον τρόπο που ο κόσμος έβλεπε τα ιαπωνικά αυτοκίνητα. Παρουσιάστηκε το 1965 στην έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο και άφησε το παγκόσμιο αυτοκινητικό στερέωμα άφωνο τόσο με την εμφάνισή του όσο και με τα τεχνικά του χαρακτηριστικά.
Βλέπετε, όσον αφορά το δεύτερο σκέλος, το χεράκι της είχε βάλει και η Yamaha, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα μοτέρ κορυφαίο για την εποχή. Συγκεκριμένα, κάτω από το καπό του ιαπωνικού κουπέ υπήρχε ένας 2,0 λτ. DOHC, αλουμινένιος, 6κύλινδρος σε σειρά, με τρία καρμπυρατέρ της Solex, ο οποίος απέδιδε 150 ίππους.
Όμως δεν ήταν μόνο ο κινητήρας που προκαλούσε δέος, καθώς το GT2000 διέθετε ανεξάρτητη ανάρτηση σε κάθε τροχό αλλά και υποβοηθούμενη πέδηση.
Το συγκεκριμένο Toyota GT2000 είναι το πρώτο που πάτησε τους τροχούς του στις Η.Π.Α. έχει στο κοντέρ του 69.000 χλμ. και θα δημοπρατηθεί με την τιμή του να αναμένεται να φτάσει τα 1.000.000 δολάρια.
Πηγή: autotriti.gr
Όμως δεν ήταν μόνο ο κινητήρας που προκαλούσε δέος, καθώς το GT2000 διέθετε ανεξάρτητη ανάρτηση σε κάθε τροχό αλλά και υποβοηθούμενη πέδηση.
Το συγκεκριμένο Toyota GT2000 είναι το πρώτο που πάτησε τους τροχούς του στις Η.Π.Α. έχει στο κοντέρ του 69.000 χλμ. και θα δημοπρατηθεί με την τιμή του να αναμένεται να φτάσει τα 1.000.000 δολάρια.
Πηγή: autotriti.gr