Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2017

Γιατί οι γυναίκες επιλέγουν τους λιγότερο ελκυστικούς άνδρες
Οι όμορφες γυναίκες επιλέγουν λιγότερο ελκυστικούς συντρόφους γιατί πολύ απλά μαζί τους νιώθουν πιο ευτυχισμένες, σύμφωνα με νέα επιστημονική έρευνα που διεξήχθη από το πανεπιστήμιο της Φλόριντα.
Η Andrea Meltzer, αναπληρώτρια καθηγήτρια ψυχολογίας και η διδακτορική φοιτήτρια Tania Reynolds του πανεπιστημίου, εξέτασαν 113 ζευγάρια, που μετρούσαν μόλις λίγες εβδομάδες μαζί, βάσει της εξωτερικής τους εμφάνισης και του τρόπου ζωής τους.
Όπως διαπίστωσαν, η πλειοψηφία των θηλυκών που το έτερον τους ήμισυ «μετρούσε» στο αντίθετο φύλο, εμφάνιζε ενοχική συμπεριφορά ως προς τη διατροφή του. Για παράδειγμα, στην ερώτηση «Νιώθεις ένοχη για το φαγητό που έφαγες;», η απάντηση ήταν καταφατική, όπως επίσης και στις δύο επόμενες ερωτήσεις: «Συνηθίζεις να περνάς την ημέρα σου με άδειο στομάχι;» και «Φοβάσαι μήπως παχύνεις;».
Από την άλλη, οι γυναίκες που έβγαιναν με λιγότερο όμορφους άντρες από εκείνες, αποδείχθηκε πως είχαν έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής και καμία εμμονή με τα κιλά τους. Ήταν περισσότερο άνετες και χαλαρές, άρα πιο ευτυχισμένες.

Η Reynolds σημειώνει χαρακτηριστικά: «Τα αποτελέσματα της μελέτης μας δείχνουν ότι το να έχει μια γυναίκα ένα σύντροφο λιγότερο ελκυστικό από εκείνη τις προσφέρει την άνεση να χαλαρώσει ως προς την εξωτερικής εμφάνιση. Αντιθέτως, μια γυναίκα που έχει δίπλα της ένα σαφώς πιο όμορφο άντρα, τότε εμφανίζει προβληματική συμπεριφορά».
Το σεξουαλικό υπονοούμενο που κρύβεται πίσω από το σήμα των McDonald’s
Ένα χάμπουργκερ που συνοδεύεται από τηγανητές πατάτες είναι κάτι που μας έρχεται στο μυαλό όταν θέλουμε να φάμε κάτι στα γρήγορα, αν δε θέλουμε... σουβλάκια.
Το fast-food είναι ακριβώς αυτό που λέει το όνομά του. Γρήγορο, φθηνό φαγητό μαζικής παραγωγής που ετοιμάζεται και σερβίρεται άμεσα.
Ναυαρχίδα του είδους του αποτελούν κατά κοινή ομολογία τα McDonald's, με το διάσημο λογότυπο της πασίγνωστης εταιρείας ταχυφαγείου να είναι εντυπωμένο στο μυαλό όλων μας.
Ποια είναι όμως η ιστορία και πως δημιουργήθηκε το διάσημο σύμβολο της εταιρείας;
Η φωτεινότητα που εκπέμπει το κίτρινο και το κόκκινο χρώμα και επομένως το γεγονός ότι διακρίνονται εύκολα από μεγάλη απόσταση είναι αυτό που τα κάνουν να ξεχωρίζουν.
Τα συναισθήματα που προκαλούν με έντονο τρόπο είναι η αισιοδοξία, η διαύγεια και η ζεστασιά. Μια από τις γνωστές εφαρμογές των συγκεκριμένων χρωμάτων είναι και στο λογότυπο των McDonald's
Ο σχεδιαστής των πρώτων εστιατορίων McDonald's, είχε την ιδέα να εξοπλίσει τα κτίρια με δύο μεγάλες χρυσές καμάρες. Αυτά τα αρχιτεκτονικά χαρακτηριστικά έγιναν σύντομα το σύμβολο του γρήγορου φαγητού.
Αργότερα, η εταιρεία ήθελε να εγκαταλείψει το λογότυπο, αλλά ο ψυχολόγος Λούις Τσέσκιν έπεισε τη διοίκηση να τα διατηρήσει. Υποστήριξε ότι αυτό το σύμβολο έμοιαζε με ανάποδη εικόνα θηλυκών μαστών και έτσι, υπενθύμιζε στους ανθρώπους την ανέμελη παιδική τους ηλικία.
Άντρας στη Φλόριντα προσφέρει μια... Pepsi στον τυφώνα Ίρμα και το Ίντερνετ «παίρνει φωτιά»
Ο φόβος προκαλεί στους ανθρώπους κάθε λογής τρελές αντιδράσεις, όπως φάνηκε πρόσφατα από το πέρασμα του τυφώνα Ίρμα στη Φλόριντα.
Ο πανικός και η ανησυχία για τον τυφώνα έκαναν τους κατοίκους της Φλόριντα να επιστρατεύουν τα πιο τρελά μέσα για να τον αντιμετωπίσουν, μεταξύ των οποίων να τον... πυροβολήσουν ή να του προσφέρουν μια... Pepsi για να τον εξευμενίσουν.
Αυτό τουλάχιστον έκανε ένας κάτοικος από το Ορλάντο της Φλόριντα. Καθισμένος στη μέση του δρόμου, καθώς πλησίαζε ο τυφώνας, προσέφερε στους ουρανούς μια Pepsi. Η φωτογραφία ανέβηκε στο Twitter και φυσικά το Ίντερνετ «πήρε φωτιά».
irma_amn.png

irma_man2.png
irma_man3.png
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!