Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

Ανάμεσα στα υπέροχα μοντέρνα κτίρια και τη σύγχρονη αρχιτεκτονική, που είναι άξια θαυμασμού τη σημερινή εποχή, υπάρχουν μνημεία που είναι αξεπέραστα. Μνημεία που έχτισε ο άνθρωπος χρόνια πριν -ακόμη και χιλιάδες χρόνια πίσω-, τα οποία εκτός του ότι αποτελούν τεράστια σύμβολα στη χώρα στην οποία βρίσκονται, εξακολουθούν να συγκινούν τον κόσμο σε κάθε εποχή, απ’ όλα τα μέρη του κόσμου.
Σινικό Τείχος, Κίνα
Οι ορδές κόσμου που καταφτάνουν για να δουν το Μέγα Σινικό Τείχος κρατούν εδώ και αιώνες κι όχι άδικα, αφού πρόκειται για το μεγαλύτερο σε διαστάσεις ανθρώπινο οικοδόμημα. Χτιζόταν από το τέλος του 14ου αιώνα μέχρι την αρχή του 17ου αιώνα κατά τη διάρκεια της δυναστείας Μινγκ (χρησιμοποιώντας ένα ήδη υπάρχον τείχος 2000 χρόνων πριν) και εκτείνεται σε μήκος 8.851,8 χιλιομέτρων. Παρ’ όλο που οι απόψεις διίστανται σχετικά με το αν φαίνεται από το διάστημα ή όχι, το Τείχος, που ουσιαστικά αποτελεί μια κινέζικη οχύρωση, συνεχίζει να εντυπωσιάζει, περνώντας από τα βουνά ανάμεσα σε Κίνα και Μογγολία.
WWW.WIKIPEDIA.COM/MUHAMMAD MAHDI KARIM
Ταζ Μαχάλ, Ινδία
Χρειάστηκε 23 ολόκληρα χρόνια για να ολοκληρωθεί (από το 1630 ως το 1653) και αυτό που το κάνει τόσο ξεχωριστό είναι η συμμετρία του. Το ανήγειρε ο αυτοκράτορας Σαν Γιαχάν ως μαυσωλείο για την πολυαγαπημένη γυναίκα του Μουμτάζ Μαχάλ, που πέθανε το 1631 κατά τη διάρκεια τοκετού. Το μεγαλόπρεπο αυτό μαυσωλείο είναι φτιαγμένο από άσπρο μάρμαρο και το εξωτερικό του αντανακλά τα χρώματα της ημέρας καθώς αλλάζουν, προκαλώντας θαυμασμό στους επισκέπτες του, ενώ σε νύχτα με πανσέληνο, μεταμορφώνεται σε εικόνα που μαγεύει. Για την ανέγερσή του απασχολήθηκαν 20.000 εργάτες που ξεκίνησαν το 1632 δουλεύοντας καθημερινά.
WWW.WIKIPEDIA.COM
Πυραμίδα του Χέοπα, Αίγυπτος
Η αρχαιότερη και η μεγαλύτερη από τις τρεις πυραμίδες της Νεκρόπολης της Γκίζας, είναι το αρχαιότερο από τα Επτά θαύματα του αρχαίου κόσμου και το μόνο που σώζεσαι στις μέρες μας. Ολοκληρώθηκε το 2560 π.Χ και χρειάστηκε περίπου 2 εκατομμύρια πέτρες, με την κάθε μια να ζυγίζει 2 τόνους, για να κατασκευαστεί. Η πυραμίδα χτίστηκε σαν τάφος σε διάστημα 10 με 20 χρόνων και με ύψος που έφτανε τα 146,5 μέτρα, παρέμεινε το ψηλότερο κτίριο του κόσμου για πάνω από 3.800 χρόνια.
Πύργος του Άιφελ, Γαλλία
Το σήμα κατατεθέν της πόλης του Παρισιού κατασκευάστηκε το 1889 για τη διεθνή έκθεση Uneversell, αλλά και για την εκατονταετή επέτειο της Γαλλικής Επανάστασης και φωταγωγείται με 10 χιλιάδες λαμπάκια, τα οποία δίνουν άλλη χάρη στα 325 μέτρα ύψος του Πύργου. Σχεδιάστηκε από τον Stephen Sauvestre και ονομάστηκε από τον Gustave Eiffel, ο οποίος ειδικευόταν στις κατασκευές από σίδερο, συμπεριλαμβανομένου και του Αγάλματος της Ελευθερίας στη Νέα Υόρκη, αλλά και διάφορων γεφυρών ανά τον κόσμο.
Κτίριο της Chrysler, Ηνωμένες Πολιτείες
Κατασκευασμένο από ατσάλι για να φιλοξενήσει τα γραφεία της αυτοκινητοβιομηχανίας Κράισλερ, το διάσημο κτίριο στο Μανχάταν ολοκληρώθηκε το 1930. Σχεδιάστηκε από τον αρχιτέκτονα Ουίλιαμ Βαν Άλεν και είναι σημαντικό δείγμα Αρ Ντεκό και τέταρτο σε ύψος κτίριο στην Νέα Υόρκη (319 μέτρα).
WWW.WIKIPEDIA.COM
Big Ben, Αγγλία
Το “Big Ben” είναι η ονομασία που έχει δοθεί στο ρολόι και την καμπάνα των Ανακτόρων του Westminster, αλλά χρησιμοποιείται ευρέως για το ρολόι ή τον πύργο του ρολογιού. Η ανέγερση του πύργου ολοκληρώθηκε τις 10 Απριλίου 1858 και είναι ο τρίτος ψηλότερος στον κόσμο φτάνοντας τα 96 μέτρα, ενώ έχει και μια μικρή κλίση (περίπου 22 εκατοστά) προς τα βορειοδυτικά λόγω του εδάφους.
WWW.WIKIPEDIA.COM/MARTIN ST-AMANT
Μάτσου Πίτσου, Περού
Η «χαμένη πόλη των Ίνκα», το Μάτσου Πίτσου, βρίσκεται σε υψόμετρο 2700 μέτρων στη Σιέρρα Βιλκαμπάμπα και αποτελεί το αντιπροσωπευτικότερο δείγμα του πολιτισμού των Ίνκα. Η μυστική πόλη, η οποία χρησίμευε και ως θερινό ανάκτορα των βασιλέων, αποτελείται από ερείπια ανακτόρων, λουτρά, ναούς και η κατασκευή της πιστεύεται ότι ξεκίνησε γύρω στο 1440. Ανακαλύφθηκε το 1911 από τον Αμερικανό ιστορικό και αρχαιολόγο Χίραμ Μπίνγκαμ και φαίνεται πως σε κάποια σημεία είναι χτισμένη χωρίς ασβεστοκονίαμα και στις ενώσεις δεν χωράει ούτε… πιστωτική κάρτα.
WWW.WIKIPEDIA.COM
Εθνικό Μνημείο του Όρους Ράσμορ, Ηνωμένες Πολιτείες
Στους Μαύρους Λόφους της Νότιας Ντακότα, το μεγαλειώδες αυτό μνημείο σηματοδοτεί τα πρώτα 150 χρόνια της αμερικάνικης ιστορίας και ουσιαστικά πρόκειται για τα σκαλισμένα σε μια γρανιτένια πλαγιά πρόσωπα 4 προέδρων των Η.Π.Α, του Ουάσινγκτον, του Τζέφερσον, του Λίνκολν και του Ρούσβελτ. Η ιδέα για την κατασκευή του μνημείου αποδίδεται στον ιστορικό Ντόαν Ρόμπινσον, ενώ το μνημείο κατασκεύασαν ο γλύπτης Gutzon Borglum και ο γιος του και ολοκληρώθηκε το 1941.
WWW.WIKIPEDIA.COM/DIEGO DELSO
Stonehedge, Αγγλία
Κανείς δεν ξέρει ακριβώς γιατί οι τεράστιες αυτές πέτρες 50 τόνων μεταφέρθηκαν από την Ουαλία 5 χιλιάδες χρόνια πριν. Αυτό που είναι, όμως, γνωστό, είναι ότι το προϊστορικό αυτό μνημείο στο Wiltshire της Αγγλίας κατασκευάστηκε ανάμεσα στο 2500 π.Χ και το 2000 π.Χ. και ότι η ύπαρξή του μάλλον είχε αστρολογικές και θρησκευτικές ρίζες.
WWW.WIKIPEDIA.COM/BJØRN CHRISTIAN TØRRISSEN
Angkor Wat, Καμπότζη
Πρόκειται για ένα ναό που χτίστηκε στις αρχές του 12ου αιώνα για τον βασιλιά των Χμερ Σουριαβαρμάν 2ο και αποτέλεσε ιερό τόπο πολλών θρησκειών, ενώ ήταν αφιερωμένος στον Βισνού, σημαντική μορφή θεότητας του Ινδουισμού. Αποτελεί σύμβολο για την Καμπότζη κι εμφανίζεται στη σημαία της χώρας, ενώ είναι και το κύριο τουριστικό της αξιοθέατο. Σήμερα, αποτελεί το μεγαλύτερο ιερό του κόσμου.
clickatlife.gr
Χρησιμοποιούμε καθημερινά το WiFi αλλά πολλοί δεν γνωρίζουμε πως λειτουργεί. Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί πως λειτουργεί το ασύρματο δίκτυο.


Πώς να έχετε πιο γρήγορο WiFi στο σπίτι

  1. Αγοράστε ρούτερ με εκπομπή στα 5MHz
Η πιο «κυριλέ» λύση είναι να αγοράσετε αν ρούτερ που εκπέμπει εκτός από τα 2.5GHz και στα 5GHz. Μέχρι σήμερα οι κάτοχοι τέτοιων ρούτερ είναι λιγότεροι οπότε τα κανάλια εκπομπής είναι ακόμα ανοιχτά. Το αρνητικό με τη συχνότητα 5GHz είναι ότι ενώ είναι τρέχει γρηγορότερα, περνάει δυσκολότερα από εμπόδια όπως οι τοίχοι, άρα πρέπει να είναι πιο κοντά στον χρήστη.
  1. Ελέγξτε τα γύρω δίκτυα
Η συνηθέστερη αιτία προβλημάτων με το WiFi είναι τα γύρω δίκτυα π ου εκπέμπουν από κοντινά διαμερίσματα. Βρείτε που εκπέμπουν οι γύρω σας, χρησιμοποιώντας ένα πρόγραμμα σαν το iStubler που θα σας αποκαλύψει όλα τα γύρω δίκτυα αλλά και το κανάλι στο οποίο εκπέμπουν. Το 1, το 6 ή και το 11 είναι οι συνήθεις επιλογές των εταιριών κατασκευής ρούτερ. Βρείτε ποιο κανάλι είναι αυτό με τη λιγότερη χρήση και σημειώστε το.
  1. Τροποποιήστε το δικό σας ρούτερ
Ανακαλύπτοντας τι συμβαίνει γύρω σας, μπείτε στις ρυθμίσεις του δικού σας ρούτερ. Δείτε αν εκπέμπετε σε κάποιο από τα κλασσικά κανάλια –είναι σχεδόν βέβαιο. Αλλάξτε το κανάλι εκπομπής με το ελεύθερο που ανακαλύψατε χρησιμοποιώντας το iStumbler και θα δείτε τεράστια διαφορά.
Οι ταχύτητές σας μπορούν να βελτιωθούν ακόμα και μέχρι 20 φορές!
Ψυχίατροι από το Πανεπιστήμιο Κέιμπριτζ πιστεύουν ότι η χιπ χοπ μουσική μπορεί να βοηθήσει τους πάσχοντες από νοσήματα ψυχικής υγείας.

Μάλιστα μετέτρεψαν την πεποίθησή τους αυτή σε ένα πρόγραμμα που τιτλοφορείται «Hip Hop Psyche» και ελπίζεται ότι αφενός θα συμβάλλει στη μείωση του στίγματος που συνοδεύει νοσήματα όπως η μείζονα κατάθλιψη και η σχιζοφρένεια, αφετέρου θα βοηθήσει τους ασθενείς να έρθουν πιο κοντά με τους γιατρούς τους.

Εμπνευστές του προγράμματος είναι ο δρ Ακίμ Σούλε, από το Κολέγιο Wolfson του Κέιμπριτζ, και η δρ Μπέκι Ίνκστερ, κλινική νευροεπιστήμονας στο Τμήμα Ψυχιατρικής του πανεπιστημίου, οι οποίοι παρουσίασαν το πρόγραμμά τους στην επιθεώρηση «The Lancet Psychiatry».

Οι δύο επιστήμονες παραθέτουν ως παραδείγματα τρία κλασικά τραγούδια του χιπ χοπ: το «Juicy» του Notorious B.Ι.G (κυκλοφόρησε το 1994), το «The Message» από τους Grand Master Flash & The Furious Five(1982) και το «Lady Heroin» του J-Flex (1997).

Όπως δήλωσε ο δρ Σούλε, η χιπ χοπ «γεννήθηκε» πριν από τέσσερις δεκαετίες στα γκέτο της Νέας Υόρκης, τα οποία μαστίζονταν από προβλήματα, όπως η στέρηση, η περιθωριοποίηση, το έγκλημα και τα ναρκωτικά.

«Αυτά ακριβώς τα προβλήματα αντανακλώνται στους στίχους της και, ταυτοχρόνως, αποτελούν βασικούς παράγοντες κινδύνου για ψυχικές νόσους, από τους οποίους δύσκολα μπορεί να ξεφύγει κανείς», είπε.

Στο «The Message», λ.χ., ο Grand Master Flash «μιλάει για σκληρά εργαζόμενους ανθρώπους που αισθάνονται ότι αδικούνται και περιγράφει την μυρωδιά, τις εικόνες και τους ήχους της αστικής παρακμής», πρόσθεσε η δρ Ίνκστερ.

«Η αστικοποίηση αποτελεί έναν από τους ισχυρότερους εκλυτικούς παράγοντες για διαταραχές όπως η σχιζοφρένεια, καθώς το στρες που επιφέρει επηρεάζει τον χρόνο έναρξης και τη βαρύτητά τους».

Όμως τα τραγούδια αυτά συχνά απεικονίζουν και ψυχοθεραπευτικές μεθόδους, συνέχισε ο δρ Σούλε.

«Σε τραγούδια όπως το “Juicy” βλέπουμε ότι οι καλλιτέχνες της χιπ χοπ δεν χρησιμοποιούν τις δεξιότητές τους για να περιγράψουν απλώς τον κόσμο όπως τον βλέπουν, αλλά και τους τρόπους διαφυγής από αυτόν.

»Στο συγκεκριμένο τραγούδι, χρησιμοποιείται η τεχνική της “θετικής νοερής απεικόνισης”, μιας μορφής ψυχοθεραπείας, την ώρα που ο Notorious B.I.G. περιγράφει την μετάβασή του από την απόλυτη φτώχεια στην πλούσια ζωή με τους δερμάτινους καναπέδες και τις λιμουζίνες με σωφέρ».

Όσον αφορά το «Lady Heroin», αυτό πραγματεύεται τη χρήση ναρκωτικών που ενώ αρχικά είναι σαγηνευτική, σιγά-σιγά εξελίσσεται σε δυνάστη που οδηγεί στην απελπισία, κατά τον δρα Σούλε - και η χρήση ουσιών άλλοτε αποτελεί παράγοντα κινδύνου για νοσήματα ψυχικής υγείας και άλλοτε απέλπιδα προσπάθεια διαφυγής από τέτοια νοσήματα.

Ενσωματώνοντας λοιπόν την χιπ χοπ στις ψυχιατρικές θεραπείες, οι δύο επιστήμονες πιστεύουν ότι θα αυξηθεί η αποτελεσματικότητά τους, διότι οι γιατροί θα μπορέσουν να έρθουν πιο κοντά στους ασθενείς τους.

«Η χιπ χοπ έχουν πλούσιο αφηγηματικό στυλ που δημιουργεί πολλές νοερές εικόνες και γι’ αυτό μπορεί να καταστήσει πιο αποτελεσματικές τις ψυχολογικές θεραπείες για τους ασθενείς», γράφουν.

Το πρόγραμμα παρουσιάσθηκε στο πρόσφατο «Φεστιβάλ Ιδεών» του Κέιμπριτζ και ήδη οι επινοητές του έρχονται σε επαφή με ειδικούς απ’ όλο τον κόσμο που ζητούν να το ενσωματώσουν στην ιατρική πρακτική τους.

Πηγή: tanea.gr
Σε απόγνωση βρίσκονται χιλιάδες ιδιοκτήτες ακινήτων, κυρίως στο κέντρο της Αθήνας, οι οποίοι διαθέτουν διαμερίσματα που πλέον δεν πωλούνται ούτε με… 3.000 ευρώ. Η δραματική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η ελληνική κτηματαγορά, η παντελής απουσία αγοραστών και κυρίως η «γκετοποίηση» γειτονιών της Αθήνας έχουν προκαλέσει κραχ στις τιμές.
Η πλήρης απαξίωση της περιουσίας των Ελλήνων λαμβάνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις αν λάβει υπόψη του κανείς τα εκατοντάδες διαμερίσματα που βρίσκονται σε παλαιές πολυκατοικίες στο κέντρο και πέριξ αυτού, και δεν πωλούνται αλλά μένουν ξενοίκιαστα και κλειστά για πολλά χρόνια, ενώ για την εφορία κοστίζουν μια περιουσία και φορολογούνται αναλόγως.
Κτηματομεσίτες του κέντρου περιγράφουν με τα πιο μελανά χρώματα την εικόνα της αγοράς τονίζοντας ότι ουσιαστικά πρόκειται για «νεκροταφείο» ακινήτων που το μόνο που θα σώσει τους ιδιοκτήτες είναι να γκρεμιστούν.
Οπως τονίζει στην «Οικονομία» ο κτηματομεσίτης Κωνσταντίνος Παγκάκης η εικόνα της κτηματαγοράς είναι ακόμη χειρότερη από εκείνη που πιθανότατα κάποιοι νομίζουν. «Ο κόσμος δεν έχει λεφτά, δεν αγοράζει απολύτως τίποτε, ακόμη κι αν τους το δώσεις… τζάμπα. Είναι χαρακτηριστικό ότι ξεκίνησα να πουλήσω διαμέρισμα πελάτη αντί 5.000 ευρώ, η τιμή κατέβηκε στα 3.500 ευρώ και η προσφορά που έκανε ο πελάτης ήταν 2.800 ευρώ»! Ο ίδιος αναφέρει ότι υπάρχουν πλέον εκατοντάδες αγγελίες με τιμές-σοκ για ακίνητα σε εξαιρετική κατάσταση, πλήρως ανακαινισμένα τα οποία, ωστόσο, έχουν απαξιωθεί είτε λόγω της θέσης που βρίσκονται είτε επειδή δεν υπάρχουν πλέον αγοραστές είτε γιατί οι πωλητές είναι σε απόγνωση και θέλουν να τα «ξεφορτωθούν» ώστε να μην πληρώνουν ΕΝΦΙΑ και άλλα έξοδα.
Τα τελευταία δύο χρόνια, ειδικά στις γειτονιές του κέντρου, σπάνε το ένα μετά το άλλο τα αρνητικά ρεκόρ στην αγορά ακινήτων. Από 10.000 ευρώ που είχαν πουληθεί διαμερίσματα πριν λίγο καιρό πλέον μπορούν να γίνουν πράξεις ακόμη και στα 3.000 ευρώ.
Κυψέλη και Πατήσια
Πριν την κρίση τα φθηνά διαμερίσματα στο κέντρο γίνονταν ανάρπαστα από μετανάστες οι οποίοι αναζητούσαν οικονομικά διαμερίσματα και τα αγόραζαν στα επίπεδα των 20-30 χιλιάδων ευρώ. Τώρα ακόμη και οι μετανάστες έχουν εγκαταλείψει τα σπίτια αυτά και έχουν φύγει για την πατρίδα τους λόγω έλλειψης εργασίας. Ετσι χάθηκε μια κρίσιμη «μάζα» αγοραστών οι οποίοι έδιναν ζωή σε γειτονιές που τώρα έχουν εγκαταλειφθεί.
Οι περιοχές κάτω από την Ομόνοια και μέχρι την Κυψέλη και τα Πατήσια είναι οι «πρωταθλήτριες» των εξευτελιστικών τιμών στα ακίνητα.
Ωστόσο, η κατάσταση αυτή επεκτείνεται πλέον και στο Παγκράτι, στους Αμπελόκηπους, στου Γκύζη, στον Βύρωνα. Και όπως λένε χαρακτηριστικά «σε λίγο όλες οι περιοχές της πρωτεύουσας θα διαθέτουν παλιά αλλά καλά ακίνητα σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές, όσο αξίζει ένα αυτοκίνητο». Οι αγγελίες που ακολουθούν είναι πραγματικές, έχουν αλιευτεί από κτηματομεσιτικά γραφεία και καταγράφουν τη δραματική κατάσταση που βιώνουν χιλιάδες ιδιοκτήτες. Πρόκειται για σπίτια 30 – 50 ετών τα οποία, πάντως, βρίσκονται σε καλή κατάσταση.
Σύμφωνα, λοιπόν, με σημερινές αγγελίες:
Στην οδό Σπετσών στην Κυψέλη 45 τ.μ. ημιυπόγειο δίνεται 3.500 ευρώ ενώ η αντικειμενική του αξία είναι 25-30 χιλιάδες ευρώ. Δηλαδή προσφέρεται με 77 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο!
Στην πλατεία Βικτωρίας ισόγειο 70 τ.μ. σε άριστη κατάσταση πωλείται μόλις 11.000 ευρώ και η τιμή είναι διαπραγματεύσιμη. Δηλαδή πωλείται 157 ευρώ/τ.μ.
Αποθήκη 50 τ.μ. στην οδό Αλκαμένους και Αγίου Μελετίου έχει αρχική τιμή 5.000 ευρώ, δίνεται σε προσφορά 3.500 ευρώ και η προσφορά που έγινε ήταν 2.800 ευρώ.
Στην Κυψέλη, ημιυπόγεια γκαρσονιέρα 20 τ.μ. με αυλή έχει αρχική τιμή 3.000 ευρώ, δηλαδή προσφέρεται αντί 150 ευρώ/τ.μ.
Μεγάλη ευκαιρία είναι σπίτι στην οδό Αλκαμένους, 49 τ.μ. με τρία υπνοδωμάτια που δίνεται λόγω ανάγκης μόλις 5.000 ευρώ, δηλαδή με 102 ευρώ/τ.μ.
Στην πλατεία Αμερικής, γκαρσονιέρα 30 τ.μ. ημιυπόγεια ανακαινισμένη με μηδενικά κοινόχρηστα δίνεται μόλις 5.500 ευρώ.
Στον Νέο Κόσμο, σε ημιυπόγεια γκαρσονιέρα 26 τ.μ. έγινε μείωση 2.000 ευρώ και πωλείται 6.000 ευρώ.
Στη Νεάπολη, υπόγειο διαμέρισμα 53 τ.μ. με αποθήκη πωλείται 10.000 ευρώ έχοντας μειωθεί πρόσφατα κατά 5.000 ευρώ.
Στο ερώτημα προς τους κτηματομεσίτες ποιοι είναι οι πελάτες που πουλάνε και γιατί η απάντηση είναι: Πρόκειται για ιδιοκτήτες σπιτιών που αγοράστηκαν τις δεκαετίες του ’60 και του ’70 και ήταν τα πρώτα φοιτητικά διαμερίσματα ή τα σπίτια όσων ήρθαν από την επαρχία για να βρουν δουλειά στην Αθήνα. Τότε, όμως, οι περιοχές από την Ομόνοια μέχρι την Κυψέλη ήταν η ζωντανή «καρδιά» της πόλης. Χιλιάδες από αυτούς μετακόμισαν σε άλλες περιοχές της Αττικής και ενοικίασαν τα πρώτα σπίτια. Η δεύτερη κατηγορία πωλητών είναι οι ξένοι που φεύγουν τώρα από την Ελλάδα και πουλάνε κι αυτοί όσο όσο γκαρσονιέρες και δυάρια.
Στην πλήρη κατάρρευση συνέτεινε και η δραματική αύξηση της φορολογίας η οποία έχει οκταπλασιαστεί από το 2009 και μετά. Με την επιβολή του χαρατσιού μέσω της ΔΕΗ και του μόνιμου φόρου που έρχεται από το 2014, κανείς δεν θέλει να είναι πλέον ιδιοκτήτης σπιτιών που μένουν κλειστά και δεν προσφέρουν εισόδημα.
ΛΕΙΠΟΥΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ
Κίνητρα για να επιστρέψουν ιδιώτες και επιχειρήσεις
Αναστροφή της δραματικής κατάστασης στην οποία έχει περιέλθει το κέντρο της Αθήνας θα επιχειρήσει τα επόμενα χρόνια η πολιτεία. Πριν από μερικές ημέρες ο υπουργός Περιβάλλοντος Γιάννης Μανιάτης υπέγραψε το Σχέδιο Ολοκληρωμένης Αστικής Παρέμβασης (ΣΟΑΠ) για την πρωτεύουσα, το οποίο έχει στόχο να «μεταμορφώσει» το κέντρο ώστε να επιστρέψουν στις γειτονιές και να ξανακατοικηθούν τα σπίτια που έχουν εγκαταλειφθεί.
Με αιχμή του δόρατος την ανάπλαση της οδού Πανεπιστημίου, από το Σύνταγμα μέχρι την Ομόνοια, σχεδιάζεται μία εκτεταμένη αστική παρέμβαση, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δίνεται στις περιοχές Εμπορικό Τρίγωνο – Κουμουνδούρου – Ψυρρή, Πλατεία Βάθη – Μεταξουργείο – Κεραμεικός, Μουσείο – Πανεπιστημίου, Πλατεία Βικτωρίας – Πλατεία Αττικής – Αγιος Παύλος. Το μεγάλο πρόβλημα για να ξεκινήσει η ανάπλαση σχετίζεται φυσικά με την έλλειψη κονδυλίων.
Για τα περισσότερα από 400 κτίρια που έχουν εγκαταλειφθεί προτείνεται η άμεση ανακαίνισή τους (όταν πρόκειται για δημόσια) και η χρήση τους για καινοτόμες επιχειρήσεις. Για τα ιδιωτικά κτίρια στις προτάσεις που έχουν ακουστεί είναι η επιβολή προστίμων για όσους εγκαταλείπουν τα κτίρια, φορολογικά κίνητρα για την επιστροφή επιχειρήσεων στο κέντρο, μειωμένα δημοτικά τέλη για τα καταστήματα, κίνητρα για φοιτητές να μετακομίσουν πληρώνοντας ελάχιστο ενοίκιο.
Αγγελίες που «σοκάρουν»
– Κυψέλη 45 τ.μ. ημιυπόγειο δίνεται 3.500 ευρώ ενώ η αντικειμενική του αξία είναι 25-30 χιλιάδες ευρώ
– Γκαρσονιέρα πρώτου ορόφου 25 τ.μ. στον Αγιο Νικόλαο πωλείται 8.200 ευρώ
– Ημιυπόγειο 25 τ.μ. στην οδό Υδρας πωλείται 6.500 ευρώ
– Γκαρσονιέρα 27 τ.μ. στο Παγκράτι, σε πολύ καλή κατάσταση δίνεται 9.500 ευρώ
– Δώμα 6ου ορόφου 20 τ.μ. στα Πατήσια με θέα στην Ακρόπολη, ανακαινισμένη και ιδιόκτητη ταράτσα δίνεται 10.900 ευρώ
– Ανακαινισμένο δυάρι με αποθήκη 45 τ.μ. πωλείται 9.000 ευρώ
  • Κυψέλη ημιυπόγεια γκαρσονιέρα 18 τ.μ. του 1970 με ανακαίνιση το 2008 έχει τιμή 4.800 ευρώ
  • Στην Πλατεία Αμερικής, διαμερίσμα 23 τ.μ. προσφέρεται από τον Ιανουάριο αντί 5.000 ευρώ.
  • Στην οδό Αγίου Μελετίου, διαμέρισμα 38 τ.μ. με κήπο 65 τ.μ. σε κακλή κατάσταση προσφέρεται από τον Φεβρουάριο αντί 7.500 ευρώ ή 197 ευρώ/τ.μ.
  • Στο Νέο Κόσμο, σε ημιυπόγεια γκαρσονιέρα 26 τ.μ. έγινε μείωση 2.000 ευρώ και πωλείται 6.000 ευρώ
  • Στη Νεάπολη, υπόγειο διαμέρισμα 53 τ.μ. με αποθήκη πωλείται 10.000 ευρώ έχοντας μειωθεί πρόσφατα κατά 5.000 ευρώ.
Στην πλατεία Κολιάτσου γκαρσονιέρα 35 τ.μ., ημιυπόγεια πωλείται 6.500 ευρώ
Πηγή: imerisia.gr
Στη δίνη του Qatarstrophe τοποθετεί το γερμανικό περιοδικό «Ντερ Σπίγκελ» τον πρόεδρο της FIFA Ζεπ Μπλάτερ, αποκαλύπτοντας πως ο 78χρονος Ελβετός είπε σε ομοτράπεζούς του στη Νορβηγία πως το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2022 δεν θα διεξαχθεί στο Κατάρ.

Στη διάρκεια δείπνου που παρέθεσε η νορβηγική ομοσπονδία ποδοσφαίρου στον Μπλάτερ κατά την επίσκεψή του στο Οσλο, στις 13 Οκτωβρίου, ο ισχυρός άνδρας της FIFA φέρεται ότι είπε πως το Μουντιάλ του 2022 θα αφαιρεθεί από το Κατάρ. Σύμφωνα με το «Σπίγκελ» που επικαλείται «αξιόπιστες πηγές», ο ελβετός παράγοντας θεωρεί τους Αραβες «υπερόπτες», γιατί πιστεύουν πως «μπορούν να αγοράσουν τα πάντα με τα χρήματα».

ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΕΣ. Ο Ελβετός εξέφρασε επίσης την ανησυχία του για το ενδεχόμενο οι σεΐχηδες του Κατάρ να έχουν σχέσεις με τους τζιχαντιστές του IS!
Σε ανακοίνωσή της η FIFA χαρακτηρίζει ανυπόστατο το δημοσίευμα σημειώνοντας πως «ο πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας ουδέποτε συνέδεσε το IS με το Κατάρ». Το γερμανικό περιοδικό  διέψευσε και ο πρόεδρος της  νορβηγικής ομοσπονδίας Ινγκβε Χάλεν. Μιλώντας στην εφημερίδα «Dagbladet» ο Χάλεν υπογράμμισε: «Είχαμε ένα ανεπίσημο δείπνο, αλλά δεν αναγνωρίζω τα όσα υποστηρίζει το γερμανικό περιοδικό. Αντίθετα, ο Μπλάτερ  ήταν ξεκάθαρος πως το Παγκόσμιο Κύπελλο θα διεξαχθεί στο Κατάρ».

Το «Σπίγκελ» πάντως σημειώνει πως ο Μπλάτερ είναι υποχρεωμένος να δηλώνει πως το Κατάρ θα φιλοξενήσει το Μουντιάλ, για νομικούς λόγους.

Η απόφαση για την ανάθεση της διοργάνωσης του Μουντιάλ 2022 στο Εμιράτο  είχε ληφθεί στην ψηφοφορία της Εκτελεστικής Επιτροπής της FIFA τον Δεκέμβριο του 2010. Ο Μπλάτερ είχε ψηφίσει υπέρ της υποψηφιότητας των ΗΠΑ.

Οι αποκαλύψεις για χρηματισμό στελεχών της FIFA από Καταριανούς ανάγκασαν τον Μπλάτερ να δώσει εντολή στον αμερικανό δικηγόρο Μάικλ Γκαρσία να διερευνήσει  την υπόθεση. Το επίμαχο πόρισμα αναμένεται να δοθεί στη δημοσιότητα στο τέλος της εβδομάδας, χωρίς ωστόσο να αποκαλυφθεί ολόκληρη η έκθεση.

ΚΙ' ΑΛΛΟΙ. Δεν είναι η πρώτη φορά που υψηλόβαθμα στελέχη της FIFA δηλώνουν πως θα αφαιρεθεί η διοργάνωση από το Κατάρ.
Ο Γερμανός Τέο Τσβάντζιγκερ, μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής, εξέφραζε προσωπική άποψη όταν δήλωνε πως το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2022 δεν θα φιλοξενηθεί τελικά στο Κατάρ λόγω της υπερβολικής ζέστης που επικρατεί στην περιοχή: «Οι ιατρικές υπηρεσίες λένε πως δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη να διεξαχθεί το Παγκόσμιο Κύπελλο υπό αυτές τις συνθήκες. Μπορεί να μειώσουν τη θερμοκρασία στα γήπεδα, αλλά το Παγκόσμιο Κύπελλο διεξάγεται παντού στη χώρα».

Τόσο η FIFA όσο και η UEFA πιέζουν ώστε η διοργάνωση να διεξαχθεί κατά τους χειμερινούς μήνες. Η πρόταση βρίσκει αντίθετη την Ενωση Ευρωπαϊκών Συλλόγων η οποία θεωρεί καταλληλότερη περίοδο για να γίνουν οι αγώνες του Μουντιάλ τους μήνες Απρίλιο - Μάιο. Ομως κι αυτή η πρόταση δεν φαίνεται να γίνεται αποδεκτή, γιατί συμπίπτει με το Ραμαζάνι.
tanea.gr

Έκθεση αρχειακού υλικού με τίτλο: «Αναμνήσεως χάριν... Εικόνες και πρόσωπα της Οθωμανικής Θεσσαλονίκης» από την ιδιωτική συλλογή του Γιώργου Κωνσταντινίδη θα εγκαινιαστεί το Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2014, στις 20:00, στον εκθεσιακό χώρο του Κέντρου Ιστορίας Θεσσαλονίκης (Μέγαρο Μπίλλη, πλατεία Ιπποδρομίου).

Στην έκθεση που θα διαρκέσει έως τις 31 Δεκεμβρίου 2014, θα παρουσιαστούν φωτογραφίες, εικόνες και αρχειακό υλικό της περιόδου 1860-1912, με στόχο τη σκιαγράφηση της κοινωνικής και πολιτιστικής ζωής της πόλης, των σημαντικών προσώπων της εποχής καθώς και των κοινωνικών εκδηλώσεων και των ιστορικών γεγονότων, που διαδραματίστηκαν από τα τέλη του 19ου έως και τις αρχές του 20ου αιώνα.
Ημέρες και ώρες λειτουργίας: Δευτέρα έως Παρασκευή 08.00 - 14.0008.00 - 14.00 και 18.00 - 21.00
Η είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη.
Υπουργό... Γιόγκα όρισε ο ινδός πρωθυπουργός Ναρέντρα Μόντι, στο πλαίσιο ευρέως ανασχηματισμού της κυβέρνησής του, την ηγεσία της οποίας ανέλαβε τον Μάιο.

Ο λάτρης της γιόγκα Μόντι ανακοίνωσε 21 νέους υπουργούς και υφυπουργούς με στόχο την επίσπευση των μεταρρυθμίσεων και την αναζωογόνηση της οικονομίας της χώρας.

Ο υπουργός Γιόγκα και Ομοιοπαθητικής είναι επιφορτισμένος, μεταξύ άλλων, με την προώθηση της αγιουρβέδα-- του αρχαίου ινδικού, παραδοσιακού συστήματος Ιατρικής-- της γιόγκα, της ομοιοπαθητικής και άλλων εναλλακτικών θεραπειών.

Ο εθνικιστής και ινδουιστής Μόντι είναι χορτοφάγος, ασκείται καθημερινά στη γιόγκα και τον Σεπτέμβριο ζήτησε από τα Ηνωμένα Έθνη να εξετάσουν την καθιέρωση Παγκόσμιας Ημέρας της Γιόγκα.

Στη διάρκεια της επίσκεψής του στις ΗΠΑ, ο Μόντι συζήτησε, μάλιστα, για τη γιόγκα με τον Μπαράκ Ομπάμα στο δείπνο που του παρέθεσε ο αμερικανός πρόεδρος στον Λευκό Οίκο.

«Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους που ορκίστηκαν σήμερα. Ανυπομονώ να συνεργαστούμε για να επιταχύνουμε την αναπτυξιακή πορεία της χώρας», έγραψε χθες στο Twitter ο Ινδός πρωθυπουργός.

Ο Μόντι όρισε τέσσερις νέους υπουργούς και 17 υφυπουργούς στην 66μελή κυβέρνηση.

Η γιόγκα αποτελούσε στο παρελθόν τμήμα του υπουργείου Υγείας , αλλά μετά τον ανασχηματισμό της Κυριακής έγινε ξεχωριστό χαρτοφυλάκιο με τον πρώην υπουργό Τουρισμού, τον Σριπάντ Γέσο Νάικ, ως επικεφαλής του.

Μεταξύ των άλλων αλλαγών, ο Μανοχάρ Παρικάρ ανέλαβε το υπουργείο Άμυνας με στόχο τον εκσυγχρονισμό των απαρχαιωμένων Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας.

Ο Παρικάρ υπήρξε υπουργός Τουρισμού της πολιτείας Γκόα κι έχει αποκτήσει καλή φήμη ως αδιάφθορος. Αναμένεται να επισπεύσει τις αμυντικές παραγγελίες, οι οποίες έχουν καθυστερήσει εν μέρει εξαιτίας μίας σειράς σκανδάλων.

Ο Τζαγιάντ Σίνχα, γιος ενός πρώην υπουργού Οικονομικών, με σπουδές στο Χάρβαρντ, ορίστηκε υφυπουργός Οικονομικών, γεγονός που υποδηλώνει τη βαρύτητα που δίνει ο Μόντι στην ενίσχυση των επιχειρήσεων και την προσέλκυση ξένων επενδύσεων.

Το υπουργείο Σιδηροδρόμων ανέλαβε ο Σουρές Πραμπού, ο βετεράνος ηγέτης του σκληροπυρηνικού ινδουιστικού περιφερειακού κόμματος Σιβ Σένα, ο οποίος λίγο πριν από την ορκωμοσία εντάχθηκε στις τάξεις του κυβερνώντος κόμματος, του Μπαρατίγια Τζανάτα (BJP).
tanea.gr
Το πρώτο smartphone Lumia που δε θα συνοδεύεται από το όνομα “Nokia” παρουσίασε η Microsoft, λίγους μήνες μετά την εξαγορά του τμήματος κινητής τηλεφωνίας της φινλανδικής εταιρείας.

Το Lumia 535 θα κυκλοφορήσει εντός του Νοεμβρίου και θα “τρέχει” με λειτουργικό σύστημα Windows Phone 8.1, θα διαθέτει κάμερα 5 Megapixels και οθόνη υψηλής ευκρίνειας 5 ιντσών, ενώ η τιμή του θα ανέρχεται στα 110 ευρώ προ φόρων, σύμφωνα με ανακοίνωση της Microsoft.

Η Microsoft ελπίζει με την κίνηση αυτή να αυξήσει το μερίδιο αγοράς των Windows smartphones, που στο δεύτερο τρίμηνο του 2014 ήταν μόλις στο 2,7%, σε σχέση με το 3,8% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013, σύμφωνα με την Strategy Analytics.
news.gr
Απάτη σε βάρος ιδιοκτητών καταστημάτων και επιχειρήσεων, που διαθέτουν τερματικά μηχανήματα έκδοσης προπληρωμένων καρτών και καρτών ανανέωσης χρόνου ομιλίας, έχει διαπιστωθεί τον τελευταίο καιρό, κάτι που έχει κινητοποιήσει την Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της ΕΛ.ΑΣ, η οποία ενημερώνει και εφιστά την προσοχή των πολιτών.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ, άγνωστα άτομα τηλεφωνούν στους ιδιοκτήτες των καταστημάτων και δηλώνοντας ότι είναι τεχνικοί της εταιρείας, που έχει εγκαταστήσει τα μηχανήματα, τους πείθουν να εκδώσουν κάρτες, με το πρόσχημα ότι ενεργούν έλεγχο για τη διακρίβωση της ορθής λειτουργίας των μηχανημάτων, ενώ τους διαβεβαιώνουν ότι στην συνέχεια οι κάρτες θα ακυρωθούν.
Οι ιδιοκτήτες αφού εκδώσουν τις κάρτες, αποκαλύπτουν τον μυστικό κωδικό αριθμό (pin) στους άγνωστους δράστες, οι οποίοι ακολούθως τις χρησιμοποιούν για προσωπικό οικονομικό όφελος. Οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων διαπιστώνουν την απάτη μετά από τηλεφώνημα στην πραγματική διαχειρίστρια εταιρεία, καθώς οι παραπάνω κάρτες ουδέποτε ακυρώνονται.
Με αφορμή το συγκεκριμένο είδος απάτης, η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ενημερώνει τους ιδιοκτήτες τέτοιων καταστημάτων να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στις περιπτώσεις έκδοσης προπληρωμένων καρτών και καρτών ανανέωσης χρόνου ομιλίας.
Πιο συγκεκριμένα συνιστάται:
  • Να διασταυρώνονται τα στοιχεία κάθε ενδεχόμενου υπαλλήλου ή τεχνικού της διαχειρίστριας εταιρείας.
  • Να μην εμπιστεύονται όσους ζητούν την αποκάλυψη του αριθμού (pin) τηλεφωνικά.
  • aftodioikisi.gr

- Μέσω ενιαίου μισθολογίου και περικοπών των επιδομάτων οι νέες μειώσεις
- Αναδιάρθρωση εδώ και τώρα τις ΔΕΚΟ ζητούν οι δανειστές
- Τέσσερα προαπαιτούμενα – φωτιά για τους εργαζόμενους στο Δημόσιο από την τρόικα

Δεν σταματούν να βάζουν αστερίσκους στη διαπραγμάτευση οι δανειστές και ξαφνικά και ενώ όλα τα βλέμματα έχουν πέσει στο ασφαλιστικό φαίνεται ότι οι τροϊκανοί επαναφέρουν, εκτός από τις απολύσεις, και το θέμα του μισθολογικού κόστους στο Δημόσιο, μαζί με τον περιορισμό των δαπανών.

Από τα προαπαιτούμενα που στο σύνολό τους φτάνουν τα 19 οι τροϊκανοί έχουν θέσει τέσσερα ζητήματα που αφορούν στις δομές του Δημοσίου.


Μειώσεις μισθών και επιδομάτων εδώ και τώρα για να τελειώσει η αξιολόγηση
 
Κάπως έτσι επαναφέρουν την άμεση εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου σε όλο το εύρος του Δημοσίου, γεγονός που θα σημάνει τη μείωση ως και 30% στις αποδοχές ορισμένων κατηγοριών δημοσίων υπαλλήλων που μέχρι στιγμής έχουν εξαιρεθεί.

Παράλληλα η τρόικα θέτει το ζήτημα του περιορισμού των επιδομάτων που δίδονται πλην των βασικών αποδοχών στο Δημόσιο(οδοιπορικά, κινητό, εκτός έδρας) με ταυτόχρονη μείωση των μισθολογικών διαφορών στη δημόσια διοίκηση.

Όλα αυτά ταυτόχρονα με την αξιολόγηση των δαπανών και αν υπουργείο όχι μόνο στους δημόσιους φορείς.

Από το ενιαίο μισθολόγιο ως τις ιδιωτικοποιήσεις έριξε στο τραπέζι η τρόικα
 
Το τέταρτο ζήτημα που αφορά στο Δημόσιο δεν είναι άλλο από την περιβόητη αναδιάρθρωση των ΔΕΚΟ.

Στο πλαίσιο αυτό η τρόικα επιμένει στην πλήρη πώληση των μετοχών του ΟΤΕ, αλλά και στην ιδιωτικοποίηση των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, όπως και στην ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ και των περιφερειακών αεροδρομίων.

Με λίγα λόγια οι δανειστές όχι μόνο δεν χαλαρώνουν τους όρους αλλά αντίθετα στέλνουν τελεσίγραφο ενόψει διαπραγμάτευσης για το χρέος και πλήρη εφαρμογή του μνημονίου ως την τελευταία... τελεία.

newsit.gr
Η πρώτη Mercedes στην ιστορία ήταν αγωνιστικό αυτοκίνητο - και ο σημερινός απόγονός της αναβαθμίζει αυτή την παράδοση: με τη νέα Mercedes-AMG GT, η εταιρεία sport αυτοκινήτων Mercedes-AMG κινείται προς μία νέα, κορυφαία κατηγορία sport αυτοκινήτων. Το μοντέλο GT είναι το δεύτερο sport αυτοκίνητο που αναπτύχθηκε εξολοκλήρου από τη Mercedes-AMG. Ο σχεδιασμός με τον εμπρός κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα με διάταξη transaxle και η έξυπνη, ελαφριά κατασκευή από αλουμίνιο αποτελούν τη βάση για μία άκρως δυναμική εμπειρία οδήγησης. Ο επίσης νέος, εξελιγμένος κινητήρας AMG 4,0 l V8 biturbo υπογραμμίζει τις χαρακτηριστικές οδηγικές επιδόσεις της AMG. Πρόκειται για τον πρώτο κινητήρα sport αυτοκινήτου σε εσωτερικά τοποθετημένους στροβιλοσυμπιεστές ("hot inside V") και λίπανσηξηρού κάρτερ, ο οποίος διατίθεται σε δύο βαθμίδες απόδοσης ισχύος: ως GT ισχύος 340 kW (462 ίπποι) και GT S ισχύος 375 kW (510 ίπποι). Η νέα έκδοση GT συνδυάζει δυναμική οδήγησης και κορυφαίες επιδόσεις αγωνιστικού επιπέδου με αξιοθαύμαστη καθημερινή πρακτικότητα και αποδοτικότητα που θέτει νέα πρότυπα σε αυτήν την κατηγορία.

Με αναλογία ισχύος προς βάρος της τάξης των 3,08 κιλών ανά ίππο, η Mercedes-AMG GT S ανεβαίνει με αυτοπεποίθηση στο βάθρο των νικητών της κατηγορίας της. Με εξαιρετικά χαρακτηριστικά, όπως 3,8 δευτερόλεπτα από 0 στα 100 χλμ/ώ και τελική ταχύτητα 310 χλμ./ώ, υπόσχεται επιδόσεις γνήσιου αγωνιστικού αυτοκινήτου. Η έκδοση GT αποδεικνύει επίσης ότι η οικονομική λειτουργία και οι υψηλές επιδόσεις μπορούν να συμβαδίζουν με κατανάλωση 9,3 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα (μικτός κύκλος NEDC).
Τα μοντέλα συνοπτικά:
Mercedes-AMG GT SMercedes-AMG GT
Κυβισμός3982 κ.εκ.3982 κ.εκ.
Απόδοση ισχύος375 kW (510 ίπποι)
στις 6250 σ.α.λ.
(6000-6500 σ.α.λ.*)
340 kW (462 ίπποι)
στις 6000 σ.α.λ.
Μέγ. ροπή650 Nm
στις 1750-4750 σ.α.λ.
(1750-5000 σ.α.λ.*)
600 Nm
στις 1600-5000 σ.α.λ.
Κατανάλωση καυσίμου,
κύκλος μετρήσεων NEDC
9,4 – 9,6 l/100 km9,3 l/100 km
Εκπομπές CO2219 – 224 g/km216 g/km
Κατηγορία αποδοτικότηταςGG
Απόβαρο (σύμφωνα με ΕΕ)1570 kg** / 1645 kg***1540 kg** / 1615 kg***
Αναλογία ισχύος προς βάρος-3,08** / 3,22*** kg/hp3,33** / 3,49*** kg/hp
Επιτάχυνση
0-100 χλμ./ώρα
3,8 δευτ.4,0 δευτ.
Τελική ταχύτητα310 km/h****304 km/h****
* Σε συνδυασμό με πακέτο AMG DYNAMIC PLUS. ** Σε ετοιμότητα λειτουργίας (90% γεμάτο ρεζερβουάρ, χωρίς οδηγό και αποσκευές).
*** Σε ετοιμότητα λειτουργίας (90% γεμάτο ρεζερβουάρ, με οδηγό (68 kg) και αποσκευές (7 kg). **** Ηλεκτρονικός περιορισμός

Mercedes-AMG GT S "Edition 1"
Η "Edition 1" είναι μία ιδιαίτερα σπορ έκδοση της Mercedes-AMG GT S: ο ξεχωριστός συνδυασμός σπορτίφ στοιχείων τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό της θα μαγνητίζει όλα τα βλέμματα, καθώς περιλαμβάνει:
- Αεροδυναμικό πακέτο σε μαύρο (μεγαλύτερο splitter εμπρός με ομαλή μετάβαση προς τα πτερύγια εκτροπής του αέρα (flics) στις πλαϊνές εισαγωγές αέρα της μπροστινής ποδιάς, πτερύγια εκτροπής αέρα στους εμπρός θόλους τροχών, δυναμικός μαύρος διάκοσμος στα πλευρικά μαρσπιέ, σταθερή πίσω αεροτομή)
- Οροφή από ανθρακονήματα
- Πακέτο Night (μαύρη μάσκα ψυγείου "diamond" με γρίλια σε γυαλιστερό μαύρο, πτερύγια στα εμπρός φτερά σε γυαλιστερό μαύρο, περιβλήματα εξωτερικών καθρεπτών σε γυαλιστερό μαύρο, διακοσμητική λωρίδα στο διαχύτη (diffuser) σε γυαλιστερό μαύρο, τρίγωνα πλαϊνά παράθυρα και πίσω παρμπρίζ με θερμομονωτικά φυμέ κρύσταλλα (ανάλογα με τη χώρα), μαύρες λεπτομέρειες στην απόληξη του σωλήνα εξάτμισης)
- Ζάντες αλουμινίου 10 ακτίνων σε μαύρο με γυαλιστερό φινίρισμα, και με ελαστικά διαστάσεων 265/35 R 19 σε 9.0 J x 19 (εμπρός) και 295/30 R 20 σε
11 J x 20 (πίσω)
Ταυτόχρονα στο εσωτερικό κυριαρχεί γνήσια αγωνιστική ατμόσφαιρα με:
- Επενδύσεις από μαύρο δέρμα nappa με κόκκινες διακοσμητικές ραφές
- Καθίσματα AMG performance με ενσωματωμένο οδηγό ζώνης ασφαλείας σε μαύρο δέρμα nappa/μικροΐνες DINAMICA με κόκκινες διακοσμητικές ραφές
- Πακέτο εσωτερικού Black Diamond
- Τιμόνι AMG performance σε μικροΐνεςDINAMICA με επίπεδο κάτω τμήμα, ένδειξη στο κέντρο επάνω, κόκκινες διακοσμητικές ραφές, κεντρικό πλαίσιο χρωμίου με επιγραφή "Edition 1" και ασημί χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων αλουμινίου
Η παρουσίαση της AMG GT στην αγορά ξεκινά το πρώτο τρίμηνο του 2015.
Η διάθεση των μοντέλων στην αγορά θα ξεκινήσει με την έκδοση Mercedes-AMG GT S στην Ευρώπη το πρώτο τρίμηνο του 2015, και θα ακολουθήσουν η έκδοση GT και η διάθεσή τους σε άλλες αγορές.
Τιμές:
Mercedes-AMG GT S
200.200 €
Mercedes-AMG GT
172.100 €

Μercedes-AMG C 63 και C 63 S
Η νέα Mercedes-AMG C 63 θέτει νέα πρότυπα. Το υψηλής τεχνολογίας μηχανικό σύνολο εγγυάται μία απαράμιλλη εμπειρία οδήγησης, χαρακτηριστική οδική συμπεριφορά AMG και μέγιστη εξατομίκευση χάρη στην μεγάλη γκάμα επιλογών εξοπλισμού.
Η AMG C 63 θα κινείται και πάλι με έναν 8κύλινδρο κινητήρα. Ο κινητήρας 4,0 l V8 biturbo εντυπωσιάζει με την απόδοση ισχύος και τον συγκλονιστικό ήχο του, αλλά και την οικονομία καυσίμου.
Η απόδοση ισχύος κυμαίνεται από 350 kW (476 ίπποι) για την C 63 έως 375 kW (510 ίπποι) για την C 63 S. Με κατανάλωση καυσίμου μόλις 8,2 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα (μικτός κύκλος NEDC), η έκδοση C 63 Saloon είναι το πιο οικονομικό 8κύλινδρο αυτοκίνητο στην κατηγορία high-performance. Η sport ανάρτηση AMG RIDE CONTROL 3 σταδίων με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, το μηχανικό πίσω μπλοκέ διαφορικό και τα προγράμματα οδήγησης του κιβωτίου ταχυτήτων AMG DYNAMIC SELECT περιλαμβάνονται στον πλούσιο βασικό εξοπλισμό. Η C 63 S διαθέτει ακόμη περισσότερα τεχνικά εντυπωσιακά χαρακτηριστικά. Ο εκτενής βασικός εξοπλισμός του κορυφαίου μοντέλου περιλαμβάνει σύνθετο σύστημα φρένων high-performance, ηλεκτρονικό πίσω μπλοκέ διαφορικό και δυναμικά έδρανα κινητήρα.
Η AMG C 63 ως sport saloon και χαρισματικό, high-performance estate πείθει με τα χαρακτηριστικά του κινητήρα σε συνδυασμό με την πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, την γραμμική και πλευρική δυναμική καθώς και τα υψηλά επίπεδα πρακτικότητας. Η εσωτερική και η εξωτερική σχεδίαση είναι πιο ξεχωριστή από ποτέ.
Το κορυφαίο μοντέλο V8 της C-Class διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις: το Saloon και το Estate διατίθενται ως Mercedes-AMG C 63 S και C 63. Η C 63 S είναι διαμορφωμένη για ακόμη υψηλότερες δυναμικές επιδόσεις.

Τα μοντέλα συνοπτικά:
Mercedes-AMG C 63 SMercedes-AMG C 63
Κυβισμός3982 κ.εκ.3982 κ.εκ.
Απόδοση ισχύος375 kW (510 ίπποι)
στις 5500-6250 σ.α.λ.
350 kW (476 ίπποι)
στις 5500-6250 σ.α.λ.
Μέγ. ροπή700 Nm
στις 1750-4500 σ.α.λ.
650 Nm
στις 1750-4500 σ.α.λ.
Κατανάλωση καυσίμου,
κύκλος μετρήσεων NEDC
8,4-8,2 l/100 km
(8,6-8,4 l/100 km)
8,2 l/100 km
(8,4 l/100 km)
Εκπομπές CO2195-192 g/km
(200-196 g/km)
192 g/km
(196 g/km)
Κατηγορία αποδοτικότηταςE (E)E(E)
Απόβαρο
(σύμφωνα με ΕΕ)
1655 kg* / 1730 kg**
(1725 kg* / 1800 kg**)
1640 kg* / 1715 kg**
(1710 kg* / 1785 kg**)
Επιτάχυνση
0-100 χλμ./ώρα
4,0
(4,1) δευτ.
4,1
(4,2) δευτ.
Τελική ταχύτητα250 km/h***250 km/h***
Τα στοιχεία για παρενθέσεις αφορούν το Estate * Σε ετοιμότητα λειτουργίας (90% γεμάτο ρεζερβουάρ, χωρίς οδηγό και αποσκευές).
** Σε ετοιμότητα λειτουργίας (90% γεμάτο ρεζερβουάρ, με οδηγό (68 kg) και αποσκευές (7 kg).
*** Ηλεκτρονικός περιορισμός
C 63 "Edition 1"
Οι εκδόσεις Mercedes-AMG C 63 και C 63 S θα είναι και αυτές εξαρχής διαθέσιμες και ως μοντέλα "Edition 1". Ο συνδυασμός σχεδίασης και εξοπλισμού είναι εξαιρετικά ελκυστικός. Υπάρχουν έξι χρώματα εξωτερικής βαφής: polar white, designo diamond white bright, iridium silver metallic, palladium silver metallic, obsidian black metallic και η ειδική βαφή της AMG designo iridium silver magno. Η "Edition 1" διατίθεται ως Saloon καιEstate, και διακρίνεται χάρη στις πολυάριθμες σχεδιαστικές λεπτομέρειές της, όπως:
- Σφυρήλατες ζάντες 8.5 x 19 και 9.5 x 19 σχεδίασης σταυρωτών ακτίνων, σε μαύρο ματ με κόκκινη στεφάνη, και ελαστικά διαστάσεων 245/35 R 19 (εμπρός) και
265/35 R 19 (πίσω)
- Πακέτο Night με επιχρωμιωμένη απόληξη σωλήνα εξάτμισης (A-wing με διακοσμητική λωρίδα σε γυαλιστερό μαύρο, περιβλήματα εξωτερικών καθρεπτών σε γυαλιστερό μαύρο, πλευρικά μαρσπιέ σε γυαλιστερό μαύρο, διακοσμητική λωρίδα στη βάση των παραθύρων και πλαίσια παραθύρων σε γυαλιστερό μαύρο, μάσκα ψυγείο με διπλή γρίλια σε ασημί χρώμιο, θερμομονωτικά, φυμέ κρύσταλλα στα παράθυρα από την κολώνα B μέχρι πίσω)
- Λεπτή αεροτομή σε γυαλιστερό μαύρο (μόνο στο Saloon)
- Κόκκινες λεπτομέρειες για τη γρίλια της μάσκας ψυγείου και τους εξωτερικούς καθρέπτες
- Πλευρικές διακοσμητικές sport λωρίδες σε ματ γκρι graphite πάνω από τα πλευρικά μαρσπιέ

Ο συνδυασμός χρωμάτων συνεχίζει και στο εσωτερικό με:
- Καθίσματα AMG performance, κεντρικά πλαίσια θυρών και υποβραχιόνια σε μαύρο δέρμα nappaκαπιτονέ σχεδίασης με κόκκινες διακοσμητικές ραφές
- Ζώνες ασφαλείας κόκκινες designo
- Τιμόνι AMG performance σε μικροΐνεςDINAMICA με επίπεδο κάτω τμήμα, κόκκινη ένδειξη στο κέντρο επάνω, κόκκινες διακοσμητικές ραφές, κεντρικό πλαίσιο χρωμίου με επιγραφή "Edition 1" και ασημί χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων αλουμινίου
- Διάκοσμος ανθρακονημάτων σε red pepper / αλουμίνιο με ευθείες γραμμές λείανσης
- Μαύρα ταπέτα με επιγραφή "AMG" και κόκκινο διακοσμητικό κορδόνι

Τα μοντέλα C 63 και C 63 S Saloon θα παρουσιαστούν στην αγορά τον Φεβρουάριο του2015, ενώ τα μοντέλα Estate θα ακολουθήσουν τον Απρίλιο.
Τιμές:
Mercedes-AMG C 63 S
115.050 €
Mercedes-AMG C 63
102.850 €
Mercedes-AMG C 63 S Estate
117.300 €
Mercedes-AMG C 63 Estate
105.100 €

news.gr
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!