Δευτέρα, 15 Μαΐου 2017

«Θέλω μόνο να σώσω το παιδί μου, μονάχα αυτό. Να ξαναβρεί το δρόμο του και να ζήσει μια ήσυχη ζωή» ξεσπάει στο protothema.gr η μητέρα της 15χρονης κοπέλας, που αυτοτραυματίστηκε, πέφτοντας θύμα του διαδικτυακού «παιχνιδιού» αυτοκτονίας, που είναι γνωστό με το όνομα «Μπλε Φάλαινα» -ή «Blue Whale Challenge».

Το μυστηριώδες παιχνίδι, που έχει οδηγήσει δεκάδες νέους και νέες, κυρίως στη Ρωσία, σε αυτοκτονία, έφθασε και στην Ελλάδα, με το πρώτο παραλίγο θύμα της να είναι μία 15χρονη από την Κατερίνη.

Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, το κορίτσι είχε χαρακώσει τα πόδια της, σχηματίζοντας διάφορα σχήματα, όπως ακριβώς της έλεγαν οι υπεύθυνοι του παιχνιδιού. Η 15χρονη φαίνεται πως πήρε οδηγίες μέσω Facebook από κάποιον που ενεργεί ως διαχειριστής του παιχνιδιού, προτρέποντάς την να χαράξει με ξυράφι τις γραμμές που φαίνονται στις φωτογραφίες, πάνω στα πόδια της.

Τα σημάδια αυτά τα εντόπισε η μητέρα της, η οποία τρόμαξε και αμέσως πήγε το παιδί της στο νοσοκομείο.

Η μικρή, η οποία είχε καταναλώσει και δύο υπνωτικά χάπια, έσπασε τη σιωπή της και μίλησε στη μητέρα της για το συγκεκριμένο παιχνίδι. Μάλιστα, όπως της είπε, ο διαχειριστής του παιχνιδιού την είχε προτρέψει να καταναλώσει και μεγάλη ποσότητα υπνωτικών χαπιών, αλλά εκείνη πήρε μόνο δύο.

Μέχρι να δει τα σημάδια στο πόδι του παιδιού της, η μητέρα δεν είχε συνειδητοποιήσει πως η μονάκριβη κόρη της, που την μεγάλωνε με στερήσεις, κινδύνευε.

Είναι η πρώτη φορά στη χώρα μας που καταγράφεται κρούσμα του συγκεκριμένου παιχνιδιού. Ένα διαδικτυακό παιχνίδι που δημιουργήθηκε από έναν Ρώσο 21 ετών, για να «καθαρίσει τον κόσμο από βιολογικά απόβλητα» όπως έχει πει μέσα από τη φυλακή που βρίσκεται, αδιαφορώντας για τον πόνο που προκαλεί σε οικογένειες που χάνουν τα παιδιά τους.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά για την «Μπλε Φάλαινα», οι έφηβοι που δοκιμάζουν να παίξουν, θα πρέπει μέσα σε 50 ημέρες να περάσουν μια σειρά από επικίνδυνες αποστολές, που κυρίως έχουν να κάνουν με αυτοτραυματισμούς που, πολλές φορές, φθάνουν μέχρι και την αυτοκτονία.

Τις οδηγίες τις παίρνουν από αγνώστους μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι οποίοι μάλιστα τους απειλούν πως δεν θα πρέπει να εγκαταλείψουν το παιχνίδι, αφού διαθέτουν τα στοιχεία τους και μπορούν να τα εντοπίσουν ανά πάσα στιγμή.

Το αρμόδιο τμήμα της αστυνομίας στην Κατερίνη, όπου έγινε και η καταγγελία από την μητέρα της 15χρονης, αναζητά να εξακριβώσει με ποιον συνομιλούσε το κορίτσι και για τον λόγο αυτό έχει ζητηθεί από την Εισαγγελία να γίνει άρση του απορρήτου των επικοινωνιών της.

Η 15χρονη βρίσκεται στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου στη Θεσσαλονίκη και παρακολουθείται από παιδοψυχολόγο. Σύμφωνα με πληροφορίες, η έφηβη αρνείται να πάει σπίτι της ακόμη, παρά την αγωνία και τα παρακάλια της μητέρας της.

Οι παιδοψυχολόγοι που παρακολουθούν την 15χρονη προσπαθούν να εξακριβώσουν τι ήταν εκείνο που την οδήγησε στο να παίξει το μυστηριώδες αυτό παιχνίδι, εξαιτίας του οποίου έχουν χάσει τη ζωή τους περισσότερα από 300 παιδιά σε ολόκληρο τον κόσμο.

Πηγή: protothema.gr

http://www.thestival.gr

Σκοπός του είναι να μπει τέλος στις ψευδείς και παραπλανητικές «ειδήσεις» που κυκλοφορούν καθημερινά στο διαδίκτυο. Τα… hoax όπως είναι γνωστά τα ειδησάρια που δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα αλλά «φιλοξενούνται» ακόμα και από μεγάλες ειδησεογραφικές ιστοσελίδες, αποτελούν ένα πρόβλημα της εποχής. Είναι άλλωστε αμέτρητες οι φορές που έχουν παραπληροφορηθεί όχι μόνο καθημερινοί αναγνώστες αλλά και χιλιάδες επαγγελματίες της είδησης, δημοσιογράφοι.  Μεγάλοι κολοσσοί, όπως είναι η Google και το Facebook ρίχνουν… δισεκατομμύρια δολάρια στην αγορά προκειμένου να περιορίσουν και να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα.
Τελικά, η λύση έρχεται από έναν φοιτητή της Θεσσαλονίκης ηλικίας μόλις 20 ετών. Ο λόγος για τον Βαλεντίνο Τζέκα, ο οποίος έχει δημιουργήσει μια παγκόσμια καινοτομία ενάντια στις ψευδείς ειδήσεις. Ο αλγόριθμός του, ο ίδιος το χαρακτηρίζει πολυεργαλείο, FightHoax έχει τη δυνατότητα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα να «σκανάρει» κάθε είδους πληροφορία που είναι γραμμένη στο διαδίκτυο και να αποκρίνεται κατά πόσο η είδηση είναι πραγματική ή ψεύτικη, προστατεύοντας έτσι κοινό, αναγνώστες, δημοσιογράφους, εταιρίες, χρήστες των social media.  Επηρεάστηκε, όπως δηλώνει στο www.ka-business.gr από τις αμερικανικές εκλογές κατά τη διάρκεια των οποίων το… ψέμα πήγανε σύννεφο.
Ο Βαλεντίνος είναι μόλις 20 ετών, γεννημένος στη Λάρισα. Σπουδάζει στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, μελετώντας Εφαρμοσμένη Πληροφορική. Ξεκίνησε να γράφει  κώδικα στα 12, έμαθε βασικές γνώσεις hacking στα 15 και στα 18 δημιούργησε την πρώτη του startup (το Near) , η οποία πήρε αρκετή προσοχή από τη παγκόσμια σκηνή (Forbes, SXSW κλπ.) και τελικά εξαγοράστηκε από Αμερικανούς.  Μετά την επιτυχημένη εξαγορά της startup του, περιοδεύει στην Ελλάδα, από την Αθήνα μέχρι τα απομακρυσμένα νησιά και σε διάφορα πανεπιστήμια της Αγγλίας και της Ελλάδας, προσπαθώντας να εμπνεύσει νέους φοιτητές σαν κι αυτόν, να ξεκινήσουν τις δικές τους επιχειρήσεις, να επιτύχουν τους στόχους τους, να εφαρμόσουν τις δημιουργικές τους ιδέες! «Παρέχω βοήθεια και κίνητρα, ώστε να μπορούν να σκέφτονται μεγάλα ώστε να μπορούν να πετύχουν τα όνειρά τους, όχι απλώς να παίρνουν μια δουλειά υψηλής πληρωμής» αναφέρει ο κ. Τζέκας χαρακτηριστικά.
Τι είναι το fighthoax.com;
Το FightHoax είναι ένα πολυεργαλείο που αναλύει άρθρα ειδήσεων και παρουσιάζει κατά πόσο έμπιστο είναι αυτό που διαβάζει ο αναγνώστης. Η λύση του Fighthoax έχει ως στόχο να βοηθήσει τους δημοσιογράφους και τους καθημερινούς ανθρώπους να αναλύουν και να λαμβάνουν σχετικές χρήσιμες πληροφορίες, σχετικά με ένα οποιοδήποτε θέμα ειδήσεων, μέσα σε δευτερόλεπτα. Επίσης, να βοηθήσει τους fact checkers να βελτιώσουν τη δουλειά τους για την σωστή καταπολέμηση της μαζικής παραπληροφόρησης. Έτσι, με τη βοήθεια των μηχανών αναζήτησης, μπορεί να εκτελέσει μαζικές σαρώσεις σε ολόκληρο τον ιστό, ώστε να εντοπίσει τους παραγωγούς ψευδών ειδήσεων, να προτείνει καλύτερα αποτελέσματα αναζητήσεων και με τη βοήθεια των κοινωνικών δικτύων, μπορεί να προειδοποιήσει τους χρήστες αν το κείμενο που διαβάζουν και είναι έτοιμοι να κοινοποιήσουν είναι ψευδές ή όχι.
Πως δουλεύει και ποια η χρησιμότητα του;
Αρχικά, αναλύεται η ιστορία και η φήμη της ιστοσελίδας που φιλοξενεί το άρθρο ειδήσεων. Είναι η σελίδα γνωστή για την συγγραφή πολλών ψευδών ειδήσεων όπως το abcnews.com.co, είναι γνωστή για τη δημοσίευση διαδοχικών αξιόπιστων άρθρων όπως ο Assosiated Press ή κάτι περισσότερο στη μέση, όπως το Fox News ή το Daily Mail; Στη συνέχεια, ο Fighthoax αναλύει τον συντάκτη του άρθρου και την ιστορία του. Είναι κάποιος γνωστός με ένα έμπιστο παρελθόν σε αξιόλογα ειδησεογραφικά πρακτορεία, είναι κάποιος καθηγητής πανεπιστημίου ή κάποιος που δεν έχει ενεργό παρελθόν στη βιομηχανία ειδήσεων; Τελευταίο και πιο σημαντικό, αναλύεται το άρθρο. Από τη γλώσσα που χρησιμοποιείται για τα αναφερόμενα γεγονότα, συγκρίνει κάθε μικροσκοπική λεπτομέρεια του άρθρου με πιο αξιόπιστα άρθρα σχετικά με το ίδιο θέμα. Το Fighthoax διαβάζει και καταλαβαίνει το άρθρο σαν άνθρωπος. Scan-άρει ολόκληρο τον ιστό, όπως μια βάση δεδομένων, σε δευτερόλεπτα. Υπάρχουν αρκετές σημαντικές διαφορές με άλλα άρθρα που καλύπτουν το ίδιο γεγονός; Έχει το άρθρο αρκετές πληροφορίες για να συγκρίνουμε; Είναι καλή η γραπτή γλώσσα; Αυτοί είναι οι 3 κύριοι πυλώνες του Fighthoax.
Οι ψεύτικες ειδήσεις είναι ένα ζήτημα που απασχολεί μεγάλους ειδησεογραφικούς οργανισμούς και τα γνωστά Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Γιατί το δικό σας project θεωρείτε πως θα έχει αποτέλεσμα και μπορεί να λύσει το πρόβλημα;
Το Facebook και η Google έχουν ήδη κάνει τα βήματα τους που είναι άκρως σωστά και ασφαλή. Το Facebook δίνει κάποιες παραπάνω συμβουλές ώστε να «μορφωθούν» οι χρήστες για το πως να ανιχνεύουν πιθανών ψευδές  ειδήσεις, παράλληλα με ένα παραπάνω report κουμπί. Το ίδιο έκανε και η Google. Όταν όμως τα ειδήσεις παράγονται μαζικά και χιλιάδες κάθε μέρα χρειαζόμαστε τη βοήθεια της τεχνολογίας ώστε να μπορέσουμε να τις εντοπίζουμε από το πρώτο ακόμα δευτερόλεπτο δημοσιοποίησης τους.
Πότε και πως σας γεννήθηκε η ιδέα για το fighthoax.com;
Οι Αμερικανικές εκλογές ταρακούνησαν κυριολεκτικά τον κόσμο. Ξαφνικά άρχιζαν από το πουθενά να ξεπροβάλουν φήμες και ψεύτικες ειδήσεις που ήταν κατά τόσο του Τραμπ όσο και της Χίλαρι. Το περιοδικό Wired σε έρευνα του ανακάλυψε πως ένας φοιτητής έβγαζε χιλιάδες δολάρια κάθε μήνα δημοσιοποιώντας ψεύτικες ειδήσεις. Αργότερα, παράτησε τις σπουδές τους για να ασχοληθεί full-time με τη συγγραφή παραπλανητικών ειδήσεων. Έτσι, το 2016-17 χτυπήσαμε τρελά ρεκόρ ψευδών ειδήσεων. Το κακό είναι ότι οι άνθρωποι πιστεύουν οτιδήποτε που διαβάζουν στο ίντερνετ. Οπότε μια μέρα έκατσα και σκέφτηκα: «Μπορώ να δημιουργήσω κάτι που θα αναλύει news articles και θα προειδοποιεί τον αναγνώστη για οτιδήποτε ύποπτο όπως τη χρήσης της προπαγανδιστικής γλώσσας”; «Μπορώ να φτιάξω κάτι που μέσα σε δευτερόλεπτα θα κάνει ότι ακριβώς κάνουν οι άνθρωποι fact checkers και να βγάζω ένα αποτέλεσμα το αν το άρθρο που διαβάζεις είναι αλήθεια ή μια απάτη»;
Μιλήστε μας για τον αλγόριθμο που δημιουργήσατε; Γιατί τον καθιστά παγκόσμια καινοτομία;
Πρωτοβουλίες έχουν υπάρξει από startups, όπως το Factmata που βρίσκεται υπό κατασκευή και αυτό που κάνει είναι να αναλύει μόνο τα αριθμητικά-στατιστικά facts που υπάρχουν σε ένα κείμενο. Μετά, έχουν υπάρξει προσπάθειες όπως το B.S Detector που ουσιαστικά κρίνει ολόκληρη την ιστοσελίδα που έχει δημοσιεύσει ένα άρθρο, βάση του ιστορικού της. Το FightHoax είναι ο μόνος αλγόριθμος που αναλύει το κάθε άρθρο σε επίπεδο γλώσσας. Δηλαδή, καταλαβαίνει και κατανοεί τι διαβάζει όπως κάνουν και οι άνθρωποι.
Ποσό εύκολο είναι για έναν νέο να δημιουργήσει μια start up εταιρία στην Ελλάδα; ποιες δυσκολίες έχετε αντιμετωπίσει;
Οι πιο πολλοί δεν ξεκινάνε επειδή πνίγονται από την άσχημη οικονομική κατάσταση της Ελλάδας. Όπως είπε και ο Ωνάσης: «Πρέπει να εγκαταλείψουμε την ελπίδα πως ο καιρός θα φτιάξει. Πρέπει να πορευόμαστε μέσα σε άστατο καιρό». Πρέπει να ζούμε με τη λογική αυτή πλέον και να αφήσουμε την οποιαδήποτε δικαιολογία στην άκρη. Πιστεύω, άμα έχεις μια όντως καλή ιδέα που μπορεί να επιζήσει στην αγορά, μπορείς να την τρέξεις. Μπορείς ακόμα και solo και μετά να βρεις συνεργάτες. Η λέξη κλειδί είναι το ξεκίνημα. Είναι τα πάντα. Οι δυσκολίες πάντα θα είναι η γραφειοκρατία και η έλλειψη… τρέλας αλλά δεν πρέπει να μας κρατήσουν πίσω!
Το «near» ήταν η πρώτη σας εφαρμογή που την πουλήσατε σε εταιρία του εξωτερικού. Άρα δημιουργήσατε μια καινοτομία που προσέλκυσε ενδιαφέρον. Μιλήστε μας λίγο για το πρώτο εγχείρημα σας.
Δεν θα έλεγα πως το Near ήταν κάτι το καινοτόμο, απλά ήρθε τη σωστή στιγμή και έλυσε ένα πρόβλημα που είχε η κοινωνία. Αυτό επαληθεύτηκε και αργότερα όταν έφτιαξε το Facebook το Nearby Friends, κάτι παρόμοιο του Near αλλά με πολύ λίγα features. Το ‘Near – Check Who’s Nearby’ είχε έναν απλό σκοπό: να φέρει τους ανθρώπους εύκολα και γρήγορα κοντά μεταξύ τους ώστε να μην χάνουν την ώρα τους ψάχνοντας check’ins στο facebook και κάνοντας «εκατοντάδες» τηλέφωνα για να δουν ποιος είναι που!  Με το Near μπορούσες να δεις στον χάρτη ποιος βρίσκεται κοντά σου σε μια συγκεκριμένη απόσταση!Η πρόταση εξαγοράς είχε έρθει από μια Τούρκικη startup με θέμα παρόμοιο του Near. Είχε γίνει το πραξικόπημα εκείνη την εποχή οπότε όλες οι συμφωνίες χάλασαν. Μια βδομάδα αργότερα, ένας μεγάλος δημοσιογράφος από την Αμερική, ο Elie Nakouzi και η ομάδα του ενδιαφέρθηκαν για το Near και έκλεισε η συμφωνία αυτή.
πηγή: ka-business.gr

Καλοκαιράκι, χαλάρωση, παραλία, βραδιές με φίλους στη βεράντα. Και εκεί που παίζεις επιτραπέζιο ή έχεις αναλύσει όλα τα καυτά θέματα της επικαιρότητας ή της show biz νιώθεις κάτι στο χέρι σου ή όχι μόνο εκεί. Ο νέος επισκέπτης ήρθε για να σε κάνει να ξύνεσαι ανελέητα, να κοκκινίζεις και να αποκτάς σημάδια, που ενδεχομένως να κάνουν ώρες ή και μέρες να φύγουν.
Όλοι καταλάβατε σε ποιον επισκέπτη αναφέρομαι. Γιατί τα κουνούπια αποτελούν σίγουρα την εκνευριστικότερη παρέα του καλοκαιριού. Αλλά όχι για όλους. Γιατί εκεί που εσύ δεν σταματάς να ξύνεσαι κάποιος φίλος σου κάθεται ατάραχος δίπλα σου μην μπορώντας να καταλάβει την υστερία που σε έχει πιάσει γιατί «σιγά μωρέ, πώς κάνεις έτσι, ένα κουνουπάκι είναι!».
Μπορεί τα αρσενικά κουνούπια να τρέφονται με νέκταρ ή γύρη που βρίσκουν στη φύση, όμως τα θηλυκά χρειάζονται και αίμα προκειμένου να μπορέσουν να ζήσουν και να κάνουν αβγά.Το θηλυκό τρυπάει το δέρμα με 6 «καρφίτσες» που έχει στο στόμα του, βγάζει ένα αιμολυτικό και αντιισταμινικό σάλιο και με τη προβοσκίδα του ρουφά το αίμα που καταλήγει στην ελαστική κοιλιά του.
Τα μικροσκοπικά, κατά τα άλλα, δίπτερα έντομα, φαίνεται πως επιλέγουν με πολύ συγκεκριμένα κριτήρια ποιους θα δαγκώσουν και ποιους όχι. Μάλιστα έρευνες έχουν δείξει ότι το 20% των ανθρώπων αποτελούν για τα κουνούπια μια… νοστιμότατη τροφή.
Ας ρίξουμε λοιπόν λίγο φως στους παράγοντες που παίζουν ρόλο στην επιλογή των ανθρώπων που θα τσιμπήσουν τα κουνούπια.
Ομάδα αίματος
Υπάρχουν ομάδες αίματος που ανοίγουν την όρεξη περισσότερο στα κουνούπια από κάποιες άλλες. Αυτό βέβαια δεν προκαλεί έκπληξη στους ερευνητές καθώς τα κουνούπια μάς τσιμπούν προκειμένου να κάνουν μια συγκομιδή πρωτεϊνών από το αίμα μας. Αγαπημένη ομάδα αίματος αποτελεί η 0 καθώς σε αυτούς τους ανθρώπους τα έντομα επιτίθενται διπλάσιες σχεδόν φορές από ότι σε όσους έχουν ομάδα Α. Η ομάδα Β βρίσκεται περίπου στη μέση της κλίμακας ξυσίματος.
Επιπροσθέτως περίπου το 85% των θυμάτων εκκρίνουν ένα χημικό σημάδι μέσω του δέρματός τους το οποίο υποδηλώνει σε ποια ομάδα αίματος ανήκουν, ενώ στο 15% κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει.
Διοξείδιο του άνθρακα
Μία από τις μεθόδους που χρησιμοποιούν τα κουνούπια για να εντοπίσουν τους στόχους τους είναι να μυρίσουν το διοξείδιο του άνθρακα που αναδίδεται από την αναπνοή και αυτό μπορούν να το κάνουν από απόσταση σχεδόν 50 μέτρων. Το αποτέλεσμα είναι οι άνθρωποι που αποπνέουν περισσότερο αέριο -συνήθως οι μεγαλόσωμοι άνθρωποι- να έλκουν τα κουνούπια περισσότερο από τους άλλους.
Βακτήρια του δέρματος
Άλλος ένας καθοριστικός παράγοντας στην προτίμηση των κουνουπιών είναι τα βακτήρια που ζουν φυσιολογικά στο δέρμα μας.
Σε έρευνα του 2011 επιστήμονες βρήκαν ότι οι άνθρωποι που έχουν μεγάλες ποσότητες βακτηρίων γίνονται αμέσως η επιλογή των εντόμων. Απροσδόκητα βέβαια όσοι είχαν μεγάλες ποσότητες μεν, αλλά από διαφορετικά είδη βακτηρίων δε, τότε το δέρμα τους γινόταν λιγότερο ελκυστικό. Ίσως γι’ αυτό τα κουνούπια τσιμπάνε περισσότερο στα πόδια και τους αστραγάλους καθώς εκεί ζουν ισχυρότερες αποικίες βακτηρίων.
Μπίρα
Οι περισσότεροι συνδυάζουμε το καλοκαίρι με ένα δροσερό ποτήρι μπίρας. Μήπως όμως να το σκεφτούμε ξανά; Μια μικρή ποσότητα του συγκεκριμένου αλκοολούχου ποτού κάνει τα κουνούπια να μας… ερωτευτούν. Βέβαια οι ερευνητές βρίσκουν ιδιαίτερα μυστηριώδη αυτή την προτίμηση των κουνουπιών και μέχρι στιγμής την έχουν αποδώσει στο γεγονός ότι η μπίρα αυξάνει την ποσότητα αιθανόλης που εκκρίνεται στον ιδρώτα μας όταν την πίνουμε.
Εγκυμοσύνη
Πολλές έρευνες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι οι εγκυμονούσες έλκουν διπλάσιο αριθμό κουνουπιών από τους υπόλοιπους ανθρώπους. Ο συνδυασμός δύο παραγόντων ευθύνεται γι’ αυτή την προτίμηση, σαν να δείχνουν τα κουνούπια μιας μορφής «ζήλεια» για το μωρό που «ρουφάει» το αίμα της μαμάς του και θέλουν να κάνουν το ίδιο. Οι έγκυες αποπνέουν 21% περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα από τους άλλους ανθρώπους και έχουν αυξημένη θερμοκρασία σώματός.
Το χρώμα των ρούχων
Συνήθως το καλοκαίρι πετάμε τα ρούχα με τα μουντά χρώματα και φοράμε χρώματα φωτεινά, που συχνά μας κάνουν να ξεχωρίζουμε στο πλήθος. Λάθος! Τα κουνούπια, εκτός από την όσφρηση χρησιμοποιούν και την όραση για να βρίσκουν τα θύματά τους. Σύμφωνα με όσα είχε πει στο NBC ο εντομολόγος του Πανεπιστημίου της Φλόριντα James Day τα έντονα χρώματα γίνονται αμέσως αντιληπτά και αγαπητά από τα κουνούπια.
Ορισμένοι επιστήμονες έχουν θέσει στο μικροσκόπιο τους λόγους που κάποιοι άνθρωποι δεν αποτελούν τροφή για τα κουνούπια, ελπίζοντας ότι έτσι θα δημιουργήσουν την επόμενη γενιά των απωθητικών εντόμων. Οι ερευνητές του εργαστηρίου Rothamsted της Βρετανίας, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της χρωματογραφίας, βρήκαν ότι οι φυσικοί απωθητές εκκρίνουν χημικές ουσίες που δεν αγαπούν τα κουνούπια και έτσι ευελπιστούν στο μέλλον να ενσωματώσουν αυτά τα μόρια σε σπρέι κατά των κουνουπιών.
«Αναχαιτίστε» τα κουνούπια με φυσικό τρόπο
Αν θέλετε να βρείτε αποτελεσματικούς τρόπους για να γίνετε και εσείς ένας από τους εχθρούς των κουνουπιών, καταφύγετε σε λύσεις από τη Φύση, που δεν θα γεμίσουν με ενοχές την οικολογική σας συνείδηση.
Ο χυμός του σκόρδου αποτελεί φυσικό απωθητικό, όσο και αν η μυρωδιά του σας ενοχλεί. Μπορείτε να αναμείξετε ένα μέρος του σκόρδου με πέντε μέρη νερού σε ένα μικρό μπουκάλι, είτε να βουτήξετε λωρίδες βαμβακερού υφάσματος στο χυμό και να τις βάλετε σε διάφορα σημεία της βεράντας σου.
Κόψτε ένα λεμόνι και καρφώστε μέσα του μικρά γαρυφαλλάκια (το γνωστό μπαχαρικό)
Μέντα, λεβάντα, φασκόμηλο, δεντρολίβανο, βασιλικός είναι από μόνα τους εντομοαπωθητικά. Μπορείτε να τα βάλετε σε διάφορους χώρους του σπιτιού ή απλά να κουνήσετε τα φύλλα τους για να απελευθερώσουν το άρωμά τους.
Η βιταμίνη Β1 δρα κατά των τσιμπημάτων των κουνουπιών, άρα μπορείτε να επιλέξετε τρόφιμα που την περιέχουν και να ενισχύσετε την άμυνα του οργανισμού. Τέτοιες τροφές είναι το αναποφλοίωτο ρύζι, τα δημητριακά ολικής άλεσης, τα περισσότερα λαχανικά, το γάλα, το μαύρο ψωμί, το συκώτι, η μαγιά μπύρας, το ψάρι, τα καρύδια, το αυγό, τα φασόλια.
πηγή: medicalnews

Μια πρώτη ματιά στο νέο λειτουργικό που ετοιμάζει η Google, υπό τον κωδικό Fuchsia, παρέχει δημοσίευμα του Ars Technica.

Όπως αναφέρεται, πρόκειται για ένα σύστημα με νέο user interface, το οποίο δεν βασίζεται στο Linux- χρησιμοποιεί ένα νέο, ανεπτυγμένο από την ίδια τη Google, microkernel, με το όνομα «Magenta».

Σχετικά έγγραφα της εταιρείας αναφέρουν πως το Magenta στοχεύει «σύγχρονα τηλέφωνα και προσωπικούς υπολογιστές με γρήγορους επεξεργαστές».

Τo interface και οι εφαρμογές του έχουν γραφτεί μέσω του Flutter SDK της Google, που χρησιμοποιεί cross-platform κώδικα, ο οποίος τρέχει σε Android και iOS.

Η home οθόνη του είναι μια μεγάλη λίστα κάθετου scrolling, που περιλαμβάνει κάρτες «Story» (στην ουσία πρόσφατες εφαρμογές) και μια λίστα με προτάσεις.

Εάν ο χρήστης βγει από την κεντρική οθόνη, εμφανίζεται ένα home button στο κάτω μέρος της οθόνης. Πατώντας την κεντρική profile picture, εμφανίζεται ένα μενού που θυμίζει τα quick settings του Android, με εικονίδια όπως η μπαταρία και η διασυνδεσιμότητα, sliders για ένταση, φωτεινότητα, airplane mode κ.α.

Ακόμη, υπάρχουν κάποιες λειτουργίες διαχείρισης «παραθύρων», που περιλαμβάνουν split screen mode.

Παράλληλα, στο δημοσίευμα του Ars Technica γίνεται λόγος για ένα νέο πληκτρολόγιο, το οποίο είναι διαφορετικό από αυτό του Android.

Όπως σημειώνεται, μεταξύ άλλων, στο δημοσίευμα, είναι δύσκολο να γνωρίζει κανείς ποια θα είναι η κλίμακα του συγκεκριμένου project- αν και ένας από τους developers του, ο Τράβις Γκεσάιλμπρεχτ τονίζει ότι δεν πρόκειται για «παιχνιδάκι» ή ένα project που θα εγκαταλειφθεί μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα και θα ξεχαστεί.

Αντ'αυτού, όπως σημειώνει το Ars Technica, φαίνεται σαν ένα project το οποίο θέτει το ερώτημα «πώς θα σχεδιάζαμε σήμερα το Android αν μπορούσαμε να ξεκινήσουμε από την αρχή».

«Είναι ένα ολοκαίνουριο, ανεπτυγμένο από τη Google, kernel, που τρέχει ένα ολοκαίνουριο, ανεπτυγμένο από τη Google, SDK, το οποίο χρησιμοποιεί μια ολοκαίνουρια, ανεπτυγμένη από τη Google, γλώσσα προγραμματισμού, και όλο το σύνολο είναι σχεδιασμένο να τρέχει το Material Design interface της Google όσο πιο γρήγορα γίνεται» σημειώνεται σχετικά- ενώ υπογραμμίζεται πως το πιο δύσκολο κομμάτι δεν είναι η ίδια η ανάπτυξη του λειτουργικού, αλλά η δημιουργία ενός σχεδίου μετάβασης από το Android, που αυτή τη στιγμή είναι το πιο δημοφιλές λειτουργικό στον κόσμο.

Όσον αφορά στο χρονοδιάγραμμα του Fuchsia, εκτιμάται πως, αν τα πράγματα κινηθούν στο ίδιο πνεύμα με την περίπτωση του Android, και όλα πάνε καλά, ίσως κυκλοφορία ενός νέου προϊόντος στην αγορά να λάβει χώρα κατά το 2020.

ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr




Διαφημίζουν στα social media τα πάντα, από χάπια για τα μαλλιά μέχρι και μέλι. Πόσα λεφτά βγάζουν όμως από αυτό σταρ όπως η Kim Kardashian και η Selena Gomez;

via GIPHY

Κάποιος άλλος ευτυχώς έκανε τα μαθηματικά για εμάς και, όπως θα φαντάζεστε, τα ποσά δεν είναι καθόλου μικρά. Πρόκειται για τη Σουηδική εταιρεία Advisa, η οποία δημιούργησε έναν αλγόριθμο βασισμένο στους ακόλουθους που έχει ο καθένας στα social media, βγάζοντας έτσι συμπεράσματα για το πόσο κοστίζει κάθε post.

Εάν συνδυάσει κάποιος αυτόν τον αλγόριθμο με στοιχεία από την εταρεία Stashmetrics, η οποία εξειδικεύεται στην ανάλυση των social media, μπορεί να καταλήξει στο πόσα χρήματα κερδίζει -θεωρητικά- κάθε διάσημος, αλλά και το πόσο χρήματα θα μπορούσατε να κερδίζετε και εσείς.

Το καλύτερο παράδειγμα είναι φυσικά η Kim Kardashian, η οποία έχει συνολικά 224 εκατομμύρια ακόλουθους σε Snapchat, Facebook, Instagram και Twitter. Τι σημαίνει αυτό; Ότι θα μπορούσε να βγάζει -κρατηθείτε- 360, 591, 583 εκατομμύρια δολάρια τον χρόνο.

Η Selena Gomez, το άτομο με τους περισσότερους ακόλουθους στο Instagram, θα μπορούσε να βγάζει 380, 985 χιλιάδες δολάρια από κάθε post ή 360, 591, 583 εκατομμύρια δολάρια τον χρόνο, απλώς και μόνο επειδή ανεβάζει μία φωτογραφία την ημέρα. Ναι, μία.

Δεν κερδίζουν όμως μόνο οι διάσημοι λεφτά, αλλά και οι bloggers που ασχολούνται με το φαγητό και τη γυμναστική, αφού μιλάμε για ποσά που φτάνουν τις 100 χιλιάδες δολάρια τον χρόνο.

Τι θα μπορούσατε να κάνετε και εσείς για να κερδίσετε λεφτά; Πολύ απλά, θα πρέπει να επικεντρωθείτε στο Instagram γιατί εκεί είναι που κρύβεται ο θησαυρός. Ο μεσαίος χρήστης του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου θα μπορούσε να κερδίζει πάνω από 20 χιλιάδες δολάρια τον χρόνο εάν είχε τις ίδιες ευκαιρίες για διαφημίσεις, αφού οι ακόλουθοι στο Instagram έχουν 3,5 φορές περισσότερη αξία από το Twitter.

Σκεφτείτε μόνο το εξής: Εάν έχετε 2,500 χιλιάδες ακόλουθους στο Instagram θα μπορούσατε να κερδίζετε ετησίως περισσότερα από τον μέσο μισθό στη Βρετανία, απλώς με το να ανεβάζετε μία φωτογραφία την εβδομάδα. Δεν ακούγεται καθόλου άσχημο!

via GIPHY

Για δείτε τώρα και πόσα κερδίζουν άλλοι διάσημοι σύμφωνα με το Advisa και το Stashmetrics:






Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!