Δευτέρα 15 Μαΐου 2017

«Θέλω μόνο να σώσω το παιδί μου, μονάχα αυτό. Να ξαναβρεί το δρόμο του και να ζήσει μια ήσυχη ζωή» ξεσπάει στο protothema.gr η μητέρα της 15χρονης κοπέλας, που αυτοτραυματίστηκε, πέφτοντας θύμα του διαδικτυακού «παιχνιδιού» αυτοκτονίας, που είναι γνωστό με το όνομα «Μπλε Φάλαινα» -ή «Blue Whale Challenge». Το μυστηριώδες παιχνίδι, που έχει οδηγήσει δεκάδες νέους και νέες, κυρίως στη Ρωσία, σε αυτοκτονία, έφθασε και στην Ελλάδα, με...
Σκοπός του είναι να μπει τέλος στις ψευδείς και παραπλανητικές «ειδήσεις» που κυκλοφορούν καθημερινά στο διαδίκτυο. Τα… hoax όπως είναι γνωστά τα ειδησάρια που δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα αλλά «φιλοξενούνται» ακόμα και από μεγάλες ειδησεογραφικές ιστοσελίδες, αποτελούν ένα πρόβλημα της εποχής. Είναι άλλωστε αμέτρητες οι φορές που έχουν παραπληροφορηθεί όχι μόνο καθημερινοί αναγνώστες αλλά και χιλιάδες επαγγελματίες της είδησης,...
Καλοκαιράκι, χαλάρωση, παραλία, βραδιές με φίλους στη βεράντα. Και εκεί που παίζεις επιτραπέζιο ή έχεις αναλύσει όλα τα καυτά θέματα της επικαιρότητας ή της show biz νιώθεις κάτι στο χέρι σου ή όχι μόνο εκεί. Ο νέος επισκέπτης ήρθε για να σε κάνει να ξύνεσαι ανελέητα, να κοκκινίζεις και να αποκτάς σημάδια, που ενδεχομένως να κάνουν ώρες ή και μέρες να φύγουν. Όλοι καταλάβατε σε ποιον επισκέπτη αναφέρομαι. Γιατί τα κουνούπια αποτελούν σίγουρα...
Μια πρώτη ματιά στο νέο λειτουργικό που ετοιμάζει η Google, υπό τον κωδικό Fuchsia, παρέχει δημοσίευμα του Ars Technica. Όπως αναφέρεται, πρόκειται για ένα σύστημα με νέο user interface, το οποίο δεν βασίζεται στο Linux- χρησιμοποιεί ένα νέο, ανεπτυγμένο από την ίδια τη Google, microkernel, με το όνομα «Magenta». Σχετικά έγγραφα της εταιρείας αναφέρουν πως το Magenta στοχεύει «σύγχρονα τηλέφωνα και προσωπικούς υπολογιστές με γρήγορους επεξεργαστές». Τo...
Διαφημίζουν στα social media τα πάντα, από χάπια για τα μαλλιά μέχρι και μέλι. Πόσα λεφτά βγάζουν όμως από αυτό σταρ όπως η Kim Kardashian και η Selena Gomez;via GIPHYΚάποιος άλλος ευτυχώς έκανε τα μαθηματικά για εμάς και, όπως θα φαντάζεστε, τα ποσά δεν είναι καθόλου μικρά. Πρόκειται για τη Σουηδική εταιρεία Advisa, η οποία δημιούργησε έναν αλγόριθμο βασισμένο στους ακόλουθους που έχει ο καθένας στα social media, βγάζοντας έτσι συμπεράσματα για...
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!