Πέμπτη, 26 Απριλίου 2018


Η Γιανγκ Σου ξυπνά νωρίς το πρωί, ετοιμάζεται και μετά το πρόγευμα αρπάζει το κινητό και ξεκινά για τη δουλειά. Στη διάρκεια της 40λεπτης διαδρομής απολαμβάνει την καλύτερη ώρα της ημέρας της: το διάβασμα.

Η 26χρονη, στέλεχος εταιρίας στη Σανγκάη, μπαίνει στην εφαρμογή WeChat, κατεβάζει γρήγορα το λεξιλόγιο, διαβάζει ένα κεφάλαιο του μυθιστορήματος « The Magician's Nephew» και στη συνέχεια απαντά σε σχετικές ερωτήσεις. Καθώς ο φόρτος εργασίας είναι πολύ μεγάλος, οι Κινέζοι που ζουν στις πόλεις δύσκολα βρίσκουν χρόνο να διαβάσουν. Η εφαρμογή «Mint Reading»- μια πολύ γνωστή πλατφόρμα ανάγνωσης που παρέχει υλικό στο WeChat- βοηθά τους χρήστες όπως τη Γιανγκ να διαβάσουν στα αγγλικά ένα βιβλίο σε καθημερινά τακτά δεκάλεπτα. Η πλατφόρμα προωθεί καθημερινά στους χρήστες αναγνωστικό υλικό 1.000 λέξεων με βάση το λεξιλόγιό τους, με επεξηγήσεις λέξεων και παραπομπές. Μετά μια περίοδο ανάγνωσης 100 ημερών, οι χρήστες μπορούν να ολοκληρώσουν την ανάγνωση τριών έως τεσσάρων κλασικών 'Αγγλων συγγραφέων.

Τα μεγάλα βιβλία χωρίζονται σε ενότητες οι οποίες ολοκληρώνονται σε δέκα λεπτά ημερησίως και όπως λέει η Γιανγκ, η μέθοδος αυτή ταιριάζει με τον σύγχρονο τρόπο ζωής. Η Γιανγκ πλήρωσε τον περασμένο μήνα 149 γιουάν (περίπου 23 δολάρια ΗΠΑ) για μια συνεδρία ανάγνωσης και τελείωσε την ανάγνωση του διάσημου «Μικρού Πρίγκιπα».

Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της iResearch, εταιρείας παροχής συμβουλών, οι λάτρεις της ηλεκτρονικής ανάγνωσης στην Κίνα έφτασαν πέρυσι τα 340 εκατομμύρια, καταγράφοντας ετήσια αύξηση 13,2%. Επίσης έρευνα που δημοσιεύθηκε την προηγούμενη εβδομάδα από την κινεζική Ακαδημία Τύπου και Δημοσιογραφίας διαπίστωσε παρόμοια τάση - η ψηφιακή ανάγνωση αυξάνεται στη χώρα. Το 2017 το 73% των ενηλίκων διάβασε μέσω συσκευών ηλεκτρονικής ανάγνωσης, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 4,8%. Ενώ όλο και περισσότεροι νέοι αφιερώνουν χρόνο στην ψηφιακή ανάγνωση, οι εφαρμογές και οι υπηρεσίες αναπτύσσουν περισσότερα κίνητρα για να ενθαρρύνουν την ανάγνωση.

Στο WeChat Reading, μια άλλη εφαρμογή ανάγνωσης βιβλίων, ο χρόνος που αφιερώνει κάποιος στο διάβασμα μπορεί να ανταλλαγεί με «κουπόνια βιβλίων». Πέντε ώρες μπορούν να μετατραπούν σε 10 κουπόνια βιβλίου, τα οποία κοστίζουν 10 γιουάν και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αγορά νέων ψηφιακών βιβλίων. Ωστόσο, οι εφαρμογές ανάγνωσης έχουν συχνά αυστηρούς και άκαμπτους κανόνες για να ανατροφοδοτήσουν το ενδιαφέρον καθώς οι περισσότεροι χρήστες κινητών τηλεφώνων περιηγούνται άσκοπα, μεταπηδώντας από εφαρμογή σε εφαρμογή. Στην εφαρμογή Mint Reading, εάν δεν ολοκληρωθεί η ανάγνωση εντός 100 ημερών, ο χρήστης δεν έχει πια πρόσβαση στο αναγνωστικό υλικό, ακόμα και εάν έχει πληρώσει. Μία άλλη εφαρμογή- η Snail Reading- παρέχει καθημερινά μία ώρα δωρεάν ανάγνωση για να ενθαρρύνει τους χρήστες να αφιερώσουν χρόνο και να εστιάσουν στο αντικείμενο. Ενώ ορισμένοι διαφωνούν με τους κανόνες, άλλοι τους θεωρούν χρήσιμους ως κίνητρο για να ξεπερασθεί η αδράνεια και να ολοκληρωθεί ο στόχος.

Ο ψυχολόγος Ρεν Λι εκτιμά ότι η ηλεκτρονική ανάγνωση με πληρωμή δημιουργεί έναν πιο συγκεκριμένο στόχο για τους χρήστες: να τελειώσει η ανάγνωση ενός βιβλίου. Η καθημερινή ανάγνωση συγκεκριμένων κεφαλαίων δεν είναι δύσκολη και οι χρήστες απολαμβάνουν το αίσθημα ότι επιτεύχθηκε το στόχος.

Ωστόσο, έντονη είναι η αντιπαράθεση για την αξία αυτού του είδους ανάγνωσης. Στο Zhihu, τη μεγαλύτερη διαδικτυακή κοινότητα Q & A (λογισμικό για ερωτήσεις και απαντήσεις), πολλοί χρήστες απάντησαν στην ερώτηση: «Πως αξιολογείτε τις εφαρμογές ανάγνωσης;». Κάποιοι επισημαίνουν τα οφέλη, ενώ οι σκεπτικιστές επικρίνουν την αποσπασματική ανάγνωση, λέγοντας ότι ενθαρρύνει την υπερβολική απλοποίηση και τη ρηχή σκέψη.

«Η αποσπασματική ανάγνωση είναι ένα αναπόφευκτο αποτέλεσμα της ανάπτυξης νέων μέσων και της τεχνολογίας. Παρότι δεν αποτελεί μαγικό τρόπο εμπλουτισμού των γνώσεων, δεν είναι βέβαια και για καταστροφή», υποστηρίζει ο Γουάνγκ Γιανλίνγκ, καθηγητής μέσων μαζικής ενημέρωσης στο Πανεπιστήμιο Τιαντσίν. Ο Γουάνγκ πιστεύει ότι με σωστή καθοδήγηση πολλοί χρήστες θα κάνουν μία αποτελεσματική εισαγωγή στους κλασικούς συγγραφείς. Αρκετοί χρήστες θεωρούν ότι είναι πιο σημαντικό να αλλάξουν συνήθειες ως προς τη χρήση των κινητών τους τηλεφώνων.

« Έλεγχα καθημερινά το κινητό μου και έκανα άσκοπες περιηγήσεις στις εφαρμογές.Τώρα προσπαθώ να διαβάσω κάποια άρθρα ή βιβλία, ακόμα και μερικές παραγράφους. Είναι μία σημαντική αλλαγή», λέει ο Λίου Σιαογιά, φοιτητής στο Πεκίνο.

Υπάρχει ένας ρόλος τον οποίο αρνείται να υποδυθεί ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο. «Θέλεις να μαντέψεις;» είπε σε έναν θαυμαστή του ο Ντε Νίρο, στο πλαίσιο των ερωτήσεων που δεχόταν κατά τη διάρκεια της συζήτησής του με τον Μπράντλεϊ Κούπερ για το κινηματογραφικό φεστιβάλ Tribeca.

«Σου δίνω μία ευκαιρία και μετά θα σου πω» συνέχισε. «Ο Ντόναλντ Τραμπ» είπε, μετά από μια μικρή παύση. Το ακροατήριο ξέσπασε σε χειροκροτήματα και ζητωκραυγές.



Η απέχθειά του για τον Πρόεδρο των ΗΠΑ έχει καταγραφεί εδώ και καιρό. Σε ομιλία του, τον περασμένο Μάρτιο, τον είπε «ηλίθιο». «Δείτε τον Πρόεδρό μας. Έβγαλε το Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια, άρα εκτέθηκε σε εκπαίδευση ποιότητας, αλλά παραμένει ηλίθιος» είχε πει.

«Του λείπει κάθε αίσθηση ανθρωπιάς και συμπόνιας. Είχε, βέβαια, να ξεπεράσει την κατάρα του να μεγαλώνεις πλούσιος και κακομαθημένος και τη συμφορά των οστεόφυτων (σσ. ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είχε υπηρετήσει στη διάρκεια του πολέμου του Βιετνάμ επικαλούμενος ότι ο στρατιωτικός γιατρός είχε διαπιστώσει πρόβλημα με οστεόφυτα), ίσως αυτό να είχε κάποια επίδραση» είχε ειρωνευτεί, τότε, ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο.
Νέο Skoda Karoq 1.6 TDI 116 ίππων: Λατρεύει τα ταξίδια
Ζούμε στην ομορφότερη χώρα του κόσμου και κάθε εποχή είναι κατάλληλη για ένα ταξίδι σε μέρη με απίστευτη ομορφιά. Τώρα μάλιστα που ήρθε η άνοιξη, ένα μεγάλο ταξίδι είναι το δώρο που πρέπει να κάνουμε στον εαυτό μας και σε όσους αγαπάμε.

Επειδή όμως τα οικονομικά μας είναι ακόμη σε φάση ανασυγκρότησης, η επιλογή του αυτοκινήτου που θα αποκτήσουμε πρέπει να διέπεται από την αρχή που καθορίζει τις πραγματικές μας ανάγκες. Ωραία και ζηλευτά τα μεγάλα αυτοκίνητα, αλλά η τσέπη μας συνήθως αδυνατεί να τα υποστηρίξει.

H Skoda είναι μια δημοφιλής μάρκα που αντιπαθεί τις υπερβολές. Μάλιστα από τότε που έγινε δίδυμο με την VW έβαλε στο τραπέζι και την γερμανική άποψη για κάθε τι. Όλα μετρημένα, όλα προσεκτικά φτιαγμένα και έτοιμα για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του χρόνου και της σκληρής χρήσης.


Η Skoda δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από το προσκλητήριο των SUV και των Crossover. Η μάρκα που έχει μακρά παράδοση στη δημιουργία αξιόπιστων και στιβαρών κατασκευών υλοποιεί ένα μεγαλεπήβολο πρόγραμμα παραγωγής αυτοκινήτων ελεύθερου χρόνου. Μετά το μεγάλων διαστάσεων Kodiaq που κυκλοφόρησε το 2017, φέτος πρόσθεσε στη γκάμα της το μικρότερων διαστάσεων Karoq και το 2019 θα λανσάρει ένα ακόμη νέο SUV που θα την εκπροσωπήσει στη κατηγορία των οχημάτων ελεύθερου χρόνου που προέκυψε από τα supermini.

Ειδικότερα, το Karoq ανήκει στη κατηγορία των μικρομεσαίων SUV και έχει μήκος 4,38 μ. Όπως όλα τα νέα μοντέλα της μάρκας έχει αξιοποιήσει την τεχνολογία του γκρουπ VW. Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου εφαρμόζει ένα επιτυχημένο πρόγραμμα για όλα τα μοντέλα της. Σε κάθε μοντέλο παρέχει την απαραίτητη τεχνογνωσία σε όλους τους τομείς και επιπλέον καθορίζει τα αυστηρά στάνταρ για την κατασκευή τους.

Η δοκιμή μεγάλης διάρκειας έγινε με το νέο Skoda Karoq 1.6 TDI 116 ίππων Ambition 6 manual. Η κίνηση μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων. Αυτή η πρόταση είναι κατάλληλη για όσους κινούνται κυρίως εκτός του αστικού περιβάλλοντος και διανύουν τουλάχιστον 15.000 χλμ. τον χρόνο. Ιδανική επιλογή για οικονομικά ταξίδια.

Ο κινητήρας καταναλώνει ντίζελ και έχει χωρητικότητα 1.600 κ.εκ. Αυτή η μονάδα κινεί τα περισσότερα μοντέλα του γερμανικού ομίλου και διακρίνεται για την αξιοπιστία του. Η μέγιστη ισχύς των 116 ίππων παρέχεται από τις 3.250 σ.α.λ. έως τις 4.000 σ.α.λ. Το στοιχείο όμως που κάνει την διαφορά και συμβάλει καθοριστικά στη κίνηση του αυτοκινήτου είναι η μεγάλη ποσότητα ροπής που παράγει ο πετρελαιοκινητήρας. Η τιμή της ροπής καθορίστηκε στα 25,4 χλγμ. ενώ ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο που αντιλαμβάνεται ο οδηγός είναι η παροχή της ροπής από μόλις τις 1.500 σ.α.λ. Η μέγιστη τιμή της διατηρείται έως τις 3.200 σ.α.λ.

Όπως έχει αναφερθεί και σε άλλες δοκιμές με πετρελαιοκίνητες εκδόσεις ο τρόπος χειρισμού του κινητήρα παίζει καθοριστικό ρόλο στην αξιοποίηση της παρεχόμενης ενέργειας και της διαμόρφωσης της κατανάλωσης καυσίμου. Ο κινητήρας ντίζελ αποδίδει από χαμηλά και ο οδηγός πρέπει να αποφεύγει τα ΄΄σανιδώματα΄΄ στο γκάζι γιατί σε αυτή την περίπτωση ουσιαστικά δεν έχει σημαντικό κέρδος. Αντίθετα αυξάνεται ο θόρυβος του κινητήρα και κορυφώνεται η κατανάλωση καυσίμου. Οι κινητήρες ντίζελ έχουν τον δικό τους ρυθμό και απαιτούν διαφορετική συμπεριφορά σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες.


Στο ντιζελοκίνητο Skoda Karoq οι μηχανικοί έχουν προσδώσει τα χαρακτηριστικά που συμβάλουν στην απρόσκοπτη παροχή ισχύος. Όπως διαπιστώθηκε στη δοκιμή τοSUV βάρους 1.426 κιλών, αναπτύσσει υψηλές ταχύτητες χωρίς ο οδηγός να ασκεί μεγάλη πίεση στον κινητήρα. Η τελική ταχύτητα φθάνει τα 188 χλμ./ώρα και η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,7΄΄.

Ο κινητήρας έχει καλή λειτουργία, παράγει μικρή ποσότητα θορύβου που δεν είναι ενοχλητική ούτε στο ταξίδι και είναι απαλλαγμένος από κραδασμούς. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο και φέρει έξι σχέσεις. Ανήκει στη νέα γενιά των συνόλων της VW και διακρίνεται για τον εύχρηστο τρόπο που λειτουργεί. Αξίζει να τονισθεί ότι όλο το μηχανολογικό υπόβαθρο του Skoda Karoq προέρχεται από τα εργαστήρια του γερμανικού ομίλου.

Στη δοκιμή η κατανάλωση μετρήθηκε στα 6,7 λίτρα/100χλμ. Ο κατασκευαστής με βάση την διαδικασία μέτρησης που έχει καθορισθεί ανακοίνωσε ότι η μέση τιμή είναι 4,5 λίτρα/100χλμ. Εκπομπές CO2 120 γραμ./χλμ.


Η οδική συμπεριφορά είναι ένα ακόμη θετικό στοιχείο για το μικρομεσαίο SUV με την γερμανική τεχνολογία. Οι μηχανικοί βρήκαν τις κατάλληλες ρυθμίσεις έτσι ώστε το αυτοκίνητο να κινείται χωρίς να προβληματίζει τον οδηγό τόσο στο αστικό περιβάλλον όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Ωστόσο, αν οι αναρτήσεις είχαν πιο σκληρή ρύθμιση η οδική συμπεριφορά θα ικανοποιούσε περισσότερο τον οδηγό που κινείται με γρήγορο ρυθμό.

Η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο και είναι απόρροια της τεχνολογικής υποδομής και της σημασίας που δίνουν οι μηχανικοί σε αυτόν τον σημαντικό παράγοντα. Επίσης, έχει αναβαθμιστεί η ποιότητα κατασκευής και η πλειονότητα των υλικών είναι καλής ποιότητας. Θετικά σχόλια και για το τελικό φινίρισμα, το οποίο αποτελεί σημαντικό κριτήριο για τον υποψήφιο αγοραστή.

Η παράδοση της μάρκας στη παροχή μεγάλων χώρων συνεχίστηκε και στο Karoq. Το κόμπακτ SUV έχει μήκος 4.382 χιλιοστά, πλάτος 1.841 χιλιοστά και ύψος 1.603 χιλιοστά. Οι αυξημένες διαστάσεις και το μεγάλο μεταξόνιο (2.638 χιλ.) είναι προς όφελος των επιβατών. Παρέχει άνετους χώρους για να φιλοξενηθούν χωρίς υποχωρήσεις τέσσερις ενήλικες.

Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 521 λίτρων με τα πίσω καθίσματα στην κανονική τους θέση. Με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα η χωρητικότητα αυξάνεται στα 1.630 λίτρα, ενώ σε συνδυασμό με τα VarioFlex πίσω καθίσματα, η χωρητικότητα είναι μεταβαλλόμενη και εκτείνεται από τα 479 έως και τα 588 λίτρα. Το σύστημα VarioFlex αποτελείται από τρία ανεξάρτητα καθίσματα, που μπορούν να ρυθμιστούν ή και να αφαιρεθούν πλήρως τα καθένα μεμονωμένα -στην περίπτωση αυτή το SUV παρέχει μέγιστη χωρητικότητα 1.810 λίτρων.

Ο εξοπλισμός που περιλαμβάνεται στην έκδοση Ambition: Αερόσακοι οδηγού/συνοδηγού/πλευρικοί εμπρός/κεφαλής/γονάτου οδηγού, σύστημα προειδοποίησης κινδύνου Front Assist, σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού Driver Alert, σύστημα Hill Hold, σύστημα Start/Stop, προβολείς αλογόνου με διαφανή κρύσταλλα και φώτα ημέρας LED, δερμάτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών με χειριστήρια ηχοσυστήματος & ανοικτής συνομιλίας τηλεφώνου, Cruise control, οθόνη πολλαπλών ενδείξεων υπολογιστή on board MaxiDot, ηχοσύστημα πολυμέσων Bolero με οθόνη αφής High Definition 8”, Bluetooth & Smartlink+, ημιαυτόματος κλιματισμός με φίλτρο γύρης, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, αναδιπλούμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, ηλεκτρομηχανικό χειρόφρενο και ζάντες αλουμινίου 16” με ελαστικά 215/60.


Η τιμή του νέου Skoda Karoq 1.6 TDI 116 ίππων Ambition 6 manual καθορίστηκε στα 21.900 ευρώ. Οι σημαντικότερες παρατηρήσεις εστιάζονται στις μαλακές ρυθμίσεις των αναρτήσεων και στη χρήση σκληρών πλαστικών σε αρκετά σημεία του σαλονιού.
Ο Τζιμ Κάρεϊ πρωταγωνιστεί σε ελληνική ταινίαΤο Dark Crimes του βραβευμένου με Αργυρή Άρκτο Αλέξανδρου Αβρανά (για την προηγούμενη ταινία του, Miss Violence) έχει επιτέλους τρέιλερ.

Η ταινία, που έκανε πρεμιέρα πριν από ενάμιση χρόνο στο Φεστιβάλ της Βαρσοβίας, κυκλοφορεί στην Αμερική στις 19 Απριλίου, για να καθηλώσει με την ιστορία που διηγείται.

Πρόκειται για την ιστορία ενός ντετέκτιβ, του Τάντεκ, τον οποίο υποδύεται ο Τζιμ Κάρεϊ, ο οποίος ανακαλύπτει πως ένα ερωτικό έγκλημα μοιάζει εξαιρετικά με αυτό που έγραψε ένας διάσημος συγγραφέας, ο Κρίστοφ Κόζλοφ, σε μυθιστόρημά του. Τα στοιχεία τον οδηγούν στην εμμονή, αφού ο Τάντεκ προσπαθεί να συνδέσει τον συγγραφέα και την μυστηριώδη σύντροφό του με τα εγκλήματα.

Η ταινία είναι αγγλόφωνη, γυρίστηκε στην Κρακοβία και εκτός του Τζιμ Κάρεϊ, πρωταγωνιστούν η Αγκάτα Κουλέζκα, η Σάρλοτ Γκαίνσμπουργκ, η Κάτι Ούτινεν, ο Μάρτον Τζόκας και ο Ζβίγκνιου Ζαμακόβσκι.

Οι έξι Βορειοκορεάτες προσπάθησαν να βγάλουν έξω από την απομονωμένη χώρα τον.. Χρυσό Οδηγό, που στη Βόρεια Κορέα θεωρείται μυστικό έγγραφο και οι αριθμοί του πωλούνται σε υψηλές τιμές στο εξωτερικό.
Στην Daily NK μίλησε ανώνυμα στο τηλέφωνο υψηλόβαθμος αξιωματούχος του καθεστώτος της Πιονγκγιάνγκ στις 20 Απριλίου και τόνισε πως: «Ο σκοπός της τιμωρίας των έξι πολιτών ήταν να δοθεί έμφαση στο γεγονός πως όποιος τολμά να προβεί σε παρόμοιες πράξεις, μπορεί να τιμωρηθεί ανά πάσα στιγμή».
Ο λόγος που ο τηλεφωνικός κατάλογος στη χώρα του Κιμ Γιονγκ Ουν θεωρείται μυστικό έγγραφο είναι επειδή περιέχει αριθμούς εργοστασίων, εταιρειών, αξιωματούχων του κόμματος και υπηρεσιών.
Μάλιστα, μετά την εκτέλεση των έξι, οι υπόλοιποι συγγενείς τους εξορίστηκαν από την πρωτεύουσα και εκδιώχθηκαν στην βορειοκορεατική επαρχία.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!