Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2021

 

Μέρος της χριστουγεννιάτικης παράδοσης, όπως τα γλυκά, οι βόλτες με έλκηθρα και ο γιορτινός στολισμός το «All I Want for Christmas» της Μαράια Κάρεϊ είναι ένα αδιαμφισβήτητα κλασικό γιορτινό τραγούδι.

Κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1994 και φαίνεται να αποκτά μεγαλύτερη δημοτικότητα κάθε χρόνο. Δεν αποτελεί έκπληξη, λοιπόν, ότι η Μαράια Κάρεϊ κερδίζει ένα αξιοσημείωτο χρηματικό ποσό κάθε χρόνο μέσω των δικαιωμάτων.

Σύμφωνα με το Celebrity Net Worth, η Αμερικανίδα τραγουδίστρια, στιχουργός και ηθοποιός λαμβάνει κάθε Δεκέμβριο περίπου 599.000 -998.000 δολάρια μόνο από το «All I Want For Christmas Is You».

Στο Ηνωμένο Βασίλειο υπολογίζεται ότι κερδίζει ετησίως 380.000 αγγλικές λίρες από το τραγούδι, αν και είναι δύσκολο να εξακριβωθεί το ποσό, καθώς η Εταιρεία Προστασίας Πνευματικών Δικαιωμάτων προστατεύει τα μέλη της και δεν δίνει απαντήσεις σε τέτοιου είδους ερωτήσεις.

Η Μαράια Κάρεϊ λαμβάνει επίσης χιλιάδες δολάρια κάθε χρόνο από τις υπηρεσίες streaming, όπως το Spotify και το χριστουγεννιάτικο τραγούδι βρίσκεται στην κορυφή των playlists ήδη από τον Νοέμβριο.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ - ΜΠΕ

 

Οι celebrities έχουν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν πολλές πολυτέλειες στη ζωή: από πανάκριβα αυτοκίνητα και σπίτια, μέχρι αμύθητα κοσμήματα. Αν και το να είναι κανείς A-Lister έχει τα πλεονεκτήματά του σημαίνει επίσης ότι πρέπει να εγκαταλείψει μέρος της ελευθερίας του, αφού η προσωπική του ζωή γίνεται δημόσιο θέαμα μαζικής κατανάλωσης.

Καθώς οι διάσημοι αποκτούν μια ισχυρή βάση θαυμαστών, αυξάνονται οι πιθανότητες να αποκτήσουν κάποιον εμμονικό ακόλουθο που μπορεί να γίνει απειλή για την προσωπική τους ασφάλεια. Υπάρχουν πολλές ιστορίες ανθρώπων που έχουν εισβάλλει σε σπίτια διασήμων προκειμένου να βρεθούν πιο κοντά στο αντικείμενο του θαυμασμού τους, ακόμα και αν αυτή η πράξη είναι παράνομη.

Προκειμένουν να διασφαλιστεί η προστασία τους, οι διάσημοι ξοδεύουν εκατομμύρια δολάρια για την πρόσληψη επαγγελματιών ασφαλείας.

Ας ρίξουμε μια ματιά στο πόσα που διαθέτουν για να κρατήσουν μακριά τους ανεπιθύμητους.

Πηγή: The Richest

1. Beyonce & Jay-Z

Το απόλυτο ζευγάρι της showbiz δεν «παίζει» με την ασφάλειά του. Έχουν θωρακισμένα οχήματα και 24ωρη ασφάλεια που κοστίζει 4 εκατομμύρια δολάρια.

 Εμβόλιο: Δήλωση γιατρών περί «ανυπαρξίας κινδύνου βλάβης», ζητούν εργαζόμενοι (έγγραφο)

Άνδρας συνελήφθη το βράδυ της Κυριακής σε εμβολιαστικό κέντρο κοντά στο Σαρλερουά του Βελγίου, ενώ ετοιμαζόταν να λάβει την ένατη δόση εμβολίου για τον κορωνοϊό.

Κάποιοι από τους εργαζόμενους συνειδητοποίησαν ότι τον είχαν ξαναδεί και έπειτα από έρευνα κατέληξαν ότι είχε εμβολιαστεί ήδη οκτώ φορές με διαφορετικές ταυτότητες, όπως αναφέρει η εφημερίδα «L’Avenir».

Ο άνδρας εκτιμάται ότι έλαβε αμοιβή από εκείνους, στη θέση των οποίων εμβολιάστηκε.

 Δήμος Αθηναίων: Aπευθείας ανάθεση 211.000 € για 17λεπτη συναυλία Ρουβά χωρίς θεατέςΕκδήλωση χωρίς κοινό στην οποία θα εμφανιστεί για 17 λεπτά ο Σάκης Ρουβάς στο πάρκινγκ έξω από το θέατρο του Λυκαβηττού, αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο της Τεχνόπολης για την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς στο .

Το έργο δόθηκε με απευθείας ανάθεση ύψους 211.000 ευρώ (12,4 χιλ. ευρώ το λεπτό!!!) χωρίς να δίνονται περαιτέρω εξηγήσεις για το ποσό αυτό και για το ποια θα είναι η αμοιβή του δημοφιλούς καλλιτέχνη.

Την όλη παραγωγή έχει αναλάβει η εταιρεία Carousel, η οποία, παράλληλα, θα βιντεοσκοπεί την εκδήλωση και θα στέλνει το υλικό στην ΕΡΤ για να μεταδίδεται.

Την πρωτοφανή απόφαση καταψήφισε σύσσωμη η αντιπολίτευση με την Λαϊκή Συσπείρωση να χαρακτηρίζει την απόφαση “προκλητική”

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Λαϊκής Συσπείρωσης:

Την ώρα που πολύς κόσμος θα κλειστεί το σπίτι του και καλείται να αντιμετωπίσει καταστάσεις ακρίβειας, φτώχειας και έξαρσης της πανδημίας, ο Δήμος Αθηναίων επιλέγει για τον εορτασμό της αλλαγής του χρόνου να επενδύσει σε ακριβά και φαντασμαγορικά θεάματα στο λόφο του Λυκαβηττού. Για ένα τηλεοπτικό προϊόν περίπου 17 λεπτών, η Τεχνόπολη θα δαπανήσει 211 χιλιάδες ευρώ, συν το ΦΠΑ, με σύμβαση απευθείας ανάθεσης.

Εμείς δεν στεκόμαστε στο θέμα της επιλογής του συγκεκριμένου καλλιτέχνη από την εταιρία παραγωγής. Είναι όμως προκλητικό, κάθε χρόνο, μόνο για την εκδήλωση της αλλαγής του χρόνου, ο Δήμος Αθηναίων να προϋπολογίζει και να δαπανά περισσότερα από 200 χιλιάδες ευρώ, ακόμα και φέτος που δεν θα έχει καθόλου θεατές.

Θεωρούμε ότι για να εμπνεύσει ο Δήμος αισιοδοξία και να εμψυχώσει τους κατοίκους δεν χρειάζονται «επιβλητικά σκηνικά, βελούδινες κουρτίνες, κρυστάλλινοι πολυέλαιοι, εκατοντάδες φώτα κλπ» όπως προβλέπονται στην πρόταση συγκεκριμένης εταιρίας που μας παρουσιάστηκε. Αντίθετα αυτό μπορεί να γίνει με πολύ λιγότερα χρήματα και με ουσιαστικές δράσεις με γνώμονα τις ανάγκες των κατοίκων που βρίσκονται πίσω από τη βιτρίνα της πόλης.

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!