Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2022

 Μπομπ Ντίλαν: Πούλησε για πάνω από 200 εκατομμύρια δολάρια τον κατάλογο της ηχογραφημένης μουσικής του

Ο Μπομπ Ντίλαν πούλησε τον περασμένο Ιούλιο όλο τον κατάλογό του ηχογραφημένης μουσικής στη Sony, ανακοίνωσε ο κολοσσός της μουσικής βιομηχανίας.

Η συμφωνία αφορά σχεδόν 60 χρόνια μουσικής του θρυλικού τραγουδιστή, από το πρώτο επώνυμο άλμπουμ του το 1962 έως το «Rough and Rowdy Ways» το 2020.

Η συναλλαγή καλύπτει, επίσης, τα «δικαιώματα των νέων τραγουδιών του στο μέλλον», σύμφωνα με ένα δελτίο τύπου της Sony, που δεν διευκρινίζει, εντούτοις, το ύψος του συμβολαίου.

Δικαιώματα και στην Universal

Ο Μπομπ Ντίλαν, ηλικίας 80 ετών και κάτοχος βραβείου Νόμπελ λογοτεχνίας, είχε ήδη πουλήσει στα τέλη του 2020 τα συγγραφικά δικαιώματά του, ξεχωριστά από τα δικαιώματα ηχογραφήσεων, στην Universal, μία ανταγωνίστρια της Sony, έναντι ενός ποσού που υπολογιζόταν εκείνη την περίοδο στα 300 εκατομμύρια δολάρια.

Αυτή τη φορά, εξειδικευμένοι στη μουσική βιομηχανία ιστότοποι, όπως το Billboard και το Variety, κάνουν λόγο για ένα ποσό άνω των 200 εκατομμυρίων δολαρίων.

Σύμφωνα με τη Sony, η συμφωνία, που επισφραγίστηκε τον Ιούλιο του 2021, όμως ανακοινώθηκε σήμερα, ενισχύει μια μακρά σχέση με τον Μπομπ Ντίλαν, ο οποίος είχε υπογράψει το 1961 συμβόλαιο με την Columbia Records, μια θυγατρική του κολοσσού της μουσικής.

Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ

 

Ξεχειλίζει η οργή για τις συνθήκες που επικράτησαν στην Αττική Οδό και τις εικόνες από την πολύωρη ταλαιπωρία των οδηγών.

Ο στρατός και τα ΕΚΑΜ που έπιασαν δουλειά το βράδυ της Δευτέρας έχουν καταφέρει έως τώρα να απεγκλωβίσουν χιλιάδες άτομα από την Αττική Οδό.

Έναν πρώτο απολογισμό για την επιχείρηση στην Αττική Οδό έκανε το πρωί της Τρίτης ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου λέγοντας ότι κατά τη διάρκεια της νύχτας απεγκλωβίστηκαν 1.800 οχήματα.

Η επιχείρηση ήταν (και είναι) εξαιρετικά δύσκολη, καθώς η χιονόπτωση συνεχιζόταν για ώρες, ενώ επικρατεί πλέον και παγετός. Οδόστρωμα ουσιαστικά δεν υπάρχει, η κίνηση των δυνάμεων είναι εξαιρετικά δυσχερής και η μεταφορά των ανθρώπων και των οχημάτων, αποδεικνύεται πολύ δύσκολη.

Ο στρατός και ειδικές δυνάμεις, όπως τα ΕΚΑΜ έφτασαν σε όλα τα σημεία, που υπήρχε πρόβλημα, παρέχοντας τρόφιμα, νερά, κουβέρτες, ενώ οδηγούσαν τον κόσμο που απεγκλώβιζαν σε ασφαλή σημεία, για να μεταφερθούν σε ξενοδοχεία, στους τόπους διαμονής τους, ή ακόμα και σε νοσοκομεία για την παροχή ιατρικής βοήθειας, εάν είναι απαραίτητο.

Συρμοί του προαστιακού ανέλαβε να βοηθήσει στη μεταφορά, αν και η κίνηση των βαγονιών γίνεται επίσης σε συνθήκες που δεν ευνοούν.

Και ενώ η κόντρα Κυβέρνησης, Αττικής Οδού και αντιπολίτευσης συνεχίζεται, θυμίζουμε ότι η προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών της Αθήνας, κυρία Σωτηρία Παπαγεωργακοπούλου, έδωσε εντολή για διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης, στο πλαίσιο της οποίας θα αναζητηθούν τυχόν ευθύνες για τα αδικήματα της διατάραξης συγκοινωνιών και της παρακώλυσης συγκοινωνιών.

Στην Αττική Οδό αυτή τη στιγμή απαγορεύεται η διέλευση οποιουδήποτε οχήματος δεν είναι επιχειρησιακό.

 

Η έκρηξη του ηφαιστείου της Τόνγκα στον Ειρηνικό ήταν τόσο ισχυρή, που ο καπνός της έφτασε στο ύψος-ρεκόρ των 55 χιλιομέτρων πάνω από την επιφάνεια της Γης, στα σύνορα της στρατόσφαιρας με το υψηλότερο στρώμα της ατμόσφαιρας, τη μεσόσφαιρα, όπως δείχνουν νέα δεδομένα από δορυφόρους. Με δεδομένο ότι το σύνορο της ατμόσφαιρας με το διάστημα – η λεγόμενη γραμμή Κάρμαν – βρίσκεται περίπου στα 100 χιλιόμετρα υψόμετρο, το νέφος της έκρηξης έφτασε τουλάχιστον στη μισή απόσταση από το διάστημα, κάτι που δεν έχει ποτέ διαπιστωθεί στο παρελθόν.

Για «ανήκουστο υψόμετρο» έκαναν λόγο οι Βρετανοί επιστήμονες που μελέτησαν τα στοιχεία, σύμφωνα με το BBC. Η πιο ισχυρή έκρηξη ηφαιστείου στο δεύτερο μισό του 20ού αιώνα είχε συμβεί στο Πινατούμπο των Φιλιππίνων το 1991 και τότε η στήλη καπνού εκτιμάται ότι δεν είχε ξεπεράσει το ύψος των 40 χιλιομέτρων, αν και οι σημερινοί πιο ακριβείς δορυφόροι ίσως είχαν δώσει μεγαλύτερο ύψος για εκείνη την έκρηξη.

Η εκτίμηση του ύψους της στήλης καπνού από την έκρηξη της Τόνγκα βασίστηκε σε δεδομένα από τρεις μετεωρολογικούς δορυφόρους, έναν ιαπωνικό, έναν νοτιοκορεατικό και έναν αμερικανικό. Μόνο ένα μικρό μέρος του νέφους της έκρηξης, κυρίως υδρατμοί παρά στάχτη, έφτασε έως τα 55 χιλιόμετρα πάνω από τη Γη. Το κύριο μέρος της στήλης έφτασε έως τα 35 χλμ.

Επιστήμονες της Αμερικανικής Διαστημικής Υπηρεσίας (NASA) υπολόγισαν ότι η έκρηξη της Τόνγκα απελευθέρωσε εκρηκτική ισχύ ισοδύναμη με 10 μεγατόνους ΤΝΤ, κάτι που σημαίνει ότι ήταν 500 φορές πιο ισχυρή από την ατομική βόμβα στη Χιροσίμα. Οι γεωεπιστήμονες κατατάσσουν την έκρηξη του ηφαιστείου της Τόνγκα στην κλίμακα 5 του δείκτη ηφαιστειακής εκρηκτικότητας (VEI). Πρόκειται για την ισχυρότερη έκρηξη μετά από εκείνη του Πινατούμπο, που είχε καταταχθεί στην κλίμακα 6 (η κλίμακα VEI φτάνει έως το 8 και, συγκριτικά η Μινωική έκρηξη του ηφαιστείου της Θήρας έχει ταξινομηθεί ως 7).

Η έκρηξη του Πινατούμπο είχε μειώσει κατά μισό βαθμό την μέση παγκόσμια θερμοκρασία για τα επόμενα δύο χρόνια, καθώς εκτίναξε 15 εκατομμύρια τόνους διοξειδίου του θείου στην ατμόσφαιρα, εμποδίζοντας την ηλιακή ακτινοβολία να φτάσει στη Γη. Από την άλλη, η έκρηξη του ηφαιστείου της Τόνγκα, σύμφωνα με τον δρα Ρίτσαρντ Μπετς, επικεφαλής του τμήματος κλιματικών επιπτώσεων στη Βρετανική Μετεωρολογική Υπηρεσία, δεν αναμένεται να έχει ανάλογη κλιματική επίπτωση. Όπως ανέφερε, «το Πινατούμπο είχε σημαντική επίπτωση, αλλά οι εκπομπές του ηφαιστείου Χούνγκα-Τόνγκα ήσαν τουλάχιστον 30 φορές μικρότερες, κάτω του μισού εκατομμυρίου τόνου διοξειδίου του θείου, συνεπώς δεν περιμένουμε να οδηγήσουν σε μείωση της θερμοκρασίας, παρά την τεράστια έκρηξη που προκλήθηκε».

 

Ο Μπιλ Γκέιτς προειδοποίησε για πανδημίες πολύ χειρότερες από αυτήν του κοροναϊού, καλώντας τις κυβερνήσεις να συνεισφέρουν με δισεκατομμύρια δολάρια στην προετοιμασία για το επόμενο πανδημικό κύμα.

Ο δισεκατομμυριούχος δήλωσε πως αν και οι παραλλαγές Όμικρον και Δέλτα του κοροναϊού ήταν μερικές από τις πιο μεταδοτικές στα χρονικά, ο κόσμος θα μπορούσε να αντιμετωπίσει έναν ιό που θα προκαλεί πολύ πιο σοβαρή νόσηση και περισσότερους θανάτους.

Προειδοποίηση Γκέιτς: Η συνεισφορά για την καινοτομία στα εμβόλια

Το Ίδρυμα Μπιλ και Μελίντα Γκέιτς και το βρετανικό Wellcome Trust προσφέρουν 300 εκατομμύρια δολάρια στον Συνασπισμό για Καινοτομίες Ετοιμότητας απέναντι σε Επιδημίες (CEPI), έναν από τους βασικούς εταίρους του μηχανισμού Covax που εξασφαλίζει σε αναπτυσσόμενες χώρες του κόσμου πρόσβαση στα εμβόλια κατά της Covid-19.

Ο CEPI προσπαθεί να συγκεντρώσει 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια, καθώς έχει βάλει στόχο να μειώσει τον χρόνο που απαιτείται για την ανάπτυξη ενός νέου εμβολίου σε μόλις 100 ημέρες.

Προειδοποίηση Γκέιτς:  «Παράξενες» οι προτεραιότητες του κόσμου

Ο Γκέιτς υποστήριξε ότι οι προτεραιότητες του κόσμου είναι «παράξενες» και ότι εναπόκειται σε φιλάνθρωπους και κυβερνήσεις πλούσιων χωρών να αντιμετωπίσουν των ανισοτήτων στο θέμα του εμβολιασμού. «Μιλάμε για δαπάνες δισεκατομμυρίων (δολαρίων) προκειμένου να σώσουμε δεκάδες δισεκατομμύρια ζωές και να γλιτώσουμε τρισεκατομμύρια από οικονομικές ζημιές», επισημαίνει ο Γκέιτς.

Συμπλήρωσε ότι πολλές από τις καινοτομίες για την προετοιμασία απέναντι σε μία μελλοντική πανδημία, θα ήταν επίσης χρήσιμες στην αντιμετώπιση των υφιστάμενων προβλημάτων υγείας στον κόσμο, όπως η ανάπτυξη ενός εμβολίου για τον HIV και η βελτίωση των εμβολίων για τη φυματίωση και την ελονοσία.

Προειδοποίηση Γκέιτς:  Χρειαζόμαστε μεγαλύτερα αποθέματα την επόμενη φορά

Ο Γκέιτς σημείωσε ότι οι δύο μεγάλοι χρηματοδότες της ανάπτυξης εμβολίων κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, ο CEPI και η αμερικανική κυβέρνηση επέδειξαν τόλμη, ρισκάροντας τεράστια ποσά. Παραδέχθηκε, βέβαια, πως χρειάζεται να γίνουν πολλά προκειμένου να αυξηθούν τα αποθέματα για να εμβολιαστεί όλος ο κόσμος.

«Με τα χρήματα που ρίσκαραν, πραγματοποιήθηκαν οι κλινικές δοκιμές. Επομένως υπήρξε ένα τεράστιο όφελος για όλον τον κόσμο. Είμαστε σοφότεροι σήμερα. Και χρειαζόμαστε μεγαλύτερα αποθέματα για την επόμενη φορά», δήλωσε ο Μπιλ Γκέιτς.

 Αττική Οδός: Παραμένουν εγκλωβισμένοι οδηγοί – Ιστορίες αδιανόητης ταλαιπωρίας και οργή

Η «Ελπίδα» μετατράπηκε σε απελπισία και οργή για χιλιάδες πολίτες του λεκανοπεδίου, και άλλων περιφερειών της χώρας, καθώς ο κρατικός μηχανισμός αποδείχτηκε ανέτοιμος να αντιμετωπίσει την κακοκαιρία, τον ερχομό της οποίας γνώριζε από ημέρες. Απόγνωση και οργή στην Αττική Οδό.

Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν ο εγκλωβισμός πολιτών επί πολλές ώρες στην Αττική οδό, τον πιο σύγχρονο οδικό άξονα που διασχίζει την πόλη. Πολλά ερωτηματικό όμως προκάλεσε και το χάος ακόμη και στο κέντρο της Αθήνας.

Η κυβέρνηση βρίσκεται αντιμέτωπη με πολλά ερωτήματα πολιτών, οι οποίοι ζητούν απαντήσεις για την πρωτόγνωρη ταλαιπωρία που έζησαν.

-Υπήρξε επιχειρησιακό σχέδιο της Αττικής Οδού για την αντιμετώπιση των δυσκολιών που γνώριζαν ότι έρχεται;

Ο υπουργός Πολιτικής Προστασίας Χρήστος Στυλιανίδης κατηγόρησε ευθέως την εταιρεία για το μπάχαλο που δημιουργήθηκε. «Παρά τις συσκέψεις που κάναμε τις δύο προηγούμενες ημέρες, στις οποίες συμμετείχαν και υποσχέθηκαν ότι θα διασφαλίσουν ότι θα έχουν πλήρη επάρκεια μέσων για να κρατηθεί ανοιχτή η Αττική Οδός. Θα πρέπει να αναζητηθούν ευθύνες από την εταιρεία διαχείρισης του δρόμου για την κατάσταση που δημιουργήθηκε. Αυτή θα είναι η εισήγησή μου προς τον πρωθυπουργό» δήλωσε ο κ. Στυλιανίδης.

Εφόσον λοιπόν υπήρχαν σχέδια, γιατί δεν εφαρμόστηκαν;

Τα σχέδια αξιολογήθηκαν και κρίθηκαν επαρκή;

Αν δεν υπήρχε σαφής επιχειρησιακός σχεδιασμός παρά μόνο κατάθεση… προθέσεων και προφορικών διαβεβαιώσεων, ποιος ευθύνεται για την αστοχία που δημιουργήθηκε;

-Γιατί άργησε η επιχείρηση απεγκλωβισμού των οδηγών;

Γιατί αποφασίστηκε με τόση καθυστέρηση η συνδρομή του Στρατού, και αφού πλέον είχε νυχτώσει και εκ των πραγμάτων  η επιχείρηση θα είχε μεγαλύτερες δυσκολίες, ενώ οι εγκλωβισμένοι πολίτες θα είχαν ζήσει έναν ανείπωτο εφιάλτη;

-Είναι αρκετή η “απολογία” του κράτους δια του κ. Στυλιανίδη;

Μπορεί η συγγνώμη του υπουργού να απαλύνει την οργή για το χάος που έζησαν οι πολίτες ακόμη και στην καρδιά της Αθήνας, στις Στήλες του Ολυμπίου Διός;

-Είναι το ίδιο το επιχειρησιακό μοντέλο του κράτους που φάνηκε ανεπαρκές ή και οι δήμοι, η Περιφέρεια, τα αρμόδια υπουργεία, ο κάθε φορέας ξεχωριστά, δεν κατάφεραν να αρθούν το ύψος των περιστάσεων;

-Υπάρχουν ευθύνες για το γεγονός ότι τέθηκαν από νωρίς εκτός λειτουργίας ακόμη και τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς, στο ξεκίνημα σχεδόν του χιονιά, δυσκολεύοντας την προσπάθεια χιλιάδων εργαζομένων να επιστρέψουν σπίτι τους;

– Γιατί η κυβέρνηση ενώ γνώριζε το μέγεθος του χιονιά που ερχόταν, άρχισε να παίρνει μια σειρά αποφάσεων από το μεσημέρι; Αρχικά αποφάσισε οι δημόσιοι υπάλληλοι να εγκαταλείψουν τις υπηρεσίες στις 12:00, μετά ανακοίνωσε την τηλεργασία για σήμερα, με ισχυρή σύσταση για εφαρμογή και στον ιδιωτικό τομέα, και τελικά προχώρησε στη λύση της αργίας και για δημόσιο και για ιδιωτικό τομέα αργά το βράδυ…

Γιατί δεν έλαβε ένα 24ωρο νωρίτερα την απόφαση, έτσι ώστε να μην ταλαιπωρηθούν χιλιάδες εργαζόμενοι και μην τεθεί σε κίνδυνο η ασφάλεια τους;

Και παρέμβαση της Δικαιοσύνης

Η «Ελπίδα» εξέθεσε τον κράτος, το οποίο κατά κοινή ομολογία καθυστέρησε να βάλει μπρος τις μηχανές… Η Ειδική Κατασταλτική Αντιτρομοκρατική Μονάδα (ΕΚΑΜ), επίλεκτο τμήμα των ειδικών δυνάμεων της Ελληνικής Αστυνομίας, μπήκε αργά, το βράδυ, στη μάχη απεγκλωβισμού στην Αττική οδό, με τους πολίτες να δυσκολεύονται να πιστέψουν ότι έζησαν αυτόν το ανείπωτο Γολγοθά, μέσα στην Αθήνα, από νωρίς το πρωί της Δευτέρας.

Υπενθυμίζεται ότι για το θέμα υπήρξε και παρέμβαση της Ελληνικής Δικαιοσύνης.

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!