Η ραγδαία τεχνολογική πρόοδος έχει διεισδύσει αποφασιστικά σε όλους τους τομείς της καθημερινότητάς μας προσφέροντάς μας ανέσεις και ευκολίες που λίγα χρόνια πριν δεν θα μπορούσαμε καν να φανταστούμε!
Κι αν ο Αϊνστάιν εξέφραζε επιφυλάξεις για το ρόλο της τεχνολογίας στη ζωή μας και έτρεμε τη στιγμή που η τεχνολογία θα αντικαθιστούσε την ανθρώπινη επικοινωνία, πολλοί είναι αυτοί που χωρίς ενδοιασμούς απολαμβάνουν τα οφέλη της τεχνολογικής ανάπτυξης.
Στον τομέα των τουριστικών επιχειρήσεων, επιλεγμένα ξενοδοχεία στη Σαντορίνη, όπως και εμείς στο pegasussuitesαλλά και στη Μύκονο, την Κρήτη και σε όλα τα ελληνικά νησιά είμαστε εν αναμονή αποτελεσμάτων τεστ μιας καινοτόμου εφαρμογής που υπόσχεται την εξοικονόμηση χρόνου, κόπου, αλλά και οικονομικών πόρων όχι μόνο για τους επισκέπτες, αλλά και για τους επιχειρηματίες.
Το τεστ πραγματοποιούν μεγάλοι ξενοδοχειακοί όμιλοι, όπως η Hilton hotels και η Starwood hotels, με μια πρωτοποριακή εφαρμογή που είναι διαθέσιμη στο smartphone ή το tablet καταργούν το check in διευκολύνοντας σημαντικά τους επισκέπτες.
Με τη χρήση της νέα εφαρμογής οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν κράτηση και να επιλέξουν το δωμάτιο της αρεσκείας τους χρησιμοποιώντας κατόψεις των χώρων του ξενοδοχείου που παρέχονται από την εφαρμογή στο κινητό τους.
Την προηγούμενη μέρα από την άφιξη τους στο ξενοδοχείο, αφού έχουν ήδη κάνει κράτηση, έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν τον τρόπο πρόσβασης στο δωμάτιό τους μέσα από το smartphone ή το tablet τους.
Μπορούν να επιλέξουν την πρόσβαση χωρίς κλειδιά, ώστε να εισέρχονται στο δωμάτιό τους με μια απλή κίνηση!
Ο όμιλος Starwood, στον οποίο ανήκουν οι “αλυσίδες” Westin, Sheraton και «W», έχει ήδη προχωρήσει στην εγκατάσταση της πρωτοφανούς αυτής εφαρμογής στις ξενοδοχειακές μονάδες της κυριότητάς του.
Έχει ήδη αναβαθμίσει τα συστήματά του παρέχοντας τη δυνατότητα χρήσης της εισόδου χωρίς κλειδί σε 30.000 περίπου δωμάτια σε 150 ξενοδοχεία του ομίλου.
Στις ξενοδοχειακές μονάδες του Λος Άντζελες, της Νέας Υόρκης, του Χονγκ Κονγκ και του Πεκίνο το σύστημα λειτουργεί ήδη προσφέροντας πρωτοποριακές υπηρεσίες διαμονής.
Το Hilton, όπως αναφέρεται στην επίσημη ιστοσελίδα του ομίλου, από τις αρχές του έτους έχει προγραμματίσει την πιλοτική εφαρμογή του συστήματος, ενώ στις προθέσεις του είναι να εντάξει στο νέο σύστημα γύρω στα 600.000 δωμάτια στα ξενοδοχεία του σε όλο τον κόσμο.
Πληροφορίες προερχόμενες από την ίδια πηγή αναφέρουν επίσης πως το σύστημα αυτό θα έχει εφαρμοστεί στην πλειοψηφία των δωματίων όλων των brands του ομίλου (όπως DoubleTree, Embassy Suites, Hampton Inn και Waldorf Astoria) μέχρι το τέλος του 2016 παρέχοντας στους χρήστες της εφαρμογής τη δυνατότητα να μην μεταβαίνουν στο front desk κατά την άφιξή τους στο ξενοδοχείο.
Ο εξοπλισμός συνεδριακών χώρων, γυμναστηρίων και prive ανελκυστήρων με τη νέα μέθοδο και η δυνατότητα πρόσβασης σε αυτούς όχι μόνο των ενοίκων, αλλά και των επισκεπτών αποτελεί άμεση προτεραιότητα των ξενοδοχειακών ομίλων.
Επιφυλάξεις διατυπώνονται, ωστόσο, σχετικά με την ασφάλεια που παρέχει στον επισκέπτη το νέο σύστημα πρόσβασης κατά τη διαμονή του στο ξενοδοχείο.
Οι αμφιβολίες αυτές αποδεικνύονται όμως ανίσχυρες στην πράξη, καθώς οι μαγνητικές κάρτες δε φαίνεται να παρέχουν μεγαλύτερη ασφάλεια.
Από την άλλοι ειδικοί αναλυτές τονίζουν τα πλεονεκτήματα της επαναστατικής εφαρμογής που αποδεικνύεται ιδιαίτερα επωφελής τόσο για τους επιχειρηματίες, όσο και για τους επισκέπτες.
Πρόκειται για μια win win συνθήκη που συμβάλλει καθοριστικά στον περιορισμό των εξόδων της επιχείρησης μειώνοντας το προσωπικό που βρίσκεται στην υποδοχή.
Πολλαπλά είναι τα οφέλη και για τον επισκέπτη που συμμετέχοντας ενεργά στη διαδικασία της κράτησης δωματίου αισθάνεται μεγαλύτερη ικανοποίηση, αποφεύγει την ταλαιπωρία της αναμονής κατά το check-in hotel και επωφελείται σημαντικά από την περιστολή του προσωπικού και τη συγκράτηση των τιμών.
ΠΗΓΗ: techit.gr
Κι αν ο Αϊνστάιν εξέφραζε επιφυλάξεις για το ρόλο της τεχνολογίας στη ζωή μας και έτρεμε τη στιγμή που η τεχνολογία θα αντικαθιστούσε την ανθρώπινη επικοινωνία, πολλοί είναι αυτοί που χωρίς ενδοιασμούς απολαμβάνουν τα οφέλη της τεχνολογικής ανάπτυξης.
Στον τομέα των τουριστικών επιχειρήσεων, επιλεγμένα ξενοδοχεία στη Σαντορίνη, όπως και εμείς στο pegasussuitesαλλά και στη Μύκονο, την Κρήτη και σε όλα τα ελληνικά νησιά είμαστε εν αναμονή αποτελεσμάτων τεστ μιας καινοτόμου εφαρμογής που υπόσχεται την εξοικονόμηση χρόνου, κόπου, αλλά και οικονομικών πόρων όχι μόνο για τους επισκέπτες, αλλά και για τους επιχειρηματίες.
Το τεστ πραγματοποιούν μεγάλοι ξενοδοχειακοί όμιλοι, όπως η Hilton hotels και η Starwood hotels, με μια πρωτοποριακή εφαρμογή που είναι διαθέσιμη στο smartphone ή το tablet καταργούν το check in διευκολύνοντας σημαντικά τους επισκέπτες.
Με τη χρήση της νέα εφαρμογής οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν κράτηση και να επιλέξουν το δωμάτιο της αρεσκείας τους χρησιμοποιώντας κατόψεις των χώρων του ξενοδοχείου που παρέχονται από την εφαρμογή στο κινητό τους.
Την προηγούμενη μέρα από την άφιξη τους στο ξενοδοχείο, αφού έχουν ήδη κάνει κράτηση, έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν τον τρόπο πρόσβασης στο δωμάτιό τους μέσα από το smartphone ή το tablet τους.
Μπορούν να επιλέξουν την πρόσβαση χωρίς κλειδιά, ώστε να εισέρχονται στο δωμάτιό τους με μια απλή κίνηση!
Ο όμιλος Starwood, στον οποίο ανήκουν οι “αλυσίδες” Westin, Sheraton και «W», έχει ήδη προχωρήσει στην εγκατάσταση της πρωτοφανούς αυτής εφαρμογής στις ξενοδοχειακές μονάδες της κυριότητάς του.
Έχει ήδη αναβαθμίσει τα συστήματά του παρέχοντας τη δυνατότητα χρήσης της εισόδου χωρίς κλειδί σε 30.000 περίπου δωμάτια σε 150 ξενοδοχεία του ομίλου.
Στις ξενοδοχειακές μονάδες του Λος Άντζελες, της Νέας Υόρκης, του Χονγκ Κονγκ και του Πεκίνο το σύστημα λειτουργεί ήδη προσφέροντας πρωτοποριακές υπηρεσίες διαμονής.
Το Hilton, όπως αναφέρεται στην επίσημη ιστοσελίδα του ομίλου, από τις αρχές του έτους έχει προγραμματίσει την πιλοτική εφαρμογή του συστήματος, ενώ στις προθέσεις του είναι να εντάξει στο νέο σύστημα γύρω στα 600.000 δωμάτια στα ξενοδοχεία του σε όλο τον κόσμο.
Πληροφορίες προερχόμενες από την ίδια πηγή αναφέρουν επίσης πως το σύστημα αυτό θα έχει εφαρμοστεί στην πλειοψηφία των δωματίων όλων των brands του ομίλου (όπως DoubleTree, Embassy Suites, Hampton Inn και Waldorf Astoria) μέχρι το τέλος του 2016 παρέχοντας στους χρήστες της εφαρμογής τη δυνατότητα να μην μεταβαίνουν στο front desk κατά την άφιξή τους στο ξενοδοχείο.
Ο εξοπλισμός συνεδριακών χώρων, γυμναστηρίων και prive ανελκυστήρων με τη νέα μέθοδο και η δυνατότητα πρόσβασης σε αυτούς όχι μόνο των ενοίκων, αλλά και των επισκεπτών αποτελεί άμεση προτεραιότητα των ξενοδοχειακών ομίλων.
Επιφυλάξεις διατυπώνονται, ωστόσο, σχετικά με την ασφάλεια που παρέχει στον επισκέπτη το νέο σύστημα πρόσβασης κατά τη διαμονή του στο ξενοδοχείο.
Οι αμφιβολίες αυτές αποδεικνύονται όμως ανίσχυρες στην πράξη, καθώς οι μαγνητικές κάρτες δε φαίνεται να παρέχουν μεγαλύτερη ασφάλεια.
Από την άλλοι ειδικοί αναλυτές τονίζουν τα πλεονεκτήματα της επαναστατικής εφαρμογής που αποδεικνύεται ιδιαίτερα επωφελής τόσο για τους επιχειρηματίες, όσο και για τους επισκέπτες.
Πρόκειται για μια win win συνθήκη που συμβάλλει καθοριστικά στον περιορισμό των εξόδων της επιχείρησης μειώνοντας το προσωπικό που βρίσκεται στην υποδοχή.
Πολλαπλά είναι τα οφέλη και για τον επισκέπτη που συμμετέχοντας ενεργά στη διαδικασία της κράτησης δωματίου αισθάνεται μεγαλύτερη ικανοποίηση, αποφεύγει την ταλαιπωρία της αναμονής κατά το check-in hotel και επωφελείται σημαντικά από την περιστολή του προσωπικού και τη συγκράτηση των τιμών.
ΠΗΓΗ: techit.gr