Παρασκευή, 13 Νοεμβρίου 2015


Η κλιματική αλλαγή και η άνοδος της στάθμης της θάλασσας από τις ανεξέλεγκτες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μπορεί να οδηγήσουν πάνω από 100 εκατομμύρια ανθρώπους σε ακραία φτώχεια και πάνω από μισό δισεκατομμύριο ανθρώπους στην απώλεια των σπιτιών τους μέσα στα επόμενα 15 χρόνια, σύμφωνα με δύο νέες εκθέσεις.
Οι μελέτες δημοσιεύθηκαν λίγο πριν από την 21η ετήσια παγκόσμια διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για την κλιματική αλλαγή, γνωστή και ως COP21, που θα διεξαχθεί στο Παρίσι στα τέλη Νοεμβρίου.
Η κλιματική αλλαγή είναι μια σοβαρή απειλή για τα φτωχότερα στρώματα του πληθυσμού και οι πολιτικές σταθεροποίησης του κλίματος πρέπει να ενσωματωθούν με τις προσπάθειες για την εξάλειψη της φτώχειας, αναφέρει η έκθεση της Παγκόσμιας Τράπεζας.
Η μελέτη διαπίστωσε ότι η αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη αναμένεται να ωθήσει περισσότερους από 100 εκατομμύρια ανθρώπους σε ακραία φτώχεια μέσα στα επόμενα 15 χρόνια, με την υποσαχάρια Αφρική και τη Νότια Ασία να διατρέχουν το μεγαλύτερο κίνδυνο.
Η κλιματική αλλαγή και τα ακραία καιρικά φαινόμενα ήδη παρεμποδίζουν τις προσπάθειες μείωσης της φτώχειας, μέσω απωλειών καλλιεργειών, αποσταθεροποίησης των τιμών των τροφίμων και άλλων επιπτώσεων στη γεωργία, η οποία αποτελεί την κύρια πηγή εισοδήματος για τις περισσότερες φτωχές οικογένειες.
Η κλιματική αλλαγή αυξάνει επίσης τον κίνδυνο νοσημάτων και τη μετάδοση της ελονοσίας, με μια αύξηση της θερμοκρασίας κατά 2-3 βαθμούς Κελσίου να θέτει επιπλέον 150 εκατομμύρια ανθρώπους σε κίνδυνο έκθεσης στην ελονοσία.
Πέρα από τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα η έκθεση προτείνει την ανάπτυξη συστημάτων έγκαιρης προειδοποίησης για την προστασία από τις πλημμύρες και τη δημιουργία καλλιεργιών ανθεκτικών στη θερμότητα.
Μια άλλη έκθεση που δημοσιεύθηκε από τον οργανισμό Climate Central αναφέρει ότι η άνοδος της στάθμης της θάλασσας, που θα προκληθεί από την αύξηση της θερμοκρασίας κατά τέσσερις βαθμούς Κελσίου, θα μπορούσε να βυθίσει στο νερό εδάφη όπου σήμερα κατοικούν 760 εκατομμύρια άνθρωποι.
Η επιθετική μείωση των εκπομπών και ο περιορισμός της αύξησης της θερμοκρασίας στους δύο βαθμούς Κελσίου, σε σχέση με τα προβιομηχανικά επίπεδα, θα μπορούσε να μειώσει τον αριθμό αυτό στους 130 εκατομμύρια ανθρώπους.
Οι δέκα απειλούμενες πόλεις με το μεγαλύτερο πληθυσμό βρίσκονται όλες στην Ασία και περιλαμβάνουν τη Σαγκάη, το Χονγκ Κονγκ, την Καλκούτα, το Μουμπάι, την Ντάκα, την Τζακάρτα και το Ανόι.
56ο ΦΚΘ: Το ελληνικό σινεμά βρίσκει τη «φωνή» του
Δεν είναι μόνο ο αριθμός των ελληνικών ταινιών που προβάλλονται φέτος στη Θεσσαλονίκη. Είναι και η θεματική τους, που δείχνει πως κάθε σκηνοθέτης προσπαθεί να βρει τη δική του φωνή, επιλέγοντας το είδος και το ύφος που του/της ταιριάζει.
Από το βραβευμένο και πολυαναμενόμενο Chevalier που έκανε την ελληνική πρεμιέρα του στη Θεσσαλονίκη –και απέσπασε ιδιαιτέρως θετικά σχόλια-, στο Σύμπτωμα του Άγγελου Φραντζή και από εκεί στο Ξύπνημα της Άνοιξης του Κωνσταντίνου Γιάνναρη, το Silent του Γιώργου Γκικαπέππα και στο Interruption του Γιώργου Ζώη, το ελληνικό φεστιβάλ δείχνει ότι αν και διαθέτει ελάχιστα μέσα, δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από μεγαλύτερες ευρωπαϊκές παραγωγές.
Στο Silent που συμμετέχει στο διεθνές διαγωνιστικό, μία κοπέλα αγωνίζεται να βρει τη φωνή της που την έχει χάσει. Πρόκειται για έναν έντονο συμβολισμό που στην περίπτωση των ελλήνων σκηνοθετών λειτουργεί –ευτυχώς- αντίστροφα.
Από το εσωτερικής έντασης Silent στο έντονα ψυχαναλυτικό Σύμπτωμα, στο κωμικό Chevalier της Αθηνάς Ραχήλ Τσαγγάρη και στο ιδιαίτερο Interruption, σκηνοθετικό ντεμπούτο του Γιώργου Ζώη που προβλήθηκε στη Βενετία, αλλά και σε πλήθος ακόμα ταινιών που προβάλλονται αυτές τις ημέρες στο Φεστιβάλ (όπως το Invisible του Δημήτρη Αθανίτη) γίνεται σαφές ότι τους έλληνες δημιουργούς δεν τους ενδιαφέρει μόνο ένα θέμα και σίγουρα δεν τους ενδιαφέρει με τον ίδιο τρόπο.
Τα προβλήματα στο ελληνικό σινεμά παραμένουν μεγαλύτερα από ποτέ: ο ειδικός φόρος υπέρ της παραγωγής καταργήθηκε και υπάρχει δέσμευση του υπουργείου για την επαναφορά του, ενώ το 1,5% που πρέπει να αποδίδουν τα τηλεοπτικά κανάλια απλά δεν εφαρμόζεται.
Σε πείσμα των καιρών οι έλληνες σκηνοθέτες επιμένουν. Καταφέρνοντας με εικόνες και όχι με λόγια να «βροντοφωνάξουν» την παρουσία τους.


Αποστολή: Αγγελική Στελλάκη
Newsroom ΔΟΛ

Σε αναβάθμιση του Google Maps, έτσι ώστε να μπορεί να λειτουργεί και χωρίς σύνδεση στο Ίντερνετ, προχώρησε η Google.
Όπως επισημαίνεται σε ανάρτηση στο επίσημο blog της εταιρείας, περίπου το 60% του κόσμου είναι χωρίς Ίντερνετ σήμερα, και ακόμα και εκεί που υπάρχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο, μπορεί να είναι προβληματική. Σε αυτό το πλαίσιο, σημειώνεται, το Google Maps «κάνει βήματα για να βοηθήσει ανθρώπους ανά τον κόσμο να βρίσκουν οδηγίες σχετικά με το πώς να φτάνουν εκεί που πηγαίνουν, ακόμα και όταν δεν έχουν σύνδεση στο Ίντερνετ.
Στην ουσία, ο χρήστης αποκτά τη δυνατότητα να «κατεβάσει» μια περιοχή του κόσμου στο τηλέφωνό του, έτσι ώστε την επόμενη φορά που θα μείνει χωρίς σύνδεση το Google Maps να λειτουργεί απρόσκοπτα. Ο χρήστης μπορεί να λάβει οδηγίες προς συγκεκριμένους προορισμούς, χρήσιμες πληροφορίες για διάφορα μέρη, ώρες λειτουργίας, στοιχεία επικοινωνίας, εντυπώσεις άλλων χρηστών κλπ.
Η χρήση αυτής της λειτουργίας είναι εύκολη, μέσω της αναζήτησης μιας πόλης, επαρχίας ή χώρας, και του πατήματος του «Download», ή μέσω της εισόδου στο «Offline Areas» στο μενού του Google Maps και του πατήματος του «+». Με το που κατεβεί, το Google Maps πάει αυτόματα σε offline mode με το που αναγνωρίζει ότι βρίσκεται σε τοποθεσία με προβληματική σύνδεση ή καθόλου σύνδεση. Όταν βρεθεί σύνδεση, συνδέετα κανονικά online, έτσι ώστε να υπάρχει πλήρης πρόσβαση στο Maps, περιλαμβανομένων «ζωντανών» δεδομένων για τη διαδρομή. Όπως υπογραμμίζεται, «κατεβαίνουν» περιοχές στη συσκευή μόνο όταν υπάρχει διαθέσιμη σύνδεση Wi-Fi, έτσι ώστε να αποφεύγονται μεγάλες χρεώσεις δεδομένων.
Σύμφωνα με τη Google, το «κατέβασμα» μια περιοχής όπως το ευρύτερο Λονδίνο απαιτεί 380 ΜΒ, ενώ η περιοχή του Σαν Φρανσίσκο 200 ΜΒ. Σχετικό update αναμένεται σύντομα για συσκευές iOS.
Σημειώνεται ότι δεν πρόκειται για την πρώτη υπηρεσία που παρέχει τέτοια δυνατότητα, καθώς το Here Maps (πρώην Nokia Maps) παρείχε αντίστοιχη λειτουργία κατεβάσματος χαρτών περιοχών και αναζήτησης στο εσωτερικό τους.
naftemporiki.gr
bezalel
To Latitude είναι η πρώτη θήκη ασύρματης φόρτισης για το iPhone, το οποίο μπορεί να προσαρμοστεί στα μοντέλα της Apple και ξεκινά την πορεία του στο Kickstarter. 
Με την προσαρμογή του Latitude στο iPhone, το smartphone της Apple μπορεί να υποστηρίζει τόσο την πλατφόρμα ασύρματης φόρτισης Qi όσο και την PMA. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορεί κανείς να φορτίζει ασύρματα το iPhone του σε όλα τα σημεία ασύρματης φόρτισης που υπάρχουν στον κόσμο, σε αεροδρόμια, καφέ και όπου αλλού προσφέρεται αυτή η δυνατότητα, χωρίς να προκύπτουν ζητήματα ασυμβατότητας.
Η καμπάνια άντλησης κεφαλαίων μέσω crowdfunding στο Kickstarter έχει ήδη ξεκινήσει και θα διαρκέσει μέχρι και τις 15 Δεκεμβρίου. H αρχική τιμή διάθεσης της θήκης είναι 39 δολάρια, ενώ μόλις εξαντληθούν τα πρώτα 400 κομμάτια, η τιμή αυτή θα διαμορφωθεί στα 45 δολάρια.
Ειδικά για τα iPhone 6 Plus και iPhone 6S Plus, η τιμή της θήκης διαμορφώνεται στα 54 δολάρια. Οι πρώτες παραδόσεις της θήκης υπολογίζεται ότι θα έχουν ξεκινήσει τον Μάρτιο του 2016. Οι πρώτες 400 θήκες θα έχουν σταλεί στους αγοραστές τους κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων.
Η καμπάνια του Latitude στο Kickstarter επιδιώκει να συγκεντρώσει το συνολικό ποσό των 30.000 δολαρίων προκειμένου να θεωρηθεί επιτυχημένη. Μπορείτε να δείτε την καμπάνια του Latitude στο Kickstarter από εδώ: https://www.kickstarter.com/projects/bezalelinc/latitude-first-iphone-case-for-universal-wireless

Στην τιμή ρεκόρ των 48,4 εκατομμυρίων δολαρίων (περίπου 45 εκατομμύρια ευρώ) πουλήθηκε το Blue Moon Diamond, ένα σπάνιο διαμάντι που ξεχωρίζει για το γαλάζιο του χρώμα, σε δημοπρασία του οίκου Sotheby's στη Γενεύη, την Τετάρτη.
Βάρους 12,03 καρατίων και σε σχήμα «μαξιλαριού», ο πολύτιμος λίθος διαθέτει το πιο φανταχτερό και ελκυστικό χρώμα για μπλε διαμάντι, σύμφωνα με τον οίκο δημοπρασιών.
Πριν την πώλησή του, η αξία του διαμαντιού, το οποίο μπορεί να φορεθεί και ως δαχτυλίδι, υπολογιζόταν μεταξύ 35 και 55 εκατομμυρίων δολαρίων.
Όσο για τον αγοραστή, κατάγεται από το Χονγκ Κονγκ και μετονόμασε το πολύτιμο λίθο σε «Blue Moon of Josephine», όπως ανέφερε ο πρόεδρος του τμήματος κοσμημάτων του οίκου Sotheby’s, Ντέιβιντ Μπένετ.
Ο ίδιος επεσήμανε ότι πρόκειται για τιμή ρεκόρ για κάθε είδους πολύτιμο λίθο, αλλά και ότι για πρώτη φορά κάποιος πληρώνει περισσότερα από τέσσερα εκατομμύρια δολάρια ανά καράτι.
Η σπάνια μπλε πέτρα ανακαλύφθηκε στο ορυχείο Cullinan της Νότιας Αφρικής τον Ιανουάριο του 2014.
Σε δημοπρασία του οίκου Christie's την Τρίτη, ένα μεγάλο διαμάντι σπάνιας ροζ απόχρωσης πωλήθηκε αντί περίπου 28,5 εκατομμυρίων δολαρίων (26,5 εκατ. ευρώ), ποσό ρεκόρ για ροζ διαμάντι.
Σύμφωνα με το Reuters, δεν αποκλείεται πίσω από τα δύο διαμάντια να κρύβεται ο ίδιος αγοραστής.
Μετά την επιτυχημένη πορεία των πρώτων μηνών του «The Day is my Enemy» (βγήκε τον Μάρτιο του 2015), οι Prodigy επανακυκλοφορούν την πιο πρόσφατη δουλειά τους, σε μία πολυτελή έκδοση, η οποία θα περιέχει και ένα bootleg remix που δημιουργήθηκε από φανς του βρετανικού συγκροτήματος στο youtube. Το νέο τους άλμπουμ (έκτο της καριέρας τους), όπως οι ίδιοι λένε είναι μια απάντηση «στις αηδίες των Djs» και περιέχει τραγούδια όπως τα «Beyond the Death Ray», «Nasty Nasty», «Wild FRontier», «Roκ-weiler», καθώς και τη συνεργασία τους με τους Sleaford Mods στο «Ibiza».

Το The Day is my Enemy ηχογραφήθηκε στο διάστημα έξι χρόνων που μεσολάβησαν από το προηγούμενο άλμπουμ του συγκροτήματος, το «Invaders Must Die» (2009), και πρόκειται για την πρώτη φορά όπου ο Maxim Reality και ο Keith Flint συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία στιχογραφίας. Ο τίτλος του άλμπουμ είναι αναφορά στο τραγούδι του Cole Porter «All through the Night», και συγκεκριμένα στο στίχο «The day is my enemy, the night my friend».
Αυτή η δουλειά του ανατρεπτικού βρετανικού συγκροτήματος από το Έσεξ είναι μια σύνθεση «καθαρής βίαιης ενέργειας», όπως λέει σε συνέντευξη του ο ιδρυτής τους Liam Howlett στο Q Magazine. Στην ίδια συνέντευξη τονίζει πως «η χορευτική μουσική όλων των ειδών έχει πλέον καθοριστεί πλήρως από μια και μόνο φόρμουλα: “Εδώ είναι τα ντραμς σου, εδώ το κενό που πρέπει να γεμίσεις: όλες αυτές οι αηδίες των Djs.” Αντίθετα, αυτή η δουλειά είναι τελείως οργανική».

Η νέα deluxe εκδοχή του άλμπουμ κυκλοφόρησε ήδη και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων μια νέα εκτέλεση του ομότιτλου «The Day is my Enemy», remixes σε ήδη υπάρχοντα τραγούδια από τους Jaguar Skills, Zinc and South Central, καθώς και τη μίξη που προέκυψε από έναν φαν του συγκροτήματος στο διαδίκτυο όταν ένωσε το «Stand Up» των Prodigy με το «Shut 'Em Up» των Public Enemy.

Το συγκρότημα αυτές τις μέρες κάνει περιοδεία στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε όλην την Ευρώπη με αφορμή τη νέα τους δουλειά.

http://www.thestival.gr


Το Παγκόσμιο Επισιτιστικό Πρόγραμμα του ΟΗΕ (WFP) δημιούργησε μια εφαρμογή για κινητά που επιτρέπει σε ανθρώπους παντού στη Γη να κάνουν χρηματικές δωρεές για να βοηθήσουν στη σίτιση των 4 εκατομμυρίων εκτοπισμένων Σύρων που ζουν σε γειτονικές χώρες.

Η εφαρμογή "Μοιραστείτε το Γεύμα" δημιουργήθηκε από μια νεοσύστατη εταιρεία στο Βερολίνο και θεωρείται η πρώτη στο είδος της, επιτρέποντας τη χρηματοδότηση δωρεάν σίτισης του WFP στην Ιορδανία, όπου πολλοί Σύροι καταφεύγουν από την εμπόλεμη κατάσταση στη χώρα τους.

Η εφαρμογή, που λειτουργεί και σε συσκευές iPhone και σε Android, προσφέρει την επιλογή να πληρώσει κανείς από μισό δολάριο (0,46 ευρώ) την ημέρα έως 150 δολάρια (139 ευρώ) το χρόνο και τα χρήματα κατευθύνονται άμεσα στα προγράμματα του ΟΗΕ για σχολικά γεύματα σε προσφυγικούς καταυλισμούς.

Το πρόγραμμα, είπε ο Ρόμπερτ Οπ, διευθυντής καινοτομίας και διαχείρησης αλλαγής στο WFP, "είναι σίγουρα για μας ένας τρόπος να διευρύνουμε τη βάση των ατόμων που συνεισφέρουν, και ψάχνουμε όλο και περισσότερο για συνεταίρους στον ιδιωτικό τομέα και ιδιώτες γενικά στον ευρύτερο πληθυσμό να μας βοηθήσουν."

Οι κυβερνήσεις των χωρών-μελών του ΟΗΕ παραμένουν οι παραδοσιακοί χρηματοδότες του Επισιτιστικού Προγράμματος, αλλά ο οργανισμός διερευνεί και εναλλακτικούς τρόπους για να χρηματοδοτήσει τις αυξανόμενες ανάγκες στήριξης για τους Σύρους πρόσφυγες.

Πριν από δύο μήνες, το πρόγραμμα του ΟΗΕ εγκαινίασε μια νέα καμπάνια χρηματοδότησης και ενημέρωσης του κοινού με παγκόσμιες εταιρείες όπως η McDonald's και η Google.

Η εξάλειψη της πείνας και η βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης στους προσφυγικούς καταυλισμούς καθώς και στις συριακές κοινότητες στο Λίβανο και την Ιορδανία θεωρούνται ως εξαιρετικής σημασίας για να ενθαρρύνουν τους Σύρους να μη φύγουν από την περιοχή για ένα επικίνδυνο ταξίδι προς την Ευρώπη.

Το WFP, το οποίο χρειάζεται 26 εκατομμύρια δολάρια (24,1 εκατ. ευρώ) την εβδομάδα για να ταίσει τα 4 εκατομμύρια προσφύγων στις χώρες που γειτνιάζουν με τη Συρία, αναγκάστηκε να ελαττώσει τις μερίδες φαγητού που πρόσφερε ώστε να σιτίζει 1,3 εκατομμύρια άτομα, λόγω περιορισμένων πόρων το 2014.

Σε μια επείγουσα σύνοδο κορυφής της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις Βρυξέλλες το Σεπτέμβριο, οι ηγέτες της ΕΕ δεσμεύτηκαν να δώσουν τουλάχιστον 1 δισ. ευρώ παραπάνω στην Ύπατη Αρμοστεία Προσφύγων του ΟΗΕ, το Παγκόσμιο Επισιτιστικό Πρόγραμμα και άλλους οργανισμούς, και να αυξήσουν τη χρηματοδότηση για τους Σύρους πρόσφυγες στη Τουρκία, την Ιορδανία, το Λίβανο και άλλες χώρες.

Ο ιδρυτής της εφαρμογής "Μοιραστείτε το Γεύμα" Σεμπάστιαν Στρίκερ είπε στο Ρόιτερς, "Τώρα δουλεύουμε με 20.000 παιδιά στον προσφυγικό καταυλισμό Ζάταρι στη βόρεια Ιορδανία και μοιράζουμε σχολικό φαγητό για να σπάσουμε τον φαύλο κύκλο της πείνας και της έλλειψης σχολικής εκπαίδευσης."

Ο Σάντα Μογκράμπι, υπεύθυνος επικοινωνίας για το WFP στην Ιορδανία που εργάζεται στον καταυλισμό του Ζάταρι, είπε ότι πολλοί από τους 85.000 Σύρους που βρίσκονταν εκεί "έχουν επηρεαστεί πολύ έντονα" από τις μειώσεις στο πρόγραμμα και γι' αυτό έχουν ρισκάρει τις ζωές τους για να ταξιδέψουν στην Ευρώπη, μεταξύ άλλων λόγων.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Πολλοί ισχυρίζονται πως έχουν βρει την καλύτερη δουλειά στον κόσμο. Πολλοί επίσης δηλώνουν πως καμία δουλειά δεν είναι ντροπή. Μια Βρετανίδα όμως, η Νατ Τζερβέ, δηλώνει απερίφραστα πως η δουλειά της πέρα από ευχάριστη και αποδοτική...
-πολύ περισσότερο σε μια τέτοια περίοδο όπως αυτή που διάγει η Ευρώπη τα τελευταία χρόνια- είναι παράλληλα «ενδιαφέρουσα, ευχάριστη και... καλύπτει τις ανάγκες της»!

Η Νατ Τζερβέ εργάζεται από το σπίτι της, αμείβεται με περίπου 25.000 λίρες (περί τα 35.000 ευρώ) ετησίως και το «αντικείμενό» της είναι να δοκιμάζει... ροζ αντικείμενα. Όπως για παράδειγμα δονητές!

Συγκεκριμένα η νεαρά αυτή κυρία εργάζεται ως «δοκιμάστρια ροζ παιχνιδιών και βοηθημάτων» για μια εταιρεία που πουλάει τα συγκεκριμένα αντικείμενα μέσω Ίντερνετ.

Η πανταχού παρούσα σε τέτοιες περιπτώσεις βρετανική εφημερίδα Sun έψαξε και βρήκε την κυρία Τζερβέ, η οποία δεν έχει κανένα πρόβλημα να δηλώσει πως τα τελευταία δύο χρόνια έχει δοκιμάσει πάνω από 1.000 παιχνίδια!

«Η δουλειά μου είναι ευχάριστη, διαφορετική και καλύπτει τις ανάγκες μου. Δεν θα μπορούσα να ζητήσω κάτι καλύτερο» ανέφερε χαρακτηριστικά στη συνέντευξή της και συμπλήρωσε: «Όπως κάθε γυναίκα, έτσι κι εγώ έχω ανάγκες. Χάρη στη δουλειά μου, κάνω κάτι που έτσι κι αλλιώς θα έκανα, αλλά πληρώνομαι κιόλας, ενώ έχω και τσάμπα βοηθήματα. Είναι παιχνιδάκι. Όλες οι φίλες μου θεωρούν ότι έχω την καλύτερη δουλειά στον κόσμο».

http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr


Πρώτα η εικόνα και μετά ο ήχος. Στις συναυλίες της Μαντόνα το θέαμα υπερτερεί της μουσικής και ο χορός επισκιάζει το τραγούδι. Η ίδια φαίνεται να το γνωρίζει καλά και στα 57 της εξακολουθεί να κάνει (πολύ) καλά αυτό που την έστεψε «Βασίλισσα της Ποπ»: ρυθμός, πρόκληση, σεξ, προμελετημένη ...παραφροσύνη συνθέτουν μια υψηλού επιπέδου παράσταση, στην οποία η ίδια πρωταγωνιστεί, αλλά αρνείται συνειδητά να ...την «κλέψει».

Η Μαντόνα έδωσε στην Γερμανία τέσσερις «sold-out» συναυλίες, στην Κολονία και στο Βερολίνο, ανταμείβοντας τους φανατικούς της φίλους που εξακολουθούν να ντύνονται όπως εκείνοι και να ξενυχτούν έξω από τα στάδια για μια καλή θέση μπροστά στην σκηνή της.

Από αυτή τη σκηνή που σχεδίασε η διάσημη λονδρέζικη ομάδα αρχιτεκτόνων και παραγωγών θεάματος Stufish και έμοιαζε με υβρίδιο τόξου, καρδιάς και σταυρού, πέρασαν σαμουράι, γκέισες, μοναχοί, μισθοφόροι, σπανιόλες χορεύτριες, ταυρομάχοι, ακόμη και ροκαμπιλάδες από την πατρίδα της, το Ντιτρότ.

Οι επιρροές από ταινίες όπως το Grease, οι 300 και το Chicago είναι εμφανείς, όπως και η έμπνευση από το Cirque de Soleil και την Κινέζικη Πρωτοχρονιά. Το χάος είναι οργανωμένο ως την τελευταία λεπτομέρεια και μοιάζει αρμονικό, καλοδεχούμενο και τελικά απολύτως αναμενόμενο.

Η ίδια χορεύει μάλλον λιγότερο από ό,τι παλιότερα. Η ομάδα της ωστόσο αποτελείται από 20 χορευτές που μοιάζουν να μην γνωρίζουν περιορισμούς ή βαρύτητα, δύο τραγουδίστριες στα φωνητικά και έξι μουσικούς.

Στην σκηνή εκτυλίσσονται σταυροφορίες, εξομολογήσεις, ταυρομαχίες, ακροβατικά, βραζιλιάνικα πάρτι και σπανιόλικα φλαμένκο, ακόμη και ο Μυστικός Δείπνος.

Πανταχού παρόν το σύμβολο του σταυρού, ίσως το μοναδικό στοιχείο που παραμένει σταθερό στις παραστάσεις της τραγουδίστριας από την αρχή της καριέρας της.

Στην παράσταση του Βερολίνου, ακόμη και όσοι δεν φάνηκαν να συγκινούνται από τις φωνητικές ή τις χορευτικές ικανότητες της Αμερικανίδας καλλιτέχνιδας, έδειξαν να γοητεύονται από την δημιουργικότητα των χορογραφιών και την τεχνική των χορευτών.

Τραγουδώντας «Love don't live here anymore», η Μαντόνα ανεβαίνει μαζί με έναν από τους χορευτές μια σκάλα που κρέμεται από την οροφή του σταδίου. Στο τέλος του τραγουδιού έχει πια πειστεί ότι η αγάπη τους δεν έχει πια καμία τύχη - με μια απότομη κίνηση, σπρώχνει τον παρτενέρ της στο κενό...

Λίγο πριν από το τέλος του σόου, επτά από τους χορευτές βρίσκονται σκαρφαλωμένοι σε στύλους ύψους έξι μέτρων, από τους οποίους αιωρούνται πάνω από τους θεατές.

Ακολουθούν τα «La Isla Bonita» και «Dress you up», «Everybody», και «Lucky Star», σε μια ασυνήθιστη για την τραγουδίστρια αναδρομή στο παρελθόν. Μαζί με τους χορευτές της γίνεται ένα πολύχρωμο, χαρούμενο κουβάρι που περιφέρει το κέφι και τη ζωντάνια του σε κάθε γωνιά της σκηνής.

Ενδεχομένως αμήχανη και πάντως σίγουρα απροσδόκητη ήταν η ερμηνεία του «La vie en rose» στα γαλλικά, από την τραγουδίστρια να παίζει ουκελέλε μόνη πάνω στην σκηνή.

Ίσως τελικά η φετινή περιοδεία να είναι το σημείο καμπής για την ιταλικής καταγωγής χορεύτρια από το Μίσιγκαν που ξεκίνησε το 1982 και διέψευσε όλα τα στοιχήματα σχετικά με το πόσο σύντομα θα επέστρεφε στην αφάνεια.

Αν και εξακολουθεί να αναρωτιέται «Who's that girl?», φαίνεται ότι έχει πια αποδεχτεί ότι έχει πια πίσω της αρκετό υλικό για αναδρομές. Η παγκόσμια περιοδεία που φέρει τον τίτλο του τελευταίου της δίσκου «Rebel Heart» θα μπορούσε να είναι μια σύνοψη όλων των ρόλων της μέχρι τώρα καριέρας της.

Οι αριθμοί είναι ιλιγγιώδεις: Περισσότερα από 180 άτομα μετακινούνται μαζί με την Μαντόνα για την περιοδεία που θα διαρκέσει επτά μήνες.

Η εγκατάσταση που περιλαμβάνει τα φώτα, τα ηχοσυστήματα και τις οθόνες ζυγίζει 63 τόνους, ενώ η σκηνή φωτίζεται από 2.150.400 λάμπες LED-Pixel. Για την παράσταση σχεδιάστηκαν συνολικά 1.000 κοστούμια και 500 ζευγάρια παπούτσια, ενώ μόνο για τα κοστούμια της πρωταγωνίστριας χρησιμοποιήθηκαν 2.500.000 πέτρες Swarovski.

Όλα αυτά όμως ακούγονται φυσιολογικά για μια προσωπικότητα σαν τη Μαντόνα που, αν μη τι άλλο, έχει κατορθώσει να πείσει και τους φανατικότερους εχθρούς της ότι παίρνει τη δουλειά της πάρα πολύ σοβαρά και ότι η σκηνή είναι για εκείνη τελικά τα πάντα.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Ευχάριστα νέα για όσους είναι δικαιούχοι επιδόματος θέρμανσης για το 2015. Σήμερα όπως διαβεβαίωσε η Γ.Γ. εσόδων μέσω του ΑΝΤ1 μπαίνουν τα χρήματα στους τραπεζικούς λογαριασμούς εκατοντάδων χιλιάδων δικαιούχων. Προσοχή, πρόκειται για το επίδομα θέρμανσης των δικαιούχων για πέρυσι. Τα χρήματα που θα μπουν στους τραπεζικούς λογαριασμούς σήμερα αφορούν όσους πήραν πετρέλαιο μέχρι και τις 2 Απριλίου του 2015.
Μια νεαρή γυναίκα πηγαίνει στον γιατρό.
"Γιατρέ μου",λέει,"έχω ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα.Πρόκειται για το στήθος μου..."
"Γδυθείτε,παρακαλώ,για να δω περί τίνος πρόκειται".
Η γυναίκα βγάζει το πουκάμισο της και βγάζει το δεξί της στήθος από το σουτιέν.
"Αυτό το στήθος μου φαίνεται τέλειο",λέει ο γιατρός,"θα μπορούσα μάλιστα να πω ότι είναι υπέροχο."
"Το πρόβλημα είναι στο αριστερό στήθος γιατρέ."
Βγάζει το σουτιέν της και το αριστερό της στήθος φτάνει μέχρι το πάτωμα.
"Δεν είναι δυνατόν!" αναφωνεί ο γιατρός."Στα είκοσι χρόνια της καριέρας μου δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο! Μα πως συνέβη;"
"Ο σύζυγός μου,γιατρέ,δεν μπορεί να κοιμηθεί αν δεν κρατάει στα χέρια του το αριστερό μου στήθος."
"Κοιτάξτε,κυρία μου,εγώ συλλέγω τις εξομολογήσεις των πελατών μου.Πολλοί σύζυγοι έχουν αυτή την συνήθεια,αλλά καμία κυρία δεν έχει παρουσιάσει πρόβλημα σαν το δικό σας.Ακόμα και εγώ,το παραδέχομαι,έχω αυτό το μικρό βίτσιο,και σας διαβεβαιώ ότι τα στήθη της γυναίκας μου είναι απολύτως ίδια."
"Ναι,αλλά μάλλον εσείς δεν κοιμάστε σε διαφορετικά δωμάτια!"


Γενικά αίθριος θα είναι ο καιρός την Παρασκευή. Λίγες ομίχλες θα κάνουν την εμφάνισή τους κατά τις πρωινές ώρες στο Ιόνιο και ηπειρωτικά.
Οι άνεμοι θα πνέουν μεταβλητοί ασθενείς και στο Αιγαίο από βόρειες διευθύνσεις 4 με 5 μποφόρ. Η θερμοκρασία θα κυμανθεί σε υψηλά για την εποχή επίπεδα.
Μακεδονία, Θράκη
Καιρός: γενικά αίθριος. Τοπικά περιορισμένη ορατότητα τις πρωινές ώρες.

Άνεμοι: μεταβλητοί 2 με 3 και στα ανατολικά βορειοανατολικοί 4 με 5 μποφόρ.

Θερμοκρασία: από 7 έως 23 βαθμούς Κελσίου. Στη δυτική Μακεδονία 3 με 4 βαθμούς χαμηλότερη.

Νησιά Ιονίου, Ήπειρος, δυτική Στερεά, δυτική Πελοπόννησος
Καιρός: γενικά αίθριος. Ομίχλες τις πρωινές ώρες.

Άνεμοι: μεταβλητοί ασθενείς.

Θερμοκρασία: από 9 έως 25 βαθμούς Κελσίου. Στην Ήπειρο 3 με 4 βαθμούς χαμηλότερη.

Θεσσαλία, ανατολική Στερεά, Εύβοια, ανατολική Πελοπόννησος
Καιρός: γενικά αίθριος. Τοπικά περιορισμένη ορατότητα κυρίως τις πρωινές ώρες.

Άνεμοι: μεταβλητοί 2 με 3 και στα ανατολικά από βόρειες διευθύνσεις 4 με 5 μποφόρ.

Θερμοκρασία: από 8 έως 26 βαθμούς Κελσίου. Στα βόρεια 2 με 3 βαθμούς χαμηλότερη.

Κυκλάδες, Κρήτη
Καιρός: γενικά αίθριος.

Άνεμοι: από βόρειες διευθύνσεις 4 με 5 μποφόρ.

Θερμοκρασία: από 14 έως 22 βαθμούς Κελσίου.

Νησιά ανατολικού αιγαίου, Δωδεκάνησα
Καιρός: γενικά αίθριος.

Άνεμοι: από βόρειες διευθύνσεις 4 με 5 μποφόρ.

Θερμοκρασία: από 15 έως 23 βαθμούς Κελσίου. Στα βόρεια 2 με 3 βαθμούς χαμηλότερη.

Αττική
Καιρός: γενικά αίθριος. Τοπικά περιορισμένη ορατότητα τις πρωινές ώρες.

Άνεμοι: μεταβλητοί 2 με 3 και στα ανατολικά βορειοανατολικοί 4 μποφόρ.

Θερμοκρασία: από 10 έως 24 βαθμούς Κελσίου.

Θεσσαλονίκη
Καιρός: γενικά αίθριος.

Άνεμοι: βορειοδυτικοί και βαθμιαία νοτιοανατολικοί 3 με 4 μποφόρ.

Θερμοκρασία: από 11 έως 23 βαθμούς Κελσίου.
Έχουμε συνδέσει το τρέμουλο με την έκθεση σε χαμηλές θερμοκρασίες, όμως το ρίγος εκδηλώνεται επίσης λόγω κάποιας λοίμωξης και συχνά συνοδεύεται από άλλα συμπτώματα, όπως οι μυϊκοί πόνοι και το αίσθημα κούρασης.

Κάτι που λίγοι γνωρίζουν είναι ότι το ρίγος στην πραγματικότητα αποτελεί μέρος του βιολογικού μηχανισμού αντιμετώπισης των λοιμώξεων.

Η μέση θερμοκρασία του ανθρώπινου σώματος κυμαίνεται μεταξύ 36,1 και 37,2 βαθμών Κελσίου και ελέγχεται από τον υποθάλαμο του εγκεφάλου.

Όταν αρρωσταίνουμε, ο υποθάλαμος ανιχνεύει την αντίδραση του ανοσοποιητικού στους παθογόνους εισβολείς και στη συνέχεια δίνει εντολή να αυξηθεί η θερμοκρασία του σώματος. Αισθανόμαστε ότι κρυώνουμε επειδή το σώμα δεν προσαρμόζεται αμέσως στη νέα «ρύθμιση» του «θερμοστάτη» του οργανισμού μας.

Ο εγκέφαλος δίνει εντολή σε όλα τα κύτταρα του σώματος να δουλέψουν πιο εντατικά ώστε να παράγουν θερμότητα, επομένως και τα μυϊκά κύτταρα αρχίζουν να συστέλλονται και να διαστέλλονται με ταχύτερο ρυθμό. Αυτές οι γρήγορες μυϊκές κινήσεις εκδηλώνονται με το χαρακτηριστικό τρέμουλο.

Μελέτες δείχνουν ότι τα παθογόνα μικρόβια δεν ευδοκιμούν στις υψηλές θερμοκρασίες, οπότε ο οργανισμός μας χρησιμοποιεί το μηχανισμό αυτό για να επιβραδύνει την ανάπτυξή τους. Μια άλλη θεωρία που εξηγεί το φαινόμενο είναι ότι το ανοσοποιητικό σύστημα λειτουργεί πιο αποδοτικά σε υψηλότερη θερμοκρασία.

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!