Παρασκευή 17 Απριλίου 2015


Για πολλούς, η ομορφιά πηγάζει από μέσα μας, ενώ για άλλους εντοπίζεται στο ωραίο σώμα, στα όμορφα χαρακτηριστικά, στα πλούσια μαλλιά και στα εκφραστικά μάτια. Κι επειδή την εσωτερική ομορφιά, αν και πιο σημαντική, δεν μπορεί εύκολα να τη μετρήσει κάποιος, τουλάχιστον όχι με μια ματιά, ας δούμε αυτό που γίνεται εύκολα φανερό: την εξωτερική ομορφιά των γυναικών και πού πρέπει να ταξιδέψετε για να βρείτε τις πιο όμορφες του γυναικείου φύλου.
Σουηδία
Δεν είναι τυχαίο που ο χαρακτηρισμός «Σουηδέζα» λέγεται πάντα για καλό, για να περιγράψει πόσο όμορφη είναι μια γυναίκα, γι’ αυτό και οι… βόρειες στρογγυλοκάθονται ψηλά στη λίστα. Η ομορφιά τους είναι κατά μία έννοια εξωπραγματική, με αψεγάδιαστο δέρμα, ψηλή και λεπτή σιλουέτα και –συνήθως- ξανθά μαλλιά. Τα μπλε μάτια, η λεπτή μύτη και οι γωνίες του προσώπου είναι 3 ακόμη χαρακτηριστικά που συνθέτουν την τέλεια εικόνα φυσικής ομορφιάς, ενώ οι γυναίκες από τη Σουηδία θεωρούνται, ακόμη, ιδιαιτέρως ανεξάρτητες και καλλιεργημένες.
Βενεζουέλα
Η χώρα αυτή της νότιας Αμερικής έχει βγάλει πολλές νικήτριες διαγωνισμών Miss Universe και Miss World, με τις τυπικές γυναίκες που προέρχονται από εκεί να έχουν λεπτό και ψηλό σώμα και γήινα χρώματα.

Βραζιλία
Ως η χώρα που έχει «γεννήσει» μερικά από τα ομορφότερα μοντέλα (βλέπε Ζιζέλ Μπούντχεν, Αντριάνα Λίμα κ.ά.), η Βραζιλία αποτελεί το μέρος όπου οι γυναίκες βρίσκονται ανάμεσα στις ωραιότερες του πλανήτη. Μελαχρινές και ξανθές, σέξι και αθλητικές, με ελκυστικά σώματα και δική τους ιδιαίτερη ομορφιά, οι Βραζιλιάνες χαρακτηρίζονται από σταρένια χροιά και λαμπερό δέρμα, όπως επίσης και «σφιχτό» σώμα.
Αργεντινή
Οι κυρίες από την Αργεντινή ασχολούνται αρκετά με την ομορφιά και την περιποίησή τους, ενώ ξεχωρίζουν για τη λαμπερή, μελαχρινή επιδερμίδα τους, με τη Dolores Barreiro, τη Zaira Nara, τη Luli Fernandez κ.ά. να βρίσκονται ανάμεσά τους.

Ινδία
Θυμηθείτε τη Freida Pinto για να πάρετε μια ιδέα για το τι είδους γυναικεία ομορφιά μπορεί να «γεννήσει» η Ινδία. Εδώ τα χρώματα αλλάζουν αρκετά, με σκουρόχρωμα μαλλιά και επιδερμίδα και έξτρα θηλυκότητα στις κινήσεις και στην παρουσία τους. 
Σερβία
Κι όμως, όσο κι αν πολλοί δεν θα περίμεναν τη Σερβία μέσα σε μια τέτοια λίστα, οι γυναίκες από εκεί συνδυάζουν σλαβική και μεσογειακή ομορφιά, με τις περισσότερες να διαθέτουν ψηλή σιλουέτα με καμπύλες, εκφραστικά μάτια και στυλ.

Γαλλία
Συνήθως ανοιχτόχρωμες, χαριτωμένες, με λεπτή σιλουέτα και στυλ αξιοζήλευτο, οι Γαλλίδες μπορούν και τραβούν τα βλέμματα ακόμη κι όταν είναι επιμελώς… ατημέλητες, διατηρώντας πάντα τη σέξι εικόνα τους. Θυμηθείτε Vanessa Paradis, Marion Cotillard, Catherine Deneuve και φυσικά… Brigitte Bardot.
Νότια Κορέα
Πηγαίνοντας σε ασιατικά πρότυπα ομορφιάς, οι γυναίκες στη Νότιο Κορέα, αλλά και οι ασιάτισσες γενικότερα δείχνουν πολύ νεότερες από την πραγματικότητα, έχουν αθώο, κοριτσίστικο πρόσωπο και συνδυάζουν καθαρό, λευκό, χλωμό δέρμα με μαύρα μαλλιά. Στο ύψος μπορεί να μη... φτάνουν ψηλά, αλλά η λεπτή σιλουέτα τους παραμένει εντυπωσιακή.

Ιταλία
Με τη μεσογειακή ομορφιά σε όλο της το μεγαλείο, οι Ιταλίδες διατηρούν το μεσογειακό ταμπεραμέντο και συνδυάζουν μαυρισμένη από τον ήλιο επιδερμίδα, καμπύλες και φυσικά αξιοποίηση της μόδας και του στυλ.
clickatlife.gr
jawbone up4
Η Jawbone παρουσιάζει δύο νέα wearables, το Jawbone UP4 που μπορεί να λειτουργήσει ως πιστωτική κάρτα, καθώς και το πιο προσιτό Jawbone UP2.
Το νέο Jawbone UP4 είναι συμβατό με τις πιστωτικές κάρτες της American Express και μόνο, ενώ είναι εξοπλισμένο με τεχνολογία NFC για την εκτέλεση των πληρωμών με μία επαφή με το μηχάνημα αυτόματων συναλλαγών. Η τιμή του στις ΗΠΑ θα είναι στα 199 δολάρια και έρχεται να αντικαταστήσει το Jawbone UP3.
Οι κάτοχοι του Jawbone UP4 ανεβάζουν τα στοιχεία τους σε έναν ασφαλή λογαριασμό με τη βοήθεια του Jawbone app, το οποίο έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με την AmEx. Ακόμα και στην περίπτωση που έχει κλαπεί το Jawbone UP4 είναι εύκολο για τον κάτοχό του να μπει στον λογαριασμό του και να απενεργοποιήσει τη δυνατότητα χρήσης του wearable για συναλλαγές. Θα είναι διαθέσιμο στις αγορές από αυτό το καλοκαίρι και έπειτα.
up-2
Παράλληλα, η Jawbone λάνσαρε και το UP2, το οποίο είναι ένα πιο προσιτό wearable στα 99 δολάρια, χωρίς την ικανότητα τέλεσης ανέπαφων συναλλαγών, αλλά με δυνατότητα μέτρησης βιομετρικών δεδομένων και ασύρματης επικοινωνίας με την αντίστοιχη εφαρμογή σε ένα συνδεδεμένο smartphone. Είναι αδιάβροχο και μπορεί να λειτουργεί για 7 ημέρες με μία φόρτιση. Θα είναι διαθέσιμο από τις 19 Απριλίου και έπειτα.
pestaola.gr

Οι Κινέζοι ήταν εκείνοι που ξόδεψαν τα περισσότερα χρήματα ως τουρίστες τη χρονιά που μας πέρασε.
Όπως προκύπτει από στοιχεία που δημοσιοποίησε ο παγκόσμιος οργανισμός τουρισμού του ΟΗΕ, οι Κινέζοι τουρίστες ξόδεψαν συνολικά 165 δισ. δολάρια, ενώ ήταν πρωταθλητές και στην αγορά πολυτελών ειδών, καθώς είναι εκείνοι που ψωνίζουν κυρίως σε καταστήματα μεγάλων σχεδιαστών.
Σε αντίθεση με τους Κινέζους, λαοί που ξόδευαν πολλά, όπως οι Ρώσοι και οι Βραζιλιάνοι, άφησαν λιγότερα χρήματα ως τουρίστες το 2014.
Παράλληλα, οι Αμερικανοί ξόδεψαν 112 δισ. ταξιδεύοντας στο εξωτερικό, κατά 7% περισσότερα σε σύγκριση με το 2013, ενώ και οι Γερμανοί έβαλαν βαθιά το χέρι στην τσέπη, αφήνοντας 92 δισ. στις χώρες που επισκέφθηκαν.
Συγκεκριμένα, οι πέντε λαοί που ξόδεψαν τα περισσότερα στις χώρες τουριστικού προορισμού την περυσινή χρονιά είναι:
5

Το παρακάτω πρόγραμμα βαδίσματος δημιουργήθηκε από την Αμερικανίδα Λέσλι Σάνσον, ειδική στο περπάτημα εσωτερικού χώρου.
Σύμφωνα, λοιπόν, με τη δημιουργό του, το πρόγραμμα αυτό, όχι μόνο απαλλάσσει κάποιον από τα περιττά κιλά του, αλλά ενισχύει συνολικά και τον οργανισμό του.
Διαρκεί ένα δεκάλεπτο, έχει προγραμματιστεί για να ασκεί ολόκληρο το σώμα και μπορεί να εφαρμοστεί σε χώρο 10×10 τ.μ.
Προτείνεται δε να επαναλαμβάνεται τρεις φορές καθημερινά, για να δίνει έτσι πιο γρήγορα αποτελέσματα.
Βήμα 1ο: Βαδίστε επιτόπου (για 1 λεπτό)
Αρχίστε με αργά βηματάκια και αυξήστε το βηματισμό σας μέχρι να φτάσετε 120 βήματα το λεπτό.
Βήμα 2ο: Βήματα στο πλάι (για 1 λεπτό)
Με το δεξί σας πόδι κάντε ένα βήμα δεξιά. Ύστερα φέρτε το αριστερό σας πόδι μπροστά, ώστε να συναντήσει το δεξί. Στη συνέχεια κάντε ένα βήμα αριστερά και φέρτε το δεξί σας πόδι πάνω από το αριστερό.
Προσοχή!
Με τις παραπάνω κινήσεις γυμνάζετε ταυτόχρονα τους γοφούς και τους μυς των γλουτών, επιτυγχάνοντας έτσι εξαιρετική γράμμωση.
Βήμα 3ο: Εναλλασσόμενες κλοτσιές (για 1 λεπτό)
Έχοντας ίσια την πλάτη σας, κλοτσήστε το αριστερό σας πόδι μπροστά και φέρτε το μέχρι το ύψος του γοφού. Κάντε την ίδια άσκηση με το άλλο πόδι.
Προσοχή!
Με την άσκηση αυτή θα ενεργοποιήσετε περισσότερους μυς στο μπροστινό μέρος των γλουτών απ’ ό,τι με το περπάτημα.
Βήμα 4ο: Ανασηκώστε τα γόνατα (για 1 λεπτό)
Ανασηκώστε το αριστερό σας γόνατο μέχρι να φτάσει λίγο πιο πάνω από το επίπεδο της μέσης σας. Στη διάρκεια αυτής της κίνησης πρέπει να ρουφάτε την κοιλιά σας προς τα μέσα. Επαναλάβετε την άσκηση με το άλλο γόνατο.
Προσοχή!
Με τις κινήσεις αυτές δε γυμνάζετε μόνο το στομάχι σας, αλλά και τους μυς των ποδιών σας.
Βήμα 5ο: Γρήγορο βάδισμα (για 90 δευτερόλεπτα)
Επαναλάβετε την άσκηση που περιγράφεται στο 1ο Βήμα, αυξάνοντας όμως το ρυθμό σας στα 130 βήματα το λεπτό. Παράλληλα όμως κάντε και την εξής άσκηση: Σηκώστε και χτυπήστε τους βραχίονες πάνω από το κεφάλι 15 φορές και μετά επαναλάβετε το ίδιο προς τα κάτω, χτυπώντας το πλάι των γοφών σας.
Βήμα 6ο: Γρήγορα βήματα στα πλάγια (για 90 δευτερόλεπτα)
Επαναλάβετε το 2ο Βήμα προσθέτοντας και αυτή την άσκηση: Κάντε ένα βήμα προς τα έξω σηκώνοντας ταυτόχρονα τα χέρια πάνω από το κεφάλι και μετά ένα βήμα προς τα μέσα ενώνοντας ταυτόχρονα τις παλάμες σας πάνω από το κεφάλι.
Βήμα 7ο: Σύντομες κλοτσιές (για 90 δευτερόλεπτα)
Επαναλάβετε το 3ο Βήμα μαζί με αυτή την κίνηση: Όταν κλοτσάτε το αριστερό σας πόδι, προσπαθήστε να το φτάσετε με το δεξί σας χέρι. Κάντε το ίδιο με το άλλο πόδι.
Βήμα 8ο: Ανασηκώστε τα γόνατα (για 90 δευτερόλεπτα)
Επαναλάβετε το 4ο Βήμα, προσθέτοντας και την εξής κίνηση: Καθώς ανεβάζετε το αριστερό σας γόνατο, αγγίξτε το με το δεξί σας χέρι. Επαναλάβετε με το άλλο πόδι και το άλλο χέρι.

Πηγή: belife.gr

Το BeautifulPeople.com ιδρύθηκε στη Δανία το 2000 και μέχρι το 2009 είχε γίνει προσβάσιμο σε όλο τον πλανήτη. Θεωρείται η ελίτ των dating site και για να γίνει ένα νέο μέλος αποδεκτό, υπάρχει μια περίοδος ψηφοφορίας 48 ωρών που τα μέλη του αντίθετου φύλου αποφασίζουν αν ο νέος χρήστης είναι αρκετά ελκυστικός ώστε να γίνει μέρος των ‘όμορφων’ του πλανήτη.
Από την έναρξή του, έχουν απορριφθεί 7,5 εκατομμύρια χρήστες που δήλωσαν επιθυμία και έκαναν αίτηση στο site ενώ πριν από λίγο καιρό ολοκληρώθηκε ένα “ξεκαθάρισμα” το οποίο διέγραψε 3000 μέλη του που η διαχείρηση έκρινε πως είχαν πια πάψει να πληρούν τις προϋποθέσεις και είχαν αφεθεί… Για την ώρα τα ενεργά μέλη του είναι λίγο περισσότερα από 800.000.
Το BeautifulPeople.com δημιούργησε λοιπόν τη λίστα των χωρών με τους ομορφότερους ανθρώπους χρησιμοποιώντας τα στοιχεία που αποκαλύπτουν τις εθνικότητες με τα περισσότερα και τα πιο εύκολα αποδεκτά μέλη.   Το Top 10 διαμορφώθηκε ως εξής:   Bραζιλία Γαλλία ΗΠΑ Νορβηγία Αργεντινή Καναδάς Δανία Ιταλία Ισπανία Σουηδία Οι λόγοι εξηγούνται στο βίντεο που συνοδεύει τη λίστα:

Πηγή: lifo.gr

 


Τα χρέη 5800 φτωχών πολιτών της Κροατίας έχουν ήδη διαγραφεί, ενώ η κυβέρνηση της βαλκανικής χώρας επεξεργάζεται ακόμη 9000 αιτήσεις, σύμφωνα με όσα ανέφερε, μετά τη σημερινή συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, η υπουργός Κοινωνικής Πολιτικής και Νεολαίας Μίλανκα Όπατσιτς.
Η κροατική κυβέρνηση “ψάχνει” πολίτες που θα μπορούσαν να επωφεληθούν της συμμετοχής τους στο συγκεκριμένο σχήμα διαγραφής χρεών, καθώς σχεδόν 5000 δικαιούχοι δεν έχουν ακόμη υποβάλλει αίτηση, σημείωσε η κ. Όπατσιτς κι εξήγησε ότι οι κοινωνικές δομές του κράτους στέλνουν στους πολίτες αυτούς επιπρόσθετες σχετικές πληροφορίες.
Σχολιάζοντας τις επικρίσεις από ορισμένες πλευρές, ότι το σχήμα αυτό είναι αποτυχημένο καθώς αφορά κυρίως τη διαγραφή χρεών που αφορούν λογαριασμούς κινητής τηλεφωνίας, η υπουργός Κοινωνικής Πολιτικής της Κροατίας διευκρίνισε ότι η διαγραφή χρεών αφορά ανθρώπους που έχουν χάσει τη δουλειά τους, οι οποίοι δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τις υποχρεώσεις τους.
Ερωτηθείσα αν την εκπλήσσει το γεγονός ότι το μεγαλύτερο μέρος των χρεών είναι προς εταιρείες τηλεπικοινωνιών, η υπουργός απάντησε αρνητικά καθώς, όπως ανέφερε, οι συγκεκριμένες εταιρείες είναι οι μεγαλύτεροι πιστωτές και ακολουθούν οι τράπεζες, το κράτος και οι δημόσιες επιχειρήσεις.
aftodioikisi.gr

Μαζί με τα νόστιμα φαγητά που ψήνονται σε αλουμινόχαρτο, τρώμε και το μέταλλο που απελευθερώνεται από το αλουμινόχαρτο, όπως αναφέρεται στο “Journal of Electrochemical Science”.
Όπως αναφέρεται στο έγκυρο επιστημονικό περιοδικό, όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία, τότε απελευθερόνονται βλαπτικές ουσίες αλουμινίου και καταναλώνουμε και αυτές.
Αντίθετα, δεν υπάρχει καμία βλαπτική επίδραση, αν τυλίγουμε τα κρύα φαγητά, το τοστ, κ.λπ.

Καναδοί ερευνητές υποστηρίζουν ότι βρήκαν την απάντηση στο γιατί κάνουν θόρυβο οι αρθρώσεις των δακτύλων, όταν τα τραβάμε. Σύμφωνα με άρθρο που δημοσιεύεται στο επιστημονικό έντυπο PLoS One, πίσω από τον θόρυβο αυτό βρίσκεται ένας ολόκληρος βιολογικός μηχανισμός.
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου της Αλμπέρτα, με επικεφαλής τον καθηγητή Ιατρικής Γκρεγκ Κάβτσουκ, με τη βοήθεια μαγνητικής τομογραφίας εξέτασαν τα δάκτυλα ενός χειροπράκτη ενώ εκείνος τα τραβούσε για να παραχθεί ο χαρακτηριστικός ήχος. Έτσι, μπόρεσαν σε πραγματικό χρόνο να διαπιστώσουν τι συνέβαινε στις αρθρώσεις.
Διαπίστωσαν λοιπόν ότι, η λύση του μυστηρίου βρίσκεται σε μια κοιλότητα (φυσαλίδα) γεμάτη αέριο, η οποία δημιουργείται πολύ γρήγορα στο εσωτερικό του αρθρικού υγρού που προστατεύει και λιπαίνει τα οστά της άρθρωσης. Ο θόρυβος προκαλείται από την αστραπιαία δημιουργία αυτής της φυσαλίδας μέσα στο υγρό, σε χρόνο λιγότερο από 310 χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Όταν κανείς τραβά ένα δάχτυλό του προς τα έξω, τότε δεν υπάρχει αρκετό αρθρικό λιπαντικό υγρό για να γεμίσει όλο το κενό στο εσωτερικό της άρθρωσης, με αποτέλεσμα να σχηματίζεται ξαφνικά μια κοιλότητα αερίου και αυτό παράγει τον χαρακτηριστικό θόρυβο.
Πιο συγεκριμένα, η φυσαλίδα αερίου προέρχεται από το αρθρικό υγρό, όταν η πίεση του τελευταίου πέφτει μετά το τράβημα της άρθρωσης, για τον ίδιο λόγο που όταν ανοίγει ένα μπουκάλι αναψυκτικού δημιουργούνται αμέσως φυσαλίδες. Αυτή η παραγωγή φυσαλίδων δημιουργεί δονήσεις που ταξιδεύουν στον αέρα και φθάνουν στα αυτιά μας ως ήχοι.
Είναι αξιοσημείωτο ότι ήδη, από το 1947, γιατροί του Νοσοκομείου του Αγίου Θωμά του Λονδίνου είχαν προτείνει αυτή ακριβώς την εξήγηση.
Στο ερώτημα κατά πόσο η εν λόγω συνήθεια είναι αβλαβής ή όχι, η απάντηση των επιστημόνων είναι ότι δεν φαίνεται να προκαλείται κάποιο πρόβλημα σε βάθος χρόνου.
Μια νέα μελέτη θα ερευνήσει περαιτέρω το ζήτημα, όπως επίσης γιατί δεν μπορούν όλοι οι άνθρωποι να δημιουργήσουν αυτό τον θόρυβο με τα δάχτυλά τους.
Πηγή: in.gr

Εξακολουθούν να κόβουν από παντού οι Θεσσαλονικείς εν μέσω οικονομικής κρίσης, ωστόσο δεν διαπραγματεύονται τις δαπάνες που κάνουν σε θέματα υγείας και εκπαίδευσης, όπως προκύπτει από έρευνα που διενήργησε η εταιρεία “To the point” για λογαριασμό του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ) και παρουσιάστηκε σήμερα στη διάρκεια συνέντευξης τύπου.
Στην έρευνα, με θέμα “Οι επιπτώσεις της κρίσης στους καταναλωτές”, συμμετείχαν 752 καταναλωτές, από το Νομό Θεσσαλονίκης, ενώ πραγματοποιήθηκε, το χρονικό διάστημα από 30 Μαρτίου έως 1 Απριλίου 2015.
Ειδικότερα, βάσει της έρευνας, το 85,1% των καταναλωτών έχουν μειώσει, γενικά την κατανάλωση τον τελευταίο χρόνο (91,2% το 2014), με το 70,5% εξ αυτών να προχωρά σε περιορισμό των αγορών του σε είδη ένδυσης – υπόδησης (79% πέρυσι), το 54,6% στη διασκέδαση (61,8%), το 43,1% στην αγορά τροφίμων (55,2% πέρυσι), το 41,5% στις διακοπές (47,6%), το 26,2% στη θέρμανση, το 22,6% στο ηλεκτρικό ρεύμα, ύδρευση, τηλεπικοινωνίες, το 20,9% στις μετακινήσεις, το 20,6% στα καλλυντικά, το 15,8% στα είδη καθαριότητας σπιτιού, το 14,2% στον οικιακό εξοπλισμό, το 12,8% στην υγεία, το 12,4% στα είδη προσωπικής υγιεινής και το 10,1% στην εκπαίδευση.
Πρώτο κριτήριο για τις αγορές του, βάσει της έρευνας, αποτελεί το θέμα της τιμής για το 37,77% των ερωτηθέντων (39,1% το 2014), ενώ το κριτήριο της ποιότητας εκτινάχτηκε φέτος στο 32,6%, από 8,1% το 2014, περνώντας έτσι από την τρίτη θέση στη δεύτερη. Στην τρίτη θέση πέρασε φέτος το κριτήριο της χώρας προέλευσης με το σχετικό ποσοστό να διαμορφώνεται στο 14,6%, από 25,6% το 2014.
Σε ερώτηση της έρευνας που αφορά το κατά πόσο γνωρίζουν οι καταναλωτές τα δικαιώματά τους, το 61,3% απάντησε θετικά (66,4% πέρυσι), με τον πρόεδρο του ΚΕΠΚΑ, Νίκο Τσεμπερλίδη, να το αμφισβητεί ευθέως. Ο κ. Τσεμπερλίδης απαντώντας σε σχετική ερώτηση του ΑΠΕ-ΜΠΕ ανέφερε εκ νέου ότι το ΚΕΠΚΑ κινδυνεύει άμεσα να κλείσει, καλώντας τους καταναλωτές/πολίτες του Νομού να μην καταφεύγουν σε αυτό μόνο για επιλύουν διάφορα ζητήματά τους, αλλά να κρατούν στενές σχέσεις μαζί του, ώστε “να συνεχίσει τη λειτουργία του απρόσκοπτα προς όφελος των καταναλωτών”.
Υπογραμμίζεται ότι στη φετινή έρευνα, για πρώτη φορά συμπεριλήφθηκε ερώτηση που αφορά το κατά πόσο οι Θεσσαλονικείς χρησιμοποιούν το αστικό λεωφορείο και κατά πόσο ικανοποιημένοι είναι. Βάσει των αποτελεσμάτων της έρευνας, ποσοστό 22,2% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι δεν χρησιμοποιούν το αστικό λεωφορείο, ενώ 22,1% δήλωσε ικανοποιημένο και 48,1% δυσαρεστημένο. Από αυτούς, το 48,1%, που δήλωσε δυσαρέσκεια σχετικά με τη χρήση του αστικού λεωφορείου, το 47% το απέδωσε στη μειωμένη συχνότητα των δρομολογίων, το 18,6% στο κόστος του εισιτηρίου και το 14,1% στην υπερφόρτωση των αστικών λεωφορείων.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!