Τρίτη, 7 Νοεμβρίου 2017

Αυτό είναι το πιο πολυτελές τροχόσπιτο στον κόσμο
Μπορεί εξωτερικά να μοιάζει απλό και... κοινό, όμως, μόνο αυτό δεν είναι.
Το Volkner Mobil Performance S περιγράφεται συχνά ως ένα 5στερο ξενοδοχείο που απλά μπορείς να το παρκάρεις όπου θέλεις.
Το τροχόσπιτο περιλαμβάνει ένα διπλό κρεβάτι, μια πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα, ένα μεγάλο σαλόνι, ένα ευρύχωρο μπάνιο, ακόμα κι ένα... γκαράζ με ασανσέρ!
troxospito_koyz.jpg
troxospito_kretb.jpg
troxospi.jpg
troxospito3.jpg
troxospito4.jpg
troxospito5.jpg
troxospito6.jpg



Την εργασία της κόστισε στην ποδηλάτη Τζούλι Μπρίσκμαν η κίνησή της τον περασμένο μήνα να δείξει το μεσαίο δάχτυλο στον Ντόναλντ Τραμπ, όταν συνάντησε την αυτοκινητοπομπή του προέδρου των ΗΠΑ ενώ έκανε βόλτα στη Βιρτζίνια.
«Όταν είδα τα αυτοκίνητα μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. Μου ήρθαν στο μυαλό όλα όσα έχει κάνει με το Obamacare, με το Πουέρτο Ρίκο που δεν έχει ρεύμα. Σκέφτηκα ότι πάει να παίξει γκολφ ξανά» εξήγησε γιατί έκανε την κίνηση αυτή.
Όπως διευκρίνισε μάλιστα σε συνέντευξή της στη Huffington Post δεν σήκωσε μια αλλά πολλές φορές το μεσαίο δάχτυλο προς τον Τραμπ.
Την Μπρίσκμαν «συνέλαβε» ένας από τους φωτογράφους που ταξίδευαν με τον Τραμπ και έτσι η φωτογραφία της έγινε viral με πολλούς να την χαρακτηρίζουν ήρωα και άλλους να φτάνουν στο σημείο να υποστηρίζουν ότι θα έπρεπε να είναι υποψήφια για τις προεδρικές εκλογές το 2020.
Ωστόσο τα αφεντικά της στην εταιρεία Akima που ασχολείται με το μάρκετινγκ και έχει συναλλαγές με τις ομοσπονδιακές υπηρεσίες των ΗΠΑ δεν είχαν την ίδια άποψη.
Αν και ήταν αυτή που τους ενημέρωσε για την κίνησή της προς τον Τραμπ, τα αφεντικά της εταιρείας την φώναξαν σε σύσκεψη όπου της ανακοίνωσαν ότι απολύεται.
«Μου είπαν «χωρίζουμε τους δρόμους μας. Βασικά δεν μπορεί να έχεις τέτοιες αισχρές κινήσεις στα social media». Δηλαδή χαρακτήρισαν την κίνησή μου ως χυδαία» περιέγραψε όσα συνέβησαν στη συνάντηση η Μπρίσκμαν.
Η δικαιολογία ήταν ότι η ποδηλάτης είχε βάλει την επίμαχη φωτογραφία ως προφίλ στους λογαριασμούς της σε Facebook και Twitter. Το επιχείρημα ήταν ότι τέτοιες φωτογραφίες θα μπορούσαν να βλάψουν τη φήμη της εταιρείας ως κυβερνητικού εργολάβου.
Η ίδια υποστήριξε ότι το περιστατικό συνέβη στον ελεύθερο χρόνο της και άρα δεν αφορά την εταιρεία, ισχυρισμός που δεν έπεισε την εταιρεία.
Σε κάθε περίπτωση η Μπρίσκμαν δεν μετανιώνει για την κίνησή της αυτή. «Ήταν μια ευκαιρία να πω επιτέλους κάτι για όσα συμβαίνουν στη χώρα» υποστηρίζει καθώς αναζητά πλέον δουλειά.

Το καλοκαίρι η μπίρα έχει την τιμητική της, καθώς μας δροσίζει και αποτελεί ιδανικό συνοδευτικό πολλών πιάτων.
H μπίρα κατηγορείται για την αύξηση του σωματικού βάρους. Στην πραγματικότητα όμως, δεν παχαίνει, αρκεί να καταναλώνεται σε μέτριες ποσότητες και να μη συνοδεύεται από πολύ πλούσια σε λιπαρά φαγητά και σνακ.
H μπίρα δεν περιέχει λίπος και χοληστερίνη, ενώ έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα. Έχει λιγότερες θερμίδες από άλλα ποτά, το πρόβλημα όμως δημιουργείται όταν κάποιος δεν περιορίζεται σε ένα ποτήρι, αλλά καταναλώνει μεγάλες ποσότητες.
Η θρεπτική αξί της μπύρας (Αλκοόλ 5% ανά 100 γρ.)
Nερό: 94,32 γρ.
Mαγνήσιο: 6 mg
Συνολικά λιπίδια: 0,06 γρ.
Φώσφορος: 13 mg
Yδατάνθρακες: 1,61 γρ.
Kάλιο: 25 mg
Σάκχαρα: 0,05 γρ.
Nάτριο: 4 mg
Aσβέστιο: 5 mg
Διαιτητικές ίνες: 0,1 γρ.

Θερμίδες / 250ml

Μπίρα lager 107
Μπίρα χωρίς αλκοόλ 38

Tips για μη φουσκώνετε:

– Πίνετε την μπίρα από το ποτήρι και όχι απευθείας από το μπουκάλι ή το κουτάκι, έτσι ώστε να δημιουργείται αφρός και να απελευθερώνεται διοξείδιο του άνθρακα. H μπίρα με αφρό είναι πιο εύπεπτη και προκαλεί λιγότερες ερυγές (ρεψίματα).
– Mην προσπαθείτε να ξεδιψάσετε με μπίρα. H μπίρα δεν ξεδιψάει. Αν θέλετε να ξεδιψάσετε, πιείτε πρώτα νερό και μετά απολαύστε την μπίρα σας.
– Mην καταναλώνετε την μπίρα με μεγάλες ποσότητες φαγητού, γιατί όχι μόνο θα φουσκώσετε, αλλά και το φούσκωμα θα κρατήσει αρκετή ώρα.
πηγή: onmed.gr
Έχεις στρες; Δες γιατί μπορεί να σου κάνει καλό
Σε γενικές γραμμές έχουμε συνδυάσει το στρες με αρνητικά συναισθήματα και άσχημες καταστάσεις. Νέες έρευνες όμως έρχονται να μας διαψεύσουν, υποστηρίζοντας ότι στην πραγματικότητα το στρες μπορεί να έχει θετικές επιδράσεις.
Σύμφωνα με την ψυχολόγο, Κέλι ΜακΓκόνιγκαλ, όλα εξαρτώνται από την οπτική γωνία που θα δεις τα πράγματα.
Μιλώντας πρόσφατα σε συνέδριο στη Νέα Υόρκη, όπως μεταδίδει ο Independent, υποστήριξε ότι το στρες δεν είναι εκ γενετής βλαβερό.
Γιατί, πρώτον, το στρες και η ανησυχία είναι σημάδια ότι η ζωή σου έχει νόημα και σκοπό. Το να έχεις στρες για κάτι σημαίνει ότι βρίσκεσαι σε μια διαδικασία που έχει μεγάλη σημασία για σένα: είτε αυτό είναι μια συνέντευξη για τη δουλειά των ονείρων σου ή η φροντίδα των παιδιών σου.
Δεύτερον, και μόνο το γεγονός ότι γνωρίζεις τα οφέλη του στρες μπορεί να σε βοηθήσει να το αντιμετωπίσεις αποτελεσματικά.
«Συνήθως όταν έχουμε στρες το αντιλαμβανόμαστε ως κάτι τοξικό κι αισθανόμαστε ανεπαρκείς. Αλλά το πώς σκέφτεται κανείς το στρες έχει μεγάλη σημασία για την ευεξία του» λέει η ΜακΓκόνιγκαλ.
Για παράδειγμα, όταν βρίσκεσαι σε μια στρεσογόνα κατάσταση και την αντιλαμβάνεσαι ως αρνητική τότε η πρώτη αντίδραση του οργανισμού είναι να απελευθερώσει μεγάλες ποσότητες κορτιζόλης η οποία επηρεάζει αρνητικά το ανοσοποιητικό σου σύστημα.
Αντίθετα, αν το δεις πιο θετικά τότε ο οργανισμός σου θα έχει μια πιο θετική αντίδραση και, μάλιστα, ο εγκέφαλός σου θα μάθει κάτι από αυτό.
«Εν τέλει, το να έχεις στρες σημαίνει ότι έχει επενδύσει πλήρως σε αυτό που κάνεις εκείνη τη δεδομένη στιγμή» καταλήγει η ΜακΓκόνιγκαλ.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!