Τρίτη, 3 Ιουλίου 2018


Μαζικές απολύσεις υπαλλήλων ετοιμάζουν οι τράπεζες. Οι αλλαγές που θα έρθουν στον τραπεζικό τομέα αναμένονται σαρωτικές και θα πλήξουν σε μεγάλο βαθμό του υπαλλήλους.
Σύμφωνα με το σχεδιασμό των τραπεζών, όπως αναφέρει η εφημερίδα το «Έθνος» μέσα στους επόμενους μήνες θα περιορίσουν το δίκτυο των καταστημάτων τους. Η κάθε μια από τις τέσσερις συστημικές τράπεζες  θα μείνει με 300 υποκαταστήματα και συνολικά περίπου 1.200 σε όλη τη χώρα. Αυτή την στιγμή υπάρχουν 1.972 καταστήματα, των Εθνική, Aplha, Πειραιώς και Eurobank και με το κλείσιμο τους αναμένεται να βγουν στην ανεργία περίπου 7.000 τραπεζικοί υπάλληλοι.
Σύμφωνα με τραπεζικούς κύκλους, η υπάρξει πολλών καταστημάτων δεν είναι αναγκαία για το τραπεζικό σύστημα, αφού πλέον μεγάλο μέρος των συναλλαγών γίνεται με ηλεκτρονικό τρόπο.
Μάλιστα τα χέρια των τραπεζών αναμένεται να λύσει η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, η οποία θα ανακοινωθεί τις επόμενες μέρες  και θα απελευθερώνει τις ομαδικές απολύσεις στην Ελλάδα βάσει του Ευρωπαϊκού Δικαίου.
Ως τώρα για τις ομαδικές απολύσεις από μία εταιρεία στην Ελλάδα απαιτούνταν και η έγκριση του υπουργού. Πλέον και μετά την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου η σύμφωνη γνώμη του υπουργού δεν απαιτείται και έτσι ουσιαστικά οι ομαδικές απολύσεις νομιμοποιούνται.
Ωστόσο οι τράπεζες αναμένεται να προχωρήσουν σε διπλό σχέδιο για τη μείωση του προσωπικού. Σε μια σειρά από υπαλλήλους που βρίσκονται κοντά στην σύνταξη θα προτείνουν την ένταξη τους, σε προγράμματα εθελούσιας εξόδου, ενώ για τους υπόλοιπους θα υπάρξουν απολύσεις, οι οποίες θα στηριχθούν σε συγκεκριμένα κριτήρια.

Ο Ουίνστον Λέοναρντ Σπένσερ-Τσώρτσιλ, Βρετανός πολιτικός, στρατιωτικός και πρωθυπουργός της χώρας του την περίοδο του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου «πιθανώς είχε κακοποιηθεί σεξουαλικά» υποστηρίζει ο μυθιστοριογράφος Λόρδος Ντομπς.

Ο Λόρδος Μάικλ Ντομπς, ο οποίος μελέτησε τη ζωή του Τσώρτσιλ και έγραψε τέσσερα μυθιστορήματα για την περίοδο που ο πολιτικός ήταν πρωθυπουργός διατύπωσε τον ισχυρισμό σε ομιλία του με θέμα «Τσώρτσιλ: Οι ρίζες του μεγαλείου».

«Δεν είχε μια δύσκολη παιδική ηλικία - είχε μια αδύνατη παιδική ηλικία. Ήταν παραμελημένος, κακοποιήθηκε φυσικά, συναισθηματικά και πιθανώς και σεξουαλικά» ανέφερε σε ομιλία του στο Φεστιβάλ Ιστορίας του Chalke.

Ο Λόρδος Ντομπς περιέγραψε πώς ο Τσώρτσιλ χτυπήθηκε άγρια από τον διευθυντή του σχολείου αρρένων όπου φοιτούσε, επειδή έκλεψε ζάχαρη.

Ο Λόρδος Ντομπς περιέγραψε μια εικόνα απίστευτης βιαιότητας. «Στην ηλικία των οκτώ ετών τον "ξεγύμνωσε" ο αιδεσιμότατος Herbert William Sneyd-Kynnersley στο σχολείο St George's στο Άσκοτ του Μπερκσάιρ και τον χτυπούσε μέχρι να βγει αίμα από τις πληγές» είπε. Δεν διευκρίνισε ωστόσο αν ο Sneyd-Kynnersley μπορεί να του επιτέθηκε σεξουαλικά.

Ο Λόρδος Ντομπς υποστήριξε ότι η βίαιη συμπεριφορά που βίωσε ο Τσώρτσιλ στο σχολείο ήταν καθοριστικής σημασίας για τη διαμόρφωση του μεγαλύτερου ηγέτη της Βρετανίας κατά τη διάρκεια του πολέμου, σημειώνεται σε δημοσίευμα της εφημερίδας «The Telegraph».

«Για να καταλάβω τον άνθρωπο, ένιωσα ότι ήταν απαραίτητο να κατανοήσουμε το μικρό παιδί», είπε και μίλησε για τις πρώτες του μέρες στο πρώτο του σχολείο, στο Άσκοτ που διηύθυνε ο αιδεσιμότατος Sneyd-Kynnersley, ένας άνδρας που ήταν κτηνώδης στη βία του ακόμα και για τα βικτοριανά πρότυπα.

Όταν συνήλθε από τον ξυλοδαρμό, ο Τσώρτσιλ βρήκε την ευκαιρία να τρυπώσει στο γραφείο του διευθυντή και έκλεψε το καπέλο του, το οποίο φορούσε σε επίσημες περιστάσεις.

Η κατανάλωση μπύρας στη Ρωσία κατά τις πρώτες εβδομάδες διεξαγωγής των αγώνων του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου 2018 αυξήθηκε κατά 8-20% --ποσοστό που διαφοροποιείται ανάλογα με την πόλη, ενώ δεν επηρεάσθηκε καθόλου από τους περιορισμούς που επιβλήθηκαν σε διάφορες πόλεις στην πώληση αλκοόλ, δήλωσε ο επικεφαλής του Κέντρου Ερευνών ομοσπονδιακών και περιφερειακών αγορών αλκοόλ Βαντίμ Ντρόμπιζ.

Το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου πραγματοποιείται από τις 14 Ιουνίου έως τις 15 Ιουλίου σε 11 πόλεις της Ρωσίας. Η μπύρα αποτελεί παραδοσιακό «ποδοσφαιρικό» ποτό και οι ζυθοποιίες της Ρωσίας έχουν ήδη επισημάνει την αύξηση της κατανάλωσής της από τότε που ξεκίνησε η γιορτή του ποδοσφαίρου. Επιπλέον, η αύξηση της κατανάλωσης μπίρας τον Ιούνιο σε σύγκριση με πέρυσι είναι πολύ μεγαλύτερη για τον λόγο ότι ο πρώτος μήνας του καλοκαιριού του 2018 ήταν πολύ πιο ζεστός από τον αντίστοιχο περυσινό.

Για να εγγυηθούν την ασφαλή διεξαγωγή του Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου, οι αρχές υιοθέτησαν μέτρα που αφορούν την πώληση προϊόντων αλκοόλ. Ειδικότερα, σε ορισμένες πόλεις της Ρωσίας τέθηκαν περιορισμοί στην πώληση και κατανάλωση αλκοόλ την παραμονή και την ημέρα διεξαγωγής των αγώνων, καθώς και περιορισμοί στην πώληση ποτών σε γυάλινο μπουκάλι. Ωστόσο, ούτε αυτά τα μέτρα δεν επηρέασαν την κατανάλωση αλκοόλ κατά τις πρώτες εβδομάδες του πρωταθλήματος.

«Τα καταστήματα των οποίων τα κύρια έσοδα βασίζονται στις πωλήσεις αλκοολούχων ποτών και τα οποία υποχρεώνονται να τηρήσουν τους περιορισμούς αυτούς έχασαν μεγάλο μέρος των κερδών τους. Όμως, οι απώλειες αντισταθμίστηκαν από τη μεγάλη κατανάλωση αλκοολούχων ποτών τα οποία διατίθενταν από διάφορα σημεία πώλησης», δήλωσε ο Ντρόμπιζ διαβεβαιώνοντας παράλληλα ότι η προσφορά ακολουθεί τη ζήτηση και δεν πρόκειται να υπάρξει θέμα έλλειψης μπύρας...

Η Μπγιορκ είχε συνεργαστεί με τον Αλεσάντρο Μικέλε του οίκου Gucci για το βιντεοκλίπ του σινγκλ «The Gate». Τώρα, το μουσείο Gucci Garden στη Φλωρεντία φιλοξενεί έκθεση για τη συνεργασία της Ισλανδής μουσικού και τραγουδοποιού με τον διευθυντή δημιουργικού στον ιταλικό οίκο.

Στην έκθεση, την οποία επιμελήθηκε η κριτικός Μαρία Λουίζα Φρίζα, παρουσιάζονται τα δύο φορέματα που σχεδίασε ο Μικέλε για το βιντεοκλίπ, καθώς και δύο μάσκες που φιλοτέχνησε ο καλλιτέχνης Τζέιμς Μέρι.

Το πρώτο δημιουργήθηκε από πέντε μέτρα πλισέ PVC, και 20 μέτρα πλισέ οργάντζας, κρεπ ντε σιν και μεταξωτού ζέρσεϊ. Η Μπγιορκ το περιέγραψε σαν «μια επίμονη φωτεινή αχτίδα ελπίδας» μέσα «σε μπόλικο σκοτάδι». Δημιουργήθηκε πέρυσι. Χρειάστηκαν 550 ώρες για να το ράψουν και 320 ώρες για να το κεντήσουν.

Το δεύτερο φόρεμα - και αυτό φιγουράρει στο βιντεοκλίπ - είναι από ροζ οργάντζα και τούλι.

Ο επισκέπτης θα συναντήσει υποδήματα που σχεδίασε ο Μικέλε, συμπεριλαμβανομένου ενός ζευγαριού ιριδίζουσες ψηλές μπότες με αφαιρούμενες πλατφόρμες και ένα ζευγάρι ασημί μπαλαρίνες.

Η έκθεση συμπληρώνεται με τις δύο μάσκες που φιλοτέχνησε από θερμοπλαστικό υλικό για το «The Gate» ο Μέρι.

Υπάρχει επίσης μια πλούσια επιλογή βιβλίων που σχετίζονται με το βιντεοκλίπ, καθώς και βιβλία, κατάλογοι, περιοδικά που έχουν να κάνουν με τη Μπγιορκ και τα οποία πωλούνται στο κατάστημα δώρων του Gucci Garden. Όλα τα επέλεξε η Μαρία Λουίζα Φρίζα.

Το μουσείο εγκαινιάστηκε τον φετινό Ιανουάριο για να φιλοξενεί τα vintage κομμάτια του οίκου, καθώς και σύγχρονες κρεασιόν.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!