Κυριακή, 4 Μαΐου 2014

Ένα από τα μεγάλα μυστήρια του ανθρώπινου πολιτισμού ίσως βρήκε απάντηση.

Πώς μετέφεραν οι Αρχαίοι Αιγύπτιοι τις τεράστιες πέτρες, με τις οποίες έφτιαξαν τις Πυραμίδες;

Επιστήμονες φυσικοί από το Ίδρυμα Δομικών και Υλικών Ερευνών και από το Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ δίνουν μια λύση στο μυστήριο.

Σύμφωνα με τις μελέτες τους, οι Αρχαίοι Αιγύπτιοι χρησιμοποιούσαν ένα έξυπνο τρικ: Συγκεκριμένα, φαίνεται ότι ύγραιναν την άμμο, επάνω από την οποία προγραμμάτιζαν να περάσουν οι πέτρες και τις έσερναν επάνω από την προσχεδιασμένη διαδρομή.

Με αυτόν τον τρόπο μείωναν δραματικά την τριβή της επιφάνειας εδάφους και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χρειάζονται ακριβώς οι μισοί από τους εργάτες, που κανονικά θα έπρεπε να σπρώξουν τις τεράστιες πέτρες.

Στη διαπίστωση αυτή έφθασαν οι επιστήμονες, μελετώντας το περιβάλλον της περιοχής όπου χτίστηκαν οι Πυραμίδες, ή καλύτερα, τις εκτιμήσεις για το πώς ήταν εκείνη την περίοδο η περιοχή. Επίσης, είχαν κατά νου τις τεχνικές λεπτομέρειες και τα μέσα που ήταν διαθέσιμα την εποχή εκείνη.

Ωστόσο, σημαντική επιβεβαίωση στις υποθέσεις τους έδωσε μία καλλιτεχνική απεικόνιση σε τοίχο του τύμβου του Τζεχουτινότεπ, η οποία πιθανολογείται ότι δείχνει στην ανθρωπότητα τον τρόπο με τον οποίο το έκαναν.

Μετά και από αυτό, οι φυσικοί πιθανολογούν ότι οι Αρχαίοι Αιγύπτιοι είχαν κατασκευάσει ένα όχημα σαν το σημερινό έλκυθρο, με μοχλό και κάτι σαν τροχαλία, με την οποία έσπρωχναν τις πέτρες επάνω στο "τύπου έλκυθρο" και έτσι εξοικονομούσαν ακόμξ περισσότερα χέρια, αλλά, πάντως, σε κάθε περίπτωση, όπως φαίνεται και στην τοιχογραφία, χρειάζονταν πολλά άτομα έτσι κι αλλιώς.

Για τις πέτρες οι οποίες έπρεπε να μετακινηθούν από την τρίτη σειρά και πάνω, οι επιστήμονες έχουν σχεδόν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι έφτιαχναν κάτι σαν σκαλωσιές στις οποίες ανέβαιναν και τις τραβούσαν από το έλκυθρο, το οποίο άλλαζαν γωνία για να απελευθερώνει τις τεράστιες πέτρες, αφού πρώτα, για να στήσουν τις "τύπου σκαλωσιές" έβρεχαν το έδαφος, για να εξασφαλίσουν στέρεα στήριξη.
news.gr
Οι θεόρατες πυραμίδες του Λούξορ αποτελούν το σύμβολο του Αιγυπτιακού πολιτισμού και ένα από τα θαύματα του κόσμου. Ωστόσο αποτελούν επίσης και ένα από τα μεγαλύτερα επιστημονικά μυστήρια, καθότι οι Αρχαίοι Αιγύπτιοι δεν είχαν τις υποδομές να κουβαλήσουν τις γιγάντιες πέτρες.
Για πρώτη φορά, ωστόσο, το μυστήριο των πυραμίδων λύνεται χάρη σε μία ομάδα Ολλανδών επιστημόνων. Οι φυσικοί από το Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ διερεύνησαν τις δυνάμεις που απαιτούνται για να τραβηχτούν βαριά αντικείμενα σε γιγαντιαία έλκηθρα πάνω από την άμμο της ερήμου και διαπίστωσαν ότι τελικά η άμβλυνση της άμμου μπροστά από την πρωτόγονη συσκευή μειώνει την τριβή στο έλκηθρο, καθιστώντας ευκολότερη τη μετακίνηση του.
Στα πλαίσια της έρευνας, οι επιστήμονες έλαβαν υπόψιν ενδείξεις από τους ίδιους τους αρχαίους Αιγυπτίους. Μια τοιχογραφία που ανακαλύφθηκε στον αρχαίο τάφο του Ντζεχουτιχοτέπ, που χρονολογείται περίπου το 1900 π.Χ., απεικονίζει 172 άνδρες να μεταφέρουν ένα τεράστιο άγαλμα χρησιμοποιώντας έλκηθρο με σκοινιά.
Στην τοιχογραφία ωστόσο, ξεχωρίζει και ένα άτομο που στέκεται στο μπροστινό μέρος του έλκηθρου και ρίχνει νερό πάνω στην άμμο, αναφέρει ο επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης Ντάνιελ Μπον καθηγητής φυσικής στο Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ: «Οι Αιγυπτιολόγοι θεωρούσαν ότι ήταν μια καθαρά τελετουργική πράξη, ωστόσο φαίνεται πώς είναι κάτι παραπάνω από αυτό.»
Ο Μπον και οι συνεργάτες του κατασκεύασαν μικροσκοπικά έλκηθρα και πειραματίστηκαν τραβώντας βαριά αντικείμενα μέσα σε κουτιά άμμου. Οταν οι ερευνητές έσυραν τα έλκηθρα σε στεγνή άμμο, παρατήρησαν ότι δημιουργούνταν αμμόλοφοι μπροστά από το έλκηθρο καθώς αυτό σερνόταν, και τελικά απαιτούσε περισσότερη δύναμη για να μετακινηθεί.
Βρέχοντας όμως την άμμο, τα έλκηθρα μπόρεσαν να γλιστρήσουν πιο εύκολα σε όλη την επιφάνεια. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι τα σταγονίδια του νερού δημιουργούν γέφυρες μεταξύ των κόκκων της άμμου, που τους βοηθά να μείνουν ενωμένοι, εξηγούν οι επιστήμονες . Είναι επίσης ο ίδιος λόγος που χρησιμοποιούμε υγρή άμμο για να χτίσουμε κάστρα στην παραλία.
Ωστόσο, η ποσότητα του νερού που είναι αναγκαία εξαρτάται από τον τύπο της άμμου, σύμφωνα με τον Μπον, αλλά τυπικά η βέλτιστη ποσότητα κυμαίνεται μεταξύ 2% και 5% του όγκου της άμμου .
Η μελέτη, που δημοσιεύθηκε στις 29 Απριλίου στο περιοδικό Physical Review Letters, μπορεί να εξηγήσει πώς οι αρχαίοι Αιγύπτιοι κατασκεύασαν τις πυραμίδες, αλλά η έρευνα έχει επίσης και σύγχρονες εφαρμογές. Τα ευρήματα θα μπορούσαν να βοηθήσουν τους ερευνητές να κατανοήσουν τη συμπεριφορά των άλλων υλικών με κόκκους, όπως η άσφαλτος, το σκυρόδεμα ή το κάρβουνο.

http://www.4news.gr 
Η Margaret Daalman πήγε στο νοσοκομείο εξαιτίας ενός δυνατού στομαχόπονου και μια ματιά στην ακτινογραφία της αποκάλυψε... αμέσως τον λόγο.
Οι χειρούργοι στο Ρότερνταμ της Ολλανδίας έμειναν άναυδοι όταν χρειάστηκε να την βάλουν εσπευσμένα στο χειρουργείο για να της αφαιρέσουν απο το στομάχι ένα σετ από 78 πιρούνια και κουτάλια. Όπως αποδείχτηκε αργότερα, η γυναίκα έπασχε από κάποια εμμονή κατά την οποία όποτε καθόταν στο τραπέζι αγνοούσε το φαγητό και προσπαθούσε να φάει τα μαχαιροπίρουνα.
Μάλιστα δεν ήταν η πρώτη φορά που χρειάστηκε την επέμβαση των γιατρών για την αφαίρεση τους από το στομάχι της.
Το περιστατικό συνέβη πριν από περίπου 30 χρόνια, αλλά η ιστορία ήρθε σχετικά πρόσφατα στο φως της δημοσιότητας από ένα ιατρικό περιοδικό στην Ολλανδία.

http://peiraxtiri.gr
Οπαδός της Τσέλσι θα αναγκαστεί να δει τον τελευταίο αγώνα της αγαπημένης του ομάδας από το σπίτι παρά το γεγονός ότι ο ίδιος διαθέτει εισιτήριο διαρκείας. Οι «μπλε» έστειλαν επιστολή στον εν λόγω οπαδό που του απαγορεύει την είσοδο!
 
Όπως αναφέρει στην επιστολή η Τσέλσι ο οπαδός στεκόταν όρθιος σχεδόν σε όλη την διάρκεια της σεζόν με συνέπεια να εμποδίζει άλλους οπαδούς που κάθονταν πίσω του να παρακολουθήσουν τους αγώνες. Στην επιστολή οι Λονδρέζοι του τονίζουν ότι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που προειδοποιείται αφού είχε δεχτεί μήνυμα από διπλανό του κάτοχο διαρκείας που τον εμπόδιζε.

Μάλιστα, η Τσέλσι του ξεκαθαρίζει ότι αν συνεχίσει να μην κάθεται στην θέση του, τότε θα του απαγορευτεί η είσοδος για τη νέα σεζόν.

Ισπανία, Ελλάδα και Ιταλία προσελκύουν εκατομμύρια επισκεπτών κάθε χρόνο στις ηλιόλουστες παραλίες τους, αλλά μία νέα έρευνα για τις τάσεις των αγοραστών στην Ευρώπη αποκαλύπτει ότι οι κάτοικοι ορισμένων από τις θερμότερες χώρες της γηραιάς ηπείρου είναι από τους πλέον απρόθυμους να αγοράσουν αυτοκίνητο με ηλιοροφή.
Αυτό είναι ένα από τα ευρήματα της Ford Car Buying Trends 2014, μιας έρευνας για τις συνήθειες των αγοραστών νέων αυτοκινήτων σε 22 χώρες σε όλη την Ευρώπη, υπογραμμίζοντας τις τάσεις τοπικά και τις διαφορές από χώρα σε χώρα που επιβεβαιώνουν αλλά και ανατρέπουν τις προσδοκίες.
Η έρευνα δείχνει ότι το λευκό ξεπέρασε το μαύρο πέρσι ως το δημοφιλέστερο χρώμα αυτοκινήτου σε όλη την Ευρώπη, σύμφωνα με ανάλυση 500.000 και πλέον οχημάτων που πουλήθηκαν στην Ευρώπη την περασμένη χρονιά. Ραγδαία αύξηση στις προτιμήσεις των πελατών τα τελευταία χρόνια γνωρίζουν το καφέ και το πορτοκαλί.
Ανάμεσα στα παράδοξα ευρήματα της έρευνας ήταν οι εθνικές προτιμήσεις για τις ηλιοροφές. Οι αγοραστές της Νορβηγίας, η οποία είναι περισσότερο γνωστή για το χιόνι παρά για τη λιακάδα της, ήταν μεταξύ των πιο πρόθυμων να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο με ηλιοροφή (15%) λίγο πιο μπροστά από τους Γάλλους (11%) και τους Γερμανούς (10%). Οι οδηγοί των ηλιόλουστων χωρών ήταν από εκείνους που έδειξαν τη μικρότερη διάθεση να παραγγείλουν ηλιοροφή: Ισπανία (5%), Ιταλία (3%) και Ελλάδα (2%).
Οι κάτοικοι της παγερής Νορβηγίας εμφανίστηκαν επίσης οι πιο πρόθυμοι να αγοράσουν ένα μοντέλο με αυτόματο A/C (80%), περισσότερο από τους Βέλγους (77%) και τους Ολλανδούς (71%). Από τους οδηγούς με τη μεγαλύτερη προτίμηση στο μηχανικό σύστημα κλιματισμού ήταν οι Τούρκοι (96%) και Ισπανοί (92%).
Όπως ήταν φυσικό, οι Σκανδιναβοί οδηγοί συγκέντρωσαν το υψηλότερο ποσοστό στην προτίμηση των θερμαινόμενων καθισμάτων, με το 99% των αυτοκινήτων που αγοράζονται σε Σουηδία, Νορβηγία και Φινλανδία να διαθέτουν αυτή την τεχνολογία. Θερμαινόμενα καθίσματα ήταν σπάνια σε Τουρκία (1%), Ελλάδα (2%), και Ισπανία (3%).
Οι χώρες με τους περισσότερους αγοραστές που παραγγέλνουν αναπτήρα στο πακέτο καπνιστή είναι: Ελλάδα (73%), Ισπανία (53%) και Ρουμανία (35%).
Όσον αφορά τα χρώματα, σε όλη την Ευρώπη, τα δημοφιλέστερα είναι το λευκό (23%), το μαύρο (20%) και το γκρι (17%) – με το καθένα από αυτά να αποτελεί την κορυφαία επιλογή κάθε χώρας με εξαίρεση την Ιρλανδία, Πολωνία και Ρουμανία όπου επικρατέστερη επιλογή είναι το ασημί (τέταρτη δημοφιλέστερη απόχρωση στην Ευρώπη με14%).
Οι Τούρκοι αγοραστές είναι μακράν οι μεγαλύτεροι οπαδοί του λευκού, με ποσοστό προτίμησης 55%.
Οι Βρετανοί αγοραστές αυτοκινήτων, είναι οι πιο πρόθυμοι στην Ευρώπη να αγοράσουν ένα κόκκινο χρώμα, ενώ οι Ρουμάνοι δείχνουν τη μεγαλύτερη τάση στο μπλε. Οι Νορβηγοί, από την άλλη, αγαπούν τα καφέ αυτοκίνητα περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη χώρα (12%).
Τα stationwagon αποτελούν μία πιο πρακτική επιλογή για τους αγοραστές της Β. Ευρώπης. Προσελκύουν περισσότερο οδηγούς από τη Δανία (86%), την Ολλανδία (79%), και τη Γερμανία (78%). Οι 5άθυρες εκδόσεις των ίδιων μοντέλων έχουν μεγαλύτερη απήχηση σε Ελλάδα (95%), Ισπανία (87%) και Βρετανία (83%).
Στο σύνολο της Ευρώπης, οι μισοί από τους αγοραστές αυτοκινήτων επιλέγουν 5θυρες εκδόσεις, το 35% προτιμά wagon και το υπόλοιπο 4θυρα μοντέλα που είναι πιο δημοφιλή στην Τουρκία, όπου αποτελούν το 84% των πωλήσεων, και ακολουθεί η Ρωσία (44%) και η Ρουμανία (42%).
Το κιτ αισθητήρων παρκαρίσματος βοηθά τους οδηγούς στο παρκάρισμα με απλές και σύνθετες τεχνολογικές λύσεις.
Οι Γερμανοί παραγγέλνουν αυτή την τεχνολογία στο 63% των νέων αυτοκινήτων, ενώ ακόμα περισσότεροι (74%) επιλέγουν ένα σύστημα ασφάλειας σχεδιασμένο να βοηθά τους οδηγούς να αποφεύγουν συγκρούσεις με χαμηλή ταχύτητα. Οι Ελβετοί (επίσης με 63%), οι Πορτογάλοι (53%) και οι Αυστριακοί (50%) ομοίως επιλέγουν κιτ παρκαρίσματος, ενώ οι Βέλγοι (36%), και οι Ελβετοί (34%) ακολουθούν στο σύστημα αποφυγής συγκρούσεων με χαμηλή ταχύτητα.
Τα εκτενή δίκτυα αυτοκινητοδρόμων θα μπορούσαν να εξηγήσουν γιατί η Ελβετία (20%), η Ολλανδία (19%) και η Γερμανία (14%) βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των χωρών όπου οι οδηγοί επιλέγουν τεχνολογίες χρήσιμες στα ταξίδια (όπως Blind Spot Information System, Lane Keeping Aid, και Lane Departure Warning). Γιατί λοιπόν η Νορβηγία, που είναι από τις χώρες με τα μικρότερα δίκτυα αυτοκινητοδρόμων είναι πρώτη στη λίστα με ποσοστό 26%;
Οι Ολλανδοί οδηγοί εμφανώς εκτιμούν τις τεχνολογίες που κάνουν τη ζωή ευκολότερη. Οι πελάτες εδώ παραγγέλνουν τα περισσότερα αυτοκίνητα εξοπλισμένα με cruisecontrol (85%), και ακολουθούν η Φινλανδία (78%) και η Νορβηγία (74%). Από τους Ολλανδούς οι οποίοι πέρσι αγόρασαν ένα KugaSUV, το 94% επέλεξε hands-free πίσω πόρτα, που επιτρέπει την πρόσβαση στο χώρο αποσκευών με μικρή κίνηση του ποδιού.
Όσον αφορά το καύσιμο, σε συντριπτικό ποσοστό 99% οι πελάτες αγόρασαν νέο αυτοκίνητο με βενζινοκινητήρα ή πετρελαιοκινητήρα, ενώ κάτω από το 1% επέλεξε μοντέλο με εναλλακτικά καύσιμα. Η βενζίνη είναι το καύσιμο που επιλέγει το 58% των Ευρωπαίων οδηγών.
Σε καμία άλλη χώρα οι βενζινοκινητήρες δεν είναι τόσο δημοφιλείς όσο στη Ρωσία, όπου τα βενζινοκίνητα οχήματα συγκεντρώνουν ποσοστό 97% και ακολουθούν η Τσεχία (80%) και η Φινλανδία (76%). Οι κινητήρες diesel είναι περισσότεροι δημοφιλείς στην Τουρκία (64%), και ακολουθούν η Ιταλία (63%) και η Πορτογαλία (61%).
Οι οδηγοί όλων των Ευρωπαϊκών χωρών εξακολουθούν να προτιμούν το μηχανικό κιβώτιο έναντι του αυτόματου – το 85% επέλεξε αυτοκίνητο με μηχανικό επιλογέα ταχυτήτων. Στην Ολλανδία και την Ιρλανδία το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 96% και στην Ελλάδα και την Πολωνία στο 95%. Ακόμα και στη Ρωσία, την Ευρωπαϊκή αγορά όπου τα αυτόματα κιβώτια είναι πλέον δημοφιλή (48%), η ζυγαριά εξακολουθεί να γέρνει ελαφρώς προς τα μηχανικά.
Πηγή: News.gr

Kάποιος ήθελε να π…..ι μια γκόμενα που δούλευε στο ίδιο γραφείο με αυτόν και του άρεσε πάρα πολύ, αλλά αυτή είχε γκόμενο και δεν δεχόταν. Μια μέρα ο τύπος παίρνει την απόφαση και της προτείνει να της δώσει 100 Ευρώ, αν καθόταν να την π….ει. Αυτή αρνήθηκε.

Τότε της λέει ότι αν τον άφηνε να την π…..ει θα ήταν πάρα πολύ σύντομος. Θα πέταγε τα χρήματα στο πάτωμα, αυτή θα έσκυβε και μέχρι να τα πιάσει αυτός θα είχε τελειώσει.
Η γκόμενα το σκέφτηκε για λίγο και του είπε ότι θα ήθελε να ρωτήσει τον γκόμενο της. Έτσι τηλεφώνησε στον γκόμενο της και του εξήγησε την περίπτωση.

Εκείνος της λέει:
- ΟΚ ζήτησε 200 Ευρώ και πιάσε πολύ γρήγορα τα λεφτά από το πάτωμα, ώστε ο τύπος να μην προλάβει να κατεβάσει ούτε τα παντελόνια του.
Η γκόμενα λοιπόν λέει στον τύπο ότι δέχεται την πρόταση για 200 Ευρώ και ο τύπος συμφωνεί.


Μετά από μισή ώρα ο γκόμενος της κοπέλας περιμένει ακόμη τηλέφωνο της για να δει τι έγινε.

Τελικά μετά από 45 λεπτά της τηλεφωνεί και ρωτάει τι έγινε…

Και αυτή λαχανιασμένη του απαντάει:
- Τον πούστη, πέταξε στο πάτωμα κέρματα!

http://www.enimerwsi.gr 
Μετά την παράταση που έδωσε το υπουργείο Εσωτερικών για το πρόγραμμα της εθελοντικής ενδοδημοτικής κινητικότητας, οι υπάλληλοι που επιθυμούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα, έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους μέσα σε προθεσμία είκοσι εργάσιμων ημερών, από τη λήξη της προηγούμενης προθεσμίας,
Αυτό, σημαίνει ότι οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να αιτηθούν τη μετακίνησή τους έως τη Δευτέρα 5 Μαΐου. Υπενθυμίζεται ότι ο κάθε υπάλληλος έχει τη δυνατότηα να υποβάλλει αίτηση μόνο σε έναν φορέα της επιλογής του.
Στη συνέχεια, εντός τριών ημερών από τη λήξη της παραπάνω προθεσμίας, το αρμόδιο προς διορισμό όργανο του φορέα υποδοχής συντάσσει την απόφαση μετάταξης, κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διαδικασίας. Απαραίτητο είναι να ακολουθήσει η ύπαρξη της αναγκαίας πίστωσης και η απόφαση θα αποσταλλεί αμελλητί για έλεγχο νομιμότητας στον οικείο Γενικό Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης ή προκειμένου για την ΚΕΔΕ και την ΕΝΠΕ, στον υπουργό Εσωτερικών.
Δείτε τη σχετική εγκύκλιο του υπουργείου Εσωτερικών ΕΔΩ
aftodioikisi.gr
Και απογευματινά χειρουργεία αναμένεται να αποκτήσει εντός των επομένων ημερών το ΕΣΥ στα πρότυπα των απογευματινών ιατρείων.

Σύμφωνα με το protothema.gr στόχος του υπουργείου Υγείας είναι με τον τρόπο αυτό να αυξηθούν τα έσοδα καθώς το μέτρο θα απευθύνεται σε ασθενείς που είτε έχουν ιδιωτική ασφάλιση είτε έχουν την οικονομική δυνατότητα να καλύψουν μέρος της θεραπείας τους αλλά αποφεύγουν μέχρι σήμερα τα δημόσια νοσοκομεία εξαιτίας της μεγάλης αναμονής για τα τακτικά πρωινά χειρουργεία. Δέλεαρ γι' αυτό εκτιμάται ότι θα αποτελέσει η υψηλή επιστημονική κατάρτιση των ιατρών του ΕΣΥ καθώς οι «υποψήφιοι» ασθενείς θα έχουν τη δυνατότητα επιλογής γιατρού.

Στο νέο αυτό θεσμό θα μπορούν, όπως αποκαλύπτει η Καθημερινή, να συμμετέχουν όλοι οι ειδικευμένοι γιατροί του ΕΣΥ που είναι πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης με τον όρο να έχουν ολοκληρώσει όλες τους τις υποχρεώσεις στην τακτική λειτουργία των νοσοκομείων. Αυτοί οι γιατροί θα έχουν τη δυνατότητα μία φορά την εβδομάδα να χειρουργούν ασθενείς το απόγευμα στο νοσοκομείο όπου υπηρετούν, με επιπλέον αμοιβή, ενώ σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας, θα δοθεί ιδιαίτερη προσοχή ώστε ο προγραμματισμός των απογευματινών χειρουργείων να μην είναι σε βάρος της τακτικής πρωινής λειτουργίας των νοσοκομείων.

Αυτό που εκκρεμεί προκειμένου να υπογραφεί η σχετική απόφαση από τον Άδωνη Γεωργιάδη είναι η συνάντηση στελεχών του υπουργείου με εκπροσώπους εταιρειών ιδιωτικής ασφάλισης προκειμένου να καταρτιστεί το τελικό πλαίσιο των όρων του «συμβολαίου» ανάμεσα στις εταιρείες και τις υγειονομικές περιφέρειες.

http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr
ον Απρίλιο έγιναν διαθέσιμες οι νέες εκδόσεις των Firefox και Chrome, με τον browser της Google να είναι πρώτος σε χρήση, με την οικογένεια του Internet Explorer να παίρνει συνολικά την πρωτιά.

Ο Chrome με ποσοστό 17,92% είναι πρώτος από τους μοντέρνους browsers (μετά τον ΙΕ 8), με την πιο πρόσφτη έκδοση του browser της Microsoft να είναι στην τρίτη θέση με 16,61%, ενώ στη δεύτερη θέση είναι σταθερά ο Mozilla Firefox με ποσοστό 17%.

Αν όμως υπολογιστούν συνολικά όλες οι εκδόσεις του Internet Explorer, ο browser της Microsoft είναι πρώτος με 57,88%.

Συνοψίζοντας, ο Internet Explorer παραμένει στην κορυφή της χρήσης των browsers, με τους Chrome και Firefox να ακολουθούν και στην 4η θέση έρχεται με ποσοστό 5,66% ο Safari της Apple.

Τα στοιχεία προέρχονται από τη μηνιαία έρευνα της Net Applications και προκύπτουν από τις επισκέψεις 160 εκατομμυρίων μοναδικών χρηστών σε 40.000 web sites παγκοσμίως.


ΠΗΓΗ: e-pcmag.gr
Ο Vinicio Capossela είναι ένας καλλιτέχνης που μόνο αν τον δεις ζωντανά καταλαβαίνεις την ιδιαιτερότητα και τη λάμψη του.

Δωρικός και ταυτόχρονα αισθαντικός, αισθάνεσαι ότι ξεπήδησε από άλλη εποχή. Αν δε παραβρεθείς σε συναυλία του στη γενέτειρα του την Ιταλία, γίνεσαι μάρτυρας μίας πανέμορφης γιορτής με μικρούς και μεγάλους να χορεύουν κάτω από τους ήχους του δικού τους "Tom Waits", όπως συνηθίζουν να τον αποτελούν.

Ο Capossela όμως είναι και βαθύς γνώστης και λάτρης της ρεμπέτικης μουσικής. Ο ίδιος έχει αναφέρει κατά καιρούς σε συνεντεύξεις του, πως οι Έλληνες οφείλουν να ακούν αυτή τη μουσική, αν θέλουν να συνεχίζουν να βρίσκουν το λόγο να αντέξουν τις συνεχιζόμενες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν.

Είναι αυτός που το 2012 κυκλοφόρησε και το άλμπουμ «Rempetiko Gymnastas», ένα δίσκο στον οποίο, ο σπουδαίος Ιταλός καλλιτέχνης «αγκαλιάζει» μοναδικά, με τη βοήθεια Ελλήνων «δασκάλων» του είδους, όπως ο μπουζουξής, Μανώλης Πάππος το ρεμπέτικο, πλάθοντας μέσα από γνωστά αγαπημένα κομμάτια, το δικό του μουσικό σύμπαν, βασισμένο στις αυθεντικές συνθέσεις.

Ο Vinicio Capossela τολμάει μάλιστα να τραγουδήσει Ελληνικά, χωρίς να αισθάνεσαι στο άκουσμα τους,ότι ψελλίζει σκόρπιες φράσεις που απομνημόνευσε. Αντίθετα δείχνει να μετρά τη κάθε λέξη και να τραγουδά με την ίδια ψυχή και λαχτάρα, είτε αυτά είναι Ελληνικά είτε Ιταλικά.

Τη Παρασκευή 9 Μαϊου το Principal Club Theater, θα υποδεχτεί τον μεγάλο αυτό καλλιτέχνη σε μία πραγματική γιορτή, με πολλούς και αγαπημένους καλεσμένους, ο οποίος θα έρθει παρέα με το «Τεφτέρι» του, το συγγραφικό του πόνημα εμπνευσμένο από την Ελλάδα αλλά και την ρεμπέτικη μουσική.

Δεν είναι όμως μόνο η σημαντική αυτή συναυλία που θα μας συστήσει τον Vinicio Capossela στο κοινό της Θεσσαλονίκης. Στο ιδιο πλαίσιο την Πέμπτη 8 Μαϊου, ο κινηματογράφος «Ολύμπιον» στις 22.00, θα φιλοξενήσει το ντοκιμαντέρ «Indebito», το νέο – οπτικό αυτή τη φορά- έργο του Ιταλού καλλιτέχνη με αναφορά την Ελλάδα και τη μουσική που αγαπά. Ή όπως θα προτιμούσε ο ίδιος «Την ώρα του ρεμπέτικου, μέσα στη δίνη της κρίσης».

Το κοινό της Αθήνας έχει ήδη αγκαλιάσει τον μεγάλο Capossela. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός ότι στη συναυλία του τη Πέμπτη 21 Νοεμβρίου στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο, τη σκηνή μαζί του μοιράστηκαν η Δήμητρα Γαλάνη, ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου και ο Δημήτρης Αποστολάκης από τους Χαΐνηδες. Την Παρασκευή 9 Μαϊου είναι η σειρά της Θεσσαλονίκης να υποδεχτεί και να τιμήσει το μεγάλο αυτό φιλέλληνα καλλιτέχνη.

Παρασκευή 9 Μαϊου 2014
Principal Club Theater (Γ.Ανδρέου 56) ΜΥΛΟΣ
Προπώληση: 15 ευρώ. Είσοδος: 20 ευρώ.
Οι πόρτες ανοίγουν στις: 21.00.

Προμήθευση εισιτηρίων: Public (Τσιμισκή 24 & "Mediterranean Cosmos"), Ιανός, Seven Spots Ticket House, Stereodisc Αλλά & μέσω των sites: www.viva.gr & tickets.public.gr τηλεφωνικά . 11876

http://www.thestival.gr
Στις τελικές διαπραγματεύσεις για την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ βρίσκεται ο Λουίς Φαν Γκάαλ.

Οι συζητήσεις εντείνονται, όσο η Γιουνάιτεντ κατρακυλά από ήττα σε ήττα και μάλιστα, μέσα στο Ολντ Τράφορντ, όπως αυτή του Σαββάτου με σκορ 1-0 από τη Σάντερλαντ.

Ο Ολλανδός τεχνικός θέλει τον Ράιαν Γκιγκς για βοηθό του στον πάγκο της Γιουνάιτεντ, όπως αναφέρει ο Guardian, μιας και ο Ντάνι Μπλιντ δε θέλει να τον ακολουθήσει στο Μάντσεστερ, ενώ ο Πάτρικ Κλάιφερτ, στον οποίο πρότεινε επίσης τη θέση ο 62χρονος, δε δείχνει διατεθειμένος να επιστρέψει στο προσκήνιο σε θέση βοηθού.

Ο Γκιγκς, από την πλευρά του, δεν είναι σίγουρος και πληροφορίες λένε ότι είναι δυσαρεστημένος που ήταν η τρίτη επιλογή του Φαν Γκάαλ.

Δημόσια, πάντως, δήλωσε ότι θα ήθελε να ανανεώσει το συμβόλαιό του και να παίξει ποδόσφαιρο για έναν ακόμη χρόνο. Άλλωστε, δήλωσε ότι "ο Λουίς Φαν Γκάαλ έχει εξαιρετική φήμη στο χώρο του ποδοσφαίρου".

Πάντως, σύμφωνα με τη Daily Mirror, ο Φαν Γκάαλ ζήτησε τη γνώμη του κόουτς Ρέιμοντ Φερχέιγεν για το μεταγραφικό σχεδιασμό της Γιουνάιτεντ και τον έχει καλέσει κι αυτόν να βρίσκεται στο προπονητικό του επιτελείο στους Κόκκινους Διαβόλους, μιας και ο τελευταίος αποτελεί ειδικό σύμβουλο της Παγκόσμιας Ποδοσφαιρικής Ακαδημίας και έχει εργαστεί ως κόουτς στην εθνική Ουαλίας και τη Μάντσεστερ Σίτι.

Σύμφωνα με το δίκτυο ESPN, ο 62χρονος Ολλανδός υπολογίζει να ζητήσει από τη διοίκηση της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ το ποσό των 200 εκατομμυρίων λιρών και σκοπεύει να προσεγγίσει πρωτοκλασάτους παίκτες. Επίσης, σκέφτεται να εγκαταλείψει το σύστημα 4-4-2, αλλά αυτό θα εξαρτηθεί από τα "ναι" και τα "όχι" που θα ακούσει στο μεταγραφικό παζάρι.

news.gr
Το γύρο του κόσμου έχει κάνει τις τελευταίες ημέρες ένα βίντεο που δείχνει μία νεκρή φάλαινα στις Φερόες νήσους, η οποία εκρήγνυται τη στιγμή που προσπαθούν να τη μετακινήσουν, με τρομακτικό αποτέλεσμα. Γιατί όμως οι φάλαινες πεθαίνουν με τέτοιο θεαματικό τρόπο;

Μιλώντας στο National Geographic, ο Αντριου Ντέιβιντ Θάλερ, θαλάσσιος βιολόγος εξηγεί γιατί συμβαίνει αυτό. Οπως αναφέρει, όταν ένα θαλάσσιο κήτος πεθαίνει και ξεβράζεται στην ακτή, το αέριο που συσσωρεύεται καθώς τα σπλάχνα και το στομάχι του ζώου αποσυντίθενται, δεν μπορεί να διαφύγει, αφού το δέρμα και το λίπος του ζώου είναι σκληρά.

Συνήθως αυτό που κάνει τις φάλαινες να εκραγούν είναι οι άνθρωποι που πιέζουν το νεκρό ζώο ή προσπαθούν να φωτογραφηθούν μαζί του, ή οι ομάδες του δήμου που προσπαθούν να μετακινήσουν το πτώμα. Αυτός είναι ένας πολύ καλός λόγος να μην πλησιάσετε ποτέ μία νεκρή φάλαινα.

Αν όμως η φάλαινα πέθαινε στον ωκεανό, τι θα συνέβαινε στο σώμα της; Οπως εξηγεί ο Θάλερ, όταν μια φάλαινα πεθαίνει στη θάλασσα, τελικά θα βυθιστεί . Οι φάλαινες είναι τόσο μεγάλες που τα θαλάσσια ζώα δεν καταφέρνουν να τις φάνε κι έτσι συχνά φτάνουν στο βυθό άθικτες.

Τελικά στον βυθό, ολόκληρες κοινότητες αναπτύσσονται γύρω από αυτές τις φάλαινες, όπως καρχαρίες, πετρόχελα και άλλα μεγαλύτερα ζώα που τρώνε σιγά σιγά το νεκρό ζώο. Ολη αυτή η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει 30 ή περισσότερα χρόνια, έτσι ώστε η μετά θάνατον ζωή μιας φάλαινας είναι τόσο οικολογικά σημαντική όσο η φυσική ζωή της.


http://www.seleo.gr 
Το 2001 ο πρόωρα χαμένος διάσημος ποπ σταρ Μάικλ Τζάκσον, κυκλοφόρησε το άλμπουμ Invincible και το παρουσίασε μάλιστα ο ίδιος σε εκδήλωση στο  Times Square της Νέας Υόρκης.

Ο παραγωγός του Ρόντνι Τζέρκινς αρνήθηκε να το ξανακυκλοφορήσει το 2010, ένα χρόνο μετά τον θάνατό του από υπερβολική δόση χαπιών. Τώρα δηλώνει ότι είναι έτοιμος να δουλέψει ξανά πάνω στη μουσική του μεγάλου ποπ σταρ και το νέο άλμπουμ που προέκυψε, θα κυκλοφορήσει στις 13 Μαΐου με τον τίτλο Xscape.

http://www.thestival.gr 



Η Μάντσεστερ Σίτι επικράτησε 3-2 της Έβερτον στο "Γκούντισον Παρκ" και πλέον προβάλλει ως το απόλυτο φαβορί για την κατάκτηση του φετινού τίτλου της Premier League. Στο Champions League η Άρσεναλ. Η Φούλαμ συνετρίβη με 4-1 από την Στόουκ και υποβιβάστηκε και μαθηματικά, μετά από 37 αγωνιστικές. Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ συνεχίζει τα αρνητικά ρεκόρ, χάνοντας από την έκπληξη των τελευταίων εβδομάδων, Σάντερλαντ, μέσα στο "Ολντ Τράφορντ".
Η Μάντσεστερ Σίτι πραγματοποίησε το πιο καθοριστικό βήμα για την κατάκτηση του φετινού τίτλου, αφού έβγαλε νικηφόρα τη δυσκολότερη αποστολή του προγράμματος. Το 3-2 στο "Γκούντισον Παρκ" επί τηςΈβερτον ήρθε με πολύ κόπο και απώλειες (τρεις αναγκαστικές αλλαγές), όμως οι τρεις βαθμοί έχρισαν αυτομάτως απόλυτο φαβορί τους "πολίτες" για την κατάκτηση του τίτλου. Το απίθανο σουτ του Ρος Μπάρκλεϊ στο 11ο λεπτό της συνάντησης έβαλε μπροστά στο σκορ τα "ζαχαρωτά", που βρίσκονταν στο κυνήγι της Άρσεναλ και της 4ης θέσης που οδηγεί στο Champions League. Οι φιλοξενούμενοι έγιναν πιο επιθετικοί και βρήκαν την ισοφάριση χάρη στην ποιότητα του Σέρχιο Αγκουέρο στο 22', αλλά λίγο αργότερα ο Αργεντινός αποχώρησε τραυματίας. Στο τέλος του 1ου ημιχρόνου και στην έναρξη του 2ου, ο Έντιν Τζέκο σημείωσε 2 τέρματα και έδωσε σαφές προβάδισμα νίκης στην ομάδα του Μανουέλ Πελεγκρίνι. Ο Βόσνιος επιθετικός έφτασε για 3η σερί σεζόν τα 14 γκολ στην Premier League και η Σίτι τα 96, πίσω μόνο από το ρεκόρ της Τσέλσι από το 2009-2010 (103) και τα 97 της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ από το 1999-2000.
Οι γηπεδούχοι ήταν αρκετά νωθροί για να απαντήσουν, ωστόσο ο Ρομέλου Λουκάκου χρειάστηκε μόλις μία φάση για να μειώσει σε 3-2 (65') και να βάλει φωτιά στο παιχνίδι. Ο Γιάγια Τουρέ είχε αποχωρήσει με μικροτραυματισμό, τον ακολούθησε ο Σαμίρ Νασρί και πλέον όλα ήταν ανοιχτά στο παιχνίδι. Ο τραυματισμός του Τζέκο στο ώμο προκάλεσε διακοπή 5 λεπτών στο παιχνίδι και στην επανέναρξη, οι παίκτες του Ρομπέρτο Μαρτίνεθ είχαν κλείσει τους φιλοξενούμενους στην περιοχή τους. Πλην μιας καλής στιγμής του Γεράρδ Ντεουλοφέου, όμως, το γκολ της ισοφάρισης δεν ήρθε, με συνέπεια να βυθιστεί στην απογοήτευση... όλο το Μέρσεϊσαϊντ, αφού η Σίτι αναμένεται να προσπεράσει τη Λίβερπουλ με νίκες στα εντός έδρας παιχνίδια με Άστον Βίλα και Γουέστ Χαμ και να κατακτήσει τον τίτλο. Η Έβερτον, από την πλευρά της, έχασε κάθε δυνατότητα για να προλάβει το "τρένο" του Champions League, αφού την 4η θέση κατέλαβε οριστικά η Άρσεναλ.
 Μετά από 13 χρόνια στην Premier League, η Φούλαμ του Κώστα Μήτρογλου και του Γιώργου Καραγκούνη αποχαιρέτησε την κατηγορία χάνοντας με 4-1 από την Στόουκ στο "Μπριτάνια". Ο Έλληνας φορ έκανε την επανεμφάνισή του μετά από 2 μήνες (ο αρχηγός της Εθνικής Ελλάδας ήταν εκτός αποστολής), όμως η είσοδός του στο παιχνίδι στο 58ο λεπτό δεν μπορούσε να ανατρέψει τα δεδομένα για τους Λονδρέζους, που ήδη έχαναν με 2-1 σε εκείνο το σημείο. Τα γκολ των Πίτερ Οντεμβίγκι και Μάρκο Αρναούτοβιτς είχαν ρίξει στο "καναβάτσο" τους φιλοξενούμενους, που δέχθηκαν ακόμα 2 γκολ από τους Ουσαμά Ασαϊντί και Τζόναθαν Γουόλτερς, με συνέπεια το τέρμα του Κίεραν Ρίτσαρντσον να μην είναι αρκετό.
Ο Ράιαν Γκιγκς κράτησε τους Ρόμπιν φαν Πέρσι, Αντνάν Γιανουζάι και Ντάνι Γουέλμπεκ εκτός βασικής ενδεκάδας και υπέστη την πρώτη κατραπακιά της προπονητικής καριέρας του, αφού η Σάντερλαντυπέταξε με 1-0 της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ μέσα στο "Ολντ Τράφορντ" και επιβεβαίωσε τον άτυπο τίτλο του... φονέα των γιγάντων. Οι "μαύρες γάτες" του Χάρη Μαυρία (εκτός αποστολής), μετά από τη Μάντσεστερ Σίτι και την Τσέλσι, πήραν αποτέλεσμα σε μία ακόμα έδρα πρωταθλήτριας Αγγλίας στα τελευταία χρόνια, παίζοντας πολύ καλύτερα από τους γηπεδούχους.
Ο Κόνορ Γουίκαμ δεν κατάφερε να σκοράρει αυτήν τη φορά, όπως έκανε με τους δύο διεκδικητές του τίτλου, ωστόσο έσωσε μία προσπάθεια του Ντάρεν Φλέτσερ και έδωσε την ασίστ στον Σεμπαστιάν Λάρσον για το 1-0 στο 30ό λεπτό. Το "Ολντ Τράφορντ" φέτος μόνο "άντρο" δεν αποτελεί κι έτσι η ήττα που διαφαινόταν στον ορίζοντα μόνο έκπληξη δεν προκάλεσε στο κοινό των γηπεδούχων, παρότι επρόκειτο για μία ομάδα που προ ημερών ήταν στον πάτο της βαθμολογίας. Ο Εμανουέλε Τζιακερίνι και ο Φάμπιο Μπορίνι (δοκάρι) είχαν σπουδαίες ευκαιρίες να αυξήσουν το προβάδισμα και η είσοδος των "αστεριών" του πάγκου δεν βοήθησε τη Γιουνάιτεντ, που έφτασε για πρώτη φορά από το 1973-1974 τις 7 εντός έδρας ήττες. Ταυτόχρονα, ηττήθηκε για πρώτη φορά από τη Σάντερλαντ εντός έδρας από το 1968.

Φιορεντίνα - Νάπολι 1-3
Με δύο γκολ του Ναπολιτάνου Ινσίνιε οι Παρτενοπέι επικράτησαν με 3-1 της Φιορεντίνα στον επεισοδιακό τελικό της Ρώμης και είναι κυπελλούχοι Ιταλίας για 5η φορά στην ιστορία τους.
Όσα έγιναν πριν την έναρξη του τελικού, με τους πυροβολισμούς σε οπαδούς της Νάπολι και τους τραυματισμούς, έθεσαν σε κίνδυνο την διεξαγωγή του ματς. Λογικό σε τέτοιες περιπτώσεις αλλά από την στιγμή που αποφασίστηκε να γίνει ο αγώνας, οι δύο ομάδες ήταν υποχρεωμένες να σκέφτονται μόνο την κούπα. Αυτή την κούπα που, όπως φάνηκε, ήθελε όσο κανείς άλλος να την πάει στον ιταλικό νότο ο Λορέντσο Ινσίνιε. Γέννημα-θρέμμα Ναπολιτάνος, ήταν αυτός που έκανε το 0-1 στο 11' με το άψογο πλασέ μετά την πάσα του Χάμσικ και στο 17' έβαλε την σφραγίδα του στον τελικό -και την καρδιά των οπαδών- γράφοντας και το 0-2 μετά το γύρισμα του Ιγκουαΐν και ενώ η άμυνα της Φιορεντίνα ήταν σε σύγχυση...
Το γρήγορο 0-2 της Νάπολι απειλούσε να τελειώσει από πολύ νωρίς την Φιορεντίνα καθώς δεν είναι συνηθισμένη σε τέτοιους αγώνες αλλά η μαγική πάσα του Ιλισιτς στο 28' για τον Βάργκας έφερε το 1-2 από τον Περουβιανό και επανέφερε την αισιοδοξία στην ομάδα του Βιντσέντσο Μοντέλα. Οι Βιόλα ήταν ξανά στον αγώνα, είχαν καταφέρει να κόψουν την φόρα των Ναπολιτάνων και στο 45' πίστεψαν ότι ισοφάρισαν σε 2-2 με τον Ακουιλάνι αλλά ο βοηθός σήκωσε το σημαιάκι, μετά την εκτέλεση φάουλ του Ιλισιτς. Ο Ακουιλάνι καλυπτόταν αλλά όχι και ο Ροντρίγκες που ήταν δίπλα του και για τον οποίο, μάλλον, υπέδειξε οφσάιντ ο βοηθός...
Όπως και να έχει, η Φιορεντίνα πήρε την κατοχή της μπάλας από το ξεκίνημα του δεύτερου μέρους, απέναντι σε μια Νάπολι που είχε ως πρώτο στόχο να κρατήσει πίσω και από εκεί και πέρα να τελειώσει τον τελικό σε κάποια αντεπίθεση. Ο Μοντέλα έκανε την πρώτη αλλαγή με τον Μάτι Φερνάντες αντί του Πασκουάλ, ο Ράφα Μπενίτεθ ακολούθησε με τον Μέρτενς αντί του Χάμσικ που δέχθηκε ένα χτύπημα και μετά το 65' η Νάπολι επιχείρησε να κρατήσει μπάλα και να την κυκλοφορήσει ώστε να δώσει τον δικό της ρυθμό στον αγώνα. Η αλήθεια είναι ότι δεν τα κατάφερε καθώς οι Βιόλα είχαν την μπάλα και στο 72' η πλευρά των οπαδών της Φιορεντίνα πανηγύρισε για την είσοδο του Ρόσι, που πήρε την θέση του Χοακίν. Ένα λεπτό πριν είχε μπει και ο Πάντεφ αντί του Ιγκουαΐν, από την άλλη πλευρά.
Παρά την κατοχή της Φιορεντίνα η Νάπολι δεν ένιωθε κάποια απειλή αλλά στο 79' ο Ινλέρ είδε δεύτερη κίτρινη και άφησε την ομάδα του με 10 παίκτες, δίνοντας ξανά ελπίδα στην ομάδα του Μοντέλα. Αυτή η ελπίδα... πέθανε ουσιαστικά στο 85' με το απίστευτο χαμένο τετ α τετ του Ιλιστς μετά την τρομερή ενέργεια του Μάτρι και το τυπικό τέλος μπήκε στο 92', όταν ο Καγιεχόν βρήκε τον Μέρτενς και αυτός έκανε το 1-3!
Δεύτερο κύπελλο σε τρία χρόνια, επομένως, για την Νάπολι και 5ο στην ιστορία της!
Φιορεντίνα: Νέτο, Τόμοβιτς, Ροντρίγκες, Σάβιτς, Πασκουάλ (56' Μάτι Φερνάντες), Πιζάρο, Ακουιλάνι (83' Μάτρι), Βάργκας, Χοακίν (72' Ρόσι), Μπόρχα Βαλέρο, Ιλισιτς.
Νάπολι: Ρέινα, Ενρίκε, Φερνάντες, Ραούλ Αλμπιόλ, Γκουλάμ, Ζορζίνιο, Ινλέρ, Ινσίνιε (81' Μπεχράμι), Χάμσικ (63' Μέρτενς), Καγιεχόν, Ιγκουαΐν (70' Πάντεφ).

Όσο και αν ρουφάτε την κοιλιά σας, το «σωσίβιο» θα είναι πάντα εκεί και θα κάνει αισθητή τη δυσάρεστη παρουσία του.

Αν, λοιπόν, θέλετε να σταματήσετε να ζηλεύετε το καλοκαίρι όσους έχουν κοιλιακούς «φέτες» και να εξαφανίσετε το αντιαισθητικό σωσίβιο, τότε ακολουθείστε τις συμβουλές που ακολουθούν και λειτουργούν εγγυημένα.

Άλλο λίπος, άλλο μύες

Όσους κοιλιακούς και αν κάνετε, αυτό που γυμνάζετε είναι οι κοιλιακοί κάτω από το στρώμα λίπους. Αν θέλετε να φύγει το σωσίβιο, δηλαδή, θα πρέπει να εφαρμόσετε άλλες τακτικές που αποβάλλουν το λίπος.

Η αερόβια προπόνηση δεν αρκεί

Αυτό που χρειάζεστε είναι στοχευμένη απώλεια λίπους από συγκεκριμένη περιοχή του σώματος. Η πλέον αποτελεσματική προσέγγιση για να διώξετε το λίπος γύρω από την κοιλιά είναι η δυναμική προπόνηση.

Επενδύστε στην προπόνηση για καύση λίπους

Η κυκλική προπόνηση περιλαμβάνει κύκλους ασκήσεων κλιμακούμενης έντασης, δυναμικών, αερόβιων, με μηχανήματα, με μπάλες, λάστιχο ή με το βάρος του σώματος, και δεν επιτρέπει διαλείμματα μεταξύ των ασκήσεων. Αυτού του είδους η προπόνηση είναι ιδανική για καύση λίπους και μυϊκή γράμμωση.

Κόψτε τα λιπαρά

Η μείωση των λιπαρών κατά μόλις 25 γραμμάρια ανά ημέρα θα σας γλιτώσει κατά 225 θερμίδες ημερησίως, που μεταφράζονται σε 300 γραμμάρια βάρους εβδομαδιαίως, τα οποία θα επιβαρύνουν στο μεγαλύτερο βαθμό την περιοχή της κοιλιάς.

Δοκιμάστε τους φυσικούς λιποδιαλύτες

Τα λαχανικά είναι σημαντικός σύμμαχος σε αυτόν τον «πόλεμο», καθώς περιέχουν την ουσία IC3 που αυξάνει την έκκριση τεστοστερόνης, η οποία με τη σειρά της συνεισφέρει στην καύση λίπους. Επίσης, στη μείωση του λίπους συμβάλλουν και φρούτα όπως το γκρέιπφρουτ που περιέχει πηκτίνη.

Βγείτε… στον ήλιο

Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου της Μινεσότα, η βιταμίνη D πυροδοτεί την απώλεια βάρους, ρυθμίζοντας τα κύτταρα του λίπους.

Κάνετε ποδήλατο

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύεται στην Επιθεώρηση της Φυσιολογίας, αν ποδηλατείτε τουλάχιστον 32 χιλιόμετρα εβδομαδιαίως, το λίπος της κοιλιάς μπορεί να μειωθεί ως και 7% μέσα σε λίγους μήνες.
«Ναι» στο ασβέστιο

Όταν το σώμα μας δεν έχει αρκετό ασβέστιο εκκρίνει την ορμόνη καλσιτριόλη, η οποία ευνοεί την συγκέντρωση λίπους σε μια περιοχή.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!