Δευτέρα, 9 Φεβρουαρίου 2015

Ο απολογισμός των νεκρών έπειτα από σχεδόν τέσσερα χρόνια εμφυλίου πολέμου στη Συρία έχει φθάσει τους 210.060, σχεδόν οι μισοί από τους οποίους είναι άμαχοι, όμως ο πραγματικός αριθμός είναι πιθανόν πολύ υψηλότερος, ανέφερε το Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.

Το Παρατηρητήριο, που έχει την έδρα του στη Βρετανία και διαθέτει ένα δίκτυο ακτιβιστών σε ολόκληρη τη Συρία, ανέφερε πως 10.664 παιδιά και 6.783 γυναίκες περιλαμβάνονται στους νεκρούς.

Οι ειρηνικές διαδηλώσεις εναντίον της οικογένειας του προέδρου Μπασάρ αλ Άσαντ, που κυβερνά τη χώρα για τέσσερις δεκαετίες, μετατράπηκαν τον Μάρτιο του 2011 σε ένοπλη εξέγερση έπειτα από τη βίαιη καταστολή τους από τις δυνάμεις ασφαλείας.

Το Παρατηρητήριο ανέφερε πως καταμέτρησε 35.827 Σύρους αντάρτες και 45.385 Σύρους στρατιώτες ανάμεσα στους νεκρούς. Ο απολογισμός αυτός δεν μπορεί να επιβεβαιωθεί από ανεξάρτητη πηγή, σημειώνει το πρακτορείο Ρόιτερς.

Μεταξύ των τεκμηριωμένων θανάτων που καταγράφονται στον απολογισμό του Παρατηρητηρίου, 24.989 ήταν ξένοι τζιχαντιστές μαχητές, μεταξύ άλλων, σουνιτικών αντάρτικων οργανώσεων όπως το τοπικό παρακλάδι της Αλ Κάιντα, το Μέτωπο Νούσρα, και το Ισλαμικό Κράτος.

Όμως ο συνολικός απολογισμός των νεκρών είναι πιθανό να είναι πολύ μεγαλύτερος, ίσως να ξεπερνά τους 85.000, δήλωσε ο επικεφαλής της οργάνωσης Ραμί Αμπντέλ Ραχμάν. Ομάδες και από τις δύο πλευρές προσπαθούν να κρύψουν τις απώλειές τους, είπε, έτσι ο αριθμός των νεκρών μαχητών είναι πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί.

Περισσότεροι από 3.000 μαχητές που ανήκουν σε σιιτικές παραστρατιωτικές ομάδες και οργανώσεις στο Ιράκ και στο Ιράν, περιλαμβανομένων 640 από τη Χεζμπολάχ του Λιβάνου, σκοτώθηκαν πολεμώντας μαζί με τον συριακό στρατό, ανέφερε το Παρατηρητήριο.

Ο Αμπντούλ Ραχμάν δήλωσε ότι όλες οι περιπτώσεις που περιλαμβάνονται στον απολογισμό των 210.000 θανάτων είναι εκείνες που μπορούν να επιβεβαιωθούν είτε ονομαστικά και με έγγραφα ταυτότητας, είτε από φωτογραφίες ή βίντεο.

Ο πληθυσμός της Συρίας έφθανε περίπου τα 23 εκατομμύρια ανθρώπους πριν από το ξέσπασμα του πολέμου. Εκτός από τους νεκρούς και τους τραυματίες, τα Ηνωμένα Έθνη αναφέρουν ότι περίπου 3,73 εκατομμύρια Σύροι έχουν εγκαταλείψει τη χώρα και έχουν καταγραφεί επίσημα στο εξωτερικό ως πρόσφυγες.

Το Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων ανέφερε ακόμη ότι ο πόλεμος προκάλεσε σε 1,5 εκατομμύριο Σύρους κάποιον τραυματισμό ή μία μόνιμη αναπηρία.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

http://www.enikos.gr 
Το ψυγείο είναι μια εξαιρετικά σοφή και χρήσιμη εφεύρεση, καθώς μας βοηθά να διατηρούμε τα τρόφιμα φρέσκα για αρκετές ημέρες.

Ωστόσο, οι χαμηλές θερμοκρασίες που επικρατούν στο εσωτερικό του ψυγείου καταστρέφουν ορισμένα φρούτα και λαχανικά.

Συγκεκριμένα, μπορεί τα φρούτα και τα λαχανικά να διατηρούνται για περισσότερες ημέρες μέσα στο ψυγείο, όμως αλλοιώνεται η σύστασή τους και κατ' επέκταση η γεύση τους. Επίσης χάνουν μερικά από τα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά τους.

Ποια είναι λοιπόν τα φρούτα και τα λαχανικά που πρέπει να διατηρούμε εκτός ψυγείου;

Τομάτες
Μπανάνες
Μήλα
Κρεμμύδια
Αβοκάντο
Πατάτες
Μούρα
Εσπεριδοειδή

Αποθηκεύουμε αυτά τα φρούτα και τα λαχανικά στο ψυγείο μόνο αν τα έχουμε αγοράσει αρκετές ημέρες και θέλουμε να τα διατηρήσουμε για μία ή δύο ημέρες ακόμη.

http://www.seleo.gr
Ο Eliot Arntz, αν και εργαζόταν ως λογιστής στη Νέα Υόρκη, δεν ήταν αυτό που πραγματικά επιθυμούσε να κάνει στη ζωή του...

Μια μέρα, ένας παλιό του συγκάτοικος από το κολέγιο ο 27χρονος John Azzi, συνάντησε τον Eliot Arntz για να του κάνει μια πρόταση. Του πρόσφερε ένα μικρό ποσό και του ζήτησε όταν τελειώσει τις σπουδές του ως προγραμματιστής να εργαστεί στην εταιρεία του, την Bitfountain.



Εν τω μεταξύ, ο Eliot Arntz δίδασκε τα Σαββατοκύριακα σε όσους επιθυμούσαν να μάθουν προγραμματισμός σε iOS.

Στη συνέχεια άρχισαν να διδάσκουν και οι δύο μαζί, βγάζοντας περίπου 1.000 δολάρια μέσα σε τρεις μήνες, κάνοντας online μαθήματα για τα iOS 7.

Χρέωναν 99 δολάρια το μάθημα ενώ μέσα σε λίγο διάστημα είχαν κιόλας βγάλει 40.000 δολαρια.

Στη συνέχεια, προχώρησαν σε μια πραγματικά στρατηγική κίνηση.

Περίπου δύο μήνες πριν η Apple κυκλοφορήσει το iOS 8 με μια νέα γλώσσα προγραμματισμού του, τα μαθήματα για το iOS 7 που παρείχαν ήταν δωρεάν για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

«Δεν είχαμε ιδέα τι θα συμβεί, αλλά ήταν τρελό» εξηγεί ο Azzi. «Ήμασταν στην πρώτη σελίδα του / r / προγραμματισμού στο Reddit, και No. 1 στο Product Hunt, αλλά και σε όλο το διαδίκτυο. Μέσα σε δύο ημέρες, προστέθηκαν 60.000 άτομα στη λίστα του ηλεκτρονικού μας ταχυδρομείου» ανέφερε ο Azzi.

Όταν κυκλοφόρησε το iOS 8, άρχισαν να κάνουν μαθήματα για 89 δολάρια. Έτσι έβγαλα περίπου 700.000 δολάρια.

Στη συνέχεια επέκτειναν την επιχείρησή τους. Προσέλαβαν όλους δύο ειδικούς και έκαναν εννιά τα μαθήματα (δύο από τα οποία ήταν δωρεάν).

Από το Σεπτέμβριο του 2014 έβγαζαν κατά μέσο όρο πάνω από 100.000 δολάρια το μήνα, και κέρδη συνολικού ύψους 1 εκατ. για το 2014.

Κατά τη δημιουργία της αρχικής iOS 8, το δίδυμο κατευθύνθηκε από τη Νέα Υόρκη στο Βερολίνο. Στη συνέχεια πήγαν στο Τελ Αβίβ στην παραλία Palolem, την Ινδία. Τώρα ο Azzi ζει στο Παρίσι, και ο Arntz θα φύγει για τη Μελβούρνη, αφού πέρασε πέντε μήνες στο Βαρκελώνη.

Σύμφωνα με τον Azzi, το τελευταίο έτος, έχουν επισκεφτεί 17 χώρες. Ο ίδιος συμβουλεύει μάλιστα τους νέους να κάνουν αυτό που πραγματικά επιθυμούν στην ζωή τους χωρίς να δειλιάσουν.

http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr 
Ο...
«Τροχός της τύχης» επιστρέφει στην ελληνική τηλεόραση από τη συχνότητα του Star και οι... μνηστήρες της θέσης του παρουσιαστή φαίνεται πως είναι τρεις.

Σύμφωνα με την «Espresso», λοιπόν, πρόκειται για τους Σωτήρη Καλυβάτση και Γρηγόρη Μπάκα, ενώ υπάρχει σκέψη να προταθεί και ο Αντρέας Μικρούτσικος.


Να σημειωθεί ότι ο «Τροχός της Τύχης» προβλήθηκε στην τηλεόραση με τρεις διαφορετικούς παρουσιαστές. Το 1990 ο Γιώργος Πολυχρονίου, το 1993 τη σκυτάλη πήρε ο Παύλος Χαϊκάλης, ενώ το 1996 ανέλαβε ο Δάνης Κατρανίδης.

http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr 
Ο αριθμός των νεκρών από την επιδημία του ιού Έμπολα στη δυτική Αφρική ξεπέρασε τους 9.000, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ).

Συνολικά 9.004 ασθενείς έχουν χάσει την ζωή τους από τον ιό μόνο στη Γουινέα, τη Λιβερία και τη Σιέρα Λεόνε,.

Πιο συγκεκριμένα στη Γουινέα, έχουν πεθάνει από τον φονικό ιό 1.957 άνθρωποι. Η Σιέρα Λεόνε από την άλλη, μετρά 3.301 θανάτους από Έμπολα. Τέλος, στη Λιβερία 3.746 άνθρωποι απεβίωσαν έως την 1η Φεβρουαρίου, ενώ έκτοτε οι αρχές δεν έχουν δημοσιοποιήσει νέο απολογισμό.

http://www.4news.gr 

Τα πιο πολυσύχναστα αεροδρόμια του κόσμου, σύμφωνα με τα στοιχεία από το Airports Council International, προκύπτουν από το συνολικό αριθμό επιβατών που επιβιβάζονται και αποβιβάζονται καθημερινά, συν τους άμεσα διερχόμενους επιβάτες.
Το αεροδρόμιο Hartsfield-Jackson της Ατλάντα των Ηνωμένων Πολιτειών βρίσκεται στην κορυφή της λίστας κάθε χρόνο από το 2000 κι έπειτα, ενώ η πόλη που έχει το πιο πολυσύχναστο σύστημα αεροδρομίων είναι το Λονδίνο με τα 6 αεροδρόμιά του.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που βρίσκονται στη δημοσιότητα για το 2014 (Ιανουάριος-Σεπτέμβριος), το Hartsfield-Jackson της Ατλάντα εξυπηρέτησε 72.199.400 επιβάτες σημειώνοντας 1,5% αύξηση από την προηγούμενη χρονιά, ενώ στη 2η θέση βρίσκεται το Capital International Airport του Πεκίνου με 64.004.178 επιβάτες, με την τρίτη θέση να συμπληρώνει το Heathrow Airport του Λονδίνου με 64.004.178 επιβάτες και αύξηση 1,4% και 1,5% αντίστοιχα.
Στις υπόλοιπες θέσεις της δεκάδας βρίσκουμε το Haneda Airport στο Τόκιο με 53.809.428 επιβάτες, το International Airport του Λος Άντζελες με 53.498.032 επιβάτες, το O’Hare International Airport του Σικάγου με 52.434.527 επιβάτες, το Dubai International Airport με 52.422.547 επιβάτες, το Charles De Gaulle στο Παρίσι με 48.482.940 επιβάτες, το Dallas Fort Worth International Airport στο Ντάλας των Ηνωμένων Πολιτειών με 48.209.028 επιβάτες και στη δέκατη θέση το Διεθνές Αεροδρόμιο του Χονγκ Κονγκ με 47.018.000 επιβάτες.
clickatlife.gr


Για έκτη συνεχόμενη χρονιά η Μαδρίτη παραβίασε το όριο ρύπανσης της ατμόσφαιρας που τέθηκε σε ισχύ από την Ευρωπαϊκή Ένωση το 2010 και κινδυνεύει από μεγάλα πρόστιμα για τις παραβάσεις.
Η ατμοσφαιρική ρύπανση, κυρίως λόγω των εκπομπών καυσαερίων από τα αυτοκίνητα, προκαλεί 2.000 θανάτους ετησίως στην Μαδρίτη, μιας πόλης 3,2 εκατομμυρίων κατοίκων, όπου υπάρχει περίπου ένα όχημα για κάθε δύο άτομα, σύμφωνα με εκτιμήσεις των αρχών.
Η οικολογική ομάδα «Οικολόγοι εν δράσει» έχει προχωρήσει την υπόθεση στα δικαστήρια, μηνύοντας τη δήμαρχο Άννα Μποτέγια και τον υπεύθυνο περιβάλλοντος Ντιέγκο Σανχουανμπενίτο για παραβάσεις των ορίων ρύπανσης. Η οργάνωση αναφέρει ότι τις δύο πρώτες εβδομάδες του Ιανουαρίου η Μαδρίτη ήδη ξεπέρασε ένα από τα ετήσια όρια υγείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το δηλητηριώδες αέριο διοξείδιο του αζώτου στην ατμόσφαιρα.
Σύμφωνα με τη  γαλλική ένωση Respire η Μαδρίτη κατατάσσεται ως η έκτη πιο μολυσμένη μεγάλη πόλη στην Ευρώπη, λίγες θέσεις πίσω από τη Ρώμη, το Λονδίνο και το Παρίσι.
Οι δημοτικές αρχές της πόλης ανακοίνωσαν πως από την 1η Μαρτίου θα εφαρμοστούν νέοι περιορισμοί κυκλοφορίας και ταχύτητας, αν αυξηθούν περαιτέρω τα επίπεδα του διοξειδίου του αζώτου.
Σύμφωνα με τον Αντόνιο Μιγκέλ Καρμόνα, υποψήφιο δήμαρχο των Σοσιαλιστών στη Μαδρίτη, οι εισαγωγές στο νοσοκομείο για αναπνευστικά προβλήματα είχαν αυξηθεί κατά 30 τοις εκατό το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιανουαρίου, χωρίς όμως να υπάρχουν κάποια επίσημα νούμερα.
Οι αξιωματούχοι του δήμου απορρίπτουν τις μηνύσεις και τις δηλώσεις της αντιπολίτευσης ως κινήσεις δημοσιότητας πριν από τις τοπικές εκλογές του Μαΐου. Εξάλλου η πόλη έχει περιορίσει την πρόσβαση οχημάτων ντίζελ σε ορισμένα τμήματα του κέντρου της Μαδρίτης, κάτι που σχεδιάζουν να πράξουν σύντομα και άλλες πόλεις όπως το Λονδίνο και το Παρίσι. Ωστόσο εκπρόσωποι περιβαλλοντικών οργανώσεων έχουν εκφράσει τη δυσαρέσκειά τους για την καθυστέρηση λήψης αυτών των μέτρων.
Το πρόβλημα διοξειδίου του αζώτου της Μαδρίτης αποδίδεται στο υψηλό ποσοστό οχημάτων (70 τοις εκατό) που χρησιμοποιούν καύσιμο ντίζελ, το οποίο είναι φθηνότερο αλλά προκαλεί μεγαλύτερη ρύπανση.
Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, η ατμοσφαιρική ρύπανση σκοτώνει επτά εκατομμύρια ανθρώπους το χρόνο σε όλο τον κόσμο.
naftemporiki.gr
Αν θες να αποκτήσεις την ιδανική γράμμωση στους κοιλιακούς, τότε ακολούθησε το παρακάτω πρόγραμμα.

Είναι το σημείο του σώματός σου που μαγεύει τις γυναίκες, αυτό που σε νοιάζει περισσότερο να το αναδείξεις. Είναι όμως κι αυτό που βλέπεις πιο δύσκολα τα αποτελέσματα που θες. Οι λόγος είναι απλός: ακολουθείς λάθος πρόγραμμα προπόνησης κι ελλιπές διατροφικό πλάνο.

Για να χάσεις το περίσσιο λίπος της κοιλιάς, σίγουρα είναι πολύ βαρετή και χρονοβόρα διαδικασία. Προϋποθέτει χρόνο, σκληρή δουλειά και απόλυτη αφοσίωση. Με σωστό καθημερινό προγραμματισμό και υπομονή θα καταφέρεις να δημιουργήσεις τους κοιλιακούς που ονειρεύεσαι. Αν όμως ξεφύγεις από το πλάνο σου, έστω και λίγο, ποτέ δεν θα φτάσεις στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Εξι απλές συνήθειες μπορούν να σε οδηγήσουν σε αυτό που πάντα ήθελες. Σκέψου ότι αυτές οι συνήθειες είναι οι καθημερινοί στόχοι σου, που προσπαθούν να σε κρατήσουν σε καλή φυσική κατάσταση. Κάθε στόχος χωριστά μπορεί να μη σε εκπλήσσει, αλλά όλοι μαζί συνθέτουν ένα δυνατό όπλο. Είναι στο χέρι σου αν θα το χρησιμοποιήσεις.

Αυτή η μέθοδος στηρίζεται επιστημονικά από το Πανεπιστήμιο της Αϊόβα. Ερευνητές του πανεπιστημίου διαπίστωσαν ότι οι άνδρες εμμένουν στη μέθοδο για απώλεια λίπους όταν είναι αφοσιωμένοι στους καθημερινούς στόχους τους αντί για το τελικό επιθυμητό αποτέλεσμα.

1. Πίνε πολύ νερό
Φαντάσου ότι όλη μέρα έχεις πιει λίγο νερό, αναψυκτικό ή καφέ. Στο τέλος της ημέρας θα διψάς σαν να περιφερόσουν ημέρες σε έρημο. Πρέπει να ενυδατώνεσαι από τη στιγμή που σηκώνεσαι από το κρεβάτι. Οταν ξυπνάς, πιες δύο ποτήρια δροσερό νεράκι. Γερμανοί επιστήμονες ανακάλυψαν ότι με αυτήν τη μέθοδο αυξάνεις το μεταβολισμό σου 24% για τα επόμενα 90 λεπτά (λιγότερη ποσότητα νερού δεν έχει το ίδιο αποτέλεσμα). Αλλη έρευνα έδειξε ότι τα κύτταρα των μυών αναπτύσσονται γρηγορότερα όταν ενυδατώνονται. Προσπάθησε, λοιπόν, να πίνεις τουλάχιστον δύο λίτρα νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας.

2. Μην ξεχνάς το πρωινό σου
Ερευνες από το Πανεπιστήμιο της Μασαχουσέτης απέδειξαν ότι όσοι άνδρες δεν τρώνε πρωινό έχουν 4,5 φορές πιο πολλές πιθανότητες να αποκτήσουν σωσίβιο γύρω από την κοιλιά. Ισχύει το αντίθετο με αυτούς που τρώνε. Μην ξεχνάς να παίρνεις ένα καλό πρωτεϊνικό γεύμα, τουλάχιστον 250 θερμίδων, μέσα σε μία ώρα από τη στιγμή που ξυπνάς. Βρετανοί ερευνητές απέδειξαν ότι το μέγεθος του πρωινού έχει αντίστροφη αναλογία με το μέγεθος της μέσης. Οσο πιο πολύ τρως το πρωί τόσο πιο αδύνατη μέση θα έχεις. Πρέπει, όμως, να ακολουθήσεις αυτόν τον κανόνα: μην ξεπερνάς τις 500 θερμίδες και προτίμησε γεύματα, τα οποία δεν περιέχουν μεγάλη ποσότητα λίπους. Ενα γεύμα με δημητριακά και μία μπάρα πρωτεΐνης είναι το ιδανικό παράδειγμα για σένα.

3. Προχώρα με συνέπεια
Είναι σημαντικό να μην ξεφεύγεις από το στόχο σου. Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Αϊόβα ανακάλυψαν ότι όσοι άνδρες προσέχουν τη διατροφή τους, γυμνάζονται με συνέπεια κι επιτυγχάνουν τους καθημερινούς στόχους τους είναι πιο πιθανό να έχουν θετικό αποτέλεσμα από αυτούς που δεν δίνουν σημασία στον σωστό προγραμματισμό και στην επίτευξη του καθημερινού στόχου.

4. Ταπεράκι από το σπίτι
Θα σου φανεί αστείο, αλλά ένα ταπεράκι μπορεί να βοηθήσει στο να χάσεις τα περιττά κιλά γύρω από την κοιλιά. Στην αρχή σίγουρα θα δεχθείς πολλά πειράγματα από τους συναδέλφους σου. Μόλις, όμως, φανούν τα αποτελέσματα του σπιτικού φαγητού και της σωστής διατροφής, πολλοί θα σε ζηλέψουν και θα ακολουθήσουν το παράδειγμά σου. Τι μπορείς να βάλεις στο ταπεράκι:
- Ενα μήλο (για πρωινό σνακ)
- Ενα τοστ με μαύρο ψωμί και γαλοπούλα (για δεκατιανό)
- Ενα γεύμα 600 θερμίδων (π.χ. γεμιστά για μεσημεριανό)
- Μία μπάρα πρωτεΐνης (για απογευματινό σνακ)

Με ένα τέτοιο γεύμα θα δίνεις αρκετά καύσιμα στον οργανισμό σου, ώστε να έχει μέγιστη απόδοση χωρίς να κουράζεται κατά τη διάρκεια της ημέρας. Επίσης, θα παίρνεις όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, που χρειάζεσαι για την προπόνησή σου. Ενα άλλο κίνητρο είναι ότι επειδή δεν θα πεινάς, δύσκολα θα παρασυρθείς να φας γλυκά από το γραφείο. Γενικός κανόνας: μην τρως ό,τι δεν είναι στο τάπερ σου.

5. Προπονήσου σωστά
Ολοι οι άνδρες έχουν κοιλιακούς, απλώς στους πιο πολλούς δεν φαίνονται, επειδή είναι κρυμμένοι κάτω από μεγάλη μάζα λίπους. Δεν έχει σημασία πόσες επαναλήψεις κοιλιακών κάνεις, αλλά ποιες ασκήσεις ακολουθείς για να κάψεις αυτό το λίπος.

Η πιο αποτελεσματική στρατηγική είναι η διαλειμματική άσκηση υψηλής έντασης και τα βάρη. Σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο του Southern Maine, μισή ώρα εκγύμνασης με βάρη καίει τόσες θερμίδες όσο το τρέξιμο στο διάδρομο (σε επίπεδο 6) για την ίδια ώρα. Επιπλέον, η προπόνηση με βάρη αυξάνει το μεταβολισμό σου για 39 ώρες μετά το τέλος της προπόνησης. Το ίδιο αποτέλεσμα έχει και η διαλειμματική προπόνηση, η οποία αποτελείται από σπριντ μικρής διάρκειας και μικρά διαστήματα ξεκούρασης.

Για να πετύχεις τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, εφάρμοσε προπόνηση με βάρη για όλο το σώμα (τρεις φορές την εβδομάδα) με τουλάχιστον μία μέρα ξεκούρασης ανάμεσα στις προπονήσεις. Εκτέλεσε διαλειμματική προπόνηση τις ημέρες που δεν κάνεις βάρη.

6. Παράτα τα ξενύχτια
Ο ύπνος τρέφει τους κοιλιακούς. Οταν έχεις τα μάτια σου κλειστά, οι ορμόνες που είναι υπεύθυνες για το κάψιμο λίπους έχουν πιο σωστή λειτουργία. Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Σικάγου ανακάλυψαν προσφάτως ότι τρεις νύχτες κακού ύπνου μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά τη μυϊκή υπερτροφία σου. Μακροπρόθεσμα αυτό θα δημιουργήσει σωσίβιο γύρω από την κοιλιά.

Για να κοιμηθείς γλυκά, επανεξέτασε τους στόχους σου 15 λεπτά πριν κλείσεις τα μάτια σου. Καθώς σκέφτεσαι τους στόχους σου, μην ξεχνάς να γράφεις το πλάνο της επόμενης ημέρας και τους στόχους που θες να πετύχεις. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα ανησυχείς για το αύριο και τα όνειρά σου θα είναι γλυκά.

http://www.boro.gr 
Αυτός είναι ο πιο ακριβός πίνακας ζωγραφικής στον κόσμο: κοστίζει 300 εκατ. δολάρια!
Ένας πίνακας του Γκωγκέν που δείχνει δύο κορίτσια στην Αϊτή πωλήθηκε έναντι 300 εκατ. δολαρίων, ποσό ρεκόρ που τον φέρνει στην πρώτη θέση της λίστας με τα πιο ακριβοπληρωμένα έργα τέχνης.

Ο πίνακας Nafea Faa Ipoipo (Πότε θα παντρευτείς;), έργο του 1892 ανήκε σε ελβετό συλλέκτη.

Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι αγοράστηκε από μουσείο στο Κατάρ.

Στο Κατάρ ανήκει και ο δεύτερος πιο ακριβοπληρωμένος πίνακας, ένα έργο του Πολ Σεζάν που είχε αγοραστεί έναντι 259 εκατομμυρίων δολαρίων.

Ο πίνακας ανήκε στον συλλέκτη Ρούντολφ Στέχελιν, ο οποίος τον είχε δανείσει στο Μουσείο Τέχνης της Βασιλείας. Αποφάσισε, όμως, να τον πουλήσει, μετά από διαφωνία με το Μουσείο.

Η βασιλική οικογένεια του Κατάρ έχει ξοδέψει τεράστια ποσά τα τελευταία χρόνια για να αγοράσει δυτική τέχνη.
tanea.gr

"Σεισμός στο Twitter από τη συνάντηση Βαρουφάκη - Ντάισελμπλουμ", "Η viral φωτογραφία της ημέρας", "Η σελίδα στο facebook που έχει ήδη 10.000 φίλους". "Το tweet του Όλι Ρεν που προκάλεσε σάλο".

Τίτλοι ειδήσεων στο διαδίκτυο, όπως αυτοί, δείχνουν, ότι στον διαδραστικό κόσμο της ιντερνετικής ενημέρωσης οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, έχουν κυρίαρχο ρόλο, καθώς με την παρουσία ή απουσία τους διαμορφώνουν άποψη και περιεχόμενο και συχνά γίνονται μέρος της ίδιας της είδησης.

Πώς, όμως, μια είδηση, μια φωτογραφία ή ένα βίντεο γίνεται viral; Ποιος είναι ο καθοριστικός παράγοντας, για να αποφασίσει ένας χρήστης να κάνει "κλικ" σε μία είδηση και όχι σε κάποια άλλη ή να την μοιραστεί με τους διαδικτυακούς φίλους του; Και τι πιστεύει ο ίδιος χρήστης πως τον επηρέασε να "ανοίξει" τη συγκεκριμένη είδηση;

Απαντήσεις δίνει μεγάλη διαδικτυακή έρευνα, που διενήργησαν τα Εργαστήρια Εφαρμογών Πληροφορικής και Ηλεκτρονικών Μέσων του Τμήματος Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Η έρευνα δείχνει ότι οι αριθμοί των ταυτόχρονων χρηστών, των αναγνωστών ενός άρθρου ή δημοσίευσης, ο συγγραφέας ή πηγή προέλευσης του κειμένου, καθώς και το πλήθος των κοινοποιήσεων (shares, re-tweets) και likes σε έναν ιστότοπο ΜΜΕ, καθίστανται ιδιαίτερα σημαντικοί, στο τι πιστεύει ο κάθε χρήστης σε σχέση με την επιρροή που υφίσταται ο ίδιος, όσο και οι φίλοι του και ο κοινωνικός του περίγυρος.

Στην έρευνα συμμετείχαν 9.150 χρήστες του διαδικτύου (5.845 γυναίκες και 3.305 άνδρες, 10 έως 79 ετών), οι οποίοι απάντησαν σε ερωτηματολόγιο σχετικά με θέματα ευχρηστίας και λειτουργικότητας διαδικτυακών τόπων, όπως επίσης και σε συνάφεια με τις προσωπικές προτιμήσεις και επιλογές τους.

Τα ΜΜΕ που συνεργάστηκαν στην έρευνα ήταν ένα μεγάλο ειδησεογραφικό portal, η ιστοσελίδα εφημερίδας νησιωτικής περιοχής, η ιστοσελίδα τηλεοπτικού σταθμού πανελλαδικής εμβέλειας, καθώς και ενός ραδιοφωνικού σταθμού της Αττικής, ενώ αξιοποιήθηκε η δυνατότητα συλλογής απαντήσεων μέσα από την ηλεκτρονική αλληλογραφία (email) και τους λογαριασμούς του ΑΠΘ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

"Προέκυψε πως οι αριθμοί των ταυτόχρονων χρηστών, των αναγνωστών ενός άρθρου/ δημοσίευσης, καθώς και το πλήθος των κοινοποιήσεων (shares, re-tweets)/ αγαπημένων (likes) καθίστανται ιδιαίτερα σημαντικοί στη διαμόρφωση απόψεων και στην αλληλεπίδραση ανθρώπου υπολογιστή», αναφέρεται στα συμπεράσματα της έρευνας, που ξεκίνησε στις 1/1/2014 και ολοκληρώθηκε στις 30/3/2014.

Πιο συγκεκριμένα, από την ανάλυση των απαντήσεων στο ερωτηματολόγιο, όπου οι χρήστες βαθμολόγησαν τους παράγοντες που διαμορφώνουν γνώμη σε κλίμακα 1 έως 5 (όσο πιο μεγάλος ο αριθμός τόσο πιο μεγάλη και η επιρροή), προέκυψαν τα εξής:

"Ιντερνετικός ναρκισσισμός"
Τα πολλά "likes" και "shares" σε ένα δημοσίευμα στο διαδίκτυο είναι πολύ πιθανό να προσελκύσουν ακόμη περισσότερους αναγνώστες. Οι χρήστες που συμμετείχαν στην έρευνα βαθμολόγησαν την επιρροή που ασκεί το πλήθος των κοινοποιήσεων/ προτιμήσεων, σε βαθμό 2,28 για τους ίδιους, σε βαθμό 2,74 για τους φίλους τους και σε βαθμό 3,06 για τον κοινωνικό τους περίγυρο.

"Η δύναμη του συγγραφέα"
Η πηγή (source) και ο συγγραφέας ενός άρθρου εύλογα αποτελεί ένα ακόμη κριτήριο, βάσει του οποίου ο χρήστης θα επιλέξει ή όχι να το "κλικάρει". Οι συμμετέχοντες στην έρευνα βαθμολόγησαν την επιρροή που τους ασκεί ο συγκεκριμένος παράγοντας με 3,36 και αντίστοιχα σε βαθμό 3,2 για τους φίλους τους και 3,34 για τον κοινωνικό τους περίγυρο.

"Πόσοι είδαν αυτή τη δημοσίευση;"
Όσον αφορά στην επιρροή που ασκεί το πλήθος των χρηστών που διάβασαν/ είδαν ένα άρθρο (online article), οι συμμετέχοντες στην έρευνα τη βαθμολόγησαν με 2,49 για τους ίδιους, με 2,71 για τους φίλους τους και με 3,1 για τον κοινωνικό τους περίγυρο.

"Online Users"
Πολλαπλασιαστικό παράγοντα, ως προς τη δημοφιλία ενός δημοσιεύματος, συνιστά και το πλήθος των χρηστών που είναι ταυτόχρονα συνδεδεμένοι στον ίδιο διαδικτυακό τόπο (online users). Οι συμμετέχοντες στην έρευνα δήλωσαν πως επηρεάζονται από την παράμετρο αυτή σε βαθμό 2,3, ενώ για τους φίλους τους έκριναν πως επηρεάζονται σε βαθμό 2,48 και για τον κοινωνικό τους περίγυρο σε βαθμό 2,91.

"Εμείς και οι άλλοι"
Από τα πλέον ενδιαφέροντα ευρήματα της έρευνας είναι, ότι οι ερωτηθέντες χρήστες θεωρούν ότι το "κλίμα" που διαμορφώνουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζει τη γνώμη τους για ένα άρθρο/ διαδικτυακό ενημερωτικό μέσο λιγότερο, έναντι των φίλων τους και του κοινωνικού τους περίγυρου.

"Τα ευρήματα επιβεβαιώνουν την ύπαρξη του φαινομένου του Τρίτου Προσώπου στη διαδικτυακή δραστηριότητα (Web Third-Person Effect, WTPE), φαινόμενο που αναφέρεται στην τάση των ατόμων να εκτιμούν ότι τα μηνύματα που μεταδίδουν τα ΜΜΕ επηρεάζουν περισσότερο τους άλλους παρά τους ίδιους" εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υποψήφιος Διδάκτορας του Εργαστηριού Εφαρμογών Πληροφορικής στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας του Τμήματος Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας Νίκος Αντωνόπουλος, μέλος της ομάδας του ΑΠΘ που εκπόνησε την έρευνα.

"Η αντίληψη αυτή αφορά στο τι θέλουμε να πιστεύουμε για τον εαυτό μας, θέλουμε να τον βλέπουμε ανώτερο από τους άλλους, ιδιαίτερα όσον αφορά αντικρουόμενα μηνύματα, όπου τείνουμε να διαχωρίζουμε τον εαυτό μας από άλλες υποομάδες" προσθέτει.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Μαίνεται ο πόλεμος στο μέτωπο της συνδρομητικής τηλεόρασης, ένας τομέας που καταγράφει αξιοσημείωτους ρυθμούς ανάπτυξης την τελευταία διετία.

Στο πλαίσιο αυτό, ο ΟΤΕ TV ετοιμάζεται να διαθέσει στην αγορά νέες υπηρεσίες.
Η πρώτη που αναμένεται να διατεθεί στον καταναλωτικό κοινό –περί τα μέσα της άνοιξης – είναι το OTE TV Go, η οποία θα δίνει την δυνατότητα στους συνδρομητές να παρακολουθούν τα προγράμματα των καναλιών του ΟΤΕ TV μέσω κινητού, ταμπλέτας και υπολογιστή.
Ηδη οι δοκιμές της νέας υπηρεσίας προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς και έχει ήδη έχει γίνει test στη συμβατότητα της εφαρμογής σε συσκευές της αγοράς (ios, android) από διάφορους κατασκευαστές, ενώ στην παρούσα φάση γίνεται δοκιμαστική εφαρμογή για την διαπίστωση τυχόν προβλημάτων. Επίσης εντός του έτους θα λανσαριστεί και η υπηρεσία Multiview με την οποία θα δίνεται δυνατότητα να «μοιράζεται το σήμα» σε διαφορετικές τηλεοράσεις μέσα στο σπίτι. Αυτό σημαίνει ότι ο καθένας θα μπορεί να βλέπει το δικό του πρόγραμμα τηλεόρασης σε κάθε οθόνη που υπάρχει στο σπίτι.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η συνδρομητική τηλεόραση καταγράφει σημαντική άνοδο τα τελευταία χρόνια στην χώρα μας. Σύμφωνα με πληροφορίες στο τέλος του 2014 η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης διαμορφώθηκε στο 23,5%, έναντι 18% που ήταν στο τέλος του 2013.
Ενδεικτική της δυναμικής που καταγράφει ο κλάδος της συνδρομητικής τηλεόρασης είναι το γεγονός ότι ο ΟΤΕ και η Forthnet έχουν πετύχει σχεδόν τριπλασιασμό των συνδρομητών των συνδρομητών τους κατά την διετία 2012. Ο αριθμός των πελατών της συνδρομητικής τηλεόρασης έχει ξεπεράσει πλέον τους 850.000, από 300.000 στα τέλη του 2012.
Ο ΟΤΕ υπολογίζεται ότι στο τέλος του 2014 αύξηση την βάση των συνδρομητών στους πάνω από τις 350.000, ενώ η Nova έχει αγγίξει το εντυπωσιακό νούμερο των 530.00 συνδρομητών.

http://www.fpress.gr 
Περπατούσε ο κ. Σημίτης πάνω σε μια γέφυρα αλλά γλίστρησε και έπεσε στο νερό...

Τρία παιδάκια που έπαιζαν στην ακτή βούτηξαν στο νερό και τον έβγαλαν έξω.

- "Μπράβο παιδιά, σώσατε τον πρωθυπουργό της Ελλάδας. Τι χάρη θέλετε να σας κάνω;", του λέει ο κ. Σημίτης
- "Εγώ θέλω να πάω στην Disneyland", λέει το πρώτο παιδάκι.
- "Εγώ θέλω να έχω εισιτήριο διαρκείας για όλους τους αθλητικούς αγώνες", λέει το δεύτερο παιδάκι.
- "Εγώ θέλω ένα αυτόματο αναπηρικό καροτσάκι με στερεοφωνικό", λέει το τρίτο παιδάκι.
- "Μα δεν είσαι ανάπηρος", απαντά ο Σημίτης.
- "Θα γίνω αν μάθει ο πατέρας μου ότι σε έσωσα από το ποτάμι".

http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr 

Ο χειμώνας στο Νέο Δελχί αποτελεί εφιάλτη για τους κατοίκους που υποφέρουν από την υπερβολική μόλυνση της πόλης τους. Τον περασμένο χειμώνα, στο Νέο Δελχί καταγράφηκε νέο αρνητικό ρεκόρ και το επίπεδο της ατμοσφαιρικής ρύπανσης ήταν 60 φορές υψηλότερο από το ανώτερο επιτρεπτό.
Με το πέρασμα των χρόνων το Νέο Δελχί έχει κηρυχθεί μια από τις πιο μολυσμένες πόλεις του κόσμου, τα επίπεδα ομίχλης που προέρχονται από την μόλυνση της ατμόσφαιρας είναι πολύ υψηλά καθιστώντας την ορατότητα δύσκολη. Μάλιστα οι ειδικοί περιβαλλοντολόγοι αναφέρουν πως τα επίπεδα των τοξικών μικροοργανισμών που εντοπίζονται στην ατμόσφαιρα είναι τα υψηλότερα στον κόσμο.
Συγκρίνοντάς την με το πολύβουο Λονδίνο, που η συγκέντρωση μικροσωματιδίων ανερχόταν στα 20 μικρογραμμάρια ανά κυβικό μέτρο, την ώρα που το αντίστοιχο νούμερο για το Νέο Δελχί ήταν 575, παίρνουμε μια ιδέα για το μέγεθος του προβλήματος.
Το Μάιο του 2014 μια έρευνα από τον Παγκόσμια Οργανισμό Υγείας κατέταξε το Νέο Δελχί στην κορυφή της λίστας με τις πιο μολυσμένες πόλεις του κόσμου. Ακόμη, αναφέρεται πως το Πεκίνο ακολουθεί αφού για το ίδιο διάστημα καταγράφηκαν στην ατμόσφαιρα 400 μικρογραμμάρια.
Όπως αναφέρει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας οι κάτοικοι αυτών των πόλεων έχουν αυξημένες πιθανότητες να εμφανίσουν καρκίνο και να υποφέρουν από παθήσεις των πνευμόνων, οφθαλμολογικές διαταραχές και ανεπάρκεια της βιταμίνης D.
Τη λίστα συμπληρώνουν χώρες όπως το Ιράν, η Μογγολία, το Πακιστάν, η Μποτσουάνα κ.α, όσον αφορά τις ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις τα πρωτεία κατέχουν το Πλόβντιβ, το Πλέβεν και η Σόφια της Βουλγαρίας, η Κρακοβία στην Πολωνία, η Αθήνα αλλά και η Θεσσαλονίκη, όπου καταγράφηκαν επίπεδα ατμοσφαιρικής ρύπανσης υψηλότερα από το επιτρεπτό.
city6

city3

city2
aftodioikisi.gr

«Οι μικροί… Μαρκ Ζούκερμπεργκ». Αυτός θα μπορούσε να είναι ένας εναλλακτικός τίτλος για το παρόν κείμενο. Φτάσαμε στο 2015, με την καινοτομία και τις νέες τεχνολογίες να μπαίνουν όλο και περισσότερο στην επιχειρηματικότητα. Σε παγκόσμιο επίπεδο. Με τα διάσημα πετυχημένα παραδείγματα να παραμένουν σε πρώτο πλάνο, όπως το Facebook, το Twitter ή το Uber.
Την ίδια στιγμή, σε κάθε άκρη του κόσμου πολλά ανερχόμενα startups κάνουν όλο και πιο αισθητή την παρουσία τους. To Informilo συγκέντρωσε σε μια λίστα τις 25 καινοτόμες επιχειρήσεις που αναμένεται να μας απασχολήσουν μέσα στο τρέχον έτος.
  1. Blablacar
Μια ιντερνετική πλατφόρμα, μέσω της οποία μπορείς να κάνεις… διαδικτυακό οτοστόπ. Να βρεις με ένα κλικ το οδηγό που θέλει να κάνει την ίδια διαδρομή με σένα, να κλείσεις τη συμφωνία μαζί του και να να κατευθυνθείτε με το ίδιο όχημα προς τον τελικό προορισμό. Αυτή τη στιγμή έχει περισσότερους από 10 εκατ. χρήστες, σε 13 χώρες, ενώ κάθε μηνα μεταφέρονται μέσω του Blablacar πάνω από 2 εκατ. άνθρωποι.
  1. Etoro
Εδώ συναντιούνται οι επενδυτές. Το Etoro είναι ένας διαδικτιακός χώρος συνάντησης ανθρώπων που θέλουν να επενδύσουν σε διάφορα projects και κλάδους. Με μια διαφορά: ο ένας μπορεί να βλέπει που επενδύουν οι άλλοι και έτσι αν το επιθυμεί να πράξει το ίδιο. Κάτι σαν ένα «ανοιχτό ραντάρ» που καταγράφει τις εκάστοτε επενδύσεις. Διαθέτει περίπου 4 εκατ. μέλη, σε 170 χώρες.
  1. Fiverr
Μια παγκόσμια αγορά για προιόντα και υπηρεσίες. Βάζεις στην μηχανή αναζήτησης οτιδήποτε θες να αγοράσεις, και μέσα σε ελάχιστο χρόνο μια αντίστοιχη λίστα επιλογών εμφανίζεται μπροστά σου. Σημαντική σημείωση: σε αυτή την ιντερνετική αγορά τα προϊόντα παρέχουν μόνο μικρές επιχειρήσεις.
  1. Funding Circle
Η χρηματοδότηση που ψάχνουν πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις, γίνεται πιο εύκολη. Μέσω αυτής της καινοτόμας πλατφόρμας, μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπρούν να βρουν… δανεικά λεφτά από ιδιώτες. Μέχρι τώρα πάνω από 7.000 επιχειρηματίες έχουν βρει «ζεστό» χρήμα με τη βοήθεια του Funding Circle.
  1. Hellofresh
Με μια πρώτη ματιά, μοιάζει με ένα συνηθισμένο site συνταγών. Τα πράγματα όμως είναι λίγο διαφορετικά. Το Hellofresh σου δείχνει τις συνταγές, εσύ επιλέγεις όποια σου αρέσει και στην συνέχεια σου παραδίδει τα υλικά στην πόρτα σου! Εντάξει, την μαγειρική την αφήνει σε σένα. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε 6 χώρες και βοηθά στην δημιουργία περίπου 1 εκατ. γευμάτων το μήνα.
  1. Huddle
Το συγκεκριμένο startup φέρνει σε επαφή εταιρίες και οργανισμούς που θέλουν να συνεργαστούν. Να ανταλλάξουν τεχνογνωσία και να δουλέψουν μαζί, για το όφελος όλων των πλευρών. Πάνω από 100.000 εταιρίες και οργανισμοί συμμετέχουν στο δίκτυο του Huddle. Έχει έδρα τη Βρετανία, ενώ σύντομα αναμένεται η επέκταση του σε Ευρώπη και ΗΠΑ.
  1. Scytl
Ιντερνετική πλατφόρμα με άρωμα… Δημοκρατίας. Το Scytl με έδρα τη Βαρκελώνη, βοηθά στην επεξεργασία εκλογικών αποτελεσμάτων. Έχει επεκταθεί σε 38 χώρες τα τελευταία χρόνια. Τον περασμένο Αύγουστο έλαβε μια ακόμα χρηματοδότηση, ύψους 44 εκατ. δολαρίων.
  1. TransferWise
Ηλεκτρονική μετατροπή συναλλάγματος. Εύκολα, γρήγορα και με πολύ χαμηλές χρεώσεις για τις υπηρεσίες που προσφέρει. Είναι βρετανικής προελεύσεως. Φήμες λένε ότι βρίσκεται σε συζητήσεις με μεγάλες εταιρίες που θέλουν να επενδύσουν στο TransferWise.
  1. Algomi
Εδώ έρχονται σε επαφή πωλητές, έμποροι και επενδυτές. Τους βοηθά στο να αναπτύξουν καλύτερες σχέσεις και παράλληλα τους ενημερώνει για τα δεδομένα της αγοράς που συνεχώς αλλάζουν. Ο στόχος είναι να γίνουν οι καλύτερες δυνατές εμπορικές συναλλαγές για όλους.
  1. Blockchain
Η ιστοσελίδα αυτή ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2011 με σκοπό να ενημερώσει το κοινό για το τι είναι το Bitcoin (ψηφιακό νόμισμα). Σήμερα έχει καταφέρει να είναι μια από τις μεγαλύτερες ιστοσελίδες μέσω των οποίο διακινείται το Bitcoin, ενώ η εταιρία έχει συλλέξει μέχρι τώρα 30 εκατ. δολάρια από επενδυτές.
  1. Calastone
Είναι ένα δύκτιο συναλλαγών για αμοιβαία κεφάλαια. Το Calastone παρέχει μια αυτοματοποιημένη υπηρεσία συναλλαγών και όπως λένε οι δημιουργοί του έχει μειώσει το κόστος της συναλλαγής αμοιβαίων κεφαλαίων κατά 60%. Αυτή τη στιγμή έχει πάνω από 730 πελάτες και η έδρα του είναι στο Λονδίνο.
  1. Datasift

Ένα startup… απόλυτα μέσα στην εποχή του. Συγκεκριμένα, ασχολείται με τα Social Media, καταγράφοντας τις τάσεις και τα trends που κυριαρχούν σε αυτά, την κάθε στιγμή. Μέσω των ειδικών φίλτρων που χρησιμοποιεί, σε ενημερώνει για το τι θέματα «παίζουν» περισσότερο στα Social Media. Έχει πελάτες σε 40 χώρες.
  1. Digital Shadows
Οι χάκερς χτυπούν συνεχώς και δείχνουν ασταμάτητοι. Αυτό το πρόβλημα προσπαθεί να περιορίσει το Digital Shadows. Παρέχει, δηλαδή, προστασία από ηλεκτρονικές επιθέσεις. Συνεργάζεται μάλιστα με μερικές από τις μεγαλύτερες τράπεζες του κόσμου.
  1. Gocardless
Το Gocarless βοηθά επιχειρήσεις και οργανισμούς στο να συλλέξουν εύκολα και γρήγορα τις χρεώσεις που αποδίδουν στους πελάτες τους. Εκμηδενίζοντας τα λάθη και γλυτώνοντας χρόνο, παραδίδει στις επιχειρήσεις τα προβλεπόμενα έσοδα τους. Μαζί του συνεργάζονται από μικρές προσωπικές επιχειρήσεις, μέχρι μεγάλες εταιρίες.
  1. Kreditech
Μοιάζει με κάτι που ακούμε συχνά τα τελευταία χρόνια. Είναι μια υπηρεσία αξιολόγησης πιστοληπτικής ικανότητας. Χρησιμοποιεί 15.000 σημεία δεδομένων που «τροφοδοτούν» τον ιδιόκτητο αλγόριθμο πιστοληπτικής βαθμολόγησης που διαθέτει. Έτσι μπορεί να γνωρίζει αν π.χ. μια εταιρία μπορεί να αποπληρώσει ένα ενδεχόμενο δάνειο.
  1. Lyst
Ένα μεγάλο e-shop ρούχων και αξεσουάρ. Πολύ μεγάλο. Συνολικά 12.000 μάρκες φιγουράρουν στις διαδικτυακές βιτρίνες του. Κάθε μήνα 2 εκατ. καταναλωτές το επισκέπτονται, ενώ για κάθε ένα από τα δύο τελευταία χρόνια έχει παρουσιάσει εντυπωσιακή ανάπτυξη 400%.
  1. Nutmeg
Είναι ο πρώτος online μάνατζερ στη Βρετανία, που ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και της επενδύσεις. Το μόνο που έχει να κάνει μια εταιρία, είναι να πει στα στελέχη του Nutmeg πόσα χρήματα θέλει να επενδύσει, την οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκεται και το χρονοδιάγραμμα της. Όλα τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει αυτός ο online μάνατζερ.
  1. Qubit
Καταγράφει το τι ακριβώς θέλουν οι επισκέπτες ενός website. Χρησιμοποιώντας 300 σημεία δεδομένων, οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω από το Qubit μπορούν, για παράδειγμα, να συμβουλέψουν ένα e-shop για το τι ακριβώς θέλουν οι επισκέπτες- πελάτες του, έτσι ώστε το site να στηθεί κατάλληλα. Έχει δημιουργηθεί από 4 πρώην υπαλλήλους της Google.
  1. Secret Escapes
Σου αρέσουν τα πολυτελή ταξίδια; Τότε το συγκεκριμένο startup είναι για σένα. Το μόνο που χρειάζεται είναι να κάνεις μια απλή εγγραφή. Το Secret Escapes προτείνει στα μέλη του κορυφαίους προορισμούς για διακοπές, προσφέροντας μάλιστα εκπτώσεις -όπως αναγράφεται στο site του- πάνω από 70%! Διαθέτει περισσότερα από 10 εκατ. μέλη, σε όλο τον κόσμο.
  1. SwiftKey
«Έξυπνα» πληκτρολόγια για κινητά. Με απλά λόγια, το SwiftKey δημιουργεί εφαρμογές (ή ηλεκτρονικά πληκτρολόγια αν προτιμάτε) που διευκολύνουν τους χρήστες στο να πληκτρολογούν με μεγαλύτερη άνεση και ταχύτητα. Είναι χαρακτηριστικό, ότι το 2012 και το 2013 η εφαρμογή βρέθηκε για πολλές εβδομάδες στο Νο1 της λίστα του Google Play για «κατέβασμα».
  1. Truecaller
Θα μπορούσαμε να το πούμε «παγκόσμιο τηλεφωνικό κατάλογο». Το Truecaller συγκεντρώνει στοιχεία για περίπου 100 εκατ. χρήστες, σε περισσότερες από 100 χώρες. Με ένα κλικ, βάζεις τον αριθμό που επιθυμείς να αναζητήσεις, και αυτό σου εμφανίζει -αν τον διαθέτει στον κατάλογο του- περισσότερες πληροφορίες.
  1. Trustev
Ίσως κάποιοι από εσάς έχετε σκεφτεί να κάνετε… μια φάρσα: να παραγγείλετε κάτι online, δίνοντας λάθος στοιχεία. Τώρα μάλλον θα πρέπει να το ξανά σκεφτείτε. Το Trustev μπορεί άμεσα να βρει το ηλεκτρονικό σας «αποτύπωμα» και να εντοπίσει αν έχετε εισάγει πραγματικά στοιχεία ή όχι. Με αυτό τον τρόπο βοηθά τις εταιρίες να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να περιορίσουν τις απάτες σε βάρος τους.
  1. Vinted
Ειδικεύεται στην αγορά ρούχων από «δεύτερο χέρι». Κάτι σαν ένα μεγάλο παζάρι. Οι αριθμοί είναι εντυπωσιακοί: έχει 3 εκατ. μέλη, 14 εκατ. καταχωρήσεις προϊόντων και 60 εκατ. επισκέψεις το μήνα. Μέχρι τώρα έχει λάβει συνολική χρηματοδότηση ύψους 35 εκατ. δολαρίων.
  1. Cryex
Δραστηριοποιείται στον τομέα των οικονομικών και των επενδύσεων. Φέρνει σε επαφή ανθρώπους από την παγκόσμια χρηματοπιστωτική κοινότητα, με σκοπό να συνεργαστούν και να επενδύσουν σε διάφορα projects. Μέσα στο 2015 αναμένεται να κάνει ακόμα πιο αισθητή την παρουσία του.
  1. Yieldify
Αυτό το startup απευθύνεται σε όσους κινούνται επιχειρηματικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Μέσω των εργαλείων που χρησιμοποιεί, στοχεύει στο να κάνει τους επισκέπτες να μείνουν για περισσότερο χρόνο στο εκάστοτε site. Με μηνύματα, mails και ηλεκτρονικές καμπάνιες που προσεγγίζουν… τα γούστα του κάθε επισκέπτη ξεχωριστά.
Πηγή: huffingtonpost.gr
Η 62χρονη Κατρίνα Σμιθ και ο 71χρονος Αλαν Λέιν, εκ πρώτης όψεως μοιάζουν με ένα συνηθισμένο ηλικιωμένο ζευγάρι που περιμένει υπομονετικά το αεροπλάνο στην αίθουσα αναμονής του Χίθροου. Κανείς όμως δεν υποψιάζεται ότι ζουν μόνιμα εκεί.
Η Κατρίνα και ο Αλαν δεν είναι παραθεριστές. Είναι άστεγοι, χωρίς σπίτι, μία ανάσα πριν την ανέχεια. Ενα ηλικιωμένο ζευγάρι που επέλεξε την ασφάλεια, τη ζεστασιά και την σχετική άνεση του αεροδρομίου από τους κινδύνους του δρόμου.
Λιγότερο από μία δεκαετία πριν, ο Αλαν ήταν σύμβουλος επικοινωνίας σε πολυεθνικές εταιρείες και κέρδιζε 80.000 λίρες το χρόνο, ενώ η Κατρίνα ήταν ελίτ νταντά για γόνους πλούσιων και διάσήμων.



Χάρη σε αυτή τη σκληρή δουλειά, ζούσαν σε ένα όμορφο σπίτι τριών υπνοδωματίων αξίας 500.000 λιρών σε μια πανέμορφη γειτονιά του Ντόρσετ. Στη συνέχεια, όμως μια σειρά από κακή τύχη και κακές αποφάσεις πάνω από μια δεκαετία οδήγησε σε αυτά να χάσουν τα πάντα.
Η Κατρίνα και ο Αλαν είναι μαζί εδώ και 28 χρόνια, ωστόσο, έχουν πέσει μέσα στο δίχτυ ασφαλείας της κοινωνικής πρόνοιας της Βρετανίας. Πάνε 18 μήνες από τότε που έχασαν το σπίτι τους και το τελευταίο ίχνος της ασφάλειάς τους και της βάσης τους.
Τώρα ζουν κυριολεκτικά στο κενό προσπαθώντας να κρατήσουν τις ισορροπίες. «Προσπαθούμε να είμαστε διακριτικοί, αλλάζουμε συχνά πόστο στο αεροδρόμιο ώστε να μη φανεί ότι μένουμε εκεί και κάνουμε ότι μπορούμε για να είμαστε ευπαρουσίαστοι και να μην ενοχλούμε» αναφέρει ο Αλαν.
Ο Αλαν παρά τα χρόνια του ψάχνει για δουλειά ως σύμβουλος, ακόμα κι αν το «γραφείο» του είναι τώρα το καφέ στο αεροδρόμιο. Η δουλειά όμως είναι δυσεύρετη. Πέρυσι, ο Αλαν έβγαλε συνολικά περίπου 7.000 λίρες και έπαιρνε 527 λίρες το μήνα σύνταξη γήρατος, μαζί με μία πενιχρή σύνταξη επαγγέλματος της τάξης των 292 λιρών το μήνα. Η Κατρίνα δεν λαμβάνει καμία κρατική βοήθεια και δεν έχει μισθό, αλλά λαμβάνει επίδομα ευρέσεως εργασίας περίπου 70 λίρες την εβδομάδα. Ωστόσο, χωρίς σπίτι και συμβούλους σταδιοδρομίας σε τακτική βάση καθώς και λόγω της ηλικίας τους δεν έχουν πολλές ελπίδες.
Οπως λέει η Κατρίνα, μιλώντας στη Daily Mail «το πρώτο πράγμα που θα ήθελα να κάνω μόλις αποκτήσουμε ξανά δικό μας σπίτι, είναι να χωθώ στο κρεβάτι μου και να κάτσω εκεί μία εβδομάδα» γελάει.
Πηγή: iefimerida.gr

Η «διάσωση» της Ελλάδας, αλλά και άλλων ευρωπαϊκών χωρών του Νότου θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως η καλύτερη επένδυση για τη Γερμανία. Όμως κάποιοι ακόμα και σήμερα στην Ελλάδα, μετά από έξι χρόνια ύφεσης που οδήγησαν σε απώλεια του 25% του εθνικού μας πλούτου, εξακολουθούν να ανησυχούν πιο πολύ και από τους Γερμανούς πολιτικούς για το «κόστος» που πρέπει να επωμιστεί ο Γερμανός φορολογούμενος.
Η θεωρεία της γερμανικής κυβέρνησης ότι η Καγκελαρία κάνει χάρη στην Ελλάδα και στους «νωθρούς» Νοτιοευρωπαίους και συνεχίζει να δανείζει ένα «βαρέλι δίχως πάτο», δυστυχώς έχει βρει ανταπόκριση στους πολίτες της Γερμανίας που τοποθετούνται πολύ επιθετικά εναντίον της χώρας μας σε διάφορες δημοσκοπήσεις.
Μάλιστα ο Σόιμπλε, έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού του τον Γερμανό ψηφοφόρο, έφτασε στο σημείο να πει ότι ο Γερμανός φορολογούμενος θα πληρώσει μια ενδεχόμενη αύξηση του κατώτατου μισθού στην Ελλάδα – το μοναδικό ίσως μέτρο της νέας κυβέρνησης χωρίς δημοσιονομικό κόστος – και έτσι πρέπει να συνεχίσουμε να παίρνουμε όσα  μας επιτρέπουν και να μη ζητάμε περισσότερα.
Πρόκειται σαφώς για ένα αυθαίρετο συμπέρασμα, ενώ το απόσπασμα αναπαράγουν και σχολιαστές σε δικά μας ΜΜΕ με σχόλια του τύπου: « ο Γερμανός καλείται να πληρώσει τα σπασμένα του Έλληνα ξανά».
Την Παρασκευή ο γνωστός Αμερικανός νομπελίστας Οικονομίας, Πολ Κρούγκμαν, σε άρθρο του για την Ελλάδα στους New York Times αναφέρει ότι «οι Γερμανοί πολιτικοί δεν εξήγησαν ποτέ στους πολίτες τους τα “μαθηματικά”, αλλά επέλεξαν τον εύκολο δρόμο της ηθικολογίας για την ανευθυνότητα των δανειζομένων».
Τι εννοεί όμως ο Κρούγκμαν;
Κρίση χρέους: η καλύτερη επένδυση του Βερολίνου
Αν μιλήσουμε λοιπόν με αριθμούς θα δούμε ότι η Γερμανία είναι σαφώς ο μεγάλος νικητής από την κρίση χρέους τα τελευταία χρόνια. Πώς προκύπτει αυτό;
Κατ’ αρχάς τα δάνεια που Μέρκελ και Σόιμπλε έδωσαν στην Ελλάδα και σε άλλες υπερχρεωμένες χώρες του Νότου δεν είναι ευγενικές χορηγίες. Η συνολική έκθεση της Γερμανίας στην Ελλάδα υπολογίζεται στα 56 δισ. ευρώ (μέσω διμερών συμφωνιών και του ευρωπαϊκού μηχανισμού στήριξης EFSF, δείτε περισσότερα εδώ),  χρήματα που αναμένεται να επιστρέψουν πίσω στην γερμανική οικονομία στο ακέραιο και με τόκο, καθώς απομακρύνεται το ενδεχόμενο για «κούρεμα» του ελληνικού χρέους.
Μάλιστα οι Γερμανοί το 2012 στην πρώτη αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους (γνωστή και ως PSI) πίεσαν, ώστε να υποστούν απώλειες οι ιδιώτες που είχαν ελληνικά ομόλογα στα χέρια τους και αφού οι γερμανικές τράπεζες είχαν ξεφορτωθεί σε μεγάλο βαθμό τα ελληνικά «σκουπίδια». Έτσι και έγινε, με τους επενδυτές,  ανάμεσα τους και Έλληνες μικροομολογιούχοι, να χάνουν πάνω από το 50% των χρημάτων τους που είχαν δανείσει στο ελληνικό κράτος και τη Γερμανία φυσικά να μη χάνει ούτε ευρώ από τον υπερδανεισμό των χωρών του Νότου, που είναι οι καλύτεροι πελάτες των προϊόντων τους.
Μάλιστα το 2012 ο επικεφαλής (Γερμανός) του EFSF, Κλάους Ρέγκλινγκ, σε μια κρίση ειλικρίνειας δήλωνε στο γερμανικό περιοδικό Focus: «Τα πακέτα διάσωσης δεν έχουν κοστίσει μέχρι στιγμής ούτε ένα ευρώ στο Γερμανό φορολογούμενο. Στη Γερμανία έχει επικρατήσει η πεποίθηση ότι κάθε χρηματική βοήθεια προς την Ελλάδα επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό, γιατί χρηματοδοτείται από τα χρήματα των Γερμανών φορολογουμένων. Αυτό είναι λάθος καθώς τα χρήματα αυτά είναι δάνεια που πρέπει να αποπληρωθούν».
Ο μεγαλύτερος «τοκογλύφος» της Ευρώπης
Όμως η αποπληρωμή των δανείων από την Ελλάδα με τόκο (δείτε σχετικά εδώ), είναι το μικρότερο κέρδος για το Βερολίνο. Τα μεγάλα κέρδη προκύπτουν από τη μεταφορά χρημάτων των επενδυτών στα «χαμηλού κινδύνου» γερμανικά ομόλογα λόγω της κρίσης στην Ευρωζώνη. Ειδικά  μετά το 2009, οι αποδόσεις των γερμανικών ομολόγων έφτασαν στον «πάτο», ενώ σε κάποιες περιπτώσεις (π.χ 5ετή γερμανικά ομόλογα) σε αρνητικά επιτόκια.
Δηλαδή η Γερμανία όχι μόνο δεν πληρώνει για να δανειστεί, αλλά την πληρώνουν οι επενδυτές, ώστε να εξασφαλίζουν τα χρήματα τους λόγω της αβεβαιότητας που επικρατεί στη ζώνη του ευρώ.
Έτσι η Γερμανία έχει καταγράψει πολύ μεγάλα κέρδη από τα πακέτα στήριξης προς την Ελλάδα, καθώς στη χώρα εισρέουν ποσά που πιέζουν τα επιτόκια δανεισμού της προς τα κάτω. Κι αυτό γιατί η Γερμανία δανείζεται χρήμα με μικρότερο επιτόκιο και στη συνέχεια δανείζει τα ίδια χρήματα στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες με  μεγαλύτερο επιτόκιο, λειτουργώντας επί της ουσίας τοκογλυφικά. Μάλιστα πρόκειται για χρήματα που «έκαναν φτερά» από τράπεζες χωρών του νότου – ανάμεσα τους και «μαύρο» χρήμα- και μεταφέρθηκαν σε ασφαλέστερα μέρη όπως η Ελβετία και το Λουξεμβούργο του κ. Γιούνκερ, επιστρέφοντας στα γερμανικά ταμεία, μέσω της αγοράς γερμανικών ομολόγων από τις τράπεζες αυτές.
Ενδεικτικά με βάση επίσημα στοιχεία που δημοσίευσε το γερμανικό περιοδικό Spiegel τον Αύγουστο του 2013, από απάντηση του γερμανικού ΥΠΟΙΚ σε ερώτηση που κατέθεσε τότε βουλευτής των Σοσιαλδημοκρατών, τα χαμηλά επιτόκια δανεισμού απέφεραν στο Βερολίνο επιπλέον έσοδα ύψους 40,9 δισεκατομμυρίων ευρώ! (2010 – 2014).
Αυτά τα κέρδη εμφανίζονται στο γερμανικό προυπολογισμό ως «διαφορά επιτοκίων». και ανέρχονται από 8 έως 17 δισ. ευρώ το έτος. Απίστευτο ποσό που οι μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου πασχίζουν μαζί να βγάλουν κάθε έτος…
Μάλιστα σύμφωνα με έρευνα που δημοσίευσε το London School of Economics από το 2009 και μετά, λόγω διαφοράς επιτοκίων, το όφελος αυτό φτάνει τα 80 δισ. ευρώ*.
«Η κρίση που ταλανίζει την Ευρωζώνη τα τελευταία πέντε χρόνια, έχει προκαλέσει την κατακόρυφη άνοδο της μεταβλητότητας στην αγορά κρατικών ομολόγων, με τις υπερχρεωμένες χώρες στην περιφέρεια της Ευρωζώνης να εμφανίζουν τα υψηλότερα ποσοστά. Αποτέλεσμα της αυξημένης μεταβλητότητας ήταν να επικρατήσει η αντίληψη ότι τα γερμανικά ομόλογα αποτελούν ένα “ασφαλές καταφύγιο” για όσους επιθυμούν να επενδύσουν σε κρατικό χρέος, γεγονός που οδήγησε τις αποδόσεις των γερμανικών ομολόγων σε πρωτοφανή χαμηλά επίπεδα. Το ποσό που έχει εξοικονομηθεί την τελευταία πενταετία εξ’ αιτίας αυτής της θετικής για τη γερμανική κυβέρνηση εξέλιξη υπολογίζεται, σύμφωνα με οικονομολόγο του Kiel Institute for the World Economy, ότι ξεπερνάει τα 80 δισ. ευρώ» αναφέρει σχετικά η έρευνα.
Πηγή: Thomson Reuters Datastream
Και δεν είναι μόνο αυτό. Το όφελος που προκύπτει από τα χαμηλά επιτόκια, αλλά και τα απροσδόκητα υψηλά φορολογικά έσοδα του γερμανικού δημοσίου, είχαν επίσης ως αποτέλεσμα να προχωρήσει η Γερμανία σε μικρότερο δανεισμό από ότι υπολόγιζε το οικονομικό της επιτελείο. Έτσι μεταξύ 2010 και 2012 ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε δανείστηκε συνολικά 73 δισ. ευρώ λιγότερα από ότι προέβλεπε ο αρχικός σχεδιασμός. Το δε κόστος της ευρωκρίσης ανέρχεται μέχρι στιγμής και σύμφωνα με το γερμανικό υπουργείο Οικονομικών μόλις στα 599 εκατομμύρια ευρώ…
Στα παραπάνω πρέπει να προσθέσουμε και το χαμηλότερο κόστος δανεισμού των γερμανικών εταιρειών που έχουν πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Μάλιστα υπολογίζεται ότι το όφελός τους τα τελευταία πέντε χρόνια ξεπερνάει τα 60 δισ. ευρώ.
Και ένα μικρό παράδειγμα
Την ώρα που η Ελλάδα δεν μπορεί να βγει στις αγορές και οι αποδόσεις των επιτοκίων της κυμαίνονται σε διψήφια ποσοστά, η Γερμανία χρησιμοποιεί την κρίση στην ευρωζώνη, για να αναχρηματοδοτήσει το χρέος της που λήγει μετά το 2024, δίνοντας στους επενδυτές που προτιμούν την «ασφάλεια» των Γερμανικών ομολόγων αποδόσεις χαμηλότερες από την παραγωγικότητα της Γερμανίας και ίσως και από τον μελλοντικό πληθωρισμό, που θα προκύψει αναπόφευκτα στα πλαίσια των διεθνών οικονομικών κύκλων.
Συγκεκριμένα τα δεκαετή ομόλογα εκδόσεως Γερμανίας από το 2009 έως το 2014 εκδόθηκαν με επιτόκιο από 3,75% έως 1%. Τα τριανταετή ομόλογα Γερμανίας όμως που λήγουν από το 2024 έως και το 2046 έχουν κουπόνια με επιτόκιο από 6,25% έως 2,5%.
Στην ουσία οι νεοεισερχόμενοι επενδυτές αγοράζουν «ασφάλεια» με επιτόκια 3,75% έως 1% για να μπορεί η Γερμανία να αποπληρώνει παλαιότερα πολυετή ομόλογα με επιτόκια από 6,25% έως 2,5%!
Συνοψίζοντας…
Αν μιλήσουμε με απλά μαθηματικά, ο Γερμανός φορολογούμενος μόνο «ηττημένος» δεν βγαίνει από την κρίση. Το γεγονός ότι όλα αυτά τα υπερκέρδη δεν «περνούν» στον Γερμανό πολίτη, που έχει να δει αύξηση στις αποδοχές του εδώ και δέκα χρόνια, είναι ένα άλλο ζήτημα που έχει να κάνει με τον τρόπο που λειτουργεί το γερμανικό κεφάλαιο και η γερμανική «ηθική», η οποία εξασφαλίζει την εργασία, με «πετσοκομένες» όμως αμοιβές.
Από όλα τα παραπάνω είναι σαφές ότι η Ελλάδα είναι «απειλή», καθώς σε ένα ενδεχόμενο «κούρεμα» του χρέους μας η Γερμανία θα αναγκαστεί για πρώτη φορά στην κρίση να υποστεί απώλειες της τάξης των 23 δισ. ευρώ (αν υποθέσουμε ότι αυτό θα γινόταν για το 50% των ελληνικών δανείων).
Αλλά είπαμε, τα μαθηματικά δεν είναι δημοφιλής επιστήμη στην πολιτική, ούτε στη δημοσιογραφία…

*Του Τάσου Ζάχου, αρχισυντάκτη του περιοδικού Fortune και του FortuneGreece.com
Πηγή: FortuneGreece.com
Τσικνοπέμπτη στο Μουσείο Ακρόπολης
Μια ξεχωριστή βραδιά Τσικνοπέμπτης υπόσχεται το Μουσείο Ακρόπολης για την Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου.
Το εστιατόριο θα είναι ανοιχτό από τις 8 μ.μ. έως τα μεσάνυχτα, με πλούσιο μπουφέ, λαχταριστά ορεκτικά, φρέσκιες σαλάτες, ποικιλίες κρεατικών και σπιτικών γλυκών.
Τη βραδιά θα συνοδεύσει το διεθνούς φήμης μουσικό σύνολο Dimitri Vassilakis Jazz Trio.
Βραβευμένος σαξοφωνίστας, τραγουδιστής, συνθέτης και εκπαιδευτικός, ο Δημήτρης Βασιλάκης είναι ο πρώτος Έλληνας μουσικός και ακαδημαϊκός της τζαζ με διεθνή καριέρα και δισκογραφία στο εξωτερικό.
Έχει ηχογραφήσει πέντε άλμπουμ για την ιστορική τζαζ εταιρεία Candid Records με έδρα τη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο.
Τηλεφωνικές κρατήσεις πραγματοποιούνται στο 210- 9000915 τις ημέρες και ώρες λειτουργίας του Μουσείου.
Το ντέρμπι ήταν... σούπα: Λευκή ισοπαλία στην Τούμπα
Χωρίς νικητή έληξε το ντέρμπι κορυφής της Superleague ανάμεσα σε ΠΑΟΚ και Ολυμπιακό στην Τούμπα, με τους Πειραιώτες να παραμένουν το φαβορί για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, διατηρώντας απόσταση έξι βαθμών από τη δεύτερη θέση.

Οι “ερυθρόλευκοι” ήταν καλύτεροι στο πρώτο μέρος, και είχαν καλές ευκαιρίες στο 23' με το σουτ του Μήτρογλου που απέκρουσε δύσκολα ο Ιτάνζ με τα πόδια, και στο 29'με τον Μανιάτη να αστοχεί από πλεονεκτική θέση, ενώ στο 33' ο Ιτάνζ είπε “όχι” στο δυνατό σουτ του Κασάμι.

Από την άλλη, οι γηπεδούχοι δεν μπόρεσαν να απειλήσουν με αξιώσεις την εστία του Ρομπέρτο πριν τη φάση του 54ου λεπτού, όταν το σουτ του Μακ ανάγκασε σε εντυπωσιακή επέμβαση τον Ισπανό γκολκίπερ.

Το δεύτερο ημίχρονο είχε λιγότερες καλές φάσεις από το πρώτο, με αποτέλεσμα το 0-0 να παραμείνει μέχρι το τέλος του αγώνα, αφήνοντας τον ΠΑΟΚ στην τρίτη θέση, οκτώ βαθμούς πίσω από τον Ολυμπιακό και δύο πίσω από τον Παναθηναϊκό.
Είτε είστε εθελοντής αιμοδότης είτε σκοπεύετε να γίνετε, δεν υπάρχει κανένας λόγος να φοβάστε ή να ανησυχείτε για τη διαδικασία.

Ακολουθώντας μερικά απλά βήματα, μπορείτε να κάνετε τη διαδικασία της αιμοδοσίας πολύ εύκολη και ασφαλή.

Πριν την αιμοδοσία

- Φροντίστε να λαμβάνετε αρκετό σίδηρο από τη διατροφή σας (κόκκινο κρέας, ψάρι, πουλερικά, φασόλια, σπανάκι, ενισχυμένα δημητριακά, σταφίδες)

- Κοιμηθείτε αρκετά το βράδυ πριν την ημέρα της αιμοδοσίας

- Καταναλώστε μισό επιπλέον λίτρο νερού πριν την αιμοδοσία

- Καταναλώστε ένα υγιεινό γεύμα πριν την αιμοδοσία – αποφύγετε τα πολλά λιπαρά και τα γλυκά

- Για τους δωρητές αιμοπεταλίων, απαγορεύεται η λήψη ασπιρίνης για τουλάχιστον δύο ημέρες

Κατά την αιμοδοσία

- Φορέστε μπλούζα με άνετα μανίκια, ώστε να μπορείτε να τα διπλώσετε με ευκολία επάνω από τον αγκώνα

- Ακούστε μουσική ή μιλήστε με κάποιον για να χαλαρώσετε

Μετά την αιμοδοσία

- Πιείτε ένα μεγάλο ποτήρι νερό

- Μην πιείτε αλκοόλ για τις επόμενες 24 ώρες

- Για να αποφύγετε τον ερεθισμό του δέρματος, καθαρίστε την περιοχή γύρω από την τρύπα της βελόνας με σαπούνι και νερό

- Μη σηκώσετε βαριά αντικείμενα και μην κάνετε έντονη γυμναστική για την υπόλοιπη ημέρα

- Εάν ζαλίζεστε μετά την αιμοδοσία, ξαπλώστε μέχρι να αισθανθείτε καλύτερα

http://www.onmed.gr
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!