Σάββατο, 7 Ιανουαρίου 2017


Το φυτό Hoya carnosa ή αλλιώς «φυτό κερί» ευδοκιμεί στην Ασία και την Ωκεανία και χρησιμοποιείται κυρίως σαν διακοσμητικό.

Τα άνθη του έχουν ανοιχτό ροζ χρώμα και σχήμα αστεριού.

Το φυτό αυτό έχει μια μοναδική ιδιότητα, που του έδωσε το όνομά του, καθώς εκκρίνει μια παχύρευστη κηρώδη ουσία που κάνει τα άνθη του να φαίνονται… κέρινα.



ΠΗΓΗ: perierga.gr

Πολλές από τις ειδήσεις που διαβάζει κανείς στο διαδίκτυο είναι αστικοί μύθοι ή θεωρίες συνωμοσίας. Οι περισσότερες από αυτές θέλουν μια κρατική υπηρεσία πληροφοριών να μας παρακολουθεί ή άτομα στην εξουσία να προκαλούν καταστροφές με στόχο να αποπροσανατολίσουν τον λαό. Οι περισσότερες από αυτές τις θεωρίες είναι ψευδείς, κάποιες όμως αποδείχτηκαν αληθινές.
Και εμείς σας παρουσιάζουμε 25 από αυτές:
Ο στρατός συνωμοτεί για να προκαλέσει φόβο στον λαό
Μια κλασσική θεωρία είναι ότι ο Κένεντι έγινε έξαλλος με το Γενικό Επιτελείο Εθνικής Άμυνας για τα σχέδιά τους να προκαλέσουν πολέμους στην αμερικανική ήπειρο. Κάποιοι επιμένουν ότι αυτός ήταν και ο λόγος που δολοφονήθηκε.
Τα όπλα καρδιακής προσβολής υπάρχουν
Το 1975 η CIA άρχισε να χρησιμοποιεί τα όπλα καρδιακής προσβολής: είχαν σφαίρες από πάγο βουτηγμένο σε τοξίνες που προκαλούσαν καρδιακή προσβολή.
Το FBI συνωμοτεί εναντίον ακτιβιστών
Το FBI διαθέτει πράγματι ένα σώμα ονόματι COINTELPRO που στοχοποιεί διάφορες ομάδες ακτιβιστών, όπως τους «Black Panthers».
Η «Επιχείρηση Κοτσύφι» 
Η «Επιχείρηση Κοτσύφι» (Operation Mockingbird) ήταν ενεργή από το 1948 και ανήκε στα βασικά όπλα του Ψυχρού Πολέμου. Πέρασε στο χώρο των θεωριών συνωμοσίας τη δεκαετία του 1970 και αποδείχθηκε πραγματικότητα μόλις το 2007.
Οι φασίστες σχεδίαζαν να ρίξουν την αμερικανική κυβέρνηση
Ο υποστράτηγος Σμέντλι Μπάτλερ  αποκάλυψε ότι τον είχαν προσεγγίσει άτομα που είχαν τέτοιου είδους σχέδια.
Το περιστατικό στον Κόλπο του Τονκίνου δεν συνέβη ποτέ
Η αφορμή για την έναρξη του πολέμου στο Βιετνάμ δεν συνέβη ποτέ.
Το FBI δηλητηρίαζε αλκοολούχα ποτά την περίοδο της ποτοαπαγόρευσης
Μπορεί το αλκοόλ να απαγορευόταν, όμως οι πολίτες συνέχιζαν να πίνουν. Τα παράνομα ποτά όμως συχνά είχαν δηλητηριαστεί από το ίδιο το FBI.
H CIA πληρώνει ψευδομάρτυρες
Όπως την Nayirah al-Sabah που το 1990 κατέθεσε ότι οι Ιρακινοί στρατιώτες επέδειξαν ιδιαίτερη βιαιότητα στο Κουβέιτ.
Ο αμίαντος είναι επικίνδυνος
Για πολλά χρόνια, πολίτες πίστευαν πως οι εταιρείες παραγωγής αμιάντου απέκρυπταν τους κινδύνους που επιφέρει στην ανθρώπινη υγεία. Την δεκαετία του 1990 αποδείχτηκε ότι είχαν δίκιο.
Τα ATM χρησιμοποιούν τεχνολογία αναγνώρισης προσώπων
Παρόλο που λέγεται ότι δεν έχουν κυκλοφορήσει ακόμα στην αγορά, η εταιρεία ασφαλείας Diebold επιβεβαίωσε ότι υπάρχουν εκεί έξω αρκετά ΑΤΜ τέτοιου είδους.
Ορισμένα εμβόλια είναι καρκινογόνα
Το Κέντρο Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ παραδέχτηκε ότι εκατομμύρια Αμερικανοί ήρθαν σε επαφή με τον καρκινογόνο ιό SV40 όταν έκαναν εμβόλιο για την πολιομυελίτιδα.
Το νερό στο Τέξας θα στερέψει
Πράγματι, η Πολιτεία αναγκάζεται πολλές φορές να εισάγει νερό.
Η εφορία στοχεύει τους συντηρητικούς στις ΗΠΑ
Η διάκριση αυτή στην φορολόγηση των Αμερικανών βγήκε πρόσφατα στην δημοσιότητα.
Το φθόριο κάνει κακό στα δόντια
Στις ΗΠΑ το νερό περιέχει εδώ και χρόνια φθόριο, καθώς, σύμφωνα με τους οδοντιάτρους, κάνει καλό στα δόντια. Μόνο που οι ειδικοί ζητούν αυτό να αλλάξει, καθώς πολλά παιδιά υποφέρουν από οδοντιατρικά προβλήματα λόγω φθορίωσης.
Τα κινητά τηλέφωνα προκαλούν καρκίνο
Ακόμα και η χρήση του κινητού για μισή ώρα κάθε μέρα αυξάνει τον κίνδυνο ανάπτυξης όγκου στον εγκέφαλο.
Η Εθνική Υπηρεσία Ασφαλείας των ΗΠΑ παρακολουθεί τις συνομιλίες πολιτών
Και μαθεύτηκε χάρη στον Edward Snowden.
Οι επιστήμονες χρησιμοποιούν εκατομμύρια γενετικώς τροποποιημένα ζώα στις έρευνές τους
Η κυβέρνηση συνωμοτεί εναντίον όσων είναι κατά των γενετικώς τροποποιημένων τροφίμων
Συμβαίνει σε πολλές χώρες του κόσμου, σύμφωνα με γερμανικά ρεπορτάζ
Οι επιστήμονες δημιουργούν υβρίδια ανθρώπων-ζώων
Κυρίως για την μελλοντική χρήση των οργάνων τους
Το Αμερικανικό πρωτάθλημα Μπέιζμπολ του 1919 ήταν στημένο
Η CIA προσπάθησε να εφεύρει μεθόδους ελέγχου του νου
Οι ΗΠΑ πωλούν όπλα στο Ιράν
Η CIA διαχειρίζεται την φυλακή Black site
Το σκάνδαλο Watergate δημιουργήθηκε από τον Νίξον
Τα θεάματα πάλης είναι ψεύτικα
huffingtonpost.gr
Πολλαπλά τα οφέλη του καλού ύπνου για την υγεία μας
O ύπνος καταλαμβάνει περίπου το ένα τρίτο του συνολικού χρόνου ζωής μας, και αυτό συμβαίνει, διότι είναι απαραίτητος για την εύρυθμη λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού. Η ακριβής λειτουργική του σημασία δεν έχει πλήρως διευκρινιστεί, αλλά, φαίνεται ότι σχετίζεται με την ανάπαυση των εγκεφαλικών νευρικών κυττάρων και με την καλή λειτουργία της μνήμης και της εκμάθησης.

«Με τον όρο 'καλό ύπνο', εννοούμε τον ύπνο ικανοποιητικής χρονικής επάρκειας (6-8 ώρες), αλλά και ποιότητας, χωρίς δηλαδή αφυπνίσεις κατά τη διάρκεια της νύχτας. Ο καλός ύπνος είναι αναζωογονητικός, μας γεμίζει ενέργεια και μας βοηθάει να ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις της καθημερινότητας. Όταν ο οργανισμός στερείται καλού ύπνου, τότε διαταράσσεται η ισορροπία της υγείας μας», εξηγεί η Κατερίνα Μπάου, Πνευμονολόγος στο Κέντρο Μελέτης Ύπνου της Α' Κλινικής Εντατικής Θεραπείας του Πανεπιστήμιο Αθηνών στο Νοσοκομείο «O Ευαγγελισμός».

«Ο ύπνος είναι πολύ σημαντικός για την σωστή λειτουργία του εγκεφάλου. Καθώς κοιμόμαστε ο εγκέφαλος προετοιμάζεται για τις απαιτήσεις της επόμενης ημέρας. Έρευνες έχουν δείξει ότι ο καλός ύπνος βελτιώνει την ικανότητα εκμάθησης, καθώς επίσης, βοηθά στη συγκέντρωση, στη λήψη αποφάσεων αλλά και στη δημιουργικότητα. Η έλλειψη ύπνου δυσκολεύει την επίλυση προβλημάτων, τον έλεγχο των συναισθημάτων και της συμπεριφοράς και έχει ως αποτέλεσμα τη μειωμένη παραγωγικότητα στην εργασία. Η έλλειψη ύπνου μπορεί να οδηγήσει σε έντονο στρες, κατάθλιψη, επιθετικότητα ακόμη και σε τάσεις αυτοκτονίας. Ειδικά τα παιδιά και οι έφηβοι επηρεάζονται πολύ περισσότερο από τον ύπνο, και η έλλειψή του έχει συσχετιστεί με προβλήματα συγκέντρωσης, «κακής» συμπεριφοράς και «κακές» επιδόσεις στο σχολείο. Όλα τα παραπάνω, εξελικτικά επηρεάζουν ακόμα και τον τρόπο οδήγησης μας, καθώς ο οργανισμός λόγω έλλειψης ύπνου δεν έχει τα αντανακλαστικά που χρειάζονται», προσθέτει.

Ο ύπνος ενισχύει ακόμα περισσότερο τη διαδικασία επούλωσης και επιδιόρθωσης της φυσιολογικής φθοράς που υφίσταται τόσο η καρδιά όσο και τα αγγεία. Κατά συνέπεια όταν δεν κοιμόμαστε επαρκώς αυξάνονται κατά πολύ οι πιθανότητες για εμφάνιση πρόωρης γήρανσης, καρδιοπάθειας, νόσου των νεφρών, υπέρτασης, σακχαρώδους διαβήτη και εγκεφαλικού επεισοδίου.

«Σύμφωνα με έρευνες, ο καλός ύπνος βοηθάει στην καλή λειτουργία των ορμονών συνεπώς η έλλειψή του αυξάνει τον κίνδυνο παχυσαρκίας σε όλες τις ηλιακές ομάδες. Οι ορμόνες που επηρεάζονται είναι η γκρελίνη (ορμόνη που αυξάνει το αίσθημα της πείνας) και η λεπτίνη (ορμόνη που ρυθμίζει το αίσθημα κορεσμού από το φαγητό). Όταν δεν κοιμόμαστε καλά διαταράσσεται η ισορροπία των ορμονών αυτών με αποτέλεσμα να αυξάνεται το αίσθημα της πείνας και να τρώμε περισσότερο. Ο ύπνος επηρεάζει την λειτουργία μιας ακόμη σημαντικής ορμόνης, της ινσουλίνης, η οποία είναι υπεύθυνη για τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Η έλλειψη του ύπνου έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα, οδηγώντας σε αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης σακχαρώδους διαβήτη. Ο «καλός ύπνος» διεγείρει τον οργανισμό να παράγει μια ορμόνη που είναι απαραίτητη για την σωματική ανάπτυξη των παιδιών και των εφήβων. Επίσης ενισχύει την ευεξία των μυών τόσο σε παιδιά όσο και σε ενήλικες και συντελεί στην επιδιόρθωση βλαβών στους ιστούς, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο και στην αντιγήρανση» συμπληρώνει η κ. Μπάου.

Ακόμη και το ανοσοποιητικό μας σύστημα, δηλαδή η άμυνα του οργανισμού μας σε επιβλαβείς παράγοντες, ενισχύεται από τον καλό ύπνο, ενώ η έλλειψη του οδηγεί σε συχνές λοιμώξεις και σε κάποιες περιπτώσεις συνδέεται με μειωμένη γονιμότητα και λίμπιντο.

«Απολαμβάνοντας ένα ποιοτικό ύπνο, αυξάνουμε τις πιθανότητες να έχουμε μια υγιή, δραστήρια ζωή, γεμάτη ευεξία. Για να το πετύχουμε αυτό, θα πρέπει να αποφεύγουμε την έντονη δραστηριότητα, τα προϊόντα καφεΐνης και το τσιγάρο λίγο πριν την ώρα του ύπνου. Θα πρέπει να κοιμόμαστε όταν αισθανόμαστε την ανάγκη και να διατηρούμε ένα σχετικά σταθερό ωράριο ύπνου, επαρκές χρονικά. Το περιβάλλον του υπνοδωματίου μας είναι εξίσου σημαντικό καθώς θα πρέπει να έχουμε χαμηλό φωτισμό, ενώ η θερμοκρασία θα πρέπει να είναι ήπια (ούτε κρύο ούτε ζεστό). Κατ’ αυτό τον τρόπο είμαστε ήρεμοι κι έτοιμοι να αποβάλλουμε την κούραση και την ένταση της ημέρας» καταλήγει η Πνευμονολόγος.
health.in.gr
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!