Όταν οι περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων προσπαθούσαν να φτιάξουν
αξιόλογα μοντέλα, η Peugeot είχε πάρει τα βουνά και δοκίμαζε τα
αυτοκίνητα της.
Το πάθος της για τους αγώνες είναι βασικό στοιχείο του DNA της και οι
επιτυχίες που σημείωσε στις αγωνιστικές αντιπαραθέσεις, αποτελούν σημείο
αναφοράς για την αυτοκίνηση.
Η νέα γενιά του 308, είναι προικισμένη με τις ειδικές εκδόσεις GT οι
οποίες κάθε στιγμή παίζουν το παιχνίδι με το χρονόμετρο. Ένα παιχνίδι
που είναι συναρπαστικό, γιατί αποτελεί μια ακόμη προσπάθεια του ανθρώπου
να νικήσει τον χρόνο.
Στις εκθέσεις της Peugeot, υπάρχουν σε περίοπτη θέση οι προτάσεις για τους κεφάτους οδηγούς που πατάνε το γκάζι τέρμα.
Στη γκάμα του 308, προστέθηκαν δύο δυναμικές νέες εκδόσεις κινητήρων,
τόσο στο χάτσμπακ όσο και στο οικογενειακό στέσιον βάγκον.
Και οι δύο εκδόσεις προσφέρουν κορυφαίες επιδόσεις, πραγματική οδηγική απόλαυση και εξαιρετικά μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.
Το GT 205 με αμάξωμα χάτσμπακ, φέρει τον ισχυρό βενζινοκινητήρα 1.6 THP,
ισχύος 205 ίππων, S&S και μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Εδώ που τα
λέμε οι 205 ίπποι, δεν είναι μια τυχαία πρόταση ούτε την βρίσκεις κάθε
μέρα εύκολα και μάλιστα σε τέτοια τιμή.
Σέβεται το περιβάλλον και την τσέπη του οδηγού αφού εκπέμπει μόνο 130
γραμ. CO2/χλμ. και έχει μέση κατανάλωση μόλις 5,6 λίτρα/100 χλμ.
Αντίστοιχα ο κεφάτος οικογενειάρχης που θα επιλέξει το στέσιον βάγκον,
γνωρίζει ότι οι εκπομπές CO2 είναι 134 γραμ./χλμ. και η μέση
κατανάλωση 5,8 λίτρα/100 χλμ.
Το GT 180 με αμάξωμα χάτσμπακ, παίρνει ενέργεια από τον ντίζελ 2.0
BlueHDi απόδοσης 180 ίππων. Το αυτόματο κιβώτιο EAT6 κάνει ευκολότερη
την κίνηση
στην πόλη.
Η οικολογική του προσέγγιση είναι διαφορετική λόγω των χαρακτηριστικών των πετρελαιοκινητήρων νέας γενιάς τη γαλλικής φίρμας.
Εκπομπές CO2 χαμηλά στα 103 γραμ./χλμ. και μέση κατανάλωση μόνο 4 λίτρα/100χλμ.
Στο ταξιδιάρικο στέσιον βάγκον, εκπομπές CO2 είναι 107 γραμ./χλμ. και μέση κατανάλωση 4,1 λίτρα/100 χλμ.
Στο εμπρός μέρος και στην γρίλια δεσπόζει ο εμβληματικός λέοντας με τα LED.
Νέο στιλ έχουν τα φλας με διαδοχική φωτεινή ενεργοποίηση (από μέσα προς
τα έξω) τα οποία έχουν τοποθετηθεί πάνω από τις νέες εισαγωγές του αέρα.
Από το Peugeot i-Cockpit, ο οδηγός βρίσκεται στο επίκεντρο και πίσω από το τιμόνι με θέα τον κομψό πίνακα οργάνων.
Τη μοναδική αίσθηση συμπληρώνει το πακέτο "Driver Sport Pack", στάνταρ
και στις δύο εκδόσεις κινητήρων και προσφέρει συγκεκριμένη
παραμετροποίηση.
Και οι εκπλήξεις από την Peugeot δεν σταματάνε εδώ. Δημιούργησε το πιο
καινοτομικό και αποδοτικό πρόγραμμα απόκτησης των μοντέλων της,
πραγματικά πρωτοποριακό αλλά και καθοριστικά ωφέλιμο για τους υποψήφιους
αγοραστές αυτοκινήτου.
Ο αγοραστής οποιουδήποτε μοντέλου και οποιασδήποτε έκδοσης επιβατικών
αυτοκινήτων Peugeot, μπορεί πλέον να απολαμβάνει τα τετραπλά
οφέλη που μόνο η Peugeot προσφέρει: 4 χρόνια άτοκη χρηματοδότηση, 4
χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, 4 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια και 4 χρόνια
δωρεάν service.
Η άτοκη χρηματοδότηση διατηρεί το ποσό χρηματοδότησης σταθερό με
διάρκεια αποπληρωμής 48 μηνών, ενώ η μηνιαία δόση συνδυάζεται με
την ονομασία του μοντέλου.
Ενδεικτικά η δόση για το 308 διαμορφώνεται στα 308 ευρώ το μήνα άτοκα.
Όσον αφορά τις τιμές πώλησης το 308 GT 1.6 THP με την εξαιρετική ισχύ
των 205 ίππων κοστίζει 30.570 ευρώ, δηλαδή ο κάθε γαλλικός ίππος που δεν
επηρεάζεται από τις καιρικές συνθήκες κοστίζει μόνο 149 ευρώ.
Το 308 GT 2.0 BlueHDi απόδοσης 120 ίππων και με ότι θετικό συνεπάγεται
ένα μοτέρ ντίζελ υψηλής τεχνολογίας νέας γενιάς προς 34.700 ευρώ.
real.gr