Πέμπτη, 23 Απριλίου 2020


Αύξηση εσόδων της τάξεως του 30,7%, που μεταφράζεται σε συνολικό τζίρο 1,36 δισ. ευρώ στις ταχυκίνητες κατηγορίες αγαθών, εμφανίζουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ την περίοδο 24 Φεβρουαρίου έως 12 Απριλίου, σε διάστημα δηλαδή επτά εβδομάδων από την εμφάνιση του πρώτου κρούσματος κορωνοϊού στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI, η αύξηση πωλήσεων σε αξία στα σούπερ μάρκετ (Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, μη συμπεριλαμβανομένων νησιών) ανήλθε σε 30,7% για την περίοδο 24/02/2020-12/4/2020, σε σχέση με 25/02/2019-14/4/2019). Αντίστοιχα, την εβδομάδα που τελειώνει στις 12/4/2020, η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (14/4/2019), αγγίζει το 35,2%. Από την αρχή του 2020 μέχρι τις 12 Απριλίου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία ανέρχεται σε 16,1% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, δηλαδή από αρχή του 2019 μέχρι 14 Απριλίου 2019.
Αναλυτικότερα, την περίοδο 24/02/2020-12/4/2020, οι πωλήσεις σε 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους) ανήλθαν σε 1.035,9 εκατ. ευρώ, έναντι 792,5 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο (25/02/2019-14/4/2019), αύξηση 30,7%. Επί του συνολικού τζίρου, η συμμετοχή της Αθήνας ανέρχεται σε 54,2%, ενώ της Θεσσαλονίκης σε 10,7%.
Στις 340 προϊοντικές κατηγορίες, 168 είναι τρόφιμα (28,7% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 41 προϊόντα νοικοκυριού (47,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (37,2% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (15,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία).
Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της IRI, τα προϊόντα νοικοκυριού και προσωπικής υγιεινής είναι οι κατηγορίες που αυξάνονται περισσότερο τη συγκεκριμένη περίοδο. Στη βασική τετράδα των προϊόντων που εμφανίζουν τις πιο μεγάλες πωλήσεις, την πρώτη θέση καταλαμβάνουν τα αντισηπτικά τζελ, όπου ο τζίρος εμφανίζει άνοδο 449,4%. Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 351,9%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 309% και το οινόπνευμα με άνοδο 308,6%.
Όσον αφορά στην εβδομάδα που τελειώνει στις 12/4/2020, η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (14/4/2019), αγγίζει το 35,2%. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, τη συγκεκριμένη εβδομάδα οι πωλήσεις σε 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους) ανήλθαν σε 152,1 εκατ. ευρώ, έναντι 112,5 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή. Επί του συνολικού τζίρου, η συμμετοχή της Αθήνας ανέρχεται σε 54,1%, ενώ της Θεσσαλονίκης σε 10,6%.
Στις 340 κατηγορίες προϊόντων, 168 είναι τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 34,1%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (35,9% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 24,1%) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 65,2%). Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, παρουσιάζουν τα αντισηπτικά τζελ, όπου o τζίρος εμφανίζει άνοδο 629,9%, ο αθλητικός εξοπλισμός (341,7% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), τα συμπληρώματα διατροφής, με αύξηση 336,9%, κόλλες βαριάς χρήσης με αύξηση 329,9% και εξοπλισμός ζαχαροπλαστικής με αύξηση 290,6%.
Πηγή: ΑΜΠΕ

Ο Αμερικανός σκηνοθέτης, σεναριογράφος, μουσικός, ζωγράφος, Ντέιβιντ Λιντς δήλωσε ότι έχει προσαρμοστεί «πολύ καλά» στον αποκλεισμό λόγω του κορωνοϊού και απολαμβάνει την απομόνωση.
Ο Ντέιβιντς Λιντς μιλώντας στο THR είπε ότι εργάζεται σε πολλά διαφορετικά πρότζεκτ και δεν θεωρεί την εμπειρία δύσκολη.
Απαντώντας στην ερώτηση αν οι άδειοι δρόμοι του θυμίζουν τις δικές του ταινίες, απάντησε: «Μπορώ να το φανταστώ στο μυαλό μου, αλλά δεν έχω βγει έξω. Δεν έχω φύγει από το σπίτι και απλά εργάζομαι μέσα σε πρότζεκτ, μουσικά και κινηματογραφικά».
Τόνισε ακόμη ότι ζωγραφίζει και ότι το David Lynch Foundation υλοποιεί την πρωτοβουλία Heal the Healers Now, που συστήνει τον Υπερβατικό Διαλογισμό στους πιεσμένους εργαζόμενους στον τομέα υγείας.
«Μπορώ να πειραματιστώ με οποιοδήποτε είδος κινηματογραφικής ταινίας που μπορώ να κάνω στον υπολογιστή. Και μπορώ να εργαστώ στο ξυλουργείο και να φτιάξω πράγματα. Μπορώ να πάω στο στούντιο ζωγραφικής και να ζωγραφίσω. Δεν μπορώ να εργαστώ για μία ταινία αυτή τη στιγμή και νομίζω ότι για μεγάλο χρονικό διάστημα, δεν θα είμαστε σε θέση να συνεργαστούμε με ένα μεγάλο συνεργείο για έναν κανονικό τρόπο δημιουργίας ταινιών. Είναι πολύ επικίνδυνο τώρα. Είναι πραγματικά κάτι που πρέπει να σκεφτούμε. Δεν νομίζω ότι μπορώ να κάνω μια ταινία έως ότου υπάρξει εμβόλιο».
Ο Αμερικανός σκηνοθέτης είπε ακόμη ότι «η φύση διαδραματίζει μεγάλο ρόλο σε αυτό που συμβαίνει».
«Λένε, από τις δορυφορικές εικόνες που βλέπουν, ότι τα πράγματα είναι πολύ πιο καθαρά στον κόσμο, επειδή οι άνθρωποι δεν είναι έξω να ρυπαίνουν τόσο πολύ» σημείωσε.
«Και είναι ένας πιο ήσυχος, ειρηνικός, καθαρότερος, φιλικότερος κόσμος, κατά κάποιον τρόπο. Νομίζω ότι οι άνθρωποι θα βγουν από αυτό διαφορετικοί απ’ ότι μπήκαν. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που θέλουν να επιστρέψουν στη δουλειά τώρα και δεν νομίζω ότι θα είναι τόσο εύκολο» είπε ο σκηνοθέτης.
«Νομίζω ότι αυτό θα διαρκέσει αρκετά για να προκαλέσει μια αλλαγή στους ανθρώπους. Και πιστεύω ότι από την άλλη πλευρά θα είναι πιο πνευματικοί, ευγενικοί, φιλικότεροι, θα νοιάζονται πιο πολύ ο ένας για τον άλλον πολύ ενθουσιασμένοι για εφευρέσεις και θεραπείες προβλημάτων. Και θα προκύψει ένας πραγματικά, πραγματικά σπουδαίος κόσμος» υπογράμμισε.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Την άδεια Autobahn της Γερμανίας εκμεταλλεύτηκε ένας οδηγός LaFerrari, όπου ανέπτυξε ταχύτητα 372 χλμ/ώρα.
Πολύ γρήγορα το video στο youTube έγινε viral και ήδη έχει ξεπεράσει τις 840.000 προβολές.

Μια γυναίκα στο Σίδνεϊ στην Αυστραλία έμεινε άφωνη όταν ανακάλυψε ότι είχε στην κατοχή της δελτίο, αξίας 1,5 εκατ. ευρώ.
«Το δελτίο ήταν στο πορτοφόλι μου για τέσσερις μήνες», λέει η γυναίκα. «Δε βιαζόμουν να το δω αν κερδίζει», αναφέρει με χιούμορ η υπερτυχερή, ενώ παραδέχεται πως πραγματικά σοκαρίστηκε από την επιτυχία της.
Όταν ρωτήθηκε πώς σχεδίαζε να απολαύσει την περιουσία της, η νεαρή γυναίκα είπε ότι θα μοιράσει το βραβείο της με τους αγαπημένους της.
«Είμαι σε καραντίνα στο σπίτι αυτή τη στιγμή, οπότε θα έχω πολύ καιρό να σκεφτώ τι θα τα κάνω, αλλά σκέφτομαι ότι θα τα μοιραστώ με την οικογένειά μου», αναφέρει η γυναίκα για τα υπόλοιπα λεφτά, στη διοργανώτρια εταιρεία της λοταρίας.
Μάλιστα, η φίλη της, που της χάρισε το δελτίο, θα έχει μερίδιο από τα κέρδη του δελτίου, όπως ανέφερε η γυναίκα.
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!